Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizenegyedik fejezet

 


Tizenegyedik fejezet


ALEC


Öt nappal azután, hogy Lachlan és én beszéltünk Chloe-val a toronyban, tudtam, hogy elbasztam.

Azzal, hogy levetettem a bűvöletemet és előhívtam az erőmet, meg akartam neki mutatni, hogy vannak veszélyes lények a világban, és hogy ostobaság lenne elmenekülni Lachlan és én előlünk. Ehelyett halálra ijesztettem, és most már nem akarta, hogy bármi köze is legyen hozzánk. A toronyból egyenesen a hálószobájába ment, és azóta nem láttuk.

Háromszáz évet vártam, hogy megtaláljam a nőstényemet. Most két ajtóval arrébb volt, és akár kétezer is lehetett volna.

"Gondolod, hogy meg lehet halni a szex hiányától?" Kérdeztem Lachlant a hálószobája kanapéjáról, ahol hanyatt feküdtem, egy pohár whiskyvel a csupasz mellkasomon egyensúlyozva. Ő a velem szemben lévő fotelben ült, az arcát egy újságba temetve. A kandallóban vidáman lobogott a tűz, csattogott és táncolt. Gúnyolódott velem.

"Lach?"

Lehajtotta az újságja tetejét, amíg elég ideig tartott ahhoz, hogy enyhe pillantást vessen rám. "Ha Chloe-ról van szó, akkor csak magadat hibáztathatod."

"Tényleg? Fogalmam sem volt róla. Kár, hogy nem mutattál rá többször is."

"Ha ennyire elszánt vagy, használhatnád a kezed."

"Vagy leszophatnál."

Visszacsapta a papírját.

"Seggfej", mormoltam.

"Ha whiskyt öntesz a kanapémra", mondta légiesen a papír mögül, "meg fogod bánni".

"Veszek neked egy újat."

"Ez tetszik nekem."

Megragadtam a poharat, leültem, és egy kortyban kiürítettem. "Jobb?"

Csak egy tompa morgást kaptam.

"Tudod, hogy a híreket mostanában az internetre teszik fel. Nem kell fákat gyilkolnod ahhoz, hogy tudd, mi történik a világban."

"Joshua Bennington ma reggel jelentette be az eljegyzését Clarissa Wakefielddel."

Leesett az állam. "Takarodj a picsába."

Leengedte az újságot. "Itt áll a Timesban." Összehúzta a szemöldökét. "Az a rohadék gyorsan mozog."

Nem viccelek. "Szerinted Chloe tudja? Minden ilyen szart közzétesznek a neten. Vagy valaki küldhetett neki sms-t. Nála van a telefonja." Amit Lach és én azon vitatkoztunk, hogy elvegyük-e tőle. Végül úgy döntöttünk, hogy minimális a kockázata annak, hogy kapcsolatba lépjen bárkivel is. Mit mondana nekik? Hogy néhány sárkány fogva tartja, nehogy elrabolja egy vérfarkas vagy egy tündér?

Lachlan összehajtotta a papírt, és félredobta. "Nehéz megmondani, ha még csak beszélni sem hajlandó velünk."

Ez nem volt teljesen igaz. Amikor nem jött elő az étkezésekre, én is az ajtaja előtt hagytam ételt, ahogy akkor is, amikor a hosszú galérián émelygett. Minden kulináris készségemet elővettem, hogy gyógynövényes sült bárányhússal, áfonyás chutneyban sült kacsamellekkel és crème brulée-vel próbáltam elcsábítani.

Lachlan az utolsó pillanatban megrázta a fejét. "Csokoládé, Alec. Ha megalázkodsz egy nő előtt, mindig csokoládéval menj."

A tanácsa előrelátónak bizonyult, mert amikor egy csokoládés-karamellás tortát tettem a vacsorájához, egy cetlit firkáltak a szalvétára, amikor később az este folyamán összeszedtem az üres tálcát.

Tévedett már valaha egy sárkánypár, amikor azt hitte, hogy valaki a párja?

