Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizennegyedik fejezet

 

Tizennegyedik fejezet


LACHLAN


Miközben Chloét bevittem a tetőtéri lakásba, vártam, hogy Alec képmutatónak nevezzen, vagy megpróbáljon megállítani. Tekintettel arra, hogyan alakultak a dolgok, amikor először kerültünk ilyen helyzetbe, nem hibáztattam volna.

Egyiket sem tette, de a zavarodottság és a nemtetszés keveréke elhomályosította a vonásait, amikor követett a nappaliba.

Ezért sem hibáztathattam őt. Az évek során rengeteg okot adtam neki a zavarodottságra. De ennek ma este vége lett. Végre itt volt az ideje, hogy tisztázzam a társam előtt.

Mindkét társamnak.

Letettem Chloét egy hosszú kanapéra, és Alecet egy közeli székhez intettem. "Kérlek, ülj le. Valamit el kell mondanom."

"Rendben" - mondta Alec lassan. Lehúzott egy takarót a kanapé karfájáról, és felém hajította. "Talán előbb takarózz be. Látom, hideg volt a repülőút."

Durva próbálkozás volt, hogy megtörje a feszültséget, és bár értékeltem az erőfeszítést, nem tudtam rávenni magam, hogy mosolyogjak vagy visszavicsorítsak neki. Túl fontos volt, amit be kellett vallanom.

És fájdalmas.

A takarót a vállam köré tekerve leültem egy másik nagy szék szélére, mezítláb abszurd módon nem illettem a helyemre a szoba fehér, bolyhos szőnyegén. A nagyrészt üvegből és krómból álló lakás ultramodern volt, és körülbelül annyira ellentétes a kastéllyal, amennyire egy hely csak lehet. Alec imádta. Én ambivalens voltam, bár a fürdőkádat nem bántam a nagy fürdőszobában. Elég nagy volt mindkettőnknek, és...

"Lachlan?"

Alec hangja félbeszakította kósza gondolataimat. "Hm..." Végigsimítottam az arcomon. "Igen. Nincs értelme húzni a dolgot." Chloéra néztem, aki tágra nyílt kék szemekkel figyelt. Olyan gyönyörű volt, hogy szinte fájt ránézni. De kényszerítettem magam, hogy tartsam a tekintetét, miközben azt mondtam: "Nem akartam embert társnak, de soha nem miattad. Az emberek megölték az anyámat... és az egyik apámat."

A szájára tette a kezét.

Alec megmerevedett, egész teste hirtelen éber lett.

A tekintetem egy ponton megállapodtam közöttük, és az arcuk elmosódott, ahogy visszavetettem a gondolataimat a legkorábbi emlékeimhez. "Az anyám vérfarkas volt, mint tudod, és azt hitte, hogy nincs mitől tartania az emberektől. Akkoriban primitívek és babonásak voltak. Elfogadták a mágiát a mindennapi élet részeként, még ha nem is értették. De az emberek ellene tudnak fordulni olyan dolgoknak, amiket nem értenek. Ha valami hatalmas dologgal találkoznak, félnek tőle... és aztán megpróbálják kiiktatni."

A szoba mozdulatlan volt, ahogy Chloe és Alec hallgatta. Odakint a londoni éjszaka uralkodott, tintafekete feketeség borította a várost. Ha nem lettek volna a szoba elegáns bútorai és a hidegtől védő vastag üvegablakok, akár egy mézsörözőben is lehettünk volna, a fülünket az ellenség hangjára hegyezve.

Vagy szörnyekre.

"A részletek nem fontosak - mondtam -, bár az emberek rengeteget elrontottak belőlük, amikor leírták a történetet. De a lényeg röviden és tömören az, hogy anyámra vadásztak, és végül megölték. Kitépték a karjait a testéből, és felakasztották a királyi csarnokban, hogy mindenki láthassa. Apáim bosszút akartak állni, de megszakadt a szívük, és ez elgyengítette őket. Mire megtámadták őket, az emberek már nagy sereget gyűjtöttek össze. Megölték az egyik apámat. A másik apám nem sokkal később meghalt."

