Jaymin Eve - Reborn - Deserted - Angel

 


 

Deserted 

Angel

A Tudás Könyvtárában a levegő hűvösebb volt a szokásosnál, amikor átléptem a Honor Meadowsból. Vagy talán egyszerűen csak arról volt szó, hogy maguk a rétek is a meleg átmeneti hónapokat élték át, az esős évszak felé tartva. Ez nem olyan volt, mint a Föld, ahol az esős évszak a szó szoros értelmében több napon át tartó esőből állt. A réteken ez az energiaáramlásról szólt. Minél melegebb volt, annál kevésbé oszlott el az ingyen energia, és amikor lehűlt, mindannyian kaptunk egy kis lökést.

Már régen nem kellett ilyen dolgokkal törődnöm, de az Árnyékbirodalomban vívott csata után, ahol szinte teljesen megfosztottam a családi erőmtől, hogy segítsek a legjobb barátomnak legyőzni a Danamaint, a közös családi erőnk a legalacsonyabb szinten volt. Már vártam a hűvösebb napokat, hogy feltölthessem a készleteinket.

Természetesen nem bántam meg, hogy használtam az erőmet. Hajlandó voltam meghalni azért, hogy a családom és a többi világ túlélje. Az a tény, hogy újjászülettem, anélkül, hogy a múlt sebhelyei lehúztak volna, olyan bónusz volt, amire nem számítottam. Azt is alábecsültem, hogy a Földön nevelkedett legjobb barátnőm hogyan fogja felforgatni mindannyiunk életét, és összehozza a családját mindazokra az alkalmakra, amelyekről lemaradtunk.

Leginkább azért, mert ezek földi szokások voltak, ami önmagában még nem tette őket rosszá - valójában már nagyon vártam a mai napot.

Ahogy egyre beljebb siettem a nagy könyvtárba, a szokásos áhítat töltött el ebben a teremben, amely a világok összes tudását tartalmazta. Amikor elértem a tér közepét, végre megértettem, miért volt ma olyan hűvös itt bent. Mera havat akart.

"Angel! Hát itt vagy!" - csattant fel legjobb barátnőm istennő, amikor megjelent néhány polc között. Vörös haja a szokásosnál is kuszább volt, a feje tetejére rakva, a szálakba zöld flittereket fűztek. Ünnepélyesnek tűnt... és egy kicsit őrültnek.

Ahogy felém rohant, próbáltam kitalálni, hogyan tudott ilyen gyorsan mozogni ahhoz képest, hogy nagyon terhes állapotban van. Bár nem kellett volna meglepődnöm... megtanultam, hogy soha ne becsüljem alá ezt a bizonyos lényt. Az életét alakváltóként kezdte, mielőtt istennővé vált. Egy istennő, aki megszelídítette világunk egyik legfélelmetesebb és legfélelmetesebb lényét.

Shadow Beast-et.

Az igazat megvallva, senki sem tudta megszelídíteni, de Mera határozottan megpuhította néhány keményebb oldalát. A szörnyeteg és én mindig is bizonytalan kapcsolatban álltunk, de Mera jóvoltából most már inkább barátoknak, mint ellenségeknek tekintettük magunkat. Ő volt az oka annak is, hogy mostanában olyan szavakat használtam, mint a "barátságos ellenség", mert mi a fenéért ne? Magamnak ezt az új oldalát fogadtam el, egy olyan oldalamat, amely nem hordozta az ősök terheit.

"Helló - próbálkozott újra Mera, és az arcom előtt integetett a kezével. "Azért jöttél, hogy segíts nekem berendezkedni, vagy mi?"

Kuncogtam, képtelen voltam megállni, hogy ne nevessek. Mióta megtudta, hogy terhes, különösen tüzes volt. "Tényleg egyre morcosabb vagy? Mikorra várható a baba?"

Mera felsóhajtott, majdnem teljesen hozzám ereszkedett, a testalkata túl törékeny volt ahhoz képest, hogy technikailag elpusztíthatatlan. "Bassza meg, ha tudom. Shadow folyton azt mondja, hogy az a legjobb, ha nem beszéljük meg, hogy mennyi idő, és csak élvezzük az élményt." Egy csomó káromkodásba és színes kifejezésbe torkollott az Shadow Bastarddal kapcsolatban, majd így fejezte be: "Könnyű neki ezt mondani, hiszen nem ő az, aki démonivadékot növeszt, vagy aki ezeket az őrült vágyakat éli át. Vagy az őrült társammal foglalkozik. Tudtad, hogy nyolc hónap óta ma először hagyott el engem? Folyamatosan morog mindenkire, aki a közelembe lép, mint egy ősember-állat, de ma az Árnyékbirodalom felé kellett mennie, mert egyszerűen nem tudott várni. És hat kibaszott testőrrel hagyott itt. HAT!"

