Grace Goodwin - Bachelor Beast - 4. Fejezet

 


4


Olivia háza, 21:15


Lucy biztosan hallotta, hogy a kocsim beállt a kocsifelhajtóra, mert amikor berohantam a bejárati ajtón, ott állt.

Megdermedtem. "Szia."

"Ne is figyelj rám." Felemelte a karját a levegőbe. "Mi a fene, asszony?"

Elpirultam, és nem tudtam a szemébe nézni. "Fogalmam sem volt róla, hogy ez fog történni."

"Nyilvánvalóan" - mondta, a hangját erősen szarkazmussal fűszerezve.

Lucy szerette összeszedni magát a munkába menet, csinos ruhában és teljes sminkben, de ma este a vörös haja hanyagul kontyba volt tűzve, és még szájfény sem volt rajta.

A házban csend volt, így feltételeztem, hogy a gyerekek alszanak. Negyed tíz volt, már régen elmentek aludni. Semmi kétségem nem volt afelől, hogy igyekezett azonnal lefektetni őket, hogy megnézhesse a műsort anélkül, hogy rájuk másznának, vagy gyümölcslevet kérnének tőle.

" Beengedsz a bejárati ajtón?"

Leengedte a karját, és hátralépett, bár a sarkamban követett a nappaliba. A ház kicsi volt, szóval nem mintha elveszítene engem. Lehuppantam a kanapémra, ami inkább volt kényelmes, mint aranyos, és belülről összerezzentem. A puncim fájt. Nem szexeltem már... Istenem, több mint két éve, és nem egy atlani fenevaddal. Visszagondolva, a régi barátomnak ceruzafasza volt ahhoz képest, amivel most elélveztem.

Abban a pillanatban túlságosan be voltam indulva ahhoz, hogy belegondoljak, milyen nagy volt Wulf. Most úgy éreztem, mintha belülről megütöttek volna. Az ajkamba haraptam, próbáltam nem vigyorogni. Megvertek? Sokkal inkább szétvertek.

Kár, hogy nem tudtam újra megtenni.

"Kezdj el beszélni - parancsolta Lucy.

"A tévében is olyan őrült volt, mint élőben?" Azon tűnődtem. Gondolatban kereszteztem az ujjaimat, hogy abbahagyták a felvételt.

Lucy a kanapéra pottyant, úgy fordult, hogy a térde behajlítva állt velem szemben. A fény megakadt az orrában lévő kis gyűrűn. Megfogta a kezemet, és irigykedve nézett rám. "Édesem, ledöntötte a díszletet, hogy hozzád jusson. Felborított egy kamerát, és összetörte annak a pöcsnek a mikrofonját." Hátradőlt, és ökölbe szorította a kezét. "Istenem, ez félelmetes volt. Aztán, amikor elvitt téged..." A hangja vágyakozóvá vált, és figyelmesen bámult rám. "Elmondasz nekem minden egyes dolgot, ami akkor történt, amikor becsukta annak a hátsó szobának az ajtaját. Minden egyes dolgot."

"Nem váltottak reklámra?" Kérdeztem, reménykedve, hogy nem olyan rossz a helyzet, mint gondoltam.

Nevetett. "Kihagyták a reklámokat."

Az arcomra tettem a kezem. "Ó, Istenem."

"Bökd ki."

Az ajkamba haraptam. "Azt hiszi, hogy a párja vagyok."

"Duh", mondta, mintha még mindig középiskolás lenne. "Ezt mindenki tudja a Földön."

Elejtettem a kezem, és tágra nyílt szemmel bámultam rá. "A Földön?"

"Élőben közvetítették az egész világon. Tudod, hogy mindenhol vannak tesztközpontjaik, és a műsor végeztével turnéra indul a társával." Amikor nem válaszoltam, folytatta: "Elveszem a kedvenc szemfestékkészletedet, mint a sajátomat, ha nem hagyod abba az időhúzást".

Ziháltam, mert tudtam, mennyire szereti a palettám színeit. "Mi... mi... ööö... ő... Istenem." Tudtam, hogy az arcom olyan vörös, mint a haja.

"Lefeküdtél vele?" - nyikorgott. "Kérlek, mondd, hogy lefeküdtél vele."

Bólintottam. Elképzelhette, amit akart, de én nem meséltem el neki, hogyan támasztott fel a székre, és evett meg. Úgy tűnt, köztem és Wulf között nincsenek titkok... és az egész világ között, de ezt a forró szórakozást megtartottam magamnak.

"Az állatok állva párosodnak - mondta, mintha egy tankönyvből olvasna.

"Így van", erősítettem meg. "Az ajtónak támasztva, hogy senki ne tudjon bejutni."

Sóhajtott, és úgy forgatta a szemét, mintha egy finom krémtortát enne. "Az ajtóval szemben? Ez kurvára dögös."

