Jaymin Eve - Reborn - 50. fejezet

 


50

Éreztem őt, mielőtt megláttam volna, a tomboló energiája olyan széleskörű és erős volt, hogy előbb ért el engem, mint ő. Ez gyorsabban sarkallt, a kétségbeesés, hogy újra láthassam őt, addig töltött el, amíg alig kaptam levegőt. Nyithattunk volna portálokat, és mozoghattunk volna a világ energiarétegei között, de ehelyett úgy döntöttünk, hogy a régimódi módon közeledünk egymáshoz.

Mint egy istenverte romantikus filmben. Shadownak csak egy magnóra volt szüksége az egyik vállán, és néhány el nem küldött levélre a kezében, és máris a saját Hallmark Channel különkiadásunk lettünk volna.

Ahogy az ereje erősödött, én is kinyújtottam a kezem, hogy végighúzzam rajta az enyémet, érezni akartam a szikrázó lángokat. Alig egy másodpercig érintkezhettem, amikor az energiája körém tekeredett, ketrecbe zárva és lezárva az enyémet, magához rántva engem.

Visszavághattam volna, és ezúttal talán még nyertem is volna - na jó, valószínűleg nem, mert Shadow vagányságának szintje utolérhetetlen volt -, de meg sem próbáltam. Erős vagy sem, a lelkem Shadowé volt, és azt akartam, hogy igényt tartson rá, és birtokba vegye, pontosan úgy, ahogy most is tette.

Amikor látótávolságba került, először a szemeit találtam meg, azokat az ikerlángok tavacskáit, amelyek az íriszekből az arcán végigfolytak. Mindenütt tűz volt, de mivel én is ugyanabból a lángból születtem, ettől csak otthon éreztem magam.

Nem szólt egy szót sem, miközben tovább rángatott a pályájára, a nagyon is meztelen pályájára, amit csak egy másodpercig tudtam észrevenni, mielőtt a dühe újra magával ragadta a teljes figyelmemet.

Shadow tiszta, hamisítatlan erőt árasztott magából. Elvesztette az irányítást, készen állt elpusztítani a világokat, mert meghaltam. Valószínűleg nárcisztikus volt egyből erre a következtetésre jutni, de a társam kétezer éven át nem pusztított szart sem, még akkor sem, amikor rengeteg veszteséget szenvedett. Én voltam a katalizátor, aki mindent megváltoztatott. Az, aki végre rést ütött a páncélján.

És ez a szar azért volt az enyém, mert elkaptam az átkozott Shadow Beastet. Ezt kapd ki, Sisily, te hülye ribanc. Neked csak Torin jutott.

Úgy tűnik, a metamorfózis-szerű újjászületés nem tett kevésbé kicsinyessé vagy érettebbé, de ez rendben volt. Az én életszemléletem juttatott el idáig, és ezért soha többé nem fogom megátkozni.

Amikor Shadow kezei végül hozzám értek, és a szorítása elkeseredettségében megingathatatlan volt, ahogy a mellkasához húzott, belesüllyedtem, és nem is érdekelt, hogy összetöri az új szárnyaimat.

Húsz láb magasan voltunk a levegőben, miközben úgy kapaszkodott belém, mintha én lennék az utolsó horgony a világon, forróság és düh áradt belőle.

" Shadow" - mormoltam a mellkasához, képtelen voltam felemelni a fejemet a szorításának erejétől. Pedig imádtam, az érzést, ahogyan hozzá voltam szorítva, az illata betöltötte az orrlyukaimat, amíg semmi mást nem éreztem, az erőnk erősen keveredett. " Shadow?" Ismételtem. "Mi történt?"

Tudtam, mi történt a halálom előtti pillanatokban, de fogalmam sem volt, mi történt azóta, hogy visszatértem a Nexusba.

"Elhagytál engem" - morogta. A hideg futott végig a gerincemen, ahogy a dörgő hangjával egy időben villanyszikrák csapódtak belém. "Elhagytál, Sunshine, és a világ elsötétült."

A hangja megtört, én pedig kurvára elvesztettem a fejem, és úgy sírtam, mint egy átkozott kisbaba. Shadow egyik keze az arcomhoz ért, és szó nélkül letörölte a könnyeimet, miközben még mindig magához szorított.

Vigasztalt, pedig ő volt az, aki szenvedett.

