Grace Goodwin - Bachelor Beast - 16. Fejezet

 


16


Wulf


Pislogtam,aztán újra. A 3-as bázis transzportálótermének ismerős szürke falai vettek körül minket. A levegő másnak tűnt. Szárazabb. Hűvösebb. Az illat ismerős volt. Bassza meg, visszatértem. Alig harminc nappal azután, hogy elmentem, minden megváltozott. Egy társat kellett volna találnom, de egy egész családot találtam. A párzási láz még mindig rám tört, de ez hajtott, hogy idejuttassam magunkat, el a veszélytől, az őrülettől, ami a Földön követett minket.

Lenéztem Tannerre, aki eszméletlenül feküdt a karjaimban. Ez várható volt a Földtől való ilyen nagy távolság miatt. Éreztem a fáradtság vonzását, pedig valószínűleg hatszor vagy hétszer akkora voltam, mint ő. Hozzászoktam az energiaszíváshoz, hiszen már több százszor transzportáltam.

A tekintetem a mellettem lévő Oliviára siklott. Tágra nyílt szemmel nézett rám, és szabad kezét a karomra helyezve kinyújtotta. Meglepett, hogy magánál van, hiszen hallottam, hogy sok nőstény érkezett a Földről a padon elterülve. Ami a karjában lévő Emmát illeti, szintén eszméletlen volt.

Ahogy parancsoltam, az atlaniak megtalálták Lucyt, és transzportáló jeladót adtak neki. Az érkezését úgy időzítették, hogy egybeessen a miénkkel, mert mellettünk állt.

Lucy tett egy lépést, megpördült egy körben. "Hűha."

Köszönöm, baszd meg! Mindannyian itt voltunk, együtt. Semmi közlekedési probléma, semmi utolsó katasztrófahelyzet, ami elronthatta volna az utat. Vége volt. A küldetés a Földre befejeződött. Egészben tértem vissza. Több mint egyben.

"Mindketten jól vagytok?" Kérdeztem, mindenekelőtt meg akartam győződni róla, hogy jól vannak. Nem akartam, hogy elájuljanak és beverjék a fejüket.

"A fenébe is, igen - mondta Lucy vigyorogva. "Pont, mint a Star Trekben. "Sugározz fel, Scottie."

A transzportpadról lefelé Maxim kormányzó állt, aki a kis Maxot, Lady Rone-t, Kiel-t és Surnan-t tartotta a karjában.

Kormányzónkra néztem, és tisztelettudóan bólintottam, de először az orvosra volt szükségem. Levittem Tannert a lépcsőn, és egyenesen hozzá mentem. "Készen vannak az NPU-k? A legjobb, ha most végezzük el a beültetést, hogy ne féljenek".

A koncentrált és gyakran merev orvos bólintott. Egara felügyelőtől kapta a kérést, amiért hálás voltam. A kis NPU-beültető eszköz, amelynek a nevét nem tudtam, már a kezében volt.

Mielőtt hagytam volna, hogy az orvos elkezdje, Oliviára néztem, aki lejött a lépcsőn, hogy mellém álljon. "Most kívánja behelyezni az NPU-t, amíg még nincsenek ébren. Meg tudja csinálni a tiédet először, hogy megértsd?"

Nem ismerte az orvos nyelvét.

"Ó, igen" - engedte meg.

"Csak forduljon oldalra, és döntse meg a fejét, hogy a halántékodhoz tudja tenni." Úgy tett, ahogy mondtam, és megdöntötte a fejét. Megrándult, amikor az implantátumot behelyezték, de csak egy pillanatra. Surnan Lucyhoz fordult. " Te is, kérlek."

"Ó, értem!" Olivia tágra nyílt szemmel mondta.

Lucy a homlokát ráncolta.

"Most te jössz az NPU-val" - ajánlotta fel Olivia.

"Ó, nagyszerű." Lucy átpattant, és beállt a Surnan helyzetébe. A férfi másodpercek alatt végzett az implantátumával, és a lány ismét elsétált, hogy felfedezze.

"Itt az ideje a gyerekek implantátumainak" - mondtam.

Lehet, hogy a bilincsem a csuklóján volt, de a gyerekekkel kapcsolatos egyetértést tőle vártam. Bólintott, és eltoltam Tannert, hogy Surnen hozzáférjen a feje oldalához.