Abban a pillanatban, hogy kimondta, hogy "hat", elfogott a késztetés, hogy fussak, méghozzá gyorsan. Nem sok minden volt ezen a világon, amitől megijedtem, azok után, amit láttam és tettem, de a hat testőr egyike azon kevés lények közé tartozott, akik ki tudtak billenteni a sodromból.

Reece a sivatagi földekről.

Régóta ismertem őt, és egyszer, nagyon régen, barátok voltunk. Most keserű ellenségek voltunk, és valamiért az utóbbi időben ez a keserűség szinte elszabadult, ami megnehezítette a közös barátaink közelségét.

Nem tudtam, miért viselkedik ilyen furcsán, és nem volt energiám vagy kedvem belemerülni az irántam érzett gyűlöletébe, de tudtam, hogy csak idő kérdése, hogy mikor nem lesz más választásunk, mint hogy a régi módszerrel rendezzük el a szarságainkat.

Az újjászületés során sokat veszítettem abból, aki voltam, de a harci képességeim még mindig olyan erősek voltak, mint valaha, a napi edzéssel csiszolva. Jól tette volna, ha nem feledkezik meg arról, hogy kit is állított állandóan kihívás elé. Egy emlékeztető volt a közeljövőben, ha nem kezdi el rendezni magát.

"Gyere - mondta Mera, és megrántotta a karomat, miközben mélyebbre vezetett a nagy könyvtárba, kikerülve a polcokat és más világok lakóit, akik mindannyian tiszteletteljesen meghajoltak mindkettőnk előtt. Mera azonban alig vette észre, a terem közepén kialakított téli csodavilágra koncentrált.

"Két nap múlva karácsony - mondta sietve. "Két rohadt nap. A kisbabám első karácsonya. Egyszerűen nem állok készen."

"A babád még nem egészen született meg" - mondtam tétován, mert most kiszámíthatatlan volt. "Nem hiszem, hogy bánni fogják, ha nem lesz egészen tökéletes a karácsony."

Szünetet tartott, és én felkészültem arra, hogy kiabálni fog, de ehelyett csak felsóhajtott. "Ugye, hogy túl rámenős vagyok? Shadow mondta, hogy az vagyok, de én csak azt hittem, hogy a szokásos seggfej személyisége tör a felszínre."

Megdörzsölte a kezét a hasán, és annak ellenére, hogy gyakran és hangosan panaszkodott a terhesség megpróbáltatásaira, már most olyan elszántsággal szerette a gyermekét, ami arra kellene figyelmeztessen minden olyan értelmet, ami árthat neki, hogy tartsa magát távol tőle.

Nem is ő volt az egyetlen. Shadow mostanában egyenesen félelmetes volt, és amikor ez a baba megszületik, szó szerint az a szörnyeteg lesz, akiről a nevét kapta.

Kit akartam egyáltalán átverni? Ez a gyermek lenne a legvédettebb lény a Solaris rendszerben, és én lennék az első a sorban, ha bárki rossz szándékkal ránk támadna. Mera, Shadow és a baba - a családom - érdekében még az istenekkel is megküzdenék... és még egy porszövő seggfejet is elviselnék.

Egy seggfej, aki ma este igazán jól nézett ki, harcos testét egyszerű fekete ingben, fekete nadrágban és a szokásos mogorva arccal mutatta, ahogy figyelte, ahogy közeledünk. Reece bőre bronzosan csillogott a hófödte karácsonyfa köré fűzött, alacsonyan pislákoló fényekben. A szeme kékje perzselő volt, és ami valaha a kedvenc színem volt, most a legkevésbé tetszett, bármennyire is csinosnak tűnt a kobalt tócsákat keretező sötét szempilláival.

"Mera, nem szabadna így elszaladnod - intett, és levette rólam a tekintetét, hogy egy kicsivel kevésbé bámuljon rá. "Az, hogy a lámpák felfűzésével marasztaltál minket, nem volt jó figyelemelterelés, de szerencsére tudtam, hogy nem hagyod el a szobát."

