Grace Goodwin - Bachelor Beast - 1. Fejezet

 


1


Warlord Wulf, Csillagközi Menyasszonyi Program Feldolgozó Központ, Miami, Florida, Föld


"Ez az ötlet kezdettől fogva hülyeség volt, és most már nevetséges" - vicsorogtam.

Egy nő suhant mögöttem egy kis kefével a kezében, és a nyakamhoz emelte. Nemcsak csiklandozott, de be is borította egy halvány púder, amit a bőrömre kent.

Elsuhintottam... óvatosan - kicsi volt és nőnemű, és nem akartam bántani -, aztán visszanéztem a kommunikátorokra.

"Mit csinál az az ember a nyakaddal?" Maxim kérdezte, oldalra billentve a fejét, mintha így jobban látna. "Miért ilyen színű az arcod? Beteg vagy?"

A fenevadam gyakorlatilag vicsorgott, készen arra, hogy letépje a komm képernyőjét a falról. A frusztráció azóta gyűlt bennem, hogy megérkeztem erre a távoli, elmaradott bolygóra.

"Ezt hívják sminknek" - mondtam összeszorított fogakkal. "A kis nőstény biztosított arról, hogy ha nincs ez a vörös por az arcomon, akkor az egész bolygón lévő kijelzőképernyőkön rosszul és gyengének fogok tűnni."

Rachel, aki Maxim mögött állt, bólintott. "Ez igaz. Az emberek színpadi sminknek hívják."

Undorodva fújtam egyet, és előre intettem a nőstényt. Pillanatokon belül újra a kis ecseteivel volt. Lenéztem rá, és próbáltam annyira megnyugodni, hogy ne ijesszem halálra. A tekintetem bizonyára a közelgő halált jelezte, ha nem hagy békén. Nagyot nyelt, aztán lemászott a létráról, amin le kellett másznia, hogy elérje az arcom. Sokkal magasabb voltam, mint bárki más a Földön, ő pedig egy ember kicsinyített változata volt. Megköszörülte a torkát. "Azt hiszem, ennyi elég lesz. Sok szerencsét ma estére."

"Köszönöm" - válaszoltam, és igyekeztem gyakorlatilag suttogni, hogy ne törjön ki könnyekben.

Ő és a létrája elszaladtak, mintha a bátorságának minden tartalékát felhasználta volna arra, hogy beszéljen hozzám.

"Furcsán nézel ki - mondta Maxim. Örültem, hogy tartózkodott a sértőbb szóhasználattól.

"Míg a smink általában a földi nők arcát díszíti, a televízióban mindkét nemű embernek szüksége van rá, különben a forgatási fények elhalványítják őket." Rachel elmagyarázta Maximnak ugyanazt, amit nekem is elmondtak az első forgatási napon.

"Fogalmam sincs, mit jelent mindez" - mondta Maxim, és felnézett a társára. Ő az ismerős székében ült - még akkor is, ha az fényévekre volt attól, ahol én voltam -, Rachel pedig mellette állt, a karját a vállára fektetve. Nagyon laza póz volt ez egy bolygók közötti hivatalos kommunikációs híváshoz képest.

De semmi sem volt hivatalos vagy formális abban, amiért a Földön voltam. Ez egy hatalmas zűrzavar volt, ahogy itt hallottam valakit nyilatkozni. Katasztrófa volt. Az eddigi legrosszabb napplazma viharnak semmi köze nem volt az életemhez. Én voltam az a szerencsétlen rohadék, akit azért választottak ki erre a nevetséges küldetésre, mert évekkel ezelőtt megtanultam az emberi nyelvet, az angolt. Azért tanultam meg, hogy a Csillagközi Menyasszonyom kedvében járjak. A tökéletes társamnak.