Egy sípoló hangjelzéssel beültették a kis chipet. Meglengette a pálcáját, felmérve az egészségi állapotát.

"Ő a társam, Olivia" - mondtam mindenkinek a szobában, miközben ezt csinálták, bár biztos voltam benne, hogy maguktól is rájöttek.

Előrelépett, amikor Surnan ránézett, és enyhe meghajlást ajánlott. "Úrnőm. A fiú jól van. Hamarosan felébred, alig várja, hogy láthassa új otthonát."

Olivia elmosolyodott, és körbepillantott mindenkire. "Üdvözlöm. Jó, hogy van egy fogadóbizottság. Ez az NPU nagyszerű."

Lady Rone odajött, elmosolyodott, és megsimogatta Emma fürtjeit. "Wulf egy valóságshow miatt ment a Földre, de egy szappanoperában kötött ki. Szia, Rachel vagyok. Nagyon örülök, hogy itt vagy."

"Ő Tanner, ő pedig - Olivia eltolta a válláról a lecsúszott Emmát -, ő pedig Emma."

"Nem fognak érezni semmit" - ígérte Surnan, aztán behelyezte a chipet Emma kis füle mögé. Egy gyors egészségügyi vizsgálatot is végzett rajta. "Ő is egészséges, de a szállítás minden energiáját elvette. Nincs ok az aggodalomra." Letette az eszközt, és elővett a zsebéből egy ReGen pálcát, és először Emma, majd Tanner injekciós helye fölött intett vele. Mindössze harminc másodpercig tartott.

"Kész. Nem is fognak tudni az implantátumokról."

"Köszönöm, doktor úr" - mondtam.

"Szkennelhetem önt is, hölgyem?" Surnan megkérdezte.

Összehúztam a szemem, jól ismertem Surnan igényét, hogy minden új társát megvizsgáljon. "Ő nem menyasszony" - emlékeztettem.

"Surnan megtanulta a leckét Mikkivel" - mondta Rachel felhúzott szemöldökkel.

Felemelte a kezét, a kis szkennert az ujjai között. "Csak egy szkennelés. A társadnak és a barátjának."

Elfelejtettem Lucy-t, aki a transzporttechnikus mellett állt, és a vezérlőt nézte. "Itt Lucy Vandermark."

Lucy odajött, és kezet rázott az orvossal. "Örülök, hogy megismerhetem. Nem úgy néz ki, mint egy atlani."

A férfi egy apró mosollyal kínálta meg a lányt. "Nem, én Prillon Prime-ról származom. Ha megengeded, ezzel a pálcával megvizsgálom az egészségi állapotodat, biztosítva, hogy a szállítás nem okozott kárt."

Lucy tanulmányozta Surnant. Aranyszínű bőrtónusával és szigorúbb vonásaival a lány számára érdekesnek kellett lennie. Ráadásul az integrációi is láthatóak voltak.

"A bőrszínt leszámítva Spockra emlékeztetsz" - mondta készséges mosollyal és vállat vonva. "Csak rajta."

A férfi végigpásztázta a nőt, majd Oliviát. Mivel közvetlenül mellettem állt, a letapogatása az én adataim egy részét is érzékelte. "Hadúr, még mindig lázas vagy." A tekintete a bilincsemre esett, és látható volt a megkönnyebbülése, amikor megerősítette, hogy a csuklómon vannak.

"Igen, a párzási láz még mindig rajtam van. Még nem követeltem magamnak a társamat."

Hátrált egy lépést, mintha a vadállatom előbújna, és letépné a fejét. "Valamit tenned kell ez ellen."

Olivia elpirult, én pedig csak felhúztam a szemöldökömet.

"Láttuk a legutóbbi előadást. Ó, Istenem, biztosítanom kell, hogy Ruth Sanchez nő ne kapjon második esélyt a párkeresésre" - mondta Rachel, aggodalommal átszőve a hangját.

Ruthra gondoltam, a bosszúálló, manipulatív módszereire. Fogalmam sem volt, miért voltam annyira feldúlt, hogy visszautasított. Visszatekintve szerencsésnek tartottam magam.

Maxim csatlakozott a feleségéhez, és a kis Max megveregette a vállát. Rachel felemelte a kezét, és megcsókolta a tenyerét. "Láttam a bohóckodását. Nem ítélhetjük el a viselkedése miatt. A második próbatétel, ha önként jelentkezne, ismét egy olyan atlani mellé helyezné, aki megzabolázhatná a vad viselkedését."

