Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizenhatodik fejezet

 


Tizenhatodik fejezet


CHLOE


A srácok beváltották az ígéretüket, hogy vigyáznak rám. Amint visszatértünk a penthouse-ba, betakartak az ágyba a nagy lakosztályban, és gondoskodtak minden kényelmemről. Alec hozott nekem egy tál házi készítésű csirke-tésztalevest (egy tál mézeskalács pirítóssal), Lachlan pedig kifésülte a hajamból a gubancokat, és francia copfba rendezte a nehéz masszát.

Meglepetésemben megérintettem a copfot. "Tudod, hogy kell fonni?"

"Persze, hogy tudom. A középkori harcosok hiúak voltak a hajukra, kislány".

"Ja, mint a Braveheartban" - mondta Alec vidáman, miközben egy szennyeskosarat cipelt a fürdőszobából.

Lachlan rávillantott a férfira. "Vigyázz a szádra! Egy hölgy van jelen."

"Ez Lach kedvenc filmje" - mondta Alec, miközben kilépett a szobából.

"Kurvára nem az" - kiáltott utána Lachlan. Fintorogva fordult vissza hozzám. "Minden évben kapok tőle egy DVD-t abból az átkozottból a születésnapomra."

Vigyorogtam a bohóckodásukon - és minden más módon, ahogyan egymást ugratják. Néha addig nevettem rajtuk, amíg a könnyeim végiggurultak az arcomon.

És amikor a könnyek váratlanul átváltottak a humorosról az igazira, átöleltek, miközben sírtam, és hárman kanalaztunk a túlméretezett ágyban.

"Sajnálom" - ziháltam zokogás között, arcomat Alec mellkasába temetve, miközben Lachlan meleg teste a hátamhoz szorult. "Nem tudom, miért történik ez."

"Sírj, amennyit csak akarsz, kislány" - válaszolta Alec, miközben a leheletével felkavarta a hajamat. "Ez normális."

Szipogtam. "Tényleg?"

"Igen. Olvastam néhány orvosi szaklapot a neten. A terhesség nem volt életképes, de a tested mégis azt hitte, hogy terhes. A hormonok mind-mind elszaladtak." Egy határozott csókot nyomott a koronámra. "Ettől még sírhatsz is."

Felemeltem a fejem, hogy láthassam az arcát. "Mindezt nekem kutattad?"

"Persze, hogy utánanéztem. Nem vagy egyedül."

Összeszorult a szívem. Hogy jelenthetett ennyit egy ilyen egyszerű kijelentés? De így volt, és még inkább így volt, mert tudtam, hogy igaz. Egész életemben egyedül voltam - először magányos gyerekként, aki úgy tűnt, hogy anyám útjában áll, aztán az alulteljesítő menyasszonyként, aki a pálya széléről figyelte Josht. Most először voltam részese valaminek, ami korábban sosem volt.

Egy családnak. Talán egy szokatlan családnak. Néhányan talán nem örülnének neki.

De kit érdekelt, mit gondolnak az emberek? Az emberek úgyis túlértékeltek.

Lachlan kuncogott, nyilvánvalóan felfogta a gondolataimat. De ez már nem zavart. A mentális kapcsolat a kötelékünk része volt.

Gyengéden végigsimított a hátamon. "Hogy van a vérzésed, kislány?"

"Enyhébb" - mondtam készségesen, mert ezekkel a férfiakkal szemben nem lehetett zavarba jönni. Az én embereim előtt. Annyira tárgyilagosak voltak a dolgok tekintetében. De forróság költözött az arcomba, amikor hozzátettem: "Azt hiszem, hamarosan... tudod...".

Tüsszentő hangot adott ki, és úgy fordított meg, hogy szembe nézzek vele. A könyökére támaszkodva végigsimította az alsó ajkamat. "Nem aggódunk emiatt. De felgyorsíthatom a gyógyulási folyamatot, ha akarod."

"A könnyeiddel?" A kórház óta nem említette, és most tényleg látni akartam, hogyan működik. És hogy gyorsabban elmúlnak-e tőle az átkozott hormonok? Annál jobb.

Alecre nézett mögöttem. "Akarod, hogy én csináljam?"

"Te sokkal jobban csinálod" - mondta Alec lustán. "Öregember" - tette hozzá.

Lachlan elégedetlen pillantást vetett rá. Aztán lágy tekintetét rám eresztette. "Ez egy trükkös ajándék. Olyasmi, amit hosszú időbe telik elsajátítani." Miközben beszélt, nedvesség gyűlt a szemébe, amely mintha tüzet ugrált volna.

A szívem megdobbant, ahogy a levegő az ágy körül... szikrázott. Nem volt rá más szó. Az áramlatok mintha pezsgőként táncoltak volna a bőrömön.

Lachlan pislogott, és egy tökéletes, apró gyémánt csúszott az arcára.

Elakadt a lélegzetem. Ösztönösen nyúltam érte, kíváncsian, vajon tényleg olyan valódi-e, mint amilyennek látszik.

"Nem - motyogta Alec, és gyengéden megragadta a kezemet. "Hadd adja oda neked."

Lassan Lachlan lekapta az arcáról a csillogó ékszert, és a számhoz vitte. Dobogó szívvel szétnyitottam az ajkam.