Soha nem állt szándékomban megbántani Shadowt, és bár most újra együtt voltunk, tudtam, hogy azokban a pillanatokban, amikor azt hitte, hogy meghaltam, ez igazán pusztító lett volna. Ahogy nekem is az lett volna, ha felcserélődnek a szerepek.

Próbáltam mondani valamit, vigaszt vagy bocsánatkérést nyújtani, de mielőtt megtehettem volna, az ereje eléggé enyhült ahhoz, hogy visszahúzódhassunk, hogy láthassuk egymást. "Újjászülettél" - mondta. "Érzem a változást az erődben, látom a tűzszárnyaidat, és mégis, még mindig az én Meram vagy."

Hátrahajtottam a fejem - a plusz magasságom valóban közelebb hozott egy kicsit, de mindig fel kellett néznem a Shadow Beastre.

"A harmadik újjászületés a varázslat, igaz?" Viccelődtem, de ez nyilvánvalóan túl korai volt, mivel még csak el sem mosolyodott. "Kemény társaság" - mormoltam, mielőtt továbbsiettem. "Az alakváltó és a Nexus oldalam összeolvadt. Van egy másik formám is, mint neked, de ez csak egy Super Saiyan felerősített változata, farkasarcú és némi főnix-tűzzel."

És most úgy nézett rám, mintha idióta lennék, és mivel ez volt az ismerős táncunk, megint sírni akartam... ezúttal a boldogságtól. "Majdnem elpusztítottad az Árnybirodalmat" - mondtam halkan. "Beszéljünk erről?"

Állkapcsa megmerevedett, izmai az érintésem alatt megremegtek. "Ez a világ ellopott téged tőlem, Mera. Volt sötétség és volt fájdalom, és a többi nem érdekelt. Megérdemelte, hogy romhalmazzá váljon, és talán a hamuból..."

"A főnix felemelkedne" - fejeztem be suttogva. "Ez a mondás mindvégig többet jelentett, mint amire valaha is számítottam..."

Shadow volt a soros, hogy elvágja a szavam, ajkai az enyémre nyomódtak, miközben felfalták a számat. A csók nehéz volt, tele fájdalommal és ki nem mondott fájdalmakkal, amit a tiszta öröm csillogása enyhített, hogy ismét élünk és együtt vagyunk.

Közel voltunk egymáshoz. Törvényesen meghaltam, miközben próbáltam megmenteni őket. Ironikus, hiszen úgy tűnik, a halálom amúgy is elpusztította volna a birodalmat, egy felbőszült Shadow Beast dühe miatt.

Amikor szétváltunk, meg kellett kérdeznem tőle: "Tényleg véget vetettél volna ennek a világnak? Úgy értem, biztos vagyok benne, hogy tisztában vagy vele, de ha sikerrel jártál volna, akkor nemcsak Dannie-t, hanem a falkánkat is kiirtottad volna, és... magadat is".

Megvonta a vállát. "A többiek talán túlélték volna, de bármi, ami a birodalomban született... igen, számunkra ez volt a végjáték. Dannie csak egy bónusz volt, de az igazi igazság az, hogy oda megyek, ahová te is, Sunshine. Helyes vagy sem, te és én együtt létezünk... vagy egyáltalán nem létezünk."

Basszus, Shadow jobban beszélt a szerelemről anélkül, hogy kimondta volna a szavakat, mint bármelyik lény, akit ismertem.

Ezúttal megcsókoltam, az erőmet használva felemeltem magam, hogy a karjaimat és a lábaimat a teste köré tekerhessem, meztelen bőrünk egymáshoz csúszott, miközben a fejét az enyémhez húztam. Ahogy a csók elmélyült, energiáink összekeveredtek, és egy másodpercig éreztem őt az elmémben.

Egy pillanatra egyek voltunk.

Csak ekkor értettem meg, hogy milyen nagy ügyet csinálnak a csókolózásból itt az Árnyékbirodalomban. Miután most megérintettem Shadow lelkét, nem voltam benne biztos, hogy valaha is ugyanúgy fogok gondolni a csókra és a vele járó összekötő erőkre.

A férfinak dőlve csalódottsággal töltött el, hogy nem volt időnk arra, hogy ezt az új lélekkapcsolatot egy jó öreg, hagyományos szexszel pecsételjük meg. Már meztelenek voltunk, és olyan könnyű lett volna rácsúszni a lenyűgözően kemény farkára, de ma PG-13-ban ringatóztunk, mivel még mindig egy világot kellett megmentenünk.

