Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizedik fejezet

 

Tizedik fejezet


CHLOE


Amikor felébredtem, az ágy üres volt. Napfény szűrődött be az ablakon, és fekete füstoszlop reszketett a levegőben.

Oké, tehát a tegnap este nem álom volt.

És sárkányok? Nagyon is valóságosak.

Ahogy felültem, és a mellkasomhoz húztam a lepedőt, a füst Alecé formálódott. A haja vizes volt, és csak egy elégedett mosoly volt rajta.

"Jó reggelt, kislány."

Egy kósza fürtöt a fülem mögé túrtam. "Öhm, jó reggelt." Ne nézz a farkára. Ne nézz a farkára.

Vigyorgott.

Hőség öntötte el az arcom. Kezdett eszembe jutni, hogy ő és Lachlan tudnak gondolatolvasni. És füstté változni. És olyan gyorsan mozogni, hogy nem tudtam követni. Te jó ég, mibe keveredtem?

És ami még fontosabb, hogyan ugorhattam ágyba velük a kinyilatkoztatásuk után? Tényleg ennyire fogékony voltam az izmos mellkasra és a skót bölcsességre?

Alec aggódó arckifejezéssel lépett felém. A farka nehezen lengett a combján, a vastag hossz még nagyobbnak tűnt a napfényben.

Az arcom egyre forróbb lett. " M-Megtennéd, hogy felveszel egy nadrágot."

Bűnbánó kifejezés villant át a vonásain. "Bocsánat. A ruhák és a váltás nem férnek össze. De meg tudom oldani." Leült a matracra, és az ágynemű egyik sarkát az ölébe húzta. " Jobb?"

"Igen" - fojtottam ki. Valahogy az a tény, hogy lefeküdtem vele és Lachlannal - kétszer is -, sokkal megdöbbentőbb volt, mint az, hogy megtudtam, hogy varázserővel rendelkező mitikus lények.

Bár, kit akartam átverni? Az elmúlt két napban minden sokkoló volt. Talán ez volt most az életem, egyik katasztrófából a másikba botorkáltam.

Alec a homlokát ráncolta. "A tegnap este nem volt katasztrófa."

Magasabbra húztam a lepedőt, mintha az anyag talán távol tartaná őt a fejemtől. "Állandóan hallod a gondolataimat?" Ó, Istenem, azóta hallgatózott, mióta megismertem?

"Nem", mondta gyorsan. "Az ajándék nem így működik. A legtöbb emberrel csak küldeni tudok, fogadni nem, bár képes vagyok befogadni valakinek a gondolatait, ha azok nagyon erősek vagy kifejezetten nekem irányulnak. Képeket vagy álmokat nem tudok befogadni, csak szavakat, és általában egy szobában kell lennem valakivel, hogy mentálisan kommunikáljak. Lachlant tisztábban hallom, mint a legtöbben, mert ő a társam."

A gyomrom egy kicsit felfordult. "Tegnap este is ezt a szót használtad, amikor megkérdeztem, mi vagy."

"Így van." A hangja rekedtté vált, és valami megcsillant a szemében. "Te is a társam vagy. Az enyém és Laché. Nagyon régóta várunk rád, Chloe."

Nagyon. Mi volt az az akcentusa, ami miatt minden értelmemet elhagyva a vágy pocsolyájává olvadtam? De ezt most nem engedhettem meg magamnak. Válaszokra volt szükségem. "Ez pontosan mit jelent, hogy én vagyok a társad? Olyan, mint egy barátnő, vagy..."

Az ajtó kinyílt, és Lachlan lépett be. Fekete nadrágot és egy sötét pulóvert viselt, ami kasmírnak tűnt, de valószínűleg valami sokkal drágább volt. A vállai feszültek az anyagon, és a haja nedves volt.

Az agyam azonnal képeket idézett fel róla és Alecről, amint együtt állnak a zuhany alatt, erőteljes testükön csuromvizes a víz. Becsuktam az agyam, kitaszítva a képeket a fejemből, mielőtt bármelyik férfi is észlelhette volna a gondolataimat.

Lachlan megállt az ágy lábánál, és fintorogva nézett Alecre. "Belehaltál volna, ha normális ember módjára használod az ajtót?"

Alec megvonta a vállát. "Chloe már tud rólunk. Nem lesznek titkaink egymással."

De én nem tudtam mindent. És a kérdések olyan gyorsan árasztották el az elmémet, hogy úgy tűnt, forog a fejem.

