Amy Pennza - Kiss of Smoke - Kilencedik fejezet

 


Kilencedik fejezet


CHLOE


Nagyon, nagyon valóságos.

Lachlan nyelvjárása sűrűbb volt, mint valaha. De nem lehetett félreérteni a szavait.

A repülőn látott álom egyáltalán nem volt álom. Szexeltem a főnökeimmel. Egyszerre.

És sárkányok voltak.

Alakváltók. Mítikus lények, akiknek nem szabadott volna létezniük. És mégis... az egyik megpördült és lecsapott az ablakom előtt, csillogó pikkelyei olyan zöldek voltak, mint Alec szeme.

Mert ez volt Alec. Az én magas, gyönyörű, felföldi főnököm - az, aki sós pirítóst sütött nekem, és pajzán történeteket mesélt a hálóingekről - egy sárkány volt. Ahogy a másik magas, gyönyörű, felföldi főnököm is az volt.

Miközben az agyam próbálta feldolgozni ezt a valóságot, kinyitottam a számat, és az első dolgot, ami eszembe jutott, kiböktem. "Nem vagy meleg?"

Lachlan szemében forróság és humor csillogott. "Azt hiszem, a kifejezés biszexuális."

Egy ajtó repült ki az elmémben. A repülőgépen átélt emlékek dübörögtek vissza, minden egyes pillanatot megörökítve és gyönyörű részletességgel bekeretezve. Már korábban is folytattuk ezt a beszélgetést.

És életem legintenzívebb szexéhez vezetett.

A vágy végigsöpört rajtam, a mellbimbóim azonnal megfeszültek.

Lachlan egyik nagy kezével átölelte az arcom, hüvelykujja lustán végigsimított az alsó ajkamon. A gesztus inkább gyengéd volt, mint szexuális, de úgy tűnt, a testemet ez nem érdekelte. A nedvesség átnedvesítette a bugyimat, és a csiklóm lüktetni kezdett.

Az orrlyukai kitágultak.

Fekete füst áramlott be a szobába az ablak körül.

Hátraugrottam, a szívem hevesen kalapált, de Lachlan megnyugtatóan a karomra tette a kezét. "Ez csak Alec."

Az oszlop egy pontra csordogált köztünk és az ágy között, majd egy férfi sziluettjévé formálódott. A részecskék sűrűsödtek, és Alec materializálódott a kőpadlón, meztelen teste izzadságtól csillogott. A haja kócos volt, és a mellkasa úgy domborodott, mintha épp most végzett volna egy kimerítő edzésen.

De a szeme volt az, ami lekötötte a figyelmemet. Olyan fényesen ragyogtak, hogy árnyékot vetettek az arcára.

"Csak Alec - mondta, és gúnyos sértettséget sugárzó pillantást vetett Lachlan felé. Aztán rám fókuszált, és az arckifejezése megenyhült. "Hogy vagyunk, kislány? Jól vagy?"

Figyelembe véve, hogy épp most tudtam meg, hogy a sárkányok léteznek, és még mindig eszméletemnél voltam? "Igen, azt hiszem."

Közelebb lépett, és megsimogatta az arcom ugyanazon a helyen, amit Lachlan is megérintett. "Ez az én kislányom."

Borzongás futott végig a bőrömön. A férfiak zárójelbe tettek, csupasz mellkasuk ezüsttel aranyozott. A nememben egyre jobban fájt, és nyugtalan vágy kavargott bennem. "Ezt csináljátok?" Kérdeztem, miközben a két férfi közé néztem. "Hogy így érezzem magam?"

Alec megrázta a fejét. "Semmi trükk, édesem. Csak te. Csak mi ketten." Tollkönnyű hüvelykujjával végigsimított az alsó ajkamon, mintha tudta volna, hogy Lachlan épp ott járt. "Mármint ha akarsz minket."

A lábam közötti fájdalom felerősödött. Akartam őket, de... "Miért én?" Hallottam, ahogy magamat kérdezem. Én senki vagyok.

Alec mellkasában morgás morajlott. Egyik kezét a hajamba fonta, és a tekintetemet az övére kényszerítette. "Nem senki. A miénk vagy, Chloe Drexel. A miénk. Megvédünk. Egy kincs."

Kincs. Trillázta a K-t, a rezgés egyenesen a nemembe csapott. Ahogy még több forróság nedvesítette meg a bugyimat, Lachlan közelebb húzódott, a mellkasa a karomat súrolta. Fűszeres aftershave-je megtöltötte a tüdőmet, és aranyló szemei ékszerként csillogtak.

