Amy Pennza - Kiss of Smoke - Első fejezet

 


Részlet az Elsőszülött fajok történeteiből


Sárkányok

A skót felföldön őshonos poliamor faj. Az összes Elsőszülött Faj közül a sárkányok a legvadabbak. Igazi halhatatlanok, nem pusztítja el őket betegség, láng vagy lefejezés. Sárkányt csak egyféleképpen lehet megölni - ha megölöd valamelyik társát.


Az átok

Egy titokzatos betegség, amely minden nőstény sárkányt eltörölt a föld színéről. A megmaradt hímek elszántan meg akarták menteni fajukat, ezért könyörtelenül vadásztak a többi elsőszülött faj nőstényeire, és követelték őket. Lásd "Az elsőszülöttek háborúja"


Az Elsőszülöttek háborúja

"És a sárkányok tüzet és hamut zúdítottak a földre, miközben új menyasszonyokat kerestek. Olyan hatalmasak voltak, hogy a Sors engedelmeskedett nekik, és új nőstényeket adott nekik a világ többi halhatatlan fajából..."

A sárkányok és az Elsőszülött Fajokat alkotó többi halhatatlan faj közötti évszázadokon át tartó harc. Vámpír, vérfarkas, boszorkány és tündér - mindannyian összefogtak az égbolt urai ellen, eltökélten, hogy megakadályozzák, hogy a sárkányok ellopják a nőstényeiket. Ennek során lemészárolták saját lányaikat, mivel ez volt az egyetlen módja annak, hogy megöljék a hímeket.


A Nagy Szerződés

"És történt, hogy az utolsó telivér sárkány, Őrült Cormac király leszállt a trónjáról, hogy véget vessen a háborúnak..."

Egy megállapodás a sárkányok és a többi elsőszülött faj között, amelyben a sárkányok megígérték, hogy nem rabolnak el nőstényeket, és nem csalogatják őket varázslattal. Cserébe a többi Elsőszülött beleegyezett, hogy nem veszik célba a sárkányok menyasszonyait.

De ha egy nőstény egy sárkánypár látókörébe kerül, akkor az övék lesz... és az ég madarai nem mondanak le arról, ami az övék.

 

Első fejezet


CHLOE


Egyszerre voltam a legszerencsésebb és legszerencsétlenebb nő a világon.

Egyrészt egy magánrepülőtér terminálján ültem, pillanatokra attól, hogy felszálljak egy luxusgépre a szexi főnökeimmel. A skót főnökeimmel - akiknek hullámzó testalkata és akcentusa a lábujjaimat is meggörbítette.

Másrészt a másik skót főnököm néhány székkel arrébb ült tőle. Ugyanolyan nyálcsorgató. Ugyanaz a bugyiszaggató akcentus.

És mint az első számú főnök, teljesen érdektelen volt a nők iránt.

Az alatt a három hónap alatt, amíg Lachlan MacKay-nek és Alec Murray-nek dolgoztam, soha nem láttam, hogy akár csak egy pillantást is vetettek volna egy nőre - vagy egy másik férfira, ha már itt tartunk. A főnökeim nem csak a világ egyik legsikeresebb fedezeti alapkezelő cégét vezették, de olyan szenvedélyes románcot folytattak, hogy Rómeó és Júlia is megirigyelhetné őket. Az irodában mindenki tudta, hogy hiábavaló bármelyik férfi után vágyakozni. Csak egymásra voltak kiváncsiak - ez a tény egy este be is bizonyosodott számomra, amikor beugrottam Lachlan irodájába, hogy leadjak néhány papírmunkát.

Az ajtó résnyire nyitva állt, és én kezdtem kinyitni, amikor halk, férfias nyögést hallottam. Aggódva, hogy valami baj van, szélesebbre toltam az ajtót... és szemtanúja lettem egy olyan jelenetnek, amely örökre beleégett az emlékezetembe.

Lachlan egy könyvespolcnak támasztotta Alecet, és a két férfi úgy csókolózott, mintha a világvége közeledne, és megpróbálnák megragadni az elragadtatás utolsó pillanatát.