Másnap reggel a Benedict tojásai mellé dugtam a válaszomat egy kártyára.

Soha.

Két étkezés telt el - rákos briós falat és csicseriborsó gnocchi -, mire megkaptam a második üzenetét.

A sárkányoknak vannak lányaik?

A szívem feldobogott a gondolatra, aztán elsüllyedt, amikor az igazságot kellett válaszolnom.

Sajnos nem. Az átok az utódainkra is kiterjed. Csak fiúkat nemzünk.

Úgy döntöttem, nem említem meg, hogy hajlandó vagyok egész hátralévő életemet azzal tölteni, hogy megpróbálom megtörni vele ezt az átkot.

A következő kérdése egy nappal később érkezett.

Más sárkányok is párosodtak már emberrel?

Három órába telt, mire a fondantot a petit fours-ára pontosan eltaláltam, és ugyanilyen óvatosan válaszoltam.

Ez ritka. De sokáig élünk, és nincs olyan sok sárkány a világon. Valószínűleg több emberi pár lenne, ha növelnénk a számunkat.

Amire nagyon vágytunk. A sárkányok sosem voltak termékeny faj - ez az összes Elsőszülött Fajra igaz volt. A legtöbben egyetértettek abban, hogy a természet így szabályozza a mágikus populációt. Olyan hosszú életet éltünk. A bolygó nem tudott több milliárd, több ezer évig életben maradásra képes lényt eltartani.

De az Átok, majd az évszázados háborúk miatt a sárkányok a kihalással játszadoztak. És most talán egy lépéssel közelebb vittem magunkat hozzá azzal, hogy elszúrtam Chloe-val. Lachlan sem segített azzal, hogy kétségeket ébresztett benne, hogy a sors emberpárt ad nekünk. Hat étkezés telt el az utolsó üzenete óta, és a reményem, hogy kapok még egyet, gyorsan elszállt.

Határozott puffanással letettem az üres whiskys poharamat a végasztalkára. "Meg kell győznünk, hogy fogadja el az igényünket."

Lachlan összefonta a karját, amitől a pólója megfeszült a vállán. MacKay-tartán pizsamanadrágot is viselt, amit viccből vettem neki. A jellegtelenül laza öltözék valamiért még szexibbé tette. Ami, tekintve, hogy azóta tartotta vissza magát tőlem, mióta Chloe elmenekült a toronyból, pokolian irritáló volt. "És ezt hogyan akarod csinálni?" - követelte.

"Elbűvölöm őt." Intettem a kezemmel, amikor a szeme elsötétült. "Nem elbűvölni őt elbűvölni. Úgy értem, hogy a jelentős csábítási képességeimet használom, hogy megpuhítsam."

Felhorkant. "Valaki szörnyen magabiztos."

"Kételkedsz a képességeimben?"

"Már minden hálószobai trükköt kipróbáltál."

Felálltam, és odasétáltam hozzá, miközben kioldottam a melegítőm zsinórját. Hagytam, hogy a hangom mélyebbre süllyedjen. "Nem mindet."

Megforgatta a szemét, de elakadt a lélegzete, amikor ledobtam a melegítőt, és az erekcióm szabadon pattant - és nem tiltakozott, amikor az ölébe másztam, és átkaroltam a combjait. Lassan hátradőlt, kibontotta a karjait, és a fejét a szék támlájára hajtotta.

Vele ellentétben én nem mentem lassan. Öt nap vonakodó cölibátus után kész voltam kitörni, amikor a kezemet a hajába csúsztattam, és a számat az övéhez tapasztottam, a csípőm pedig úgy gurult, hogy a farkam hegye a hasizmát bökte.

Az ajkai az enyémhez íveltek. "Milyen hálószobai trükk ez?"

A válaszom nehéz reszelős hangon jött, miközben a nyelvemet előre-hátra simítottam az övén, élvezve az ízét és a kemény testének érzését az enyém alatt. "Ha kitalálok... egy nevet... majd elmondom."

