Amy Pennza - Kiss of Smoke - Harmadik fejezet

 


Harmadik fejezet


ALEC


Lachlan egy pohár whiskyt vitt be a fürdőszobába, ami azt jelentette, hogy dühös volt. Mindig ivott, ha ideges volt, és tekintve, hogy két üveggel is elkortyolt, mióta leszálltunk Invernessben, dühös volt.

Ráadásul már órák óta nem beszélt velem. Nem voltam detektív, de ezt elég erős bizonyítéknak tartottam arra, hogy én voltam a dühének a forrása. A néhány szobával lejjebb alvó nőnek is köze lehetett hozzá. Szerencsére a nő végigaludta a repülés hátralévő részét, a repülőgép és az autó közötti átszállást, és az egész utat a kastélyig. A helyzet a nővel elég kényes volt anélkül is, hogy Lachlan aggályait is belekeverték volna a dologba.

Elterültem a hálószobájában egy túlméretezett székben, és egy sóhaj gyűlt össze a mellkasomban, miközben a fürdőszoba ajtaját szemléltem. Meddig tartott még? A tekintetemet a komódra irányítottam, ahol a harmadik üveg scotchot hagyta. Nem voltam híve annak, hogy túszul ejtsem az alkoholját, ha ez azt jelentette, hogy kénytelen volt abbahagyni a rideg viselkedést velem szemben.

Mintha én hívtam volna, kinyílt az ajtó, és ő kilépett, kezében whiskyvel, csípője körül fehér törülközővel.

Megállt, amikor meglátott. "Még mindig fent vagy."

"Igen. A párkapcsolati szakértők szerint soha nem szabad dühösen lefeküdni. És tudom, hogy dühös vagy rám."

Grimaszolt. "Úgy beszélsz, mint egy amerikai."

" Nagyon jól. Akkor rajta keresztbe. Haragszol rám, és azt hiszem, tudom, miért. Ráadásul a társunk is amerikai, úgyhogy talán meg kellene szoknod a szlenget."

" Nem tudod, hogy ő a társunk."

Felültem. "Rohadtul tudom, Lach, és te is tudod. Tégy úgy, ahogy akarsz, de Chloe Drexel a miénk."

"Ő ember."

"És?"

"Szóval én valami többet reméltem. Egy társat, aki méltó a fajunkhoz."

"Nem tudom megmondani, hogy most viccelsz-e vagy sem. Annyira rosszul csinálod."

Egy pillanatig bámult rám, aztán eldobta az italát, és a komódhoz lépett.

Végre hagytam, hogy kiszabaduljon belőlem egy sóhaj. "Ez nem fog működni, tudod. A fél pince kell ahhoz, hogy berúgj, és már az első váltásnál leégeted." Kipillantottam az oszlopos ablakokon. "Ami holnap kellene, hogy legyen, hiszen majdnem telihold van."

Találkozott a tekintetemmel a komód tükrében, miközben újabb ujjnyi scotchot töltött. "Mit tudsz a hold hívásáról?"

"Tudom, hogy tudsz egy igazi balfácán lenni, amikor egy kényszerű váltás küszöbén állsz. Példának okáért továbbra is ragaszkodsz ahhoz, hogy egy ember nem elég jó neked, ami teljes szarság."

"Kopj le, Alec."

"Na, most ki hangzik amerikaiul?" Felálltam, és átmentem a szobán, hagytam, hogy a tekintetem végigvándoroljon a csupasz hátán és a feszes fenekén, ahogy közeledtem hozzá. Sötét haja nedves volt a zuhanyzástól, és aranyló bőrén még mindig nedvességgyöngyök pettyezték. Még azután is, hogy a Chloe-val való együttlét által jóllakott - értsd: nagyon jóllakott - voltam, azonnal felizgultam Lachlan puszta látványától. A testem reakciója rá már régen nem lepett meg. Most már olyan hétköznapi volt számomra, mint a légzés vagy a pislogás - egy önkéntelen reakció, amely pusztán attól történt, hogy egy szobában voltam vele.

Átkozottul kellemetlen néha, de ettől függetlenül tény.

Visszafogtam a vágyamat, amikor megálltam mögötte. Mert bármennyire is közhelyes tanácsokat osztogattak a párkapcsolati szakértők, igazuk volt. Ha hagyom, hogy a Lachlan és köztem lévő nézeteltérés elmérgesedjen, az a végén mindent tönkretehet. Beszélnünk kellett.

