Grace Goodwin - Bachelor Beast - 11. Fejezet

 


11


Wulf, New York City


Azt hittem, Floridában rossz az időjárás. Azt hittem, Chet Bosworth rossz volt. Még az emberi repülőgépet is rossznak tartottam. De semmi, de semmi sem tudott felkészíteni New York Cityre.

Atlanon nőttem fel. Igen, a bolygón sokan éltek, és még városok is voltak, de Istenek...

Az épületek az égig értek. Nem volt semmi zöld. Nem voltak fák. Földek. Virágok. Legalábbis én nem láttam. És tele volt emberekkel. Zajjal. Annyi mindent lehetett nézni, hogy a fejem fájt. Senki sem mondhatott nekem semmit, ami elhitette volna velem a valóságot. Klausztrofóbiásan sétáltam a járdán, és több mint egy méterrel magasabb voltam, mint mindenki körülöttem. Láttam a távolba, és tudtam, hogy ez így megy tovább és tovább és tovább.

A műsor biztosított egy járművet, hogy elhozzon minket a repülőtérről. Erről az élményről nem is beszélnék. Repülés. Mintha! Az embereknek fogalmuk sem volt arról, milyen az igazi légi közlekedés. Ez a földi jármű tágas és fényűzőbb volt, mint bármelyik földi jármű, amit az űrben láttam. A lábaim hosszan kinyúlhattak, és nem értek hozzá senkihez. Egy kis csoda.

A gyerekek is jöttek, az autósülésnek nevezett dolgokkal együtt, amelyek biztosították a biztonságukat az utazás során, egy pelenkázótáska Emmának, egy játéktáska mindkét gyerek szórakoztatására, egy bőrönd a ruháikból, plusz italok és rágcsálnivalók. Fogalmam sem volt róla, hogy két apró emberke hogyan igényelhet ennyi mindent. Még jó, hogy volt egy ilyen nagy járművünk, amibe mindezt el tudtuk vinni.

Lucyt is felkérték, hogy csatlakozzon hozzánk, bár az izgatottsága alapján kétlem, hogy nem mondott volna nemet Oliviának. Örömmel vigyázott Tannerre és Emmára, amíg mi a programot csináltuk. Megnyugtatott ez a kérés, hiszen tudtam, milyen jól gondoskodik róluk, és a távollétemben is megvédi őket. A producer kérte, hogy szerepeljenek a műsorban, de Olivia hajthatatlan volt, és határozottan elutasította, hogy Tanner és Emma bármilyen módon bemutatásra kerüljön. Azt mondta, hogy az egy dolog, hogy kettőnkről képek járják be a világot, de a gyerekek nem kérték ezt, és névtelenek maradnak.

A jármű először a szállodába ment, ahol a műsor egyik képviselője fogadott minket, és Lucy-t, Tannert és Emmát a szobájukba segítette. Olivia puszikat és öleléseket osztogatott a gyerekeknek, és integetett, amikor Lucyval kézen fogva beléptek a magas épületbe.

"Nem aggódtok amiatt, hogy elválasztanak benneteket?" Kérdeztem, miközben a furcsa forgó bejáratot bámultam. Az emberek nyüzsögtek körülöttünk, sietős volt a lépésük, mintha fontos dolguk lenne valahol. Közelebb húztam magamhoz Oliviát. Ebben a káoszban könnyű lenne elveszíteni valakit, és ez volt az utolsó hely, ahol azt akartam, hogy a vadállatom előbújjon. Lucy említett valamit Godzilláról, egy furcsa, vadállatszerű lényről, és azt mondta, hogy ne változzam át olyanná. Akkor még nem tudtam, mire gondol, de most már igen.

"Lucy majd vigyáz rájuk" - mondta megnyugtatóan. "Bejelentkeznek, és egyenesen a lakosztályba mennek, amit kaptunk. Már órák óta izgatottak az izgalomtól. Még soha nem ültek repülőn. Biztos vagyok benne, hogy rögtön kidőlnek... miután felugrottak az ágyakra."

Fintorogva néztem rá, mire ő felnevetett. "Ez jó móka." A hang és az optimizmusa megnyugtatta a szörnyetegemet. Amióta megosztotta velem a drogdílerrel kapcsolatos terheit, sokkal nyugodtabb volt. Én nem voltam az. Meg akartam találni azt a rohadékot, és rávenni, hogy töltsön el egy kis időt a vadállatommal. De a bosszú nem volt hajlandó megtörténni. Inkább őt és a gyerekeket vittem volna el a bolygóról, hogy tudjam, biztonságban lesznek.

