Amy Pennza - Kiss of Smoke - Hatodik fejezet

 

Hatodik fejezet


CHLOE


Az volt a baj a szobámban való bujkálással, hogy így sok időm volt gondolkodni. És a gondolataimat az álmomban látott dolgok uralták.

A lemondott esküvőmön kellett volna gondolkodnom, vagy az anyám fenyegetésein, vagy azon, hogy mi a fenét fogok kezdeni a lakásommal most, hogy Josh és én már nem vagyunk egy pár. Mindkettőnk neve rajta volt a bérleti szerződésen. Gyilkos ajánlatot kaptunk a bérleti díjra, és a lakás remek helyen volt - éppen elég messze anyám lakásától ahhoz, hogy ne tudjon beugrani hozzám látogatóba.

Bár ez most már valószínűleg nem jelentett problémát.

De úgy tűnt, hogy egyikre sem tudtam koncentrálni. Az életem romokban hevert, mégis Alec és Lachlan emlékei és a mocskos szex a repülőn pörögtek az agyamban.

Csakhogy ezek egyáltalán nem is emlékek voltak. Egyik sem történt meg, és muszáj volt összeszednem magam, mielőtt teljesen elvesztem az eszemet.

Valójában, gondoltam, miközben a tekintetem a padlón lévő nyitott bőröndömön landolt, haza kell mennem. Azután kezdtem el pakolni, hogy ma reggel elmenekültem a galériából, aztán abbahagytam, amikor Alec az ajtóm előtt hagyta az ebédet.

Legalábbis feltételeztem, hogy Alec volt az. Már elment, mire reagáltam a fára kopogó hangra. A tálcán nem volt cetli, csak egy csirkesalátás szendvics házi kenyéren, egy gőzölgő tál mellett a legfinomabb húslevessel, amit valaha is kóstoltam. Volt még egy vastag szelet csokoládétorta és egy pohár jéghideg víz.

Természetesen csodálatos ebédet készített. Mert elképesztő volt. És vicces, okos és szexi.

És ki kellett jutnom Skóciából, mielőtt kínos helyzetbe hozom magam azzal, hogy nyögdécselek előtte, vagy nyalogatom a hasizmát. Nyilvánvaló, hogy a Josh-sal történt reptéri incidens megzavarta az agyamat, és valamiféle mentális válságot szabadított el, ami a főnökeimről szóló erotikus fantáziákhoz vezetett.

Tényleg Dr. Freudot hívtam.

Hülyeség volt folytatni az utazást, még akkor is, ha nem voltam teljesen magánál, amikor beleegyeztem. De most, hogy volt alkalmam aludni a döntésemre, nyilvánvaló volt, hogy rosszul döntöttem. Alec ma távol maradt, de talán nem is arról volt szó, hogy hagyja, hogy túljussak az "időeltolódáson". Talán azért, mert belefáradt abba, hogy felváltva sírdogálok a pólóján és bámulom őt. Lachlan egy lépéssel tovább ment, és teljesen elhagyta a kastélyt.

Valószínűleg belefáradt abba is, hogy Alecet bámulom.

Gyere a melleimre!

Az arcom forróvá vált, ahogy a fejemben végigfutottak a képek, ahogy Lachlan a mellkasomra pumpálja a felszabadulását. Soha, de soha nem tudhatta meg, hogy ilyesmiről álmodtam. Soha nem tudhatta meg, hogy arról fantáziáltam, hogy kiveri magának, miközben nézi, ahogy a szeretője megdug engem. Soha nem tudhatta meg, hogy tudni akartam, milyen érzés lenne, ha helyet cserélnének.

És ő nem is akart. Mert felszálltam egy repülőre, és visszarepültem New Yorkba.

Már csak Alecnek kellett elmondanom. Nem volt más választásom. Még ha sikerült is kiosonnom a kastélyból, nem volt módomban eljutni Invernessbe, nemhogy egyedül foglaljak repülőjegyet egy idegen országban.

Vállat vonva kinyitottam az ajtót, és kiléptem a csillogó keményfával és páncélruhákkal teli folyosóra. Alec az összes hálószobát megmutatta a körbevezetésünkkor, és elmagyarázta, hogy ő és Lachlan külön szállást tartanak, mert Lachlan könnyű alvó volt.