Egy helyben megdermedtem, a szívem hevesen vert, az agyam pedig azt súgta, hogy forduljak meg, és tűnjek el az irodából. Hogy ne avatkozzak bele ebbe a nyilvánvalóan magánjellegű pillanatba. De nem tudtam elszakítani a tekintetemet. Ott álltam, lebilincselve, a szemem Lachlan ropogós, fehér oxfordi ingén, amely széles vállán feszült, és szürke nadrágba burkolt karcsú csípőjén. Alecet nem láttam olyan jól, de nem is volt rá szükségem. Elég időt töltöttem a testének bámulásával ahhoz, hogy tudjam, ugyanolyan magas és testes, mint Lachlan. Végig skót volt, vörös-arany hajjal és olyan színű szemmel, mint egy buja, zöld völgy. Lachlan sötét volt a fényéhez képest, barna hajjal és aranyszínű szemmel, amitől bizseregni kezdett a bőröm, valahányszor rám nézett.

De azon az éjszakán egyik férfi sem nézett rám.

Miközben figyeltem, Lachlan a száját Alec szájára csúsztatta, így megpillantottam az ötórai árnyékot és a magas arccsontot, miközben elmélyítette a csókot. Ami nagyon is francia csók volt. Lachlan arcának üregesedéséből nyilvánvaló volt, hogy keményen beledugja a nyelvét Alec szájába. Erős állkapcsuk egymáson mozgott, teljesen másképp, mint ahogy egy férfi csókolt egy nőt. Olyan volt, mintha a dominanciáért harcoltak volna, még akkor is, amikor élvezték a gyönyört.

Az ajkaim szétnyíltak, és a combjaim között nedves lettem. Rengeteg időt töltöttem azzal, hogy külön-külön fantáziáltam a főnökeimről, de együtt látni őket olyan volt, mintha valaki egyszerre nyomná meg az összes gombomat - és aztán olyan gombokat nyomna meg, amelyekről nem is tudtam, hogy vannak. Libabőr futott végig a bőrömön, és tudatosan emlékeznem kellett, hogy lélegezzek, nehogy elájuljak.

Lachlan megszakította a csókot, és a kezét Alec csípőjének két oldalán lévő alacsony polcra támasztotta, így a másik férfit a helyére szorította, és szabad rálátást engedett Alec jóképű arcára, szögletes állkapcsára és pimasz vigyorára.

Most ő villantott egyet, zöld szemei csillogtak. "Azt hittem, túl éhes vagy ehhez - mondta a lágy búrájával, a szoborszerű ajkai kipirosodtak és enyhén duzzadtak voltak. "Tudod, vacsorafoglalásunk van."

Lachlan jobb keze a testük között mozgott, mire Alec felnyögött, és a vigyora elillant.

Mert - ó, Istenem - Lachlan megmarkolta Alec farkát.

A légzésem egyre egyenetlenebbé vált. Homályosan azon tűnődtem, vajon meg lehet-e halni a kéjtől.

"Semmi baj nincs egy kis étvágygerjesztővel" - mondta Lachlan morogva, és a hátán feszülő izmok megfeszültek, ahogy fel-le pumpálta a kezét. Az ingujját feltűrte, így felvillantotta a fekete szőrszálakkal tarkított aranyszínű bőrét.

Alec lélegzete elakadt. "Megértettem." Hátrahajtotta a fejét, és a szemei lecsúsztak. "A fenébe, Lach, te aztán tényleg jól csinálod."

"Sok mindenben jó vagyok" - reszelősködött Lachlan, mielőtt odahajolt, és megszívta a másik férfi nyakát, miközben a keze még mindig közöttük volt elfoglalva.

A vér a fülemben száguldott. Ez így nem jó. El kellett mennem. De a lábam nem akart megmozdulni. Előrehajoltam, hogy többet lássak...

"Oké, Chloe?"

Felugrottam, Alec hangja visszarángatott a jelenbe. Repülőtéri zajok hallatszottak, és a terminál hosszú ablakain keresztül beáramlott a reggeli napfény. A magánrepülőgépek utasai saját helyet kaptak, de a váróterem egyik oldala nyitva volt a főcsarnok felé, és öltönyös üzleti utazók sietettek el mellettük, fülükhöz szorított mobiltelefonokkal.

Alec úgy ült a velem szemben lévő plüssüléseken, mint Sam Heughan a szteroidokon, barátságos arckifejezését aggodalom árnyalta.

"Igen." Felegyenesedve ültem, összeszorítottam a combjaimat. "Sajnálom, Mr. Murray. Csak álmodoztam."