A Föld olyan primitív bolygó volt, túl sok önző, rosszindulatú emberrel.

"Semmi baj" - mondta, és kirángatott a gondolataimból. "Gyere. Nem akarod azokat a bilincseket?" Szavait gúnyolódásnak szánta, de egyértelműen emlékeztettek arra, hogy mit kell tennünk. Bár Olivia mellettem volt, a kapcsolatunk nem volt a miénk, és nem is lehetett az, amíg ez a... beszámoló program be nem fejeződött, és nem kaptam meg a párzási bilincset. Bár a párzási lázam addig nem csillapodott volna, amíg nem követeltem őt, ahogy a vadállatom megkívánta. A falnak támasztva, a kezét a feje fölé szorítva, a farkam mélyen benne, ahogy keményen megragadtam és sikoltozásra késztettem.

Morogtam a gondolatra, tudtam, hogy ez nem fog megtörténni, amíg el nem hagyjuk ezt az elhagyott bolygót, és vissza nem térünk a kolóniára. A farkam kemény volt, és meg kellett igazítanom magam, hogy kényelmes legyen a földi szabású nadrágomban.

A szavai és a gondolat, hogy a punciját a magaménak követelem, megmozdítottak, és a könyökénél fogva gyengéden húztam a kezemmel vissza a nagy járműhöz. Amint az ajtó becsukódott, az ölembe kúszott, hogy rám másszon, és a közepét a kemény hosszamon dörzsölje.

A sofőrt egy térelválasztó választotta el tőlünk, így teljes magányban lehettünk. A kintről jövő zaj és nyüzsgés elhallgatott. Egyedül voltunk.Tegnap este megint egy ágyban aludtunk, de csak néhány órára. Tanner bejött, egy pohár vizet akart inni, de aztán úgy döntött, hogy velünk akar aludni. Bár a fiú még elég fiatal volt, szüksége volt némi önállóságra, különösen alvás közben. Ezért azt mondtam neki, hogy a harcosok a saját ágyukban alszanak, és végül a szobája kemény padlóján aludtam, hogy biztosítsam, hogy ott maradjon.

Olivia apró kezeivel átölelte az állkapcsomat. "El sem hiszem, hogy ezt mondom, főleg, hogy ilyen rövid ideje ismerlek, de hiányoztál tegnap este." Beleharapott az ajkába, én pedig kinyújtottam a kezem, és a hüvelykujjammal kirántottam a dús húst. "Csak egy orgazmust adtál nekem."

A mosoly az arcán jelezte, hogy van egy játékos oldala, amit a vadállatom és én egyformán szerettünk. A farkam lüktetett, ahogy eszembe jutott, hogyan adtam neki azt az orgazmust. A kezem megállapodott a feneke ívén, aztán lecsúszott a combján a szoknyája széléig, majd rögtön vissza is fel. Ezúttal a csupasz bőrét és a bugyijának selymes anyagát simogattam.

"Akkor megkapod a második orgazmusodat is." Ujjaim a kecses anyag széle alá csúsztak, hogy megtalálják a közepét. Nedves, forró és készen állt rám. Lehet, hogy nem tudnám magamévá tenni, amíg a Telepen nem leszünk, de a mozgó járműben kielégíthetném.

"Itt?" - kérdezte, és a szemei lehunytak.

Az ujjam könnyedén becsúszott a bújós puncijába. Ó, igen, a kamerák előtt elpirult a gyönyörtől, amit adtam neki. " Itt. Most."


* * *

Olivia


Hozzászoktam, hogy forgatáson vagyok. Hozzászoktam a hajhoz és a sminkhez, a tévéműsorok őrült tempójához. De én mindig a színfalak mögött voltam. Senki sem vett észre. Most azon tűnődtem, vajon mindenki észrevehette-e, hogy a limuzin hátsó ülésén ügyesen megdugtak az ujjakkal. Azok, akik az arcom és a hajam csinálták, szerencsére nem tettek megjegyzést arra, hogy nagyon elégedettnek tűntem.

