Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizenkettedik fejezet

 

Tizenkettedik fejezet


CHLOE


Ha továbbra is Alec ételeit eszem, akkor elhíztam volna. Már most is szűkebbre szabott a nadrágom.

De tudtam, hogy az ételek visszautasítása biztos módja annak, hogy két sárkány jelenjen meg a szobámban.

Ráadásul Alec főztjéért meg lehetett halni. Meglepetés, meglepetés, ugyanaz az ember, aki a pirítóst készítette, egy Michelin-csillaghoz méltó ételeket készített.

Persze, rengeteg ideje volt gyakorolni. Mert háromszáz éves volt.

Ez csak egyike volt a valóságnak, amellyel az elmúlt négy napban meg kellett küzdenem... vagy öt volt? Sóhajtottam, és mélyebben elhelyezkedtem a hercegnői szobám tollas ágyában. Bárki, aki kívülről szemlélte a helyzetemet, valószínűleg idiótának nevezne, amiért hezitálok Alec és Lachlan miatt. Gazdagok, jóképűek és kivételesen ügyesek voltak az ágyban. Azt mondták, a sors hozott össze minket. Örökké velem akartak maradni.

Mi mást kívánhatna egy lány? Ilyen szintű elkötelezettségre nehéz volt szert tenni.

De pont ez volt az, ami elgondolkodtatott. Azt állították, hogy egyszerűen tudták, hogy az övék vagyok. Hogy nem lehetett tévedés. Hogy a sors sosem cseszte el.

Csakhogy én nem éreztem ugyanezt a tudást. Ami még rosszabb, azt hittem, hogy Josh a lelki társam. Egy héttel ezelőttig teljes szívemből hittem, hogy Josh Bennington életem szerelme.

Összeszorítottam az állkapcsomat. Néhány jószándékú barátom küldött sms-t az eljegyzéséről. Remélhetőleg Clarissának nagyobb szerencséje volt, mint nekem. De őszintén? Ő és Josh megérdemelték egymást, és örültem, hogy nem mentem hozzá olyasvalakihez, aki képes volt egy héten belül dobni az egyik nőt, és bejelenteni az eljegyzését egy másikkal.

De az, hogy most Alec és Lachlan mellett kötelezzem el magam, nem ugyanez lenne? Hogyan tudnék öt nap alatt friss szingliből két férfival való örökös kapcsolatba kerülni? És nem is akármilyen férfiakkal. Két sárkány, akik történetesen mágikus képességekkel is rendelkeztek, amelyeket más elsőszülött fajoktól örököltek. A pokolba is, öt nappal ezelőtt még csak nem is hallottam az Elsőszülött Fajokról. Most meg az ő világukban kellett volna élnem? Egy olyan világban, amely Alec szerint eleve veszélyes volt számomra, pusztán azért, mert a sors sárkányokat választott a társamul.

Másrészt a szóban forgó sárkányok lélegzetelállítóan gyönyörűek voltak - és most kétszer is olyan észbontó szexet nyújtottak nekem, hogy nem tudtam nem gondolni rá. Amióta bezárkóztam a szobámba, minden éjjel nedves és vonagló állapotban ébredtem, és a kéj olyan erősen lovagolt rajtam, hogy az arcomat a párnámba kellett temetnem, hogy kielégíthessem magam anélkül, hogy felébreszteném a fiúkat.

De a kezem nem tudta helyettesíteni a farkukat és a szájukat. Az ujjaikat és a nyelvüket...

A könyökömre támaszkodtam, és a párnámat ütögettem, magasabbra puffasztva azt. Aztán egy sóhajjal összeestem. Ha nem találom ki hamarosan a dolgokat, a végén még kirohanok a hálószobámból, és könyörögni fogok nekik, hogy...

Az ajtó kattant, és Lachlan lépett be. Hat láb négy hüvelyknyi felföldi skót, ó, Istenem, még egy skót szoknya is volt rajta. A tekintetem a kék és zöld rakott anyagra szegeződött, amely a térdéig ért. Szexi térdek. Hogyhogy nem vettem észre, milyen szexi a térde?

" Kislány?"

Felhúztam a tekintetemet. "Igen?" A hangom rekedt krákogásként tört elő, és gyorsan megköszörültem a torkomat. "Úgy értem, igen?"