Mély levegőt vettem, és kimondtam a nyilvánvalót. "Dühös vagy, amiért követeltem Chloét."

A tükörben a szemei kemények voltak. "Igen."

"Nem minden ember egyforma. Ez az előítéleted..."

"A tárgytól eltekintve. Ha ő a miénk, akkor elfogadom. De megegyeztünk, hogy várunk vele. Fontos, hogy biztosak legyünk benne."

A szűkszavú hangja ismerős volt. Ugyanaz, amit mindig használt, amikor megpróbáltam a végére járni az emberek iránti ellenszenvének. Az életben szinte mindenben józan volt, de az emberek voltak a fájó pontjai. Ami még rosszabb, hogy nem volt hajlandó beszélni az ellenszenvéről, nemhogy megpróbáljon túllépni rajta. Az évek során megtanultam, hogy ne erőltessem.

Kivéve, hogy most nem volt más választásom.

"Ez nem kötelező érvényű követelés, Lach. Tudod, hogy mindkettőnknek szüksége van rá, hogy örökre a miénk legyen. És olyan szomorú volt, miután az a fasszopó vőlegénye az egész csarnok előtt dobta."

Gyanakvás árnyékolta be a szemét a tükörben. "Ugye semmi közöd nem volt hozzá?"

Egy pillanatra elakadt a szavam. Aztán fellángolt a saját dühöm. "Jézusom, ember, persze, hogy nem. Örülök, hogy szakított vele. Meg kellett történnie, ha biztonságban akarjuk tudni. De annyira nem vagyok seggfej, hogy nyilvános megaláztatásnak tegyem ki." Fintorogva néztem rá. "Hogy juthatott ez egyáltalán eszedbe?"

Szembefordult velem, az arckifejezése bűnbánó volt. "Sajnálom. Tudom, hogy nem bántanád őt így. De elbűvölted őt a repülőn. Éreztem."

"Csökkentettem a gátlásait."

"Ennél egy kicsit többet tettél. Még sosem láttam ilyen erősnek a tehetségedet."

Igaza volt. Chloe hihetetlenül fogékony volt, amikor elbűvöltem - ezt a képességet anyámtól örököltem. A hipnózis unokatestvére, a bájolás lehetővé tette, hogy a varázsló mélyen behatoljon az alany elméjébe, megragadjon egy gondolatot vagy fantáziát, és arra ösztönözze, hogy cselekedjen. A legjobb volt, ha takarékosan használták, mivel a szuggesztió könnyen átcsúszhatott kényszerítésbe.

Lachlan összeráncolt szemöldökéből ítélve aggódott, hogy a Chloéra gyakorolt befolyásom az utóbbi felé hajlott.

"Óvatos voltam - mondtam. "És nem hagyhattam, hogy New Yorkban maradjon. Azóta sebezhető, amióta megismert minket. Az ellenségeink - akikből sok van, ha esetleg elfelejtetted volna - szívesen rátennék a karmaikat."

"Tisztában vagyok vele" - mondta a hangjában elégedetlenség.

"Ami ennél is fontosabb, ennek az utazásnak esélyt kellett volna adnia arra, hogy végre rájöjj arra, ami három hónapja nyilvánvaló." Amikor nem szólt semmit, hozzátettem: "Ő a társunk. Ez a nyilvánvaló rész."

Egy pillanatra elhallgatott. Aztán keresztbe fonta a karját, és korábbi elégedetlensége újra felszínre tört. "Nem kellett volna elbűvölnöd őt. Most már sosem fogjuk megtudni, hogy magától akart-e minket, vagy azért, mert te ültetted a fejébe az ötletet."

"Komolyan mondod?" Kieresztettem egy harsány nevetést, miközben próbáltam nem tudomást venni arról, ahogy az izmai összefont karokkal gömbölyödnek. "Lehet, hogy én adtam neki egy lökést, de ő azért cselekedett, mert ő akarta. Tudod, hogy látott minket együtt aznap este az irodában. Azóta sem hagyta abba a gondolkodást." Visszatartottam egy mosolyt. Chloe Drexelnek lehet, hogy angyali arca volt, de az elméje ördögien pajkos.

Lachlan aranyló szemei felvillantak, a belső vadállata kikukucskált belőle. "Már akkor is éreztem a vágyát, amikor a terminálon vártunk."