Nézd meg, mi lett belőle. Akkoriban egy ádáz hadúr voltam. Egészen. Harcban kipróbált. A kibaszott fénykoromban. Mégis, a harminc napot kihasználva úgy döntött, hogy visszatér a Földre. Egy másikat választott. Nem egy Atlanit, hanem egy emberi férfit. Egy férfit, akit jobban szeretett, mint engem. Csak fájdalmat éreztem minden alkalommal, amikor kénytelen voltam felidézni ezt a primitív nyelvet, hogy beszéljek a nőkkel, akiket a földi program ajándékként tárt elém. Hogy beszéljek az idegesítő, nagy fehér fogú, merev hajú férfival, aki minden alkalmat megragadott, hogy hangerősítőt nyomjon az arcomba.

Nem reméltem, hogy ez a küldetés megmenti az életemet. Ha egy tökéletesen összeillő társ nem vetett véget a párzási lázamnak, akkor kevés reményem volt arra, hogy most egy idegen fogja, még ha hajlandó is lenne rá. Inkább visszatértem volna az Atlanra, és kivégzésre szántam volna magam, minthogy egy nőstényt ítéljek arra, hogy velem éljen, de a vadállatom odaadása nélkül.

Eddig ez a sötét, primitív oldalam, a vadállatom egyszerűen nem volt érdekelt.

"Ez nem fog működni, Maxim" - ismételtem meg. Ugyanezt mondogattam már az első nap óta, amikor megérkeztem. Három hete voltam a Földön. Három végtelen hosszú hét. Nem csoda, hogy a nők önként jelentkeztek a Menyasszonyok Programba, hogy eltűnjenek erről az őrült bolygóról.

A járműveik primitívek voltak, és égett üzemanyag szaguk volt, akárcsak a fekete kátránynak, amit az útjaikra szórtak. A levegő barna volt a szennyezéstől és vegyszerszagú. Az emberek kegyetlenek és kíméletlenek voltak egymással, a mocskos, mosdatlan embereket hagyták megbetegedni és meghalni az utcák szélén, papírdobozokban aludtak, míg mások kőből és kristályból épült palotákban éltek. A földi emberek, ahogy a Koalíció is tette Nial miniszterelnök rendelete előtt, kegyetlenek voltak a katonáikkal, akik sérülten tértek vissza a csatából. Figyelmen kívül hagyták vagy elfelejtették őket, megtagadták tőlük a szolgálatukért járó tiszteletet. Nem imádták őket, hanem féltek tőlük. Másmilyenek.

Mint én és a többi férfi és nő, akiket a kolóniára száműztek. Sérült áruk voltunk. Szennyezettek és félelemből kerültek minket.

Ez volt az egyik ok, amiért beleegyeztem ebbe a katasztrófába. Nem miattam. Hanem értük. A többiekért. Több menyasszonyra volt szükségünk. A földi nők, valamilyen oknál fogva, alkalmazkodtak a kolónián való élethez és elfogadták elesett harcosainkat, mint sajátjaikat. Igényt tartottak rájuk. Szerették őket. Párosodtak és gyerekeket szültek nekik. A Föld reményt adott nekünk, és a kolónia két emberi társa, Lindsey és Rachel, előállt ezzel az őrült ötlettel.

Fogalmam sem volt, hogy miért hitték, hogy emberi nőstényeket csábítok arra, hogy jelentkezzenek a kolóniára. Nem én voltam a legjobb közülünk. Sok-sok becsületes hím volt, aki örült volna, ha kiválasztják.

De beszéltem angolul, ha nem is túl jól. Tudtam kommunikálni. Rachel tudta, hogy semmit sem tagadnék meg tőle. Ő volt az egyik kiválasztott nőstényünk, aki a választott kormányzó, Maxim of Prillon Prime párja volt. Tisztelni és védelmezni kellett őt, testben és lélekben. Amikor könyörgött nekem, nem tudtam visszautasítani.

