Jaymin Eve - Reborn - 55. fejezet

 


55

Nyolcan álltunk szemben a főnixszel. Talán mindvégig így kellett volna lennie, a mi erőnk az ő erejével szemben. Semmi játék vagy börtön. Semmi beszélgetés vagy megváltási kísérlet.

Nem bántam meg, hogy megadtam neki az esélyt, hogy megmentse magát, de ennek az esélynek most vége volt. Most a végsőkig kellett játszanunk, és én semmit sem fogok visszatartani.

Len visszafogta magát, mivel ő a kő eltávolításához tartalékolta az energiáját, de mi többiek az egyéni erőnkre és mágiánkra összpontosítva lőttünk energiát a nőbe. Fajunk legerősebb aspektusaira és képességeire. Reece a sivatagi erejével, amely száraz, ahogy mágikus csiszolópapírként tépte a bőrünket. Alistairé vízalapú volt, de az ő vize nagy fegyverekké változott, amelyeket jégzöld kardok, hegyes lándzsák és egyéb rakéták formájában lőtt Dannie-re. Egyelőre egyik sem hatolt át a pajzson, amelyet magára képzett, de mindezek gyengítették őt. Angel a pengéivel, közel és távol mozgott, szeletelve és vágva Dannie ereje ellen, úgy mozgott, mint egy átkozott nindzsa, hogy az istennő soha ne érhessen hozzá.

Lucien szupergyorsan száguldozott, vámpír ereje és gyorsasága lehetővé tette, hogy a pajzsokba csapjon, gyenge pontokat keresve, és amikor Dannie többször is összerezzent, tudtam, hogy célpontokat talál. Galleli még mindig nem beszélt, és egyáltalán nem adott ki hangokat, de Dannie fölött csapkodott a szárnyaival, és teljes összpontosítással az arcán bámult lefelé.

Minden rendben van? Kérdeztem gyorsan, aggódva, hogy talán kiszúrt valamit.

Az elméje erős - válaszolta. De továbbra is megpróbálok áttörni, hogy átvegyem az irányítást felette.

Félelmetes. Sok szerencsét!

Lelkileg elhúzódtam, hagytam, hogy koncentráljon, miközben egy kicsit kiakadtam, hogy képes átvenni az irányítást az elmék felett. Bármennyire is praktikus lehetett ebben a helyzetben, mindig ott volt az aggodalom, hogy egy nap ellenünk használja majd.

De hát mindannyian erősek voltunk, nem csak Galleli. Mi voltunk egymás hatalmának fékjei, és ezért volt a csoportunk olyan erős és kiegyensúlyozott. Ami azt jelentette, hogy nem kellett aggódnom. Legalábbis ezen a fronton.

"A pajzs leomlik - üvöltötte Shadow, és a lángjai közel húsz láb magasra csaptak, miközben tovább ásott a főnixet körülvevő gáton. Először azt hittem, hogy arról a pajzsról beszél, amit Dannie emelt, de sajnos tévedtem.

Ez a ködpajzs volt.

Dannie éppen elég ideig védte magát ahhoz, hogy a serege kiszabaduljon. Átkozott legyen ő és az intelligens, harcra kész elméje. Legközelebb, amikor főellenséggel harcolunk, olyat akartam, aki ostoba. Ez volt a tisztességes.

A sereg tömegesen tombolt ránk, és mindannyian elestünk a támadás alatt. Dannie ezt azzal tetézte, hogy támadóan belénk lőtte az erejét, éles és erős támadásokkal, amelyek behatoltak az erőm középpontjába. Fájt, és felkiáltottam, ahogy küzdöttem, hogy elvágjam a köteléket, amit ő hozott létre azzal, hogy a támadását közvetlenül az energiámba kötötte.

Arra számítottam, hogy a többiek is ugyanezt teszik, csakhogy kiszabadulva rájöttem, hogy mindannyiukat összezúzta a tűzsereg és Dannie támadása. A ködünk visszatartotta, amit tudott, de ez nem volt elég.

"Állj!" Ordítottam, a levegőbe lövöldözve, a szeretteim megtámadása miatt érzett vak düh vezérelt. Shadow is felüvöltött, és tudtam, hogy azon dolgozik, hogy megmentse a barátainkat és eljusson hozzám, de nem tudott mindent megtenni.