"Valószínűbb, hogy a Trionon végezné a párja térde fölött" - mondta Kiel, és csatlakozott hozzánk.

Nem tudtam vitatkozni vele. Hálás voltam, hogy Ruth Sanchez nem az enyém.

"Mi lesz a műsorral?" Olivia megkérdezte.

Rachel felnevetett. "Miután Wulf elviharzott - megint -, Chet Bosworth arról beszélt, hogy benned, Olivia, tényleg találkozhatott a párjával. Teljesen elragadtatta magát, és a közönség falta. Én is. Beszéltem Egara felügyelővel. A terv az, hogy interjút készítek vele arról, hogyan kerültek ide mindannyian, együtt. Egy boldog befejezés."

Sóhajtott egyet.

Én a homlokomat ráncoltam. "És mi van a bálon történt rendetlenséggel?" Kérdeztem, aggódva, hogy ez esetleg hátrányosan befolyásolhatja a nőstényeket az önkéntességtől - a végső okom, amiért egyáltalán a Földre mentem.

Maxim tett egy lépést felénk. "Még mindig takarítják."

Igaz, egyenesen az eseményről transzportáltunk.

"Hős leszel, aki megszabadítja a Földet egy drogbárótól, aki az Egyesült Államok egész keleti partvidékén pusztítást végzett, legalábbis ezt mondták nekem."

"Nem vagyok hős. A társamat akartam."

Rachel elvigyorodott, és rám mutatott. "Ezért fognak sorban állni a nők, hogy megvizsgálják őket. Szép munka, forrófejű."

Tanner elkezdett mozogni a karjaimban, aztán felemelte a fejét. "Woof, most már a házadnál vagyunk?"

Körbenézett a szobában, a szemei tágra nyíltak. "Szia! Tanner vagyok az Földről."

Surnan rámosolygott. "Vannak itt más fiúk és lányok is, akik alig várják, hogy találkozzanak veled."

Tanner azonnal felpattant a karomban, mintha újra felfújták volna energiával. "Tényleg?"

"Van egy fiú, aki egy kicsit idősebb nálad" - mondta Kiel. "A neve Wyatt. Meséltem neki rólad, és itt kellene lennie..."

A szállítóterem ajtaja kinyílt, és Wyatt berohant. Az édesanyja, Lindsey néhány másodperccel lemaradt. A fiú ember volt, és ha jól emlékeztem, hat-hét év körüli.

"- most rögtön."

"Apám azt mondta, hogy egy fiú jön a Földről!" Mondta Wyatt, miközben tekergőzött, és gyakorlatilag szétrobbant az izgalomtól. Hiányzott a két felső első foga.

Tanner megingott a szorításomban, és én leeresztettem a lábára. "Tanner vagyok, és négy éves." Megveregette a mellkasát.

"Én Wyatt vagyok, és a Földön születtem. Aztán idejöttem élni, mint te. Dinoszauruszcsontok után kutatok. Akarsz segíteni?"

Tanner megpördült, és felnézett Oliviára. "Vannak itt dinoszauruszok?"

"Nem igaziak. Szeretek úgy tenni, mintha lennének."

"Szabad? Szabad?" Tanner megkérdezte.

A hangos, buzgó hangjára Emma felébredt, körülnézett, és pislogott.

Tanner arca, ez a boldogság, örömmel töltött el. Nem enyhítette a lázat, mint Olivia, de határozottan megnyugtatta a nyugtalan lelkemet. A csodálkozása és izgatottsága a körülötte lévő világ iránt - akár a Földön, akár a Telepen volt - ragályos volt. Nem akartam, hogy Surnen meggyógyítsa.

"Lindsey vagyok." Odajött, és Wyatt vállára tette a kezét. "Nem baj, ha Tanner velünk tart. Ahogy elnézem, rosszul sülne el, ha nem jönne. Biztos vagyok benne, hogy neked is van dolgod."

Lindsey elvigyorodott, és úgy tűnt, mindenki tudja, mi a dolgom.

"Ó, ööö... persze" - válaszolta Olivia.

"Tanner" - mondtam.

Felnézett rám. "Emlékszel, hogy a múltkor Vadászt játszottál?"