"És Lach szerint én horkolok" - tette hozzá szemforgatva. Ettől persze azonnal elképzeltem őket kettejüket az ágyban, amint a nagy testük összefonódik a lepedő alatt.

Határozottan kitaszítottam ezt a képet a fejemből, miközben Alec szobája felé sétáltam.

Aztán egy tompa zaj megállásra késztetett.

Férfihangok szűrődtek ki az Alec hálószobája melletti hálószobából.

Lachlan visszatért.

Nos, ez megkönnyíti a távozást. Eleve nem akarta, hogy Skóciában legyek. Valószínűleg ő maga vinne ki a repülőtérre. Ezzel a vidám gondolattal a fejemben követtem a hangokat, amelyek egyre hangosabbak lettek, ahogy közeledtem.

Csakhogy nem angolul beszéltek... és nem is gaelül. Nem egészen. A nyelvtudásom a legjobb esetben is csak kezdetleges volt, de itt-ott felszedtem néhány kifejezést, és ez nem sokban hasonlított ahhoz a lantos hanghordozáshoz, amit Alec és Lachlan használt az irodában. Fintorogva közelebb kúsztam, és igyekeztem megfejteni a torokhangokat. Az ajtó épp csak annyira volt nyitva, hogy megpillanthassam egy ágy szélét és egy ülőhelyet, ahol...

Minden lélegzetem elhagyta a testemet.

Alec meztelenül terpeszkedett egy túlméretezett székben, a karjait a feje fölött tartotta, és nagy kezei a karosszék háttámlájába kapaszkodtak. Széttárt lábai között Lachlan térdelt, aranyló teste ugyanolyan meztelenül, miközben olyan forrón szopta Alecet, hogy az egész szoba lángra kapott volna tőle. Sötét feje fel-le billegett, és ahogy az arca behorpadt, úgy szopta Alec farkát, mintha az élete múlna rajta. A keze is szorgos volt. Az egyik Alec szárát pumpálta, míg a másik ritmikus lökéseket végzett Alec golyói alatt.

Mert Alec seggével játszik. A felismeréstől úgy megdobbant a szívem, hogy elszédültem. Csodálatosak voltak, mindketten, két harcos, akiket harcra építettek, mégis a legintenzívebb szenvedélyen osztoztak, aminek valaha is szemtanúja voltam.

Érthetetlen hangok ömlöttek Alec ajkaiból, miközben hátrahajtotta a fejét, és összeszorította a szemét. Vörös-arany szemöldökei összevonódtak, és az extázis tekintete végigsöpört a vonásain.

A bugyim azonnal nedves lett, és a térdeim meglazultak. Tulajdonképpen annyira meglazultak, hogy az ajtókeretre pillantottam, hátha meg kell kapaszkodnom benne, hogy megtámaszkodjak. Ez forróbb volt, mint az álom. Forróbb, mint az az éjszaka az irodában.

És teljesen más volt, mint bármi, amit el tudtam volna képzelni. Bár a férfiak méretben és erőben egyenrangúak voltak, Lachlan mindig is dominánsabbnak tűnt. Keményebbnek és agresszívabbnak. Mégis itt térdelt, és nyilvánvaló buzgalommal szopta Alec farkát. Borostás állkapcsa szélesre feszült, és izmai megfeszültek, ahogy minden brutális lökést elnyelt.

" Megyek, hogy elélvezzek" - zihálta Alec angolul.

Lachlan gyorsabban billegett, saját merevedő szárával a hasát csapkodta, miközben szopott.

Nyikorgó hang töltötte be a levegőt. Rémülten vettem észre, hogy a szék az, és Alec szorítása feszíti a fát. Egy rekedt kiáltást adott ki, aztán megrántotta a csípőjét egy akadozó ritmusban.

Lachlan torka dolgozni kezdett, és ha akartam volna, sem tudtam volna félrenézni. Újra és újra nyelt, láthatóan az utolsó cseppig kiitta Alecet. Fölötte Alec felnyögött, és elernyedt, a lélegzete ki-be fűrészelt a mellkasában. Egy másodperc múlva felemelte a fejét.

A férfiak tekintete összeakadt, és villanyos tekintet váltotta egymást. Bizsergető érzés csúszott végig a tarkómon. Valami készülődött...

