Jaymin Eve - Reborn - 61. fejezet

 


61

A szívem kissé megnehezedett, amikor elhagytuk a Föld birodalmát, és visszatértünk a hosszú folyosóra. "Hamarosan áthozom Simone-t - mondta Shadow, elkomorodva a kétségtelenül duzzogó arckifejezésemre. "Nem kell sokáig hiányolnod őt."

Mosolyra kényszerítettem az ajkaimat. "Bocsánat, valójában nagyon boldog vagyok. Megmentettük az átkozott világot. A legfőbb fenyegetéseinket kiiktattuk, és együtt vagyunk. Nem is kívánhattam volna jobb befejezést, és mégis kicsit melankolikus vagyok, hogy most minden megváltozhat."

"Nem fog" - mondta. "Hacsak nem akarod, és akkor gondoskodom róla, hogy minden megváltozzon."

"Ennyire egyszerű" - vágtam vissza.

Hirtelen megcsókolt, amitől lélegzetvisszafojtva és kurvára felizgultam. "Ennyire egyszerű, Sunshine."

Mielőtt még egy újabb okoskodó válaszon gondolkodhattam volna, felhintett a vállára, majd sprintelni kezdett a folyosón. Inky és Midnight, akik a bejáratot őrizték, felénk rohantak. "Visszajöttek" - mondtam, és most már sokkal boldogabb voltam, mert ez az egész normálisnak tűnt.

Mint egy olyan jövő, amiről álmodtam, de amire nem számítottam. Kényszerítettem magam, hogy elfogadjam a valóságot. Egy olyan erő ellen harcoltunk, amelyet nem lett volna szabad legyőznünk. Tudni, hogy vége... Eltartott egy darabig, mire eljutottam idáig, de végre boldog lehettem.

A ködök körülvettek minket, és az ölelésük saját változatában emelték fel a testünket a földről. "Hé, haver - mondtam Inky-nek, aki szikrázni kezdett.

Minden jó a tündérvilágban? Kérdeztem Midnightot a kötelékünkön keresztül.

Minden rendben. A kő biztonságban van.

Ennél a pontnál csak ennyit kellett tudnunk. Len kétségtelenül kitöltötte volna a maradékot, amikor legközelebb találkoztunk.

"Ti ketten őrködjetek - mondta Shadow. "Mera és én még elintézünk néhány dolgot a nagy lakoma előtt."

A ködök összerezzentek, mielőtt még egyszer körénk tekeredtek volna, majd együtt elzúgtak, aranyosan és legjobb barátok módjára.

Shadow ekkor a fenekemre csapott egy kézzel, én pedig nyögve vonaglottam neki. "Üzlet?" Szöktem ki.

"Van egy óránk a vacsoráig" - dörmögte - "Talán még néhány óra, mert senki sem figyel, amikor megérkezünk. Képzeld el, mit tehetnénk órák alatt."

Hát, amikor így fogalmazott... Most már lézerfókuszú voltam, úgy ösztökéltem a fenevadat, mintha egy kibaszott versenylovat lovagolnék. Természetesen azt terveztem, hogy hamarosan meglovagolom ezt a bizonyos "lovat", és ehhez gyorsabban kellett haladnia.

Amikor belerúgtam az oldalába, rám morgott, és felkapta a fejét, hogy lássa, mi a faszt csinálok. Megvonogattam a vállam, mindkét kezemet felemeltem. "Mi van?" "Ez a versenylovaknál működik."

Erre újabb pofont kaptam a fenekemre, én pedig rángatóztam ellene, kétségbeesetten vágytam arra, hogy meztelenül kefélhessem a páromat. Még mindig a hatalmas Anubisz-szerű alakjában volt, és ez extra sebességet és erőt adott neki, így rekordidő alatt végigmentünk a folyosón és át a könyvtáron. Mintha alig láttam volna valakit, ahogy átrohantunk, és amikor beléptünk a rejtekhelyre, minden bennem lüktetett az izgalomtól. Az idegvégződéseim zúgtak, és Shadownak jobb lett volna, ha siet...

Még a hálószobába sem értünk be, amikor a mellkasa megremegett, és megállt, ledobott a földre, hogy letéphesse rólam a ruhámat. Ő még mindig Anubisz volt, és nekem ebben az alakban sem okozott gondot megdugni a fenevadat. Még mindig majdnem teljesen humanoid volt, egy kis extra szőrrel, és tényleg, mit számított egy kis testszőrzet az istenváltók között?

Mielőtt még megkérdőjelezhettem volna az erkölcsi iránytűmet, Shadow visszaváltozott, a farka megrándult közöttünk, ahogy felfelé tört, és mélyen belém ültette magát. Keményen és gyorsan mozgott, a polcok közepén dugott meg, mindketten túl kanosak voltunk ahhoz, hogy a szobába érjünk. Kiáltottam a gyönyört, a mellkasát karmolva, miközben ő is belém csapódott. Mindketten úgy mozogtunk, mintha az életünk múlna rajta.

