Jaymin Eve - Reborn - 62. fejezet

 


62

Inky és Midnight ismét várt ránk, amikor végre kijutottunk a szexdélutánunkból. Ez volt életem egyik legjobb délutánja, mert nem volt semmi stressz a hátam mögött. Úgy kefélhettünk a rejtekhelyen, hogy közben nem kellett attól tartanunk, hogy vége a világnak.

"És most mit csináljunk?" Kérdeztem, miközben a Tudás Könyvtárában sétálgattunk.

Ő lenézett rám. "Hogy érted ezt?"

Megvonogattam a vállamat. "Mint napról napra, évről évre, évszázadról évszázadra. Hogyan akadályozzák meg a halhatatlan lények az unalmat?"

Megrándult az ajka. "Sok szex. Ez az egyetlen gyógymód."

Egy horkantó nevetés szökött ki belőlem. "Ezzel az elmélettel kéne nekifutnunk, és soha többé nem nézni vissza. De most komolyan, a szexen kívül mi mást fogunk csinálni?"

Shadow megfogta a kezem, és újra párkapcsolati célpontok lettünk, miközben a polcok között sétálgattunk. "Mindig a Solaris rendszerrel és a barátainkkal leszünk elfoglalva" - figyelmeztetett. "Sok évembe fog telni, hogy helyreállítsam az egyensúlyt az Árnybirodalomban, neked pedig ott van a Nexus és a teremtményeid, akikre vigyáznod kell."

Igen, ez igaz volt. "A barátainknak gyakran vannak drámái?" Nem kerülte el a figyelmemet ez a nem túl finom figyelmeztetés.

"Mintha el sem hinnéd" - mondta egy rövid nevetéssel. "Kisebb mértékben, mint az anyámé, de mindig van valami. Mindegyikük hatalmas és fontos a saját világukban, és ezzel együtt rengeteg dráma jár."

Egy pillanatig elgondolkodtam, mielőtt vállat vontam volna. "Furcsa, hogy izgatottan várom, hogy mi fog történni? Furcsa, nem igaz?"

Már nem féltem a jövőtől vagy a következő nagy gonosztól. Biztos voltam benne, hogy együtt semmi sem jelenthet igazi fenyegetést ránk nézve.

"Bátor és hűséges vagy, Mera - mondta Shadow. "Nem félted a biztonságodat, és mindig kisegítesz egy barátot. Az izgatottságodnak van értelme, de engem megrémít."

Gúnyolódtam. "Te nem félsz semmitől, Shadow Beast".

Hirtelen megállított, átkarolt, miközben olyan elszántsággal kapaszkodott belém, amit nyilvánosan ritkán mutatott. "Majdnem elvesztettelek. Az érzés, amit éreztem, a döntések, amiket hoztam... A világ nem élné túl újra. Nem élném túl."

Minden erőmmel kapaszkodtam, összetartottam a széttört darabjait. "Ez segít" - suttogta a hajamba. "Ez tényleg segít."

"Akkor én örökké ölelni foglak" - jelentettem ki.

Éreztem az ajkai érintését a nyakamon, majd felemelte magát. "Jól vagy?" Kérdeztem tőle komolyan. "Úgy értem, tényleg jól vagy? Dannie-vel és mindazzal, ami történt. Sajnálom, ami anyukáddal történt, Shadow".

Egy pillanatig nem válaszolt, mintha nem lett volna teljesen biztos benne. "Rendben leszek, ha ennek van értelme. Csak időbe telik, és mindig is csak azt akartam, hogy mellettem legyél. Egy igazi társat."

"Nem is tudtam, hogy kérhetek valami ilyen csodálatosat" - mondtam, most az egyszer komolyan. "Egy ajándék vagy, ami a semmiből jött, a morgó, morcos, vicsorgó, seggfej személyiségeddel. Nem is beszélve egy hatalmas farkadról. Mintha ez olyan bónusz lenne..."

Ezen a ponton nevetés fröcsögött az ajkaim között, miközben Shadow megrázta a fejét, az arckifejezése szórakozott és elkeseredett volt. "Á, Sunshine, veled biztosan nem unalmas az élet."

"Erre büszke vagyok" - mondtam, miközben végül továbbindultunk az ebédlő felé.

Amikor beléptünk a terembe, megértettem, miért volt a könyvtár korábban szinte teljesen üres.

Mindenki itt volt az ünnepi lakomára.

Éljenzések csaptak fel, ahogy végigmentünk a hosszú sorokon, és bár Shadow nem tett mást, mint bólogatott és merengő tekintettel sétált, azon kaptam magam, hogy mindenkinek köszönetet mondok, és sokat mosolyogtam, még akkor is, amikor már kezdett fájni az arcom.

Szerencsére még azelőtt elértük a mi részlegünket, hogy elővettem volna a királynő integetését, a falkánk három asztalt is lefoglalt. Angel a szokásos helyén volt, én pedig beestem mellé, könnyedén le tudtam szállni, mivel az én szárnyaim és az övéi is el voltak dugva. "Ez tényleg furcsa neked?" Kérdeztem, mielőtt elgondolkodtam volna azon, hogy udvariatlanság volt-e ilyen tapintatlanul megemlíteni az elveszett függelékeit.

