Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizenhetedik fejezet

 


Tizenhetedik fejezet


CHLOE


Egyszerre voltam a legszerencsésebb és legszerencsétlenebb nő a világon.

Egyrészt sikerült leintenem egy taxit másodpercekkel azután, hogy elmenekültem a tetőtéri lakásból. A sofőr egyenesen a Heathrow-ra vitt, ahonnan kevesebb mint egy óra múlva indult a New York-i gépem.

Másrészt, nem volt útlevelem. Annyira el akartam menekülni Alec és Lachlan elől, hogy megfeledkeztem róla.

Most egy kihalt váróteremben ültem a jegypénztárral szemben, miközben egy kialvatlan szemű ügynök próbálta elérni, hogy az amerikai nagykövetség felvegye a telefont az éjszaka közepén. Az arckifejezéséből ítélve nem volt sok szerencséje.

Szorongás mardosott bennem, miközben körbejártam a terminált, és egy két két méter magas skótot kerestem. Miért, ó miért, miért nem emlékeztem a hülye útlevelemre? A jogosítványomat és a hitelkártyámat a telefontáskámba rejtettem, így legalább volt pénzem és valamilyen igazolványom. Anyámat az őrületbe kergette, és örökké azt jósolta, hogy ez a szokás katasztrófához vezet. "Mi van, ha kirabolnak? Most elvesztetted a telefonodat és a pénzedet."

Nos, ez nem történt meg. Ehelyett elvesztettem a méltóságomat és talán a szabadságomat is.

Nem nagy ügy.

Két rendőr - egy férfi és egy nő - befordult a sarkon, és felém tartott.

Egyenesebben ültem, a gyomrom mindent megtett, hogy kiűzze az ínyenc grillsajtot, amit Alec tálalt vacsorára. A gondolatra az émelygésem dühbe fordult, ezért nem hátráltam meg, amikor a rendőrök megálltak előttem.

"Chloe Drexel?" - kérdezte a nő, akcentusa olyan tiszta és metsző volt, mint egy BBC-műsorvezetőé.

"Igen?" Felálltam. "Úgy értem, én vagyok az."

A férfi szólalt meg, a hangja halk és udvarias volt. "A Fővárosi Rendőrségtől jöttünk. Azért vagyunk itt, hogy elkísérjük a nagykövetségére, ahol kiállítanak önnek egy sürgősségi útlevelet, hogy haza tudjon repülni."

A remény hullócsillagként lobbant fel a mellkasomban. "Komolyan? Mikor hagyhatom el Londont?"

"Nem vagyok benne biztos, asszonyom. De a nagykövetség elég gyorsan dolgozik. Biztos vagyok benne, hogy elintézik az ügyét."

Nem mintha lett volna más lehetőségem, így követtem őket a váróteremből, és elmentem a jegykezelő mellett, aki fel sem nézett, amikor távoztunk. Ami... furcsának tűnt. Mert nem a nagykövetséget próbálta még mindig vonalban tartani?

A női tisztviselő a válla fölött rám nézett. "Szerencséje van, hogy minden kimenő hívást nyomon követünk a nagykövetségekre. A szkennerünkkel kiszúrtuk az ügyét."

Ó. Nos, ennek volt értelme. "Milyen messze van a nagykövetség?" A nyelvembe haraptam, mielőtt megkérdezhettem volna, hogy London melyik részén van. Nem akartam, hogy megtudják, hogy menekülök valaki elől. Két valaki elől.

"Nincs messze" - mondta a férfi, és egy várakozó rendőrautó felé mutatott, amikor kiléptünk a terminálból. Meglepetésemre a férfi beült mellém, miközben a női rendőr elfoglalta a vezetőülést. Zökkenőmentesen beilleszkedett a forgalomba, és már indultunk is, miközben a repülőtér egyre zsugorodott mögöttünk.

Körülbelül húsz percig csendben utaztunk, a rendőrautó a csend sötét gubója volt. Aztán megszólalt a telefonom a hátsó zsebemben, és felsikoltottam.

"Minden rendben?" - kérdezte a rendőrnő, és találkozott a tekintetemmel a visszapillantó tükörben.

"Igen." Izzadt kezemet a farmeromba kellett törölnöm, mielőtt a telefonomhoz nyúltam volna. "Bocsánat, csak aggódom, hogy elvesztettem az útlevelemet, azt hiszem." A szívem hevesen vert, miközben a hüvelykujjammal beütöttem a jelszavamat.

Két szöveges üzenet. Mindkettő a barátaimtól.