"Árván hagyott téged" - mondta Chloe, a hangja sűrű volt a könnyektől.

Amikor felnéztem, nedvesség csillogott a szemében, mély lilává változtatva azt. "Nem", mondtam. "Teljesen kifejlett sárkány voltam, és elszabadítottam a poklot abban a királyságban. Porig égettem, ahogy a mesékben is mondják."

Alec megrázta a fejét. "Az már nagyon régen volt, Lachlan. Legalább ezer éve. És aligha volt királyság. Inkább hosszúházak halmaza, vagy egy falu, ahol több állat volt, mint ember."

"Miért számítana ez?" Kérdeztem, hangot adva a kérdésnek, amely évszázadok óta foglalkoztat. "Férfiakat és nőket öltem meg. Gyerekeket és csecsemőket. Nem tettem különbséget. Van lejárati ideje a gonoszságnak? Egyszer én is képes voltam rá. Ki mondja, hogy nem vagyok képes rá újra?"

Alec lélegzetet vett, de Chloe a karjára tette a kezét. Aztán felállt, átkelt a kis téren, és térdre ereszkedett a lábam előtt. "Tudni akarod, mire vagy képes? A gonosz nem képes a szerelemre." Szomorú mosoly érintette meg az ajkát. "Amikor elkezdtem neked és Alecnek dolgozni, féltékeny voltam a kapcsolatotokra. Teljes szívből, nulla fenntartással szeretitek egymást. Én is ezt akartam magamnak, magamnak és Joshnak."

A hangom durva volt a fülemben. "Nem volt méltó hozzád."

"Nem bánom, ami történt" - mondta. "Most, hogy láttam, milyen az igaz szerelem, tudom, hogy soha nem tudnék kevesebbel beérni." Felhúzta az állát, amikor találkozott a tekintetemmel, és kék szemei tüzesek lettek, egy dühös angyal tekintetét adva neki. "Te nem vagy szörnyeteg, Lachlan MacKay." Megragadta a kezemet mindkét kezével. "Mindannyian többek vagyunk önmagunk legrosszabb részeinél."

Fájt a torkom. Mert én sem voltam méltó hozzá. "Gyilkoltam" - mondtam rekedten.

"Egy másik időben, egy másik életben. Elvesztetted a családodat, de most új életed van... és az esélyed, hogy új családot alapíts."

Egy pillanatra megállt az idő. Aztán talpra álltam, ő pedig a karjaimban volt, a szánk egymásba zárult, miközben hátrafelé vezettem, és Alec ölébe buktattam. Ő tompította az esését, majd nekilátott, hogy levetkőztesse. A pulóvere átrepült a fejem fölött, a melltartója pedig a vállamhoz csapódott, miközben a nyelvét szívtam, és megcsíptem a duzzadt alsó ajkát, amely hónapok óta az őrületbe kergetett.

Hangosan nyögött a számba, és elszakadtam tőle, hogy lássam, Alec nagy kezei a melleit simogatják. A kéj úgy csapott belém, mint egy csörgőkígyó, és hátrahúzódtam, hogy gyönyörködhessek a tenyerét elárasztó, remegő mellek szexi látványában. A hüvelykujjaival végigsimított a mellbimbóin, amitől a szürkés rózsaszín csúcsok apró lándzsákká feszültek. Ő és Chloe csábító párost alkottak - ő a nagy, izmos testével, ő pedig a puha, krémes ívekkel. A vadállatom mindkettőjükre vágyott.

" Készüljetek fel rám" - mondtam nekik, miközben Chloe farmerját lecsúsztattam a lábáról. Félredobtam, és egy gyors rántással lekaptam a bugyiját, amitől zihált. Szélesre toltam a combjait, és a lábait a szék karfájára akasztottam, így szemem elé tárva buja puncijának minden egyes centiméterét. Alec farka büszkén állt a szétnyitott combjai között, erezett hossza centiméterekre volt a csillogó ráncoktól. A férfi erekciójának csúcsán egy csöppnyi váladék gyöngyözött. Fényes nedvek gyűltek össze a bejáratánál.