Incselkedő pillantás ült be a zöld szemébe. "Biztos valami jó kis vágyálom volt. Az arca kipirult."

Nyeltem egyet. Néha megesküdtem, hogy tudta, hogy láttam őt és Lachlant azon az éjszakán. De ez lehetetlen volt. A szeme csukva volt, Lachlan pedig a másik irányba nézett.

Különben is, kirúgtak volna, ha rájönnek, hogy kémkedtem utánuk. Bármennyire is kedvesek és nagylelkűek voltak, mindkét férfi egyenesen mániákusan vigyázott a magánéletükre. Minden új alkalmazott egyhetes képzésen vett részt a vállalati titkok védelméről. Lachlan és Alec pedig hihetetlenül jól tudta kiszűrni azokat az alkalmazottakat, akiknek elszabadult a szája. Az első hónapomban kirúgták az irodavezetőt, amiért az elmondta egy barátjának, hogy a férfiak szeretnek egy bizonyos kávémárkát.

Az irodában szigorú lopásellenes politikát is folytattak. Ha csak egy gemkapcsot is ellopsz, máris ajtót mutattak neked. Nem kellett azon gondolkodnom, hogy mi történne, ha a főnökeim megtudnák, hogy lopott pillantásokat vetettem a legintimebb pillanataikra.

Ez volt az én kis titkom. Minél hamarabb elfelejtettem, annál jobb.

Kivéve, hogy nem tudtam nem gondolni rá. Az emlék minden alkalommal visszatért, amikor Lachlan vagy Alec közelében voltam. Sajnos, mivel az asszisztensük voltam, ritkán voltam távol a társaságuktól.

Néhány székkel lejjebb Lachlan anélkül beszélt, hogy felnézett volna az újságjából, és úgy forgatta az R-jét, hogy felállt a finom szőr a karomon. "Hagyd őt békén, Alec. Valószínűleg csak az esküvője napjára gondol."

Alec arca felderült. "Így van. Mennyi idő van még a fő eseményig?"

"Öhm, öt hét."

"Josh biztosan izgatott, nem?"

"Őszintén szólva, mindketten készen állunk rá, hogy vége legyen." Az arcom felhevült, és szinte hallottam anyám szidó hangját. "Te jó ég, Chloe Drexel, a főnököd nem törődik a magánéleteddel". Anyámnak sok véleménye volt, köztük rengeteg kommentár Alec és Lachlan kapcsolatáról. Amikor először meséltem neki az állásról, elkomorult, és azt mondta: "Jó pénz, de két meleg férfi?". Amikor ezt szóvá tettem neki, nagyon dühös lett, és azzal vádolt, hogy túlérzékeny vagyok.

Cindy Drexel finoman szólva is egy rakás szerencsétlenség volt.

"Ó, sajnálattal hallom, kislány" - mondta Alec. "Segíthetünk valamiben Lach és én?"

A gondolatra, hogy a hallgatag Lachlan segít nekem az esküvői feladatokban, elmosolyodtam. Megráztam a fejem Alecre. "Nem, de kedves tőled, hogy felajánlod. Az esküvőszervezés csak nem olyan szórakoztató, mint gondoltam." Leginkább azért, mert amellett, hogy anyám bohóckodásával kellett megbirkóznom, végül a tervezés nagy részét egyedül oldottam meg. A vőlegényem, Josh, nem akart beleszólni a levélpapír kiválasztásába vagy a virágkötészetbe.

De ez normális volt, nem? A férfiakat nem érdekelték ezek a dolgok. Ráadásul őrülten elfoglalt volt a munkája miatt. Másodéves munkatársként New York egyik legjobb ügyvédi irodájában nem sok szabadideje volt. Egy tizenkét órás nap végén a vezető partnerek elvárták tőle, hogy megjelenjen a koktélvacsorákon és a boldog órákon. Ez azt jelentette, hogy sok estét töltött egyedül pizzával, esküvői magazinokkal és Netflixszel. És a Netflixből határozottan hiányzott a "chill". A legtöbb este olyan későn ért haza, hogy a kanapén aludt, hogy ne zavarjon.

Ez aligha volt az a romantikus életmód, amit elképzeltem, amikor összeköltöztünk. De ahogy Josh szerette mondani, nem volt örökkévalóság. Minden fiatal ügyvédnek le kellett tennie a kötelességét.

