Amy Pennza - Kiss of Smoke - Nyolcadik fejezet

 


Nyolcadik fejezet


LACHLAN


Hagytam Alecnek, hogy a torony ajtaját behúzza, és azonnal megszólaltam.

"Elment az eszed?" Mondtam gaelül.

Ragyogó zöld szemekkel nézett szembe velem, és ugyanezen a nyelven válaszolt. "El akart menni." Rám bökött egy ujjal. "Hagyni akartad, hogy elmenjen!"

"Igen, mert ő ezt akarta. Te hülye vagy? Megszegted a szerződést."

Az arckifejezése mogorvává vált. "Nem szegtem meg."

Az ajtó felé lendítettem a kezem. "Bezártad őt a toronyba!"

"Ezt tették az őseink a vonakodó társakkal."

"Évszázadokkal ezelőtt. Egy sokkal másabb korban. Nem ragadhatsz le csak úgy nőket az utcáról, és nem kötözheted őket az ágyadhoz."

Tanakodó pillantást vetett az ajtóra.

"Nem gondolhatsz ilyesmire. Jézusom, Alec, börtönbe kerülsz."

Csillogott a szeme, némi gőg az anyja felől érkező gőgből átjött. "Mintha engem egy is meg tudna fogni."

"Szóval gondolkodsz rajta."

"Persze, hogy nem."

"Akkor mi a terved?"

Épp akkor nyitotta ki a száját, amikor valami kemény dolog dörömbölt az ajtónak. Egy pillanattal később egy női nyögés hallatszott, amit egy újabb tompa puffanás követett, ami megrázta az ódon tölgyfát.

Az ajtóra meredtünk. Aztán Alec azt mormolta: "Beszélned kellene vele".

Rá meredtem. "Beszélnem kellene? Te okoztad ezt a zűrzavart."

"Te váltottál előtte."

A düh gyorsan és forrón feltámadt. A hangomat morgássá csökkentettem. "Engem hibáztatsz ezért?"

"Részben." A tekintete kiélesedett. "Mi történt, Lachlan? Régóta nem vesztetted el ennyire az önuralmadat."

"Én..." Összeszorítottam az államat. Mert igaza volt. Nem kellett volna elveszítenem az önuralmamat. Ami még rosszabb, észre sem vettem, hogy ez történik. Az ilyen hiba vakmerő és veszélyes volt. Az okostelefonokkal és nyilvános megfigyeléssel teli modern világban az alakváltás az összes Elsőszülött Faj leleplezését jelenthette.

És ez háborúhoz vezethet.

Alec figyelt engem, egyértelműen választ várt.

Megköszörültem a torkomat. "Nem tudtam, hogy hallgatózik."

Az arckifejezése azt mutatta, hogy nem veszi be, de nem erőltette. Csak az ajtóra pillantott, és azt mondta: "Szokása van ezt csinálni. És tetszett neki, amit látott."

"Hát, az utóhatás nem tetszett neki. Az egy dolog, hogy lekényszerítették a harcállásról, de a fenékre adott pofonokat valószínűleg nem fogja megbocsátani." A gyönyörű fenekét, amely a férfi válla fölött dúsnak és vonzónak tűnt.

"Igen, haragszik rám." Beletúrt egy kézzel a hajába, amitől a vöröses hullámok felálltak. A gőg lecsöpögött róla, és a vállai megereszkedtek. "Elszúrtam ezt az egészet, nem igaz?"

"Elrontottad, nem. Minden ésszerűségen túl elbasztad, igen."

"Helyre tudod hozni, Lach. Értesd meg vele."

Elkeseredettség öntött el. "Nincs mit megérteni. Haza akar menni."

Az arckifejezése elsötétült. "Nem fog megtörténni. Ő a társunk. És már túl sokat látott." Újabb kézzel végigsimított a haján, a mozdulat rángatózott és izgatott volt. Angolra váltott, és azt motyogta: "A párkapcsolat miatt érzem így magam. Át kell váltanom, mielőtt felrobbanok."

