Grace Goodwin - Bachelor Beast - 10. Fejezet

 


10


Olivia


A mai nap... Istenem, a mai nap olyan volt, mint egy álom, már az elejétől fogva. Wulf karjaiban aludtam el. Valójában rajta aludtam el, mert az ágyam túl kicsi volt az ő hihetetlen méretéhez. Átlósan aludt, de a lába még így is kilógott az ágy aljáról. A teste olyan volt, mint egy kemence. A légkondicionálónak nem volt könnyű dolga. Mivel vad szeretkezéseinkkel tönkretettük az ágyat, csak a lepedővel a lábunkon aludtunk, kibontva. Az ágynemű többi része a ruháinkkal együtt a padlón hevert.

Talán az orgazmusok miatt. Talán az a tény, hogy végeztem Jimmy Steellel. Vagy talán Wulf védelmező ölelése volt rajtam, de mélyen és békésen aludtam. Nem sokkal hat óra után zörgött a kilincs.

"Nénikém! Miért van zárva az ajtó? Készen állok a gyümölcsléhez!" Tanner kiáltott.

"Én is!" Emma közvetlenül utána kiáltott.

Megijedtem, eszembe jutott saját magam. Meztelenül feküdtem egy meztelen földönkívüli tetején. Nem a legjobb helyzet kisgyerekek között. Kérdezősködnének, rengeteget kérdeznének. Aztán mindenkinek meséltek róla, az élelmiszerbolt pénztárosától kezdve az utcán lakó Mr. Zajakig.

Wulf nem esett pánikba - talán mert nem ismerte a gyerekek szűrő nélküli őszinteségét -, és megcsókolta a fejem tetejét. Felállt, hogy felvegye a nadrágját. Nem voltam egy reggeli ember, de megszoktam a gyerekek korai ébredését. Mindig is csodálkoztam, hogy milyen átkozottul élénkek. Olyan volt, mintha feltöltődtek volna az elemeik, száz százalékos volt az energiájuk, és máris újra készen álltak. Legalább egy csésze kávéra szükségem volt ahhoz, hogy működőképes legyek.

"Nénikém!" Tanner újra felkiáltott, a kilincs még jobban rázkódott.

Wulf lenézett rám, és a tekintete felhevült. Nem szólt semmit, csak ing nélkül odabattyogott az ajtóhoz, és kinyitotta. Hatalmas teste könnyedén eltakarta a gyerekek elől a kilátást, amiért hálás voltam.

"Mi ez az egész a gyümölcslével?" - kérdezte, kibújt az ajtón, és becsukta maga mögött.

"Húúú! Hát itt vagy! A néni alszik? Elvesztetted az inged?" Tanner megkérdezte.

Hallottam, ahogy végigsétálnak a folyosón, egy nehéz lépést, és még kettőnek a dobogását. Megragadtam az alkalmat, hogy egyedül maradjak, és belebújtam egy alvóingbe. Fogalmam sem volt, mennyi idő múlva rontanak be, de be fognak, és én legalább valamit magamra akartam venni. Megtanítottam őket a zárt fürdőszobaajtóra és a magánéletre, így legalább most már egyedül is tudtam pisilni. De ez a magány még nem terjedt ki a hálószobámra.

"Tényleg elvesztettem." Wulf hangja, bár lágyra volt temperálva, mégis jól hallatszott. "Azt hiszem, el kell indulnunk a keresésére. Reggeli után megtanítalak arra, hogyan kell Everian lenni és vadászni."

Hálát adtam, hogy a ház kicsi volt, és könnyen hallottam a beszélgetésüket. Tudni akartam, hogyan érintkezik Wulf a gyerekekkel. Csak annyit láttam, hogy előző este rajta aludtak. Ez olyan édes volt, hogy elmosolyodtam.

Emma nem emlékezett a szüleire. Soha semmit nem tudhatott róluk azon kívül, amit megosztottam vele, vagy egy képen. Tanner emlékezett rájuk, bár a képek valószínűleg elhalványulnának. Greg még így is ritkán volt a közelben, mivel Tanner életének nagy részében bevetésen volt. Egyiküknek sem volt nagy férfi befolyása, ezért úgy szívták magukba Wulf figyelmét, mint a kis szivacsok.