Bólintott, a haja a homlokára borult.

"Wyatt apja az a fickó." Kielre mutattam. "Ő Everian, ahogy már mondtam neked, és a legjobb Vadász, akit ismerek. Fogadok, hogy ő és Wyatt tudnak neked tanítani néhány dolgot."

A szája tátva maradt, és tágra nyílt szemmel bámult Kielre. Kiel, aki természeténél fogva csendes férfi volt, vigyorgott Tannerre, és felborzolta a haját. "Gyere, földlakó. Wulf megmutatja anyádnak az új szállásodat. Talán Wyattnél töltheted az éjszakát, és ő majd körbevezet. Rendben?"

Tanner csak bólintani tudott, majd felnézett Oliviára. Még mindig ő volt a próbaköve. Lehajolt, és megcsókolta a fejét. "Dinoszauruszcsontok után ásni és megtanulni, hogyan kell vadászni?"

A fiú bólintott, és még egy kicsit tekergett.

"Jó szórakozást" - motyogta a lány. " Viselkedjetek jól!"

Ő és Wyatt görbületi sebességgel rohantak ki a transzportálóteremből. Mindenki nevetett a lelkesedésükön és a könnyed kötődésükön. Kiel megfogta Lindsey kezét, és a kijárat felé sétáltak. "Majd mi vigyázunk rá" - mondta a válla fölött átnézve. "Ne aggódjatok. Szabadulj meg attól a láztól."

" Igen, hadúr" - tette hozzá Maxim, és megveregette a fia vállát. "Kormányzódként megparancsolom, hogy vidd a társadat a szállásodra, és vedd magadhoz. Vess véget a párzási láznak. Végre."

Nem tudtam megállni, hogy ne vigyorogjak, a vadállatom pedig körbe-körbe járt, és gyakorlatilag vicsorgott, hogy vegyem már el.

"Elvisszük Emmát" - mondta Rachel, a szeme tele volt reménnyel, mert volt egy olyan érzésem, hogy vágyik még egy gyerekre, méghozzá lányra. "Max egy kicsit fiatalabb, de vannak játékaink és dolgaink, amikkel elszórakoztathatjuk. Emellett a szállásunk nagyon kisgyerekbiztos."

"Egy kicsit ragaszkodó. Nem akarom, hogy egész idő alatt nyűgösködjön" - tanácsolta Olivia, és megsimogatta Emma haját. Míg Tanner nem volt félénk, Emma az volt.

"Ismerős arc vagyok - mondta Lucy, Oliviához lépett, és kinyújtotta a kezét. Emma odahajolt hozzá, és készségesen Lucy karjába bújt. "Látod, jól fogunk szórakozni egy új bolygón, ugye? Talán találunk nekem egy növendék állatot?" Lucy megkérdezte Emmát, aki felkacagott.

Lucy megfordult, és elindult a kijárat felé, bár fogalma sem volt, hová megy. Nem felejtettem el később megköszönni neki. Vadállat módjára társat követelni nem volt könnyű kisgyerekekkel.

"Akkor minden el van intézve. Jó szórakozást!" Rachel a szemöldökét csóválva mondta. Félúton az ajtóhoz ért, aztán megfordult. "Ó, Wulf! Köszönöm, hogy ilyen jó munkát végeztél a Földön. Nem úgy ment, ahogy vártuk... de szerintem átkozottul jól sikerült."

Maxim átvetette a szabad karját a lány vállán, és várták a válaszomat.

Lenéztem Oliviára. "Igen. Átkozottul jól sikerült."

" Követeld a nőt" - mondta ismét Maxim.

Nem kellett kétszer mondani. Jimmy Steel halott volt. Ruth Sanchez fényévekre volt tőle. Az Agglegény Szörnyeteg, Chet Bosworth és az elmúlt hetek összes őrülete a Földön maradt. Ott volt a társam, ott voltak a gyerekek - akiket nagyon jól szemmel tartottak -, és eljött az idő.

Megfordultam, hogy teljesen szembeforduljak Oliviával, derékban meghajolva, hogy szemmagasságban legyünk. A kezembe fogtam az arcát. "Nem bánod, hogy a gyerekek a többiekkel mennek? Tudom, hogy nem ismered őket, de az életemet is rájuk bízom. Lindsey az, aki megszervezte az Agglegény Szörnyeteget, és én vagyok az, akit a Földre küldtek. Kiabálnom kellene vele, de őszintén szólva hálás vagyok. Itt vagy nekem te. Tanner és Emma. Esküszöm, hogy ők jól lesznek, amíg én igényt tartok rád".

