Jaymin Eve - Reborn - 49. fejezet

 


49

Ahogy kiléptem a Nexusból, mérföldekkel az azt körülvevő Mélység alatt, azt tapasztaltam, hogy ismét megváltoztam. Újjászülettem. Ezúttal a valódi énemmé, egy olyan lénnyé, amely a már megélt több életemből épült és rétegződött.

Megismertem magam, talán jobban, mint valaha, felismerve a farkas, a főnix és az alakváltó új, tökéletes egyvelegét. A Nexus mindegyikből a legjobbat és legerősebbet vette, és összeszőtte őket, hogy megteremtse az igazi formámat.

Lángok vettek körül, annak ellenére, hogy milyen mélyen voltam a vízben, megvilágítva a végtelen sötétséget. Nem csak a sötétséget, hanem a sok-sok lényt is, amely körülvett.

A régi Mera majdnem belehalt volna az ijedtségbe, de én már nem féltem a Nexus szülötteitől. Mindegyiket magamhoz öleltem, a legnagyobb őskori szörnyetegektől kezdve az apró, szökellő pelyhekig.

Kinyújtottam a kezemet egy közeli lény orrára, amely egy megalodonnal keresztezett krokodilra hasonlított, a kezem alig volt akkora, mint az öt orrlyukának egyike. A közte és köztem lévő kapcsolat dübörgése életre kelt.

Az enyémek voltak. A késztetés, hogy megérintsek minden egyes lényt, és a saját lényembe zárjam az esszenciájukat, megragadott, de amint a következő után nyúltam, a föld megremegett, megrázva még azokat is, akik a Mélységben voltak.

Felkaptam a fejem, de túl messze voltam ahhoz, hogy tudjam, mi történik a birodalomban. Nem volt minden rendben, ennyit tudtam. Erő szakadt ki belőlem, tűzzel érintkező energia örvényeket küldve, ami nem ártott a teremtményeimnek, de lehetővé tette, hogy érezzem a kapcsolatomat a birodalommal és a Nexusszal.

Amikor felemelkedtem, a föld is felemelkedett, amit Dannie mindent megtett, hogy eltemessen. A Nexus "méhéből" való újjászületésem helyrehozta a repedéseket, amelyeket ő hagyott az erőben, és eljött az ideje, hogy mindannyian felemelkedjünk. Korábbi önmagunk hamvaiból.

A tengeri lények védelmezően kavarogtak körülöttem, és azon tűnődtem, hogyan félhettem valaha is tőlük. Pont olyanok voltak, mint az abervoqok és más szárazföldi lények - meg nem értett lények. Igen, némelyikük kegyetlen és gyilkos volt, de ez volt a túlélés. Amint a természetes táplálékforrásaik - és a birodalom egészsége - visszatért, nem jelentettek volna fenyegetést senkire, aki nem jelentett fenyegetést rájuk nézve.

Nem lehetett büntetni őket a túlélésért.

Ahogy közelebb értem a felszínhez, a birodalom instabilitása egyre nyilvánvalóbbá vált. Ez azonban nem tőlem vagy az én hatalmi bázisomtól származott; volt valami vagy valaki más odakint, aki darabokra tépte ennek a világnak a szerkezetét, szétszórta a ködöket, és tomboló tüzet hagyott maga után.

A Nexust gyorsabb emelkedésre ösztökélve elhatároztam, hogy megállítom ezt az új fenyegetést. Nem azért harcoltunk olyan keményen, hogy megmentsük ezt a világot, hogy most elpusztítsuk.

Ahogy feltörtem a vízből, új tűzszárnyaim szélesre tárultak, hogy a levegőben tartsanak. Amikor először vettem levegőt, éreztem, hogy nagy részei annak, aki valaha voltam, a helyükre csúsznak. A régi és az új összeolvadt. Ezzel pontosan tudtam, ki a felelős a pusztító erőért.

A társam.

Shadow! Sikoltottam a kötelékünk mentén, és ezzel egy erőtörést küldtem magammal.