"Mi az a 'verian?" Kérdezte Tanner.

"Egy Everis nevű bolygóról származó személy. Nagyon ügyesek a dolgok megtalálásában."

"Mint például az elveszett ingek?"

"Különösen az elveszett ingeket, mert azok nagyon fontosak. Egy nélkül nem mehetek ki a szabadba."

"Le fogsz égni a napon" - magyarázta Tanner.

Az ujjaimmal befogtam a számat, hogy elnyomjam a nevetést. Az, hogy ők hárman beszélgettek - nos, Tanner és Wulf, de arra számítottam, hogy Emma minden szavukat hallgatja -, megdobogtatta a szívemet. Hogy lehet valaki, aki ilyen nagy, ilyen gyengéd? Arra gondoltam, hogy a gyerekekkel, de még tegnap este is velem volt. Tudtam, hogy tud vad és szenvedélyes lenni. Elszabadult. Mégis, szinte... tisztelettudó tudott lenni velem.

Hallottam, ahogy a szekrényajtók nyílnak és csukódnak. "Hol van a gyümölcslé?"

"Ott!" Emma azt mondta.

"Ebben a nagy dobozban? Hideg van benne. Érdekes."

"Nénikém!" Emma felkiáltott.

"A néni fáradt. Míg mi hárman játszottunk tegnap este, mielőtt hazajött, addig a nénikéd és én játszottunk, miután elmentél aludni."

A szám tátva maradt, és elpirultam, mert pontosan emlékeztem, hogyan játszottunk.

"Én tovább akartam játszani" - mondta Tanner, és hallottam a duzzogást a hangjában.

"Ő volt soron a játékkal. Mint kis harcos, biztos vagyok benne, hogy megérted, hogy felváltva játszunk."

"Értem" - mondta Tanner.

"Értem" - ismételte Emma.

"Jó. Büszke vagyok rád ezért. A nénikéd keményen dolgozik, és ma reggel egy kicsit tovább kell aludnia. Legyünk figyelmesek és maradjunk csendben miatta."

Soha nem mondtam el Wulfnak, hogy mivel foglalkozom, de tudnia kellett, hogy én vagyok a gyerekek eltartója.

"Pszt!"

"Így van, Emma" - dicsérte Wulf. "Pszt." Magamelőtt láttam, ahogy az ujját az ajkához teszi, ahogy Emma szerette.

Hátradőltem az ágyban, hallgattam őket hármójukat, és lehunytam a szemem, elképzeltem, milyen lenne, ha nekem is lenne egy ilyen saját Wulfom. Ő... tökéletes volt. A gyerekek csak poggyászok voltak. Komoly teher. Azok a pasik, akik az elmúlt évben bármilyen érdeklődést mutattak irántam, eléggé gumit égettek, hogy elmeneküljenek tőlem, amikor megtudták, hogy két gyereket kell nevelnem. Persze, voltak olyan srácok, akik tisztességesek voltak, és elfogadtak volna engem és a gyerekeket, de nem találtam egyiket sem.

Hát, talán mégis, Wulf személyében. De a kívánságok olyanok voltak, mint az egyszarvúak. Szépek voltak, de sosem jelentek meg.

Biztosan visszaaludtam, mert csoszogás és suttogás hallatán felkeltem. Oldalra gurultam, az ágy fölé hajoltam, és három arcot bámultam. Mindhárman négykézláb álltak, és köpenyt viseltek, Emma és Tanner a nyakukba kötött kedvenc takarójukkal. Wulfnak is volt egy az övé körül, egy lepedő, rajta teherautókkal, amit feltételeztem, hogy Tanner kisgyerekágyából húzott ki.

"Nénikém!" Mondta Tanner, felpattanva a kúszásból. A felső ajkán léfoltos bajusz volt. "Mi vagyunk a veriánok!"

Emma talpra ugrott, és vigyorogva mellé állt.

Végignéztem a ruháikat. Gumicsizma a lábukon, a pizsamaszáruk beletűrve.

