Amy Pennza - Kiss of Smoke - Ötödik fejezet

 

Ötödik fejezet


LACHLAN


Ahogy beléptem a kastélyba, féltucatnyi oka volt a rossz kedvemnek. A legfőbb az volt, hogy a bejárati ajtót kellett használnom - amit általában kerültem, tekintve, hogy kétszer annyi időbe telt, mintha egyszerűen a földről felugrottam volna az erkélyre. De Chloe ablaka ugyanerre az udvarra nézett, és nem kockáztathattam, hogy meglássa, amint olyasmit teszek, amire egy átlagos embernek sem lenne szabad.

Miss Drexel volt a másik oka annak az elégedetlenségnek, amely egyenletes folyamként kígyózott az ereimben, és amelyet képtelen voltam megfékezni.

Minden igyekezetem ellenére sem tudtam kiverni őt a fejemből. Általában a hold hívása olyan erős volt, hogy minden más gondolatot elnyomott. Ezüstös markában szabadon sodródhattam az égen, elmémet nem terhelte az évek óta tartó eredménytelen keresés súlya.

De ahogy leszállt az éj, és a csillagok felragyogtak a fejem felett, gondolataim újra és újra visszatértek Chloéhoz. Bár a testem még mindig zümmögött a közös szenvedélyünktől, az utóhatás volt az, ami folyton a fejembe szállt. Én voltam az, aki a repülőgépről a kocsiba vittem, és én voltam az, aki a repülőtérről a kastélyba vezető kanyargós úton átöleltem. Átadtam volna Alecnek, de ő hozzám kuporodott, mint egy álmos kiscica, teste meleg volt, sápadt haja jázminillatú.

Az az átkozott illat még mindig hozzám tapadt, és megtöltötte a tüdőmet, amikor a város fölé suhantam, amelyet egy sóhajjal el tudtam volna törölni.

Olyan tanácstalanok az emberek. Ez volt a fajuk nagy ajándéka. Úgy tehettek, mintha ők uralnák a bolygót.

Csak addig, amíg fel nem néznek.

Ezért kellett Alecnek tévednie. Chloe nem lehetett a párunk. A sors nem lenne olyan kegyetlen, hogy egy ilyen törékeny teremtményt adjon nekünk. Egy olyat, akit könnyen el lehet törni vagy el lehet lopni.

Persze a sors már több mint ezer éve átveri a fajunkat.

A többi elsőszülött fajjal ellentétben a mi fajtánknak nem voltak szövetségei. A királyunk által évezredekkel ezelőtt aláírt Nagy Szerződés volt a legközelebbi garancia arra, hogy békésen éljünk együtt a világ többi mágiahasználójával. De ez a megállapodás többnyire egyoldalú volt, és az ellenségeink mindig is keresték a módját, hogyan csaphassanak le anélkül, hogy megszegnék a feltételeit. Bármelyik társunk célpont lehetett.

Egy emberi társunk teher lenne.

Mégsem tudtam kiverni Chloét a fejemből. Nem tudtam, mióta három hónapja besétált az irodámba. A csábító és az ártatlan keveréke volt. Vonásai finomak voltak, szinte babaszerűek, tág, kék szemekkel, sima bőrrel és bolondos orral. De ez a piruló szépség megállt a szájánál. Pufók és rózsaszínű ajkai zárt ajtókhoz és fekete selyemlepedőkhöz illettek. És volt egy olyan szokása, hogy az alsó ajkát rágcsálta, amikor mélyen elgondolkodott vagy tanácstalan volt valamiben.

A teste ugyanilyen zavaró volt. Hajlékony idomait munkához illő ruhákba öltöztette, de semmilyen anyag nem tudta elrejteni azokat a hosszú lábakat és feszes melleket. A karcsú derekat és a kerek feneket. Legszívesebben elmerültem volna a melegében. Érezni, ahogy a puncija a száram körül hullámzik, miközben a szirén szája még többért könyörög.

És pontosan ezt terveztem, amíg Skóciában volt, feltéve, hogy ő is akarta. Amit persze akart is. Alecnek igaza volt ebben. De abban tévedett, hogy ő a miénk. Egyetlen megkérdőjelezhető telepátia nem bizonyította a párkapcsolatot. Nem kellett, ahogy ő fogalmazott, "jobban megismernem őt". Le kellett feküdnöm vele - lehetőleg Alec-kel együtt -, amíg ki nem verem a fejemből. Aztán mehetett volna, és Alec és én visszatérhettünk volna az igazi társunk kereséséhez.