Csakhogy nem csak úgy tűnt. A szoba megbillent, és a gyomrom összeszorult, ahogy az émelygés hulláma csapott át rajtam.

"Chloe?" Lachlan másodperceken belül mellettem volt. "Olyan sápadt vagy, mint a lepedő. Hadd segítsek neked, kislány." Lefelé vezette a felsőtestemet, hogy a homlokom a térdemen nyugodjon. Hideg verejték szúrta a halántékomat és a hónom alatt, és a számból ellenőrizhetetlenül folyt a víz.

Gyengéd ujjak simították hátra a hajamat a fejemről. "Mély lélegzetvétel" - mondta Alec. "Szép lassan."

Úgy tettem, ahogyan utasított, addig szívtam be a levegőt, amíg a tüdőm égett, majd a számon keresztül engedtem ki. Az émelygés gyorsan elmúlt, én pedig felegyenesedtem, végtelenül zavarba jöttem. "Sajnálom" - motyogtam. "Biztos még mindig időeltolódásom van."

A srácok pillantást váltottak, furcsa tekintet suhant át közöttük.

"Micsoda?" Zavarom még jobban elmélyült. "Valami baj van?"

"Nem, drágám." Alec megveregette a térdemet. Most az egyszer tétovának tűnt, mintha bizonytalan lenne. "Ember vagy, és... nos, eltarthat egy ideig, amíg... hozzászoksz."

Az aggodalom gyorsan felerősödött. "Mihez kell hozzászoknom?"

"Semmi rosszhoz. Csak egy másfajta élethez."

Ő és Lachlan még egy pillantást vetettek egymásra, és a nyugtalanságom egyre nőtt. Az éjszaka eseményei felidéztek, emlékeztetve arra, milyen könnyen leigáztak a tetőn.

Aztán Alec a toronyba hurcolt, és azt mondta, nem hagyhatom el a szobát. Ragyogott, amikor ezt mondta, és a szavai úgy nyaldosták a bőrömet, mint az elektromos áram. Ezt az érzést nem akartam megismételni.

Mindkét férfi a homlokát ráncolta. Alec felém nyúlt. "Chloe..."

"Várj." Hátrébb húzódtam, magammal rángatva a lepedőt. A szobát betöltő éles nappali fényben más volt a hangulat. Elmúlt az álmodozó, csábító éjszaka. Ez volt a valóság, és a férfiak, akikről azt hittem, hogy ismerem őket, nem voltak emberek. "Nem tudom, hogyan működik ez az egész. Azt mondod, hogy kapcsolatot akarsz? Vagy ez a párkapcsolati dolog olyan, mint egy házasság?"

Lachlan teljesen mozdulatlan volt, aranyszínű szemei komolyabbak voltak, mint amilyennek valaha is láttam őket. Ami sokat mondott. Mély hangja ugyanolyan ünnepélyes volt. "Ez sokkal több, mint egy házasság. A párkapcsolat állandó."

"És örökkévaló" - mondta Alec.

A szívverésem felgyorsult. Hirtelen kisebbnek éreztem az ágyat, amikor mindketten rajta voltak. "Mit értesz az örökkévalóságon? Mint az angyalok és a mennyország?"

Alec megrázta a fejét. "A sárkányok az egyetlen igazi halhatatlanok. Mi csak szívfájdalomban halhatunk meg, és még az is általában választás kérdése. Nagyon nehéz minket megölni."

Nagyon." Ezúttal nem a vágy lövellt végig az ereimben. Szívem hevesen kalapálva kutattam az arcát, most az egyszer nem hatott meg a férfias szépsége. "Hány éves vagy?"

"Valamivel több mint háromszáz."

Ó... Istenem. Öregebb volt, mint az Egyesült Államok. Nem csoda, hogy olyan sokat tudott a hosszú galériában lévő festményekről. Valószínűleg találkozott néhány emberrel a képeken.

Lachlan arckifejezése kifürkészhetetlen volt, amikor felé fordultam. "És te?"

"Ennél jóval idősebb."

"Hány éves?"

Szünetet tartott. " Tizenkét évszázaddal, kislányom."

Elakadt a lélegzetem. "Én huszonnégy éves vagyok."

"Igen", mondta Alec. "De meg fogod tanulni, hogy a kor valóban csak egy szám. Különösen, ha túljutsz az első pár évszázadon."

A pulzusom megdobbant. "Akkor most már én is halhatatlan vagyok, mint te?"

"Az leszel." Valami sötét és megszállott tekintet suhant át a szemén. "Miután magunkévá teszünk."