Szerencsére hozzám volt szokva, és nem hagyott ki semmit. "Jelenleg többet esek el, mint amennyit egyenesen maradok" - mondta. "A szárnyaim mindig is ott voltak, és nélkülük egyszerre érzem magam fázósnak és meztelennek, de kipróbálom, hogy nem mindig vannak kint. Jobban elvegyülök ebben az alakban."

"Soha nem fogsz elvegyülni, barátom" - mondtam, ellenállva a késztetésnek, hogy újra megöleljem, mert valószínűleg már túl volt rajta. "De én megértem. Egyébként milyen volt Honor Meadows?"

Elmosolyodott. "Békés. Néhány réteg maradt a földünkön, és eddig még senki sem próbált hadat üzenni nekünk, hogy ellopja. Én ezt győzelemnek nevezném."

"Elpusztítunk mindenkit, aki megpróbálja" - mondta Shadow, és minden szavát komolyan gondolta.

"Meg fognak tanulni minket falkaként tisztelni" - tette hozzá Lucien, előrehajolva, "borral" a kezében, miközben kortyolt egyet. "Az egész Solaris rendszer meg fogja tanulni."

Nem vitatkoztam, mert ezeken a világokon kellett lennie egy hierarchiának, mondhatni, egy csipkedési sorrendnek, hogy mindenkit kordában tartsanak. Jobban szerettem volna, ha mi vagyunk a csúcson, mert bíztam a falkánk minden egyes lényében.

Len is előrehajolt, és annyira örültem, hogy látom, hogy az ember azt hihette, nem órák, hanem hetek teltek el azóta, hogy itt hagyott minket, hogy Tündérországba menjen.

"Megszerezted, hogy tudod, mit rejtegetsz?" Kérdeztem tőle. "Biztonságban. Úgy hetven réteg védelemmel?"

A mosolya szomorú volt, és utáltam szomorúnak látni. " Megsemmisítették. Megvannak hozzá az eszközeink, és miután az energiát lecsapoltuk és visszaengedtük az univerzumba, meghoztuk azt a nehéz döntést, hogy elengedjük azt a követ. Egyszerűen túl erős volt."

Megtartották a kőszemeket? Galleli elmozdult a székében, hatalmas szárnyait szépen maga mögé tűrte.

Len melankóliájának egy része feloldódott. "Természetesen megtartottam. Ha valaha is szükségünk lesz egy igazán félelmetes erősítésre a varázslatainkban, az a szarság első osztályú. De soha többé nem használhatjuk ugyanúgy fegyverként. És ez a legfontosabb része."

Galleli Len vállára tette a kezét, és bármit is mondott, az csak a tündének szólt. Mire végzett, mindketten sokkal boldogabbnak tűntek. A lelkük felemelkedett. A családi kő elvesztését Len csak idővel tudta feldolgozni, de úgy tűnt, a tünde a lehető legjobban kezeli a dolgot. Nem úgy, mint Reece, aki nem is volt itt.

"Hol van a kedvenc sivatagi istenségünk?" Kérdeztem a csoporttól.

Angel elmozdult a mögöttem lévő ülésében; éreztem a mozdulatot, de amikor felé néztem, nem mozdult, az arckifejezése üres volt.

Shadow válaszolt nekem. "Azt mondta, hogy valami nyugtalanság van odahaza, amit el kell intéznie. Nem biztos, hogy egy idő után visszajön."

Összeszűkítettem a szemem Shadowra, és ő előrehajolt. "Időre van szüksége" - mormolta. "A te halálod és Angel halála nem esett jól neki. Visszajön, ha rendbe szedte magát."

Vonakodva elengedtem, mert Reece-nek meg kellett tennie, amit meg kellett tennie. Ez mindannyiunkra igaz volt. Megengedték neki, hogy a maga módján boldoguljon, de valakitől nagyon-nagyon hamarosan megtudom a teljes történetet róla és Angelről.

Ekkor érkezett meg az étel, és ez lehetővé tette, hogy az ünneplés érzése visszakússzon a szoba légkörébe. Az italokat is kihozták, és akárcsak akkor, amikor először láttam együtt ezt a baráti társaságot, Shadow és a másik négy ember kristálypoharakban élvezte a sötét borostyánszínű folyadékot. Megkínált egy kortyot a sajátjából, és majdnem belehaltam a pohárban lévő folyékony halál első robbanásába, mielőtt udvariasan visszautasítottam volna egy újabb kóstolót.

Az étel sokkal jobb volt, mint az italok, és amikor az asztal szó szerint nyögött a sok étel alatt, elkezdtem enni, és nem hagytam abba.

"Minden ugyanolyan ízű az újjászületésed óta?" Angel megkérdezte, a fejét rázva azon, hogy milyen ügyesen lapátolom az ételt a számba.