"Nem tudod megpróbálni? Tudom, hogy ez nem így működik, de mégis... Talán megcsókolhatnád valamelyiküket, vagy ilyesmi? Talán az meggyújtaná a szikrát."

A vadállatom visszahőkölt a gondolattól, hogy bármelyik nőt is megérintsem, vagy megcsókoljam. De Rachel a göndör barna hajával és a pimasz hozzáállásával úgy nézett ki, mint az a reményteljes, optimista földi nőstény, aki volt. Most, hogy itt voltam, és nőkkel voltam körülvéve, megértettem, miért volt olyan kicsi. Mindannyian kicsik voltak. Mindannak ellenére, amit rossznak láttam ezen a bolygón, az emberek kitartottak a reményükben. Az optimizmusukban. Nem voltak hajlandóak engedni, vagy beismerni a vereséget.

"Nem." Egyetlen szó volt minden, amit adni tudtam neki, miközben küzdöttem a vadállatom dühével. Nemcsak érdektelen volt; dühös volt a gondolatra, hogy esetleg megpróbálom arra kényszeríteni, hogy megcsókoljon egy olyan nőstényt, akit nem akart magáénak. De nem most. Nem akkor, amikor a láz úgy szállt meg minket, mint tűz a vérünkben, és könyörtelen düh áramlott minden egyes porcikánkban, minden nap minden pillanatában. Ahogy az emberek mondanák, a körmeimmel kapaszkodtam.

"Miért ne? Mit veszíthetsz? Talán meglepődnél, tudod?" Rachel próbált bátorítani, és én csodáltam a független szellemét. Ezt a szellemet a két Prillon-társa mérsékelte, ahogyan az övékét is ő. A kijelentésemre felvonta a szemöldökét. "Hallottam, hogy a nézettség az egekbe szökött, és mindenki alig várja, hogy megtudja, mi lesz a következő rész. Ez nagyszerű lesz a menyasszonyok toborzására."

Csípőre tettem a kezem, és mély levegőt vettem, próbáltam nem vadállati üzemmódban kitörni. Nem azért, mert tombolt bennem a láz, hanem mert annyira frusztrált voltam, és nem tudtam uralkodni magamon. Itt, a Földön nem tudtam irányítani. Akkor ettem, amikor azt mondták, hogy egyek. Akkor aludtam, amikor azt mondták, hogy aludjak. Azt viseltem, amit mondtak, hogy viseljek. Olyan nőkkel töltöttem az időmet, akiknek megkértek, hogy próbáljak udvarolni. Egy alacsony, ősz hajú, emberi férfinak feleltem, akinek írótáblája és sötét keretes szemüvege volt. Nem volt a parancsnokom, nem volt Atlan. Nem katona.

Ő egy vezetői asszisztens volt, bármi is legyen az. Mivel én nem voltam ilyen vezető, nem tudtam, miért ragaszkodott hozzá, hogy egyik helyről a másikra kövessen, és parancsolgasson nekem, mint egy kisgyereknek. Néha még hangosan, lassan is beszélt, mintha nemcsak kaptártechnológiával fertőzött, hanem süketnéma is lennék.

"Nem érdekelnek az emberi minősítések" - morogtam.

"De érdekel, hogy segíts nekünk több menyasszonyt szerezni a kolóniának" - erősködött Maxim, és nem tévedett, úgyhogy nem vitatkoztam. Sok méltó hím várta a párját. Túl sokan.

Sajnos tudtam, mit jelent a "nézettség" kifejezés, és minden egyéb, egy földi tévéműsorhoz kapcsolódó terminológia. "Lindsey azt akarta, hogy azért jöjjek a Földre, hogy idegen társakat reklámozzak, abban a reményben, hogy új önkénteseket nyerjek a Menyasszonyok Programhoz. Rendben. Ebbe beleegyeztem. Úgy volt, hogy interjút készítenek velem. Készítsenek néhány képet. Küldjenek el a bolygó különböző menyasszonyközpontjaiba. Amit nem mondtak el nekem, az az, hogy valamiféle... szórakoztató műsoros kísérletben kellene részt vennem".

