Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizennyolcadik fejezet

 


Tizennyolcadik fejezet


ALEC


Chloe korábban is gyönyörű volt.

Most pedig lélegzetelállító volt.

A teste ragyogott, ahogy végigdobálta Andrejt a körön. A férfi nekicsapódott a tűznek, talpra ugrott, és a lábán felkapaszkodó lángokat csapkodta.

Chloe összehúzta a szemét, amely úgy ragyogott, mint két zafír. Egy másodpercig úgy tűnt, talán üldözőbe veszi a férfit, de aztán hátravetette a fejét, és felüvöltött. A kocsi ablakai összetörtek. A lángok körülöttünk felfelé lobbantak. Sápadt haja a válla körül csattogott, egy láthatatlan szél dobálta. A legrövidebb pillanatban a teste megingott, alakja elmosódott.

A szívem vadállatként dobogott a mellkasomban, és az érzelmek égették a torkomat. Amikor Lachlanra pillantottam, a szemében el nem csordult könnyek úsztak.

Érthető volt. Ez volt a legközelebbi alkalom, hogy bármelyikünk is láthatott volna egy nőstény sárkányt.

Chloe lehajtotta a fejét, és fenyegető pillantást vetett Andreira. "Senkit sem szolgálok."

A férfi elegáns meghajlást suhintott neki, ami egy tizennyolcadik századi bálteremben sem állt volna rosszul. Pontosan ott, ahol a férfi tökéletesítette. "Őszinte bocsánatkérésem, kislány. Értesítem a hercegemet."

Egy pillanatig még hagyta rajta pihenni a tekintetét, aztán elfordította a tekintetét, mintha csak egy bogár lenne, amit úgy döntött, hogy nem tör össze.

Legalábbis ma még nem.

Andrej rámosolygott Lachlanra és rám. "Sok szerencsét az igényléséhez. Van egy olyan érzésem, hogy szükségetek lesz rá."

Lachlan nekirontott, de ő kikacsintott, és úgy tűnt el, ahogy csak egy vámpír tudott.

Így Lachlan és én egyedül maradtunk Chloe-val. Az erő körülötte forrongott, recsegett és torzította a levegőt. De a fény eltűnt a szeméből, és a mellkasa gyorsan emelkedett és süllyedt.

Túl gyorsan.

Egy lépést mertem tenni felé. "Chloe... Túl sok hatalom van a kezedben. El kell engedned."

Megrázta a fejét. "Hazudtál nekem." A bőre felizzott... aztán meg-megvillant. "El kell engedned."

"Ezt nem tehetjük meg, kislány" - mondta Lachlan. "Te hozzánk tartozol. Mi pedig hozzád tartozunk."

"Miért futottál el?" Kérdeztem, képtelen voltam megállni a kérdéssel. Olyan boldog volt a penthouse-ban. Persze, a vetélés csapás volt, de a felépülése közelebb hozott minket hármunkat egymáshoz, mint valaha.

A bőre ismét megrebbent. És megint. A ragyogás alatt elsápadt.

Egyik karomat kinyújtva előrebújtam. "Chloe, te nem érted, hogyan működik ez az ajándékod. Hadd..."

"Hallottalak!" - kiáltotta hirtelen, és az erő körülötte villanykörte módjára fellángolt egy elektromos hullámban. "Azt mondtad, nem számít, hogy ember vagyok-e. Téged csak az érdekel, hogy termékeny vagyok." Gyötrődő tekintetét Lachlanra szegezte. "Azt mondtad, eltart egy darabig, mire hozzám tudsz érni."

A gyomrom leesett. Meghallotta a beszélgetésünket. De nem ismerte az összefüggéseket, és a lehető legrosszabbul értelmezte a beszélgetésünket.

Lachlan mély levegőt vett. "Chloe, hallottad, hogy Andrei donumnak nevezett téged. Ez egy rendkívül ritka adottság, különösen az emberek között. A mechanika bonyolult, de a legegyszerűbb magyarázat az, hogy te egy mágikus akkumulátor vagy".

A lány homlokát ráncolva, de láthatóan figyelt.

"Egy donum magába szívja minden mágikus lény adományát, aki a közelében van. Energiát tárolsz, de vissza is táplálod őket. Ahogy ez a hurok erősödik, egy donum tulajdonképpen képes megjeleníteni azoknak a mágikus lényeknek az adottságait, akiktől elszívta."

Lachlanra siklott egy pillantásom. Hová akarta ezt kitalálni? A mágia 101 várhatott. Chloe-nak bíznia kellett bennünk, mielőtt kiégeti az agyában az áramköröket.

"Nagyon nehéz hazudni egy sárkánynak - mondta. "Elárasztunk a hatalmunkkal, kislány. Használd. Használd ki az érzékeidet, és teszteld, hogy igaz-e, amit mondunk neked."

Kifújtam a levegőt, megtépázva az intelligenciája csodálata és a bosszúság között, hogy az enyém nyilvánvalóan alacsonyabb rendű.

"Nem érdekel minket, hogy ember vagy" - mondta neki. "De egyetlen sárkánypár sem vehet nőstény párt a király engedélye nélkül."

"Ő öreg" - mondtam. "Talán idősebb, mint a kosz. Cormac az utolsó telivér sárkány a Földön, és abban az időben született, amikor még a sárkányok uralták a Földet. Hosszú élete során látta, hogy a számunk szinte a nullára apadt."

"És csak az érdekli - mondta Lachlan -, hogy újra felemelkedjenek. Ő... Nos, a telivér sárkányok hevesek."

"Ez még enyhén szólva is enyhe kifejezés" - mormoltam. A vulkánok és a hurrikánok is hevesek voltak. Inkább összebújnék egy ilyen fattyúval, minthogy bármennyi időt Cormac jelenlétében töltsek.

Lachlan állta Chloe tekintetét. "A királyunk a világ leghatalmasabb lénye, de Alec és én kockáztatnánk a haragját, hogy téged párosítsunk." A torka meggörbült, ahogy nyelt. "És inkább meghalnék, minthogy fájdalmat okozzak neked. Amikor megláttam a vért a combodon..."

Az erő buborékában Chloe szeme megtelt könnyel. Újra felvillant, a villanás felfedte a bőr alatti csontjait.

" Kislány - mondtam finoman -, meg fogod égetni magad. El kell engedned azt az erőt, édesem".

"Én... nem hiszem, hogy tudom, hogyan."

Elmosolyodtam. "Egyszerű. Csak képzeld el, hogy a kezedben egy drótot tartasz. Aztán engedd el."

"Ennyi?"

"Ennyi."

A szemei lehunytak. Egy másodperccel később az erő hullámszerűen felerősödött, majd eloszlott. A nő hátratántorodott.

Lachlan és én már ott voltunk, hogy megnyugtassuk.

"Hűha" - lihegte, közénk szorulva. "Ez nagyon furcsa volt."

"A legfurcsább", értettem egyet.

"Csinálhatom ezt állandóan?"

"Nagyon remélem, hogy nem."

Lachlan hátrasimította a haját a homlokáról. "Hogy érzed magad? Fáj valahol?"

Elmosolyodott, és a szeretet ragyogott a szeméből, kékebbé változtatva azt, mint amilyennek valaha is láttam. "Egyáltalán nem. Sőt, soha nem éreztem magam jobban."