Amy Pennza - Kiss of Smoke - Epilógus

 


Epilógus


CHLOE


"Éppen a lány, akit látni akartam."

Alec hangjára megfordultam... és azonnal elakadt a lélegzetem, amikor megláttam, hogy a toronyszoba ajtajának támaszkodik, görbe vigyorral a jóképű arcán. Vajon meg fogok-e valaha is szűnni, hogy lenyűgöz a szexisége? Valószínűleg nem.

"Mit csinálsz?" - kérdezte.

"Téged bámullak."

"Hát, ez természetes." Körbejárta a szobát a tekintetével. "Úgy értettem, hogy mit keresel itt fent? Lach és én már az egész kastélyban kerestünk téged. Már kész voltam sütni valami csokoládésat, csak hogy a konyhába csalogassalak."

Csípőre tettem a kezem. "Meg vagyok sértve. Ráadásul mit akartál sütni?"

A vigyora szétterült, ahogy odasétált hozzám, és a karjába vett. Az ablakból beeső fény a szemét a tavaszi levelek színére festette, de a hangja sötét, füstös ősz volt. "Édesszájú vagy, hm?"

Bólintottam, a bőröm bizsergett ott, ahol megérintett. "Kielégíthetetlen, mint kiderült."

"Hogyan fogjuk ezt orvosolni?"

"Nem tudom. Ez..." A szavaimat elfojtotta a forró szája az enyémen. A nyelve behatolt, merülve és hódítva, a keze pedig lángoló utat simított végig a nyakamon a mellkasomig. Megfogta a mellem, hüvelykujja megtalálta a mellbimbómat az ingemen keresztül. Amikor felnyögtem, és belenyomódtam a kezébe, az ajkaimra kuncogott, és megcsípte a megkeményedett csúcsot.

Néhány hosszú, érzéki perc után nyögve elhúzódott, és homlokát az enyémnek támasztotta, nagy karjaival átölelt. "Meg kell dugnom téged, de nem akarom ebben a toronyban csinálni".

"Én sem" - mondtam, miközben igyekeztem levegőt venni. "Túl hideg van."

"Mit csináltál itt?"

Az alsó ajkamat rágcsáltam, miközben azon gondolkodtam, hogy adjak-e neki valami szaros kifogást. De nem tudtam sokáig eltitkolni előle az igazságot. Ő tanított meg arra, hogyan védjem le a gondolataimat, de egy Seelie herceget nem lehetett megállítani abban, hogy megkerülje a mentális korlátokat, ha nagyon akarta. Ezért vettem egy mély lélegzetet. "Az ablak rácsait teszteltem. Meg akartam nézni, hogy elbírnak-e egy vámpírt."

Visszahúzódott, egy vöröses szemöldöke felszaladt. "Egy piócát? Minek?"

Az arcom felhevült. "Kísérletezni akartam egy kicsit. Megnézni, hogy tudok-e tudatosan erőt meríteni." A kastélyba való visszatérésünk óta eltelt egy hónapban arra összpontosítottam, hogy mindent megtanuljak az újonnan szerzett képességeimről, amit csak tudtam. A donumok olyan ritkák voltak, hogy még Lachlan is csak néhány másikról tudott a világon. Eddig megtanultam, hogy az adottságom szó szerint "ajándékot" jelent, és hogy véletlenül megölhetem magam, ha túl sok erőt vonzok magamhoz.

Csodálatos.

De voltak előnyei is. Ha megtanulnám kontrollálni az erőelvonást, átmenetileg átvehetném bármelyik Elsőszülött Faj képességeit. Lachlan ezt "rövid távú legyőzhetetlenségnek" nevezte. Ami eléggé félelmetes volt.

Alec a homlokát ráncolta. "Állandóan belőlem és Lachből merítesz."

"Éppen ez az. Ti vagytok az egyetlen mágikus lények, akik körülöttem vannak. Azt hiszem, csak egy kis változatosságra vágytam."

"Szóval úgy gondoltad, hogy elrabolsz egy vámpírt, és fogva tartod, hogy elszívhasd az erejét?"