"Igen, így van" - mondtam, megragadva a vallomását. "Ő akart minket, Lach. Soha életemben nem éreztem még nedvesebb puncit."

"Hát, az biztos, hogy jól érezted magad vele."

Az ingerültség a hangjában megállásra késztetett - aztán szórakozás suhant át rajtam. "Ez az, ami miatt ideges vagy? Hogy nem tudtad bedugni a farkadat valamibe?"

"Nagyon érett, Alec."

Hozzáléptem, a mellkasunk majdnem összeért. "Az, ugye?"

"Ez nem..." Beszívta a levegőt, amikor megtaláltam a rését a törölközőben, és megragadtam a farkát. Azonnal megkeményedett a kezemben.

"Hazug" - motyogtam, miközben simogattam, a saját farkam megkeményedett a tenyeremben lévő vastag szárának érzésétől. Olyan volt, mintha egy selyemmel bevont acélcsövet tartanék a kezemben. Többet akartam belőle, leoldottam a törölközőt, és hagytam, hogy a földre hulljon.

A komódnak támaszkodott, a tenyere sarkára támaszkodva. "Ne próbáld meg elterelni a figyelmemet" - motyogta, de nem tett egy lépést sem, hogy véget vessen a szolgálataimnak.

A teljesen meztelen Lachlan látványosság volt, és egy pillanatra hagytam, hogy a szemem szabadon barangoljon az előttem lévő bőséges látványon. Hat láb, négy hüvelyknyi meleg, izmos férfi. Széles vállak. Sima mellkas. Vastag combok és duzzadt farok. Közelebb hajoltam, és megcsókoltam az állkapcsa alját, megnyaltam az ott lévő szőrszálakat. Felnyögött, és hátrahajtotta a fejét, hogy jobban hozzáférjek.

"Mmm", mormoltam a forró bőrére, "szeretem, amikor egy-két napra kihagyod a borotválkozást. Lehet, hogy szeretnék egy kis szakállas kiütést a seggemen, ha később a nyelvednek jó hasznát vennéd. De most meg akarom kóstolni a farkadat."

Olyan erősen nyelt, hogy hallatszott a nyelés. "Ez egy rossz ötlet. Még a végén felébresztjük Chloét."

Megfogtam a golyóit, simogattam a sima zacskóját, és belülről elmosolyodtam, amikor előrenyomta a csípőjét. "Nem, nem fogjuk. Elaltattam a repülőn. Reggelig aludni fog, és úgy ébred majd, hogy a ma este csak egy álom volt."

Rám nézett, a szeméből a vágy egy része elhalványult. "Túlságosan erőlteted, Alec. Ő egy ember. Még kárt teszel az elméjében."

"Tudom, mit csinálok" - mondtam. Mintha csak demonstrálni akarnám, ismét megragadtam a szárát.

Ő megelőlegezően a mellkasomra tette a kezét. "Komolyan mondom. Veszélyesen közel jársz ahhoz, hogy megszegd a szerződést."

"Badarság. Nem mi raboltuk el."

"Tudod, mi a különbség?"

Elengedtem, és hátraléptem. "Mit akar ez jelenteni?"

"Ez nem valami Seelie játék. A fajunk túlélése a szerződésen múlik. Nincsenek nőstényeink..."

"Nagyon is tisztában vagyok vele, hogy nincsenek nőstényeink" - mondtam, és az anyám népének említésére felemelkedett a szőr a hátamon. Hagytam, hogy a felmenőimnek ez az oldala egy kicsit felemelkedjen a bőröm alatt, a szívem hevesen dobogott, ahogy az erő elárasztotta az ereimet. "De van egy nőstényünk, és mindent megteszek, hogy biztonságban tartsam, amíg nem hagyod abba a makacskodást, és nem ismered el, hogy a miénk. És furcsa, hogy nem úgy tűnt, hogy gondod lenne vele, amikor letépted a pólóját, és ököllel basztad magad előtte."

A szoba hangulata megváltozott, hátborzongató töltés gyűlt össze, mintha vihar gyülekezne.

Lachlan ellökte magát a komódtól, a szeme csillogott, mint a borostyánforgács. "Vigyázz a kibaszott szádra!"

Hagytam, hogy az erőm feljebb lángoljon. A tükörben a bőröm úgy izzott, mintha belülről világított volna. "Vigyázz a tiédre, mielőtt becsukom neked."