És örökre magunk mögött hagyhatnánk Chloe Drexel kellemetlenségeit.

"Hol van Chloe?" Kérdeztem, amikor besétáltam a hálószobámba, és megláttam Alecet a nappali egyik székén elterülve.

Elvonta a tekintetét a szemközti falon lévő síkképernyős tévéről, ahol épp egy rögbimeccs folyt. "Neked is jó estét, Lachlan."

Leültem a kanapéra, és végignéztem rajta. A haja nedves volt, a vörös-arany szálak szinte barnának tűntek. Mezítelen lába egy ottománra támaszkodott, és egy fekete melegítőnadrágon kívül semmi más nem volt rajta. A mellette lévő asztalon egy cigarettacsikkekkel teli üveg hamutartó állt.

Felvontam a szemöldökömet. "Hideg zuhany és egy doboz cigaretta? Megtartottad a szavadat, Alec. Le vagyok nyűgözve."

"Igen, és a kék tökeim is bizonyítják ezt." Fintorogva mormogta: "Annak ellenére, hogy kétszer is kivertem a zuhany alatt".

Azonnal felidézett az agyamban egy képet róla, amint ott áll a vízsugár alatt, izmos feneke meghajlik, miközben a keze a farkát dolgozza. A vágy egyenesen az ágyékomba szökött, de kényszerítettem magam, hogy a beszélgetésre koncentráljak. Minél hamarabb lefeküdtünk Chloéval, annál hamarabb hagyhattuk magunk mögött ezt az egész utazást.

" Hogy volt ma?" Kérdeztem.

"Őszintén szólva, nem jól." A szexuális frusztrációtól sugárzó hangja eltűnt, helyét az aggodalomé vette át. "Aggódom, hogy igazad lehet azzal kapcsolatban, hogy elbűvölöm őt. Ma reggel zavartnak tűnt. Aztán felhívta az anyja, és a dolgok még inkább a pokol felé fordultak."

"Mi történt?"

Végigfutott a nap eseményein, kezdve azzal, hogy Chloe rosszul lett a reggelinél, és az anyja ultimátumával végződött.

Amikor befejezte, halkan füttyentettem. "Szerinted komolyan gondolja, hogy kitagadja Chloét?"

"Átkozottul komolyan hangzott. És Chloe arckifejezéséből ítélve azt kell mondanom, igen, komolyan gondolta."

"Mennyire áll közel Chloe a családjához?"

Alec lehajtotta a fejét, és a hangja enyhén szemrehányó volt, amikor azt mondta: "Minden ilyen információ benne volt a háttérellenőrzési jelentésben, amit az asztalodon hagytam, amikor felvettük."

"Te vetted fel."

"Elolvastad a jelentést?"

"Frissítsd fel a memóriámat."

Rám nézett, de azt mondta: "Ő egyke. Az apja meghalt, amikor még kicsi volt. Az anyja ingatlanközvetítő, de a manhattani lakása túlságosan szép ahhoz, hogy valaki évente néhány szerény ingatlant adjon el. Úgy tűnik, karriert csinált abból, hogy a házasságon keresztül gazdagságot építsen". A férfi felhorkant. "Mindig a sorozatos monogámoknak van a legtöbb gondjuk mások szexuális életével."

Elgondolkodtam ezen az információn, ami valóban új volt, hiszen, mint Alec nagyon is jól tudta, nem olvastam a jelentését. Az ő szavaiból és a Chloe által itt-ott elejtett apró célzásokból világossá vált, hogy a gyerekkora az előkelő elhanyagoltság jegyében telt - dadák és napközis táborok által nevelt gyerek.

Az ilyen neveltetésű emberek gyakran félénkek vagy ridegek lettek. De Chloe egyik sem volt. A New York-i irodában mindenki szerette őt. Állandóan fánkot vagy apró finomságokat hozott a személyzetnek. Egyszer még a recepciósnak is vett egy szivárványszínű cserépben lévő növényt, ami olyan felháborítóan fényes volt, hogy kétszer is megnéztem, amikor elmentem mellette.

"Mi ez az átkozott dolog?" kérdeztem.

Chloe felnézett, miközben a leveleket rendezgette. "Ó! Mr. MacKay." Az arca élénk rózsaszínű lett, és többször nyelt egyet, mielőtt azt mondta: "Ez egy növény."