Hosszú pillanatokig csókolóztunk, nyögéseink betöltötték a szobát a pattogó tűzzel együtt. A kezét végigsimította a hátamon és a vállamon, libabőrösödést keltve a nyomában. Közelebb húzott magához, hogy a mellkasunk összeérjen, és fájó száram az ingére szivárgott. A fenekemet bökdöső nedves dudorból ítélve neki is ugyanez volt a problémája.

Még mindig csókolgattam, és rángattam az ingét. "Vedd ezt le! Érezni akarlak."

Megpróbálta elfordítani a fejét.

Morgott, én pedig visszahoztam az állára tett kézzel.

A nevetése felzúgta a számat, és erőteljesebben rántotta meg a fejét, megszakítva a csókot. "Nehéz levetkőzni, amikor az arcom leszopod, Murray".

Hátradőltem, hogy legyen helye a mozgáshoz. Ahogy néztem, ahogy a fejére húzza a pólóját, elkomorultam. "Egyébként mi ez a távolságtartás ezen a héten?" Nem volt rá jellemző, hogy visszautasította volna a szexet. De megtette - ismételten -, és a golyóim komoly veszélyben voltak, hogy örökre kékek maradnak.

Annyira felemelte a fenekét, hogy a pizsamanadrágját a csípőjéről lefelé tolta. Amikor a farka vastagon és készen állt köztünk, hegyes pillantást vetett rá. "Tényleg most akarsz erről beszélni?"

Nem. de fontosnak tűnt. Ha feszültség volt kettőnk között, hogyan remélhettük volna, hogy Chloe-nak udvarolhatunk? Egységes frontot kellett mutatnunk.

Sóhajtott egyet. "Csak átgondoltam néhány dolgot a fejemben. Azt hiszem, mondhatni, megbékéltem azzal, hogy Chloe a miénk."

"Szóval elfogadod?" Próbáltam visszatartani a buzgóságot a hangomból, de valószínűleg nem jártam sikerrel. Túl jól ismert engem.

"Igen" - mondta halkan. "Nehéz tagadni a mentális kapcsolatot." Távoli tekintet ült a szemébe, mintha olyan dolgokat látott volna, amiket én nem. "Olyan sokáig éltem, hogy azt hittem, mindent láttam. Soha nem gondoltam volna, hogy egy új adottságot szerzek, olyat, amivel egyetlen vérfarkas félvérnek sem szabadna rendelkeznie. Azt pedig végképp nem tagadhatom, hogy Chloe testét akarom." A torka összeszorult, ahogy nyelt. "Nem hiszem, hogy valaha is ennyire vágytam volna egy nőre. Meg akartam nézni, hogy ha nélküle megyek, másképp érzem-e magam. Ha a szükség elhalványulna." Bűnbánó mosolyt villantott. "Nem így történt."

Az öröm tűzijátékként robbant szét bennem. Sosem kételkedtem benne, hogy végül elfogadja őt, de hallani, hogy ezt mondja, mindent jelentett, különösen a közelmúltbeli, az emberekkel párosodó sárkányokkal kapcsolatos kérdései fényében. Ő talán vitatta a sors erejét, de én nem.

És most már tudtam, hogy Lachlan sem.

Egyik kezemet a farkára tekertem, és néhány lassú, alapos pumpálást végeztem vele. "Hát, amíg Chloét magunkhoz nem kötjük, azt hiszem, be kell érned velem."

Aranyló szemei leplezetlen kéjjel csillogtak. "Ez aligha áldozat."

Lehajoltam, és újra megcsókoltam, és mintha feloldott volna valamiféle gátat, amit magára erőltetett. A domináns, telhetetlen Lachlan dübörögve tért vissza, a nyelve az enyémbe túrta a nyelvét, a kezei pedig úgy járták be a testemet, mintha nem tudna betelni vele. A bicepszei meghajlottak, ahogy felfedezett, kereső kezei végigsimítottak a tengelyemen, és a golyóimat simogatták. Forró tenyerével végigsimított a hasizmaimon. Egy másik a mellkasomon, miközben a mellbimbóimat cikizte. Amikor kipirultam és remegtem, egyik kezét a fenekem alá csúsztatta, és megtalálta a ráncomat.