A kötelék visszatért hozzám, olyan erősen, mint valaha. Nem semmisült meg, amikor meghaltam, mert a kötelék mélyebb, mint a bőr. A lelkünk részei voltak, és ez a rész velem együtt újjászületett. Ha valami, akkor erősebb és jobban önmagam voltam, mint valaha is voltam.

Kivéve a farkas lelkemet. Többé nem éreztem, hogy szomorúan sínylődik bennem; ehelyett a legjobb és legerősebb énünkké olvadtunk össze.

Shadow! Újra őt hívtam, tudtam, hogy meghallja. Mindig megtalálnánk egymást. A föld alapjainak dübörgése enyhült, és én felemelkedtem a magasba, a tengeri teremtményeim pedig egy nagy ijesztő tömegben követtek alant.

Ahogy lefelé bámultam rájuk, a vízben tükröződő tükörképemre lettem figyelmes. Torzítás nélkül, a víz itt pontosan megmutatta nekem, hogy mi bukkant elő a Nexusból. Amivé újjászülettem.

Lángok borítottak be tetőtől talpig, miközben hátul lenyűgöző tűzszárnyak nyúltak ki, amelyek nagyon hasonlítottak Dannie főnixéhez. A többi részem azonban farkasszerű volt, ami megismételte az érzésemet, hogy nem vesztettem el a vadállatom, nem egészen. Én voltam ő, ő pedig én, és mi egy tűzállat voltunk, akik úgy néztünk ki, mint Shadow Anubis formájának és Dannie eredeti főnixének keveréke. Mínusz a csőr.

Egy rövid pillanatra elgondolkodtam azon, hogy vajon örökké így fogok-e kinézni, a sötétség és a fény teremtménye, aki menő és ijesztő, de nem az a verzióm, amit a legjobban ismerek.

Arról nem is beszélve, hogy a gyantázás szuper szar lesz ennyi szőrrel.

Ezzel a gondolattal, egy "Meraismával", ahogy Angel mondaná, az erőm enyhült, és a testemen végigcsúszott a meleg mosása. Ahogy elhalványult a meztelen talpamban, a tükörképem ismét embernek mutatott. Egy ember, aki talán egy kicsit magasabb volt, egy kicsit gömbölyűbb, és a haja még vadabb és még féktelenebb. A szárnyak nem halványultak el a farkasabb oldalammal együtt, de rájöttem, hogy nem vagyok boldogtalan emiatt.A hátamon lévő furcsa új függelékek erőfeszítés és gondolkodás nélkül csapkodtak, még magasabbra emelve minket A Mélység és a Nexus fölé, amely kezdett megreformálódni, ahogy a víz elzúdult a vörös és arany földekről.

Ha valaki azt mondta volna nekem, hogy egyik napról a másikra szárnyakat növesztek, arra számítottam volna, hogy az első néhány alkalommal ügyetlen és gyenge leszek a szárnyak használatával, de egyáltalán nem volt átmeneti időszak. Csapkodtak, amikor mozogni akartam, és ahogy simán vitorláztam a víz felett, ösztönösen tudtam, hogyan kapjam el a szélsodrást és siklottam tovább.

Olyan volt, mintha beépített szárnyas tudásom lett volna, a Nexusból születettek evolúciója.

Azoké, akik soha nem halhattak meg, mert mindig újjászülethettünk, ha úgy döntöttünk, hogy belépünk a fénybe.

Ez egy másik igazság volt, amit tudtam, azzal a ténnyel együtt, hogy az újjászületésem felszabadította erőm utolsó ráncait, a teremtés elemi erejét, amihez eddig nem voltam képes hozzáférni.

Azon a helyen, ahol egykor a farkasom morajlott, egy energiagödör volt, és úgy éreztem, hogy Inky és Midnight. Aminek volt értelme, hiszen az igazi Nexus volt az a pont, ahol a leicher és az éteri ködök összeütköztek, és életet teremtettek.

Én is ennek a terméke voltam.

Ez a termék pedig úton volt, hogy megtalálja a párját, és megmentse az istenverte napot.