Amy Pennza - Kiss of Smoke - Tizenkilencedik fejezet

 


Tizenkilencedik fejezet


LACHLAN


"Biztos vagy benne, hogy készen állsz erre?" Kérdeztem, miközben egy tál fagylaltot tettem Chloe elé.

Felvillanyozódott a csokoládésziruppal megcsepegtetett francia vanília láttán. "Ha eddig nem voltam, most már igen." A könyökét a penthouse konyhapultjára támasztotta, és belemélyesztette a kanalát az egyik krémes halomba. A haja nedves volt a zuhanytól, és a mellbimbói kemény pontok voltak a köntös vékony selyme alatt. A nyakán szakállas kiütések voltak, és az ajkai feldagadtak a csókjaimtól.

Vagy Alec csókjaitól. Valószínűleg mindkettő.

Lenyúltam, és megigazítottam a farkamat, amely fájdalmasan nyomódott a nadrágom elejéhez. Az alatt a hét alatt, amióta a vámpírok megpróbálták elrabolni, alig hagytuk el hárman az ágyat.

És még mindig nem voltam jóllakott. Még most is többet akartam-szükségem volt rá. Átkozottul jó dolog volt, hogy beleegyezett, hogy maradjon. Mert elengedni őt nem volt lehetőség. Minden egyes alkalommal, amikor összejöttünk, a kötelékünk még erősebbé vált, a jelenléte annyira nyilvánvaló volt, hogy nehéz volt elhinni, hogy valaha is megkérdőjeleztem.

Több mint ezer éve élek, és még mindig bolond voltam. Szerencsére Chloe nem volt az. Megbocsátotta az előítéleteimet.

És én soha nem szűntem meg hálás lenni.

Alec besétált a konyhába, és megállt. "Nélkülem eszel fagylaltot?"

A pulton lévő mobiltelefonra mutattam. "Chloe fel fogja hívni az anyját."

Chloe még több fagylaltot kanalazott, és hívogatóan a magasba tartotta a kanalát. "Ne aggódj. Én osztozom."

Alec elvigyorodott, és körbesétált a pult körül. "Óvatosan, kislány. Ilyen beszéddel még gonosz gondolatokat kergetsz a fejembe." Tekintetét a lábam közötti dudorra meresztette, és felvonta a szemöldökét. "Nehezedre esik?"

Csípőmet a pultnak támasztottam. "Csak egyél, Alec."

A szeme a forróság és a vidámság keverékétől csillogott, amikor a tenyerét a gránitra tette, és Chloe felé nyújtózott. "Ó, azt tervezem" - motyogta, és tartotta a tekintetét, miközben nyugodtan nyalogatta a fagylaltot a kanálról.

A lány elpirult, és az ajkába harapott. "Nem is tudtam, hogy a sárkányok szeretik a fagylaltot."

"Imádjuk" - mondta, miközben a lány újabb falatot etetett vele. "Adj nekünk valami édeset és nedveset, és azonnal bekapjuk."

Kíváncsi érzés töltött el, ahogy néztem, ahogy felváltva flörtölnek és megosztják a desszertet. Az érzés több volt, mint boldogság. Ez... öröm volt, rájöttem. És könnyedség. Évszázadok óta először tűnt el az állandó fájdalom a lelkemben. Egész voltam.

A sors nem egy, hanem két tökéletes társat adott nekem.

Égett a szemem, és nyeltem a hirtelen összeszoruló torkomban.

Alec felém fordította a fejét, szája körül lágy mosoly játszott. "Gyere ide - mondta, és kinyújtotta a kezét.

Megfogtam, és hagytam, hogy magához húzzon. A másik kezével megragadta Chloe egyik kezét, majd a telefon felé biccentett. "Nem kell ezt tenned, hogy boldoggá tegyél minket, édesem".

A szívverése felgyorsult, és megnyalta az ajkát, a szorongás hullámokban hullámzott le róla. "Tudom... de meg akarom tenni." Megvonta a vállát. "Meg kell tennem."

Átnyúltam a pulton, és megfogtam a másik kezét. "Akkor meríts belőlünk, szerelmem. Ahogy gyakoroltuk."

A feszültség egy része elhagyta a vállát, és kék tekintetébe egy csipetnyi szórakozottság költözött. "Ez egy jó ötlet. Ha valaha is volt idő, hogy kölcsönvegyek egy kis sárkányerőt, akkor az az anyámmal való beszélgetés előtt van."

Alázatosság érzése terült szét bennem - valami, ami valószínűleg nem fog egyhamar abbamaradni. Megkérdőjeleztem a sorsot, mert nem akartam, hogy egy gyenge ember legyen a társam. Úgy gondoltam, hogy Chloe nem méltó hozzám.