Átkelt a szobán, és a számra összefutott a nyál, ahogy a kilt a lába körül lengett. "Remélem, nem bánod, hogy bejöttem. Alec és én már aggódtunk." Egy méterre állt meg, széles vállai kitöltötték a látóteremet. Kék halászpulóvert viselt, és sötét haja kócos volt.

Felültem, és abszurd módon hálás voltam, hogy hosszan zuhanyoztam, és extra időt töltöttem a hajammal és a sminkemmel.

A mosoly szelleme megérintette az ajkát. "Mindig gyönyörű vagy."

Beszívtam a levegőt. "Nem tudsz olvasni a gondolataimban?"

"Sajnálom." Végigsimított a haján, majd a tarkóján tartotta a kezét. "Nem vagyok hozzászokva a telepátiához."

"Mert vérfarkas vagy." Még mindig nehéz volt felfognom.

"Igen és nem. Az anyai oldalamról kapok néhány farkas tulajdonságot, mint az erő és az agresszió, és havonta egyszer a Hold hív, de a vadállatom sárkány, nem pedig lupin."

"És Alec vonásai..."

Grimaszolt. "Alec egy kicsit más, és azt hiszem, láttál is belőle valamit a toronyban."

"Igen." Alec izzó bőrének és éles, halálos vonásainak emléke nem valószínű, hogy egyhamar el fog tűnni a fejemből.

"Leülhetek?" Lachlan megvárta a bólintásomat, majd mellém telepedett, és magával hozta az arcszesz és a sötét fűszerek ismerős illatát. "Alec nem akármilyen tündér. Az anyja a Seelie-udvar hercegnője volt. Népi tévhit, hogy a Seelie-k jók, az Unseelie-k pedig rosszak vagy gonoszak. De az igazság az, hogy minden tündér egyforma. Nem jók és nem gonoszak. Ők hatalom, ugyanolyanok, mint az elektromosság vagy a tűz."

Libabőrös lett a karom. "Ezért fájnak Alec parancsai?"

"Igen", mondta halkan, "de nem akart ártani neked. Szokatlanul érzékenynek tűnsz rá, valószínűleg azért, mert..."

"Én vagyok a párja. Ezt mondogatod folyton."

Megbillentette a fejét - egy farkasszerű mozdulat, amely aranyszínű szemeivel együtt először tette nyilvánvalóvá származásának ezt az oldalát. "Olyan rossz lenne, ha a párunk lennél, Chloe?" Az arcára, amelyet sötét borosta árnyékolt, visszatért a mosolyra utaló jel. Ezzel és a felföldi ruhájával együtt egyáltalán nem tűnt sárkánynak. Csak egy embernek. Egy élő, lélegző férfi, mosható hasizmokkal és tökéletes, szikár vonásokkal.

A semmiből hallottam, hogy azt mondom: "Még sosem beszéltél velem így".

"Hogy érted ezt?"

"Csak..." Az arcom felhevült. "Nem is tudom, csak két ember beszélgetése. Az irodában mindig úgy tűnt, hogy sietsz. Olyan társasági. Mint..." - vágtam el magam, mielőtt kimondhattam volna, hogy "mint Josh".

A homlokát ráncolta. "Nem vagyok olyan, mint Bennington. Először is, inkább levágnám a kezem, minthogy bántsalak."

Ő is ezt tenné. Lehet, hogy én nem éreztem ugyanazt a sorsvonzalmat, mint ő és Alec, de a csontjaimban tudtam, hogy ő soha nem bántana engem.

"Alec sem tenné - mondta, olvasva a gondolataimban. "Ő birtokló, Chloe, de nem szörnyeteg. Ha a sárkányok találnak valamit, amit akarnak, elveszik." A szeme csillogott. "Megtartják." Apró lángok látszottak táncolni a pupilláiban. "És azt hiszem, neked tetszene, ha megtartanánk."

A mellbimbóim megfeszültek. Az uralkodó szavainak ki kellett volna kapcsolniuk. Akkor miért volt a testem teljesen kész aláírni a párválasztási megállapodás kipontozott vonalát? Egy szoknya, néhány mosoly, és máris kész voltam lemondani a szabadságomról, és örökre bezárva maradni a kastélyban.

"Na, ebben tévedsz - dörmögte. Mielőtt megmondhattam volna neki, hogy tűnjön el a fejemből, felállt, és kezet nyújtott. "Ki akarsz jutni ebből a toronyból?"

"Igen..."

"Akarod látni Skóciát?"

"Igen, de..."

"Mit szólnál hozzá, ha a levegőből látnád?"