Jaymin Eve - Reborn - 56. fejezet

 


56

A düh sikolya kitört belőlem, és minden elsötétült, vörös lett és összetört. Dühöm és fájdalmam könyörtelenül támadott. Az egyetlen dolog, ami visszatartott attól, hogy teljesen elveszítsem, az a tudat volt, hogy Angel megajándékozott ezzel az erővel, hogy megmentsem a világot.

A halála nem lehetett hiábavaló.

Dühömet irányítva, támadásom egy részét Dannie-re összpontosítottam, és egy éles csapással az ég felé küldtem. Energiám egy másik része a falkám megmaradt tagjaira irányult, visszalökve a láva sereget a szakadék mélyére, és kiszabadítva a támadásuk alatt elesett ködöket. Ezután megjavítottam és újjáépítettem a falkám összetört testeit, lemostam az égési sérüléseket és kijavítottam a törött energiabázisokat. Mindezt megtehettem, harcolhattam a főnixszel és belefulladhattam a bánatba, mert nő voltam.

Jól tudtunk multitaskingolni.

Dannie teljes erőből rám rontott, de a támadása úgy söpört le rólam, mint a vízcseppek. Erőmmel a nyakába nyúltam, és a torkára tekertem az erőmet, és most először volt tehetetlen velem szemben. Az erő, amit használtam, nem a ködök égő lángjai voltak, hanem a rétek ősi, mennyei ereje.

Ahogy közelebb repültem hozzá, fegyverek jelentek meg a kezemben, és ahogy lenéztem az ívelt pengékre, égett a szemem. Angel kedvenc fegyverei. Az utolsó segítsége ebben a csatában, és baszki, illett, hogy ezek legyenek azok, amik egyszer s mindenkorra véget vetnek ennek.

"Ezt Angelért kapod - morogtam Dannie-nek. "Angelért, aki feláldozta magát, hogy megmentsen minket és az összes világot."

A pengéim átsuhantak a pajzsain, úgy mozogtak, mintha a testem meghosszabbításai lennének. Csak arra kellett gondolnom, hogy mit akarok tenni, és máris gyorsasággal és kecsességgel vágtak.

"Mera, kérlek - mondta Dannie, és madaras szemében valódi félelem volt.

"Itt nem találsz kegyelmet" - mondtam neki, a hangom vibrált és ismeretlen volt.

Dannie feltartotta a kezét, de én már nem vártam tovább. Újra vágtam, és a pengém mélyen a mellkasában landolt. Tudtam, hol kell eltalálnom, éreztem a kő erejét, és abban a pillanatban, amikor felnyitottam, egy ragyogó fény tört elő, amely intenzitásával elvakította a világot.

Len most már mellettem volt, ezüstmágiája a mellkasából csavarta ki a napkövet. Az önként jött hozzá, eltűnt egy kis ezüsttartályban, ami a kabátjába került.

Kihúztam a pengémet a főnix mellkasából, és nem éreztem elégedettséget vagy sikert.

Dannie szeme találkozott az enyémmel, és olyan lágyság volt benne, ami korábban nem volt. "Sajnálom, Mera - suttogta, és most először éreztem, hogy komolyan gondolja. "Nagyon sajnálom."

Ezek voltak az utolsó szavai, mielőtt összeomlott és lezuhant, keményen a földhöz csapódva. Tollak lövelltek mindenfelé, és mire leszálltunk mellette, a Danamainból már csak néhány kósza toll maradt.

"Elment - mondta Shadow, a karjaival átkarolt, miközben úgy tartott, mintha én is eltűnhetnék.

Mint Angel. A szemem megtelt könnyel, ahogy elvesztettem a farkas-főnixemet, és visszaváltoztam egy csajjá, aki elvesztette a legjobb barátját. Egy csajjá, akinek a bensője darabokra tépte.

Midnight körém tekeredett, majd Shadow követett, a páros összetartott.

Amikor végre kiegyenesedtem, Shadow egy csókot nyomott a homlokomra. "Harcosként távozott - motyogta. "Ezt ne vedd el tőle."

