Jaymin Eve - Reborn - 54. fejezet

 


54

A vártnál hosszabb ideig tartott a több ezer teremtmény és több száz helyi lakos átvezetése a szigetre. Amikor végre végeztek, Shadow és én nem tudtunk itt lógni, mert tudtuk, hogy Dannie bármelyik pillanatban kiszabadulhat.

Biztosított, hogy a ködünk riasztást fog küldeni, de aggódtam, hogy mire ez megtörténik, már túl késő lesz.

Mielőtt azonban elindultunk volna, még egy utolsó feladatot el kellett végeznem. "A lények most már szabadok - mondtam a dübörgő farkas-főnix hangomon. "A királyiak nem kötődhetnek, és nem használhatják az energiájukat semmilyen módon, különben a külsős helyieknek teljes jogukban áll megállítani titeket minden rendelkezésükre álló fegyverrel. És amikor végeztek, én jövök értetek."

Éreztem a királyiak pillanatnyi félelmét, mielőtt mindannyian elkiáltották magukat, és megfogadták, hogy soha többé nem bántanak egy teremtményt sem. Dannie már valamennyire kellőképpen megtörte őket az alatt az idő alatt, amíg bezárva tartotta őket, így biztos voltam benne, hogy a parancsomat teljesíteni fogják.

"Van rá mód, hogy a kívülálló helyieknek meghagyjuk a módját, hogy kommunikálhassanak velünk?" Kérdeztem Shadowt. "Arra a csekély esélyre, hogy baj van?"

Shadow arckifejezése komor volt. "Én nem aggódnék emiatt. A Dannie-vel vívott csatának hamar vége lesz. Ha veszítünk, mindannyian veszítenek, ha pedig nyerünk... elvisszük innen a királyi családot, és visszamegyünk a szárazföldre, mielőtt még esély lenne a lázadásra."

Igen, így van. Ez igaz és lehangoló volt, de legalább nem kellett egy ellenséges hatalomátvétel miatt stresszelnem, amíg azzal voltunk elfoglalva, hogy az istennővel harcoljunk, aki pokolian el akarja pusztítani az egészet.

"Most már mennünk kell - mondta Shadow, és finoman a kapu felé bökdösött.

Bólintottam, és még egyszer utoljára megnéztem a szigetet, amely most néhány ezer lakossal nagyobb volt. Valahogy otthonosnak éreztem, és nem igazán akartam elmenni, azt kívántam, bárcsak maradhatnék, és segíthetnék a helyieknek, akik már így is gondoskodtak a mentálisan és fizikailag törékeny királyi családtagokról.

"Dannie-nek sok mindenért kell felelnie - mondtam röviden. "Gondolod, hogy a királyi táborod volt az egyetlen, akivel ezt tette?"

Shadow nem válaszolt, amíg át nem léptünk a portálon, amely eltűnt, amint visszatértünk a kastélyba. "Szerintem valószínűleg az egész világot így vagy úgy, de lezárták" - mondta, miközben néhány ruhadarabot készített, hogy visszaváltozhassunk és felöltözhessünk. "Amíg a terve következő része meg nem valósul."

"Igen, egyetértek" - mondtam, miközben felhúztam a nadrágomat és a csizmámat. "Ismerve Dannie-t, ahogy én ismerem. Úgy értem, a következő része egyértelműen az volt, hogy létrehoz egy Nexust, amit ő irányít, de mi lesz utána? Mit akart kezdeni mindannyiukkal, amikor végre elérte a legfelsőbb istennői státuszának csúcsát?"

Shadow mély lélegzetet eresztett. "Lehetetlen megmondani, de egy dolog biztos: ez a birodalom biztosan nem lenne olyan, mint volt."

Most már fel voltunk öltözve, ezért magához húzott, és visszavezetett minket a hátborzongató, csapdákkal teli kastélyon keresztül a főterekre. Amikor a falkánk a látóterünkbe került, a tény, hogy mindannyian talpon voltak és köröztek a nyilvánvalóan Dannie börtöne körül, arra késztette Árnyékot és engem, hogy felvegyük a sebességet.