Kidugta a nyelvét, és finoman a csípőjét simogatta. A kapcsolatuk olyan könnyed és gondoskodó volt, és fogalmam sem volt, hogyan érte ezt el azzal a lénnyel, aki alapvetően ugyanolyan zárkózott és rideg volt, mint Shadow volt. De ez volt Mera módszere. Megszelídíteni a dühös lelket. Ez a módszer nekem nem állt rendelkezésemre, de ez nem volt baj. Az emberismeret hiányát kivételes pengekezeléssel pótoltam, és nem volt kétségem afelől, hogy melyik volt fontosabb.

Csak egy védhette meg a családomat, amikor eljött az idő. És eljön majd... Mindig volt valami gonosz, ami a szárnyakon leselkedett. Így működött a világunk.

"Angel, gyere - szólított Mera, és magával rántott a téli csodavilág közepébe.

A könyvtár első karácsonyára mindenre odafigyelt, a fa uralta a teret, alatta pedig több száz becsomagolt ajándék volt, úgy tűnt, hogy a fa alá van pakolva. Napok óta a szükség szobájában válogatta ki mindannyiunknak a pontosan megfelelő ajándékokat, és talán a gyermeki izgatottsága miatt, de a gyomromban a várakozás kavargott. Egy olyan érzés, amiről azt hittem, hogy már nem tudok érezni.

Az újjászületés talán elvett tőlem, de annyi mindent vissza is adott.

Shadow energiája akkor lépett be a könyvtárba, amikor visszalépett a birodalomból. Egyre többet kellett oda mennie, ahogy segített helyreállítani a világ egyensúlyát, amely évszázadokat töltött a gonosz lények uralma és irányítása alatt. Évekbe fog telni, mire helyrehozzák a károkat, de a jó irányba tartottak.

Mera korábbi panaszai ellenére a feje a párja irányába csattant, amint megérezte az erejét. Amikor a férfi megjelent, a lány arca felragyogott, és olyan módon jöttek össze, amit nehéz volt nézni. Nem azért, mert nem örültem nekik, hanem azért, mert a tiszta szerelmük ugyanolyan szeretet volt, mint amilyenben a szüleim is osztoztak.

Egy olyan szerelem, amiről semmit sem tudtam, és kételkedtem benne, hogy ennyi év után valaha is megismerhetem.

"Nem tartott sokáig - mondta Mera, miután a férfi eszméletlenül megcsókolta, és a fa felé húzta.

"És valahogy mégis találtál időt arra, hogy teljesen átalakítsd a könyvtárat - mondta Shadow szárazon.

Mera felvonta a szemöldökét, figyelmeztető arckifejezéssel. "Nem tetszik?"

Shadow ajkai megrándultak. "Tökéletes, Sunshine."

Mera ekkor szünetet tartott, a kis orra megrándult, ahogy szimatolni kezdett, mielőtt gyanakvó szemeket vetett a társára. "Add ide!" - csattant fel, és ezúttal Shadow tényleg kurvára felnevetett.

Látni, ahogy az a sztoikus fattyú hátra billenti a fejét, és így nevetni, szuper nyugtalanító volt. Néha elgondolkodtam azon, vajon nem Mera volt-e a Solaris rendszer régóta mesélt elveszett boszorkánya. Olyan volt, mintha valami ilyesmi lenne benne.

" Shadow" - morogta Mera. "Nem akarsz terhes emberrel baszakodni."

"Tényleg nem akarod" - szólalt meg Len a közelből, a hangját aggodalom töltötte el. "Valaki komolyan meg tudná mondani, hogy meddig lesz még terhes?"

Merának ezen a ponton már elege volt, szinte ráugrott a társára, mielőtt az erejével lefogta volna, amíg átkutatta a zsebeit. Shadow hagyta, a szemei úgy falták fel a lányt, hogy az valószínűleg veszélyes volt bármelyikünkre, aki a közelben állt.

Végül megtalálta, amit az orra kiszimatolt, és kihúzott egy fehér papírzacskót, a keze majdnem remegett, ahogy a mellkasához szorította. "Találtál egyet - szipogta. "Ó, társam, szeretlek."

Aztán megcsókolta a férfit, mielőtt lefelé csoszogott, mindketten óvatosan a hasára vigyázva.