A bennem lévő erő felrobbant, egy nukleáris robbanás, amely az égbe lőtt, a tűzszárnyaim erőteljesen csapkodtak, miközben a lélegzetem hangos reszketésekkel szívódott be és ki a számon. Tiszta düh volt az, ami táplált, hiszen kimerült és összetört voltam, de talán a düh elég lesz.

Dannie és én összeütköztünk a levegőben, és ez volt az első alkalom, hogy valaki képes volt megérinteni. A tollai jéghidegek voltak a karmos kezem alatt, annak ellenére, hogy a lángoló farkában és az erejébe csatornázott hőt. "Üresnek érzed magad" - sikoltottam az arcába, és minden erőmmel belé fúródtam. "A lelked eltűnt, Dannie, és ebből nem lehet visszajönni."

Azok a lángoló szemek rám villantak. "Semmit sem tudsz a lelkekről, gyermekem. Vagy az áldozathozatalról. Önző kölyök voltál az első pillanattól kezdve, hogy Torma-ban megláttalak. Egy csalódás. De úgy döntöttem, adok neked egy esélyt, hogy olyan lénnyé nőj fel, aki méltó az örökséghez, amit hordozol." Még madárarcán is nyilvánvaló volt az undor. "Továbbra is kudarcot vallasz. Továbbra is méltatlan vagy. A szüleid is így gondolták, az igaz társad is így gondolta, és én is így gondolom."

A szavai fájtak. Tudta, hogyan kell őket fegyverként használni, a puha, sebezhető hasamra csapva. De volt egy igazság, amit nem tudott elvenni tőlem: Shadow Beast volt az igazi társam, és ő nem utasította el a kötelékünket. Harcolt érte.

Mindketten megtettük, és én már nem voltam az a szerencsétlen, szánalmas kölyök Tormából.

"Nem tudsz így leszámolni velem" - mondtam halkan. "Néhány hónappal ezelőtt még működött volna, de már nem vagyok ugyanaz a lény, mint akkor. Túljártam az agykontrollodon, és most is túl fogok járni rajtad."

Minden erőmet a központomban összpontosítottam, minden egyes unciámat, hogy felkészüljek a támadásra, amit ő akart küldeni felém. Csakhogy ő ismét a gyenge pontjaimra ment, és továbbra is a barátaim ellen használta az erejét. A kötelékek, amiket ő tartott rajtuk, amiket nem tudtak megtörni, megölték őket. Legalábbis azokat, akiket könnyen meg lehetett ölni, a többiektől pedig hamarosan addig vonta volna el az energiájukat, amíg semmi sem maradt belőlük.

Megpróbáltam megállítani őt, küldtem az erőmet, hogy elszakítsam ezeket a köteleket, ahogyan én is tettem magammal. De ez nem volt elég. Egyedül nem bírtam volna vele, és a kis próbálkozásaim csak késleltették az elkerülhetetlent. Dannie-t egy olyan kő hajtotta, amely képes volt világokat építeni és elpusztítani. Az ereje szinte végtelen volt. A kísérletünk, hogy legyőzzük őt, mindig is távoli lehetőség volt, és a fenébe is, mindent beleadtunk, amit tudtunk.

"Tudod, hogy nem nyerhetsz."

Látta az arcomon, és én megedzettem az arckifejezésemet, nem akartam még beismerni a vereséget. Ragaszkodnom kellett a reményhez, mert ez volt a legerősebb motiváció, ami létezett.

"Nem fog fájni, és mindannyian együtt lesztek" - mondta Dannie halkan, és végre melegség áradt az érintésem alatt. Még mindig érzett valamit, még ha a lelkében lévő jég alá is zúzódott. "Ne harcoljatok tovább."

Ez a megközelítés másképp hatott, mint a legutóbbi támadása, mert ezúttal igaz volt. A családomnak fájt. Összetörtek, véresek és élve égtek. Nem hagyhattam, hogy ez továbbra is így legyen, és ha nem tudtam legyőzni őt vagy megmenteni őket, mi volt a másik lehetőségünk?

Soha ne hagyd abba a harcot ellene, Sunshine.

A hangja ott volt a fejemben, a szeretete és az ereje körülvett, és egy pillanatra összeszorítottam a szemem, mert tudtam, hogy Shadownak igaza van. Baszd meg! Nem feküdtem le és haltam meg parancsra egy engem bántó zsarnok alatt. Soha nem tettem ilyet, és ma sem akartam elkezdeni. Torma tudtomon kívül felkészített erre a harcra, és nem akartam elpazarolni a kiképzésüket.