A szeme az enyémet kutatta, és bólintott. "Tudom. Azt akarom, hogy igényt tarts rám. Kérlek? Nem akarok várni."

A vadállatom egyetértett, és morgott, ahogy könyörgött. Gondolataimban átvillantak a korábbiakra, amikor Jimmy Steel előtt állt, a mocskos kezeivel rajta. A vadállatom vad volt, de gyengéd érte. Tudnunk kellett, hogy egészben van. Biztonságban. A miénk. Ehhez érezném, ahogy a forrósága körülöleli a farkamat, érezném buja íveit a testem nyomása alatt. Megtöltöttem volna őt az ondómmal, és a vadállatom morogni kezdett volna, és végre... végre megnyugodtam volna.

Lehajoltam, átdobtam Oliviát a vállamra, és kivittem a szobából, a kezem a fenekén.

"Wulf!" - kiáltotta nevetve.

"Az enyém vagy, Olivia, és itt az ideje, hogy bebizonyítsam."


* * *

Olivia


Fogalmam sem volt, hogy meddig cipelt, de csak azt éreztem, hogy milyen erős. A kezem a hátának alsó részén és a fenekén volt, és minden lépésnél éreztem az izmok játékát. Elkaptam a bilincsek csillogását, és elmosolyodtam. Nem láttam semmit az új otthonomból, csak a folyosó padlóját, amely egyre csak folytatódott. Láttam mások lábát, így tudtam, hogy vannak még mások is a környéken, de Wulf nem tett erőfeszítést arra, hogy bárkivel is beszéljen vagy bemutatasson valakit.

Egy ajtó kicsúszott, és Wulf belépett, majd óvatosan leeresztett a lábamra. Nagy kezét a derekamra tette, és meggyőződött róla, hogy nem szédülök, mielőtt megcsókolt. Pontosan ott. Feltételeznem kellett, hogy a kabinjában vagyunk, de nem láttam semmit körülötte.

Nem mintha érdekelt volna. A csók olyan volt, mint egy gyufa, és lángot gyújtott bennem. Nem, nem lángot, hanem poklot. Ott volt a műsor és Ruth... nos, Ruth szajhasága. Aztán Jimmy Steel. Wulfot lelőtték. Lelőtték! Érzelmi hullámvasúton voltam, de most itt voltunk a Telepen. Biztonságban és együtt.

Tanner és Emma jól érezték magukat, és, nos, nem itt. Szexelhettem Wulf-al, és nem kellett csendben maradnom. A világon semmi esetre sem... ha! Kizárt dolog, hogy ezt megtehettem volna. Ezúttal nem. Nem, amikor tudtam, hogy ez most komoly. Hogy ő az enyém.

A kezei az arcomhoz simultak, én pedig felnyúltam, és megfogtam a csuklóját. Éreztem a bilincset körülöttük.

"Wulf", suttogtam az ajkaihoz. "Szükségem van rád."

A mellkasából morgás hallatszott, és a tenyerem alatt éreztem, ahogy növekszik. Visszahúzódva figyeltem, ahogy a műsorban is, ahogy átváltozik a vadállattá. A ruhái elszakadtak, az izmai és a csontjai valahogy varázslatos módon nagyobbak, hosszabbak lettek. Keményebbé. Meglepett, hogy milyen magas lett. Annyira hátra kellett döntenem a fejem, hogy találkozhassak a vad, vad szemeivel.

"Az enyém - lihegte. A mellkasa megemelkedett, és engem figyelt. Várt.

"Igen. Igen, Wulf, a tiéd vagyok."

Nem volt mit mondanom. Minden tekintetben hozzá tartoztam. Bebizonyította, hogy hozzám tartozik. Most én is odaadtam magam neki, ahogyan ő követelte. Szüksége volt rá a túléléshez. Ahogy ő kockáztatta az életét értem New Yorkban, én is odaadnám neki az enyémet. Hogy meggyógyuljak. Hogy teljes legyen.