"Ez mit jelent?" Ismét váltogattam a tekintetem közöttük, és kezdtem úgy érezni, mintha egy véget nem érő pingpongjáték csapdájába estem volna. Pánik kavargott a zsigereimben. A családom nem volt vallásos, de anyám gyerekkoromban minden karácsonykor elvitt a Szent Patrik-székesegyházba. A mise pompája és pompája gyönyörű volt, de a mise nagy részét azzal töltöttem, hogy az ólomüveg ablakokat bámultam, amelyek közül több is a mennyországot ábrázolta. Gyermeki agyamnak az örökkévalóság gondolata rémisztő volt. Mit fogok csinálni egész nap a mennyben? Vagy örökké egy sárkánypárral párosodnék? Mi lenne, ha el akarnék menni?

Alec szeme felvillant. "Ezt a kérdést tegnap este eldöntöttük, Chloe".

"Úgy érted, miután elfenekeltél?" Istenem, hogy felejthettem el ezt?

Egyszerű... El voltam foglalva azzal, hogy többszörös orgazmusom legyen.

Összeszűkítette a szemét. "Egy egyszerű pofon. Készen álltál arra, hogy Invernessbe penderítsd a tökömet."

Kezdem azt kívánni, bárcsak megtettem volna.

Egy vörös-arany szemöldöke felszaladt. "Ez aztán a mocskos játék, kislány."

"Maradj távol a fejemtől!" Visszatántorodtam, és a vállam fának ütközött. Csapdába estem. Megint. A mellkasom összeszorult. "Tegnap este megígérted, hogy elmehetek. De most már társakról, követelésről és halhatatlanságról beszélsz. Úgyhogy szeretném, ha egyenesbe kerülnél velem." Addig nyomódtam a fejtámlához, amíg az a gerincembe nem fúródott. "Elengedsz?"

A férfiak elhallgattak, a tekintetük egyenletes volt.

És ez volt minden válasz, amire szükségem volt.

"Fogoly vagyok itt?" Kérdeztem, és utáltam, ahogy a hangom remegett a végén.

"Soha" - mondta Alec.

"Akkor mondd, hogy elengedsz!"

"Ezt nem tehetjük meg. Te vagy a társunk." A szeme kivilágosodott, és egy pillanatra úgy tűnt, mintha valami erős érzelemmel küszködne. Vett néhány mély lélegzetet. "A sárkányok megszállottak a párjuk iránt. Nem lenne... bölcs dolog előlünk menekülni."

Először fordult elő, hogy valódi félelem csúszott végig a gerincemen. Azt mondta, hogy le fognak vadászni engem?

Lachlan megszólalt. "Te kérted, hogy legyünk egyenrangúak veled, Chloe. Szóval itt az igazság. A mi fajunknak nincsenek nőstényei. Már régen kihaltak, elragadta őket egy rejtélyes betegség, amely csak a mi asszonyainkat érintette. Ez egy másik időben történt, amikor a világot még átitatta a mágia. Talán egy vírus volt, vagy valamilyen vérzavar, de a legvalószínűbb, hogy az ellenségeink által kifejlesztett varázslat. Mi átoknak hívjuk."

"Kibaszott vámpírok" - motyogta Alec, én pedig feléje rántottam a fejem. A vámpírok is léteztek?

"Soha nem tudtuk bizonyítani, hogy ők voltak - mondta Lachlan. "De ők és a többi Elsőszülött Faj - a világ többi mágiahasználója - megünnepelték az Átkot, azt hitték, hogy ez lesz a végünk. Igaz, volt némi igazuk. Az őseink erőszakos népség voltak. Az emberi mesék nem véletlenül beszélnek sárkányokról, akik falvakat gyújtanak fel..."

"Mi már nem csinálunk ilyet - mondta Alec.

"-és ártatlanokat gyilkolnak."

"Vagy azt."

"És mi van a leányok elrablásával?" Kirobbantottam. Elég Grimmet olvastam már ahhoz, hogy tudjam, hogyan mennek a történetek, és a Disney-változatok alig hasonlítottak az eredetire. Ott volt még az a tény, hogy egy toronyszobában ültem, sarokba szorítva egy pár átkozott sárkánnyal.