"Ha azt hiszed, hogy fenyegethetsz engem, herceg, azt tanácsolom, hogy gondold át újra."

Odaléptem hozzá, a hangom túlvilági erőtől visszhangzott. És ez találó leírás volt, mert teljesen más világból jött. "Nincs szükségem a tanácsodra, szörnyeteg."

Egy mozdulatsor, majd a fejem megpattant, és vér fröccsent az Aubusson-szőnyegre. Még akkor is, amikor megbotlottam, megkíméltem magam egy sajnálkozó pillantástól a sérülés miatt. Magam vásároltam a darabot egy franciaországi műhelyben, jóval azelőtt, hogy a híres szőnyegek a készítőfalujuk nevét viselték volna.

Valami nekicsapódott a vállamnak, én pedig ismét megbotlottam, és majdnem elestem. Összeszedtem magam, és megpördültem, éppen akkor, amikor Lachlan újra lendített. Ezúttal kibújtam, majd felpattantam, és bordán vágtam.

Felnyögött, és hátratántorodott, a szemei olyanok voltak, mint az olvadt arany. Oldalt rázta a karját, készen állt az újabb támadásra. "Biztos, hogy ezt akarod csinálni?"

"Hülye vagy? Te ütöttél meg. Talán ez túl bonyolult fogalom a primitív agyadnak, hogy..."

Villámgyorsan rám rontott, az utolsó pillanatban leeresztette a vállát, és középen megtámadott. A hátam a földhöz csapódott, és egy nyögést kényszerített ki a tüdőmből. Mielőtt újabb mozdulatot tehetett volna, magam alá fordítottam, és egy jobbhoroggal ütöttem meg.

"Viszonzom a szívességet" - nyögtem, miközben fájdalom szúrta át az ujjbegyeimet.

Ellökött magától, én pedig talpra ugrottam, és visszasuhantam, mielőtt még lecsaphatott volna. Meglendítette a lábát, és felpattant, mint egy istenverte nindzsa, aztán összeszorított öklökkel előrenyomult felém.

Én felemeltem a sajátomat, a mellkasom megdagadt. Egymás körül keringtünk, mindketten arra várva, hogy a másik hibázzon. Hogy túl hamar támadjon, vagy felfedje az oldalát. Még ha a vádjai a fülemben is csengtek, a vágy szétvetett, ahogy a meztelen testét szemügyre vettem. A farkát nehézkesen lóbálta a combjai között, és az izmai meghajlottak és elmozdultak, ahogy mozgott. Harcos testalkatú volt, és ez még lenyűgözőbb volt, mert valódi volt. Egy olyan korban edződött, amikor egy férfi testalkata élet és halál között jelenthette a különbséget.

Egy újabb mozdulattal felém repült, elkapott a derekamnál fogva, és mindkettőnket hátrafelé vitt. Megcsavarodtam a levegőben, és hasra estem az ágyon. Úgy landolt rajtam, mint egy zsák tégla.

Megdobtam a könyökömet. Megragadta a csuklómat, és a hátamra csavarta a karomat. "Ez nem csak arról szól, hogy Chloe mit akar - morogta, és szaporán szedte a levegőt. "Mindhármunknak választania kell."

"Baszd meg, Lachlan" - lihegtem, az arcom oldalát a paplanba nyomva. "Nem úgy tűnt, mintha téged emésztett volna a határozatlanság, amikor a melleire élveztél."

"Ő kért meg rá."

Összeszedtem minden erőmet, és felemelkedtem, ellöktem magamtól. Mielőtt magához térhetett volna, megragadtam a vállát, és arccal lefelé szegeztem. Küzdött, de egyik lábamat a csípője fölé vetettem, és átkaroltam a hátát. "Miről beszélsz?"

Hirtelen a feszültség eltűnt a testéből. Elfordította a fejét, megmutatva nekem a profilját. "Csak amiről beszéltem. Szemtől szemben beszélt velem. Vagy legalábbis úgy tűnt."

Zavarodottság árasztott el. "De... ez nem tartozik a te adottságaid közé."

"Nem mondod." Félszeg buckázó mozdulatot tett. "Szállj le rólam."

Oldalra csúsztam, aztán addig mentem, amíg össze nem rogytam mellette a hátamon, a mellkasom zihált, ahogy levegőt vettem. Egy másodperc múlva ő is átfordult, a légzése ugyanolyan nehézkes volt. Egymás mellett feküdtünk, a lábunk lelógott az ágy végéről. Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is tűnt a feszültség a szobából.

