Grace Goodwin - Bachelor Beast - 5. Fejezet

 


5


Wulf, Csillagközi Menyasszonyi Központ, fogda


Mi volt a baj velem?Megsérültem? Soha nem éreztem magam ilyen... nehéznek, kivéve, amikor a Kaptár...

Nem. Erre nem akartam gondolni. Nem, amíg a társam puncijának íze az ajkaimon volt.

A társam.

A szememet pislogva próbáltam felülni, rájöttem, hogy a testem túl nagy ahhoz, hogy álmomból ébredjek. Akkor miért voltam eszméletlen? Bassza meg, nem voltam önmagam. Nem voltam ura a helyzetnek.

A vadállatom nem vonult vissza. Vadállati üzemmódban voltam.

Lassan felálltam, hatalmas lábaimat átvetettem a nevetségesen kicsi ágy szélén, és a vadállatom morgott, miközben a szoba forogni kezdett, és a hányinger miatt epe emelkedett a torkomba. Mi történt velem?

Egy nőstény állt a szobában, elzárva egy olyan kicsi ajtót, hogy guggolnom kellett volna, hogy átsétáljak rajta. Megköszörülte a torkát. Nem, nem a társam. Nem Olivia Mercier. Bárhol felismerném a hangját. Az illatát. Az érintését. Az ízét. Küzdöttem, hogy visszatartsam a párzási lázat, amely átjárta az utamat, amikor felismertem, hogy ez a nő nem a társam. Nem volt az enyém, akkor miért volt itt?

Vagy hihetetlenül bátor volt, vagy teljesen idióta.

"Most már észnél leszel, hadúr, vagy hívjam az őröket, hogy lőjenek seggbe még több nyugtatóval, mielőtt elvisznek a szállítóállomásra?".

A hangja szelíd volt, de acélos csipkézettséggel. Most már az ő területén voltam, bárhol is voltam.

" Társam" - válaszolt a szörnyetegem. "Hol?"

"Nem itt. Hazament, Wulf." Nem jelentett fenyegetést. Kicsi volt. Nőstény. Ember. Mint a társunk. A puha, édes ízű nőstény, akit megdugtam. Az illata a testemhez tapadt, kísértett, ami valószínűleg jó dolog volt.

"Hol?"

A felügyelő szidó hangot adott ki. "Annyi nyugtatót adtak be neked, hogy egy elefántot is tizenkét órán át el tudnának altatni."

"Nem elefántot."

Ettől felnevetett, és én örömmel fogadtam a hangot, gondoskodtam róla, hogy a vadállatom a nőstényre és a szórakozására koncentráljon. Ez nem csata volt. Nem voltunk veszélyben. Ennek ellenére nagyon közel voltam ahhoz, hogy elveszítsem az irányítást, de a tudat, hogy a farkam beborítja Olivia illata, hogy az ő íze van a számban, eléggé megnyugtatott ahhoz, hogy kitartsak. Szükségem volt a párzási bilincsemre a színpadon lévő üvegdobozból. Az enyémek voltak. Nem, az egyik garnitúra az enyém volt, de a másik Olivia Mercier-é, és látni akartam, ahogy viseli őket, az utolsó leheletemig a gondjaira bíztam magam.

"Elismerésem az atlaniaknak - mondta Egara felügyelő, még mindig mosolyogva. Akkor találkoztam vele, amikor először érkeztem a bolygóra. "Maguknak tényleg egyirányú az elméjük, ha a nőstényeikről van szó." Messzebb lépett a szobába, és a fénybe, amikor rájött, hogy nem fogok gyilkos őrületbe esni.

Egara felügyelő ismerős volt számomra, egy nőstény, aki a Földi Csillagközi Menyasszonyok Feldolgozóközpontjában dolgozott, ahol az elmúlt három hét nagy részét töltöttem. Sötét haját szoros kontyba fogta hátra, azt a nevetséges cipőt viselte, amit a nők magas sarkú cipőnek neveztek, és az egyenruháján a mellkasán a Koalíciós Flotta jelvénye volt a Menyasszonyok Programhoz. Intelligens volt, és felelős volt a Koalíció sok harcosának és vadászának boldogságáért, mert ő volt a felelős a Földről érkező önkéntes nőkért. Gyakran egyeztetett Rachellel arról, hogy társakat találjanak a kolónia számára.

Szövetséges volt. Egy barát. Tudná, hol van a nőstényem, és hogyan találhatnám meg. Egara ezen a bolygón élt, és mivel ő is ember volt, ismerte a szokásokat és a szabályokat, hogy segítsen nekem megtalálni a társamat.

Segítenie kellett nekem, mielőtt a fenevad úgy dönt, hogy szaglászni kezd, és az utcákon vadászik az egyetlen nőstényre, akiről tudtam, hogy ebben a városban van. Ha a fenevadam vadászni indulna, sok embert megölnék, mielőtt megtalálnám, és ő megtalálná őt. De ha egyszer megtalálnám, meg kellene ölniük, mert nem tudnám visszanyerni az irányítást. Elvesznék. Ennyire elmentem, főleg most, hogy tudtam, hogy ő odakint van, külön tőlem.

