Jaymin Eve - Reborn - 58. fejezet

 


58

Csoportunk csendben haladt visszafelé a könyvtárba, követve Árnyékot a Solaris rendszer útjain. Sok mindent kellett még elvégezni az Árnyékbirodalomban, de mindannyian kimerültek voltunk, és szükségünk volt egy kis pihenésre, mielőtt visszaléptünk, hogy biztosítsuk, hogy a világ végre elérje a teljes potenciálját.

Nekem például szexre, alvásra és táplálékra volt szükségem. Ebben a sorrendben.

Arra számítottam, hogy az újjászületésem után is szükségem lesz ételre, mert ez is egy lélek mély kötődése volt... nem igaz?

Árnyék lépett be elsőként a könyvtárba vezető ajtón, én pedig másodikként, mindketten megálltunk. "Mi a fene?" Motyogtam.

Lények voltak mindenütt, alig pár méterre álltak az ajtótól, kitöltötték a polcok közötti teret, és még a könyvtár közepére is visszatolakodtak.

Ahogy a falkánk mögöttünk tolongott, ugyanolyan zavartan, már-már azon kezdtem el stresszelni, hogy valami más is rosszul sült el a távollétünk alatt. Egészen addig, amíg a terem hangos tapsban nem tört ki, mindenki kiabált és hívogatott minket.

"Köszönjük!"

"Éljenek az istenek!"

"Megmentőink."

A sok-sok lény a különböző világokból elhalmozott minket dicsérettel, miközben az éljenzésük folytatódott.

"Honnan tudták?" Kérdezte Angel, szorosan mögöttem.

Gaster ekkor előre tolakodott, mert ő akart az első lenni, aki személyesen üdvözöl minket. "Az egész Solaris-rendszer tudta, hogy a sorsunk a tét - mondta, és tisztelettudóan biccentett felénk. "A Nagytanács azért érkezett, hogy felkészítsen bennünket arra, mi maradhat, ha nem győztök mindannyian."

Soha nem hallottam még a Nagy Tanácsról, de jól hangzott.

"Már vártuk, hogy besétáljatok az ajtón" - kiáltotta valaki hátulról a csoportból. A morajlásból tudtam, hogy egy Brolder lakos volt az. "És ha nem tetted, tudtuk, hogy minden remény elveszett."

Újra felhangzott az éljenzés, és egyértelmű volt, hogy a győzelmünk megünneplésére egy átmulatott éjszakára rendezkedtek be.

Shadow feltartotta a kezét, és biztos voltam benne, hogy ő volt az egyetlen lény, aki ilyen gyorsan el tudta volna hallgattatni őket. "Később este nagy lakomát rendezünk az ebédlőben" - kiáltotta elég hangosan ahhoz, hogy mindenki hallja. "Hozzátok el a barátaitokat és a családotokat, mert van mit ünnepelnünk."

"A mérleg marad" - tette hozzá Reece.

A zaj ezúttal fülsiketítő volt, így egyikünk sem tudott szót ejteni, de a jókedvem ezzel együtt emelkedett. Ahogy Gaster szorosan átölelt, még nagyobb öröm költözött a szívembe, és talán ebben a pillanatban ismertem fel végre, hogy győztünk.

Legyőztük a rohadt Nexus Istennőt. Eddig nem hagytam, hogy ez tudatosuljon bennem, mert túlságosan tele voltam gyásszal és fájdalommal. De most, hogy Angel újra mellettem volt, megengedhettem, hogy az öröm eluralkodjon rajtam.

Végre ez volt az az élet, amiről mindig is álmodtam, nem az a szarság Torma-ban, amit Dannie próbált eladni nekem. Ha már itt tartunk...

"Torma ügyével kell foglalkoznunk - mondtam Shadownak, és úgy döntöttem, hogy kész vagyok végleg elengedni az életemnek ezt a részét. "Mielőtt ünnepelhetnénk, ez az utolsó tüske az oldalamon."

Az ajkai találkoztak az enyémmel, és olyan érzés volt, mintha az első csókot kaptam volna újra. Erő, élet és szex töltötte ki az energiát, és én annyira akartam őt, hogy a lábaim remegtek, miközben a bugyim próbált nem megfulladni.

"Később." Morogtam az ajkai ellen. "Torinnak már így is túl sok ideje volt arra, hogy elvetesse a pusztulása magvait. Itt az ideje, hogy learassuk azt a kibaszott szemetet."

Azt hiszem, a szavaim csak arra hatottak, hogy még jobban felizgassák a fenevadat, mert a mellkasa dübörgött, és elmélyítette a csókunkat. Amikor sikerült elszakadnunk egymástól - nagy nehezen -, odafordultam, ahol Angel várakozott, kissé szórakozottan.

"A Földre mész?" - kérdezte.

Bólintottam. "Igen, van egy falkám, amivel foglalkoznom kell, és barátaim, akikről gondoskodnom kell, hogy jól legyenek. Akarsz velünk jönni?" Árnyék birtoklási pillanatot éltem át, nem akartam őt szem elől téveszteni.