Megkezdi az áttörés folyamatát - mondta Midnight a fejemben, mivel most már elég közel voltunk ahhoz, hogy kommunikáljunk.

"A börtön repedezik - mondta ugyanakkor Shadow, aki nyilvánvalóan szintén a ködével beszélt. Sprintelni kezdtünk, tudtuk, hogy mellettük kell lennünk, amikor Dannie kiszabadul.

Midnight félúton találkozott velünk, felkapott minket, és szinte katapultált minket a sima talajon, így a harcosok körében landoltunk.

"Épp időben - mondta Lucien, agyarát villantva, miközben természetellenesen mozdulatlanul várt. Ő egy ragadozó volt, egy mestervámpír, és én kíváncsi voltam, hogy látom-e őt akcióban. Mindegyikükre. A világuk legnagyobbjai és legerősebbjei. És mindegyikükkel megtiszteltetés volt, hogy együtt állhattam és "barátomnak" nevezhettem őket.

Az aranykalitka rezegni kezdett, hőség szállt fel belőle, amíg mindannyian izzadtunk, beszorulva a lávakráter és Dannie közé. Egyikünk sem mozdult, csak belsőleg készültünk fel. Hagytam, hogy az erőm betöltsön, szárnyas, lángoló farkasmadárrá változtam, és ismét ruhákat pusztítottam. Ezen a ponton már csak meztelenül kellene maradnom két műszak között.

"Abban a pillanatban, ahogy kiszabadul - mormolta Len, ezüst köpenyét a mozdulatlan alakja elé gomolyogva -, használd az erődet, hogy rögzítsd a helyére, én pedig magamhoz hívom a követ. A családomhoz van kötve, és már sokkal több éve, mint amióta Dannie birtokolja. Még mindig nekem lesz nagyobb kötődésem hozzá".

Imádtam, hogy van egy tervem. Ez adott nekünk egy fókuszt, és hála annak a sok-sok alkalomnak, amikor Shadow a falhoz szorított, lezárva a karomat és a lábamat, volt egy tisztességes elképzelésem arról, hogy mit kell tennem, hogy Dannie-t hasonló módon tartsam.

Bár neki nem lenne olyan szórakoztató.

Hamarosan megérti, hogy a legnagyobb hiba, amit az elmúlt hónapokban elkövetett, az volt, hogy a követ végül nem nyelte le. Vagy hogy ellopta az emlékeinket. Vagy elárult mindenkit, aki valaha is szerette.

Nem.

A legnagyobb hibája az volt, hogy nem ölt meg mindannyiunkat, amikor lehetősége lett volna rá, mert eljött a leszámolás napja, és mi voltunk azok, akik átadtuk neki.

A fény egyre erősebb lett körülötte, a meleg is, és én olyan kibaszottul ideges voltam, hogy majdnem összepisiltem magam, amikor Angel egy millimétert mozdult mellettem, és a szárnyai az enyémet érintették. Apró sikolyom és előrebukdácsolásom megtörte a feszültség egy részét, miközben többszörös szórakozott mosoly futott át az arcokon.

"Elviheted a nőt a Földről, de..." Lucien félbeszakadt, amikor egy energiarobbanás mindannyiunkat visszalökött az erődből.

A szárnyaim kitárultak, megállítottak, mielőtt a lávakilátóba csúsztam volna, majd két csapással később újra a körben voltam, egy rendkívül dühösnek tűnő Dannie körül.

Dannie, aki megint megváltozott.

Bármilyen emberszerű részei is voltak korábban, eltűntek.

Teljesen főnix volt, és olyan magasan állt, mint én.

A csőre kinyílt, és hangos rikoltás hallatszott, ami végül szavakká változott. "Súlyos hibát követtél el" - harsogta, lángok lobbantak fel belőle, miközben a föld megremegett. "Most minden összeomlik, és amikor újjáépítem, egy jobb világ és jövő lesz."

A többiek közül senki sem tűnt ennyire aggódónak, közelebb léptek, az energiájuk zúgott a levegőben, ahogy támadásra készültek. Én is így tettem, de nem hazudok, a gyomrom csomóba görbült attól, ami történt. Mi a faszt csináltunk volna, ha még mindig túl erős volt számunkra?