Lachlan nem tagadta. "A sors mindenkinek kiválasztja a párját, Chloe. Még az embereknek is. A te fajtád csak általában nem él elég sokáig ahhoz, hogy találkozzon a kiválasztottal. Vagy talán egy másik életben találkoznak, nem tudom. De az idő nem kérdés az Elsőszülött Fajok számára. Több ezer évet is várhatunk arra, hogy az igazi társunk megjelenjen. Amikor az utolsó nőstény sárkány elpusztult, az őseink felkészültek a követésre. A sors azonban változékony dolog. Alkalmazkodik és alkalmazkodik. Ahelyett, hogy kihaltak volna, a hím párok új társakat találtak az Elsőszülöttek között."

Hát, ez nem is hangzott olyan rosszul. És a lélektársakról szóló magyarázatának is volt értelme. Mindig voltak azok a ritka párok, akik tökéletesnek tűntek egymás számára, vagy az időnként előforduló megható történet egy idős párról, akik órák vagy napok különbséggel haltak meg.

"A sors új társakat adott nekünk" - mondta - "de ez egy tökéletlen kiigazítás volt". Talált egy laza fonalat az ágyneműn, és elpattintotta, apró lyukat hagyva rajta. "Minden alkalommal, amikor egy sárkánypár egy másik fajból származó nősténnyel párosodik, elvisszük a népétől."

"És az esélyt, hogy párosodjon a sajátjai egyikével" - motyogta Alec, tekintete a könnycseppre szegeződött.

"Vámpírral, vérfarkassal, boszorkánnyal és tündével" - mondta Lachlan. "Az összes többi elsőszülött faj egyesült ellenünk. Nem tudták egyenesen megölni a hímjeinket, ezért a nőstényeinket vették célba, lemészárolták a saját lányaikat, hogy eltöröljék a sárkányokat a föld színéről." Összeszorult az állkapcsa. "Ennek során még a saját rokonaikat is megölték. A királyunk kivételével minden sárkány félvér, mivel az anyáink különböző fajokból származnak. De a többi Elsőszülött urait ez nem érdekelte."

"Csak a halálunkat akarták - mondta Alec keserűen. "Ha nem lennének sárkányok a világon, a sors előbb-utóbb egy elfogadható párral párosítaná a nőstényeiket." Vékony mosolyt villantott rám. "Anyád hozzáállása az életmódunkhoz nem újdonság. A legtöbb Elsőszülött buja teremtés, de a sárkányok az egyetlen poliamor faj. Egy ezeréves vámpírherceg valószínűleg nem fog ujjongani, ha azt látja, hogy a lánya két hímneművel párosodik, akik megosztják az ágyukat."

"Szóval háború volt - mondta Lachlan. "Évszázadokon át harcoltunk, a létszámunk egyre fogyatkozott. Kétségbeesetten az őseink nőstények megszerzéséhez folyamodtak, hogy teszteljék, összeférnek-e párként. Ebből a gyakorlatból származnak a meséitek."

"Szerzés", mondta. De valójában elrablásra gondolt. "Úgy érted, hogy fogva tartottátok őket." Körbepillantottam a majdnem üres szobában. A rácsos ablakra. A kastély régi volt. A torony ősinek tűnt, a falak tömbjei durvábbak és primitívebbek voltak, mint a többi helyiség, amit láttam. "Ilyen helyeken tartottad őket."

"Az más idők voltak, Chloe. A mi népünk haldoklott."

"Ettől még nem lesz helyes."

"Nem", mondta Alec halkan. "És ritkán működött. Cormac, a királyunk, szerződést kötött a többi fajjal. A sárkányok beleegyeztek, hogy nem ejtenek el és nem használnak mágiát a nőstények ellopására, a többi Elsőszülött pedig beleegyezett a tűzszünetbe. Ha egyszer egy sárkánypár magáénak vall egy nőstényt, a rokonainak tilos megpróbálni visszavenni. De nekünk tisztességesen kell igényt tartanunk rá, és a nősténynek saját akaratából kell hozzánk jönnie."

Ahogy csend lett, igyekeztem értelmet adni mindennek. Tehát a háborújuk véget ért, és szabadon követelhettek maguknak bármilyen nőstényt, amíg nem tartják fogva az akarata ellenére?

Akkor miért ültem egy olyan szobában, amelynek ablakain rácsok voltak?

"Hogy biztonságban legyél - mondta Lachlan, olvasva a gondolataimban. "A szerződés megállította a háborút, de ettől még a többi Elsőszülött nem kezdett hirtelen szeretni minket. A nőstényeinket célba venni továbbra is az egyik legkevesebb módja annak, hogy kárt tegyünk egy sárkányban. Az ellenségeink örökké megkerülik a szerződés határát anélkül, hogy megszegnék azt. Azzal, hogy igényt tartasz ránk, némi védelmet kapsz, de még mindig sebezhető maradsz. A legbiztonságosabb hely számodra a mi oldalunkon van."

