Jaymin Eve - Reborn - 51. fejezet

 


51

Angel ugyanazzal az erővel tartott meg, mint Shadow. Ugyanazzal a kétségbeeséssel. Ugyanazzal az érzéssel, hogy egyikük sem számított arra, hogy újra látnak. "Annyira sajnálom" - mondtam újra és újra. "Nem akartalak bántani."

Nem szólt. Csak szorított engem, a fejét a nyakamhoz közel temette, ahogy az energiájának forrongó ereje belém ringott. Az erőink nem olvadtak össze, mint Shadowé és az enyém, de a kötelék köztünk erősebb volt, mint valaha, az energiák úgy táncoltak, mint régi barátok.

Egy idő után elhúzódott, a szemei kísértetiesek voltak. "Nem tudom újra megtenni" - mondta, alig hallatszott a hangja. "Nem veszíthetek el még egy családtagot."

Durván nyeltem, a bicepszébe kapaszkodva. "Nos, kiváló híreim vannak a számodra." Shadowra néztem, aki közvetlenül mögöttem állt. "Mindkettőtöknek. Nem tudok igazán meghalni. Úgy tűnik, akik a Nexusból születnek, azok újjászülethetnek belőle, ha úgy döntenek."

Angel zokogást fojtott ki. "Mi van, ha legközelebb a lelked elfárad, és úgy dönt, hogy itt az ideje igazán pihenni?"

Shadow dübörgése betöltötte a levegőt. "Nem lesz következő alkalom" - csattant fel. "Nincs több esély. Véget vetünk ennek egyszer és mindenkorra. Még ma."

Angel egy fejrázással megállította őt, látványos borostyánszínű szárnyai védelmezően tekeredtek köré. A saját szárnyaim is hasonló helyzetbe mozdultak, anélkül, hogy igazán gondolkodtam volna rajta. "Lehet, hogy nem ma lesz - mondta. "Fel kell töltenünk az erőnket, és nincs jobb alkalom, mint amikor az erőd lemeríti őt."

"Várj!" Mondtam, és Shadow felé suhintottam. "Azt mondtad korábban, hogy gond van a ketrec feloldásával és a kő eltávolításával? Milyen probléma?"

"Az a legjobb, ha eljössz és megnézed magad" - mondta, és most már teljes szakmai szintű szorongás fogott el. Az újjászületés nyilvánvalóan nem segített ezen.

A halálból való visszatérésnek tényleg magában kellene foglalnia egy kis kegyelemdöfést a drámától.

Legalább öt percre.


* * *

Shadow átvitt minket egy energiarésen, és amikor kiléptünk a túloldalon, ismét egy ismerős, hamuvá égett peremszigeten voltunk. Észrevettem néhány új repedést a földben a sok hamu mellett, de szerencsére minden más sértetlennek tűnt.

Beleértve a barátainkat is.

"Nézzenek oda - mondta Len, összecsapta a kezét, és igazi mosoly ült ki az arcára. " Újjászülettél a legvadabb lénnyé. Hatalmas és gyönyörű. Shadownak tele van a keze."

Egyikük sem mutatta az aggodalom jelét, hogy majdnem meghaltak egy dühöngő fenevad révén. Ehelyett előresietettek, és szorosan átöleltek, egyetlen látható szívfájdalmuk az volt, ahogyan majdnem megöltem magam.

"Cserbenhagytunk téged." Reece hangja mély volt, ahogy lehajtotta a fejét.

"Nem, nem tettétek!" Mondtam sietve. "Még egy icipicit sem. Döntenem kellett, és nagyon sajnálom, hogy megbántottalak titeket."

"Elérted, amit mi nem tudtunk" - válaszolta, és végre találkozott a tekintetemmel. "Dannie mindannyiunkat elpusztított volna, úgyhogy nekünk kellene megköszönnünk neked. A te áldozatodra volt szükségünk ahhoz, hogy legyőzzük őt."

"Shadowt azonban nem vettük figyelembe" - tette hozzá Lucien nevetve. "Épphogy csak elérte a lehetetlent, és egy kibaszott világot rombolt le a dühében. Nem mintha bármelyikünket is meglepte volna; készen álltunk arra, hogy átvészeljük a vihart, és reménykedtünk, hogy bármi is kerüljön ki a pusztításból, megmenthető lesz."

Nem tetszett, ahogy ez hangzott, de sajnos nem tudtam felnőtt isteneket ígéretet tenni arra, hogy többé nem vállalnak ilyen kockázatot. A szemeteknek meg kellett hozniuk a saját döntéseiket - rossz vezetés, ha engem kérdeztek. És ez talán egy kicsit képmutató is volt, tekintve, hogy mi történt a legutóbbi önálló döntésemmel.

Krumpli burgonya.