Mielőtt bárkinek is esélye lett volna kideríteni, Dannie az ellenkezőjét tette annak, amire számítottam, és a szárnyait szöget vetve közénk ereszkedett. Beletelt egy kis időbe, mire megértettem, miért tette ezt, és csak akkor jöttem rá, amikor a karmos lába a földhöz koppant, és a morajlás felerősödött. Pontosan azt tette, amit a fia nem is olyan régen megpróbált.

Elpusztítani az Árnyékbirodalmat.

Mielőtt bármelyikünknek is esélye lett volna arra, hogy megpróbáljuk őt az erőnkkel bezárni, a szakadék felrobbant, és olyan lángokat köpött ki, amelyek szinte mindenkit átszakítottak itt. Ezekkel a lángokkal együtt egy igazán félelmetes látvány tárult elénk, amint felkapaszkodtak az alatta lévő lávából.

"Feltámasztja a halottakat - mondta Alistair, kezét szorosan maga elé szorítva. "Mindazokat, akiket a láva ködbe veszett."

"Bassza meg."

Ez az egy szó Shadowtól származott, és tudtam, hogy ez azt jelenti, hogy ez rossz. Nem, nem rossz. Kibaszottul rossz.

"Hány lény halt meg a szakadékokban?" Kérdeztem, a szárnyaim voltak az egyetlen dolog, ami talpon tartott, miközben a földrengés egyre erősödött. "Az összes lényen kívül."

"Azt hiszem, ez itt szabályos büntetés volt" - mondta Angel, most már fel kellett emelnie magát a földről.

"Igen" - erősítette meg Shadow. "A ködbe való feláldozás gyakori."

Most rajtam volt a sor. Baszd meg!

A többieknek is fel kellett emelniük magukat, Inky és Midnight mindent megtettek, hogy mindannyiunkat megvédjenek a láva lövellő lövedékei elől, amelyek megpróbáltak kioltani minket. Láva, ami nem zavart engem vagy az erőmet, és mivel tudtam, hogy talán az én lövésem az egyetlen, előrerohantam, és Dannie-t egy tiszta energiából álló villámmal lőttem szét.

Meg kellett állítanunk, mielőtt ez az élőhalott sereg elér minket. Nyilvánvalóan nagyon nehéz lenne őket... megölni, ami igazi előnyt jelentene neki. Az én erőmet az ő villámja hárította el, ő pedig egy visszavágással válaszolt.

Készen álltam rá, félresöpörtem, meglepődve, hogy tényleg sokkal gyengébbnek éreztem. Be kellett fejeznünk ezt a szart, mielőtt ideje lenne feltöltődni, és ez azt jelentette, hogy most nem állhatok le.

Erővel támadtam, és minden egyes alkalommal, amikor az ereje eltalált, olyan volt, mint egy pörölykalapács a gyomromba, de olyan düh és elszántság fűtött, hogy alig hagytam, hogy megzavarjon. A szeretteim megmentésére irányuló elhatározásom olyan vadságot adott a támadásomnak, ami neki hiányzott.

A mozdulatai lelassultak, és amikor egy másodperccel túl lassan emelte fel a pajzsát, teljes erővel tudtam lesújtani rá, és a kastély falához vágtam, az erőtől tollak repültek körülötte.

"Add fel a követ, Dannie - kiáltottam rá. "Add fel, és legyen esélyed a megváltásra."

Ekkor vettem észre, hogy Shadow mellettem van, de egyelőre hagyta, hogy én vezessem ezt az egy az egy elleni csatát. Ez sokba került neki, ha az arca feszült kifejezéséből lehetett következtetni, de a belém vetett hite túl erős volt ahhoz, hogy megtörje az elhatározását.

Szerelem. Szakértői szinten beszélt.