"Azt látom, Miss Drexel. Én arra a cserépre gondoltam, amit az űrállomásról láthatnak az asztronauták."

A lány először a homlokát ráncolta, babakék tekintetét zavarodottság töltötte el. Aztán ideges nevetést eresztett meg. "Színes, azt meg kell hagyni. A Szivárványhidat jelképezi. Tudod, a háziállatoknak." Amikor továbbra is értetlenül bámultam, azt mondta: "Nem tudod".

Megráztam a fejem.

Átvetett egy pillantást a válla fölött, és alacsony lófarokba kötött szőke hullámai a bő mellei fölött suhogtak. Amikor szembefordult velem, lejjebb vette a hangját. "Karen macskája meghalt, ezért fel akartam vidítani. Van egy vers, amiben az áll, hogy a háziállatok haláluk után átmennek a szivárványhídon a mennyországba, és egy napsütötte zöld réten várják a gazdájukat."

Eltartott egy percig, amíg a magyarázatát megértettem - valószínűleg azért, mert azzal voltam elfoglalva, hogy a száját bámuljam. Azt a duzzadt, rózsaszín szájat, amitől még akkor is megrándult a farkam, amikor recepciósokról és macskákról beszélt.

"Mr. MacKay?" Az alsó ajkát rágcsálta, a tekintetéből aggodalom áradt. "El tudom vinni a növényt, ha túl világos az irodában."

Legszívesebben ráordítottam volna, hogy hagyja abba ezt az ostobaságot. Hogy hagyja abba, hogy az egész világ arról fantáziáljon, hogy a száját dugja. Ehelyett azt mormoltam, hogy "tartsd meg", és elsétáltam, mielőtt megcsókolhattam volna vagy kirúghattam volna.

Alec egy hangot adott ki, ami visszarántott a jelenbe. "Megnéznéd ezt?" - kérdezte, és a tévére mutatott, ahol a bírók két kiabáló játékost rángattak szét. "Ezek a bírók elvesztették a fejüket. Csak hagyjátok játszani a srácokat, ti cifra szemetek".

"Gondolod, hogy visszamegy New Yorkba?" Kérdeztem.

Kikapcsolta a tévét, és rám nézett, zöld tekintete túlságosan is éleslátó volt a látszólag laza pózához képest. "Nem adok neki lehetőséget" - mondta egyszerűen.

"Ő egy modern nő. Hozzászokott ahhoz, hogy maga hozza meg a döntéseit." És könnyen dönthet úgy, hogy nem érjük meg, hogy tönkretegyük a családjával való kapcsolatokat, különösen miután megtudta, mit akarunk tőle valójában. Chloe fantáziálhatott rólunk, de volt különbség aközött, hogy valaki elmerül egy forró ábrándozásban, és aközött, hogy cselekszik is.

Alec szemeiben megmozdult a fenevad, felfedve a barnás bőr és a könnyed mosoly mögött a birtokló, halálos teremtményt. Aztán megvonta a vállát. "El fogom csábítani. Nem fog rájönni, hogy soha nem volt választása."

"És mi lesz az elméjével? Ha ennyire törékeny..."

"Nem fogom elbűvölni." Gonosz fény gyúlt a szemében. "Nem lesz rá szükségem."

"Gondolod, hogy ez működni fog?"

Leeresztette az állát. "Lachlan."

Igaza van... Mégis... "Elcsábítani őt lassú folyamat lehet, tekintve az esküvői drámát, és most ezt az anyja által húzott vonalat a homokban. Azt mondtad, hogy ma a galérián elzárkózott tőled. Nyilvánvalóan össze van zavarodva az irántunk táplált érzései miatt. Időbe telhet, mire megbarátkozik a gondolattal, hogy egyszerre két férfit akar". Egyenesen rávetettem egy pillantást. "A türelem pedig egészen biztosan nem tartozik az erényeid közé, Alec."

Az orrcimpái felpattantak, ahogy felismerte az előző napi mondatát, és nem volt szükségem a mentális ajándékaira, hogy tudjam, arra gondol, ami ezután következett. Végigfuttatta a tekintetét a testemen, megragadva az egyszerű fehér pólót és a bő nadrágot, amit a műszak után húztam magamra. Durva hangon, és talán egy kicsit irigykedve kérdezte: "Milyen volt a vadászat?".

" Eseménytelen."

"Unalmas?"

