Jaymin Eve - Reborn - 52. fejezet

 


52

Mire megszeretgettem a teremtményeimet, és visszatértem a főcsoporthoz, a többiek alaposan kivizsgálták Dannie-t és az erőd jelenlegi hatását.

"Gyengébb." Shadow megerősítette. "Sokkal gyengébb, ha igaz, amit érzünk belőle."

"Ez remek hír" - mondtam sietve.

Közelebb lépve, kinyújtottam a kezem, megálltam, mielőtt érintkeztem volna az arannyal, nehogy valahogy eltörjem.

"Megérintheted." Reece kuncogott. "A varázslat most addig van rögzítve, amíg fel nem oldjuk, vagy ki nem szabadul."

Egy vállrándítással viszonoztam a mosolyát. "Igen, nem mindig tartom be a szabályokat az ilyesmivel kapcsolatban, szóval a legjobb, ha biztosra megyek."

Nem volt ellenvetés senki részéről. Úgy látszik, az én érdekes szerencseszériám volt az egyetlen dolog, amiben mindannyian egyetértettünk. Felemeltem a kezem, végigsimítottam rajta, végigkövetve az aranykalitka humanoid alakját.

Valóban gyengébbnek érezte magát. Az egyetlen pont, ahol határozottan fellobbant az erőm, az a mellkasa közelében volt.

"A kő nem gyengült el - mondtam. "Mi a terv, hogy kivonjuk belőle?"

Itt mindenki pokolian jobban nézett ki, mint amikor szinte elterült a földön, de úgy tűnt, hogy ők sem tértek vissza a teljes erejükhöz. Vajon lesz elég energiánk a terv második részének befejezéséhez?

"Azt mondom, engedjük Dannie-t kiszabadulni, mert ez plusz energiába kerül neki - mondta Angel, harcos elméje bekapcsolódott. "Ha ez megtörténik, le kell szorítanunk, hogy egyikünk ki tudja vágni a követ."

"Arra szavazok, hogy a csata utolsó részét helyezzük át a kiugróktól távolabbra" - mondtam, mielőtt bárki más megszólalhatott volna. "A helyieknek és a lényeknek nem kell járulékos veszteséggé válniuk ebben a háborúban."

Persze, ha kudarcot vallunk, senki sem lesz biztonságban, de ez olyasmi, ami miatt a jövőbeli Mera aggódhat. Ami engem illet, most több mint jó esélyünk volt arra, hogy legyőzzük őt.

Gyengébb Dannie; erősebb én; a siker receptje. Nem igaz?

"Mindkét fronton egyetértek - mondta Shadow. "És ezt szem előtt tartva, fogjátok össze a kezeteket. Visszaviszlek minket a Hármasba, és a kastélyba."

Abban a pillanatban, hogy összekapcsolódtunk - Shadow egyik kezét Dannie-n tartotta -, átrepült minket a szakadék melletti épület oldalára. A többiek szétváltak, amint földet értünk, Reece és Angel a leglátványosabban, a nagy, nyitott terület ellentétes oldalaira húzódtak.

Inky és Midnight fölénk repültek, még mindig úgy döntöttek, hogy közel maradnak egymáshoz.

"Mindannyian töltődjetek fel - mondtam -, mert minden erőre szükségünk lesz, hogy Dannie-t megtartsuk, még gyengébb formájában is."

"Mit gondoltok, hova mentek, amíg mi feltöltődünk?" Shadow kérdezte, lazán hangzott, de senkit sem tévesztett meg.

"Megkeresem a teremtményeimet" - mondtam. "A börtönbirodalomból érkezettek viszonylag biztonságban vannak azon a külső szigeten, és ha még több fajtársuk itt rekedt, őket is át akarom küldeni. Lehetőleg mielőtt a Nexus egy dühös szukája kiszabadul."

"A kitaszítottak fejlettek a teremtményekkel való bánásmódban" - erősítette meg Angel. "Szerintem ez egy remek terv."

Tényleg úgy érezte, hogy ez a legbiztonságosabb hely, ahol hagyhatjuk őket.

"Nem mentek nélkülem" - mondta röviden Shadow, és a hangja nem tűrt ellentmondást.

Midnight körém tekeredett, miközben mosolyogtam makacs társamra. "Tudom, hogy kimerült vagy, Shadow. Feltöltődhetsz; én csak körülnézek egy kicsit. Nem lesz semmi bajom."

Ránk hagyva a többiek letelepedtek a Dannie-erőd körül, és mindent megtettek, hogy feltöltődjenek és felturbózzák az energiájukat az erre szánt rövid idő alatt. Len elővett néhány drágakövet, míg Lucien kis fiolákat kortyolgatott magába a... nevezzük bornak. A bor jó volt.

Bárcsak nekem is lett volna borom.

"Mera - morogta Shadow, és ezzel visszahívta a teljes figyelmemet. "A legutóbbi kibaszott alkalommal, amikor egyedül hagytalak, elloptak tőlem. Aztán meghaltál. Aranyos, hogy azt hiszed, valaha is szem elől tévesztelek még egyszer."