És a sors a legnagyobb csapást mérte rám azzal, hogy egy olyan nőstényt adott nekem, aki bármelyik elsőszülött fajból képes volt mágiát kiszívni.

"Oké - mondta hirtelen. "Készen állok."

Alec az ajkához emelte a kezét, és megcsókolta az ujjperceit. Aztán végighúzta a telefonja képernyőjét, és tárcsázott.

Az anyja rögtön felvette, a szűkszavú hangja betöltötte a konyhát. "Tudtam, hogy észhez térsz. El vagyok havazva a munkával, úgyhogy nem tudlak elhozni a repülőtérről..."

"Nem megyek vissza New Yorkba" - mondta Chloe.

Hosszú szünet következett. Aztán Cindy hangja halk lett. "Gondold meg nagyon alaposan, Chloe. Mert..."

"Már megtettem." Chloe megszorította a kezemet, és egy kis rántás a mellkasomban tudatta velem, hogy merít belőlem. Visszanyomtam. Vegyél el bármit, amire szükséged van, kicsim. Bármit megadnék neki.

Ő mindent megadott nekem.

Alec megragadta a másik kezemet, és a hüvelykujjával végigsimított az ujjpercemen.

"Skóciában maradok - mondta Chloe az anyjának.

"Azokkal az emberekkel?"

"Van nevük. Alec és Lachlan. És én szeretem őket."

A mellkasom feldagadt.

"Szerelmes vagy két meleg férfiba?"

"Ők biszexuálisak" - mondta Chloe. Amikor az anyja zihált, tovább beszélt. "Nem várom el, hogy megértsd. Most nem tudom elmagyarázni az egészet. Talán majd egyszer... ha hajlandó vagy meghallgatni."

Újabb hosszú csend következett. Amikor Cindy újra megszólalt, a hangja kemény és lapos volt. "Chloe, biztos vagyok benne, hogy azt hiszed magadról, hogy szerelmes vagy. De nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán tudod, mi a szerelem."

Megszorítottam az ujjaimat Chloe ujjai körül. Alec szilárd, erőtől csillogó szemekkel nézett rá.

Ő kettőnk között nézett, mielőtt mély levegőt vett volna, és a telefonra koncentrált. "Igazad lehet. Lehet, hogy nem tudom, mi a szerelem, de azt biztosan tudom, mi nem az. És ezt neked és Joshnak köszönhetem, amiért megtanítottatok erre."

Cindy gyors lélegzetvétele hangos volt a konyhában.

"Én most megyek" - mondta Chloe. "Ha valaha is úgy döntesz, hogy kapcsolatot akarsz, akkor elvárom, hogy tisztelettel bánj velem és a férfiakkal, akiket szeretek. Ezt az életet választottam. Megyek, és élem az életemet." Kinyújtotta a kezét, és befejezte a hívást.

Egy pillanatra mindhárman egymásra néztünk. A szavai a fülemben csengtek. Szeretem őket.

Szeretett minket - eléggé ahhoz, hogy felforgassa az életét, és belépjen egy teljesen új világba.

Megmozdultam, mielőtt még észrevettem volna, megkerültem a pultot, és lekaptam őt a bárszékről, hogy a karjaimba vehessem. Alec közvetlenül mögöttem volt, megragadtam a vállát, és behúztam a körünkbe.

Alecre jellemző módon rögtön a lényegre tért. "Szóval szeretsz minket, hmm?"

Rámosolygott, az arca rózsaszínűre pirult. "Igen."

"Van kedvenced, és miért pont én?"

Körbe nyúltam, és megcsíptem a fenekét.

Lehajolt, és a fülébe mormogott. "Majd később elmondhatod, kislány. Egyelőre csak tudd, hogy mi is szeretünk téged."

"Igen" - mondtam, és mindkettőjüket közelebb húztam magamhoz. "Szeretünk téged, Chloe. És egész hátralévő életünkben megmutatjuk neked, hogy mennyire."

"Bármit megtennénk érted, édesem" - tette hozzá Alec.

A lány váltogatta a tekintetét közöttünk, nagy kék szemei ragyogtak a szeretettől. "Bármit?"

"Mondd csak" - mondta.

A rózsaszín az arcán elmélyült. "Van néhány ötlet a fejemben."

A farkam megrándult, teljesen beleegyezett, bármit is varázsoljon a képzelete.

Felnyúlt, és a tenyerét az arcomra tette, majd ugyanezt tette Alecével is. "Kezdetnek - motyogta -, arra gondoltam, hogy megint bezárhatnál abba a toronyba".