"Valóságshow" - tisztázta Rachel. Láttam az ajkába harapott száján, hogy visszafojtja a nevetést. Nem volt a társam, de legszívesebben szétrúgtam volna a seggét, amiért szórakozást talált a kellemetlenségemben.

Mindent megtudtam a valóságshow fogalmáról abban a pillanatban, amikor leszálltam a szállító peronról, amikor a producer, a rendező és a személyzet két beosztottja nevetséges lelkesedéssel és tágra nyílt szemekkel fogadott. Kiderült, hogy nem a kolónia képviselője voltam, aki a bolygón való életről és a különböző harcosokról, akik lehetséges párosítások lehetnek, válaszol a kérdésekre. Egy apró, kövér földi állat voltam, sok szőrrel. Miután Rachel használta a kifejezést, rákerestem a Föld primitív számítógépén, hogy megkeressem a szóban forgó állatot. Úgy látszik, egy rágcsáló voltam, amelyet kisgyerekek tartottak háziállatként. Egy... tengerimalac.

"Ez nem a valóság. Miért nem mondtad, hogy egy szórakoztató műsor alanya leszek, ahol előre kiválasztott nők garmadája tölti velem az időt szervezett tevékenységekben? A nők nem érdekelnek. Miért nem mondtad, hogy kénytelen leszek velük időt tölteni, amíg leszűkítem a nőstények körét arra az egyre, aki a társam lesz, és megkapom a párzási bilincsemet?". Ezt az utolsó, hosszú kérdést egyetlen hatalmas lélegzetvételben tettem fel.

"Mert akkor nem mentél volna el" - mondta Maxim.

"Ugye?" Válaszoltam, szemügyre véve a Prillon kormányzóját. Barna haja olyan sötét volt, mint a hangulata. A kolónia vezetőjeként nagy volt a felelőssége, és úgy tűnt, csak akkor mosolyog, ha Rachel a közelben volt. Most nem mosolygott.

Jól van. Engedélyt adott erre a zűrzavarra.

"Szükség volt rá, Wulf. Az itteni harcosok is nézik az adást. Ők is mosolyognak. Nevetnek. Izgatottak a nevedben. Van remény."

Mélyütés. Nem hagyhattam őket cserben, és ezt ő is tudta. Mégis szükségét éreztem, hogy figyelmeztessem. "Minden tiszteletem, de mi van, ha elbukom? Szeretne a helyemben lenni?"

Megmozdult a székében, az arca ugyanolyan élénk rózsaszínűvé vált, mint az enyém valószínűleg attól a nevetséges mennyiségű színes púdertől, amit az ijedt nőstény az arcomra söpört. "Nem. Szerencsére már van egy társam."

"Biztos vagyok benne, hogy az önkéntesek száma a Menyasszonyi Központban megnövekedhetett. Hadd fejezzem be ezt. Vigyél ki innen a pokolba. Csak le kell sétálnom a szállítóterembe, és már itt sem vagyok."

"Nem teheted!" Rachel gyakorlatilag kiabált. "Jól kell mennie, mert mi lesz a többiekkel? Úgy értem, nem te vagy az egyetlen, akinek még nem sikerült megfelelni. És nem, nem szaporodtak a menyasszonyok, még nem. Szerintem mindannyian figyelnek, és várják, hogyan ér véget a műsor."

"Bassza meg."

Próbált mosolyogni, de nem vettem be. "Gondolj a Földön élő nőstényekre, akik önként jelentkeznek, mert látják, hogy a tévéjükön párra tartasz igényt. Jóképű és becsületes vagy. Egy emberi nő álma. Egy saját Wulfot akarnak majd maguknak."

Megforgattam a szemem. Az istenek verjék meg, tényleg úgy forgattam a szemem, mint egy ember.

