Jaymin Eve - Reborn - 59. fejezet

 


59

Torma pontosan ugyanúgy nézett ki, mint amikor utoljára jártam ott, de valahogy mégis teljesen más volt. Talán az volt az oka, hogy megváltoztam, és most más szemszögből néztem rá, ami egykor gyönyörű és erős hegyi közösség volt, az most egy meglehetősen fáradt és elavult közösséggé változott.

Az alfák nem úgy tartották fenn a várost és a falkát, ahogy kellett volna. A pénz a falkaházba és a földekbe ment, és kevés tért vissza minden másra. Mindig is tudtam, hogy az iskola egy rakás szar, amit le kell bontani, de máshol nem igazán láttam ezt. Kétségtelenül azért, mert az időm nagy részében a rejtőzködésre és a túlélésre koncentráltam.

Ma mindent új szemmel láttam, és elhatároztam, hogy ezúttal Torma jobbra fog változni. Ha ez volt az utolsó dolog, amit tettem.

Ahogy Shadow és én beléptünk a falka földjére, valószínűleg utoljára, az erőm kiáradt belőlem, átmosva az alakomat, amíg több mint kétméteres, vagány szárnyas farkasfőnix nem lettem. Shadow követett engem, az ő Anubisz-állat formája is megjelent, és fogalmam sem volt, mit gondoltak az alakváltók, amikor besétáltunk a főutcára, a föld szó szerint megremegett a lábunk alatt.

Vajon isteneknek tűntünk számukra? A megdöbbent és félelemmel teli arckifejezésük igent mondott.

Az ember függővé válhatott az effajta hatalomtól, ha nem látta a saját bőrén, hogy a hatalom utáni sóvárgás mit tesz egy lénnyel. Soha nem lennék Dannie. Visszautasítottam. Hála az isteneknek a barátaimért és a családomért, akik kordában tartanának, ha ezt valaha is szem elől téveszteném.

"Mi a terved, kis farkas?" Shadow dörmögött mellettem, miközben zihálás és kiáltások hallatszottak körülöttünk. Úgy tűnt, a városlakók nem tudták, mit kezdjenek a lángokba borult, egyiptomi kinézetű iker istenekkel, akik a főutca közepén álltak.

"Itt az ideje, hogy a Torma falkát végső gyűlésre hívjuk - válaszoltam majdnem ugyanolyan lenyűgözően morajló hangon.

Hátrahajtottam a fejem és felüvöltöttem. Ez volt az az üvöltés, amihez az első éjszakán jutottam hozzá, amikor átváltoztam, amikor az Shadow Beast hívtam. Egy üvöltés, ami a Nexus oldalamhoz kapcsolódott, még ha akkoriban nem is tudtam róla. Ez a vonyítás az alakváltókhoz is kapcsolódott, és ezzel tudtam hívni és irányítani a falkákat.

Shadownak persze ugyanez a képessége megvolt, hiszen ő teremtette az alakváltókat, de ez az én harcom volt. Az igazi társam mellettem állt, és nem az utamban.

Mire az üvöltésem elhalt, az alakváltók már elindultak arrafelé, ahol az utca közepén álltunk. Több ezren voltak, a hívásom nem hagyott követni, mert még azok is megtalálták az utat oda, ahol vártunk, akiket már évek óta nem láttam.

Torin, Jaxson, Sisily és a falka néhány másik magasabb rangú tagja tolakodott előre, mindegyikük a félelem és a düh különböző fokával találkozott a tekintetemmel. A falka végrehajtói is ott voltak, fegyverrel a kezükben, de egyikük sem volt olyan ostoba, hogy megpróbáljon ránk támadni. Tudták, hol a helyük itt, és végre rajtam volt a sor, hogy féljenek tőlem.

Simone az utolsók között érkezett, de ő is elöl kapott helyet, és több mint megkönnyebbültem, hogy egésznek, egészségesnek és boldognak láttam. Valahogy tudta, hogy én vagyok az, még az új alakom ellenére is, ahogy integetett, mosolygott és ugrált a helyén. Körülnéztem Sam után is, de a gyönyörű barna hajú lányt sehol sem láttam.

Hol van Sam? Motyogtam Simone felé, mire ő egy kicsit kijózanodott.

A csomagjával,mordult vissza, és már majdnem pánikba estem, mígnem mindkét kezével intett felém. Jól van - tette hozzá. Majd később elmesélem.

Megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt, és bólintottam néhányszor, mielőtt újra a tömeggel szembenéztem. Simone és én hamarosan utolérjük egymást, és megtudok mindent. De egyelőre ítéletet kellett közölnöm.

"A nevem Mera Callahan - mondtam, az erőm kivetítette a szavaimat mindazoknak, akik némán vártak. "És amikor Torma-ban éltem, ti mindannyian pokollá tettétek az életemet. Olyan bűnökért büntettek meg, amelyek nem az én bűneim voltak, és csak ezért mindannyian szembe fogtok nézni az ítéletemmel."