Lachlan utoljára nyelt egyet. Aztán felpattant, és durva ölelésbe rántotta Alecet a székből. A két széles, izmos hát és a két feszes, kerek fenék látványától elkerekedett a szemem. Két faragott kar. Végtelen csupasz bőr.

Lachlan ráhúzta a száját Alec szájára, és úgy csókolta, mintha Alec lenne a világ összes oxigénforrása. Profilban álltak, így mindenre közvetlen rálátásom volt. Vastag farkak dörzsölődtek egymáshoz. A nyelv pillantásait, ahogy a csókjuk forróból perzselővé vált.

Bűntudat és vágy árasztott el. Helytelen volt nézni őket. Szörnyű tolakodás. Ha lett volna bennem egy cseppnyi tisztesség, megfordultam volna, és visszamentem volna a szobámba.

De nem tudtam megmozdulni. Nem tudtam elszakítani a tekintetemet az egymásba zárt, kemény testük megbabonázó látványától, miközben folytatták a csókot. Amikor Lachlan végigsimított Alec hátán, és megszorította egyik kemény fenekét, végül kénytelen voltam a falnak támaszkodni.

Alec felnyögött.

Lachlan a másik kezét Alec hajába túrta, mielőtt megszakította a csókot, oldalra rántotta Alec fejét, és arcát a másik férfi nyakába temette. Még akkor is, amikor a szája Alec bőréhez tompult, hallottam, hogy azt morogja: "A seggedet akarom". Miközben ezt mondta, erősebben megszorította Alec arcát, és lábujjhegyre emelte a másik férfit.

Jézusom... Ez volt az a Lachlan, akire számítottam, és nem okozott csalódást. Az Alec nyakát simogató szája gyengéd kontrasztot alkotott az Alec fenekére gyakorolt birtokló szorításával. A szemei csillogtak, és ez csak a fény trükkje lehetett, mert szinte izzani látszottak.

"Igen" - mondta Alec egy újabb nyögésre, és a szemei lehunytak, miközben Lachlan megcsókolta a nyakát. "Siess, Lach. Gyorsan és keményen kell."

Lachlan a fogai közé vette Alec fülcimpáját, és könnyedén megcsípte. "Milyen keményen akarod?"

"Olyan keményen, amilyen keményen csak tudod."

Egy szempillantás alatt Lachlan megpörgette, hogy szembeforduljon a székkel. Alec mindkét karjára támasztotta a súlyát, és előrehajolt. A bicepsze meghajlott, és a teste mintha vibrált volna a várakozástól. Izmos feneke bármelyik fitneszmagazin címlapját díszíthette volna, és Lachlan láthatóan értékelte a látványt, mert végigsimított a kerek gömbökön, mielőtt kissé széthúzta volna őket, és hagyta, hogy a tekintete Alec összehúzott bejáratára essen.

Ó, Istenem! Nem voltam benne biztos, hogy ezt el tudom viselni. Nedvesség árasztotta el a bugyimat, ahogy Alec szemérmetlenül felemelte a fenekét.

Lachlan egy kis üveg síkosítót vett elő az egyik oldalsó asztalról, és bekente két ujját. Amikor lecsapta a kupakot, Alec felnyögött.

Én pedig erősen az ajkamba haraptam, hogy ne nyögjek vele együtt.

"Készen állsz rám?" Lachlan megkérdezte, a hangja olyan mély volt, mintha vibrált volna a mellkasomban. Én pedig egyértelműen oxigénhiányos voltam, mert a bőre sötétebbnek tűnt, a szokásos aranybarnasága bronzosra mélyült.

Épp időben pislogtam el a látomást, hogy lássam, ahogy kenőccsel borított ujjait végigvezette Alec repedésén. Fel és le siklott, incselkedve, anélkül, hogy belenyomta volna.

Alec meggörbítette a hátát, magasabbra tolta a fenekét. Ingerült pillantást vetett Lachlanra a válla fölött. "Ne baszakodj tovább, hanem add ide a farkad!"

Lachlan halk kuncogása mintha átsodródott volna a szobán, és végigsimított volna a bőrömön. Megragadtam az ajtókeretet, miközben szétnyitotta Alec orcáit, és az ujjait belenyomta Alec seggébe.