Egy pillanatig csend uralkodott, aztán azt mormolta: "Bocsánat, hogy megütöttelek".

"Én is. Kemény az állkapcsod, mint egy kibaszott kő. Azt hiszem, eltört a kezem."

"Komolyan?"

Felemeltem, és néhányszor meghajlítottam az ujjaimat. A szúró fájdalom már eltűnt, helyét tompa fájdalom vette át, ami azt jelentette, hogy a törött csontok már összeforrtak. "Semmi baj. Tényleg gondolatban beszéltél Chloe-val?"

"Igen. Nos, talán. És ő beszélt hozzám, nem pedig fordítva."

"De hallottad őt a fejedben?"

A vállrándítása eltolta az ágyneműt. "A pillanat hevében történt, ha érted, mire gondolok, szóval nem akartam megállni, és elmélkedni rajta."

Ez nem volt elég jó. Hogy tudott ilyen lazán hozzáállni a dologhoz? A könyökömre támaszkodva felemelkedtem, hogy lenézhessek rá. "Lachlan, hát nem érted? Ha ennyire kötődsz Chloéhoz, akkor ő biztosan a társad."

Az arckifejezése semleges volt. "Nem tudom, Alec..."

"Mennyi az esélye annak, hogy ennyi idő után hirtelen új ajándékot kapsz?" Izgalom pumpált az ereimben. "Vajon más társakkal is történt már ilyen? Meg kellene kérdeznünk a királyt."

"Nem", mondta gyorsan. "Cormac jelenleg nem éppen... világos."

Felvontam egy szemöldököt. "Szép szóval azt mondják, hogy az uralkodónk őrült."

"Egy másik korban megölnének, ha ezt mondanád."

"Fel fogsz adni?" Elmosolyodtam, és végigsimítottam a tenyeremmel a sima mellkasán, megtaláltam egy lapos, barna mellbimbót, és megcsíptem.

A lélegzete elakadt, és aranyló tekintetében megmozdult a vágy. "Nem, ha továbbra is ezt csinálod."

Újra a mellbimbóját tépkedtem, és a gyönyör átjárta a testemet, amikor felnyögött. Az ágyon elterülve egy meztelen, bronzbarna isten volt. Testének minden egyes centimétere gyönyörűen formált volt, a szakálltól árnyékolt állkapcsától az erőteljes mellkasáig és hosszú, izmos lábáig. Vonaglani kezdett az érintésem alatt, fehér fogai az alsó ajkába mélyedtek, amikor a másik mellbimbójára költöztem, és körbejártam az ujjbegyemmel.

"Utálom, amikor veszekszünk - mormoltam.

"Én is. De - nyögte ki egy szexi nyögést, a szemei csillogtak a kéjtől -, a békítő szex megéri."

Könnyedre vettem a hangomat, miközben a tenyeremmel végigsimítottam a hasán, és megragadtam a farkát. "Ki mondta, hogy békítő szexelünk?"

"Bassza meg, Alec, ne ingerelj!"

Megsimogatva őt, előrehajoltam, és befogtam a száját. Mohón találkozott velem, forró nyelvét az enyémre csúsztatta. Az ajkai feszesek, de puhák voltak, és én kőkemény lettem, ahogy az állkapcsunk összeért, és a lélegzetünk összekeveredett. Elmélyítettem a csókot, fogkrém és whisky ízét éreztem.

Újra felnyögött, a hangot elnyomta a szám.

Erősebben simogattam, határozott kézzel pumpáltam a tengelyét. Imádtam, ahogy remegett, ahogy a szükséglete fokozódott. Egy perc múlva a remegés csípőjének gyors lökéseivé változott, ahogy egyre nagyobb súrlódásra törekedett.

"Szopj le" - reszketett az ajkaimra. "Érezni akarom a szádat a farkam körül."

"Mennyire akarod?"

"Kurvára nagyon."

Letekeredtem róla, felálltam, és kigomboltam az ingemet. "Mivel szépen kérted."

A könyökére támaszkodott, és sötét éhséggel figyelt engem, ami egyenesen a farkamba lőtt. Normális esetben talán nem siettem volna levetkőzni, csak hogy még jobban felszítsam a szenvedélyét. De úgy nézett ki, hogy szétrobban, ezért gyorsan levetkőztem.