"Um... igen?"

A szeme elsötétült. "Basszus, édesem, ez tényleg nagyon dögös." Még szorosabban magához húzott. "Tetszik ez a vérszomjas oldalad."

Felnyögtem, amikor lehajtotta a fejét, és újra megcsókolt, aztán ziháltam, amikor az egyik kezével végigsimított a fenekemen, és megbökte az orcáim közé fészkelt dugót. Még a bugyim és a farmerom ellenére is elég volt az enyhe mozdulat ahhoz, hogy azonnal felizguljak.

Az ajkaimra mosolygott. "Változatosságra vágysz, mi, édesem?"

A szívem hevesen kalapált. Szkeptikus voltam a dugóval kapcsolatban, amikor ő és Lachlan először megmutatták nekem.

"Hova akarod tenni?" Kérdeztem.

A srácok nevettek. Aztán Alec lecsókolta a homlokomról a fintort, és elmagyarázta: "Mindkettőnknek szüksége van rá, hogy igényt tartsunk rád. És, nem akarok hencegni, de nem vagyunk éppen kis legények, ha érted, mire gondolok". Visszahúzódott, a szemében a vágy és a huncutság keveréke. "Hidd el, ha azt mondom, néhány nap egy játékkal a seggedben, és máris könyörögni fogsz az igaziért." Forró pillantást váltott Lachlannal, és hozzátette: "Tapasztalatból beszélek."

De ez már több volt, mint néhány nap. Arra hivatkozva, hogy nem akarnak bántani, ő és Lachlan ragaszkodtak a dugók sorozatához, kicsiben kezdték, és párnaponként egy nagyobbra váltottak. Most már egy hét telt el, és kész voltam megölni őket, ha nem tartják be az ígéretüket, hogy "az igazit" adják nekem.

"Igen" - ziháltam most, a bugyimat elárasztotta a nedvesség, amikor újabb lökést adott a dugónak. "Azt hiszem, szeretnék egy kis változatosságot. De... ó, Istenem, mindjárt elélvezek".

Egy morgással a karjaiba söpört. "Még nem, még nem fogsz." Kisétált a szobából, és majdnem futva leereszkedett a torony lépcsőjén. A lépcső alján embertelen sebességre gyorsított, és mielőtt észbe kaptam volna, máris Lachlan szobájába igyekezett.

"Megtaláltad - mondta Lachlan a kandallótól elfordulva.

És, hűha, nem volt rajta más, csak egy selymes pizsamanadrág. Ahogy a földszinti utazás okozta szédülés elmúlt, hagytam, hogy a tekintetem végigjárja a hullámzó hasizmát és a széles vállát. Az elmúlt héten nem egyszer kapaszkodtam beléjük, amikor Alec hátulról belém nyomult. Akkor is átkaroltam őket, amikor Lachlan felfalt a nememet, és a nyelvétől rekedten üvöltöttem.

"Elpirultál - motyogta, és közelebb húzódott hozzám, amikor Alec letett. "Gonosz gondolatokon jár az eszed, Chloe lány?"

"A te hibád" - morogtam. "Mindkettőtöké."

Alec hátulról megragadta a csípőmet, és magához húzott. "Bűnös" - mondta, és már a nyakamat csókolgatta.

Lachlan nekilátott a homlokomnak, a fejem fölé emelte az ingemet, és félredobta. A szeme felcsillant, amikor meglátta a melltartómat. "Imádom ezeket az elülső kapcsokat". Egy ügyes ujjmozdulattal elpattintotta a műanyagot, kibontva a mellemet.

Alec körém nyúlt, és átölelte őket, szinte mintha Lachlannak mutatta volna be. És pontosan ezt tette, mert Lachlan azonnal lehajtotta a fejét, és a szájába vette az egyik mellbimbót.

"Ó... igen." Hagytam, hogy a fejem Alec vállára dőljön, ahogy a vágy átjárta a testemet. Lachlan szájának minden egyes húzása olyan volt, mintha egy drót egyenesen a nemembe futott volna. Még hozzá sem értek ott, és máris olyan erősen lüktetett a csiklóm, hogy az már a fájdalommal határos volt. Alec felemelte a melleimet, ujjai simogatták és gyúrták, miközben Lachlan lakmározott.