Alec úgy bólogatott, mint aki állandóan esküvőket tervez, és pontosan tudta, miről beszélek.

Lachlan rám nézett a papírja fölött, és újra és újra megdöbbentett a férfias szépsége. Az irodában a nők a háta mögött Mr. Grey-nek szólították, mert azt mondták, úgy néz ki, mint Jamie Dornan. Bármennyire is igyekeztem kiverni a fejemből a becenevet, sosem mulasztottam el elképzelni, amint lovaglóbotot tart a kezében.

Erősen pislogtam, és igyekeztem elűzni a képet. "Szüksége van valamire, Mr. MacKay?" Jézusom, majdnem elcsúsztam, és azt mondtam, hogy "Grey". A fenébe azokkal a nőkkel a könyvelésen.

Sötét szemöldökét összevonta. "Biztos, hogy nem lesz gond, ha két hétre elmegy, Chloe? Akkor már csak három heted van vissza az Államokban az esküvőd előtt. Alecnek és nekem valószínűleg át kellett volna gondolnunk az időbeosztást, mielőtt megterveztük ezt az utazást. Ha meggondoltad magad, teljesen megértjük."

"Ó, nem, semmi gond. Josh mindent el tud intézni, ami közbejön." Tegnap este is ezt mondta, amikor telefonon beszéltünk, miközben a munka és egy céges rendezvény között utazott egy belvárosi szállodában. Reméltem, hogy még egy utolsó éjszakát együtt tölthetünk, mielőtt elmegyek, de ő már lefoglalt egy szobát. A rendezvény későn ért volna véget, és ő nem szeretett taxival járni, ha ivott.

"Azt akarom, hogy jól kipihend magad, kicsim" - mondta. "A skóciai repülőút nem vicc. Kimerült leszel."

A másodperc töredékéig kísértésbe estem, hogy lemondjam az utat. Úgy értem, mit gondoltam, hogy öt héttel az esküvőm előtt egy másik országba repülök a főnökeimmel? De amikor felvetettem Joshnak, ő elutasította az ötletet. "Ez egy ingyenes utazás, Chloe. Tudom, mennyire odavagy a kastélyokért. Menj el egybe, és érezd jól magad. Ha visszajöttél, életünk végéig látjuk egymást".

Természetesen igaza volt. És én eléggé megőrültem a kastélyokért. Ki nem volt az? De nem tudtam nem azt kívánni, bárcsak legalább jelképes ellenállást tanúsított volna az ellen, hogy a jövendőbelije két hétre egyedül hagyja.

Lachlan még mindig engem bámult, ezért reményeim szerint meggyőző mosolyt erőltettem az arcomra. "Nem fogom meggondolni magam, Mr. MacKay, ígérem."

Aranyló tekintete kiélesedett, amitől legszívesebben megrándultam volna a székemben. Egészen leeresztette a papírját, felfedve ropogós, fehér üzleti ingét. Ugyanazt, amit aznap este viselt...

Kiszáradt a torkom.

" Biztos benne?" - kérdezte. "Még nem késő, hogy meggondolja magát."

Alec ingerült pillantást vetett rá. "Jézusom, Lach, azt mondta, hogy rendben van."

Lachlan viszonozta a tekintetét, és mintha furcsa feszültség támadt volna a két férfi között.

Várj! Lachlan mérges volt, amiért én is velük tartok? Lappangó vágyam elszállt. Talán két hetet akart kettesben tölteni Alec-kel, anélkül, hogy egy alkalmazott lenne a lába alatt. Ha jobban belegondolok, Alec volt az, aki egyáltalán meghívott. Lachlan nem sokat beszélt az utazásról, csak szűkszavú utasításokat adott, hogy mit csomagoljak. "A Felföldön hideg van ilyenkor az évnek ebben a szakában, úgyhogy hozzon meleg ruhát. Nem lesz időnk vásárolni."

Egy globális pénzügyi birodalmat kellett vezetnie. Nem akart az amerikai asszisztensére vigyázni. Valószínűbb azonban, hogy nem akart egy harmadik kereket az ő és Alec nyaralásán.

Ahogy a férfiak folytatták a bámulási versenyt, kínos érzés szállt rám. "Hm, srácok? Nekem nem kell jönnöm. Tényleg nincs rám szükségetek..."