Most én álltam a színpadon, felöltözve a műsor egyik csinos versenyzői ruhájába, és a kamerák rám fókuszáltak. Persze, Wulf volt a műsor főszereplője, de én voltam az oka annak, hogy az egész vadállat lett. Mindenki tudni akart rólam.

A díszlet nem volt olyan bonyolult, mint az eredeti floridai showban. Volt egy emelt emelvény, ahol hosszú kanapékon ülhettünk. Láttam már korábban is a műsort, tudtam, hogy egyszerre több vendéget is meginterjúvolnak.

Mögöttünk ugyanaz az üvegdoboz állt, mint Floridában, a bilincsekre irányított reflektorral. Jól láthatóan emlékeztetett arra, hogy miről szól ez a műsor.

Wulf és én mellett ott volt Chet Bosworth. Úgy tűnt, hogy felépült a tönkrement mikrofonból, mert amint a kamera fölött felgyulladt a piros fény, elvigyorodott és mindent beleadott.

"Ki gondolta volna, emberek, hogy itt leszünk? Az Agglegény Szörnyeteg megtalálta a Szépségét, de nem úgy, ahogy vártuk. Persze, az agglegény nem ember, és vadul kiszámíthatatlan. Ennek ellenére úgy tűnik, nem tudunk betelni a saját Atlani szörnyetegünkkel és a nővel, akit kiválasztott. Kérem, üdvözöljék a műsorban Wulf hadurat és Olivia Mercier-t!"

Az élő közönség tapsolt és éljenzett.

A hangulata komollyá változott. "Meg kell mondanom, Hadúr, hogy a viselkedése a legutóbbi élő műsorban... heves volt."

Wulf egy fekete nadrágban és fehér ingben ült mellettem. El kellett gondolkodnom, hogy vajon a hatalmas termetére szabták-e őket. Jól nézett ki benne, akárcsak a szmokingban, de olyan volt, mintha egy macskára akarnék ruhát húzni. Wulf hadúr volt, nem ember, és soha nem is lesz az, függetlenül attól, hogy mit visel.

Miközben egymás mellett ültünk, Chet felé voltunk szögelve.

Wulf rám nézett, és elmosolyodott. Megfogta a kezemet, és az ajkához emelte. A gesztus kedves volt, és mesterkéltnek tűnt. Mindent megtett a programért, hogy megkapja a bilincset, megkapja a menyasszonyi önkénteseket, és eltűnhessen innen a fenébe?

"Megtaláltam a társamat."

"Hát nem édes, emberek?" A közönség tapsolt. "Kevés szavú ember."

Chet felém fordult. "Mesélj mindenkinek magadról, Olivia."

Izzadt tenyeremet a szoknyámba töröltem, és elmosolyodtam. "Nos, sminkes vagyok, aki a műsoron dolgozott. Épp az utolsó epizódot néztem, és ahogy láttátok, Wulf... rám talált."

Közelebb hajolt. "A világon minden nő tudni akarja... milyen volt?"

Tátva maradt a szám, és bámultam.

"A pír mindent elárul!" - csiripelte. A közönség felnevetett, én pedig legszívesebben elfutottam volna a színpadról. "Sok-sok ellenséged van most, hogy elvetted Wulfot, és véget vetsz a legényéletének. A Team Genevieve és a Team Willow osztozott a csalódottságban, mivel mindkét versenyző holtversenyben volt egészen a végéig."

"Mindkét nő nagyon kedves. Megérdemlik, hogy megtalálják a tökéletes társukat."

"A kérdés az, hogy szerintük megérdemlik-e a magukét? Derítsük ki most rögtön!"

Chet felállt, és a tömeg tapsolt.

"Jöjjenek elő Genevieve és Willow, a műsor megvetett döntősei."

Jaj, ne! Elég sok nappali talkshow-t néztem már ahhoz, hogy tudjam, mire készül Chet. A valóságshow-k szerették egymás ellen uszítani az embereket, konfliktusokat szítani, arra kényszeríteni a nézőket, hogy válasszanak pártot. Egyszerre szeressenek és gyűlöljenek. Engem nem érdekelt a képernyőn közvetített cicaharc. Vagy, Chet hasonlatával élve, nem voltam érdekelt ebben a versenyben. Nem az én hibám volt, hogy Wulf engem választott. Nem szándékosan vettem el őt egyiküktől sem.