"Milyen változásokat hozott az újjászületésed?" Alistair körözött körülöttem, lángoló szárnyaim fényesen ragyogtak a majdnem éjszakai sötét égbolton, és felkeltették a teljes figyelmét. Azon tűnődtem, vajon elrejthetem-e őket, mint a farkas-fönix oldalamat, elképzeltem, ahogy a hátamba foszlanak, és egy apró pukkanással eltűntek.

"Hűha" - mondtam, és még csak távolról sem válaszoltam Alistairnek, hiszen mindannyian valós időben fedeztük fel az új képességeimet. "Szárnyak" - mormoltam, és a gondolatra, hogy ismét szükségem lesz szárnyakra, ismét a hátamon voltak.

"Teljesen lenyűgöző - suttogta Alistair, és megrázta a fejét, miközben a tüzem visszatükröződött a fürtjei kékeszöld pigmentjein. "Félig főnix vagy."

A vigyorom azonnal elmosolyodott. "Még nem láttál semmit."

Új erőm teljes erejét előhívtam, ami hat láb fölé lőtte a magasságomat, a bőröm vörös és arany színben fodrozódott, ahogy tollas, lángoló szárnyaim nagyobbra nőttek, mint valaha. Aztán mindezt megkoronáztam a farkasember-arcommal.

A sokk azonnali és teljes volt, és... tetszett.

Nem volt nevem. Semmi előzetes ismeret arról, hogy valaki farkasfőnix lenne, de itt voltam, és nem fogok bocsánatot kérni újdonsült állapotom miatt.

Shadow, aki eddig nem engedte, hogy messze elkóboroljak mellőle, megölelte farkasember-arcomat. "Tökéletes - morogta. "Az igazi párom és társam."

Egy pillanat alatt átváltozott, és akkor ő volt Anubisz, aki fölém tornyosult. Az erőm megőrült, a kötelékünk majdnem láthatóvá vált, ahogy az energia szétáradt közöttünk. Nem volt sem az idő, sem a hely, hogy elveszítsük magunkat ebben, így hát el kellett húzódnunk, és a többiekre koncentrálni.

A falkánk továbbra is minket bámult, és a fejüket rázta, ahogy egy újabb egyiptomi "isten" bukkant fel, és nem ők voltak az egyetlenek, ahogy a helyiek előkúsztak onnan, ahol eddig rejtőzködtek.

Shadow és én másképp viseltük a lángjainkat - az enyémek leginkább a szárnyaim mentén vonultak végig, míg az övéi a karjain, de egyértelműen át voltunk itatva a Nexus tüzes erejével. Amikor a helyiek meghajoltak előttünk, mintha szó szerint istenek lennénk, nyugtalanságot éreztem a mellkasomban.

Ez a fajta vak imádat nem tetszett nekem, de tudtam, hogy ez az egyetlen módja annak, hogy megértsék, kik is vagyunk valójában. Hogy besoroljanak minket egy kategóriába, hogy megértsenek, és ne féljenek tőlünk.

"Kérlek, állj fel - mondtam, a hangom mélyebb és erősebb volt, mint a másik alakomban. "Nem kell meghajolnotok. Nem, amikor elég bátor voltál ahhoz, hogy segíts nekünk a Danamain ellen. Nagyra értékeljük a segítségedet."

Nem egyenesedtek ki azonnal, de végül újra felegyenesedtek, és a legközelebb állók végre találkoztak a tekintetemmel. Egy pillanatig tartották azt, mielőtt egyetlen biccentéssel rám bólintottak, majd megfordultak, hogy elhagyják a tisztást. Halk csevegés következett, és eleget hallottam ahhoz, hogy tudjam, csodálkoznak azon, aminek az imént tanúi voltak.

A szélhámos-szindróma nagy érzése tört rám, de úgy döntöttem, hogy még nem kapok kapuzárási pánikot. Azt majd azutánra tartogatom, hogy egy hataloméhes istennővel elbántunk.

Shadow és én felszabadítottuk az erőnket, hogy visszatérjünk emberi formánkba, ő pedig hátat fordított a többieknek, eltakarva a szemem elől, hogy újra felöltözhessek. Ha így haladunk, már azzal is elszívtam volna a mágiáját, hogy tízpercenként új nadrágra volt szükségem. Megjegyeztem, hogy megpróbálom megtanulni, hogyan kell magamnak ruhát készíteni.

Amikor felöltöztem, megfordultam, hogy Dannie-t keressem, és egy rövid pillanatra pánikba estem, amiért nem láttam azonnal egy látható arany erődöt. Csak akkor találtam rá, amikor az energiáját követve beljebb mentem a tisztáson... egy sereg árnyéklénnyel körülvéve? Vicsorogva és huhogva valóságos barikádot képeztek köztünk és az istennő között, akit szintén egy sötét massza rejtett el...

" Midnight!"

A hívásom kiszabadította Midnightot az aranybörtön körüli helyzetéből, és a kötelékünkön keresztül éreztem, hogy megjavulnak a széttépett végek. A hűvös köd átmosta a bőrömet, erősen megszilárdítva minket.