Soha nem volt még ennél forróbb látvány. Egy pillanatig így tartottam őket, a belső vadállat izgatottan várta, hogy megnyíljanak, szűkölködjenek és kiszolgáltatva legyenek nekem. "Melyiket kóstoljam meg először?" Töprengtem, sötét pillantást vetve a szerelmeimre.

A társaimra.

Chloe nyöszörgött.

Végigsimítottam a kezem Alec vádliján, és addig folytattam, amíg el nem értem a puha belső combját. "Igazad van, kislány. Hölgyeké az elsőbbség." Leengedtem a számat, és egyenesen felnyaláboltam a közepét.

Egyszerre darabokra esett. "Ó, Istenem, ó, Istenem... ó, Istenem." A számhoz nyomult, az arcomhoz csikorgott, miközben Alec szivárgó tengelye súrolta az arcom... az állam... a nyakamat.

Chloe-nak adtam egy hosszú nyelvcsapást, aztán az ajkaimat Alec farka köré zártam, és egyenesen a torkom hátsó részébe vittem.

A csípője megrándult, és mély nyögése mintha rezegtette volna a széket. A szoba visszhangzott a szikár könyörgéseitől. "Szopj le! Szopj le! Baszd meg... csak így."

Beléptem a sémába - egy nyalás a nőnek, egy szopás a férfinak. Előre és hátra, mindkettőből lakmároztam, élvezve a puha puncija és a férfi merev szárának kontrasztját. Addig tartottam őket a határon, ameddig csak tudtam, megtagadtam tőlük a felszabadulást, miközben a nyögéseik egyre hangosabbak lettek, és Chloe puncija egyre nedvesebb lett.

De Alec tört meg először. Amikor rá került a sor, szinte komikusan gyorsan belevágott a számba. Csípője koordinálatlan lökésekben lökdösődött, és durva nadrágja a fejem fölött lebegett. Magamban mosolyogva becsúsztattam egy ujjamat a pofái közé, és ingereltem a lyukát.

Egyszerre elélvezett, forró szabadulása a torkom hátuljába csapódott. Kiittam, és még többet is, a nyelvemet a fején lévő apró résbe mélyesztettem, hogy biztosan megkapjam az utolsó cseppig.

Amikor visszahúzódtam, Chloe combjai köré fonta a karját, és lehetetlenül széttárta, miközben szenvedélyes csókba fogta a száját. Felemelkedtem, megragadtam a száramat, és a hegyét a bejárata körül kavargattam.

Zihálva húzta el a száját Alec szájáról. "Lachlan - lihegte, a szeme sötét volt a kéjtől. Mögötte Alec zöld szeme ugyanolyan forrón csillogott.

Föléjük magasodtam, egyik öklöm a farkamat szorongatta, miközben a fejét a csiklójáról a nyílásához húztam. Közém és Alec közé szorulva, a férfi kezeivel, amelyek nyitva tartották, nem tudott megmozdulni. Csak remegni és nyögni tudott, nagy szemei a szükségtől kiapadtak.

És könyöröghetett.

"Kérlek", suttogta. "Kérlek, dugj meg."

Lassan előrenyomtam a csípőmet, centiméterenként döftem bele. Mindhárman elragadtatott tekintettel néztük a lány lángoló, rózsaszín ajkait, amelyek a farkam köré feszültek. Kissé kihúztam, és egy emberként nyögtünk fel a vágytól csillogó száram láttán.

"Olyan nedves" - mormoltam, visszasimultam, majd még mélyebbre süllyedtem. "Olyan szűkölködő punci, amely éhes a farkamra." Még néhány lassú, könnyed pumpálás, és már teljesen bent voltam, a farkam a tökéletes melegében temetkezve. Az izmai összeszorultak körülöttem, és a zacskóm súrolta Alec szárát, amely ismét megkeményedett.

Lecsúszott a keze a combjáról, és a melleit fogta meg, gyengéden gyúrva a dús íveket.