Ő. Választott. Engem.

A nők kijöttek a színpadra, integettek és mosolyogtak a kamerába. A múltkori estéhez hasonló díszes ruhák helyett csinos, alkalmi öltözékeket viseltek. A sminkjük tökéletes volt, és azon tűnődtem, ki csinálta. Egyetlen élénk rózsaszín rúzs sem volt a láthatáron. Egymás mellett foglaltak helyet, Chet túlsó oldalán, így ő középen volt mindannyiunk között.

"Isten hozta önöket, hölgyeim. Biztos vagyok benne, hogy az elmúlt néhány napot sokkos állapotban töltötték. Úgy értem, mindketten arra számítottatok, hogy ötven-ötven százalék esélyetek van arra, hogy Wulf kiválaszt titeket. Hogy megkapjátok a bilincseiteket. Hogy elszállítják a kolóniára, hogy ott neveljék fel a kis Wulf kölyköket."

A tömeg felnevetett, én pedig igyekeztem nem forgatni a szemem.

Genevieve volt az, aki először szólalt meg. "Meglepő volt, igen. Olivia az első epizód óta sminkeli a sminkemet, úgyhogy már megismertük egymást egy kicsit. Olyan jó, hogy talált valakit, aki ilyen... intenzitással akarja őt. Örülök neki."

"Ennyi? Semmi cicás indulat?" Chet Willowra szegezte a tekintetét.

A lány mosolygott, tökéletes szépségversenyes tekintettel. "Olivia felé? Nyilvánvaló, hogy együtt kell lenniük. Nem akarok olyan sráccal lenni, akár a Földről jött, akár nem, aki nem tartozik hozzám."

Chet kissé csalódottnak tűnt, hogy nem háborodtak fel.

Genevieve bólintott. "Egyetértek. Azt akarom, ami nekik van, de egy saját Atlannal". Megvonta a szemöldökét, és elvigyorodott, amitől a közönség fütyülni és fütyülni kezdett.

"Ez azt jelenti, hogy önként jelentkezel a Menyasszonyok Programba?" Chet megkérdezte.

"Mindenképpen."

"És te, Willow?"

"Örülök Wulfnak és Oliviának. Készen állok arra, hogy saját társat találjak magamnak. Mindenképpen jelentkezem önkéntesnek, és a kolóniát kérem."

"És mi a helyzet veled, Genevieve? Akkor te is egy Atlant választasz?" Chet bökdösött.

A lány megvonta karcsú vállát. "Azt hiszem, ezt majd a tesztek eldöntik helyettem."

Chet megfordult, és szembefordult a kamerával. "Ha már a tesztelésnél tartunk, felfedeztem, hogy valakit ezen a színpadon már teszteltek és megfeleltek neki."

A tömegből suttogás hallatszott. Willow és Genevieve egymásra néztek. A szemem sarkából láttam, hogy Wulf feszült. Éppen hogy csak.

"Meséljen nekem, Wulf hadúr, a néhány évvel ezelőtti tesztelési meccséről. Rájöttünk, hogy volt egy Csillagközi menyasszonyod, nem igaz?"

Újabb zihálás és fecsegés vett körül minket.

"Igen, volt párosításom" - jelentette ki Wulf.

Chet bólintott, mint egy bobblehead baba. "Kérlek, oszd meg velünk. Biztos vagyok benne, hogy mindenki tudni akarja."

"Egy menyasszony jött a Földről a harmincnapos igénylési időszakra" - magyarázta semlegesen Wulf. "Ez idő alatt úgy döntött, hogy visszatér a Földre. Ennyi az egész."

"Nem úgy nézel ki, mint egy olyan idegen, aki jól kezeli az elutasítást. Ha jól emlékszem, nyugtatóra volt szükség." Chet visszafordult a kamera felé. "Sajnálatos módon. Viszont nagy szerencsénk van, emberek, hogy ma este egy különleges meglepetésvendég van velünk... Ruth Sanchez, Warlord Wulf eredeti párosított párja."

A francba. Bár mindketten számítottunk rá, hogy esetleg szóba kerül a történet, de erre... erre nem gondoltam.