Mera.

Hiányoztál - mondtam ugyanakkor.

Mindketten halk elégedett hümmögést adtunk ki, néhány értékes pillanatig élveztük a köteléket. Nem emlékeztem - mondta végül Midnight, szikrákat szórva sötét ködös alakján. Elfelejtettem a kötelékünket, és akkor a könyvtár hatalmának részévé váltam, képtelen voltam kiszabadulni, amíg nem hívtál.

Ez volt az a probléma, amit Shadow akart, hogy lássak. A probléma, amit a halálom után hagytam. Amikor a halálom pillanataiban meghúztam a kötelékeimet, magammal rántottam a birodalomba az összes lényt, aki ezekhez a kötelékekhez kapcsolódott. Pontosabban a külső szigetre.

A mi kötelékünk mindig erősebb volt, mint a tiéd a könyvtárhoz, mondtam Midnightnak. A könyvtár nem tudott megtartani téged, akármilyen mélyen is voltál a mágiájában.

Ez nagyon igaz - mondta Midnight, mielőtt hirtelen felduzzadt, szikrázott és erősebben lőtt, mint valaha. Először azt hittem, hogy támadás alatt állunk, de aztán láttam, hogy Inky közelebb lépett, megijesztve a ködöm. A páros egymás körül kavargott, először tétován, aztán... szent szar, mindjárt elsírom magam.

Megölelték egymást.

Ködös ölelés, rázkódással és szikrázással, és nyilvánvaló jeleivel annak, hogy örülnek, hogy újra látják egymást. Shadow halkan kuncogott, és odalépett, hogy letörölje a könnyeimet. "Még mindig az én Mera-m - motyogta. "Az újjászületésed a legnagyobb ajándék, amit kaptam, és bármilyen formádat elfogadnám az életemben, de a tudat, hogy még mindig az igazi éned vagy, megkönnyebbülést hoz számomra."

"Még mindig Mera vagy" - erősítette meg Angel, a másik oldalamhoz szorítva. "Pontosan ugyanazt a vonzalmat érzem irántad, amit akkor éreztem, amikor legelőször összeestél a mellettem lévő étkezőszékben."

Egy horkantó nevetés szökött ki belőlem. "Söpörni nehéz. Nagyon utáltam a söprögetést."

Shadow elmosolyodott, a kínzásom egyértelműen kedves emlék volt számára. A szemétláda. "Nem is dönthettem volna jobban, hogy megtörlek."

"Csak szeretnéd, seggfej."

Ezen a ponton a civakodásunk előjáték volt, de megint nem volt időnk erre a mókára.

"Meddig fogja a ketrec tartani?" Kérdeztem, Dannie felé mutatva.

Most, hogy Midnight felszabadult az őrzés alól, láthattam az izzó ketrecet. Mozdulatlan volt, semmi jele annak, hogy bármelyik része élne, de tudtam, hogy Dannie harcolni fog az erődítmény alatt. Makacs és erős volt minden formájában.

"Már csak néhány órát bír ki - mondta Shadow. "Erősebb volt, mint vártuk, már lépéseket tett a Nexussá válás felé, és ha te nem lettél volna itt, hogy megerősítsd a ketrec erejét, soha nem tudta volna befogni. Akármilyen jól szőttük is az erődöt."

"Tényleg gyengíti őt?" Végül is ez volt az eredeti cél. Az egyetlen cél, mert ha nem sikerül, sosem kapjuk meg tőle azt a követ.

Lucien halkan felnevetett. "Úgy érzem, igen, de még nem tudtuk megfelelően ellenőrizni az összes árnylényőrrel."

Ó, persze. Az én teremtményeim. Akiket az utolsó pillanataimban kirángattam a börtönszobákból.

Gyertek ide hozzám!

A hívás könnyedén hatott, kitörve őket az alakzatukból, ahogy két és négy és még több lábon felém sétáltak. Egyikük sem harcolt úgy, mint a vadak; ehelyett úgy mozogtak, mint egy szilárd, kiképzett katonákból álló egység.

Kivezetve őket a tisztásról, egy nagy, nyílt mező felé irányítottam őket, amely még mindig tartalmazott erdei zugacskákat. Egy dühös Danamain által érintetlenül hagyva. Egy menedék, amíg véget nem vetünk a világ veszélyeinek számukra.

A lények iránti védőösztönöm erősebb volt, mint valaha, és reméltem, hogy más túlélőket is találok a Szürke Földekről, ha végeztünk Dannie-vel.

El kellett hinnem, hogy nem ölte volna meg mindet, még ha olyan romlott is volt, mint amilyen, és ez azt jelentette, hogy odakint várnak rám, hogy megtaláljam és megmentsem őket. Amikor ez megtörtént, csatlakozhattak az itteni testvéreikhez.

Végre biztonságban.