"Azok a függönykötők a másik szobából?" Kérdeztem. Tanner és Emma zöld szalagokat viselt, amelyek átlósan az egyik vállukon voltak, mint egy szíj. Megegyeztek azzal, ami a nappali ablakán volt. Ezekre a szárnyakra papírkapcsok voltak erősítve, amelyeken négyzet alakú ragasztócédulák voltak.

Wulf négykézláb maradt, így mindannyian körülbelül egyforma magasak voltak. Nyílt rajongással nézte őket. Én is nyílt imádattal néztem a csupasz felsőtestét. Amikor felpillantott rám, forrósággal a tekintetében, tetszett tudni, hogy ilyen gondoskodó tud lenni a gyerekekkel, aztán a magánéletben ilyen merész. Olyan vad. "Olivia, ő itt az idősebb Vadász Tanner és Vadász Emma."

Tanner megpaskolta a türkizkék öntapadós cetlit. "Ez az én Vadász övem és jelvényem. Verian nyelven van írva!"

Emma leguggolt, és megragadta Wulf ingét. "Megtaláltam! Én Vadász!"

"Megtaláltad! Megtaláltad, Emma!" Tanner megdicsérte, megveregette a kis vállát, majd átadta az inget Wulfnak. "Miért van itt a néni szobájában?"

Wulf leült a fenekére a földre, leoldotta a lepedő-köpenyt a nyaka körül, majd a fejére csúsztatta az inget. Tanner és Emma nekivágtak, és addig csiklandozta őket, amíg azok vonaglottak és visítottak, ami szerencsére elfeledtette Tannerrel a kérdését. Elmosolyodtam a látványon. Hármójukat együtt látva elfelejtettem, miért nem lehetek a párja.


* * *

Két órával később,a kért grillezett sajtból és furcsa módon brokkoliból álló ebéd után a gyerekek fürdőruhában voltak hátul, és a locsolóban futkároztak. Wolf és én a kis fedett terasz alatt ültünk a kerti székekben, és figyeltük őket. Wulf homlokán még az árnyékban is izzadságfoltok jelentek meg, és egy konyharuhával törölte meg a fejét.

"Meleg van a telepen?" tűnődtem. Nem voltam benne biztos, hogy a méretével hogyan viselné el a floridai időjárást.

A gyerekekről rám fordította a tekintetét. "Ott nem lehet belélegezni a levegőt, ezért ellenőrzött környezetben élünk."

"Nem mennek ki a szabadba?" Megdöbbenve kérdeztem.

"Minden bázis egy kupola belsejébe van zárva. Egy buborék, azt hiszem, ez az angolt jelenti. Nincs meleg. Nos, a Trion, a Kolóniától távol eső bolygó, helyenként nagyon forró. Sivatagszerű és száraz. Önöknek ott tetszeni fog. Nem a Trion - nos, lehet, hogy neked igen, de én a Gyarmatra gondoltam."

A pohár jeges teámért nyúltam a teraszasztalról, hogy elidőzzek. Hideg kondenzvíz csöpögött a combomra. "Hm, biztos vagyok benne, hogy igen" - válaszoltam semlegesen.

Tudtam, hogy A kolónia tele van veteránokkal a Koalíció összes bolygójáról, beleértve a Földet is, akiket a Kaptár foglyul ejtett és megkínzott. Nem akartam megbántani azzal, hogy bármi helytelent mondanék a helyről azok után, amin ő és a barátai keresztülmentek.

"Amikor a bilincsemet viseled..."

"Nem viselhetem a bilincsedet..."

Egyszerre beszéltünk. Egyszerre álltunk meg.

Sóhajtottam. "Wulf, nem lehetek a társad."

A teste ismét megfeszült, nem mintha visszatért volna a vadállata, hanem mintha nem örült volna a híremnek. Nem hibáztattam érte, azok után, amin keresztülment a Kaptárral és még itt a Földön is.

"Ezt mondtad, mégsem adtál rá okot. Szeretném hallani."

A gyerekek visítottak, ahogy átugrottak a slagon, a locsoló előre-hátra rezgett. Átáztak, és a fű felázott. Úgy szórakoztak, hogy egyikünknek sem kellett részt vennie benne, ami győzelem volt, mert Wulfnak és nekem beszélgetnünk kellett.