Nyelnem kellett, mielőtt megszólalhattam volna. "Igen, ha valami, akkor minden jobb ízű, mint valaha. Az érzékeim erősek, de szabályozzák magukat, így nem borulok ki túlságosan. Ez jó."

"Ugye tudod, hogy most már valószínűleg nem kell enned?" Shadow szólalt meg mellettem, és csak akkor fogta be a száját, amikor megpróbáltam meggyilkolni a szememmel, teli szájjal, ahogy lassan rágtam és nyeltem. "Mindegy" - tette hozzá, és megrándult az ajka.

Kikapkodták az ételt a hideg halott kezemből, és még akkor is követeltem egy utolsó étkezést.

"Vajon milyen íze lesz most nekem?" Mondta Angel, miközben lenézett az előtte lévő ételre, ami egy krémes csirkés tésztából állt, fűszerekkel, szárított paradicsommal és rengeteg zöldséggel. Véleményem szerint ez volt az egyik legjobb étel, ami eddig kijött. Mások talán nem értettek ezzel egyet, különösen azok, akik az asztal körül ültek, amelyet egy hatalmas haltetem töltött meg, és amelynek egy icipicit rothadó szaga volt. Ők nyilvánvalóan nem ugyanabban a táplálkozási piramisban étkeztek, mint én, de ez nem volt baj. Amíg szélárnyékban maradtak, senkinek sem kellett ítélkeznie.

"Tessék - mondta Angel, miközben egy tésztakörte ült az evőeszközén.

Azon kaptam magam, hogy visszatartom a lélegzetemet, remélve, hogy egy napon hamarosan neki is ugyanúgy kell majd ennie, mint nekem. A szájába dugta, és rágni kezdte. Újra és újra összeráncolta a homlokát, és már éppen egy szalvétát akartam nyújtani neki, hogy kiköpje, amikor lenyelte.

Senki sem szólt, miközben bámultunk.

"Ez jó" - mondta hirtelen. "Jó íze volt."

Szélesen rám mosolygott, mielőtt majdnem ugrált a székében, és egyáltalán nem úgy viselkedett, mint az évszázados barátom. Ez az új öröm az újjászületésével járt, és bizonyos értelemben fiatalabbnak és sebezhetőbbnek érezte magát. Persze nem kevésbé vagánynak, de érzelmesebbnek.

"Szükséged van most már ételre az energiához?" Shadow megkérdezte, miközben egy újabb villa tésztát evett.

"Mindkettőre" - válaszolta a lány, tekintete az ételre szegeződött. "Rájöttem, hogy a Honor Meadowsban tudok meditálni az energiáért, de egy üres érzés maradt, ami csak most enyhül, ahogy eszem."

"Pont, mint én" - mondtam boldogan. Soha nem vallottam volna be senkinek, de enyhén aggódtam, hogy az ételek már nem lesznek jó ízűek számomra a saját újjászületésem után. Szerencsére feleslegesen aggódtam. "Ikertestvériség a javából."

Angel a táljába ejtette az evőeszközt, és hirtelen komoly arckifejezéssel fordult felém. "Megtiszteltetés, hogy az ikertestvéred lehetek" - mondta.

Rápislogtam. "Valamilyen összefüggés hiányzik, ugye?"

"Ikerlelkek, születésükkor elválasztva" - mondta Shadow mellettem, még mindig csak kortyolgatva a halálos italát.

Visszafordulva Angelhez, kinyújtottam a kezem, és megragadtam a kezét, szorosan megszorítva. "Ikerlelkek. Én is megtisztelve érzem magam."

Ez boldoggá tette őt, és bár még mindig nem igazán értettem a jelentőségét, néha elég volt, hogy csak úgy boldoggá tegyem őket.

A boldogság volt minden, amit Angelnek és a többi barátunknak akartam.

Felkaptam a fejem, hogy megnézzem Shadowt, és élveztem, ahogy a szemei az enyémre szegeződtek, és intenzitásukkal belém égtek. Emlékeztem arra a pillanatra a társalgóban, amikor a teste mélyen az enyémbe temetkezett, de ennél is jobban éreztem, hogy az energiája engem is betöltött.

"Az új életünk kezdetére" - mondtam, és a tekintélyes vizet az ő poharával koccintottam. "Köszönöm, hogy elraboltad a seggem. Ez volt a legjobb dolog, ami valaha történt velem. És persze neked is, mert... Shadowshine."

Előrehajolt, és éreztem, ahogy a lehelete végigsimít az arcomon, és végigfut a borzongás a bőrömön. "Te hozzám tartozol, Sunshine. Most és mindörökké."

Ahogy az ajkai találkoztak az enyémmel, csak arra tudtam gondolni: Hol a hazugság?

Shadowshine.

Aggódott, hogy az egyik túl sötét, a másik túl világos, csak pusztító viharok vannak köztünk, de ez már nem így volt. Most mindketten tele voltunk sötétséggel és fénnyel, és együtt mi voltunk a vihar.