Először ziháltak és zokogtak, ahogy sokan közülük könyörögni kezdtek, térdre estek, és a kegyelemért imádkoztak.

Gyűlöltem ezt. "Nem vagyok isten - folytattam, a hangom már nyugodtabb volt -, és így a Torma falka élete és halála nem az én döntésem."

"Rajtam múlik" - motyogta Shadow, és én elrejtettem a mosolyomat.

"Azonban a korrupció és a sötétség mélyen gyökerezik ebben a falkában" - mondtam nyomatékkal. "Mindegyikőtöket értékelni fogjuk, és ha visszaéltetek azzal a kiváltsággal, hogy alakváltó lehettetek, hogy falkátok van, hogy osztozhattok a Torma gazdagságában és hatalmában, akkor megfosztalak benneteket a farkaslelketektől. Emberré váltok, az emberek minden gyarlóságával, és nincs lehetőségetek fellebbezni, hogy megváltoztassátok ezt a döntést."

Shadow most engem bámult, a tekintete felhevült, és amikor megfordultam, hogy találkozzam a tekintetével, a legkisebb vigyor billentette meg az ajkát. "Jól játszottál, társam" - mondta elégedettnek tűnő hangon. "Jól játszottál."

A legutóbbi kinyilatkoztatásom után felrobbant zaj nem csillapodott, amíg Shadow lángjai fel nem lobbantak föléjük, és nem csattant fel: "Elég volt!" Az erejének harapásától minden alakváltó befogta az átkozott száját.

Torin volt az első, aki előre lépett, és talán ez volt a legalfásabb dolog, amit valaha tett. "Én vagyok itt az alfa - mondta, mintha olvasna a gondolataimban. "Az én népem ártatlan. Torma bűneiért engem és csakis engem kellene elítélned."

Közelebb léptem hozzá, a tekintetünk találkozott, mivel most már az ő magasságában voltam. "Torin" - mondtam halkan. "Fogadok, hogy most már megbántad, hogy visszautasítottál."

Megvonta a vállát. "Nem igazán. Furán nézel ki ebben az alakban, és nem tudom, hogy bele tudnék-e bújni a tollakba."

Sóhajtottam, nem bántott ez a rágcsáló. "Hála a kibaszott sorsnak, hogy nem vagyunk igazi társak. A párom..."

"Szeretne téged elpusztítani" - mondta Shadow lazán, és a lángjai egyre nagyobbak lettek, így Torin kénytelen volt arrébb húzódni.

" Shadow Beast" - fojtotta ki Torin, megmutatva neki a félelmet, amit túl ostoba volt ahhoz, hogy megmutassa nekem.

"Torin Wolfe", csattantam fel, "azért a bűntettért, hogy egy idióta és egy igazán szar alfa voltál, megfosztalak az alakváltó lelkedtől".

Shadow volt az, aki visszavenné az ajándékait, megérintette Torin vállát, hogy visszaszerezze az alakváltó oldalát. Ahogy Torin felemelte a fejét, és még egyszer beleüvöltött a világba, ragyogó fény hagyta el a testét, és az egykori alfa előre dőlt, négykézláb landolt. Percekig ott maradt, előre-hátra ringatózva, ahogy alkalmazkodott a változáshoz.

A farkaslelkének elvesztéséhez.

Sisily előrerohant a tömegből, és átkarolta Torint. Az összetört arckifejezés elárulta, hogy talán... csak talán a kapcsolatuk tényleg valódi volt. Kétségtelen, hogy ez volt a fél probléma, amikor a Torinhoz való kötődésemről volt szó. A másik fele a faszfej személyisége volt.

"Vidd az én farkasomat is - csattant fel Sisily, felém emelte a fejét, és a szeméből mindig is áradt a gyűlölet. Most már nem volt oka, hogy ezt elrejtse, és én sokkal jobban értékeltem az őszinteségét, mint a múltkori hamis baromságait.

"Nem akarod megvárni az ítéletet?" Shadow megkérdezte tőle.

Megrázta a fejét, határozottnak és a szokásosnál sokkal erősebbnek tűnt. "Torin mindig is a választott társam volt, és most sem mondok le rólunk. Ha ő ember, akkor én is az vagyok."

Sikerült nem felhorkantanom a gúnyos nevetést, mert a farkasát mindenképp elvesztette volna, de most drámai módon fel kellett áldoznia magát Torinért. Fúj, mindegy. Megkaphatták a másodosztályú, szomorú szerelmi történetüket. Az enyém milliószor jobb volt.

Shadow ereje kilőtt, és a lány köré zárta, felemelve őt a szintjére. Röviden megérintette a lányt, és ugyanaz a fényrobbanás következett, mint amikor a farkasa eltávolodott, mielőtt a lány a "párja" oldalára esett.