Sóhajtottam, és kortyoltam egyet a teámból.

"Tanner és Emma. Miattuk nem tudok."

Homlokát ráncolta, a gyerekeket figyelte. A szája sarka felhúzódott, amikor Tanner a fenekét a spray fölé dugta. "Nem értem."

"Nem mehetek, nem a gyerekekkel. Nem szabad."

Végre rám nézett, és láttam, hogy sötét szemei megteltek zavarodottsággal. "De igen, mehetsz."

Megráztam a fejem. "Nem, nem lehet. A szabályok szerint egy nő nem párosítható, ha gyerekei vannak. Nem hagyhatja hátra őket."

"Én nem kérnélek rá. Az enyém vagy." A fejét a gyerekek felé billentette. "Ők az enyémek."

A gyerekeket akarta? Az egy dolog volt, hogy a fenevadja azt mondta: az enyém, amikor rólam volt szó, de a gyerekek is?

Válaszra nyitottam a számat, de elvágta a számat, amikor a combomra tette a kezét.

"Te nem vagy párosítva. Te vagy a társam. A vadállatom ilyennek azonosított téged. Ezért az én bilincsemet fogod viselni. Ezáltal atlani társ leszel, és te, valamint minden utódod oda megy, ahová én megyek. Én a kolóniára megyek."

Rámeredtem, talán azért, hogy lássam, hazudik-e, de azért is, hogy átgondoljam a szavait. "Genevieve és Willow önként jelentkezett."

"Ők igen. De a szörnyetegem téged választott. Amint felveszed a bilincset, amint elfogadod az igényemet, az enyém vagy, és én is a tiéd vagyok. Minden törvény szerint, a Föld és a Koalíció törvényei szerint Atlan polgára leszel. A társam leszel. Tanner és Emma a gyermekeim lesznek. A családom. Azonnal indulhatunk a transzportáló terembe. Ha egyszer az enyém vagy, a csillagközi menyasszonyokra vonatkozó szabályok többé nem vonatkoznak rád. Egy atlani hadúr párja vagy. Nem hagyjuk hátra a nőstényeinket és gyermekeinket. Senki sem merne kérdezni."

"Soha?"

"Soha. A szörnyetegem egy sereg kaptárkatonát is megölne, hogy megvédjen téged vagy a gyerekeket."

Bámultam. És bámultam. Hallottam a gyerekek hangját a háttérben, de nem tudtam koncentrálni. Mindössze annyit kellett tennem, hogy Wulffal legyek, hogy felvegyem a párzási bilincset, és mindhárman elhagyhatjuk a Földet?

"Csak így?" Kérdeztem.

"Igen, ilyen egyszerű."

Úgy állt fel, mintha most már indulásra készen állna.

"És mi lesz a műsorral?" Kérdeztem.

Morgott, majd visszadőlt a helyére. "Nem felejtettem el a műsort. New Yorkban megvan a párzási bilincsem."

Fintorogtam. "Mi van, túszként tartják őket?"

"Nem ismerem ezt a kifejezést a harcon kívül, de azért tartják őket, hogy az élő adás alatt átadhassam neked. Egara felügyelő azt mondta, hogy az előrelépés miatt."

Nem tudtam megállni, hogy ne nevessek. "Persze, hogy meg kell kapniuk azt a boldogságot."

Az enyém lett volna. Borzongás lőtt át rajtam - és a frászt hozta rám. Azt jelentette, hogy egy olyan idegennel megyek el, akit alig ismertem, egy messzi-messzi bolygóra. Persze, már korábban is akartam önkéntesnek jelentkezni, de akkor még nem volt előttem egy igazi, élő, lélegző, gyönyörű idegen. Most a gyerekekre kellett gondolnom. Vajon boldogok lennének az űrben? Ezért megkérdeztem.

"A gyerekek? Boldogok?" - kérdezte. "Természetesen. A kolónián már több gyerek is van. Mindegyiknek földi anyja van, mint neked, és hasonló korúak. Lesznek barátaik, és az egész bázis vigyáz rájuk és védi őket, neveli őket."