Nem a párkapcsolat miatt volt. Inkább három hónapnyi szexuális frusztráció. Chloe ágyba dugása volt a gyógyír arra, ami őt - és engem - bántott. Persze, ez nem valószínű, hogy megtörténik, most, hogy elverte a seggét, és betuszkolta a toronyba.

"Menj - mondtam sóhajtva.

"Beszélsz vele?"

"Megteszek minden tőlem telhetőt."

Valami megütötte az ajtót, amitől az megremegett.

"Vajon mit dobálhat?" Alec mormogta.

"Menj csak", mondtam neki. "Valószínűleg jobb, ha most nem lát téged."

Grimaszolt. "Valószínűleg." Elindult lefelé a lépcsőn, aztán megállt, és a válla fölött átnézett, tekintete a csípőmre meredt. "Talán előbb vegyél fel egy nadrágot."

Fintorogva váltottam árnyékformába, majd olyan gyorsan lőttem előre, hogy nem volt ideje félreállni az útból. Millió részecskében áramlottam, forró utat vágtam a bordái mellett, amitől felsikoltott és félreugrott.

Jól járt, gondoltam, miközben lekanyarodtam a lépcsőn, és a hálószobámba rohantam. Nem mintha az égés igazán árthatott volna neki. Hozzám hasonlóan Alec is a tűz teremtménye volt.

Az eldobott nadrágom ott hevert, ahová leejtettem, mielőtt kielégítettem volna - ami most már évszázadokkal ezelőttnek tűnt. Megváltoztam, ahogy beléptem a szobába, a lábam a földhöz csapódott, ahogy a testem testet öltött. Árnyékalakban azonban nem viselhettem ruhát, így a toronyba való visszautazásom sokkal kényelmetlenebb volt, és az Alec iránti ingerültségem egyre nőtt, ahogy felkapaszkodtam a keskeny lépcsőn.

A lépcsőfok csendes volt, mintha maga a levegő is visszatartotta volna a lélegzetét. Figyelembe véve Chloe hajlamát, hogy az ajtó felé hajigálja a dolgait, lassan léptem be a szobába - és majdnem megbotlottam a cipőjében a küszöbön. Az ágyban az oldalán feküdt, térdét a mellkasához húzva.

"Chloe?" Odamentem hozzá.

Nem válaszolt. Szemrebbenés nélkül bámult a szoba egyetlen ablakára, amelyet rácsok takartak. A holdfény a padlóra és az ágyra áradt, ezüstös folyammá változtatva a haját. Bájos volt. És több küzdelemmel teli, mint amennyire hittem volna.

Ember, igen. De átkozottul bátor.

Közé és az ablak közé léptem, testem eltakarta a fényt. "Elég erősen dobtad azokat a cipőket ahhoz, hogy megrázd az ajtót, kislány. Le vagyok nyűgözve."

"Tíz év softball" - mondta, a tekintete még mindig fókuszálatlan volt. "Középiskolában állami bajnokok voltunk."

"Ezt nem tudtam."

Most rám nézett, kék szemei aggódva, de árnyékolták ugyanazt a szikárságot, amit a tetőn mutatott. "Sok mindent nem tud rólam, Mr. MacKay. Például, ha azt hiszi, hogy fogva tarthat engem, akkor téved."

"Lachlan. És nem áll szándékomban fogva tartani téged."

Átverhetett volna engem egyszer.

Elkaptam a lélegzetemet. Mert nem szólalt meg hangosan. A hangja mégis olyan tisztán és hitelesen csengett a fejemben, mint egy harang. Pontosan úgy, mint a repülőn.

A vágy elöntött, ahogy a szívem gyorsabban vert. A tekintetét tartva koncentráltam arra, hogy egy mondatot formáljak a fejemben. Hallasz engem, Chloe?

Felpattant, majd a fejtámlának vetette magát, egyik kezét kinyújtotta, mintha el akart volna hárítani. "Te..."