"Mindkettőtöket akarlak" - mondta, tekintete intenzív volt. Szinte ragadozóan. Gonosz, birtokló pillantást vetett Alecre, és a bugyim szinte leolvadt a testemről.

Ó, Istenem, ez most megtörtént.

Lachlan lehajtotta a fejét, és a fülembe beszélt. "Feküdj az ágyra, Chloe."

A parancs megpendített bennem egy drótot, és a vágyam forróról perzselőre váltott. Nem lehetett ellenszegülni neki - nem, amikor így beszélt. Kicsúsztam Alec szorításából, és lefeküdtem az ágyra, amely ugyanolyan nagy és elbűvölő volt, mint a szobámban lévő.

De akár rétegelt lemez is lehetett volna, nem érdekelt. Mert a srácok már a lábamhoz ólálkodtak, a tekintetük a matracon feszülő testemen kalandozott. A szívem hevesen dobogott, amikor Lachlan ledobta a nadrágját, és erekciója szabadon pattant. Alecé felemelkedett és megvastagodott, a farka lehetetlenül hosszú lett. Egymás mellett álltak, mindketten meztelenül és kőkeményen. Együtt másztak fel az ágyra, a száruk billegett és az izmaik hullámoztak.

Megálltak a csípőm két oldalán, egymás felé fordultak, és megcsókolták egymást.

A nemem összeszorult, és mindkét kezemmel ökölbe szorítottam a lepedőt. Alig akartam elhinni, milyen erotikus látvány tárult elém. Felfalták egymást, szájuk siklott, nyelvük villogott, miközben vadul csókolóztak. Lachlan mindkét kezével megragadta Alec csípőjét, és közel rántotta magához, hogy a farkuk egymáshoz dörzsölődjön.

Alec felnyögött, és Lachlanba lökte magát, hozzácsikorgott. Lachlan beletúrt ujjaival Alec hajába, és hátrarántotta Alec fejét, majd Alec állát harapdálta, mielőtt a másik férfi fülébe mormolt. "Be kell fejeznem, amit elkezdtem, hmm?"

"Igenis - zihált Alec, a szeme elnehezült, és az arca színt öltött.

Lachlan a szabad kezével megszorította Alec egyik feszes fenekét, majd ujjait Alec orcái közé mélyesztette, és olyasmit tett, amitől a másik férfi szexi, panaszos kiáltásra fakadt. "Még mindig készen állsz rám?" Lachlan durván megkérdezte.

"Soha... nem szűntem meg... készen állni." Alec akcentusa készségesből vörösre váltott, ami felszította a lángokat, amelyek már azzal fenyegettek, hogy felemésztenek.

Éppen amikor felkészültem arra, hogy folytatják, Lachlan elengedte Alecet, és mindkét férfi rám nézett.

Alec mosolya tiszta gonoszság volt. "Och, kislány, túl sok ruha van rajtad."

Mielőtt felfogtam volna, mi történik, a férfi kezek mindenütt ott voltak, rángatták és kigombolták. A pulóveremet a fejemre húzták. Lecsúsztatták a farmeromat a lábamról. Eltűnt a melltartóm, majd a bugyim, és két csillogó szempár szegeződött a nememre.

Lachlan a lábam közé csúsztatta az egyik térdét, szétfeszített. "Eddig csak egy kis ízelítőt kaptam ebből a punciból. Többet akarok."

Alec megsimogatta a combomat, ujjai lusta köröket futottak, miközben tekintetét az enyémre emelte. "Olyan íze van, mint a cukorkának. Édes, mint a cukor a nyelvemen."

" Szélesebben, kislány" - motyogta Lachlan, a lábaim közé telepedett, és égő, aranyló tekintetét végigfuttatta a testemen. Ugyanúgy nézett rám, mint Alecre, olyan vad birtoklási vággyal, amely mintha megperzselte volna a bőrömet.

Széttártam a combjaimat, a vágy hullámokban hullámzott bennem. Soha nem voltam még ennyire nedves. Ennyire készen álltam és kétségbeesetten vágytam az érintésre. A testem zümmögött, arra várva, hogy leeressze a száját, és beváltja az ígéretét.

Ehelyett végigsimította az ujját a résemen, szétfeszítve az ajkaimat.