"Gyerünk, Sunshine." Shadow morgott, láthatóan ugyanezt gondolta. "A többiek már várnak ránk."

Elég messzire hátrált ahhoz, hogy egy halom ruhát varázsoljon a kezébe, mielőtt szinte rám dobta volna őket, az energiája gyorsabban öltöztette fel a testemet, mint ahogy én magam tudtam volna. Kényelmes melegítő és tornacipő borította érzékeny bőrömet, és még mindig rá kellett csodálkoznom, hogy milyen ügyesen választotta ki számomra a megfelelő ruhát. Még ha egy nap rá is jönnék, hogyan készítsem el magamnak a ruháimat, eléggé biztos voltam benne, hogy Shadow még mindig jobb lenne benne, mint én.

"Mesélj Dannie-ről - mondtam, és figyeltem, ahogy Shadow ugyanígy felöltözik. "Működött a ketrec?"

Az anyja említésére ismét fellángolt a tüze, és nyilvánvalóan még nem állt készen arra, hogy beszéljen a történtekről. "Az energiád lezárta az erődöt" - morogta végül. "Kiszívott téged, amíg hamuvá nem törtél össze a karjaimban."

Bassza meg. Komolyan, bassza meg.

"Annyira sajnálom. Nem tudtam" - mondtam, és újra átkaroltam. "Ígérem, soha nem nyúltam volna hozzá, ha tudom, hogy így megbántottalak volna. Én is meg akartam állítani Dannie-t, de hülye kockázat volt."

Egy káromkodást eresztett meg. "Utólag belegondolva, ez volt a legjobb döntés. Továbbra is ketrecben van, és azt hiszem, ez lassan kiüríti őt. De ha még egyszer ilyen kockázatot vállalsz, olyan alaposan megbüntetlek, hogy egy hétig nem fogsz tudni ülni."

Megrándult az ajkam, és sikerült nem bátorítanom ezt a gondolatmenetet. Ma nem.

"A lecsapolás jó" - mondtam neki. "Akkor most csak megvárjuk, amíg elég gyengének érzi magát, és kiszabadítjuk a ketrecet, lefogjuk, és kitépjük belőle a követ?"

Bólintott. "Igen, nem lesz más választásunk, mint kiszabadítani őt elég hosszú időre, hogy egyikünk darabokra téphesse. És ezzel kapcsolatban van egy probléma, amiben csak te tudsz nekünk segíteni."

Mielőtt kinyithattam volna a számat, hogy megkérdezzem, mi a fenéről beszél, a válla fölött felvillanó borostyánszínű fény megragadta a tekintetem.

"Angel" - lihegtem.

Az újjászületésem lehetővé tette, hogy az alakváltó gyarlóságaim egy része lehulljon, és ezzel együtt egy új, tisztább látásmód jött, amikor olyan lényekre néztem, mint Shadow és Angel. Most sokkal fényesebbek és ragyogóbbak voltak számomra. Hatalmuk és erejük ragyogása olyannyira megtöltötte a szememet és a szívemet, hogy az már-már nyomasztónak tűnt.

"El kell mennem hozzá" - suttogtam Shadownak, látva a legjobb barátom összetört, kétségbeesett arcát, ahogy felénk repült.

"Csak azért osztozom, mert ő is ugyanolyan összetört, mint én" - figyelmeztetett Shadow. "És csak néhány percre."

Közelebb hajoltam, és a számat a szája jobb sarkához szorítottam. "Köszönöm, társam."

Amikor el akartam húzódni, ő szorosabban szorította a derekamat, és amikor felemeltem a tekintetem, újabb birtokló figyelmeztetést várva, ehelyett egy lassú, szexi mosolyt kaptam. "Szeretlek, Mera Callahan" - mondta habozás nélkül, és ez a mosoly lágyult, ahogy újabb darabot adott magából.

"Én is szeretlek" - fojtottam ki. "Már amennyire ez számít, tekintve, hogy mit gondolsz erről a túlhasznált szóról."

Most felkacagott, és végre elengedett. "Úgy döntöttem, hogy nem a szóval van baj, Sunshine, hanem a mögötte lévő érzelmek mélységével. Amikor a szerelem szót használjuk, az a miénk lesz. Igényt tartunk rá."

Nevetnem kellett. "Arrogáns szörnyeteg."

Bár nem tévedett. A szerelem a miénk volt, hogy igényt tarthassunk rá.