Torinnak sikerült annyira összeszednie magát, hogy átkarolja a lányt, aki most ő volt az, aki előre-hátra ringatózott és sírt.

"Normális, teljes életet fogsz élni, mint egy ember - mondtam, és a szintjükre guggoltam. "Légy hálás a második esélyedért, és ne pazarold el. Ne pazarold el az emberi életedet."

Torin és Sisily felém emelték az arcukat, könnyek festették az arcukon a bánat vonalait.

"A farkasom... Elment" - fojtotta ki Torin.

Fájt a szívem, mert együtt tudtam érezni vele, de ezt ő maga okozta. Annyi esélye lett volna rá, hogy jobban csinálja. Szó szerint évek, mióta az apja meghalt, amikor felnőhetett volna, és elvihette volna Tormát arra a helyre és tekintélyre, amit megérdemelt volna.

Ehelyett egy elkényeztetett, jogos seggfej maradt. Akárcsak az apja, ő is visszaélt a hatalmával, és most szembesült ennek következményeivel.

Jaxson előre sietett, és felemelte a párost, elvonszolta Torint és Sisily-t. Eltűntek, de nem aggódtam túlságosan. Ismertem Jaxsont, és vissza fog térni az ítéletéért. Egy dolog elől sosem bújt ki, az pedig a felelősségvállalás volt.

Shadow ereje előbb a többi erős tagot rántotta előre, és mindketten rájuk tettük a kezünket. Így láthattam a tetteiket az évek során, és így ítélkezhettem felettük. Néhányukról könnyű volt dönteni, a korrupció és a romlottság volt a legigazibb része annak, akik voltak, míg másokról tényleg mérlegelnem kellett, hogy megérdemlik-e ezt a szintű büntetést.

Dean Heathcliffe gúnyosan vigyorgott, amikor a közelébe ért, és én semmiképpen sem akartam hozzáérni. "Halált érdemelsz - mondtam szó nélkül, még akkor is, ha a szemem azt súgta neki, hogy dögöljön meg.

Jaxson ebben a pillanatban tért vissza, és elfogott a késztetés, hogy mindkettőjüket megérintsem. Hogy lássam az igazságot, amit Jaxson megpróbált elmondani nekem.

Shadow előrerántotta őket, és a helyükön tartotta őket, hogy ujjbegyemet mindkettőjük halántékára helyezhessem, egyenesen a múltba ásva, keresve azt az időt, amikor az életem a legrosszabbra változott.

Egy szoba kavargott, mielőtt fókuszba került volna, egy ismerős arc fájdalmat küldött a mellkasomba. Az apám volt az egyik falkagyűlőben, Deannel és Victorral. Veszekedtek, ez látszott az arcukon.

"Ha elveszi a barátait, az csak ront a helyzeten - csattant fel apám. "Megölted az átkozott nyusziját, és majdnem felgyújtotta a várost."

Dean felnevetett. "Te szülted őt, te foglalkozz vele. Én azzal védem a családomat, hogy a fiamnak nem lesz része az életében. Összetöröm, ha ez lesz az utolsó dolog, amit teszek."

A jelenet megváltozott, és ekkor Dean és Jaxson volt látható. Az apa újra és újra ököllel csapkodta a fia arcát, mellkasát és gyomrát, amíg a fiatal Jaxson el nem sántult és nem reagált. Torin volt az, aki a béta és a barátja közé sietett, mindkét kezét felemelve.

"Nem fogja többé látni - kiáltotta a fiatal Torin. "Ő egy áruló. Mindketten tudjuk, hogy áruló, és gondoskodunk róla, hogy mindenki úgy is bánjon vele."

Most már fájt a mellkasom, és Shadow ezt biztosan megérezte, mert áttörte az emlékeket, elválasztva engem tőlük. De nem volt baj, láttam már eleget.

Jaxson és Torin nem hazudott vagy túlzott, amikor azt mondták, hogy Dean inkább megölte volna a fiát, minthogy hagyja, hogy a barátom legyen. Basszus, ez már azelőtt is így volt, hogy apám elvesztette a fejét, és megölette magát. És már nem hibáztathattam őket, amikor ők ketten a legjobbat tették, amit tudtak.

Annyit szenvedtem, de ők is szenvedtek, és ez bizonyos szempontból lehetővé tette a megbocsátást a szívemben. Torin még mindig nem érdemelte meg, hogy alfa legyen, de Jaxson megtarthatta a farkasát. Méltó volt egy második esélyre. Dean, másrészről...

Shadow hangosan morgott mellettem, és ahogy felé fordultam, lecsapott, belevágta a kezét Dean Heathcliff mellkasába, és kitépte a szívét.

Ah, ez aztán a méltó büntetés volt. "A bűneid végül utolértek - mondtam az egykori bétának, és amikor Dean teste a földre zuhant, senki sem adott hangot.

Nem gyászolták volna halálában, ahogyan életében sem tisztelték.

Egy örökség, amit ő maga hozott létre.