"Nem kell előkészíteni" - reszeltem, és nekifeszültem a bejáratomat cikiző ujjainak. "Csak add ide a farkadat."

Rekordgyorsasággal nyújtotta egyik karját a kisasztalhoz, kotorászott a fiókban, és elővett egy üveg síkosítót.

Még a vágytól égve is sikerült elmosolyodnom. "Imádom, hogy a kastély minden sarkában elrejtetted ezeket."

A válasza az volt, hogy bekente az ujjait, és visszavitte őket a lyukamhoz.

"Lach-"

"Shhh." Két csúszós ujját belém dolgozta, amitől a karomon felállt a szőr. "Add ide" - mondta olyan hangon, mint a csiszolópapír. "Hadd érezzelek."

A kérés megdöbbentett. Félretoltam a türelmetlenségemet, miközben szélesebbre tártam a lábaimat, és mélyen belehajszoltam az ujjaimat. Izgalommal töltött el a feszülés és a teljesség. Az enyhe égető érzés, amely átcsúszott egy finom nyomásba, amely a fenekemből átterjedt a testem minden részébe. A tekintetemet tartva, lanyha ritmusban pumpálta az ujjait, egészen kicsúszva a farkam fölé, mielőtt újra belém merült volna. Gonosz mozdulatokkal masszírozta a prosztatámat, amitől vonaglottam és reszkettem.

Tenyeremet a széles vállára támasztottam, miközben ringattam a csípőmet, és visszafojtottam egy nyögést, ahogy a mozdulattól a farkunk egymáshoz dörzsölődött. Amikor hozzáadta a harmadik ujját, az ajkamba haraptam, majd egy remegő nevetést adtam ki. "El fogok élvezni tőled, ha ezt csinálod."

"A megfelelő helyen találom el, ugye?" - motyogta, miközben a tekintete az enyémre szegeződött.

"Igen, de a farkad jobban esne."

"Akkor megkapod." Szabad kezével a seggemre csapott. "Fel."

Elég hosszan felemeltem a csípőmet ahhoz, hogy megfogja a farkát, és a hegyét az összeszoruló ráncomhoz vigye. Aztán leereszkedtem a szárára, és mindketten felnyögtünk, ahogy keményen köré szorultam.

"Lovagolj meg" - motyogta, és a csípőmre tett kezével ritmusra ösztökélt. "Bassza meg, ez egy jó fiú."

A beszéd egy pillanatra elhagyott, ahogy őrölni kezdtem, olyan tempót diktálva, amitől mindketten nyögtünk.

"Annyira jó" - ziháltam, és soha nem mondanám el neki, de majdnem jobb volt a nélkülözés miatt, aminek kitett minket. Mint az első falat étel egy hosszú éhség után. Mivel egyforma magasak voltunk, az arcunk egy szinten volt, így minden érzelmet elkaptam, ami az arcán végigvonult. Még azokat is, amiket általában túl sztoikus volt ahhoz, hogy hangosan kimondja.

Imádat.

Megszállottság.

Szerelem.

Az utolsó pillanatban megragadtam az arcát, és a számat az övére ferdítettem, a nyelvét szopogatva, miközben a fenekem keményen összeszorult a farkam körül, és minden egyes ütésnél megragadtam.

Szexi hangot adott ki valahol a morgás és a nyöszörgés között, aztán mindkét kezével megszorította a fenekemet, és mozogni kezdett, rövid, gyors lökésekben felfelé lendítve a csípőjét.

A gyönyör egyszerre mindenhonnan rám tört. A világom összezsugorodott az aranyló tekintetére és a fenekemnek a combjához csapódására. A gyönyör észbontó kitörései, amelyek a farkának minden egyes lökésével együtt jöttek. Erősebben ugráltam, és a farkam csapkodott közöttünk, a hegye megduzzadt és előváladéktól csöpögött. A száram után nyúltam, de ő elhárította a kezemet.