Egy önkéntelen nyögés tört fel a mellkasomból. Felemeltem a csípőmet, némán könyörögve még többért.

Végigsimított az ajkaimat csúszkáló nedvességen, majd egy hosszú ujjat tolt belém, könnyedén siklott.

"Kérlek" - könyörögtem, és felkönyököltem, hogy az ujja mélyebbre hatoljon.

A hüvelykujjával végigdörzsölte fájó csiklómat, ettől valami vajas melegség árasztotta el a nememet. Az akcentusa sűrűsödött. "Mondd el, mire van szükséged, kislány."

Nem haboztam. "A szádra. Kérlek."

Aranyló szemei örömtől csillogtak. "Ahogy úrnőm parancsolja" - mondta, majd leeresztette a száját a csiklómra, és szopott.

A testem megrándult, a csípőm megemelkedett. "Ó... Istenem. Ó, Lachlan, ez annyira jó."

"Még csak most kezdte" - mondta Alec, miközben még mindig a combomat simogatta. Parázsló szemekkel nézte Lachlan széles vállát. "A mi Lachünknek tehetséges nyelve van."

Ez még alábecsülés is volt. Rövid időn belül Lachlan megrázott és nyögdécselt, az elmém kiürült, miközben buckáztam és vonaglottam. Az ujját a nyelvére cserélte, rövid, gyors mozdulatokkal döfött belém, mielőtt hosszú, érzéki nyalogatásra váltott, amitől a nemem újra és újra összeszorult. Elvesztettem az uralmat a testem felett, a csípőm szemtelenül a szájához gurult, ahogy még több érintkezést, még több súrlódást, még több mindent kerestem.

És ő megadta nekem, mohón felnyalábolt. Mintha ugyanúgy élvezte volna az ízemet, mint Alec.

Alec simogatni kezdte magát, nagy keze fel-le simított a farkán, miközben figyelte, ahogy Lachlan megőrjít. "Mondtam, hogy elképesztő íze van."

Lachlan felemelte a fejét, a szemei kéjesen résnyire nyíltak. "Jobb, mint bármi más. Egész nap tudnám ezt a puncit enni." Két vastag ujját belém nyomta, aztán leeresztette a fejét, és folytatta a nemem nyalogatását.

A látásom elhomályosult, ahogy az orgazmusom gyűlt. De erősen pislogtam, küzdöttem, hogy féken tartsam. Azt akartam, hogy ez minél tovább tartson. Hogy meghosszabbítsam a gyönyört.

Lachlan hangosan felnyögött, a szája keményen rezgett szétfeszített nememhez.

Felemeltem a fejem, és lélegzethez jutottam. Alec még mindig a farkát markolta, de Lachlan teste alá nyúlt, és most a keze is Lachlan szárát pumpálta. A karjai egyenletes ritmusban mozogtak, a bicepszei meghajlottak, miközben Lachlan és a saját szárát is dolgoztatta.

Forróbb volt, mint amilyennek valaha is elképzeltem volna. Leszegezve figyeltem, a tekintetem a farkát pumpáló izmos alkarja és a Lachlan csípője alatt toló másik izmos alkarja között cikázott. Lachlan felnyögött a vágytól, a hangok egyenesen a magamba utaztak. A csiklóm lüktetett, és hagytam, hogy a fejem hátradőljön, miközben a felszabadulásom már csak karnyújtásnyira lebegett.

"Gyere el nekem" - morogta Lachlan, és mélyen belemártotta az ujjait. Nyelvével a csiklómat nyalogatta, nyalogatta és szopogatta vágyam központját, miközben gyorsabban nyomta az ujjait, nedves hangokat csalogatva elő a nememből. "Gyere most" - parancsolta, és én megtettem, a folyosóm keményen összeszorult, és az orgazmusom hurrikánként söpört végig rajtam. A hátam meggörbült, ahogy a gyönyör hullámai maguk alá húztak.

Amikor újra a felszínre törtem, Lachlan a sarkán ült a lábaim között, a fejét hátravetve, miközben Alec simogatta. "Bassza meg" - reszelősködött, és a mellkasa felemelkedett. "Baszd meg, igen, így."

Alec elengedte őt, a kezét a lábam közé söpörte, majd visszavitte Lachlanhez, bevonva feszülő szárát a nedvemmel.