De nekem többre volt szükségem. "Kérlek" - ziháltam, a nemem összeszorult, és a fenekem a dugó körül hullámzott. Már nem is voltam ideges, hogy mindkettőjüket befogadjam. Csak arra volt szükségem, hogy megdugjanak. "Még többet, kérlek."

Mindig az igényeimre hangolódva felemeltek és az ágyhoz vittek. Eltűnt a farmerom és a bugyim, aztán a hátamra feszítettek, miközben Alec a mellbimbóimat nyalogatta, Lachlan pedig a csiklómat szopogatta.

Felemelte a fejét, és olyan perzselő pillantással szegezett rám, hogy csoda, hogy nem gyulladt meg a hajam. "Olyan szexi vagy ezzel a dugóval, kislány. Soha nem fogom megunni, hogy egy ékszert látok a buja fenekedbe fészkelni."

Tudtam, mit lát, mert elég sok időt töltöttem azzal, hogy a fürdőszobai tükörben vizsgálgattam magam. És el kellett ismernem, hogy a látvány... megbabonázott. Minden egyes dugó, amit behelyeztek, egy-egy drágakővel volt kirakva, és én ide-oda forgolódtam a tükörben, elbűvölve figyeltem, ahogy a kő csillogott az arcom között. És tudtam, hogy a srácok is ugyanilyen elbűvölőnek találták, mert nem hagytak ki egy alkalmat sem, hogy megérintsék és megcsodálják, ami elkerülhetetlenül a kéj pocsolyájává változtatott.

"Bármennyire is tetszik - mondta most Lachlan -, azt hiszem, szükséged van - a nyelvével végigsimított a csiklómon -, "valamire" - még egy suhintás -, "nagyobbra".

"Igen" - mondtam, a könyörgésem inkább lélegzetvétel volt, mint hang.

Alec elengedte a mellbimbómat, és a férfiak között megértő pillantások váltakoztak. Egy szempillantás alatt levetkőztek, és Alec a párnáknak támasztotta magát fekvő helyzetben, én pedig az ölében feküdtem.

Megfeszültem, hogy felemeljen, és a farkára eresszen. Ehelyett Lachlan közénk hajolt sötét fejével, mélyen a szájába vette Alec szárát, és egyenesen belekezdett egy erőteljes szopásba.

"Bassza meg" - zihált Alec, és a teste megrándult alattam. Megtapogatta Lachlan tarkóját, amely a hasamat súrolta, miközben Lachlan fel-le billegett. "Ó... ez... baszd meg."

A szemem tágra nyílt Lachlan ügyességére. Minden egyes menetnél a gyökeréig vitte Alecet, lenyelte Alec vastag farkát anélkül, hogy öklendezett volna vagy lassított volna a tempóján. És ez észbontóan forró volt. A látvány. A hangok. Ahogy Alec elterült a párnákon, a mellkasa hebegett, miközben láthatóan küzdött, hogy féken tartsa az orgazmusát. A keze Lachlan hajába szorult, az ujjai rángatóztak. Egy perc múlva erősen rángatta a sötét szálakat. "El kell élveznem. Már majdnem... kibaszottul ott vagyok."

Lachlan hirtelen kiegyenesedett, elhagyva Alec farkát, amely nehézkesen és nedvesen lötyögött Alec hasán.

Alec hátravetette a fejét, és felnyögött. "Gyűlöllek."

Lachlan felnevetett. "Imádod az élezést. Ne próbáld tagadni."

"Ez egy szerelem-gyűlölet kapcsolat" - mondta Alec nehéz sóhajjal.

Egy hónapnyi Lachlan hálószobai bohóckodás után egyet kellett értenem. Mestere volt az élezésnek - annak, hogy Alecet és engem egészen az orgazmus határáig vitt, csak hogy az utolsó pillanatban visszarántson minket. De amikor végül hagyott minket elélvezni...