"Hadd gondoskodjak rólad" - mondta halkan, és megragadta az erekciómat egy határozott, síkosítótól csúszós markolatba.

Extázis. Úgy száguldott át rajtam, mint egy őrült flippergolyó. Gyorsabban lovagoltam rajta, keményen őrlődtem, miközben a keze fel-le repült a farkamon. A lábaim bizsergettek, ahogy az egész testem belelendült a közelgő felszabadulásba.

"Ez az", dörmögte, a szemei résnyire izzottak. " Lődd ki azt a forró töltetet az egész testemre." Másik kezével alá nyúlt, és ujjaival a perememet simogatta, keményen ott, ahol testünk összeért.

A szemeim hátrahőköltek a fejemben. "Bassza meg! Ó... baszd meg!" A golyóim bizsergettek, majd az orgazmusom villámcsapásként hasított belém. A gyomrom összeszorult, felkiáltottam, és még egyszer utoljára rácsaptam a farkára, miközben forró sugár spriccelt ki a száramból, eláztatva a mellkasát és a hasát.

Közvetlenül mögöttem volt, fogait mutogatva, ahogy egyszer... kétszer belém döfött, aztán megremegett, amikor mélyen a seggembe élvezett.

A mellkasának dőltem, arcomat a nyakába temetve. A pulzusa az ajkaimnak csapódott, és a nyelvem hegyét a bőréhez érintettem, sót, szexet és tüzet éreztem. Ahogy a mellkasunk megemelkedett, és a szívünk egymásnak dobbant, a szemhéjam elnehezült. Az álom hívogatott, és azt mormoltam: "Szóval tetszett a hálószobai trükköm?".

Hallottam a mosolyt a mély, jóllakott hangjában, ahogy az ujjbegyeit végigsimította a gerincemen. "Igen. Jó kis trükk volt."

Az elmém mélyén a vadállatom dorombolt, elégedetten, hogy kielégítette a párját. Lehunytam a szemem.

"De Chloénál nem fog működni" - mondta.

A szemeim kirepültek. Most már éberen ültem fel. A vadállatom is éber lett, felbőszült a gondolatra, hogy elveszíthetem őt. "Mit akar ez jelenteni?"

"Már próbáltuk a szexet vele. Valami másra van szükségünk."

"De..." A szám dolgozott, de nem jöttek ki szavak. "Nem tudok semmi másra gondolni" - fejeztem be.

A mellkasa remegett a nevetéstől. "Tudom, Alec. A legtöbbet a farkaddal gondolkodsz."

"Mondja a férfi, aki a farkát a seggembe dugta." A vadállatom erőteljesebben mozdult, viszketett a harcra. Az érzelmei forrón kavarogtak az elmémben. Először napokig tagadott minket, most meg férfiszajhának nevezett?

Oké, talán az utolsó rész jogos volt. De volt pofája ilyet mondani, tekintve, hogy ő volt a közvetlen haszonélvezője a nemi vágyamnak. Le akartam csúszni az öléből, de megragadta a combomat.

"Tarts ki." Az állkapcsomhoz vitte a kezét, és feljebb hajolt, hogy elkapja a számat. "Sajnálom" - motyogta, és végigsimította az ajkait az enyémen.

Mozdulatlanul tartottam, hogy megdolgoztassam. "Szereted a farkamat" - motyogtam védekezően.

Lágy nevetése melegen érintette az állam. "Teljesen." Hátrahúzódott, hogy rám nézhessen. "De téged még jobban szeretlek."

Sóhajtva engedtem, és hagytam, hogy lassú, alapos csókkal kérjen bocsánatot. Amikor végre eltávolodtunk egymástól, láttam, hogy a pupilláiban visszatükröződnek a vadállatom apró lángjai.

Elmosolyodott. "Van egy ötletem."