"Az volt." A belső falaim összeszorultak, mintha én is emlékeznék.

"Nem csoda, hogy nem tudtak bejutni." Lucy a karját a közepe köré fonta, és vidáman felnevetett. "Megpróbálták betörni az ajtót. Nem hallottad, ahogy dörömböltek?"

"Hm, elkalandoztam."

"Valami más dörömbölés?" Úgy vonogatta a szemöldökét, mint egy bohóc, és rajtam volt a sor, hogy nevessek.

"Valami ilyesmi." A szememre tettem a kezem. Ezt a beszélgetést nem mi folytattuk. Ez egy furcsa gombatrip volt, egy álom. Valaki belecsúsztatott valamit a vizes palackomba a munkahelyemen.

"Részletek. Mekkora? Milyen kemény? Mit mondott? Jó illata volt? Gyengéd volt? Ő volt az, vagy a szörnyeteg? Mekkora volt?"

Összevontam a szemöldökömet. "Ezt már megkérdezted."

"Nos... mekkora?"

"Szörnyeteg méretű."

A szája tátva maradt, mintha csak képzelődne, de amikor nem szolgáltam több információval, elkezdte a kezeit vizuális segédeszközként használni.

Egyenként válaszoltam a kérdéseire, amíg elégedett nem lett, de a különleges dolgokat kihagytam. Mert bár pokolian forró és teljesen vad volt, mégis különleges volt. Legalábbis számomra.

"És most mi lesz?" - kérdezte végül.

"Most?" Felkaptam Emma egyik plüssállatát a kanapé háttámlájáról, és megöleltem. "Most itt ülök veled és beszélgetünk. Aztán lezuhanyozom..." Ránéztem a konyha falán lévő órára, és felpattantam a kanapéról. "A francba, sietnem kell. Biztos nem bánod, ha maradsz még egy kicsit. Csak egy órát leszek távol."

"Ételt szállítani az időseknek?"

Az ajkamba haraptam. A legjobb barátnőmnek hazudni szívás volt, de nem volt más választásom. Ő volt az egyetlen bébiszitterem, és szükségem volt rá, hogy vigyázzon a gyerekekre az utolsó alkalommal. Nem akartam, hogy belekeveredjen a zűrzavarba. Persze, elmondhattam volna neki, hogy egy zárt ajtó mögött, élő adásban szexeltem egy atlani szörnyeteggel, de nem veszélyeztethettem az életét azzal, hogy megtudja az igazságot a Jimmy Steelnek tett drogfutásaimról. Minél kevesebbet tudott, annál jobb.

Szörnyen hazudtam. Kezdetben, amikor Jimmy halála után egy héttel először szembesített engem, azt várták tőlem, hogy napközben elvégezzem a piszkos munkát, és a történetem hihető volt. Most, késő este, már nem annyira.

Csak bólintottam, és a fürdőszoba felé fordultam.

"Nekem elmondhatod, tudod." Lucy nem volt buta, és biztos voltam benne, hogy van némi fogalma arról, hogy mire készülök, vagy legalábbis arról, hogy nem jóra.

Szembefordultam vele. Megráztam a fejem. "Köszönöm, hogy itt vagy" - mondtam, és azt kívántam, bárcsak elmondhatnám neki az igazat.

A hihető tagadhatóság az ő oldalán állt. Különben is, ha elkapnak, és börtönbe kerülök, szükségem volt Lucyra, hogy vigyázzon a gyerekekre. Senki másom nem volt.

"Mit fogsz tenni Wulf ellen?" - kérdezte, szerencsére témát váltva. Bár Wulfról sem akartam beszélni.

"Semmit" - mondtam, és bután éreztem magam, ahogy ott álltam. Sietnem kellett, előbb válaszolnom kellett a kérdéseire. Felkaptam egy műanyag dinoszauruszt a padlóról, és betettem a sarokban álló játékdobozba. "Kiosontam."

"Igen, a tévében volt. Wulf elvesztette a fejét. Már megint. Nyugtatónyilakkal lőtték le, mintha elefánt lett volna, vagy ilyesmi."

A szemeim tágra nyíltak. "A francba. Nem is." Hallottam, ahogy harsogott, a cuccok összeomlottak. De nem. Egyszerűen nem.

"Ó, dehogynem. Három kellett, hogy leszedjék. Meg kellett vágniuk az adást, miközben egy halom idegen dögös csaj halmozódott rá, és az az élő manöken, Chet Bosworth, megígérte, hogy a következő epizódban mindenkit tájékoztat."

Elráncoltam a homlokom, és szembefordultam vele. "Ez volt a finálé. Nincs következő epizód."

Megvonta a vállát. "Édesem, te kezdted újra az egészet. Most minden a Szépség és a Szörnyetegről szól."