Megborzongtam, és ő kéjes szemeket vetett rám. "Ó, kislány, szörnyen magányosnak tűnsz." Nyitott tenyérrel átölelte szétfeszített nememet, majd középső ujját a nedves ajkaim közé csúsztatta, és megdörzsölte a csiklómat. Másik kezével megragadta Alec farkát, és megsimogatta, aminek hatására Alec újabb frusztrált nyögésre késztette.

Lachlan nem törődött vele. "Mit mondasz, édesem?" - kérdezte tőlem kavicsos hangon. "Alec nagy farkát akarod magadban?"

"Igen." Istenem, szinte csorgott a nyálam tőle. Még akkor is, amikor Lachlan ujja körözött a csiklóm körül, nem tudtam elszakítani a tekintetemet az Alec szárát dolgozó kezéről. Az ökle egyenletes mozdulatokkal csúszott fel és le a csillogó hosszon, gyöngyházfehér nedvességgyöngyöket keltve a duzzadt csúcson. Alec ismét felnyögött, egyik karját a szeme elé tette, és az ajkába harapott.

"Ez nem róla szól - mondta Lachlan, és megállította az ütéseket, hogy brutálisan szorosan megszorítsa Alec szárát.

Alec egy sor káromkodást mormolt.

A tekintetem Lachlanra szállt. Közelebb hajolt, és végigsimította az ajkát az enyémen. "Rólad van szó - motyogta, lehajtotta a fejét, és a fülem alatti bőrre simult. "Akarsz minket, kislány?" - suttogta, a lehellete az arcomon csiklandozta, miközben a csiklómmal játszott. "Mindkettőnket? Nincs visszaút, ha egyszer ezt megtesszük."

"Tudom", mondtam, remegve attól, amit az ujjával csinált. Annyira nedves voltam, hogy hallottam a nedveim hangos csobogását, ahogy lustán körbejárta vágyam lüktető központját. Talán zavarba kellett volna jönnöm, de túlságosan el voltam szállva ahhoz, hogy érdekeljen. A seggem összeszorult a dugó körül, ami nagy volt, de közel sem olyan nagy, mint a farkának a mérete.

De én akartam. Akartam őket. Örökre.

"Akarlak" - mondtam, mert valahogy számított, hogy hangosan kimondom. "Mindkettőtöket."

Lachlan széles mosollyal az arcán hátrahúzódott. "Ezt akartam hallani. Most pedig lássuk, ahogy felmászol Alec kemény farkára, édesem. Szerintem már majdnem készen áll rád."

"Kurvára készen áll" - morogta Alec, és már nyúlt is felém. Nagy kezei körbefogták a derekamat, és úgy emelt fel, mintha semmit sem jelentettem volna. A farkára helyezett, ami egyenesen felfelé állt. "Csússz lefelé, kislány. Szépen nedvesíts be." Lassan leeresztett, és mindketten ziháltunk, amikor a nemem beburkolta a farkát.

"Krisztusom" - reszelősködött, tekintetét a bejáratomra szegezve, amely körülötte feszült. "Ez az, édesem. Egészen lefelé."

Keményen összerezzentem a behatolástól, ami a dugó miatt még a szokásosnál is jobban esett. Amikor a puncim egybeért a bőrével, elkezdtem dörzsölni.

"Istenem, igen, kislány. Lovagolj meg!"

Tenyereimet a kemény hasára támasztottam, és előre-hátra ringatóztam, hullámoztattam a csípőmet, hogy a csiklóm súrolja a farkát. Annyira felpörgött, a csiklóm annyira megduzzadt és túlérzékeny volt, hogy nem tudtam visszafogni magam. Milliónyi bizsergés futott végig a bőrömön, és csak úgy elélveztem. "Istenem! Ó, te jó ég..." Gyorsabban lovagoltam rajta, érthetetlen szavakat zokogtam, ahogy az orgazmus végigsöpört rajtam.

Ő végigbeszélte velem, lágy szavakat mormogott finom nyelvjárásában. Azt mondta, milyen gyönyörű vagyok, krémesen kipirult melleimmel és a mellbimbóimmal, mint két érett bogyó. Hogy mennyire szereti, ahogy a szűk kis puncim feji a farkát. Mély hangja megnyugtatott és dicsért, felfelé vitt, ahogy szárnyaltam, és finoman visszahozott a Földre.