Shadow szorosan magához húzta, miközben kinyitotta a táskát, és kivett belőle egy furcsa zöld... botot? "Mi a fene ez?" Reece a szokásos seggfej, tapintatlan módján kérdezte.

"Mélyhűtött uborka" - mondta Mera, még mindig könnyes szemmel. "Esküszöm a kurva életbe, hogy kétségbeesetten vágyom ezekre, és az étkezőben senkinek sincs fogalma arról, hogy miről beszélek".

Beleharapott, majd felnyögött, és ahogy lángok csaptak fel Shadow szemébe, tudtam, hogy a barátom hamarosan eltűnik a szobából. Az biztos, hogy Mera második harapása és második nyögése után Shadow energiája végigkorbácsolta a teret, és mire újra pislogtam, már el is tűnt. Magával vitte a Sunshine-t is.

"Az egyetlen meglepetés itt - mondta Alistair, és meleg nevetést eresztett meg -, hogy nem volt terhes az első napon, amikor találkoztak".

"Annak a két makacs léleknek sok szart kellett elrendeznie" - mondta Len, és még több fényt pörgetett a fán, tündérmágia szikráit használva. "Basszus, ha nem tesz boldoggá, hogy így látom őket. Azt hiszem, Shadow mindannyiunkat elpuhít."

Lucien megütötte Lent, egy szolid ütés a vállára. "Beszélj a magad nevében. Semmi puhányság nincs bennem."

Ez úgy hangzott, mintha Len köhögte volna ki Simone-t, de mielőtt kitört volna a háború, Reece egy halk, dübörgő szuszogást eresztett meg. Bármennyire is felbosszantott - és mi a fenéért álltam még mindig egy szobában vele -, elég jól ismertem ezt a hangot ahhoz, hogy felé nézzek.

Mi az? Galleli megkérdezte, így legalább nem volt rá szükség.

Reece megrázta a fejét. "A sivatagi földek nyugtalanok; az idő homokja átsodródik az energiámon. A Delfora mélyére hívnak, és a többi dinasztiától sem kapok egyenes választ arra, hogy mit tártak fel."

"Mikor lesz a következő találkozód a földek között?" Lucien megkérdezte, és a kérdésemre ismét választ kaptam, anélkül, hogy egy szót is szólnom kellett volna. Nehogy Reece azt higgye, hogy egy cseppet is érdekel.

Szinte mindent megtennék, hogy ez soha ne történjen meg.

"Egy tucat vörös holdon belül van - mondta röviden. "És egy szívességet szeretnék kérni. Elkísérnétek mindannyian? Árulás van készülőben, és azt hiszem, az lesz a legjobb, ha erősítést hozok. Biztosítanunk kell, hogy soha többé ne legyen dinasztiaháború." A szemei röviden találkoztak az enyémmel, kék parazsa dühös volt. "A legutóbbi majdnem mindannyiunkat elpusztított."

"Persze, nem is kell kérdezned" - mondta Len, és Reece vállára csapott. "Ahogy Mera mondta, most már egy falka vagyunk, és a falka összetart."

"Ezt az érzelmi zsarolást használta arra, hogy rávegyen minket, hogy felakasszuk az átkozott karácsonyi fényeit" - mondta Reece nevetve. "De én elfogadom. Tudom, hogy Shadow nem akarja majd magával vinni, amíg terhes, de szerintem, ha mindannyian ott leszünk, biztonságban lesz. Holnap beszélek vele."

Ettől egy kicsit felegyenesedtem. Az igazat megvallva, több mint egy kicsit kíváncsi voltam erre a dinasztiák találkozójára. Főleg, ha baj van készülőben az ősi és szent Delfora földjeiken, de nem állt szándékomban részt venni benne. Legalábbis addig nem, amíg nem tudtam, hogy Mera is ott lesz.

Ahová Mera ment, oda mentem én is.

Ezúttal én voltam az, aki a tekintetemet Reece-re szegeztem, és egy pillanatra eljött köztünk az igazság. Egy tucatnyi vörös holdon belül a sivatagi földeken leszek vele, vissza oda, ahol a mi szarságunk történt.

Egy helyre, amely a múltbéli fájdalmainkat és veszteségeinket tartogatta.

A hely, ahol Reece tönkretette a szívemet és a lelkemet, és azon tűnődtem, hogy talán végre ki tudom-e ásni a vörös földből. Kiásni és elengedni őt és a viszályunkat.

Örökre.