Nem viccelt. Egy cseppnyi engedékenység sem volt a hangjában vagy az ajkai dőlése, ami azt jelezte volna, hogy leginkább viccel. Normális esetben az ilyen hozzáállás engem kiborítana, és egy kis távolságtartásért verekedésbe kezdenék. Soha nem vágytam társfüggő kapcsolatra, a függetlenségemet mindennél többre becsültem. De Shadowval ez nem így volt. Állandóan a közelében akartam lenni. Azt akartam, hogy egy csapat legyünk, és megvédjük egymást. Végül is, függetlenül a mai álláspontjától, nem fogunk mindig szó szerint kötődni egymáshoz, de talán egy kis részem nem bánná, ha így lenne. Amíg a halál el nem rabol minket, vagy bármi más.

Te nem halhatsz meg - emlékeztetett Midnight.

Amennyire tudjuk, egyetértettem, de mindig van valaki, aki kitalál egy új módszert, hogy tönkretegye a dolgot. Arról nem is beszélve, hogy Shadow is meghalhat, és ahová ő megy, oda megyek én is.

Egy pillanatnyi szünet következett. Gyakorlatilag Shadow is a Nexus energiájából született. Lehetséges, hogy ő is képes lenne újjászületni.

Fájt a mellkasom, a torkom és... minden átkozott testrészem, ha arra gondoltam, hogy meghal, még ha van is lehetőség az újjászületésére. Ne teszteljük az elméletet - mormogtam végül.

Midnight még egyszer körém tekeredett, mielőtt feljebb vitorlázott, és Inkyvel együtt egy megnyugtató felhőben sodródott fölöttem. "Ti ketten maradjatok itt, és tartsátok szemmel Dannie-t - mondta Shadow a ködünknek. "Riadóztassatok minket, ha bármilyen jelét mutatja annak, hogy kiszabadulna."

A páros lebukott, hogy körbefonódjon és átöleljen minket, mielőtt ismét folytatták volna az őrködést fentről. A mellkasomban feltörő melegség megnyugtatóan hatott, hogy Midnight újra az életem része lett. A sérült kötelékünk okozta neszező nyugtalanság végre megszűnt.

Shadow a kezem után nyúlt, és ahogy elindultunk, a kötelékünk az egyesített tenyerünk között lüktetett. Azon tűnődtem, hogyan lehetek ilyen boldog, amikor még mindig annyi szarság van, ami elromolhat. Úgy tűnt, hogy átölelem a pillanatot, és abban a pillanatban úgy döntöttem, hogy nem fogok bűntudatot érezni emiatt.

"Ez szép" - mondtam, miközben meglengettem a kezünket. "És már majdnem elég magas vagyok ahhoz, hogy ne legyen túl kényelmetlen."

Miközben ez a gondolatom támadt, sikerült még néhány centit feljebb lőnöm, és majdnem elértem a farkasfőnix magasságomat. A többi részem azonban nem változott, ami azt jelentette, hogy... " Tudom változtatni a magasságomat" - fojtottam ki, és döbbent csendben pislogtam.

Shadow halk nevetése ugyanolyan melegítő vigaszként ölelt körém, mint amilyet Midnight adott nekem. "Át tudsz változni főnixfarkassá, és régebben szó szerint farkaskölyökké változtál" - mondta, és közelebb húzott magához. "Ez ugyanaz a koncepció."

Igen, ezt elméletben tudtam, de a magasságváltás sokkal furcsábbnak tűnt.

"Azt hiszem, jobban szeretem a normál magasságomat" - döntöttem, és ahogy ez a gondolat eszembe jutott, visszatértem a 180 centiméteres magasságomhoz.

"Bármilyen magasságban tökéletes vagy" - mondta nekem -, "de igazából inkább én lennék az, aki a magas polcokhoz nyúl érted".

Ó, bassza meg, ez majdnem romantikus volt. Lábujjhegyre tolva magam, hagytam, hogy felhúzzon, hogy megcsókolhassuk egymást. "Megkapod, bébi" - suttogtam.

"'Babe' csak épphogy jobb, mint a 'haver'" - morogta, mielőtt átvette az irányítást a szám felett, és elfelejtettem a saját nevemet, amíg el nem szakadtunk egymástól.

Aztán eszembe jutott, hogy mit mondott. "Nem szereted a 'babe'-t? Mi van a mézesmadzaggal?" " Mézeskalács?" "Édesem?" "Cuki pofa?" "Vajas..."

" Sunshine" - figyelmeztette. "Lehet, hogy igaz társak vagyunk, de ez nem jelenti azt, hogy nem foglak megbüntetni."

"Igen, kérem" - mondtam, és lelkesen bólintottam. "Kettőt kérek."

Egy határozott pofon a fenekemre, és a testemet libabőr borította, ahogy önkéntelenül megrándultam ellene, és megkívántam mindent, amire most nem volt időnk. "Jobb, ha rohadtul túléljük." Most én voltam az, aki morgott.

Shadow a nyakamhoz szorította az ajkait, belélegzett, és kénytelen voltam lehunyni a szemem, hogy kiélvezzem ezt az utolsó pillanatot vele. " Shadowshine" - suttogtam. "Mindig is drukkoltam, hogy győzzünk."

"És győztünk is, Sunshine" - mondta, leheletével végigsimítva a bőrömet.

A francba, már megint elkezdte. Ki gondolta volna, hogy az én Shadow Beastem titkos romantikus? Nagyon, nagyon mélyen legbelül.