Ahogy előre dőltem, meleg kezek csúsztak a hátamra. Aztán Lachlan megcsókolta a vállamat, és lefelé irányított, amíg Alec mellkasán feküdtem, melleim a mellizmaihoz simultak, és a farkát megrándult bennem.

Alec végigsimított a hajamon az izzadt homlokomról. "Kurva szép vagy, amikor elélvezel. Látni akarom még egyszer."

A műanyag pattintós kupak összetéveszthetetlen kattanása átvágta az orgazmus utáni homályomat. Egy másodperccel később Lachlan végigsimított egy nyálkás ujjal a repedésemen, a dugónak ütközve.

Megmerevedtem, de Alec ott volt mellettem, hogy megnyugtasson. "Minden rendben van, édesem. Lach majd vigyáz rád."

"Így van, bébi" - mondta Lachlan kéjtől sűrű hangon. Ujjai végigsimították a nememet, ami Alec farkán lángolt. "Olyan szexi vagy így. Kibaszottul tökéletes." Valami meleg és nedves csúszott le a repedésembe, és rájöttem, hogy éppen keneget. Csak egy kicsit húzta ki a dugót, aztán visszatolta.

Intenzív gyönyör hullámzott a seggemben és a puncimban egyszerre, és visszadugtam a csípőmet, mielőtt meg tudtam volna állítani magam.

Alec a hajamba nyögött. "Bassza meg, Chloe, nem szoríthatsz így össze."

Lachlan meleg kuncogása átsuhant a fejem fölött. "Ez aztán a buja lány. Lássuk, ahogy ezt a játékot megdugod a csinos segglyukaddal. Igen... csak így." Velem együtt mozgott, lassan, könnyedén pumpálta a dugót, és minden alkalommal egy kicsit mélyebbre dolgozta.

És ez, ó Istenem, hihetetlen volt. A csípőm keményen gurult, ahogy a gyönyör újabb hullámai hullámzottak bennem.

Lachlan folytatta a dugást a dugóval, és néhány percenként megállt, hogy még több kenőanyagot csepegtessen a repedésemre. Rövid időn belül ideges és nyögdécselős csomóvá váltam, a hátam újra és újra meggörbült.

Alec erős karokkal átölelt, és a fülem mellett szólalt meg. "Készen állsz, bébi? Akarod, hogy örökre a miénk legyél?"

"Igen" - zokogtam. "Kérlek... tedd meg most."

Még több folyadék csúszott le a repedésembe, majd Lachlan visszavonta a dugót, és a farkát a bejáratomhoz nyomta. Azonnal összeszorítottam, reflexszerűen próbáltam távol tartani.

"Nyugi" - duruzsolta Alec a fülembe. "Pont ahogy megbeszéltük, hmm? Nyomd hátra a csípőd. Jó kislány. Nyisd ki magad és engedd be." Jóváhagyóan csipkézte a hangját, miközben követtem az utasítását. "Ez az, kislány. Egy kicsit égetni fog, aztán kurva jó érzés lesz."

Tudnia kellene, gondoltam, miközben mély lélegzeteket vettem. Anális szakértő volt.

A válla megrázkódott, aztán hangosan felnevetett, ahogy felkapta a gondolataimat. "Szakértő? Édesem, én anális bajnok vagyok".

A humor megtörte a feszültséget, és pont erre volt szükségem, hogy ellazuljak. Hirtelen Lachlan előrenyomult, és a karomig ült.

"Bassza meg" - morogta. "Olyan istenverte szűk."

Alec zihált. "Érzek téged, Lach. Krisztusom, pont ott vagy."

Csak nyögni tudtam, ahogy próbáltam felfogni, hogy teljesen, alaposan kitölt. Minden porcikámban ott voltak, Alec farkát a puncimba temették, Lachlan farkát pedig a seggembe tömték. Az izmaim összeszorultak körülöttük.