"Gyere ide - morogta, tekintete a billegő száramra szegeződött.

A parancs végigfutott a bőrömön, és libabőrös lettem tőle. Lachlan természetesen agresszívebb volt, és ez átragadt a hálószobára. Fogd az anyja genetikájára vagy csak a természet fintorára, de általában ő volt a dominánsabb az ágyban - és én nem bánom, hogy hagyom, hogy ezt a szerepet játssza.

Másrészt viszont pokolian élveztem, hogy megdolgoztattam őt a gyönyöréért. És nem voltam híve annak sem, hogy megfordítsam vele a kockát.

Lassan odasétáltam hozzá, és közben nyugodt mozdulatokkal pumpáltam a farkamat. "Nem vagy te a főnökösködő? A türelem egészen biztosan nem tartozik az erényeid közé, Lach".

Frusztráció futott át jóképű vonásain, arckifejezése olyan ingerült és tanácstalan volt, hogy el kellett rejtenem a mosolyomat. Úgy nézett ki, mint egy gyerek, akinek megmutatták az új játékát, de aztán elvették tőle. "Nincs szükségem türelemre. A szádra van szükségem. Most."

A lábai közé léptem, hagytam, hogy csupasz combom az övét súrolja. Egy percig álltam ott, és izgatottan figyeltem, ahogy aranyló tekintete itta a kezemet, ahogy fel-le járkált a farkamon. Közelebb léptem, és hagytam, hogy a száram hegye az övéhez érjen.

Gyorsan beszívott egy lélegzetet, és az akcentusa sűrűsödött. "Krisztusom, ember, gyerünk már!"

Kuncogva térdre ereszkedtem. A farka úgy állt ki, mint egy nyíl, a résen előváladék gyűlt össze. Megragadtam vastag hosszát, és a számat a hegyére erősítettem, tisztára szopogatva.

Lachlan csípője keményen rángatózott. "Ó, bassza meg" - zihálta. "Jézusom, ez jó."

Inkább finom volt. Újra megcsócsáltam, még több nedvességet szívtam ki a réséből. Só, tűz és Lachlan íze volt. Soha nem tudtam betelni vele. Mint minden fajtársunk, ő is sima volt a lábai között, így akadálytalanul láthattam kőkemény szárát és nehéz zsákját. Nem siettem el a dolgot, nyelvemmel fel-alá jártam a lüktető hosszán, mielőtt a golyóit nyalogattam volna.

Felugrott és felszisszent, nedves szárával az arcomnak ütközött. "Alec Murray, te vagy a legrosszabb kibaszott faszszopó".

Felnéztem, és láttam, hogy vigyorogva néz rám. "Hát, úgy tűnik, a farkadnak tetszik" - mondtam, és tartottam a tekintetét, miközben a tövétől a hegyéig egyetlen hosszú mozdulattal nyalogattam.

A háta meghajolt. "Bassza meg. Annyira felállt tőled a farkam, hogy mindjárt felrobban. Szopj le most rögtön, vagy én..."

Mindkét kezemmel a hossza köré tekertem, és mélyen a számba szívtam.

"Istenem, igen" - nyögte, és keményen az arcomnak dőlt. "Igen, igen. Így ni. A rohadt életbe."

A nevetésem gurgulázásba fulladt, ahogy a farkát a számba dugta. Akárhányszor is szoptam le, mindig meglepődtem a körméretén. A farka egy szörnyeteg volt, húsos szárral és széles gombafejjel, ami megakadt az ajkaimon, ahogy fel-le billegtem a selymes hosszán. Szélesebbre tártam az állkapcsomat, és ő belém tódult, a farka a torkom hátsó részét lökdöste.

Azonnal nyál gyűlt össze a számban. Meglazítottam az állkapcsomat, és az orromon keresztül lélegeztem, mélytorkosan, ahogy ő szerette.

Morogva ült fel, és mindkét kezével megragadta a hajamat, csípője gyorsabban lökdösődött. "Ez az, ember. Vigyél mélyre."

A farkam lüktetett a lábam között, de nem törődtem vele. Lachlannak szüksége volt erre. Bármennyire is próbált ellenállni Chloénak, ő akarta őt. És mivel nem hagyta, hogy a lányt megkapja, a teste égett a kielégítetlen vágytól. Az is fontos volt, hogy a dolgok rendben és egészben legyenek közöttünk. Nem nyerhettük volna meg Chloét, ha ellentmondásban vagyunk egymással.