"Ugye csak viccelsz" - mondtam, felkaptam néhány kisautót, és elraktam őket. "Szépség? Én? Te láttad Genevieve-et és Willow-t."

Felállt, és megkerülte a dohányzóasztalt, felkapta a melegítőjét. "Mindig ezt csinálod, lebeszéled magad. Csodálatos vagy, és ez nyilvánvaló, hogy egy dögös Atlan látja ezt, még ha te magad nem is látod."

Lenéztem magamra.

"Nem minden pasi szeret egy gallyat dugni" - csattant fel. "A hús a csontjaidon egészséges."

Mintha az, ami nekem volt, hús lett volna. Nekem hús volt, krumplival és almás pitével. Pont a csípőmön és a seggemen.

"Ez nem fog megtörténni" - mondtam sóhajtva. "Itt van nekem Tanner és Emma. Tudod, hogy megpróbáltam tesztelni, de vannak eltartottjaim. Nem hagyhatom őket a Földön. Mielőtt kimondanád, nem vihetem őket magammal. Ez nem megengedett. Nem elég idősek ahhoz, hogy maguk döntsenek, így maradniuk kell, hacsak nincs már társam".

"Ez egy hülye szabály" - motyogta a lány.

Én csak vállat vontam, mert nem én hoztam a szabályokat. Pedig jó lett volna elszabadulni Jimmy Steeltől. Ma este volt az utolsó drogfutás; utána Greg adósságát kifizettem. Akkor aztán elkezdhettem spórolni a gyerekek főiskolai alapjára. A pokolba is, az élelmiszerekre. Elköltözni a városból egy dolog, de egy másik bolygóra költözni biztosan leszállítaná rólam a bunkót. Ez volt a vége. Jimmy egyik gorillája a csomagot a garázsomban - a szokásos átadási helyükön - hagyta valamikor előző este, és hagyott egy üzenetet, hogy hol és mikor volt ez az utolsó átadás.

Hamarosan szabad leszek.

" Wivvy Nagynéni!" Tanner rohant le a folyosón, és úgy ölelt át, mintha egy fára mászó majom lenne. Négyévesen már önálló volt, de még mindig szeretett ölelgetni és szeretgetni. Tudtam, hogy ez nem fog sokáig tartani, ezért minden egyes ölelést imádtam. Lehajoltam, és átkaroltam a kis testét, amelyet jelenleg aranyos dinoszauruszos pizsama takart. Annyira hasonlított az apjára, hogy megfájdult tőle a szívem.

"Azt hittem, alszol, mogyoró."

"Szomjas vagyok."

"Persze, hogy az vagy" - válaszoltam, és megcsókoltam a feje búbját. "Hol van a húgod? Alszik?"

"Igen, még csak egy kisbaba." Ami igaz is volt. Emma még kétéves sem volt, és úgy aludt, mint a bunda. Tanner viszont a mezítlábas lábak hangjára ébredt a szőnyegen. Azon tűnődtem, vajon ez természetes volt-e számára, vagy azért, mert mindig is hallgatózott, és várta, hogy az apja késő este hazaérjen. Soha nem tudtam meg, és egyik szülője sem jött haza soha többé.

Kicsit túlságosan megszorítottam, és ő tiltakozásul kiszabadult.

"Tudod, fel fog bukkanni" - mondta Lucy, a hangja lágy volt.

A fejem az ő irányába csóváltam.

"Micsoda?" Nem tudott Jimmy Steelről, és a szavai kiborítottak.

"Wulf. Amikor felébred, az ajtóban lesz."

A szívem lelassult, majd újra felgyorsult a gondolatra, hogy Wulf felbukkan itt, a mi kis házunkban. Dühös? Megbántott? Nem tudtam.

"Egy wulf idejön?" kérdezte Tanner, és izgatottnak tűnt az ötlet miatt.

"Nem fog" - mondtam mindkettőjüknek.

Hevesen megölelt. "Majd fog. Te vagy a párja, és te elszöktél. Meg fog találni téged. Gyere, tökmag, menjünk vissza az ágyba."

"Hurrá, kapunk egy vaúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!" Tanner ujjongott, és végigrohant a folyosón a hálószobájába, nyilvánvalóan elfelejtve, hogy inni akart. Úgy tűnt, inkább egy háziállat Atlant akart.

Követte őt a folyosón, amíg én elmentem gyorszuhanyozni. Bezárva az ajtót, nekitámaszkodtam. Eszembe jutott egy másik ajtó, aminek nemrég támaszkodtam. A kecses zár talán távol tarthatta Tannert és Emmát, de Wulf távoltartására semmit sem tehetett. A lakat, amelyet szilárdan a szívem köré tettem? Aggódtam, hogy talán már fel is robbantotta.

Talán én is.