Grace Goodwin - Bachelor Beast - 13. Fejezet

 


13


Olivia


Miért voltam ennyire feldúlt? Azóta mondogattam magamnak, hogy ez fog történni, mióta találkoztunk. Már a kezdetektől fogva megmondtam neki, hogy téved, gyakorlatilag a legelső szavak, amiket mondtam neki. Tudtam, hogy valami rosszul fog elsülni. Tudtam.

Wulf túl jó volt ahhoz, hogy igaz legyen. Túl... minden. Nem voltam az esete. A gyönyörű harcos istenek nem az olyan nőkre buknak, mint én. Talán egy kis kalandnak, hogy kiürítsék a golyóikat, de mint valami igazi?

Nem. Ők az olyan nőkkel jártak, mint ő. Ruth. Bár nem volt modellalkatú, pontosan az a nagydarab amazon nő volt, akire Wulfnak szüksége volt. Ehhez drága parfümök, dizájnerruhák, ajakinjekciók, drága tűsarkú cipők és mellimplantátumok is tartoztak. Más szóval, gyönyörű volt.

Az egyetlen igazi dolog ebben a nőben a szemében a diadal volt, miután felmászott Wulf ölébe, és megcsókolta. Ennél nyilvánvalóbb már nem is lehetett volna, és a kamerák felfalták. Ráadásul Wulf kérte a bilincset. Állítólag az én bilincsemet. Chet elhozta őket, hogy Wulf rátehesse őket. Az igazi társára. A tökéletes párját a Csillagközi Menyasszony Programból. Az igazi párját. A tökéletes nő számára.

Nemcsak a tökéletes női mintával, hanem a valódi menyasszonyi teszttel sem tudtam versenyezni. Őt választotta ki neki. A teszt nem hazudott. Wulf megérdemelte, hogy a tökéletes nővel legyen. Azok után, amit túlélt? Nem valami túlsúlyos sminkes, aki két gyereket örökölt egy csődtömeg bátyjától, és minden hónapban küszködött a jelzáloghitel kifizetésével.

A taxi megállt a szálloda előtt, én pedig csendben átadtam neki a pénzemet, nem bíztam a hangomban. A portás kinyitotta a kocsi ajtaját, én pedig lehajtottam a fejem, és gyakorlatilag elrohantam mellette, miközben a könnyeim feltörtek. Nem fogok sírni a szálloda halljában. Nem fogok. Maradt még némi méltóságom. Egy kis büszkeség. Nem voltam összetörve.

Rosszabbat is túléltem, mint Wulf atlani hadúr. Ez az átkozottul biztos volt. Elképesztő volt, mennyire fájt egy olyan fickó, akit csak két napja ismertem. Két nap, és máris teljesen összeomlottam!

A lift szívesen látott felüdülés volt a túl kíváncsi tekintetek elől, és hátradőltem, hagytam, hogy a fejem a kemény, hűvös felületnek ütközzön a huszonegyedik emeletre felfelé menet. Lucy ott lesz, azzal a tudálékos tekintetével a szemében. Remélhetőleg kikapcsolta a tévét, amikor a dolgok félrecsúsztak. Ha Tanner és Emma látta volna, hogy Wulf megcsókolta azt a borzalmas nőt... Nos, nem tudtam, mit fogok tenni ez ügyben, vagy mit tesz Wulf, amikor rájön, hogy eltűntem. Nem, nem fog megint vadállattá válni, mert a párja az ölében ült, és a manduláját szopogatta a torkából.

Az utazás túl hamar véget ért - szerencsére senki sem szállt be -, és ott álltam a szállodai szobám ajtaja előtt, a Ne zavarjanak tábla jól láthatóan ki volt függesztve. Arra számítottam, hogy még itt kint a folyosón is hallani fogom Tanner és Emma hangjait. Ehelyett furcsa csend borzongatta meg a bőrömet.

Kinyitottam az ajtót a recepcióról kapott kulcskártyával, beléptem, és a szobát csendben és sötétben találtam, a sötétítő függönyöket teljesen behúzva. A televízió ki volt kapcsolva. A lámpák le voltak kapcsolva. A szoba üres volt.