A hajthatatlansága enyhítette az aggodalmaimat, de mégis... az egy dolog, hogy egy távoli országba megyünk nyaralni, de ez egy új bolygón való életkezdés volt. Wulffal lenne, és ez... én ezt akartam. A zsigereim nem mondtak nemet. Azt mondta, hogy a pokolba is, igen. A fejem azt kiabálta, hogy őrült vagyok.

"Amellett, hogy szükség van a bilincsekre a csuklódon, fontos, hogy pozitívan hagyjam el ezt a bolygót, hogy a nők önként jelentkezzenek a kolóniához. Ez volt a program célja kezdetben, és ezért jöttem. Ezt végig fogom vinni, ami azt jelenti, hogy New Yorkba kell mennünk egy interjúprogramra. Egara felügyelő közölte velem, hogy gülüszemeket kell csinálnunk. Bármi is legyen az."

Kitört belőlem a nevetés. "A színpadon kell csinálnunk?" Hirtelen kiszáradt a szám, és nagyot kortyoltam a teámból. Azt kívántam, bárcsak erősebb lenne, és erősen alkoholtartalmú. Gülüszemek és párzó bilincsek? Ez kezdett igazán nagy show lenni.

"Igen, mi. A műsor most rólad és rólam szól. Hogyan választott téged a fenevadam. Hogyan lettünk... egymáshoz illő és végül párosodó Atlan bilincsekkel. A döntősök ott lesznek. Valami olyasmit, amit úgy hívnak, hogy elbeszélés, bár fogalmam sincs, mi az."

"Ó, Istenem." Lehunytam a szemem, és az összes valóságshow-ra gondoltam, amit láttam, ahol mindenféle mocskot felhúztak. Néha nem volt szép. Ez azt jelentette... Istenem, valószínűleg most is ássák ki a dolgokat rólam. Mint például a családom. Greg. És...

"Ez nem jó ötlet" - mondtam neki.

"Miért nem?"

Elmagyaráztam neki, mi az a " mindent elárulok", hogy Chet Bosworth hogyan osztaná meg életünk minden intim részletét, hogy az egész világ megismerhesse. "Vannak titkaid, amiket nem szeretnél megosztani?" Kérdeztem tőle.

Csendben ült, és gondolkodott. "Néhány évvel ezelőtt egy önkéntes földi menyasszonnyal házasodtam össze, még mielőtt a Föld tagságot kapott a Koalícióban. Ő egy felderítő csapat tagja volt, amelyet a program vizsgálatára küldtek, mielőtt az önök kormánya felfedte volna az igazságot a Föld népe előtt."

"Micsoda?" Minden izgalom, hogy esetleg az övé lehet, úgy hullott le, mint szirmok a haldokló virágról. Megfelelt neki. Vajon nekinyomta a lányt egy ajtónak, és elvitte, ahogy engem is? "Hol van most?" Halkan kérdeztem. "Meghalt?"

A szemei tágra nyíltak. "Meghalni? Nem. Azt hiszem, él és jól van. Házas, ahogy itt a Földön mondják. A harminc napból tizenkilencet kivett, aztán visszautasított engem és a szörnyetegemet. Azt mondta, hogy hibát követett el, elhagyta a Földön a férfit, akit szeretett, és nem lehet velem párosítani."

Micsoda? Volt egy nő, aki nem akarta Wulfot? És a tesztprogramon keresztül párosították őket? Az esélye annak, hogy ez megtörténjen, ahol a párosítás rossz volt, kevesebb, mint az egy százaléka volt. Wulfnak majdnem nagyobb esélye volt a Powerball jackpot megnyerésére, mint arra, hogy egy tesztelt párja visszautasítsa őt.

Mégis megtette.

"Hát, még mindig sajnálom. Ez bizonyára fájdalmas lehetett neked." Az a nő, akárki is volt, egy idióta volt.

"Ő az egyetlen titkom, bár nem sok."

"Nem adtad oda neki a bilincsedet?" Kérdeztem, és azon tűnődtem, vajon a színpadon látott atlani karperecek, amiket a színpadon láttam, kézzel hordott karkötők voltak-e.

"Visszautasított engem. Nem volt a társam. Nincs bilincs. Ami Ruthot illeti - ez a neve -, ő az egyetlen használható információ, amit találnak. A többi a szolgálatomról, az elfogásomról... semmi említésre méltó."