Chet felállt, én pedig felkaptam a fejem, és láttam, hogy egy csinos, hosszú, sötét hajú, gonosz ívű nő lép ki a színpadra. Egzotikus volt, gyönyörű. Mint egy filmsztár. A közönség tapsolt, amikor egy színpadi segéd egy széket hozott a színpadra, és Wulf és Chet közé helyezte, pontosan középre.

Wulf lecsúszott a keze az enyémről, és megragadta a kanapé karfáját. Keményen.

A francba! Ruth Sanchez, alias Wulf volt párja, csodálatos volt. Mellette Genevieve és Willow otthonosnak tűnt. Hosszú fekete fürtjei művészien göndörödtek a vállára és a hátára. A bőre gyönyörű karamellszínű volt, ami nyilvánvaló spanyol származásának volt köszönhető. Olyan ragyogóan mosolygott, mint egy fogfehérítő reklámban. El kellett ismernem, hogy a sminkje hibátlan volt. A ruhája nem volt olyan alkalmi, mint Genevieve-é és Willow-é. Ó, dehogyis. Egy LBD-t viselt, egy kis fekete ruhát, amivel le akart nyűgözni. Rendben, lenyűgöző volt. De ami kétségeket ébresztett benne, az az volt, hogy nem volt csontos, ahogy Wulf mondta a huszonnégy versenyzőről.

Ruth az volt, amit az emberek nagy csontozatúnak neveztek. Nem, nem csak annak. Ő egy amazon volt. Vastag, erős. Magas. Nem volt atlani termetű, de megállta a helyét. Én is vastag voltam, de puha is. Izmos izmai bizonyították, hogy egy vadállattal is elbír. Nem csoda, hogy egy atlani társult hozzá. Gyakorlatilag ő maga is az volt.

Nem nézett semleges rezignációval Wulfra, mint Genevieve és Willow. Úgy tűnt, hogy a nagy finálé óta eltelt két napot azzal töltötték, hogy megbékéljenek azzal, hogy Wulf nem lesz egyiküké sem. Ruth Sanchez úgy nézte Wulfot, mintha a legnagyobb húsdarab lenne, ő pedig egy vadállat, aki egy hete nem evett.

Ruth Sanchez Wulfot akarta. Őt kapta meg először, és úgy tűnt, hogy visszatért a másodikért.

Amikor a közönség elcsendesedett, Chet elhelyezkedett. "Ruth, téged teszteltek és Wulf hadúrral párosítottak?"

"Így van. Szia, Wulf" - dorombolta a lány.

A férfi merev bólintással viszonozta.

"A tesztelés után azonnal az Atlanra transzportáltak, Wulfhoz?"

"Igen. Ott élt akkoriban."

"Mesélj nekem az együtt töltött napokról... és éjszakákról" - tette hozzá Chet kacsintva.

Keresztbe tette hosszú lábait, és miközben én távolabb ültem tőle, azon kellett gondolkodnom, hogy vajon nem villantotta-e meg a kamerát Alapösztön-stílusban.

"Wulf egy úriember. Ahogy mindenki láthatja, gyönyörű. Eléggé lefoglalt" - mondta, majd Chet felé hajolt, mintha egy titkot árulna el neki. "Ha érted, mire gondolok."

Wulfra pillantottam a célozgatására. Ő hallgatott és sztoikus maradt.

"Szerintem az egész világ tisztában van vele, hogyan foglal le egy nőt" - ellenkezett Chet, és a színpadon mindenki felém fordult. Tudtam, hogy a kamera még az arcomra is fókuszál. Éreztem, ahogy mindenki figyelme alatt felforrósodik az arcom, és pokolian küzdöttem, hogy semleges maradjon az arcom. Nem akartam Chetnek semmit sem adni, amit nem kellett volna.

"Igen, nos, biztos vagyok benne, hogy Olivia bemelegítette őt egy igazi nőre."

"Te vagy az az igazi nő?" Chet megkérdezte.

"Én csupa nő vagyok, ahogyan Wulf biztosan emlékszik rá."

Az a ribanc. Ki akartam kaparni a szemét.

Chet felnevetett, aztán csettintett az ujjaival. Még azt is mondta: "Csettint!"

Hála Istennek, mert kiakadtam a féltékeny vágyamból, hogy a körmeimmel tépjem szét az arcát, és észrevettem, hogy az egyik kamera ráközelített az arcomra.