Mi a fene?

Felkapcsoltam a kapcsolót, és egy szomorú kis oldalsó lámpa világított az ágy mellett. "Lucy?"

Most már riadtan siettem egy másik villanykapcsolóhoz, és felkapcsoltam. Az ágyon rendetlenség volt, ahol valószínűleg a gyerekek játszottak. A Wulffal közös lakosztályom összekötő ajtaja zárva volt. Talán a másik szobában voltak?

Az ajtó felé indultam, de megálltam, amikor két lábat láttam kiállni a fürdőszoba ajtaján. Lucy kedvenc papucszoknija, egy pár bolyhos pandapofa bámult rám a padlóról. Pislogtam, aztán ziháltam, az agyam végre utolérte a szememet.

"Lucy?" A döbbenet lelassította a mozdulataimat, amikor a nyitott ajtókeretbe lépve láttam, hogy Lucy megkötözve, betömve a száját és eszméletlenül fekszik a fürdőszoba padlóján. "Ó, Istenem! Lucy!"

Mellé térdeltem, és megtéptem a csuklóját körülvevő ragasztószalagot, de egy kés kellett ahhoz, hogy átvágjam. Mozdulataim felkavarták, és megpróbált megszólalni. Lehúztam a szalagot a szájáról, és ő igyekezett kiköpni Tanner egyik dinoszaurusz zokniját. Kihúztam a zöld-sárga zoknit.

"Mi történt? Jól vagy? Hol van Tanner és Emma? Hol vannak?"

A zöld szemei homályosak voltak, és összerezzent, láthatóan nem volt száz százalékos. "Mondd meg te. Ki az a Jimmy Steel?"

Éreztem, ahogy a vér elfolyik az arcomról, és leestem a hideg csempére, miközben ismét megpróbáltam kiszabadítani a kezét. "Nem. Lehetetlen."

Lucy felnyögött a fájdalomtól, ahogy megpróbált felülni, és én siettem a segítségére. "Hívd a zsarukat" - motyogta. "Elvitte őket. Elvitte Tannert és Emmát."

A kezem, amely a csuklója körüli ragasztószalagot tépte, megdermedt. "Micsoda? Mit mondtál?"

Könnyek gyűltek a szemébe, és összekötözött kezeit a tarkójához emelte. "Elvette őket, Liv. Elvette őket. Egy dobozt hagyott neked."

Pánik fogott el. Forró. Intenzív. Őrjöngés. Tanner és Emma nem voltak itt. Nem voltak biztonságban. Fogalmam sem volt, hol vannak, de azt tudtam, hogy egy nagyon rossz emberrel vannak. Ártatlan gyerekeket bántalmazni olyasvalami, amit megtenne, és nem gondolkodna kétszer is.

Ne! Ne!

A francba! A francba! A francba! Ez nem történhetett meg. Megrántottam a bokája körüli nehéz ezüst szalagot, miközben ő kifordította a csuklóját. "Istenem. Nem. Ez nem helyes. Ez nem történhet meg."

"Ki az a Jimmy Steel?" - ismételte meg.

Nem mintha ezt tovább titkolhattam volna előle. Ő bántotta őt. Megkötözték és betömték a száját. "Ő... ő egy fickó, akinek Greg tartozott. Amikor meghalt, Jimmy eljött hozzám, és rávett, hogy vállaljam át az adósságot. Azok a megbízások, amiket én végeztem, drogfuvarok voltak."

"Ó, Istenem, Liv" - mondta a lány, és a pániktól tágra nyílt a szeme. "Hol van Wulf? Engedd rá erre a Jimmy fickóra. Szét fogja tépni őt és a seggfej bűnözőit. Szó szerint."

Megráztam a fejem. "Wulf nincs a képben."

Tágra nyílt szemekkel bámult rám. "Micsoda?"

"Nem láttad a műsort?"

Fújt egyet. "Kicsit elfoglalt voltam néhány rosszfiúval, aztán a fürdőszobában voltam. Nem sok lehetőségem volt."