"Aztán ott van a lázad" - figyelmeztetett Maxim.

Mintha szükségem lett volna az emlékeztetőre. A vadállatom mindig ott volt a felszín alatt, készen arra, hogy kitörjön, készen arra, hogy szétfeszítse a bőrömet, a csontjaimat, a termetemet, és átvegye az uralmat.

Az összes harcosra gondoltam a kolónián, akik párra vártak. A legtöbbjüket mostanra már tesztelték, de a párzás esélye csekély volt. Csak kevesen találtak társat, és az összes nőstény, akivel összeillettek, a Földről származott. Maxim a szerencsések közé tartozott. Rachel, a Rystonnal közös párja, önként jelentkezett a tesztelésre és a párosításra, ahelyett, hogy hosszú börtönbüntetéssel nézett volna szembe a szülőbolygóján. Kurvára túl kedves és aranyos volt ahhoz, hogy egy cellában vergődjön. Vadász Kiel párjával, egy Lindsey nevű emberi nővel dolgozott együtt, hogy kitalálják ezt a... tervet a Menyasszonyok Program földi oldalán néhány emberrel. Azt remélték, hogy ez az utazás a Földre, és az én nyilvános udvarlásom ezeknek a nőknek, növelni fogja az önkéntes menyasszonyok számát, ami a barátaim számára is jelenthet párkapcsolatot. Rachelnek és Lindsey-nek jó szándékai voltak, de én fizettem meg az árát.

Mégis, nem hagyhattam őket cserben. Sem a kolónia párosítatlan harcosai, sem Rachel, sem Lindsey, sem Maxim kormányzó, aki mindannyiunkért harcolt egyszer vagy kétszer.

"Túléltem a Kaptárat. Be tudom ezt fejezni." Az utolsó leheletemmel is irányítanám a fenevadat. Nem volt más választásom.

"Ez a szellem!" Rachel a levegőbe pumpálta az öklét, és megveregette Maxim vállát. De a tekintete nem enyhült, és tudtam, hogy várta a következő szavaimat.

"Itt maradok és részt veszek ebben a többiek miatt. De Rachel, ez az epizód az utolsó." Végig akartam csinálni a végéig, amikor is kedvesen megköszönöm mindkét nősténynek, és becsületes férfiként búcsúzom, amíg még lehet. Mielőtt elvesztettem volna az önuralmamat. Mert a lázam tombolt.

"A nagy finálé!" Elmosolyodott, és összecsapta a kezét. "Tudom. Olyan izgalmas. A képernyőre tapadtam."

Fintorogtam, fogalmam sem volt, hogy ez mit jelent.

"Szmokingban látni téged... hűha, Wulf. Dögös vagy."

Lenéztem magamra ebben a furcsa földi öltözékben. Az inggel, valami mellénynek nevezett valamivel és a zakóval együtt dögös voltam.

"Genevieve-et vagy Willow-t választod?" - suttogta, mintha esetleg megosztanék egy titkot.

Morogva gondoltam arra a két nőstényre, akit a fenevadam a legkevésbé sem kedvelt a huszonnégy közül. Egyik nősténnyel sem akartam párosodni. A vadállatom nem vágyott arra, hogy igényt tartson - vagy megdugja - egyiküket sem. Igaz, gyönyörű nők voltak. Kedvesek. Elgondolkodtatóak. Vágytak a párra. Alig várták, hogy elhagyják a Földet. A párzási láz erősen hajtott, hogy megtaláljam a páromat, de a döntősök egyike sem csábította a vadállatom. Egyikük sem volt képes megnyugtatni, nemhogy irányítani. Egy vadállat csak a párjának felel. A nőies érintés nélkül elveszettnek tűntünk.