Tátva maradt a szám. "A Koalíciónak tett szolgálatod mindenképpen említésre méltó. Bátor hadúr vagy. Olyan sokféleképpen túlélted a Kaptárat. Ez tiszteletre méltó. Tiszteletre méltó."

Egy apró mosolyt nyújtott nekem, de nem szólt semmit. Ő is szerény volt.

"Húúú, figyelj! Én egy jávorszarvas vagyok!" Tanner átugrott a szórófejen, de fogalmam sem volt róla, hogy bármiben is hasonlított egy jávorszarvasra.

"És te, Olivia? Milyen titkaid vannak?"

A szemeim tágra nyíltak. "Én... ööö..."

"Hová mentél tegnap este? Lucy szerint szükséged van a segítségemre."

Összeszorítottam a számat a barátom idegesítő fecsegésére.

"Nem beszélhetek róla" - mondtam az igazat. Jimmy megfenyegetett, hogy bántani fogja a gyerekeket, ha valaha is elmondom valakinek. Bár lehet, hogy én már végeztem a neki végzett munkámmal, ő még mindig rossz dolgokkal üzletelt - ha, ez totális aláhúzás! -, és nem volt kétségem afelől, hogy még mindig Tanner és Emma után menne, ha úgy érezné, hogy kedve van hozzá.

"Nem lehet, vagy nem akarsz?" - kérdezte.

Utáltam, hogy ilyen éleslátó volt.

"Nem lehet", válaszoltam. Elmozdultam a székemben, keresztbe tettem a karjaimat a mellkasom előtt.

Ő kinyújtotta az egyik kezét, és megragadta a székemet, átcsúsztatta a betonon, hogy közvetlenül előtte legyen, így a térdeink összeütköztek. A tekintete találkozott az enyémmel. Megfogta.

"Nem lehet" azt jelenti, hogy valamilyen okból nem vagy képes rá. Mi a te okod?"

Megnyaltam az ajkamat, ő pedig figyelt. Egy év telt el, és még senkinek sem beszéltem Jimmy Steelről. Greg adósságáról. Még Lucynak sem, pedig már sokszor szerettem volna. Egyetlen intenzív tekintet egy idegentől, és máris megvolt a saját kis elbeszélésem, egyenesen a hátsó udvarban.

"Mert valaki bántani fogja a gyerekeket, ha bármit is mondok."

Wulf állkapcsa összeszorult, én pedig egy aligátorra gondoltam. Az a rengeteg erő, ami arra vár, hogy szabadjára engedjék.

"Ki meri fenyegetni a gyerekeimet?" Az az egy szó olyan volt, mint egy ostor, éles és könyörtelen.

Mély levegőt vettem, és megpróbáltam kivárni. Talán félbeszakítanak a gyerekek egy újabb jávorszarvas-bemutatóval.

"Olivia Mercier. Tudnom kell, ki bántja Tannert és Emmát, hogy letéphessem a fejüket a testükről."

Ezzel felnevettem. Keményen. Egy év óta először találtam viccesnek Jimmy Steelt. Elég viccesnek ahhoz, hogy Wulf szavainak humorától könnyek csordultak végig az arcomon, majd zokogássá változott. Pedig nem viccelt, és emiatt nekem is könnybe lábadt a szemem.

A kezemmel eltakartam az arcomat, és felkapott, hogy Wulf ölébe üljek, a karjaival átölelt. Sírtam és sírtam.

"Mi a baj, nénikém?" Tanner kérdezte. "Valami bajod van?"

"Belül van egy baja, Tanner."

" Csókold meg, hogy jobban legyen" - mondta.

"Úgy lesz", ígérte Wulf. "Vigyázok a nénikédre, amíg ti ketten a vízben játszotok. Mutasd meg még egyszer ezt a jávorszarvast, amiről beszéltél. Nem ismerem."

Hallottam a gyerekek visítását és csobbanását, miközben arcomat Wulf kemény mellkasához dörgöltem, és próbáltam elfojtani a könnyeimet. Végül véget értek, amikor már nem volt egy sem. Semmit sem tett, csak türelmesen végigsimított a nagy kezével a hátamon.