Most rajtam volt a sor, hogy megvonjam a vállam. "Jobb, ha te is ott vagy." Alecet nem húzta a hold, mint engem, de még mindig ragadozó volt - talán még inkább, tekintve a származását. Legtöbbször akkor csatlakozott hozzám, amikor a hold vonzásának már túl nehéz volt ellenállni. De nem kockáztathattuk meg, hogy Chloe-t felügyelet nélkül hagyjuk. Akkor nem, amikor a kastélyban való jelenléte célkeresztet helyezett a hátára.

"Szóval azt mondod, hogy hiányoztam neked - mondta. A vigyor és a szemében felgyülemlő forróság között nagyon tetszett neki a gondolat.

"Én nem mennék ilyen messzire."

"Hazug." A férfi a feje fölé emelte a karját, és kinyújtózott, a hasizmai meghajlottak, a feneke pedig felemelkedett a székről. "Innen is érzem a hazugságod szagát" - mondta egy lusta kilégzéssel.

Felálltam, és odasodródtam hozzá, hagytam, hogy a tekintetem végigvándoroljon a napbarnított mellkasán. "Csoda, hogy a sok cigi után még bármit is megérzel. Egyébként kösz, hogy ezt a szobámban csináltad."

"Bocsánat. Tudod, hogy csak akkor dohányzom, ha kanos vagyok."

Félrelöktem az ottománt, és a lába a földre csapódott. "Szóval kanos vagy, hmm?"

"Igen" - reszelősködött, a fejét hátrahajtotta, és a szemei csillogtak a leplezetlen kéjtől. Az erekciója kidudorodott a melegítőnadrág alatt, és a pulzusa keményen lüktetett a nyakában. Amikor a térdei közé léptem és letérdeltem, elakadt a lélegzete. "Mit csinálsz?"

"Kitalálom." Durván megrántottam a melegítőnadrágját, és néhány gyors rántással lerántottam róla. A merevedése kiszabadult, a csúcsán már nedvességgel pöttyözött, de nem törődtem vele. "Kezeket a feje fölé. Kapaszkodj a szék háttámlájába, és ne mozdulj".

Már-már komikusnak tűnő buzgalommal engedelmeskedett. Alec mindig készen állt mindenre, és a kalandvágya volt az egyik dolog, amit szerettem benne. Ugyanolyan domináns volt, mint bármelyik férfi, de általában örömmel hagyta, hogy átvegyem az irányítást. Néhányan talán gyengeségnek tekintették volna, hogy hajlandó alávetni magát. Valójában ez az erőssége része volt. Elég magabiztos volt ahhoz, hogy tudja, mit szeret, és elég alfa ahhoz, hogy megszerezze.

És hihetetlenül kielégítő volt megadni neki.

Szélesre toltam a térdeit, majd a tenyeremmel végigsimítottam az erőteljes combjain és a hullámzó hasizmain, teljesen elkerülve a szárát. Sűrűn nyelt, és az ajkai szétnyíltak, ahogy a szívverése felgyorsult. Nem siettem a felfedezéssel, a kéj az ereimben lüktetett, ahogy a kezem alatt éreztem a cizellált testét. Amikor elértem a mellbimbóit, megrándult, és az alsó ajkába harapott.

Pokolian szexi. Az agyam hátsó részében felbukkant a kép, ahogy Chloe ugyanezt csinálja. És csak így, mindkettőjüket az ágyamban akartam. Mindkettőjükre szükségem volt a hatalmamban.

De most Alec kezdte elveszíteni az irányítást.

"Érintsd meg a farkam - zihálta, és vonaglani kezdett. "Nagy szükségem van rá, Lach."

"Még nem." Enyhén megcsíptem a mellbimbóit, és elmosolyodtam, amikor felszisszent, és a szék háttámláját szorította fehéren. A lapos, szürkés csúcsokat csipkedtem, mielőtt mindkét kezemmel végigsimítottam az oldalain a csípőjéig, amit újra és újra megemelt, láthatóan vágyva arra, hogy a farkára fordítsam a figyelmemet. De nem törődtem vele, ehelyett mindenhol máshol simogattam. A selymes belső combjait. Kemény vádlijait, amelyeket enyhén beporzott az aranyszőrzet. Hosszú, csupasz lábát.

Mindenhol, kivéve a farkát és az alatta lévő szűk zsákot.

Ficánkolt, duzzadt szárát a hasának ütögetve. "Ha nem szopod le a farkam, meg fogok halni."

"Mindig ezt mondod."