Összeszorítottam az ajkaimat. Bár tudtam, hogy a szavai súlyos szarkazmussal voltak átszőve, bűntudatom volt, amiért belekevertem ebbe a zűrzavarba. El sem tudtam képzelni, mit érzett, amikor elvették tőle a gyerekeket.

Óvatosan talpra húztam Lucyt, aztán át kellett tekernem a derekát, ahogy bizonytalanul himbálózott. Segítettem neki a nagyszobába, letelepedett egy székre, én pedig térdre ereszkedtem előtte, és fogtam a kezét.

"Hívd a zsarukat! Csináld meg! Aztán mondd el, mi történt Wulffal, mert most igazán hasznát vehetnénk."

Felálltam és fel-alá járkáltam. Nem hívhattam a zsarukat. Jimmy nagyon világosan megfenyegetett engem. Először is bántaná Tannert és Emmát. Aztán Lucyt. Aztán a hetvenhét éves nagymamámat egy idősek otthonában. Lehet, hogy nem emlékszik rám, de még mindig a családom volt. Az unokatestvéreim. Soha nem beszéltünk, a kétes életvitelük nem egyezett az enyémmel, de ők a véreim voltak. Az én vérem. Greg vére. Nem érdemelték meg, hogy Jimmy Steel bántsa vagy megölje őket.

Hála a halott bátyámnak és a nagy szájának, Jimmy kész listával rendelkezett minden élő, lélegző emberről a földön, akivel törődtem. Egyáltalán. Minden egyes. Minden... Egy.

Bassza meg.

Megráztam a fejem, és találkoztam a fájdalommal teli szemével. "Nem hívhatom a zsarukat."

"Miért nem?" Lucy megdörzsölte a halántékát, mintha kurvára fájt volna a feje. Valószínűleg fájt is neki.

"Kórházba kell menned?"

"Nem, nem lesz semmi bajom. Hol van Wulf?"

"Ruth Sanchez" - motyogtam. "Ez történt. Megjelent a tökéletes párja. Úgy tűnik, menyasszonya volt. Egy csillagközi menyasszony, aki nem maradt vele, amikor pár éve először párosították őket. Megjelent, azt mondta, hibát követett el, és vissza akarja kapni. Az ölébe ült és megcsókolta élő adásban, Luce. A férfi végigtapogatta, aztán megkérte Chetet, hogy adja oda neki a bilincseit".

"Ó, édesem. Nem."

"Még csak rám sem nézett. Így hát elmentem. Nem tudtam nézni, ahogy a csuklójára teszi őket. Nem tudtam megtenni."

"Annyira sajnálom. Beleszerettél, ugye?"

Nem tudtam megszólalni, ezért bólintottam. Bármilyen ostobaság is volt, beleszerettem. Keményen. "Wulf most nem érdekel. Meg kell találnom a gyerekeket."

Megingott, de felállt, és odajött, hogy átöleljen. Mindketten megrázkódtunk, és úgy kapaszkodtunk egymásba, mint a rémült gyerekek. "Most mit fogunk csinálni? Mindig tudtam, hogy valami nincs rendben, amikor megkértél, hogy vigyázzak a gyerekekre. Mesélned kellett volna erről a Jimmy fickóról."

Sóhajtottam. "Ő volt Greg uzsorása, aki mindenféle dolgokba beleköt. Drogok, prostitúció és még sok minden más" - ismételtem meg. "Amikor Greg meghalt, rengeteg pénzzel tartozott Jimmynek. Eljött hozzám behajtani, megfenyegette Tannert és Emmát - és téged is, gondoltam, de nem mondtam ki hangosan -, ha nem működöm együtt. Megállapodtunk. Csináltam neki néhány szállítmányt, mert jobban hasonlítok egy focista anyukára, mint egy drogfutárra, fizettem neki némi készpénzt, és visszaadtam az összes pénzt, amivel tartozott. A múltkor este, amikor vigyáztál a gyerekekre?"

"Igen?"