"Badarság" - mondta Alec, és visszavezette rám a tekintetét. Az éles tekintet, amellyel Lachlant nézte, enyhült, ahogy rám mosolygott. "Szükségünk van rád, Chloe."

És már megint elszállt a libidóm.

Lachlan kirázta a papírját, és leeresztette a tekintetét. "Sosem mondtam, hogy nincs rád szükségünk" - motyogta, lágy hangját kemény éllel fűszerezve. "Csak biztos akarok lenni benne, hogy nem veszélyezteti a magánéletét az üzletünk érdekében."

"Ugye, nem', Chloe" - mondta Alec kacsintva. Kijelentésnek szánta, nyilvánvalóan biztos volt benne, hogy egyet fogok érteni vele. Ahogy ránéztem, könnyű volt belátni, hogy miért. Szűk szabású, szürke pulóvere a mellkasát ölelte, fekete dressznadrágja pedig feszesen húzódott izmos combjain. A napfény végigsütött a haján, rézszínűvé változtatva a sűrű, vörös-arany hullámokat. Zöld szemei... megbabonázóak voltak. Ez volt az a drámai szó, amit az ostoba romantikus regények hősnői használnak, de csak így lehetett leírni az áramlatokat, amelyek végigfutottak a testemen, amikor rám nézett.

Homályosan hallottam, ahogy azt mondom: "Nem, uram, Mr. Murray. Ahogy Josh mondta, életem hátralevő részében találkozom vele, amikor visszajövök. És talán rossz volt a lelkiismeretem, mert ahogy elszakítottam a tekintetemet a gyönyörű főnökömről, szinte megesküdtem volna, hogy a vőlegényemet látom a terminál túloldalán állni.

Remek, annyira helytelenül felizgultam, hogy hallucináltam.

Kivéve... várjunk csak egy percet. A szívem kihagyott egy ütemet, és mintha valaki egy vödör jeges vizet öntött volna a fejemre.

Nem hallucináltam Josh-t. Ez Josh volt. A vőlegényem, Josh Bennington, a JFK repülőtéren állt - és egy másik nővel csókolózott!

A világ felborult a tengelye körül. Később már nem emlékeztem, hogy elhagytam volna a helyemet, vagy hogy átmentem volna a terminálon. Az egyik percben még ültem, a következőben már a vőlegényem mellett álltam, ökölbe szorított kézzel, miközben ő egy vörös hajú nővel csókolózott.

"Josh?" A hangom fojtott hörgésként jött ki.

Ő és a nő olyan gyorsan ugrottak szét, hogy az már-már komikus volt. Majdnem. Semmi vicces nem volt abban, ami történt. Egy kis kajálda előtt álltunk, és a sorban állók elkezdtek bámulni.

Egy pillanatra Josh úgy nézett ki, mintha szellemet látott volna. Aztán rám bámult. "Chloe? Mit keresel itt?"

"Mit keresek itt?" A szívem úgy vert, hogy azt hittem, elájulok. "Felszállni készülök egy Skóciába tartó gépre. Te mit keresel itt?" A társára néztem. Most, hogy nem egymás arcát szopogatták, felismertem, hogy a cégének ügyvédje. Leesett az állam. "Clarissa?"

Volt benne annyi tisztesség, hogy elpiruljon. "Chloe... Nem is tudom, mit mondjak..." Fehér nadrágkosztümöt viselt, és egy kis kerekes bőrönd volt az oldalán. Josh farmert és a Yale pulóvert viselte, amit akkor vettem neki, amikor felvették a jogi egyetemre.

"Ti együtt vagytok?" Kérdeztem, miközben közöttük nézelődtem. "Josh?"

Az állkapcsában megrándult egy izom. "A cég küldött, hogy elhozzam Clarissát a repülőtérről. A szállodám a közelben van, így volt értelme."

"A cég kérte meg, hogy csókold meg?"

"Chloe..."

"Megcsalsz engem, Josh?"

Összepréselte az ajkát, az arckifejezése megkövült. Valami magyarázatnak kellett lennie. Vártam, hogy azt mondja, "ez nem az, aminek látszik", vagy "egy üllő esett a fejemre, és átmeneti amnéziát okozott, ezért elfelejtettem az eljegyzésünket". De ő csak bámult, a vállai megmerevedtek.