Fény- és tűzáramok törtek elő belőlem, de a legutóbbi támadásommal ellentétben, amely a nyers erőre összpontosított, ezúttal más stratégiát választottam. Elterelni, elterelni és feltartóztatni.

Shadow, Midnight és a teremtményeim erejéből merítve, a hozzájuk fűződő kötelékek táplálták az erőmet. Csak annyit vettem el, hogy a saját erőmet növeljem, miközben hosszú fénysugarakba burkoltam az erőmet Dannie körül.

Angel, gyönyörű legjobb barátnőm is megpróbált a kötelékeken keresztül felém nyúlni, de ő is gyenge volt. Ahelyett, hogy elvettem volna, erőt küldtem vissza neki, a köztünk lévő kapcsolat erősebb volt, mint valaha. Ez olyan erős volt, hogy amikor Dannie meglátta, mit csinálok, és megváltoztatta a támadását, hogy kizárólag Angelre koncentráljon, éreztem a megsemmisítő csapás teljes erejét.

Sikoltottam, ahogy Angel jelenléte villódzott az elmémben, az életerejének minden egyes üteme elhalványult, ahogy Dannie úgy döntött, hogy kiiktatja őt, és elveszi az egyik erősségemet. Nem számított, milyen erősen tartottam magam, nem volt módom ellenállni az istennőnek.

Angel - zokogtam, minden erőmmel belé kapaszkodva. Húzd ki a földedből. Vedd el az összes energiát. Küzdj ellene.

Az elméjének érintése olyan erős és nyugodt volt, az ősi lény, aki volt, úgy tett, ahogy mondtam, és utolsó erejével az ősi hatalmát használta fel. Ezen a ponton éreztem némi reményt, egészen addig, amíg egy égő erő le nem lőtte a kötelékünket. Fogd ezt, Mera. Fogd ezt és végezz vele.

Angel nekem adta a családja erejét. Erőt, ami megmenthette volna az életét, de tudta, hogy nélküle mindannyian halottak lennénk ennek az istennőnek az erejével szemben. Abban a pillanatban nem érdekelt.

"Angel, baszd meg, ne!" Sikoltottam mind gondolatban, mind a kötelékünkön keresztül. "Mentsd magad!"

Túl késő, Mera. Az energiabázisom megtört, és szivárog az életerőm. Nem tudom elég gyorsan feltölteni, és ez az erő kárba veszne. Használd, hogy megmentsd a többieket. Mentsd meg magad.

Megpróbáltam elszakadni Dannie-től, de nem engedett el. És miközben még több erő áramlott belém, ahogy Angel eltűnt ebből a birodalomból, sikoly támadt a mellkasomban. Reménytelenség tört rám, sírtam, sikoltoztam és küzdöttem, de nem tehettem semmit.

Eljött az én időm, Mera. Megmentettél, és most viszonozhatom a szívességet. Békében leszek, a családommal. El kell engedned.

Nem.

Egy kegyetlen, makacs seggfej voltam, de ezt nem tehetem. Nem tudtam elengedni őt.

Nem, ismételtem. Ha te elesel, én is elesek.

Angel kuncogott, olyan gyengén suttogott, hogy millió apró darabra zúzta a szívemet. Ez volt az utolsó pillanatunk, tudtam, még akkor is, ha küzdöttem az elkerülhetetlen ellen. De hogyan tudtam elfogadni, hogy soha többé nem hallom a nevetését? Vagy mellette üljek az ebédlőben, és ne cukkoljam az almaszagú almák iránti szeretetével? Soha többé nem fogom hallani a hivatalos beszédét, amikor készen állt arra, hogy szétrúgja a seggét. Vagy nem láthatom a harcos ruháit, ahogy úgy fogta a fegyvereket, mintha a kezében született volna.

Ez volt az utolsó pillanatunk, és tudtam, hogy még ha most nyerünk is Dannie ellen, én veszítek.

Szeretlek,mondtam neki,mert már nem maradt időm. A kötelékünk, az otthon és a család lobogó érzése a mellkasomban majdnem eltűnt.

Szeretlek, treasora, suttogta Angel, amíg el nem halkult a hangja. A halál az utolsót is elrabolta belőle, és a többieket hagyta gyászolni a nyomában.