Lachlan és én együtt nyögtünk fel. Utórezgések hullámoztak bennem, ahogy átszellemülten bámultam, miközben Alec Lachlan vastag hosszát pumpálta, amely most csillogott a vágyamtól. Másik kezét Lachlan lábai közé dugta, hogy megsimogassa a zacskóját.

Még amikor az orgazmusom még mindig visszahúzódott, friss vágy söpört végig rajtam. A könyökömre támaszkodtam, hogy ne maradjak le egyetlen részletről sem, ami történik. Alec durvábban bánt Lachlannal, mint én tettem volna, kemény kézzel szorította és gyúrta a golyóit, miközben Lachlan szárát a tövétől a hegyéig simogatta. Válaszul Lachlan lélegzete felgyorsult, és vöröslő pír terült szét az arcán. Felemelte a fejét, megragadta Alec állkapcsát, és brutális csókba fogta Alec száját.

Szent szar... A szívem hevesen vert, és a szemem elkerekedett. Úgy mentek egymásnak, mintha az elsőségért harcolnának, egyikük sem engedett egy centit sem. Alec keményebben rángatta Lachlan farkát, az ökle fel-le repült Lachlan szárán. Lachlan felnyögött, és addig szorította Alec állkapcsát, amíg az ujjai el nem fehéredtek. Intenzív és durva volt, és olyan őrülten forró, hogy nehezen kaptam levegőt.

Amilyen gyorsan kezdődött, olyan gyorsan véget is ért a csók. A srácok szétváltak, és hirtelen ismét két pár forró férfiszem nézett rám. Alec egy szempillantás alatt fölém lendült, és a nyakamba temette az arcát, a fülem alatti érzékeny bőrre simult. "Minden rendben, édesem?"

"Igen" - lihegtem, és hagytam, hogy a szemeim lecsukódjanak, amikor a nyelve hegye megérintette a bőrömet. "Több mint jól."

Lángoló csókot nyomott végig a mellkasomon, és forró szájába fogta az egyik mellbimbómat.

Megrándultam, majd felnyögtem, ahogy végignyalta a csúcsot. "Kérlek, csináld csak így tovább" - mondtam, és a lélegzetem elakadt. Újra elakadt a lélegzetem, amikor a csípőjét az enyém közé fészkelte, és a farkának a hegyével a bejáratomat bökött. A vágy ide-oda cikázott a nememtől a fogva tartott mellbimbómig.

Még egyszer utoljára szívott, majd figyelmét a másik mellre irányította. "Kibaszott tökéletes mellek" - motyogta a nedves csúcs körül, de alig hallottam, ahogy próbáltam közelebb csavarodni a nememmel a farkához. Úgy tűnt, nem törődik az erőfeszítéseimmel, miközben folytatta a kezelést, a nyelvével simogatott és ostorozott. Kétségbeesetten kanyarítottam egyik kezemet a testünk közé, és megragadtam a szárát.

Pukkanó hanggal elengedte a mellbimbómat, és égő szemeit az enyémre emelte. "Istenem, igen, Chloe. Tegyél magadba, kislány."

Az arcok centiméterekre voltak egymástól, tekintetünket összevetettük, miközben a bejáratomhoz vezettem. Előre lökte magát, egészen beleült, és mindkettőnket megrázott. A nemem keményen szorult a szárára, ő pedig hosszú, elégedett nyögést adott ki. Aztán lesimította a hajamat a homlokomról, és a számra engedte a száját.

Gyengéden megcsókolt, puha ajkai ellentétben álltak a bennem elásott merev szárával. Egy perc múlva felemelkedett, fényes szemei az arcomban kutattak. "Olyan feszes vagy, bébi. Ugye nem bántalak?"

Megőrült? Egy másodpercbe telt, mire sikerült megszólalnom. "Egy kicsit sem. Soha nem éreztem még ilyen jól magam."

"Ezt kihívásnak veszem" - mondta Lachlan, Alec mögül felállva, mire pislogtam. Kéjvágytól elborult homályomban elvesztettem a szemem elől.

Jaj, ne... Azt hitte, hogy Alecet jobban kedvelem, mint őt? Hogyan tájékozódtak az emberek a hármas együttlétek etikettjében? Megnyaltam az ajkaimat. "Én nem... Én nem... Te..."

A vigyora félbeszakította a fecsegésemet. Lachlan MacKay rám vigyorgott. És, ó, Istenem, egy tincs sötét haja a homlokára hullott, pajkos tekintetet kölcsönözve neki. Izmos karját Alec mellkasa köré kanyarította, és egy lapos, barna mellbimbóval játszadozott. "Nyugi, Chloe. Van itt hátul is elég elfoglaltságom."