Chet hagyott időt a közönségnek, hogy nevessenek... az én rovásomon. "Mégis visszautasítottad őt, Ruth. Visszatértél a Földre. Miért? Mi történt? Mi romlott el? Voltak problémák a hálószobában?"

Sóhajtott, és vágyakozva nézett Wulfra. "Nem voltam hozzászokva az ő... férfiasságához. Nem gondoltam, hogy el tudnám viselni azokat a nagy izmokat és intenzív tekinteteket. Az atlániak szeretik állva csinálni, tudod, különösen, ha a fenevadjaik irányítanak."

Ó, testvér. Chet egy szemétláda volt, és Ruth rögtön játszott vele. Úgy döntöttem, hogy mindkettőjüket utálni fogom.

De aztán igaza volt. Ami azt jelentette, hogy ő és Wulf... a fenevadja?

Nem. Nem. Nem. Nem. Nem megyek oda. Most már az enyém volt. Nem az övé. Nem az övé, ugye?

Chet megköszörülte a torkát, mintha a nő szavai zavarnák az érzékenységét, és nem beszélhetne ilyen dolgokról a tévében. "Szóval nem igazán válaszoltál a kérdésemre. Nem elégítette ki magát? Ezért utasítottad el?"

"Épp ellenkezőleg. Akkor még fiatal és ártatlan voltam. Otthon hagytam egy fiút, akiről naivan azt hittem, hogy szerelmes vagyok belé. Wulf túl sok volt egy ilyen fiatalnak. Olyan nagy volt és olyan intenzív. Soha nem éreztem még ilyet. Azt hiszem, nem voltam elég érett ahhoz, hogy kezeljem ezt a sok... szenvedélyt."

Arra célzott, hogy szexeltek. Vadállati szex. Nem tudtam, mit gondoljak. Nem volt kétségem afelől, hogy Wulf nagyon vágyott egy párra, és mohón vágyott rá, amikor először meglátta. Nem voltam oda a nőkért, és láttam a vonzerejét. Én is meg akartam volna dugni.

"Szóval visszatértél a Földre, és hozzámentél a hátrahagyott fiatal fiúhoz. Ez nagyon romantikusan hangzik."

A bal kezére pillantottam. Nem volt gyűrű.

Ruth bólintott, és a levegőben hadonászott a kezével. "Hatalmas hiba volt. Életem legnagyobb hibája volt, hogy elengedtem Wulfot. Rájöttem, hogy amitől annyira féltem Wulfnál, az volt az, amit akartam. Amire a testemnek szüksége volt. A férjemmel három hónap után elváltunk."

"Szóval szabad vagy, és alig várod, hogy egy fenevad megszelídítsen."

Lassú mosoly terült szét az arcán, ahogy végignézett Wulfon. "Igen. Megfelelek a Menyasszonyok Program minden kritériumának. Atlanhoz, majd Wulfhoz párosítottak. Ha újra besétálnék egy menyasszonyvizsgáló központba, semmi kétségem afelől, hogy újra összeillesztenének minket. Tökéletesen illünk egymáshoz."

"Mit akarsz ezzel mondani, Ruth? Hogy Wulf és Olivia nem illenek egymáshoz? Hogy vissza akarod őt kapni? Hogy még mindig szerelmes vagy belé?"

A közönség halotti csendben maradt. Nem kellett rakétamérnöknek lenni ahhoz, hogy tudja, mi következik. Chet is, mert nagyon hosszú, terhes szünetet tartott.

Vártam... vártam... vártam...

Ruth mély levegőt vett, és egyenesen a kamerába nézett. "Készen állok a második esélyemre Wulf hadúrral. Azok a bilincsek az enyémek."

A közönség megőrült.

"Majd meglátjuk, hogy megkapja-e őket ezek után az üzenetek után." Chetnek fel kellett állnia, és gyakorlatilag kiabálnia kellett, hogy hallható legyen a közönség fölött.

Wulf azonnal szembefordította a testét, és szólásra nyitotta a száját.

"Oké! Ideje elhagyni a színpadot!" - kiáltotta a producer, felugrott az emelvényre, és hadonászott a karjával. "A reklám után csak Chet Wulf és Ruth következik".

A homlokomat ráncoltam, amikor odajött hozzám. "Gyere, babám. Már csak egy percünk van a szünet végéig. Menj Genevieve-vel és Willow-val a színfalak mögé nézni."