Hagytam, hogy a fejem az ülés háttámlájának csapódjon. A következő percekben egyszerűen csak bámultam ki az ablakon, hagytam, hogy az elmosódott táj megnyugtasson. Kivéve... hogy elég gyorsan mentünk.

Túl gyorsan a zsúfolt londoni utcákhoz képest.

És a táj is teljesen rossz volt. A fényes fények és forgalmas utcák helyett csak erdő volt. Hogyhogy nem vettem ezt észre korábban?

Felültem. "Hol vagyunk..." A kérdésem fojtott sikolyban végződött, amikor a férfi rendőr a számra csapta a kezét, és magához rántott. Amint a hátam a mellkasához ért, tudtam, hogy szörnyű, szörnyű hibát követtem el.

Mert nem volt szívverése.

Vámpír. Az ellenségek, akikre Alec és Lachlan figyelmeztettek.

Halk kuncogás csúszott a fülem köré. "Örülök, hogy megismerhetlek, Chloe." A gúnyos éle a hangjában még sértőbb volt, mert kulturált, felsőosztálybeli akcentussal mondta. "Lássuk, hogy olyan jó-e az ízed, mint amilyen az illatod." Valami éles csípte a nyakamat. A fájdalom végigsuhant a vállamon, egészen a könyökömig, mintha a mókás csontom kemény felületbe ütközött volna.

Ellenálltam neki. Megszorította a szorítását, és a fájdalom a bordáimba vándorolt, ahogy úgy szorított, mint egy tubus fogkrémet.

A levegő vibrálni látszott.

Felemelte a fejét. "Mi az ördög..."

Egy tűzgolyó csapódott az útra a kocsi előtt.

Káosz.

Gumiabroncsok csikorogtak, aztán előrevágódtam. A homlokom az előttem lévő üléshez csapódott, és magas hangú nyöszörgés töltötte meg a fülemet. Egy pillanatra olyan volt, mintha a víz alatt lettem volna. A hangok tompák voltak. A világ folyékonnyá és lassúvá vált.

Aztán minden visszazuhant egy fény- és hangrobbanás formájában. Tűz töltötte be a látásomat. Valaki kiabált. Durva kezek húztak oldalra. A vámpír kirántott a kocsiból, és az útra rántott, ami úgy nézett ki, mint egy jelenet a pokolból. Legalább tíz láb magas tűzfal alkotott kört az autó körül. A hőség megperzselte az arcomat, és a füst megtöltötte a tüdőmet. Ahogy köhögve lehajoltam, a vámpír megragadta a karomat, és úgy megpörgetett, hogy a hátam a mellkasához szorult. Kemény alkarját a nyakam köré tekerte, és a halántékom mellé tette a száját. "Ha harcolsz ellenem, kiszívlak, mielőtt a szeretteid meg tudnának menteni."

A női vámpír a képbe lépett, a rendőrsapkája eltűnt, és a haja tintafelhőként omlott a hátára. Vörösen izzó szemekkel fordult felénk. "Tedd meg most, Andrei! Megölnek minket, ha megtudják, hogy nálunk van!"

Tűz csapott le az égből - egy sűrű sugár, amely a helyszínen elhamvasztotta a nőt.

Megpróbáltam sikítani, de a férfi karja elvágta a hangot.

"Ne, Volenta - mondta szórakozott hangon. "Csak megölnének téged."

Egy aranyszínű sárkány csapott le a levegőből, szárnyait széttárta, ahogy leereszkedett. Mielőtt karmos lábai a földet értek volna, füstté változott. A sötét massza kavargott, majd egy meztelen Lachlan állt a lángfal előtt. Szemei két fémtócsaként izzottak, és testének minden porcikája fenyegetően vibrált.

A vámpír megszorította a szorítását, teljesen elvágva az oxigénemet. Elfojtottam a torkomat, ő pedig lazított a szorításán, szinte mintha reflexből fojtogatott volna, nem pedig szándékosan.

A fal Lachlan mögött magasabbra lángolt, majd Alec emberi alakban lépett át rajta. A lángok szétváltak, és újra összeálltak mögötte, érintetlenül hagyva izmos testét. Megállt Lachlan mellett, zöld szemei haragtól és az erőszak ígéretétől égtek.

A szívem azzal fenyegetett, hogy kiugrik a mellkasomból. Ezek nem a játékos sárkányok voltak, akik száguldoztak, amikor Londonba repítettek. Ezek gyilkosok voltak.

És nagyon dühösek voltak.

Lachlan megszólalt, a hangja túl mély volt ahhoz, hogy emberi legyen. "Megszegted a szerződést, Andrei. A herceged meg fog büntetni."