Alec előre ejtette a fejét, és egy élvezettel teli nyögést adott ki, ami egyenesen a nemembe lőtt. "Jézusom, Lach, ez jó érzés." Visszadobta a csípőjét, mintha alig várta volna, hogy Lachlan még mélyebbre hatoljon.

Lachlan engedelmeskedett neki, csillogó ujjait lassú, egyenletes ritmusban tolta be és ki.

"Még - mondta Alec, a hangja érdes volt, mint a csiszolópapír. Keményen rátapadt Lachlan ujjaira, és a lélegzete szaggatottá vált.

Lachlan torokhangon morogva jóváhagyta, és fokozta a tempót. Bizonyára még egy ujjat tett hozzá, mert Alec felnyögött, és kiszélesítette az állását. Lachlannal együtt mozdult, forgatta a csípőjét, és lengésbe hozta nehéz zsákját és félig merevedő szárát.

Izzadság futott végig a bőrömön, és az a múló gondolat fogott el, hogy talán tényleg elájulok. A látvány, ahogy egy nagy, erős férfi lehajol, miközben egy másik nagy, erős férfi ujjal bassza a seggét, minden képzeletemet felülmúlta. Forró volt, finom és tiltott. A melleim elnehezedtek, és a combjaim között nyomás keletkezett.

"Akarsz még?" Lachlan megkérdezte, tekintetét az Alecben ki-be pumpáló ujjaira szegezve.

Igen." Előrehajoltam.

"Igen" - reszelősködött Alec, mély hangja szexi, férfias nyöszörgésben tört meg. "Baszd meg a seggem, Lach. Tedd belém a nagy farkadat".

Lachlan visszahúzta a kezét, megragadta a szárát, és befelé lökte.

Mindkét férfi felnyögött.

Homály borította be a látásomat. Egy pillanatra Lachlan elmosódott.

Megráztam a fejem, hogy kitisztítsam, mert ez nem hiányzott.

Hirtelen Lachlan ismét szilárd volt. Egyik karját Alec mellkasára fonta, és felhúzta. A helyzetnek köszönhetően még mélyebbre fúródhatott a szára Alec seggében, mert Alec összerezzent, és halk, elégedett nyögést adott ki. Mindkét kezével megragadta Lachlan alkarját, és hagyta, hogy a feje hátraessen Lachlan vállára.

"Érzed ezt?" Lachlan motyogta, és lassú, őrlő lökéseket adott neki. Az alkarja meghajlott, ahogy Alecet szorosabban a mellkasához húzta, stabilan tartotta, miközben a fenekét fosztogatta.

Alec szemei lecsúsztak. A tengelye újra felállt, és Lachlan csípőjének minden egyes lökésével fel-le billegett. "Igen... érzem."

"Én is érezlek, fiam. Szeretem a feszes seggedet, mintha ökölbe szorítanád a farkamat."

A nyers, mocskos beszéd új magasságokba hajtotta a vágyamat. Nem volt szükségem az álomra vagy az irodai emlékeimre. Ott volt előttem a valóság, és ez olyan hihetetlenül forró volt, hogy nem tudtam tisztán látni. Lachlan megint elhomályosult.

De a pislogás ezúttal nem működött.

Ahogy a fejem rázása sem.

Az ajtókeretbe kapaszkodtam, ahogy a pánik végigsöpört a gerincemen. Talán nem is volt időeltolódásom. Talán tényleg valami baj volt velem.

Lachlan egyre homályosabb lett... és homályosabb.

Aztán füstté változott.

Egy másodpercig az agyam nem tudta felfogni, mit látok. Alec olyan szilárd volt, mint mindig, de mögötte, ahol Lachlannak kellett volna lennie, egy sötét, ember alakú köd volt. Csavarodott és kavargott egy energiaáradatban. A változó oszlop tetején egy izzó szempár égett, mint az aranytűz.

Ziháltam, és hátratántorodtam.

Alec felrántotta a fejét, és azonnal rám összpontosított. Mögötte a füstös entitás ugyanezt tette.

Egy rövid, rémisztő másodpercre megállt az idő.

A lény megremegett. Aztán hosszú, keskeny sugárban felém lőtt.

Nem sikítottam. Nem csaptam be az ajtót, és természetesen nem álltam fel és nem küzdöttem. A szívem a torkomban dobogott, és az egyetlen dolgot tettem, ami eszembe jutott.

Futottam.