A karom után nyúlt, hogy felemeljen a székről, de Wulf morgott, és a producer hátralépett. Nyilván emlékezett, mi történt, amikor Wulf utoljára morgott.

Wulfra, majd Ruthra néztem.

Ő nem félt. Izgatottnak tűnt. Wulfra néztem, akinek a tekintete rám szegeződött. Düh volt a szemében? Bűntudat? Tökéletes volt, a tökéletes párja. Gömbölyű és gyönyörű volt, és akarta őt. A francba. Nem fogok sírni. Nem fogok.

"Olivia..." Wulf felém nyúlt, de én felemeltem a kezem, hogy a helyén tartsam.

"Semmi baj. Jól vagyok."

Letelepedett a székre. "Ezt be kell fejeznem, a többieknek a kolónián."

Bólintottam. "Tudom. Semmi baj. Jól vagyok." Genevieve megállt mellettem, én pedig felálltam, majd lesétáltam vele és Willow-val a színpadról.

Hárman álltunk a sötétben a kamerák mögött, és néztük. Wulf felém bámult, de én tudtam, hogy onnan, hogy fent voltam, és a szemedbe világítottak a fények, lehetetlen volt bármit is látni a színpadon kívülről. Ruth közelebb tolta a székét Wulfhoz, és odahajolt hozzá, a dekoltázsának bőséges dekoltázsát pedig Wulf - és az egész Föld - láthatta.

Az operatőr jelezte a visszaszámlálást.

"Üdvözöljük újra itt!" Chet harsogta. "Wulf hadúrral vagyunk itt, aki, mint tudják, a minap meglepő és vad módon egy sminkesünket választotta párjául a személyzetünkből." Felállt, odament a vitrinhez, ahol a bilincsek voltak kiállítva. "Mégis itt vannak a bilincsek. Nem Olivia Mercier csuklóján vannak. A szörnyeteg múlt éjszakai megjelenése után azt vártam, hogy Wulf letépi az üveget, és már a műsor elején a párjára teszi azokat a bilincseket. Micsoda tündérmese lett volna. Elgondolkodtatott, hogy vajon valaha is ez volt-e a szándéka. Ki mondta, hogy a flörtök csak az embereknek valóak?"

Ő nevezett engem flörtnek. Az országos - nem, a nemzetközi televízióban. A nemzetközi televízióban. Jaj... Istenem.

Összetörtem a kezem, megtapogattam a csupasz csuklómat. Nem ő tette rám. Pedig olyan kétségbeesetten akarta megtenni. Ez volt az egyik oka annak, hogy ma itt vagyunk. Mégis ott voltak az üveg mögött.

Tudtam, hogy Wulf azért tartotta össze magát, hogy kedvezően képviselhesse a harcosokat a Telepen. Nem akarta másodszor is elriasztani a nőket a Menyasszonyi Programtól, de mégis... visszafogta magát. Egy szót sem szólt.

"Úgy tűnik, macskaviadalra van kilátás, és a bilincsek a tét" - mormogta Chet, és ismét a helyére ült. "Velem van a színpadon Ruth Sanchez, Wulf hadúr párja a Csillagközi Menyasszonyok Programból. Négy évvel ezelőtt párosították őket, és a lány már bánja, hogy visszatért a Földre. Most visszatért egy második esélyért. Nem így van, Ruth?"

Ruth bólintott, fényes haja a vállára csúszott. "Igen, Chet. Tévedtem. Látva Wulfot az elmúlt hetekben a műsor versenyzőivel, egy másik oldalát láttam meg."

"Hogyan?" Chet csodálkozott.

"Nos, amikor megismertem, még nem fogta el a Kaptár. Megkínozták. Integrálták." A nő kinyújtotta a kezét, megragadta Wulf kezét, és a dús kebléhez szorította.

"Ó, nem is - suttogta Willow.

Igen, teljesen igaza volt.

"A társam már sokkal nyugodtabb. Érettebb."

"És mi van azzal a fenevaddal, aki a múltkor feldúlta a színpadot?" Chet tűnődött. "Az messze nem volt nyugodt."

"Nem a kis sminkes volt, akit megszagolt, Chet. Én voltam..." A lány szégyenkezve félrenézett, majd visszanézett a kamerába. "A közönség soraiban ültem. Meg kellett, hogy szagoljon. Ezért őrült meg, mert nem talált meg."