Megremegtem, és a helyet néztem, ahol Angel leesett. A páncélján kívül már nem volt ott semmi, és fogalmam sem volt, hová tűntek Honor Meadow lényei halálakor. Majd megtudom, ha majd mentálisan képes leszek kezelni.

"Visszaviszem a követ a Tündérségbe - mondta Len, félbeszakítva, amikor már nem tudott tovább várni.

Shadow felemelte a kezét, hogy megállítsa a barátját, mielőtt eltűnt volna. "Vidd magaddal Inky-t és Midnightot." A tekintete röviden találkozott az enyémmel. "Ha neked is megfelel, Mera? Csak nem szeretném, ha bármi történne Len-nel vagy a kővel, amíg nem zárják el újra."

Bólintottam, képtelen voltam feldolgozni az érzéseimet, de tudtam, hogy igaza van. "Igen, ez egy jó ötlet."

Midnight közelebb merült, hogy körém boruljon. Részvétem a veszteséged miatt, Mera - mondta, támogatást és szeretetet nyújtva. De megvédem a követ, hogy ez soha többé ne történjen meg.

Nagyot nyeltem. Köszönöm, barátom. Ez csak fáj.

Midnight úgy tűnt, megérti, ahogy felemelt a földről egy extra erős ölelésre. Inky is csatlakozott, és mindketten úgy szeretgettek, ahogy csak tudtak. Egy pillanatra segített, és végigsimítottam a kezemmel a szikrázó középpontjukon, ahogy visszatettek a földre.

Mire Len egy csókot nyomott az arcomra, és a két ködlénnyel együtt eltűnt a kastély területéről, ismét remegtem, és az elvesztés határán voltam. A gyász véget nem érő gyötrelem volt a lelkemben.

" Sunshine." Shadow hívta fel a figyelmemet. "Vissza kell engedned az erő egy részét a Honor Meadowsba."

Hallottam a szavait, de nem mozdultam.

"Ha továbbra is ilyen szinten tartod az energiát" - próbálkozott újra - "megront téged, ahogy a kő tette Dannie-vel".

És még mindig nem tudtam rávenni magam, hogy elengedjem Angel utolsó, még bennem lévő részét.

"Mera!" A parancs csettintése. "Gyere vissza hozzám, Sunshine. Lépj el a sötétségtől, és térj vissza mellém."

Gyakorlatilag mellette voltam, de tudtam, mire gondol.

Zokogás hasított belém, ahogy térdre estem, a kezem a földbe vájt, ahogy a sikolyom egyre erősödött. "Fáj" - fojtottam ki. "Megöl engem, Shadow."

Leereszkedett mellém, hatalmas testét az enyémre borította, miközben a testemet bölcsőzte. "Tudom" - mondta rekedten. "Érzem a fájdalmadat és a sajátomat is, de nem vagy egyedül. Összetartalak, amíg nem tudod magad megtenni. Borulj belém, Sunshine. Borulj belém."

Most az egyszer pontosan azt tettem, amit mondtak. A sikoly elhalkult, amikor a társamnak dőltem, ő pedig az ölébe húzott, és ide-oda ringatott, amíg újra működőképes nem lettem. Ma Shadow volt az erős, mert én egyszerűen nem tudtam megtenni magamért.

Amikor a szívverésem lecsillapodott, és képes voltam koncentrálni, Shadow segített nekem, hogy megfelelően visszaadjam az energiát a Honor Meadowsnak, mindketten rétegeket építettünk, amíg csak a Nexus energiám birtokában voltam. Aztán felemelt, a karjaiban ringatva a testemet. "Megmentettél minket, Sunshine" - mondta, miközben az ajkait az arcomra, az ajkaimra és a vállamra nyomta. "Megmentettél minket, a világokat és a teremtményeidet. Te vagy ma a kibaszott hős, és mi tisztelni fogjuk a te és Angel áldozatát."

"Angel megérdemli" - mondtam kedvetlenül. "Túl sokat adott, mint mindig, és ez nem igazságos."

Vártam a szokásos Az élet nem igazságos, Napsugár, de egy szót sem szólt. Csak szorosan átölelt, összetartott, ahogy ígérte.