Túl sok volt nekem, hogy ne élvezzek el azonnal, és amikor a gyönyör robbanása végigsöpört a zsigereimen, képtelen voltam bármit is tenni, csak kitartani és végigülni.

" Sunshine, ezúttal gyors lesz" - mondta, a fejét a vállamra temetve, a fogait a vállamra harapva, ahogy belém kóstolt. "De ez csak a kezdet."

"Meg fogok halni." Ezt már nem lehetett tagadni. Meg akartam halni Shadow Beast farkán keresztül, és még csak dühös sem tudtam lenni emiatt.

"Nem halhatsz meg" - emlékeztetett, felemelte a fejét, és megváltoztatta a pozíciónkat, hogy hátradönthessen, a csípője pedig egyre erősebben pumpált, ahogy belém döfött. Ezúttal a fogai az egyik mellbimbómra záródtak, és amikor beleharapott, ismét felsikoltottam, ő pedig nyögve rángatózott belém, amikor ő is elélvezett, és a második orgazmusomba küldött.

"Azt hiszem, meg tudok halni - ziháltam, képtelen voltam levegőt venni, hogy tisztán beszéljek. "Halálra farkaltam magam. Ez egy dolog, még a halhatatlanoknak is. Nézz utána."

Shadow megrázta a fejét, kiegyenesedett, miközben megnyugtatóan végignyalta a mellemen lévő fognyomokat. A nyomok egy pillanat alatt eltűntek, de én élveztem a kis fájdalmat, amit okozott. Kemény maradt bennem, miközben elkezdett mélyebbre vezetni minket a búvóhelyen. Ezúttal nem a szobája felé vette az irányt, hanem a tűz körüli területre vitt minket, a kényelmes kanapékkal.

Már meztelenek voltunk; ő még mindig mélyen bennem volt eltemetve, és ahogy sétált, a farka közvetlenül a G-pontomon dörzsölődött, minden egyes lépésnél finom gyönyör szikrákat küldve bennem. Ösztönösen hozzádörgölőztem, ő pedig nyögve mozdult velem, és túl hamar együtt mozogtunk, mint korábban. Ezúttal azonban lassabban.

Shadow elég közel vitt minket a tűzhöz, hogy a meleg körülvegyen minket, ami csak fokozta az élvezetet. Arra számítottam, hogy a földre fektet, vagy talán egy közeli polcnak támaszt - a fenevad tényleg szeretett kemény felületek ellenében dugni -, de meglepett, amikor visszasüllyedt egy közeli székre, és az ölében hagyott engem.

A tekintetünk találkozott, ez a póz olyan intim volt, amilyet eddig csak néhányszor éreztem. Én voltam felül, és ellene mozogtam, lassan lovagoltam rajta, miközben hagytam, hogy a testem azt tegye, ami jól esett. Shadow ismét felnyögött, egyik keze a csípőmön landolt, míg a másik a fenekemre ment, és játszott velem, végigsimítva a bőrömön.

" Sunshine" - dörmögte, én pedig felnéztem, és a testem megfeszült a szemében égő tűz láttán. "Szeretlek."

A testem megrándult, és majdnem elélveztem, de elhatároztam, hogy megpróbálom kitartani, amíg meglovagolom őt az orgazmusig. "Én is szeretlek" - suttogtam, előrehajoltam, és gyengéd csókot nyomtam az ajkára. Ez mindössze három másodpercig tartott, mielőtt átvette az irányítást, és a csókunk elmélyült, miközben én továbbra is lovagoltam rajta, éppen elég gyorsan mozogtam ellene, hogy nehezen lélegezzünk, de még nem eléggé ahhoz, hogy a határon túlra lökjön minket.

A csípőmön lévő keze az arcomhoz emelkedett, és a tarkómat ölelte körbe, a hüvelykujja az arcomat súrolta, miközben szorosan magához szorított minket. Az energiája körülvett, és a tűz, amit éreztünk, nem csak a közeli kandallóban égő tűzből származott.

A tempóm felgyorsult, a csípőm megmerült és ringatózott a teste ellen, ahogy egyre gyorsabban és gyorsabban lovagoltam a farkán. Úgy éreztem, mintha Shadow részei mélyebben lennének bennem, mint valaha is voltak.

És nem csak a farkát, hanem az átkozott lelkét is, ahogy a mágiájának foszlányai az agyamba hatoltak. A társas kötelék erősen lüktetett, és mi darabról darabra, tégláról téglára betonoztuk be, ahogy a lelkünk összefonódott.

A szívem hevesen dobogott, ahogy kétségbeesetten próbáltam visszatartani az orgazmusomat, szerettem volna őt előbb oda vinni, de erre nem volt esély. Azok után nem, hogy épp most jött el. Meg kellett elégednem azzal, hogy többszörös orgazmusom legyen, miközben néhány órát a páromon lovagolva tölthettem.

Együtt. Mindig. Pontosan így.