"Az volt az utolsó szállítmányom. Otthagytam a műsort, megcsináltam az átadást, és hazajöttem. Úgy volt, hogy vége. Megtartottam az egyezségemet. Azt tettem, amit ő akart."

Megrázta a fejét, de összerezzent. "Ez sosem elég, az ilyen pasiknak nem. Nem, amikor tudják, hogy újra és újra kihasználhatnak. A gyerekek csak eszközként szolgálnak."

Lesüllyedtem a kanapéra. "Most már nála van Tanner és Emma. Ha hívom a zsarukat, bántani fogja őket. Ismerem őt, Lucy. Bántani fogja őket." Ekkor összeomlottam, a könnyek végigfolytak az arcomon, miközben küzdöttem, hogy visszatartsam a kontrollálatlan, tépelődő zokogást, amiről tudtam, hogy közvetlenül mögötte van, ha nem próbálom legalább megpróbálni magam összeszedni.

"Akkor leszedjük őt."

Felnéztem az elszánt arcára. "Hogyan?"

"Nem tudom."

Visszapattantam, és fel-alá járkáltam. "Kell egy fegyver. Hol vehetek fegyvert New Yorkban?"

"Ez őrültség."

"Tényleg?" Megtöröltem az arcom, és mély levegőt vettem. Majd később sírni fogok, amikor vége lesz. Később majd Wulfra és Ruthra fogok gondolni, és arra, hogy milyen zűrzavaros az életem. Most éppen Tannert és Emmát kellett biztonságban hazavinnem. Ez volt az egyetlen dolog, ami számított. "Mit mondott Jimmy? Mit akar?"

Lucy rámutatott, és a rettegéstől elnehezült a szívem, miközben az ablakhoz legközelebbi asztalhoz közelítettem. Középen egy meglehetősen nagy doboz ült, fekete, szép masnival átkötve.

Remegő kézzel leoldottam a fekete szatén masnit a dobozról, és felemeltem a fedelet.

"Mi ez?" Kérdezte Lucy.

"Nem tudom." Egy krémszínű boríték feküdt egy réteg fekete selyempapír tetején, rajta a nevem olyan firkával írva, amit túlságosan is jól ismertem. Jimmy Steel kézírása.

A boríték nem volt lepecsételve, és a papír olyan volt, mint egy puha szövet, amikor kihúztam belőle egyetlen kártyát, finomabbat, mint bármi, amit valaha is megfogtam. A meghívó kézzel volt írva, tintával, a kalligráfia elegánsan ívelt és gyönyörű. Ironikus, hogy valami ilyen szépet úgy éreztem, mintha a halált tartanám a kezemben.

Hangosan felolvastam. "Kérjük, hogy jelenlétét az I-I-M-A-A New York-i gálaestjén. A Nemzetközi, Bolygóközi és Multikulturális Művészeti Szövetség." Az éjjeliszekrényen lévő órára pillantottam. "Ó, Istenem! Negyed órája kezdődött."

Nem olvastam fel hangosan Jimmy kézzel írt üzenetét. Lucy már így is elég sok mindenen ment keresztül.

Ha engem lejárat, Emma hal meg előbb.

Leégetni őt? És ha én nem lennék ott, mit csinálna Jimmy a gyerekekkel? Lucyval, amikor legközelebb az emberei ráteszik a kezüket? Mindenkivel, akit ismertem? Ez egy rémálom volt, és annyira hiányzott Wulf, hogy úgy éreztem, mintha egy tüskés tőrt döfnének a szívembe - egyszerre csak egy gyötrelmes darabot -. Elfordultam Lucytól, hogy ne lássa, ahogy a mellkasomat szorongatom. Most csak erre volt szükségem, egy szívrohamra.

"Még csak nem is hallottam erről a Művészeti Szövetségről. Miért akarja, hogy elmenj?" Lucy most a halántékát dörzsölgette, és hálát adtam, hogy lehajtott fejjel maradt a székben, hogy ne lássa, hogy reszketek. "Ennek semmi értelme."

"Nem, nincs." Letettem a meghívót az oldalsó asztalra, és visszahúztam a selyempapírt. "Szent szar."