Aztán elkezdtek mozogni.

"Ó..." A hangom túl rekedt lett a szavakhoz, ahogy olyan idegvégződések keltek életre, amelyekről nem is tudtam, hogy vannak. Alec felfelé lökte a csípőjét, miközben Lachlan visszahúzódott. Aztán pozíciót cseréltek, Lachlan belemerült, miközben Alec visszahúzódott. Ritmusba kerültek, farkukat ringatózva egy gördülő darálásban ringattak, ami engem is megrázott közöttük.

"Így van - morogta Lachlan, ujjai mélyen a csípőmbe haraptak. "Pont ott vagy, ahol lenned kell, kislány. A társaid között." Erősebben baszta a seggemet, a golyói könnyedén csapkodták a puncimat és Alec lökdösődő farkát.

"Nem tudok... kitartani" - zihált Alec. "Mondd ki a szavakat, Lach."

Lachlan gyorsabban pumpált, és egy olyan nyelven beszélt, amit nem ismertem, és nem voltam teljesen biztos benne, hogy egyáltalán nyelv. A szavak megérintették a bőrömet, csúsztak és simogattak, mint az ujjak. Körülöttünk pörögtek, egyre gyorsabban és gyorsabban áramlottak, ahogy mozogtunk és nyögtünk. Még akkor is folytak, amikor Lachlan abbahagyta a beszédet. A szavak gyengéden rángatták a hajamat és suttogtak a bőrömön. Simogatták az oldalamat, és a lábam közé csúsztak. Keményen nyomódtak szorító puncimhoz és remegő lyukamhoz.

És én szétestem. Milliónyi csillaggá robbantam szét. Újjáalakultam és újra felrobbantam egy tucatszor... százszor. Elvesztettem a fonalat, ahogy a felszabadulásom új világokba és dimenziókba pörgetett.

Alec kiáltása a fülemben csengett, és a forrósága elárasztotta méhemet. Mögöttem Lachlan megremegett, és forró töltetét a seggembe pumpálta. Átöleltek és betakartak, maguk közé zárva a testemet, miközben együtt élveztünk el.

Végül visszatért az öntudat, és hallottam a szaggatott lélegzetemet. Alec szívének gyors dobbanását a fülem alatt. Lachlan kihúzta magát, és mellénk borult, a mellkasa megdagadt. Egy másodperc múlva elfordította a fejét, és kutató pillantást vetett rám. "Jól vagy, kislány?"

"Igen. Mi... párosodtunk?"

"Igen." A tekintete a fejem fölé siklott. "Bár azt hiszem, megöltük Alecet."

"Életben vagyok" - mondta Alec, a hangja álmos és jóllakott volt. Elmozdult, így én meghemperegtem, és közte és Lachlan között landoltam. Zöld szeme elégedetten csillogott, ahogy könnyed ujjaival végigsimított a hasamon. "Szeretlek, Chloe."

A szívem kihagyott egy ütemet. Erről szólt a párkapcsolat, jöttem rá hirtelen. Nem a hatalomról vagy arról, hogy az egyik ember a másik érdekeit szolgálja. Csak... szerelem. Könnyek sűrűsödtek a torkomban, és azt mondtam: "Én is szeretlek." Felemeltem a fejem, és megcsókoltam őt, majd megfordultam, és ugyanezt tettem Lachlannal is. "Én is szeretlek" - mondtam neki.

"Én is, édesem" - motyogta, és összefűzte az ujjait Alec ujjaival a hasamon. "Örökké."

Mélyebben bebújtam közéjük, az álom rángatott. De egy hirtelen gondolat újra ébren tartott. "Ez azt jelenti, hogy Cormac király jóváhagy engem?"

Lachlan elvigyorodott. Amikor megfordultam, hogy Alecre nézzek, ő is hasonló arckifejezést öltött.

"Ez soha nem is volt kérdés, kislány" - mondta. "Ember vagy donum, te egyenesen varázslatos vagy."

"Nem" - mondtam halkan, a szívemet elöntötte a szeretet. "Én vagyok a legszerencsésebb nő a világon."