Megrázta a fejét. "Azt hiszem, el kellene mennem a Honor Meadowsba, hogy befejezzek néhány befejezetlen ügyet."

Bármennyire is fájt, hogy elengedtem, Angel egy felnőtt harcos volt, akinek határozottan nem volt szüksége bébiszitterre. "Oké, barátom" - mondtam, és átkaroltam. "Majd itt találkozunk a nagy ünnepi vacsorán, rendben?"

Elmosolyodott, és ez a mosoly sokkal valódibb és elégedettebb volt, mint bármelyik mosoly, amit valaha is láttam tőle. "Semmi pénzért nem hagynám ki." Titkos csillogás villant a szemébe, de mielőtt nyomást gyakorolhattam volna rá, hogy elárulja a gondolatait, a többi barátunk közelebb tolakodott.

"Majd mi fenntartjuk a rendszert, amíg vissza nem jössz" - mondta Reece, és a barátság férfias gesztusaként Shadow vállára csapta a kezét, mielőtt lehajolt, és megcsókolta az arcom. Lucien, Alistair és Galleli ugyanígy tett, mielőtt mindegyikük eltűnt a könyvtárban.

Amikor már csak Árnyék és én maradtunk, átvezetett minket a meghajló és éljenző tömegen. Természetesen senki sem nyúlt hozzánk, mivel még mindig féltek az irányító fenevadtól, így szabad - és zajos - utunk volt a Földre vezető folyosó felé.

"Gondolod, hogy Len és a ködök jól vannak?" Kérdeztem, aggódva, hogy nem itt várnak ránk.

"Jól vannak" - biztosított engem. "Inky átküldött egy üzenetet, hogy egy kicsit tovább maradnak, amíg minden biztosíték a helyére kerül".

"Ó, bassza meg" - mondtam gyorsan, és az "üzenet" szó arra emlékeztetett, hogy elvesztettem a pergament, amivel Simone-nal kellett volna kommunikálnom. Nem is beszélve a kőről, amit Len adott nekem, hogy megvédje az elmémet.

Amikor elmondtam Shadownak, csak nevetett. "Meghaltál, Sunshine. Szerencsés voltál, hogy megmaradt az életed. Ne aggódj a többi rész miatt." Hosszan tartó csókokat nyomott az arcomra és az arcomon végig, és mindent elfelejtettem, kivéve a társam ízét.

Valahogy, amikor az ajkai az enyémhez értek, a világ elcsendesedett és lehűlt, és tudtam, hogy beléptünk a fehér folyosóra. Végre egyedül, miután oly sokáig mások vettek körül. "Hiányoztál - mondtam ostobán, hiszen sosem voltunk igazán külön.

Azon a haldokláson kívül.

"Soha többé nem kell hiányoznom" - ígérte. "Kiköveztük az utat a jövőnk felé, és az fényes, Sunshine".

Kuncogtam. "Igen, elkaptam ezt az aranyos szójátékot."

Shadow morgott, mielőtt végighúzott a folyosón. "Mint a régi szép időkben" - mondtam sóhajtva.

Nem vette a fáradtságot, hogy válaszoljon, de átdobott a válla fölött, amitől a szívem száguldásba kezdett. Az első közös emlékünket idézte fel. A pillanatot, amikor az életem megváltozott.

Shadow révén igazi társra és igazi falkára találtam Angelben, Simone-ban és a többi vidám seggfej bandánkban.

"Szinte rosszul érzem magam, hogy Torma felé tartok, hogy megfosszam a falkát a földjüktől - mondtam Shadownak, miközben nekidőltem, és élveztem, ahogy a testem az övéhez simul. "Torin visszautasítása indította el ezt az egészet, a legjobb kibaszott életet adta nekem, miközben ő még mindig egy szomorú zsák kutyagolyó."

"Én arra szavazok, hogy öljük meg" - mondta Shadow vállat vonva, és feljebb emelt. "De az irántad érzett tiszteletből, és a jogodból, hogy büntetést szabj ki rájuk, elfogadom, bárhogy is döntesz."

Hátrahajolva, kínos ölelésbe csavartam a karjaimat a nyaka köré. "Olyan édes vagy, társam. És bár némelyikük megérdemelné a halált, csak annyira korlátozottnak érzem. Egy percig szenvednének, talán kevesebbet is. Micsoda pazarlás."

Shadow válla ismét megemelkedett, ahogy kuncogott. "Ó, édes Mera. Meg tudom mutatni, hogyan húzhatod el a szenvedésüket addig, ameddig csak akarod."

Csatlakoztam hozzá a nevetésben, azon tűnődve, hogy nem lehet, hogy mostanában mindketten egy kicsit elmebetegek vagyunk. Igazság szerint mikor volt bármelyikünk is normális? A normális túlértékelt volt, és bár lehet, hogy bennem nem volt olyan vérszomjas vonás, mint Shadowban, de azt sem engedtem, hogy Torma tovább megússza a bűneiket.

"Azt hiszem, döntöttem - mondtam halkan, és mint egy igazi társ, nem kérdezte meg, hogy mi az, csak elfogadta, hogy amikor eljön az idő, mellettem lesz, hogy ezt a büntetést kiszabja.