Egyszerű lenne kiválasztani egy nőt azon a színpadon. De a vadállatom nem fogadná el őt párjának, a lázam nem csillapodna, és kénytelen lennék elhagyni ezt a bolygót, mielőtt bárkinek is ártanék, amikor a vadállatom dühöng és elveszíti az irányítást. Nem egy hamis társat akart a vadállatom, és bevallom, én sem, hanem őt akartam. Akárki is volt. Aki lángra lobbantja a szívemet. A testem, a farkam örökké kemény lenne rá. Hogy benne legyek. Hogy sikoltozni lássam.

Genevieve és Willow nem tettek meg semmit ebből nekem.

"Nem fogom egyiküket sem választani."

A szája tátva maradt. "Mi?"

A kefés hölgy korábban egy kis törülközőt tekert a nyakam köré, és az apró papírkendő úgy éreztem, mintha fojtogatna. Itt lenni, a döntéseim - vagy azok hiánya - gyakorlatilag fojtogatott. Lerángatva magamról a papírt, egy közeli asztalra dobtam. Szerencsére a szalagfelvételt a vizsgaközpontban végezték, mivel hivatalosan nem kószálhattam a bolygón. Csináltak néhány kivételt... a randevúk miatt. Ezek... szervezett tevékenységek, amiket a nőkkel kellett csinálnom, és amiknek szórakoztatónak kellett lenniük. Romantikus. A képernyőre mordultam, remélve, hogy Maxim az utolsó pillanatban megsajnált.

Igen, szánalmat, és ez bizonyította, milyen mélyre süllyedtem.

Legalább szerencsém volt, hogy olyan helyen voltam, ahol volt egy kommunikációs állomás, ami közvetlen kapcsolatot kínált a kolóniával, az otthonnal. Próbáltam rábeszélni Maximot, a kormányzómat, hogy avatkozzon be az utolsó epizód előtt, ami néhány perc múlva következett be.

"Micsoda?" Rachel azt mondta, a hangja tele volt pánikkal. "Ki kell választanod közülük egyet."

"Jobban szeretnéd, ha valamelyik nőstény a kolónián élne? Tudom, hogy ti, földi hölgyek odafent közel álltok egymáshoz, de bárkit is választok, be kell vonnod a kis csoportodba. Willow és Genevieve remek nőstények, de nem lesznek boldogok. Velem nem. Főleg, hogy életem hátralévő részében dugnom kell majd vele, és a fenevadam fel van háborodva a lehetőségtől. Lehet, hogy megtagadja, hogy megérintse, hogy igényt tartson rá. A nőstények arra valók, hogy becsben tartsák őket. Imádni. Ezt nem tehetem meg. A vadállatom megtagadja."

"Annyira azért nem lehet rossz" - mondta Maxim.

Egy pillanatig szemeztem vele. "A farkam egyikükre sem emelkedik fel. A fenevadam inkább az Atlanra szállítana és kivégezné magát. Inkább meghalna. Ez a mi utunk. Az atlani út."

Maxim megköszörülte a torkát, ami egyre valószínűbbé vált. A vadállatom már régóta dühöngött, a láz arra ösztökélt, hogy megtaláljam a társamat. Tudtam, hogy részben ezért választottak ki, abban a reményben, hogy itt, ebben a... valóságshowban... találok egy nőstényt, aki a társam. Az alternatíva a halál volt. Ez egyre valószínűbbnek tűnt.

"Két perc!" Egy Atlan-gyerek méretű, élénk nőstény dugta be a fejét a szobába, félbeszakítva minket, majd eltűnt.

A francba!

"Voltam már ilyen randevúnak nevezett dolgokon a nőstényekkel. Voltam valami ventillátorhajónak nevezett valamin egy vízi mocsárban, hogy megnézzek éles fogú őskori lényeket. Sétáltam mezítláb egy tengerparton. Piknikeztem valamin, amit pikniknek hívnak. Még úsztam is."

"Legalább Mikkitől megtanultad, hogyan kell."

Morogtam, mire Rachel összeszorította az ajkait.