Mert Lachlannak egy dologban igaza volt. Ember volt. A valódi természetünk felfedése felforgatta volna a világát. Amikor ez megtörténik, mindkettőnkre szükségünk lesz, hogy az elméje elviselje a sokkot.

Lachlan felállt, a hajamat tépte, miközben szorosabban az ágyékához rántott. Káromkodások és nyögések között széttárta hatalmas combjait, és felgyorsította a tempóját. Hátrahajtottam a fejem, még mélyebbre vontam őt.

A szemei tágra nyíltak, és egy sűrű morgással adta ki a beleegyezését. "Édes Krisztusom, ember! Nincs ennél jobb."

Ó, tényleg? Nos, ha kihívást akart... - Csúsztattam a nyelvemet az alsó ajkam mellett, hogy a hegye megsimogassa a zacskóját.

"Igen" - reszelősködött. "Maradj csak így."

Szórakozás járta át a testemet. Aligha mentem valahová, miközben ő dugattyúként járkált ki-be a számban.

Ujjai a hajamba szorultak, és mozdulatlanul tartották a fejemet, miközben gyorsabban lökdösött. A légzése zihálás és morgás között váltakozott, és a homlokán verejték folyt.

"Imádom ezt" - mondta rekedten. "Imádom, hogy térden állsz, amikor a szádat baszom. Olyan mélyen lemegyek a torkodba. Jézusom, Alec, te aztán tudod, hogyan kell szopni egy faszt." Úgy tűnt, a mocskos beszéd felbátorította, mert erősebben rángatta a hajamat, és komolyan pumpált, gyors ütésekkel fúrta a torkom hátsó részét, amitől az egész testem megremegett, és a merevedésem vadul csapkodott a lábaim között.

Dúdoltam, tudtam, hogy érzi a rezgést a tengelye körül.

Modern és ősi gael nyelvek keveréke ömlött ki az ajkai közül - néhány szó olyan régi volt, hogy valószínűleg évszázadok óta nem hangzott el hangosan.

Még mindig dúdolva, megszorítottam a pattogó zsákját, mielőtt az orcái közé hatoltam, és az ujjam megtalálta a ráncos bejáratot. A nyál segítségével benyomultam.

Ő felkiáltott, a lökései egyre vadabbak lettek. "El fogok... élvezni... annyira... keményen."

Az ujjamat ki-be pumpáltam a seggébe, miközben végigdúdoltam a farkát.

Még néhány összefüggéstelen lökést adott, majd egy kiáltással keményen a torkomnak spriccelt. Lenyeltem a forró esszenciáját, miközben magamba szívtam az erotikus látványt, ahogy fölöttem állt, mint valami ősi hódító. Csodálatos volt, izmos mellkasát izzadságtól csillogott. Hátradöntötte a fejét, és szexi szája hosszú, érzéki nyögésre nyílt. Gyengéden szívtam lüktető, megpuhult szárát, és az utolsó élvezete is lecsorgott a torkomon.

Megremegett, mellkasa megemelkedett, és ujjai lecsúsztak a hajamról. Egy másodperc múlva kihúzta magát a számból, és lenézett.

Tekintetemet az övével összezárva letöröltem egy csöpögő élvezettel a szám sarkából, és lenyaltam a hüvelykujjamról.

"Alec - lihegte, a szemei tüzesek voltak az érzelmektől. Egyetlen mozdulattal talpra rántott, és mindkettőnket az ágyra billentett. Egy kupacban omlottunk össze, az ökle már engem pumpált.

Egy nyögésre lehunytam a szemem, a csípőm dülöngélt. "Bassza meg! Nem tart sokáig."

"Akkor gyere el nekem" - motyogta. Meleg teste az enyémhez nyomódott, és a lehelete felkavarta a hajamat, miközben az ökle repült. "Gyere a kezemre. Csináld most."

Csak a morgó parancsra volt szükség. A nyomás felforrósodott a golyóimban és a száramban, majd az öklébe és a hasamra lőttem a töltetet. Színek törtek fel a szemem előtt, a világ a farkamra és Lachlan öklére redukálódott, a teljes boldogság pedig minden idegvégződésemben dobolt. Pontosan tudta, hogyan kell bánni velem, gyorsan, majd lassan verte ki, miközben íveltem és kiáltoztam. Amikor már túl érzékennyé vált a száram, elengedett és hátradőlt.

