Jaymin Eve - Reborn - 60. fejezet

 


60

Mire végeztünk az ítélettel, a falka fele megúszta. Azok az alakváltók Torma-ban maradhattak, és újjáépíthették az életüket. Őszintén reméltem, hogy többre mennek vele, mint az első tormai falka.

A végén Jaxson ismét felém vette az irányt. "Helló, öreg barátom - mondta.

A fájdalom végre megcsapott, éppen akkor, amikor Jaxson kinyújtotta a kezét, és megragadta a szőrös és tollas kezemet. "Csodálatosan nézel ki, Mera" - mondta, és láttam rajta, hogy komolyan gondolja. "Erős és gyönyörű. Erőteljes, ahogy mindig is tudtam, hogy az lehetsz." A szavai szöges ellentétei voltak annak az undornak, amit Torin mutatott az új alakom miatt, és ismét elégedett voltam a döntésemmel.

Jaxson ekkor elengedett, és Shadow felé fordult. "Köszönöm, hogy megmentetted, amikor én nem tudtam volna megtenni."

Shadow keresztbe fonta a karját, és az Anubis orrát meresztette rá. "Saját magát mentette meg. És engem is."

Jaxson bólintott, mintha erre neki kellett volna gondolnia. Visszavezette rám a tekintetét, és megkérdezte: "Miért nem vetkőztetted le a farkasomat?".

Találkoztam a szemével. "A lelked tiszta, még ha néha tévútra is vezettek."

Gyorsan a halott apjára pillantott, aki még mindig érintetlenül feküdt a földön, egyetlen alakváltó sem vitte el a testét igazi temetésre. "Felszabadító érzés végre szabadnak lenni. Kicsit szívás, hogy ez azzal jár, hogy el kell veszítenem téged. Láthatlak még valaha?"

"Kurvára igen, fogod" - mondta Simone, miután végre elfogyott a türelme a várakozásban, és átrohant a maradék tömegen, hogy elérjen engem. Erősen megöleltük egymást, a tűzszárnyaim épp időben pattantak el, hogy senki ne égjen meg.

"Annyira hiányoztál" - kiáltotta - "és kurvára nagy bajban vagy, amiért nem küldtél több üzenetet".

"Annyira sajnálom. Valahogy elvesztettem a pergament" - mondtam a vállához szorítva.

Morgott, de nem szólt rám, hogy elvesztettem. Legjobb, ha nem tudott a majdnem halálomról.

"Annyira hiányoztál, Sim - mondtam, amikor végre elhúzódtunk egymástól. "Olyan nehéz volt tudni, hogy itt vagy, Torinnal és a többiekkel."

Megvonta a vállát. "Shadow adott nekem néhány extra képességet. Valahányszor Torin megpróbált a közelembe jönni, egy áramütés érte. Egy mágikus sokkolóval, ha úgy tetszik. Zseniális volt."

Felhorkantam, oldalra pillantva a társamra, aki még mindig kínos csendben állt Jaxsonnal.

Visszafordultam Simone felé, és felsóhajtottam, hogy mennyire örülök, hogy látom az arcát. "Mesélj nekem arról, hogy Sam visszament a falkájához?"

Az arckifejezése komorrá vált, és a mosolyom elhalványult. "Nem sok választása volt. Visszahívták, hogy elintézze a falkával kapcsolatos befejezetlen ügyeit."

Egy cseppnyi nyugtalanság futott végig a gerincemen. "Biztos vagy benne, hogy jól van? Nem bántak vele túl jól, ezért is próbált meg eleve kiszabadulni."

Simone bólintott. "Igen, minden nap beszéltem vele telefonon, és azt mondja, minden rendben van ott. Csak néhány szarsággal foglalkozik, mert az igazi párja meg akarja próbálni, hogy működjön a dolog."

"Az igazi társ, aki visszautasította őt?" Megerősítettem.

Simone grimaszolt. "Igen, az lenne az a szemétláda."

A nyugtalanságom nem tűnt el, aggódtam, hogy Sam olyan helyzetben van, ami nagyon gyorsan szarrá fordulhat. Vajon kérne-e segítséget, ha szüksége lenne rá?

"Nincs közvetlen veszélyben" - mondta Shadow, és úgy billentette a fejét, mintha érzékelné őt odakint az univerzumban. Néha ijesztő volt, hogy milyen erős, különösen, ha alakváltókról volt szó. "Az érzelmi állapota visszafogott, de a fizikai állapota jó."

Gondolatban feljegyeztem, hogy hamarosan magam is megnézem, hogy van. Már korábban is elkövettem ezt a hibát Dannie-vel, bíztam benne, hogy jól van, csak hogy rájöjjek, hogy Shadow definíciója a jólről nem pontosan megegyezik az enyémmel. Ezúttal gondoskodni fogok a barátom biztonságáról, de amíg ma nem volt közvetlen veszélyben, addig előbb eltakaríthatjuk a többi rendetlenséget.

Simone elkezdett körözni körülöttem, minden szögből vizsgálva az alakomat. "A szárnyak - mondta - kurvára félelmetesek. Hová tűnnek el? Tényleg repülnek, vagy csak kirakatdarabok?"

A szárnyaim újra megjelentek, én pedig felszálltam a levegőbe, és a még körülöttem lévő torma alakváltók tapsoltak és nevettek, miközben úgy száguldoztam, mint egy hivalkodó. Amikor visszaszálltam a társam mellé, újra csak a dolgok voltak a nyakunkon.

"Most elég nagy lyukak tátonganak Torma hatalmi struktúrájában" - mondtam, miközben a szétszórt alakváltókra bámultam.