A torkom összeszorult. Istenem, mindezek előtt az emberek előtt fogok sírni. "Nem tudtad megvárni, amíg elutazom? Ugyanazon a reptéren kellett megjelenned, ahonnan én indultam?" A hangom megtört. "Ugyanabban az időben reggel?"

Felhúzta magát. "Magánrepülővel utazol. Amikor a munkahelyi partnerek magánrepülővel repülnek, a leszállópályáról szállnak fel. Gondoltam, veled is így lesz."

Alec mély hangja morajlott mögöttem. "Rosszul gondoltad, fiam."

Megfordultam, hogy őt és Lachlant lássam magam mögött, és a torkom égett a könnyektől. Milyen kibaszottul megalázó. Öt perc alatt az esküvői terveim megbeszélésétől odáig jutottam, hogy a főnökeim és egy rakás üzleti utazó előtt dobtak a Cinnabon-stand mellett. Olyan volt, mintha egy rossz filmből léptem volna elő, csakhogy ez az én igazi, hülye életem volt.

Lángoló arccal álltam Josh elé. "Mennyi ideje?"

Elvörösödött. "Chloe, nem hiszem..."

"Hogyan. Hosszú."

"Körülbelül egy éve."

A jég az ereimben tűzre váltott. "Egy éve dugod őt?"

"Chloe..."

"Te önző, arrogáns seggfej!" A hangom felemelkedett, ami még több bámulást vonzott, de nem érdekelt. Legszívesebben levettem volna az egyik új, hegyes sarkú cipőmet - patentbőr Louboutins, amit mélyen kiárusításon szereztem -, és beledöftem volna az amerikai, country klubos arcába. "Azokon az estéken, amikor állítólag késő estig az ügyvédi irodai barátaiddal voltál, tényleg őt kefélted?"

"Nos, Clarissa az egyik ügyvédi irodai barátom, szóval gyakorlatilag..."

Egy sikoly szakadt ki a torkomból, és nekirontottam.

Egy erős kar átfogta a derekamat, és visszarántott. "Ugyan már, Chloe kislány. Elkaplak."

"Engedj el!" Alec - vagy Lachlan volt az? - alkarját karmoltam. "Meg fogom ölni!"

Josh szeme elkerekedett, és maga mögé lökte Clarissát. "Chloe, ez szükségtelenül..."

"Wheesht, ember" - mondta Lachlan élesen, és szorosan átölelt. Mellette Alec lesújtó pillantást vetett Joshra, és azt mondta: "Ez azt jelenti, hogy fogd be a pofád".

Tovább csavarodtam és küzdöttem, de hiába. Lachlan mellkasa olyan volt a hátamnak, mint egy kőszikla, és a hasamra tett alkarja kemény volt, mint a vas. Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan elszállt a dühöm, és a karjaiban rogytam össze.

A tömeg bámult. A reptéri étkezdék dolgozói kihajoltak a bódéjukból, arcukon a kíváncsiság és a szánalom keveréke tükröződött. Josh fapofával nézett rám, a tekintete lapos és üres volt.

Egy idegen szeme.

Visszaszaladtak a könnyeim. Ahogy bámultam a férfit, akihez öt hét múlva feleségül kellett volna mennem, az egyetlen dolog, amit ki tudtam préselni égő torkomon, az volt: "Miért?".

Az üresség egy része eltűnt a tekintetéből, és az arcán fáradtság vonult végig. "Nem tudom, Chloe. Azt hiszem, csak unatkoztam."

A szó úgy csapódott belém, mint egy nyílvessző, amely célba talál. Ha Lachlan nem tartott volna, talán összeestem volna. Hirtelen minden túl sok volt. Forró könnyek csorogtak végig az arcomon, és megfordultam a főnököm karjában.

"Kérlek, csak... vigyél ki innen."

Mielőtt még a teljes mondatot kimondtam volna, felkapott a levegőbe, és a mellkasához szorított. A repülőtér elmosódott, aztán elindultunk, hosszú léptei elvittek minket Josh és a bámészkodók elől. Miközben átadtam magam a zokogásnak, amit eddig visszatartottam, észrevettem, hogy Alec is mellénk lépett.

"Tudok járni - ziháltam Lachlan mellkasához simulva.

"Ne aggódj" - motyogta. "Most már itt vagy velünk."