"Feltéve, hogy nem ölünk meg előbb" - mondta Alec. Miközben beszélt, a pokol lángja a háta mögött egyre magasabbra lobbant.

A vámpír mellkasa a hátamnak dübörgött. "Nem szegtem meg a szerződést. A nőstény elmenekült előled." A hangjába egy csipetnyi gúnyolódás bújt. "Vagy csupán városnézés volt a Heathrow-n az éjszaka közepén?"

Lachlan szeme fényesebben égett, mint a láng a hátán. "Ne légy ostoba, pióca. Nem vagy ellenfél számunkra."

"Normális esetben nem" - mondta a vámpír. "De ő a legerősebb a fajtájából, akit valaha is éreztem."

Lachlan és Alec a homlokát ráncolta, a vonásaikra zavarodottság nyomta rá a bélyegét.

Egy pillanatig csend uralkodott, körülöttünk csak a lángok pattogása hallatszott. Aztán a vámpír lassan megszólalt, a hangja éppolyan meglepett volt, mint az arcuk. "Nem tudod, ugye?" Most felnevetett, a rezgés végigfutott a gerincemen. "Ó, ez túl sok."

Küszködtem, hogy levegőt szívjak, miközben a karja egyre erősebben a torkomba fúródott.

"Mi a faszról beszélsz?" Követelte Alec.

"Ez egy trükk" - motyogta Lachlan. "A piócák szeretik a csalást."

A vámpír még egy hosszú pillanatig nevetett, mintha élvezte volna a zavarodottságukat. "Úgy tűnik, a trükk a tiéd. Ő egy donum, ti bolondok. Észrevétlenül átsétáltam egész Heathrow-n pusztán azért, mert ő benne volt." A hajamba dugta az orrát, és mélyen beszívta a levegőt. "Mmm, bűzlik a mágiától."

Összeszorítottam a szemem, de nem előbb, minthogy megpillantottam volna Alec arcát, amint elkomorul.

A vámpír felemelte a fejét, de az arcát a halántékomhoz szorította. "Ludovic herceg bőségesen megjutalmaz majd, ha ilyen díjat szállítok. Évszázadokig fogja szolgálni a területünket, növelve a hatalmunkat."

A szemeim felpattantak.

A lángok magasabbra lobbantak, mint valaha. Alec egy lépést tett előre. "Ő nem a te jutalmad. Ő a társunk."

"Elhanyagoltad, hogy igényt tarts rá. Addig is, ő a miénk." A vámpír karja megfeszült. "És én megragadtam őt."

A tüdőm égett. Fehér foltok táncoltak a látásomban, amelynek szélei elsötétültek. A "donum" szó semmit sem jelentett számomra, de úgy látszik, a vámpír úgy gondolta, hogy érdemes elrabolni engem emiatt.

Hogy "szolgálhassam" őt, ahogy Alec és Lachlan is elvárta tőlem, hogy szolgáljam az érdekeiket, hogy méhet adjak nekik, hogy megmenthessék a fajukat.

Ahogy én is Josh-t szolgáltam azzal, hogy dolgoztam, amíg ő a jogi egyetemre járt. Az életemet félretettem, hogy ő kiteljesedhessen.

Soha senki nem akart engem önmagamért. Azért akartak, amit értük tehettem.

És végül boldogan dobtak félre, amikor már nem voltam hasznos.

Ahogy a tüdőm összeszorult, és a feketeség fenyegetett, minden megaláztatás, minden sértés emléke visszarohant. Az összes szaros alkalmi munka, amin dolgoztam. Minden csendes, magányos éjszaka. A nem fogadott telefonhívások. A kifogások és a félkész bocsánatkérések.

"Nem tudom, Chloe. Azt hiszem, csak unatkoztam."

"Eltart egy darabig, mire ráveszem magam, hogy megérintsem."

Egy forró gömb alakult ki a mellkasomban.

Hatalom. Nem Alecé. Nem Lachlané vagy a vámpíré.

AZ ENYÉM.

A vámpír megfeszült.

Letéptem a karját a nyakamról, megpördültem, és megragadtam a torkát.

Vörös szemei kitágultak, és ajkai szétnyíltak, felfedve tűhegyes agyarait.

Ahogy lábujjhegyre emeltem, a kezem és a karom úgy izzott, mintha belülről világítottak volna. A tűzfal megugrott a perifériás látásomban. A vámpír szemébe nézve láttam, hogy az enyémben is megugrik.

"Végeztem a hasznossá válással" - mondtam, és a hangom olyan erőtől hullámzott, ami megremegtette a földet.

Aztán a vámpírt a lángok közé hajítottam.