A pulzusom felgyorsult, ahogy a mondanivalója belém ivódott. A szögemből nem sokat láttam, de ahogyan elhelyezkedett, a combjaival Alec fenekéhez simulva, a farkát bizonyára Alec orcái közé fészkelte, ahol Alec legérzékenyebb helyeit ingerelhette.

"Kibaszott faszszopó" - motyogta Alec.

Aha. Lachlan pontosan ezt csinálta.

Alec megborzongott, és lehunyta a szemét, amikor Lachlan egy második kezét is körbevitte, és végigsimított Alec mellkasán. Lachlan megtalálta Alec másik mellbimbóját, és azt is megcirógatta, az ujjbegyeivel megcsípte és megpörgette a szürkés csúcsokat.

Figyelmesen figyeltem Alecet, elbűvölten figyeltem az arckifejezéseket, amelyek az arcán játszottak, miközben Lachlan folytatta az érintését és kínzását. A kíváncsiság bátorságra késztetett. "Ez neked is olyan jó érzés, mint egy nőnek?"

Alec szemei kikerekedtek, és az ajkai még akkor is meggörbültek, amikor úgy tűnt, hogy visszaveri a nyögést. "Hát, én még sosem voltam nő, kislány, de azt kell mondanom, hogy igen. Mert" - rándult meg, mélyebbre süllyesztve bennem a farkát - "rohadt jó érzés."

Lachlan előrehajolt, és játékosan megcsípte Alec fülét. "A jónál jobbat is tudok."

Alec válasza inkább lélegzetvétel volt, mint hang. "Kérlek, baszd meg!"

"Előbb dugd meg őt" - morogta Lachlan a fülébe. A csípőjét Alec hátsó feléhez nyomta. "Azt akarom, hogy mindketten nyögjetek, amikor elkapom ezt a segget."

A mocskos beszéd hatására ismét a lepedőt szorongattam.

"Olyan főnökösködő" - motyogta Alec, de mozogni kezdett, lassú, alapos pumpálásokat adott nekem, amitől libabőrös lett a bőröm.

A belső izmaim megrándultak, és friss forróság gyűlt össze mélyen a hasamban. Felém támaszkodott, visszahúzódott, aztán egy erőteljes lökéssel hazasuhant, ami megrázta a melleimet.

"Még egyszer - parancsolta Lachlan vastag hangon, aranyló szemei a mellkasomra tapadtak. Hogy felejthettem el, hogy ő egy cicis férfi? A szívem hevesen kalapált, és szinte éreztem, ahogy a felszabadulásának forró kötelei a mellbimbóimat ostorozzák.

Alec majdnem teljesen visszahúzódott, mielőtt újra belemerült volna.

"Még egyszer."

Alec megismételte a mozdulatot.

"Újra."

Újabb mély lökés, majd Alec őrlő ritmusba esett, amely elvette a lélegzetemet, és a bőrömön táncra perdült a gyönyör. Megragadtam a bicepszét, hogy támaszt nyújtson, miközben engem döngetett, majd felnyögtem és lehunytam a szemem, amikor megváltoztatta a szöget, hogy a szárával a csiklómat dörzsölje. Minden egyes pumpálással a vágyam egyre szorosabbra és szorosabbra tekeredett, készen arra, hogy szétrobbanjon, és egy újabb felszabadulásba repítsen.

Amikor váratlanul lelassított, felfelé löktem a csípőmet, küzdöttem, hogy elkapjam az orgazmusomat, mielőtt kicsúszna a kezemből.

"Tarts ki, kislány - mondta feszült hangon. Aztán felnyögött. "Igen. Ó, te jó ég... igen."

Kinyitottam a szemem, amikor rájöttem, mi történik. Az alsó ajkába harapott, és az alkarjának izmai megfeszültek, ahogy fölém támaszkodott. Lachlan kirajzolódott mögüle, homlokát összeráncolta, miközben a farkát Alec seggébe vezette. Ellentétben a vad csókkal, amit megosztottak egymással, ez lassú és egyenletes volt. Könnyed és gyengéd.

És erotikusabb volt, mint bármi, amit eddig csináltak.

Alec felnyögött, és hátracsavarta a csípőjét, a mozdulat eltolta bennem az erekcióját.