"A mérget ki kell véreztetni a testből. Az emberi nőstények, akikkel a Telepen találkoztam, szeretik azt tenni, amit te tettél. Hosszú ideig sírni."

Nem ismertem ezeket a nőket a bolygóján, de úgy gondoltam, valószínűleg jól kijönnénk egymással.

Szipogva felszisszentem, és felnéztem rá. Olyan nagy volt, olyan jóképű. Robusztus. Vad. Mégis úgy ölelt, mintha én lennék a legdrágább dolog a világon.

"Készen állsz most már arra, hogy elmondd, ki fenyegeti a gyerekeket?"

Az ujjaimmal megtöröltem az arcom. "Jimmy Steel."

"Miért jelent fenyegetést?"

"Ő... droggal kereskedik. Prostituáltakkal. Szerencsejáték. Mindenféle rossz dolgot. A bátyám, Greg, tartozott neki pénzzel."

Éreztem, hogy megmerevedik alattam, de nem mozdult.

"Ha a bátyád fizet neki, akkor miért fenyeget téged ez a Jimmy Steel?"

"A bátyám tavaly halt meg, a feleségével együtt. A gyerekek az övéi, és én lettem a gyámjuk. Én vállaltam a gyerekeket, de Jimmy Steel azt mondta, hogy nekem kell átvállalnom Greg adósságát vele szemben."

"Hogyan?"

A gyerekekre néztem, akik ártatlanul játszottak.

"Drogfutár voltam. Valaki, aki illegális drogot szállított egyik helyről a másikra."

"Ezt ismerem. A Quell az egész univerzumban burjánzik az űrkikötőkben."

Soha nem hallottam még a Quellről, de nem lepett meg, hogy a világűrben ugyanolyan problémák vannak, mint nálunk, itt lent, a kis Föld bolygón.

"Tegnap este volt az utolsó szállítmányom. Megállapodtunk egy bizonyos összegű készpénzben, hogy kifizessük az adósságot, de a többit drogszállítmányokkal fizettem volna ki. Végeztem a megállapodásunkkal, Greg adósságával."

Wulf felsóhajtott. "Örülök, hogy nem fogsz vele többé kapcsolatba kerülni. Attól tartasz, hogy ez előkerülhet a New York-i árulkodó műsorban?"

Megvonta a vállamat. Ekkor vettem észre, hogy az ölében ülök. Kényelmesen, védetten. Védve. Ha valaki távol tudta tartani az olyanokat, mint Jimmy Steel, az Wulf volt. Majdnem elnevettem magam a gondolaton, hogy előző este velem tartott, látva a kidobó arcát abban a lepukkant bárban, ha Wulf mellettem állt volna.

"A családom is fel fog jönni. Nem kedvesek. Már egyikükkel sem tartom a kapcsolatot, de fogalmam sincs, hogy a producer felkereste-e őket, rávették-e őket, hogy beszéljenek rólam az egyik klipjükben."

"Nekem mindegy, hogy mit osztanak meg a műsorban, vagy hogy a Földön lévők hogyan reagálnak."

"Mi a helyzet a többi harcossal? Nem lesz kisebb az esélyük arra, hogy társat találjanak?"

Megcsókolta a fejem tetejét. "Feltételezem, hogy a többi földi nősténynek is vannak titkai, és ők is rokonszenvesnek találnak majd téged."

Nevetnem kellett. "Erősen kétlem, hogy minden nőnek egy drogbárónak kell törlesztenie az adósságát."

"Megvédelek téged és a gyerekeket. Ez mostantól az én feladatom. A gyerekek velünk jönnek New Yorkba. A különválás nem jöhet szóba."

Az elválás nem opció.

"Különösen, ha a bilincsem van a csuklóidon."

Istenem, ezek a szavak. Szorosan magához szorított, miközben a gyerekeket néztük, és azon tűnődtem, hogy egyáltalán leszállhatok-e az öléből. Rájöttem, hogy pontosan ott vagyok elégedett, ahol vagyok. És a bilincsek? Hogy így hozzá vagyok kötve? Talán őrült voltam, de akartam. Akartam őt.