"Csak így tovább" - reszeltem, és elkezdtem lökdösődni. Majdnem jobb volt, hogy az ő kezei voltak rajta az enyémek helyett, és sötét gyönyör görbült bennem, ahogy irányítottam a mozdulatait. "Csípd meg a mellbimbóit." Gyorsabban lökdöstem, ringatva őt az ölében. "Így van. Keményebben, fiam. Hadd nyögjön."

Így is tett, addig ingerelte és csipkedte a feszes csúcsokat, amíg a lány felkiáltott. A neme összeszorította a farkamat, bizsergették a golyóimat, miközben gyorsabban pumpáltam, a csípőmet előre-hátra csapkodva, mint egy dugattyú.

Alec ölében vergődött, telt ajkai szétnyíltak, miközben felváltva zihált és szexi kis nyögésekkel váltogatta egymást, ami elképzelhetetlen magasságokba emelte az izgalmamat. "Én... Ó, Lachlan! Én..." Nyögte, miközben Alec a nyakába temette az arcát, és a bőrét szopogatta.

"Mondd még egyszer" - morogtam, és olyan erősen pumpáltam, hogy a nehéz szék a padlón csúszott. "Mondd ki a nevem."

A mellkasát elöntötte a pír, ahogy gyűlt az orgazmusa. "Lachlan!" - kiáltotta.

"Még egyszer."

"Lach..." Elfojtotta a szót, miközben a szája hangtalan sikolyra nyílt. A puncija megrándult, és a szemei üvegessé váltak.

A rekedt kiáltásom egy másodperccel később jött. A gyönyör végigpörgött a testemen, a szemem mögött színek törtek elő, ahogy a végsőkig lökdöstem, és kilőttem a felszabadulásomat. Úgy tűnt, örökké tart, és homályosan tudatosult bennem, hogy Alec alkarját markolom, miközben életem legboldogabb orgazmusát lovagoltam végig. Amikor végül véget ért, a mellkasára omlottam, homlokomat a vállára hajtva.

Egyik kezét a tarkómra tette, és ott tartotta, amíg a szívverésem normalizálódott. Amikor újra tudtam lélegezni, felemeltem a fejem, és megcsókoltam őt, majd felbillentettem Chloe állát, és ugyanezt tettem vele. "Jól vagy, kicsim?"

"Igen", motyogta. "Csak nagyon fáradt vagyok."

Alec lemosolygott a selymes feje búbjára. "Akkor ágyba kéne vinnünk téged. Bár figyelmeztetnem kell téged, Lach egy párnafaló."

Nagy volt a kísértés, hogy ott maradjak, ahol voltam, de lehámoztam magam Chloéról, és segítettem neki felállni Alec öléből. Reszketett, ezért lekaptam a padlóról a takarót, és a vállára terítettem.

Félénk pillantást vetett rám. "Ez azt jelenti, hogy most már igényt tartasz rám?"

Ó, ember. Tudhattam volna, hogy ez a kérdés jön. Alecre pillantottam, aki hirtelen úgy tűnt, hogy a kanapé kárpitjának szövése érdekli. "Á, nem. Ahhoz egy kicsit több kell, mint... ez."

Fintorogva ráncolta a homlokát. "Mint például?"

"Hát... Egy bizonyos módon kell igényt tartanunk rád." Megköszörültem a torkomat. "Mindkettőnknek. Egyszerre."

A szín eltűnt az arcáról.

"De neked tetszeni fog. Úgy értem, mi majd felkészítünk rá." Basszus, de rossz voltam ebben.

"Le kell ülnöm." Az arcszíne zöldes árnyalatot vett fel. Megingott.

Alec és én egyszerre nyúltunk utána.

A szemhéjai megrebbentek, és a karjaimba roskadt. "Chloe!"

"Lachlan" - mondta Alec élesen, a hangjában olyasvalami volt, amit ritkán hallottam tőle.

Félelem.

Megragadta a karomat, és a fehér szőnyegre mutatott. "Ott vér van." Elhúzta a takarót Chloe testéről, és mindketten megdermedtünk.

Még több vér maszatolta össze a combját.