"Ki az új alfa?" - kérdezte valaki a közelben, miután meghallotta a kijelentésemet.

Shadow rám nézett, de én megráztam a fejem. "Nem tudom, ki lenne méltó rá, Simone-on kívül."

A kérdéses barátom mindkét kezét felemelte, miközben megrázta a fejét. "Nem. Egy kurva nagy esélye sincs. Nem vibrál bennem ez a fajta hatalmi játék és felelősségvállalás."

Felhorkantam. "És miért nem vagyok egyáltalán meglepve?"Simone vállat vont, és mindketten felnevettünk. Jaxson megköszörülte a torkát, közbeszólt, és hirtelen aggódtam, hogy alfának fogja magát sugallni. Megvolt a hatalma, és az irányítás, de ennél többre lenne szükség ahhoz, hogy megerősítsük ezt a falkát. Szerencsére csak annyit mondott: " Miért nem hagyod, hogy lassan újjáépüljünk, és talán egy méltó alfa kerül ki belőlünk? Igazi falkaválasztást tarthatnánk... egy szavazást".

Shadownak nem tetszett ez az ötlet, ha a bosszús fújtatás, amit sugárzott, valamit is jelzett, de nem vitatkozott. Az ősi társam valószínűleg csak utálta, hogy a hagyományaival szórakoznak. "Azt hiszem, ez egy olyan terv, amivel lehet dolgozni - mondtam, és igyekeztem leplezni a szórakozottságomat. "Rendszeresen ellenőrizni fogunk titeket, és addigra remélhetőleg kitaláljátok, ki elég alfa Torma számára. Addig is, Shadow majd megvéd téged a többi falkától, igaz, társam?"

A szemével próbált megölni, de szerencsétlenségére belém szeretett, és most örökké az én szarságaimmal kellett foglalkoznia. Szívás.

"Igaz - morogta.

Simone felhorkantott egy kis nevetést, mielőtt megrázta a fejét. "És mi lesz velem?" - kérdezte. "Most, hogy anya és apa visszakerült az emberi létbe, nem tudom, hová tartozom."

"Sajnálom a szüleidet" - mondtam gyorsan. Nehéz döntés volt számomra, de nem lehetett tagadni a bűnrészességüket abban a sok szarságban, ami Torma-ban történt. Sokkal többben, mint amiről egyáltalán tudtam, amíg meg nem érintettem őket, és bele nem láttam a lelkükbe. Sötét volt odabent, még ha sok mindent Victor kezdeményezett is. De ők soha nem próbáltak harcolni a romlottsága ellen, és ezért elvesztették a farkasaikat.

Megvonta a vállát. "Megérdemelték, több szempontból is. Leginkább azt szeretném tudni, mikor látlak újra. Meglátogathatom a könyvtárat?" Megfogta a kezemet. "Te vagy a családom, Mera, és nem vagyok hajlandó ezt az életet tőled távol élni."

Istenek, a barátaim ma törvényszerűen meg akartak ölni. Angel majdnem meghalt, és Simone megütötte az érzéseimet, és az érzelmeim a végsőkig ki voltak merülve.

Mivel ezt a beszélgetést a normális formámban akartam lefolytatni, felszabadítottam az erőmet, és visszaváltoztam ember-Merává. Shadow átnyújtotta nekem a ruhát, amit körülbelül egy másodperc alatt kellett megalkotnia, és miután felöltöztem, újra meg tudtam ölelni a barátomat anélkül, hogy úgy éreztem volna, hogy óriás vagyok hozzá képest. "Bármikor meglátogathatsz, amikor csak akarsz - mondtam, és szipogtam, hogy mennyire boldog voltam. "Mindig látni akarlak, minden nap beszélni veled, és majd kitaláljuk, hogy ezt hogyan valósítsuk meg."

Shadow nem mondta, hogy ez lehetetlen, ami reményt adott nekem, hogy van rá mód.

"Csomagolunk" - mondtam, és elhúzódtam. "Család. Mindig."

"Te is tudod" - fojtotta ki Simone könnyes szemmel. "És annyi mindent kell bepótolnunk. Tudnom kell mindent, ami történt. Hogyan váltál tűzmadár farkasistennővé. Dannie már elment? Megsérült még valaki...?"

Azt hiszem, mindannyian tudtuk, hogy ki az a valaki ebben a helyzetben. "Dannie meghalt, úgy döntött, nem születik újjá, és mindannyian többnyire élve megúsztuk. Lucien jól van."

Megkönnyebbülten megereszkedett, az arcán az érzelmek olyan összetettségét láttam, amely olyan emlékekről beszélt, amelyekkel még mindig nem voltam tisztában. Sok minden történt a könyvtárban és Valdorban kettejük között, és egy napon, nagyon hamarosan, mindent meg akartam tudni.

"Akarod látni őt?" Kérdeztem meg finoman.

Megrázta a fejét. "Nem... még nem. Túl nehéz megismerni az igazságot, ami soha nem lehet. Van egy rakás háttértörténet, és mindent ki fogok önteni, amikor legközelebb találkozunk a heti PJ és margarita csajos bulira Shadow szobájában. Megegyeztünk?"

"Megegyeztünk!" Mondtam, pont akkor, amikor Shadow átkarolt, és visszahúzott magához. Még mindig a hatalmas lángoló alakjában volt, és ahogy a melegség körülvett, tiszta elégedettséggel sóhajtottam fel.

Torma el volt intézve. A falkának volt még egy utolsó esélye. És most itt volt az ideje, hogy hazamenjünk. Egy vacsorán kellett részt vennünk.