Wulf ujjbegyei elfehéredtek, ahogy a széket markolta, de mozdulatlan maradt. Csöndben maradt.

"Hű, de kegyetlen" - suttogta Genevieve.

Willow bólintott.

Igen, az volt. Nem tudtam rájuk nézni, csak Wulfot bámultam, aki szinte... kővé dermedt maradt. Miért nem cáfolta a szavait? Nem volt kétségem afelől, hogy a közönség szerte a világon ezt a legízletesebb takarmányként zabálta.

Vajon tényleg lefeküdt vele, és túlzásba vitte? Láttam benne a domináns, vadállati oldalát, de a gyengédebb szeretőt is.

"Megragadta Olivia Mercier-t, és elvitte az egyik hátsó szobába. Ők... khm, megismerkedtek."

"Én is megismerkedtem Wulffal." A nő egy apró vállrándítást mutatott, mintha leszarta volna. "Nem viseli a bilincset."

Igen, egyáltalán nem érdekelte. Vissza akarta kapni Wulfot.

Chet nem válaszolt, csak Wulfra nézett.

Amikor egyik fickó sem csinált semmit, Ruth felállt, néhány centit felcsúsztatta a combján a bújós ruháját, felmászott Wulf ölébe, majd megcsókolta.

Willow zihált.

Genevieve megfogta a kezét. Közelebb hajolt, és azt suttogta: "Téged akar".

Ruth testét bámultam, amely gyakorlatilag Wulf testéhez tapadt. A keze a férfi arcát ölelte, miközben úgy csókolta, mintha egy vadállat lakozna benne.

Nem láttam az arcát, de Wulf keze a lány alsó hátára vándorolt.

Rosszul lettem a látványtól. Elkötelezett volt, nem lökte el magától a nőt. Vajon szerelmes volt belé? Azt mondta, hogy feldúlt volt, amikor a lány visszautasította, de vajon most, hogy másodszor is megkóstolta, meggondolta magát? Még mindig szerelmes volt belé?

Ruth felemelte a fejét, és láttam, hogy kéj - és diadal - ült ki az arcára.

Wulf megfordította a lányt, hogy az ölében üljön, és láthassa Chetet.

"Hozod a bilincset a táskából?" Wulf megkérdezte tőle.

Chet gyorsabban pattant fel, mint a pirítós a kenyérpirítóban.

"Nem tudom nézni" - suttogtam. Genevieve megfogta a kezem, és kivezetett a díszletből. Hálás voltam a segítségéért, mert egyáltalán nem figyeltem arra, hogy hová megyek. Amint kint voltunk egy folyosón, ahol beszélgetni lehetett, szembefordított velem.

"Jól vagy?"

Visszanyeltem a könnyeimet. "Nem."

"Nem tudom elhinni. Oda akarja adni neki a bilincset? Most? Mindenki előtt?"

"Nem tudom. Úgy néz ki."

"Tényleg azt hiszed, hogy a múltkor a közönségben érezte a lány szagát?"

Lehetséges volt ez? Tudtam, hogy milyen volt abban a hátsó szobában. Vad és őrjöngő volt értem. Mégis Ruth illata vadította meg, és én valahogy az útjába kerültem? Bármi is történt, lényegtelen volt. Úgy tűnt, minden, ami az elmúlt két napban történt, az is volt. Ő kérte a bilincset, és Ruth eléggé megdöngette a lábát, mint egy tüzes szuka.

Ez aljas volt, de nem tudtam visszavonni, még a saját fejemben sem.

"Ki kell jutnom innen." Megfordultam, és vakon végigrohantam a folyosón. Hallottam, hogy Genevieve mögöttem fut. Nem álltam meg, amíg ki nem értem a járdára, körülöttem mindenütt New York-iak.

"Hívok neked egy taxit." Genevieve egyik kezével a szájához emelte az ujjait, és fültépő füttyentést adott ki, miközben a másikkal egy arra járó taxit intett. Az megállt előttem.

"Köszönöm, Genevieve" - mondtam, miközben szorosan átölelt.

"Ne aggódj, mindannyian megkapjuk álmaink pasiját."

Amikor beszálltam a taxiba, és megmondtam a sofőrnek a szálloda nevét, hátradőltem, és azon tűnődtem, vajon lesz-e valaha is.