"Ez az, bébi - dörmögte Lachlan, és rájöttem, hogy Alecnek szólt. "Nyisd ki teljesen. Csak így." Megtapogatta Alec fenekét, szétfeszítette az arcát, miközben centiről centire belém ereszkedett. Felemeltem a fejem, küzdöttem, hogy lássam, de Alec vállai eltakarták az akció nagy részét. Mégis, Alec arckifejezése és a durva, szexi hangok, amiket kiadott, mindent elmondtak, amit tudnom kellett. Boldogság suhant át a vonásain, és a szemei smaragdként csillogtak, ahogy Lachlan egyre mélyebbre dolgozta a farkát. Egy perc múlva Lachlan előrebukott, és keményen nyomta.

Alec beszívott egy lélegzetet, majd halk káromkodások sorát fújta ki nyögésekkel megszakítva.

"Jó érzés?" Lachlan azt mondta, lehajolt, és megcsókolta a másik férfi izzadt vállát.

"Igen" - nyögte Alec, és szinkronban kezdett mozogni Lachlan lökéseivel. "Még."

Lachlan kuncogott, és felemelte a fejét, hogy rám mosolyogjon Alec válla felett. "Kevés szavú ember. Ez az első alkalom."

"Kopj le" - mondta Alec, de nem volt benne semmi forróság. Újra felnyögött, ahogy Lachlan mélyre hatolt. "Ó, igen... Bassza meg, ez jó. Ah, ember, folytasd csak."

Lachlan megragadta Alec csípőjét, és ritmusba került, biztos, egyenletes lökésekkel ringatózott előre. Minden mozdulat, minden lökés Alec farkát mélyebbre tolta bennem, mintha Lachlan mindkettőnkkel szeretkezett volna. A testük alá szorítva szinte lehetetlen volt megmozdulni, így nem sokat tehettem azon kívül, hogy feküdtem, és minden egyes lökést úgy fogadtam, ahogy jött, a lábaim széttártam, a melleim pedig ugráltak. A levegő megtelt az együttes nyögéseinkkel, a hús a húsra csapódásával és a nedves hangokkal, amelyeket a nedves nemem adott ki. Mocskos, tiltott és teljesen hihetetlen volt.

Alec a könyökére támaszkodott, és követelte a számat, a nyelve összeforrt az enyémmel. Az új pozíció elmélyítette a lökéseit, és hirtelen a farka olyan pontra ért bennem, amitől szétrobbant a vágyam tekercse. Eksztázisos kiáltásom a szájába szállt, ahogy az orgazmusom égető szorításba fogott, és nem engedett el. A gyönyör csak jött és jött, minden hullám erősebb volt az előzőnél.

Lachlan mozdulatai egyre gyorsabbak és vadabbak lettek. Megszorította Alec csípőjét, és egy utolsó lökést adott. " Jövök... Olyan keményen elélvezek ebben a szűk seggben."

Ugyanebben a pillanatban Alec rekedt kiáltást adott ki, arcát a nyakamba temette, és mélyen belém töltődött. Együtt élveztünk el, mindhárman zihálva és reszketve.

És együtt jöttünk le, és egy meleg, jóllakott kupacban zuhantunk vissza a földre.

A következő néhány percben csak a szapora lélegzetvételünk volt hallható, ahogy végtagjaink és lepedőink kuszaságában feküdtünk. Úgy tűnt, a srácok rájöttek, hogy összenyomnak, mert kihúzódtak, és úgy manővereztek minket, hogy közöttük feküdtem. Lachlan az oldalán nyújtózkodott, egyik karját a feje alá hajtotta, én pedig a csípőjéhez szorítottam a hátsó felemet. Alec szembefordult velem, és egyik karját a derekamra vetette, a keze pedig Lachlan hasán pihent. Ahogy a szívverésem normalizálódott, a fásultság hulláma söpört végig rajtam. Hagytam, hogy lehunyjam a szemem, a nagy, meleg testük által begubózva.

Nagyon meleg testek.

Sárkányok.

Kérdések fogalmazódtak meg az agyamban, aztán füstszálakként eltűntek. Voltak dolgok, amiket meg kellett volna kérdeznem, de a letargia hullámai csak jöttek, és mindegyik egyre mélyebbre taszított az álom mélyére.

És talán, gondoltam, ahogy a sötétség gyűlt, talán ez is csak egy újabb álom volt.

Talán reggel felébredek, és rájövök, hogy a sárkányok mégsem léteznek.