Megragadott a csípőmnél fogva, és felemelt, addig sétált, amíg a falhoz nem szorított. Olyan volt, mint a hátsó szoba a múlt éjjel. Szorultam. Lucy azt mondta, hogy az atlaniak állva követelik a nőstényeket. Nos, a fenevad most engem követelt magának.

Istenem, igen.

Egész testemben forró voltam, az iránta érzett vágytól őrjöngtem, pedig nem volt belső vadállatom. Megértettem az igényét, hogy közelebb érezhesse magát hozzám, hogy a legelemibb módon kapcsolódjon hozzám.

A ruhám, a gyönyörű ruha, amit soha többé nem akartam látni, elszakadt, a padlóra hullott, de nem figyeltem rá. A keze rajtam volt. A szája. Éreztem a teste nyomását, a csípője lökését a középpontomban. Belé ringatóztam, még több érintésre vágytam.

Magasabbra emelt, a szájába vette a mellbimbómat, szívta és rángatta, csípte a fogaival. A másik keze a másik mellemhez simult, és játszott vele, én pedig a csípőjével a helyemre szorultam.

"Még, Wulf. Többet." Megrángattam a haját, közelebb húztam magamhoz.

Csak a lélegzetvételünket lehetett hallani. Éreztem, ahogy ledolgozza a nadrágját, és a farkának forró feje a bejáratomnál volt.

Felemelte a fejét, a szemembe nézett. Láttam a szükségletet, a forróságot, a tomboló szenvedélyt, ami mind rám összpontosult.

"Az enyém." A keze felcsúszott a karjaimra, a fejem fölé tolta őket, így a csuklóm a markába szorult.

Ezzel az egyetlen szóval magához húzott, miközben mélyen belém hatolt.

Meggörbült a hátam, felsírtam az érzésétől. Olyan nagy volt. Olyan mélyen. Nedves voltam neki, csöpögtem, és könnyen engedtem neki, de a farka lenyűgöző volt.

Most sem fogta vissza magát. Tudtam, hogy nem tudta. Nem is akartam, hogy megtegye. Mindent akartam tőle. Mindent Wulftól.

"Igen!" Sírtam, a fejem hátraesett a falnak, ahogy elragadott. Nem tudtam mást tenni, csak érezni. Az erejét. A farkának lökését, ahogy uralta a testemet. A hangját, a vad vicsorgását és nyögéseit. A bőrének forrósága megizzasztott.

De ez volt az a kapcsolat, amit még soha nem éreztem. Soha nem gondoltam volna, hogy két ember között lehet.

"El fogok élvezni. Ó, Istenem!" Fodrozódtam körülötte, majd elélveztem, fehér fények táncoltak a szemem előtt, miközben a nevét sikoltottam, újra és újra, mint egy mantrát.

Éreztem, ahogy sűrűsödik bennem, lüktet, és ahogy még egyszer utoljára mélyen belém hatolt, felüvöltött. Megesküdnék rá, hogy a falak megremegtek, hogy az egész bázis tudta, hogy Wulf elélvezett, és megtöltött a magjával. Véget vetett a lázának, megnyugtatta a vadállatát, és az övé lettem. Végre.

Meleg lehellete a nyakamat fújta, miközben a helyemen tartott. Még mindig kemény volt bennem, betöltött, de éreztem, ahogy szivárog belőlem az ondó. Az igénybevétel piszkos, izzadságos dolog volt, de mosolyra fakasztott.

"Ha már érzem az ujjaimat, csináljuk újra" - mondtam.

Felemelte a fejét, rám nézett. Nem volt teljesen magánál. Valójában úgy tűnt, hogy legyőzték. Mintha az életerejét a puncimba spriccelte volna. Lassan leeresztette a karomat, és megcsókolt. Gyengéden. Valamikor a felépülésem alatt a vadállata csökkent, és újra Wulf lett belőle. Csupa izzadt homlok és döbbent tekintet.

"Megint. És újra. Egész éjjel itt van."

Megsimogattam nedves haját, miközben találkoztam sötét tekintetével. Megráztam a fejem. "Itt van az egész hátralévő életünk. Társam."

Megfordult, és átvitt a kabinján egy ágyhoz, amire lefektetett. "Az életünk hátralévő része" - ismételte meg, a farka még mindig mélyen ült. Visszahúzódott, majd újra belém döfött, amitől felsikoltottam a gyönyörtől. "De most kezdjük el."