Tűz... Tűz nyaldosta a nyelvemet... és mégsem égetett. Hő áradt a számból testem minden sejtjébe, perzselően, de nem ártott. A gyémánt feloldódott, és a jólét érzése árasztott el, jobb, mint bármi, amit valaha éreztem. Jobb, mint a legfinomabb étel, a legnagyobb borzongás vagy a legrobbanékonyabb orgazmus.

Egy szempillantás alatt eltűnt a vetélés minden fájdalma. A végtagjaimban lévő húzódások. A nyers, karcos érzés a méhemben. A fejfájás, ami a halántékomban zúgott. Mindez eltűnt, kipirulva és félelemmel telve hagytam magam.

"Hűha" - mondtam lélegzetvisszafojtva, ahogy az öröm rohanása visszahúzódott. "Ez... köszönöm."

"Szívesen" - mondta Lachlan, aranyló szemei mosolyogtak.

Alec felháborodott hangja átlebegett a vállam fölött. "Jobb, mint egy orgazmus? Majd meglátjuk."

Esőcseppek csapódtak az arcomba, hirtelen kirángatva az emlékeimből. Megborzongtam, és felálltam, összeszedtem a tarka takarót, amit a tetőre vittem, ahol Alec és Lachlan leszállt az első londoni éjszakánkon.

Nehéz volt elhinni, hogy ez egy hete történt, gondoltam, miközben kinyitottam a penthouse nehéz üvegajtót, és bebújtam. Ahogy behúztam, az eső komolyan elkezdett esni, átáztatta a tetőt, és a város fényei megcsillantak a sötétben. A szél süvöltött, én pedig a meztelen lábujjaimat betakartam a tartán alá. Londonban nem volt olyan hideg, mint a Felföldön, de még mindig hűvös volt. Ha valamelyik srác zokni nélkül kapna rajta, dührohamot kapna.

Horkantottam az orrom alatt. Valószínűleg még ennél is többet tennének. Alec beledobna egy meleg fürdőbe, míg Lachlan tüzet rakna. Napok teltek el azóta, hogy meggyógyított, de még mindig úgy viselkedtek, mintha üvegből lennék. Kedves volt, de egyben... nos, irritáló is.

Sóhajtottam, és a leheletem bepárásította az ajtót.

Az állandó kényeztetésnek volt egy másik hátulütője is. Nevezetesen, hogy a szexuális életünk több mint nem létező volt. Akármennyire is bizonygattam, hogy készen állok az éjszakai tevékenységeink folytatására, ők az ellenkezőjéhez ragaszkodtak.

"Rengeteg időnk van rá, kislány" - mondta Alec.

"Az egészséged fontosabb" - értett egyet Lachlan.

Csakhogy én jól voltam. Nem volt szükségem újabb tál levesre vagy hátmasszázsra. Szükségem volt két feszes, kanos felföldire, hogy a lábujjaim begörbüljenek. A probléma az volt, hogy ha megvártam, amíg a szóban forgó Felföldiek megteszik az első lépést, nagyon sokáig várhattam volna.

Nagyon kellett hallanom azt a szexi akcentust, ahogy az ágyban morgott rám. Vagy a kanapén. Vagy az asztalon. Nem érdekelt, hol.

Határozottan bólintottam a tükörképemnek, aztán megfordultam, és végigsétáltam a nappalin, a takarő lobogott mögöttem, mint egy köpeny. A hálószobák a penthouse másik oldalán voltak, kilátással a Hyde Parkra. Bár a fiúk napközben velem lógtak a nagyszobában, éjszaka egy külön szobában aludtak, mondván, hogy "nem akarnak zavarni".

Hát, többé már nem.

Elszántság lüktetett az ereimben, és elindultam a szobájuk felé. Ahogy közeledtem az ajtóhoz, Alec hangja beúszott a folyosóra. "Szóval nem probléma, hogy ő ember?"

Megálltam, a fejbőröm bizsergett.

Lachlan nehéz sóhaja egy másodperccel később jött. "Soha nem lesz ideális. De nem is számít."

"Igaz. Tudjuk, hogy termékeny."

Ó, Istenem... Egy kezemet a számra szorítottam, hogy ne adjak ki hangot. A szívem olyan hevesen vert, hogy elszédültem.

Lachlan mormogott valamit, amit nem értettem. Aztán Alec azt mondta: - Igényt kell tartanunk rá. Az segíteni fog."

Újabb sóhaj, és Lachlan azt mondta: "Eltart egy darabig, mire ráveszem magam, hogy megérintsem."

A terem elhomályosult, ahogy könnyek árasztották el a szememet. Hogy lehettem ilyen ostoba? Minden kezdeti megérzésem helyes volt. Nem voltak oda értem. Csak egymást akarták. De a fajukat a kihalás veszélye fenyegette.

Égett a torkom. Nem akartak társat. Pótlékot akartak.

És ha visszautasítom, hatalmukban állt felülbírálni a kívánságomat. Bezárhattak a kastélyuk tornyába, és eldobhatták a kulcsot.

Hátráltam az ajtótól... aztán gyorsan megindultam, mezítlábas lábam hangtalanul lépkedett a márványpadlón. A konyhába rohantam, ahol a telefonom töltőre volt dugva. A szívem dobpergésként dobbant, amikor a hátsó zsebembe dugtam a telefont, és a bejárati ajtóhoz siettem. Remegő kézzel húztam fel a csizmámat, majd a vállam fölött átnéztem, teljesen arra számítva, hogy egy füstfalat látok felém tornyosulni.

De nem volt ott semmi, ezért kisurrantam az ajtón, és futottam az életemért.