Dannie felnevetett, egy rikácsoló, dermesztő hangot, és én újra felrobbantottam, de sikerült kicsúsznia a kezéből. Lehet, hogy gyengébb volt, de messze nem volt törékeny, különösen, ahogy a szó szerinti zombi tűzlényei szétrobbantak a földön. Annyi minden volt, amit ki lehetett volna bontani abból, ami itt történt. Erre azonban nem volt idő.

Shadow ezúttal csatlakozott hozzám, mi ketten az energiánkat arra használtuk, hogy megpróbáljuk megfékezni őt, miközben Dannie fokozta a játékát, és hosszú faroktollait küldte ki, hogy lecsapjon ránk. Fogalmam sem volt, mi fog történni, ha eltalálnak minket, de szerencsére Shadow képes volt levágni őket, mielőtt esélyünk lett volna megtudni.

Egyszer sikerült megkötöznie az erejét - végül is szakértője volt ennek -, de a lány ismét csak felnevetett, és még gyorsabban kiszabadult, mint amikor a falhoz szorítottam. Ahogy kiszabadult, olyan erősen rácsaptam, ahogy csak tudtam, és Shadow ereje addig fokozódott mellettem, amíg a bőröm fájt a forró energiakitörésétől. De együtt tartottuk őt. Az egyetlen probléma az volt, hogy Len nem tudott elég közel kerülni ahhoz, hogy megpróbálja eltávolítani a követ. A tündér csapdába esett Inky és Midnight közepén, akik mindannyiunk barátait megvédték a lávától és a lényektől. És majdnem elvesztették a csatát, köszönhetően az erős köd hajtotta zombiknak.

Hiba volt visszahozni őt a ködök közé, de akkor viszont lehet, hogy a szigeten ellenünk használta volna a lényeket. Dannie-nek mindig volt tíz terve, amire támaszkodhatott, így a többieknek nem volt mire támaszkodniuk. Arra azonban egyikünk sem számított, hogy erre képes lesz, és a titkos láva-hadseregére nem volt vészterv.

"Ide vezette be az erejét a ketrecben - harapott rá Shadow, és még több erőt nyomott a főnixre. "A seregének ugyanakkor kellett felemelkednie, amikor kiszabadult. Az a kibaszott kő szinte korlátlan erőt adott neki."

"Ezért kell kiszabadítanunk" - nyögtem, alig hallhatóan a szavaimat.

Újjászületésem óta először éreztem, hogy fogy az energiám.

"Itt vagyok." Len szavai suttogtak a fülünkön keresztül, a tündienergiáján keresztül. "Tartsd még néhány percig, és én majd az Ezüst Mágiámat alkalmazom rajta."

Még néhány perc; ez olyan rövidnek hangzott, amikor valaki kimondta, de a valóság, hogy egy dühöngő, hatalmas főnixistennőt fogva tartani olyan volt, mint amikor egy ember megpróbál néhány percig egy bikát nyugton tartani.

Lehetetlen és halálos.

Shadow csatlakozott hozzám az Anubisz-formájában, tovább erősödve. Dannie kettőnk közé nézett, és a fejét rázva károgott egyet. "Egyikőtök sem természetes" - sikerült kimondania a tartásunkon keresztül. "Mindkettőtökkel megbontottam az egyensúlyt. Egy egyensúlyt, amit helyre kell hoznom."

Ez figyelmeztetés volt, hogy ezúttal nem fog habozni, hogy megöljön minket, de ki a faszt lepett meg ez? Mindannyian tudtuk, hogy megtanulta a leckét a fenyegetések életben hagyásával kapcsolatban. Ebből a háborúból ma csak az egyik fél sétált ki.

Shadow és én mindent beleadtunk, hogy visszatartsuk, és azt hittem, sikerülni fog, egészen addig, amíg elő nem vette, ami a kövében maradt, és vissza nem lőtt minket. Megbotlottam, de Shadow elkapott, mielőtt túl messzire mehettem volna.

"Szükségünk van a többiekre - mondta a fülem mellett. "Mindannyiunknak meg kell tartanunk őt Lenért."

Erre Inky és Midnight közelebb suhantak, magukkal hozva a többieket a falkánkból. A két köd nekirontott az istennőnek, és ismét nekicsapta a kastély oldalának, elég erővel ahhoz, hogy a kő és a tégla megrepedt alatta.