"A fejedben beszéltél." Ahogy te is az enyémben. A szívem most már hevesen vert, a tudat, hogy ki és mi volt ő, hullámokban zúdult rám.

"Nem, nem én voltam."

Megbillentettem a fejem. Átverhetett volna engem.

Az ajkai szétnyíltak, és a mellkasa gyorsan emelkedett és süllyedt. "Mi vagy te?" A hangja felemelkedett. "Hogy hallod a gondolataimat? Hogyan változtál át azzá a... izévé?" Egy könnycsepp csordult végig az arcán. "Válaszokra van szükségem, mert azt hiszem, megőrülök."

Védelmező érzés támadt bennem. Korábban a testét akartam. Vagy legalábbis azt mondtam magamnak, hogy csak ennyi volt - egy átmeneti viszketés, amit azzal tudtam megvakarni, hogy ágyba viszem.

Most már tudtam, hogy többről van szó. Sokkal több. Chloe Drexel nem ment sehova.

És itt volt az ideje, hogy megadjam neki a válaszokat, amiket keresett.

Az ablakhoz mentem, ahol a hold súlyosan függött az égen. Lehunytam a szemem, és elűztem az érzékeimet. ALEC.

A válasza azonnal jött, a mentális hangja erős és hitetlenkedő volt. Lachlan?

Igen. Chloe-val vagyok, és úgy tűnik, új képességre tettem szert.

Elégedettség áradt át mentális kapcsolatunkon, egy egyenletes zúgó hanggal együtt. Én megmondtam.

Összeszorítottam az állkapcsomat. Elviselhetetlen volt emiatt. A kastély közelében vagy?

Lehetséges.

Gyere a torony ablakához.

A zúgó hang felerősödött. Egy perc múlva ott leszek.

Megfordultam, és Chloe-t még mindig az ágyon guggolva találtam, arcvonásai összeszorultak az aggodalomtól. Az ablak felé mutattam. "Figyelj, kislány."

A lány a homlokát ráncolta, a kérdések gyakorlatilag körülötte lebegtek.

"Csak figyelj. Nem tart sokáig."

A homlokráncolása elmélyült, és a tekintete köztem és az ablak között kalandozott. Aztán megfeszült, mintha figyelt volna valamire. Előrehajolt, és a szemei elkerekedtek.

Egy árnyék esett mögém. Megpördültem, amikor Alec felbukkant a képben.

Dicső szörnyeteg. És, ó, de jól mutatott. Pikkelyei fodrozódtak a holdfényben, és a farka szikrákat szórt, amelyek széthasították az éjszakát. A teste olyan zöld volt, mint a szeme, a szárnyai mély smaragdzöldek, aranyszínű erezetűek. Fekete szarvak nőttek ki a fejéből, és hozzá illő tüskék díszítették a farka hosszú, kanyargós hosszát. A zúgás, amit a fejemben hallottam, körbevette a tornyot, a hang olyan volt, mintha egy hatalmas motor verte volna a levegőt.

"Ó... Istenem... - lihegte mellettem Chloe. "Ez..."

"Egy sárkány" - mondtam, és felé fordultam. Lesöpörtem egy laza fürtöt az arcáról, és hagytam, hogy a kezem elidőzzön rajta. "Sárkányok vagyunk, kislány."

"Mi?" Kinézett az ablakon. "Te és Alec."

"Igen."

"Nem hallucinálok?"

Olyan imádnivalóan komolyan nézett, hogy a mellkasomban gyengédség gyűlt össze. "Nem, drágám", mondtam, hüvelykujjammal végigsimítva puha arcán, "ez nem álom".

Valami felvillant a szemében, és elsápadt. "A repülőgép..."

Megfogtam az állát, és ezúttal a hüvelykujjammal végigsimítottam a duzzadt alsó ajkán. "Nem álom, Chloe kislány. Az nagyon, nagyon valóságos volt."