Jaymin Eve - Reborn - 48. fejezet


 

48

Életemben nem egyszer álltam már közel a halálhoz. És mióta találkoztam Shadowval - vagyis mióta elraboltak - a halál a közelben lebegett, várva a pillanatra, hogy elragadjon.

Hogy ezúttal miért sikerült neki, azt csak találgatni lehetett. Talán csak az én időm jött el. Vagy talán én siettettem a folyamatot néhány átgondolatlan ötlettel és cselekedettel, de bármi is volt, amikor az utolsó energiám is elszállt a kötőerő erődjében, meghaltam.

Tényleg.

A lelkem és az erőm kiszakadt az edényből, és egy rövid pillantást vetettem a tomboló Shadowra, ahogy az ereje végigkorbácsolja a földeket, és kétségbeesése nyomán ellapítja őket, mielőtt eltűntem ebből a birodalomból, és egy másikba lándzsáztam.

Ez az új birodalom melegség volt, szelíd tűz azokhoz a lángokhoz képest, amelyeket átváltozóként rövid, de viharos életem során éreztem.

Itt a teremtés ősi mocsarában úsztam. Az univerzum méhében. Olyan tökéletes volt a maga tökéletességében, hogy megelégedtem a szelíd ragyogásban való létezéssel.

Legalábbis addig, amíg egy fény, amely csak egy kicsit fényesebb volt, egy kicsit forróbban égett, közelebb nem vonzott. Fizikai test nélkül, gondolattal mozogtam, lényemet küldve abba a fényes sugárba, amely hívott engem. Amikor a fény körülvett, a tisztánlátás visszatért.

A fény emlékeket hozott magával. Emlékeket Angelről, Simone-ról és Midnightról. A falkámról. Az Árnyékbirodalom. A könyvtáraim és az összes árnyéklény.

Lények és helyek, amelyeket igazán szerettem és hiányozni fognak.

De mindezek felett.

Mindenek felett.

Ott volt Shadow.

Az én Shadow Beastem.

Az a morgós fattyú volt a másik felem, az átkozott lelkem legjobb darabja. A tudat, hogy a történetünknek vége lett, olyan alaposan tönkretett, hogy egy rövid pillanatra a lelkem ki-be villogott a létezésből, hogy megpróbáljon véget vetni a fájdalomnak.

Az univerzum méhe segítségemre sietett, megnyugtatott, és megnyugodtam, ahogy azok az emlékek kisöpörtek a fényből. Vagy legalábbis az anyaméh megpróbálta eltávolítani őket, de én nem tudtam elengedni.

Nem voltam hajlandó felejteni.

Ahogy egyre messzebb sodródtam a fénybe, az emlékek erősebbek voltak, mint valaha. Egy ponton a megvilágítás olyan erős volt, hogy úgy éreztem, mintha megvakultam volna, és megfulladtam volna az intenzitásban, de ez volt az a pont is, ahol mindent tisztábban láttam, mint valaha.

Maradhattam a biztonságos méhemben, és élvezhettem a szelíd tüzet, vagy átölelhettem a fájdalmat és a sötétséget, és érezhettem a lángokat kívülről.

Ez volt az én választásom. Csakhogy ez valójában nem is választás volt. Bármikor inkább az égést választanám, mint a biztonságos, szelíd létezést. Elvégre tűzből és szenvedélyből épültem, és soha nem elégedtem volna meg kevesebbel.

Gyötrelmes fájdalom járta át a lényemet, ahogy átadtam magam a fénynek, és mint minden újjászületés, ez is rosszabb lett, mielőtt jobban lettem volna, míg végül átbukdácsoltam a végső peremen, és szabadon csúsztam.

Újjászülettem.