A mi ködeink nem voltak olyan erősek, mint a vad és szabad változat, de őket sem volt szabad alábecsülni. Sajnos, abban a pillanatban, amikor Dannie-re mentek, a láva-lények ránk támadtak.

Tudsz-e védőgátat képezni a halott sereg ellen? Kérdeztem Midnightot. Adj nekünk esélyt, hogy megszerezzük a követ?

Nagyobbra duzzadt, szikrák repkedtek körülötte. Pár percig még vissza tudom tartani őket. Talán tovább, ha Inky segít.

Csináld csak.

A páros elengedte Dannie-t, aki az erejével rájuk zúdult, de vagy túl lassú volt, vagy nem volt jó irányban, mert teljesen elkerülte őket, és az energiája a láva szakadékba lőtt.

Vagy nem, várjunk csak, biztosan végig ez volt a terve, mert abban a pillanatban, amikor az energiája eltűnt a sziklák felett és az alatta lévő szakadékba, egy hatalmas, tomboló vörös tűzhullám emelkedett vele együtt.

Nagyszerű. Olvadt cunami.

"Gyerünk!" Kiáltottam Midnightnak. "Emeljétek fel a gátat, hogy legyen esélyünk."

Alig tudtam kimondani az utolsó szavakat, mielőtt Dannie ereje a földbe csapta Shadowt és engem. Keményen becsapódtunk, és ha még mindig egyenes alakváltó lettem volna, minden csontom összetört volna. Ahogy volt, a fájdalom erősen lüktetett a testemben, ahogy tovább nyomult ellenünk, és a testünket az omladozó és összetört kastélytérbe hajtotta.

Hogy a faszba lehetett ilyen erős? Egyszerűen nem volt vége, és még ha a ketrec le is merítette őt, ahogyan azt tervezték, még mindig túl sok volt, amit ellensúlyozhattunk volna.

Len figyelmeztetett minket a kőre, és arra, hogy mi történik, ha az ellenség kezébe kerül, és nem tudtam kitalálni, hogyan győzhetnénk ellene, legalábbis akkor nem, amikor ennyien veszítettünk az erőnkből. Mélyebbre ásva kerestem a módját, hogy ismét visszavághassak, de a támadásának nem engedett. Nem volt gyengeség, amit manipulálhatnék.

Legalábbis addig nem, amíg a barátaink végre el nem engedték magukat. Megadták nekünk azt a fajta támogatást, amit Dannie kaphatott volna, ha nem próbált volna egyedül bíró, esküdt és hóhér lenni.

Reece, akit eddig tényleg nem láttam teljes akcióban, szó szerint homok- és porfalként robogott át a tisztáson. Az ereje mindig egy sivatagi viharra emlékeztetett, és most már értettem, miért. A középpontban állt, energiája kioltotta Dannie energiájának egy részét, miközben a nőt a ciklonális homokviharban repítette.

Shadow és én egy pillanat alatt talpra álltunk, és csatlakoztunk a sivatagi istenséghez, még egyszer bevetve erőinket ellene, és felfedezve egy olyan rejtett erőt, amiről egyikünk sem tudta, hogy megvan. A kétségbeesés és az adrenalin volt az oka annak, hogy az emberi nők képesek voltak autókat emelni a babáikról. Ma mi voltunk a kétségbeesettek, és ezt ki is használtuk.

"Gyengül - üvöltötte Shadow. "De nem eléggé ahhoz, hogy kiszakítsa a követ. Még nem."

"Még egy utolsó kísérlet" - harapta ki Reece, a hangja olyan morajló volt, mint a körülöttünk tomboló viharok. "Mindannyian. Minden erőnkkel. Ne tartsunk vissza semmit."

A többiek beálltak a sorba, Midnight és Inky még mindig hagyott nekünk némi lélegzetvételnyi teret a lények elől, de ez nem tartott sokáig. Ez volt az utolsó esélyünk.

Az egyetlen esélyünk, hogy megmentsük a világot.