"Ezúttal komolyan gondolom." A szeme zöld résnyire szűkült, és a hangja félig morgás, félig nyöszörgés volt. "Kibaszott kötekedő. Szét kéne rúgnom a segged."

Felálltam, és a fejemre húztam a pólómat, és forróság szúrta a tarkómat, ahogy úgy magába szívott, mint egy szomjan haló férfi. Amikor ledobtam a nadrágomat, olyan erősen szorította a széket, hogy a csuklójában lévő inak kiálltak. Fenyegetése ellenére mindketten tudtuk, hogy nem fogja megtörni a pozícióját. Mondtam neki, hogy ne tegye. Ennyire egyszerű volt.

Egy percig gyönyörködtem meztelen testének szexi nyújtózkodásában, amely úgy terült el, mint egy lakoma a tálaló tálcán. A férfi úgy volt összerakva, mint egy görög szobor. Minden izom, minden inak tökéletesen formált volt. A farka is gyönyörű volt. Tekintetem alatt megduzzadt - kilenc tömör hüvelyk, tetején egy sima, előváladékkal csöpögő fejjel.

A hangja kavicsosra változott. "Azt akarod, hogy könyörögjek?"

Anélkül, hogy megszakítottam volna a szemkontaktust, térdre ereszkedtem, egyik határozott kezembe fogtam a szárát, és lassan végignyalogattam a nedves csúcsát.

"Bassza meg" - zihálta, és a szemei elnehezültek. "Bassza meg."

Újabb hosszú, lanyha nyelvcsapást adtam neki. Ógaelül azt mondtam: "Mondd el, mit akarsz".

"Baszd meg, Lach" - reszelősködött ugyanezen a nyelven, és a kezemnek döfködött. "Tudod, hogy mit akarok."

"Igen, de hallani akarom, ahogy kimondod." A másik kezemmel a zacskóját simogattam, az ujjbegyem a feneke felé közelített.

A válasza sietve jött, nyögésekkel és csípőjének sürgető lökéseivel megszakítva. "Hagyd abba az incselkedést, és szopd le a farkam. Kérlek, Lach, annyira szükségem van rá. Tedd a szádat a farkamra és szopj -"

A teljes hosszát beszívtam, egyenesen belevágva egy kemény, gyors ritmusba.

"Baszd meg, igen!" A csípője felemelkedett, a farkát a számba nyomta. "Még többet, Lach. Istenem, ne hagyd abba!"

Lelkes kiáltásai visszhangzottak a szobában, és valahol az elmém mélyén egy kis hang figyelmeztetett, hogy Chloe esetleg meghallja. De a várfalak vastagok voltak, és ő megnyugodott, miközben én szabályos tempóba kerültem, egyik kezemmel a golyóit gyúrtam, míg a másikkal minden egyes alkalommal, amikor a szám felemelkedett, egy gyors pumpát adtam neki. Néhány merítésenként erősen szopogattam, és imádtam, ahogyan ettől felnyögött. Szerettem a farkának sós-édes ízét a számban, és sötét, fás illatát a tüdőmben. Kurvára élveztem, ahogy a feszes teste remegett felettem.

A hold hívó szavával a levegőben, a belső vadállatom megmozdult. A mellkasomban nyomás keletkezett, és szétterült kifelé, végtagjaimba csúszva. Még mindig Alec farkát szopogatva fel-alá, eléggé felemeltem a fejem, hogy lássam az arcát. Megint az ajkát harapdálta.

Mint Chloe.

A vadállatom nyugtalanná vált. Akartam őt. A gondolat megformálódott a fejemben. Nem igazán szavak, mert a fenevad nem beszélt. De kinyilvánította a kívánságát. Ha valamit nagyon akart, akkor nem is kívánt. Csak elvett.

Hamarosan megmondtam neki. Chloe a kastélyban volt, és Alec nem hagyta volna elmenni. Pontosabban, kész volt arra, hogy a jelentős bájával - képletesen, nem szó szerint - meggyőzze a lányt, hogy maradjon. Lehet, hogy ő és én különböző okokból akartuk őt, de mindketten akartuk. Szóval, ez így is volt. Chloe Drexel a miénk lett. Egy napra. Egy hónapra. Akármeddig is tartott, amíg kiűztem őt a gondolataimból, és meggyőztem Alecet, hogy nem több, mint egy múló szeszély.

Nem társ. Csak egy kellemes szórakozás.

A szörnyeteg erősebben nyomult.

A bőröm égni kezdett.