Az ajkaim szétnyíltak. Úgy értette, hogy örökké? Úgy értette, hogy soha többé nem lehetek egyedül? Még kávézni sem?

"Egyelőre" - mondta.

Megdörzsöltem a homlokomat, ami kezdett fájni. "Ez sok minden, amit fel kell dolgozni. Az egész új nekem, és az, hogy mindketten a fejemben vagytok, nem segít."

"Nekem is új, kislány." Alecre pillantott. "A telepátia nem tartozott az adottságaim közé, amíg te nem jöttél."

Leengedtem a kezemet. "Hogy érted ezt?"

"Ez egy tünde képesség. Az anyám vérfarkas volt." Grimaszolt. "Nem a kommunikációs képességeiről ismert faj."

A tekintetem Alecre tévedt. "Szóval az anyád..."

"Fae. Az anyánktól örököljük az adottságokat, de a sárkányvér erős. Lachot például a Hold húzza, de nem tud farkas alakba váltani. A sárkányos oldala túl domináns. Amikor továbbadjuk a génjeinket, a gyermekeink csak a mi sárkány DNS-ünket kapják. Ez olyan, mintha a vér megvédi magát a felhígulástól."

A kölykök említésére a gyomrom furcsán felfordult. "Én ember vagyok. Nekem nincs olyan adottságom, amit továbbadhatnék."

A férfiakra a kellemetlenkedés aurája telepedett. Alec elmosolyodott, de ez nem az ő nyílt, könnyed mosolya volt. "A gyermekeid iránti szeretetet fogod továbbadni, kislány."

Lachlan hallgatott. Amikor találkoztam a tekintetével, lesütötte a szemét, a tekintete szorosan le volt zárva, amilyennek még sosem láttam.

És hirtelen a kirakós darabkái a helyükre kerültek. A viszonylagos hidegsége velem szemben, amikor Alec olyan meleg és bájos volt. A nem is olyan finom próbálkozásai, hogy meggyőzzön, maradjak New Yorkban. "Ez zavar téged" - mondtam. "Hogy ember vagyok."

Felemelte a fejét, de a szemei le voltak hunyva. "Nem számít. A sors téged választott ki nekünk."

"Honnan tudod ezt biztosan?"

Alec mosolya elszállt. "Azt hiszem, a tegnap este bebizonyította. És az azelőtti éjszaka is." Végigsimította tekintetével lepedőbe burkolt testemet. "Tagadd, amit csak akarsz, édes Chloe, de te akarsz minket. Nagyon is."

A szokásos helyeken forróság gyúlt, de én nem törődtem vele. Nem hagyhattam, hogy újra elcsábítson. Túl sok mindenre kellett gondolnom. Például azon, hogy nem baj-e, ha elkötelezem magam egy örökkévalóságig két sárkánnyal együtt élni.

Beleértve az egyiket, aki talán egyáltalán nem is akar engem.

Alec tekintetét összevetettem, és minden akaraterőmet összeszedtem. "Vissza akarok menni a szobámba" - vettem mély levegőt, majd sietve megszólaltam - "vissza akarok menni a szobámba."

Az íriszei kivilágosodtak, és a másodperc töredékére megesküdtem, hogy tüzet látok a smaragdzöld mélységekben. Aztán, mint a felhő mögül előbukkanó hold, fény gyűlt a bőre alá. A vonásai megváltoztak, élesebbé váltak, és a haja hullámzott a szellőben, amit nem éreztem. A fülei finom csúcsokká görbültek. Gyönyörű volt. De szörnyű szépség volt. Valami megcsiklandozta az arcom, és rájöttem, hogy sírok.

A játékos, bájos Alec eltűnt. Helyette egy gyönyörű, gőgös teremtés állt, aki túlságosan lélegzetelállító volt ahhoz, hogy valódi legyen. Most őt látva nevetséges volt azt gondolni, hogy valaha is képes lettem volna karddal visszatartani.

Folyékony kecsességgel mozgott, kissé elfordította a fejét, és a válla fölött átnézett.

Az ajtó kattant, majd lassan kinyílt. A lélegzetem elakadt a torkomban.

Szembefordult velem, és a hangja ugyanolyan elektromos erővel hullámzott, mint előző este. "Elhagyhatod ezt a szobát... De a kastélyt nem hagyhatod el."