Ahogy leértem, elhagyta az ágyat, majd visszatért a pólómmal, amit végigtörölt a mellkasomon és a hasamon. Miközben feltörölte a mocskomat, egy vörös villanást láttam az anyagon. Á, igen. Biztosan felsértette a bőrt, amikor megrepesztette az állkapcsomat. A vérzéstől tizenöt percen belül elmentem. Nem ez volt az első alkalom.

"Tetszett az az ing - mondtam gyengén, még mindig próbáltam levegőhöz jutni.

"Megengedhetsz magadnak egy másikat."

Nos, ez igaz volt. A mi fajtánknak volt egyfajta vonzódása a vagyon felhalmozásához. Ez volt az egyik kis maroknyi gyengeségünk.

A társak voltak a másik.

Mellém vetette magát, és kezével végigsimított az arcán.

Oldalra gurultam, és felhúztam a szemöldökömet. "Jobban érzed magad?"

Úgy szólalt meg, hogy nem vette el a kezét. "Igen." Hosszú szünet következett. Aztán: "Talán egy kicsit fel voltam húzva." Halk nevetésemre felemelte a kezét, és elégedetlen pillantást vetett rám. "Mi az? Egy hivatalos bocsánatkérést akarsz, gravírozott papíron?"

"Nem, Lachlan. A feszes segged elég lesz." Mosolyogva megcsókoltam, a szenvedély újra fellángolt az ajkai és a nyelve érintésére. Amikor elernyedt és kifulladt, megszakítottam a csókot, és azt mormoltam: "Szeretlek".

"Én is szeretlek" - mondta rekedten.

"És mi is szerethetnénk őt. Régóta várunk már a párunkra, Lach. És te tovább vártál, mint a legtöbben."

Fájdalom villant fel a szemében - ott volt és olyan gyorsan el is tűnt, hogy talán elszalasztottam volna, ha nem állok tőle centikre. A kötelékünket tűzben kovácsolták. Semmi sem törhette meg.

De valami hiányzott, és mindketten éreztük a hiányát.

Nyelt egyet. "Igen, hosszú idő."

"Akarod őt", mondtam. "Kapcsolatba kerültél vele a repülőn."

"Persze, hogy akarom őt. Ő egy gyönyörű nő." Sötét szemöldöke összevonta a szemöldökét. "De őt akarni nem ugyanaz, mint párosodni vele."

Ha nem lett volna olyan nyilvánvalóan szorongó, talán megint megütöttem volna, amiért ilyen makacs. Elhatározta, hogy megtagadja Chloét, csak azért, mert nem olyan volt, mint amilyenre számított. Szerencsére a tegnap este bebizonyította, hogy a teste már tudta az igazságot, még ha a kemény fejének több időre volt is szüksége a valóság feldolgozásához.

De talán rá tudnám ösztökélni.

"Az, hogy ember, jó dolog lehet" - mondtam. "Nem kell aggódnunk amiatt, hogy a rokonai megpróbálják visszavenni."

Nem szólt semmit. Aztán megint csak nem vitatkozott. Ez volt a kezdet.

"Használd ki ezt a két hetet, hogy jobban megismerd őt."

A mellkasa felemelkedett egy sóhajra, de inkább belenyugvás volt ez, mint csalódottság. "A hold hív. Holnap vadászni kell mennem."

"Az nem probléma. Körbeviszem a kastélyban. Talán megmutatom neki a hosszú galériát." Az agyam megtelt az előttem sétáló Chloe képeivel, hosszú lábait a szűk farmerbe burkolózva, amelyet néha az irodában viselt alkalmi napokon. Pompás teste volt, kerek mellekkel és bőséges csípővel. Órákig szerettem volna felfedezni. Már a puszta gondolattól is megmozdult a farkam.

"És nem fogsz neki mást mutatni - mondta Lachlan, figyelmeztető hangon.

"Nem fogom megdugni, ha erre gondolsz".

"Úgy értettem, hogy elbűvölni őt, de jól mondod. Tartsd a farkadat a harisnyádban, az agyadat pedig tartsd meg magadnak, Alec."

Megpróbáltam sértettnek tűnni, de végül elmosolyodtam. "A lehető legjobban fogok viselkedni."

"Pont ettől félek."