Jaymin Eve - Reborn - 47. fejezet

 


47

Shadow Beast


Kétezer éven át én voltam a dühöngő fenevad, aki árnyékban járt. Egyedül. Mindig egyedül. Megtanultam, hogy senkire se hagyatkozzam, hogy csak nagyon kevesekben bízzak, és hogy mindenekelőtt magamat védjem.

Aztán megjelent Mera Callahan, betört az átkozott életembe, és megérintette sötét lelkem legmélyebb bugyrait. Ő egy szüntelen fénysugár volt, soha nem szűnt meg, soha nem hagyott helyet a fejemben, és minden egyes alkalommal, amikor felborította az egyensúlyt, kurvára meg akartam ölni. Hogy megmentsem a szívfájdalmat, amit tudtam, hogy ő hozna a világomba.

Legalább háromszor tartottam a kezemben az életét, az ő drága, törékeny életét, és minden alkalommal túlságosan elbűvöltek és lenyűgöztek lényének egyedi indái ahhoz, hogy megtegyem, amit meg kellett tennem. Kihívott engem, amikor senki más nem tette, és ezért megkíméltem őt.

Mire felismertem, hogy ez a törékeny teremtés, az okos szájával és ártatlan lelkével a vesztemre tör, már túl késő volt megváltoztatni a sorsunkat. Olyan intenzitással vágytam utána, hogy az életét is megijesztettem volna, ha tud róla.

Mera azt hitte, ismeri a vágyamat.

Nem tudott semmit. Meg akartam szállni az elméjét, a testét és a lelkét.

Sunshineom minden átkozott része hozzám tartozott, de mint mindig, a sorsnak most is más tervei voltak.

Éreztem, hogy az idő alattomos sodrása fogytán van számunkra, és még akkor is, amikor közelebb tartottam őt magamhoz, úgy összekötve a lelkünket, ahogy csak egy igazi társ képes rá, még mindig eljöttek érte.

A lelkem párja. A tűz az én tüzemhez. Az én napsugaram.

Mielőtt átszakíthattam volna a köteléket, ami őt tartotta, az erőd követelte áldozatát.

Tűz robbant ki belőlem, ahogy nekicsaptam az arany börtönnek, nem törődve azzal, hogy tetteim kiszabadíthatják az alattam lévő lényt. Az erődben volt Mera ereje, és én vissza akartam kapni.

Nem gondoltam a nagyobb jóra, a fogalom nem az enyém volt. Szerelmemben mohó voltam, és a kibaszott világokat is porig égetném, hogy Mera velem maradjon.

Az én Sunshineomat, aki feláldozta magát, a hatalmát és a jövőjét, hogy mindannyiunkat megmentsen.

A kezembe szorított petyhüdt testével a tűz, a köd és a düh folyói szabadon áradtak belőlem. Minden kimerültség, amit éreztem, már rég elmúlt, ahogy felhúztam ezt az erőt a birodalomból, és magamhoz ragadtam az energiát, ami a születési jogom volt.

Pusztítás gyűlt össze az ereimben, és én tovább akartam.

A föld morajlása alattam volt az első jele annak, hogy szétszakítom az Árnybirodalmat, minden egyes ködszálat, ami az alapját képezte, kitépve, és figyelve, ahogy mindegyik lehull. Nem törődtem azzal, hogy ez a világ széthullott, Mera-t az oldalamra szorítottam, szabad kezemmel pedig a Danamain után nyúltam. Soha többé nem fogom ezt a förtelmet az anyámként emlegetni; ezt a jogát - és az életét - abban a pillanatban elvesztette, amikor bántotta Merát.

Üvöltés tört ki az ajkaimból, amikor megpróbáltam elpusztítani a ketrecbe zárt Danamaint, de egy másik entitás elállta az utamat. Mivel látásomat tűz és árnyék töltötte meg, nem vettem észre, hogy az erőd már nem létezik önmagában.

Egy biztonsági réteg vette körül.

Midnight, szikrázva és pattogva csapott le mindenre, ami túl közel került hozzá, kivéve a biztonság második részét: Mera teremtményei.

"Ő hívta őket - kiáltotta Angel, a hangja recsegett, ahogy ő is küzdött, hogy közelebb jusson, pengékkel a kezében, a bánat tépte az arcát. "Amikor meghúzta a kötelékeinket."

Az ő fájdalma valódi volt, de az enyém pusztító.

Túl lassú voltam, hogy megmentsem Merát. Hogy megmentsem a világokat.

Mindent megtettem, ami tőlem telt, hogy megmentsem őket, de most, ami engem illet, mind megérdemelték, hogy elégjenek.

Igazi vadállati formám felemelkedett, hogy átvegye az irányítást, és üvöltésünk térdre kényszerítette a körülöttünk lévő lényeket. És itt is maradtak.

Ez a világ az enyém volt. A Solaris rendszer az enyém volt.

Mindannyian égni fognak.

A földem velem együtt dühöngött, és addig remegett, amíg lehetetlenné vált, hogy bárki, aki rajta állt, egyenesen maradjon. Láva tört fel, maga a föld megrepedt, én pedig hátrahajtottam a fejem, és hagytam, hogy még több erő áradjon belőlem.

Mindannyian megfizetnek majd érte. Amiért hozzáértek. Amiért ezt az eseményt előidézték.

Amikor Mera üres porhüvelye végül szétfoszlott a karjaimban, egy torokhang hagyta el a testemet, és pusztító erőm újabb ostorcsapását küldtem ki.

Sunshineom nélkül csak sötétség volt.

Én voltam a sötétség.

És mindent elpusztítanék.