"Mindent megtettem, amit elvártak tőlem, beleértve azt is, hogy huszonkét nőt megríkattam, amiért visszautasítottak. Nem kell látnom egy földi naplementét, miközben kézen fogva egy nőstényt, hogy tudjam, ő, vagy bármelyikük nem a társam. Meglep, hogy az itteni nőstények nem követelik, hogy teszteljék őket, hogy elkerüljék az ilyen tevékenységeket, amikor fogalmuk sincs, hogy a hím, akivel időt töltenek, méltó-e rájuk."

"Ezzel a dologgal a kórusnak prédikálsz" - vágott közbe Rachel. Mivel fogalmam sem volt, miről beszél, folytattam.

"A menyasszonyteszt egyszerű és gyors, és biztosítja, hogy megtalálják a tökéletes társat". Sóhajtottam, mert tudtam, hogy a férfiaknál ez nem így van. Engem már évekkel ezelőtt teszteltek, és még párosítottak is. Az teljes katasztrófának bizonyult. Azóta is küzdöttem a lázzal, visszatértem az űrbe, hogy harcoljak, hogy levezethessem a dühömet. Az Atlanon nekem juttatott hatalmas vagyont és földeket a családomnak adtam, amikor másodszor is elmentem. Azt terveztem, hogy visszamegyek, hogy megpróbálok találni egy atlani nőt, aki megnyugtat, de a Kaptár ezt az álmomat is elpusztította. Elfogott engem. Megkínoztak. Átváltoztatott engem... ebbe.

Kifogytam az időből és a lehetőségekből. A családomról az Atlanon jól gondoskodtak volna. Ha csak egy maroknyi emberi nőt is meg tudnék győzni, hogy a kolónián másokkal párosítsák őket, akkor tiszta lelkiismerettel mehetnék Atlanra. Még egy napig visszatartanám a fenevadat. Még egy éjszakát.

De örültem, hogy volt egy belső szörnyetegem, aki tudatta velem, hogy ki a társam - vagy ki nem. Nem gyűlölhettem őt, és nem bánhattam, hogy a részem volt. Megmentett a csatában, számtalan ellenséget ölt meg. Nem érdemelte meg a hamisságot. Tiszteletet érdemelt. Nem kényszeríthettem arra, hogy elfogadjon egy olyan nőstényt, akit egyikünk sem kívánt. Ha inkább a halált választotta, elfogadom a döntését.

"Mennem kell."

"Nem, Wulf, figyelj! Csak válassz egyet. A műsor után elmondhatod nekik az igazságot" - ellenkezett Rachel.

"A bilincsem a színpadon van egy üvegszekrényben" - emlékeztettem, a zárt ajtóra és a színpadra mutatva, ami mögötte volt. "Azt várják, hogy térdre ereszkedjek, és felajánljam a bilincset az egyiküknek, miközben az egész világ ezt nézi." Tettem egy lépést a paraván felé, és összeszűkítettem a szemem. "Atlani vagyok. Egy ilyen ajánlatot tenni anélkül, hogy szándékomban állna igényt tartani a nőstényre, becstelenség lenne. A vadállatom nem térdel le senki más előtt, csak az igazi párom előtt, Maxim előtt."

A producer belépett az ajtón. Alacsony termetű ember volt. Nos, mindannyian kicsik voltak. A haja ősz volt, és úgy tűnt, hogy soha nem hagyja abba a beszédet. Vagy a mozgást. Legszívesebben a nyakánál fogva felemeltem volna, és elküldtem volna a picsába. "Búcsúzz el az űrbeli barátaidtól. Ez egy élő show. Harminc másodperc múlva élőben jelentkezünk. Most pedig mozgás!"

Igen, tényleg ki akartam csinálni.

"Sok szerencsét! Figyelni fogjuk" - mondta Rachel, mielőtt a képernyő elsötétült.