Egyedül voltam. Nem szabadott volna egyedül lennem. Megtaláltam a társamat. Nem szabadott volna külön lennünk.

" Társ" - mondtam újra, mintha hirtelen egyszavas szókincsem lett volna. Rengeteg szót ismertem, még abban a földi angolban is, amit használtunk, de ez az egy szó összefoglalt mindent, ami ebben a pillanatban érdekelt. Őt. Olivia Mercier. "Az enyém."

Egara felügyelő keresztbe fonta a karját, és én úgy ismertem fel, hogy az a kevés emberi nőstény, akit a kolónián ismertem, irritált. Még a fejét is lehajtotta, és felhúzta az egyik szemöldökét, ahogy Rachel tette, amikor meg akarta szidni valamelyiküket. Vagy engem, korábban, a kommunikációs hívás során.

"Figyelj, Wulf, te tényleg nagyon elrontottad a dolgokat" - folytatta.

"Társam."

Az egyik keze felemelkedett. "Állj! Tudom, hogy tudni akarod, hol van Olivia..."

Olivia. A neve gyönyörű volt. Lágy, mint a mellei. A hasa. A kerek feneke, amikor a kezembe fogtam a teltségét. Amikor megtaláltam őt, én...

"Hé." Azzal a kezével körbe-körbe legyintett előttem. "Föld hívja Wulfot. Maradj velem. Koncentrálnod kell." Egara Warden még közelebb lépett, karnyújtásnyira, és az arcom előtt csettintett apró ujjaival, egy határozott, metsző hanggal, ami felkeltette a fenevad figyelmét. "Koncentrálj, Wulf. A társadat akarod? Nem akarod? Azt akarod, hogy segítsek megtalálni őt? Hogy meggyőzzem, hogy fogadjon el téged és a párzási bilincsedet? Igen? Ezt akarod?"

"Igen. Az enyémet." Fintorogtam. Úgy beszélt velem, mintha gyerek lennék. Nem voltam az. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy felállok, fölé tornyosulok, és egy kicsit hátrébb húzom, de ő nő volt. Kicsi. Nem fenyegető. Az méltatlan lenne, és mint szövetségesemet nem akartam feldühíteni. Egy ilyen cselekedettel nem jutnék közelebb a nőstényhez, akit akartam. Olivia.

"Figyelj" - mondta, a hangja kicsit hangosabb lett. "Figyelsz te rám?"

"Igen, Egara felügyelő." Keményen küzdöttem, engedelmességre kényszerítettem a vadállatom, azzal érvelve, hogy csak így kaphatjuk meg mindketten, amit akarunk. Ki ebből a cellából. Az őrök mellett anélkül, hogy megölnénk valamelyiküket. Hogy őszinte legyek, nem sokat törődött a gyilkolással, nem, ha ez azt jelentette, hogy hozzáférhetünk a nőstényünkhöz. A társunkhoz. Vettem egy mély lélegzetet, még egyet. Jelentős erőfeszítéssel lazítottam az öklöm. Amikor megköszörültem a torkomat, újra önmagam voltam. Alig. A testem visszazsugorodott... normálisra. A földi ruha, amit viselni kényszerítettek, újra illett a testemhez, de az anyag már foszladozott.

Egy apró mosollyal ajándékozott meg. "Hála Istennek. Visszajöttél."

Szürke szemekbe néztem, amelyek tele voltak együttérzéssel, de nem szánalommal és nem megalkuvással. Egara felügyelő a maga módján parancsnok volt. "A te oldaladon állok, de azt kell tanácsolnom, hogy ne engedd ki újra, hacsak nincs rajtad a párzási bilincs, és Olivia nem a tiéd. Hallod, amit mondok? Már így is hatalmas PR-rémálmot okoztál azzal a mutatványoddal, amit korábban előadtál."

"Az nem volt mutatvány" - vágtam vissza. "Ő a társam. A fenevad felismerte őt. Nem tudtam irányítani."

Tanulmányozott engem. "Túl közel vagy a határhoz, hadúr. A kormányzónak mást kellett volna küldenie."

Bólintottam. "Egyetértek. Felkészültem arra, hogy az Atlanra szállítsanak kivégzésre. Nem akartam itt lenni."

"A Földre jönni és szerepelni egy valóságshow-ban nem elfogadható alternatíva."

"Remélem, nem gondolja, hogy az én döntésem volt."

A nő felsóhajtott. "Rachel. Még mindig optimista mindazok után, amin keresztülment."

"Igen." A felügyelő igazat beszélt. Maxim kormányzó párja nem volt hajlandó feladni a reményt a kolónia egyetlen hímje iránt sem. Mindannyian szerettük őt ezért. Keményebben küzdöttünk, tovább kitartottunk érte. Remélve, hogy igaza van. Reméltük, hogy egy olyan társ, mint ő, megmenthet minket, mint ahogy ő megmentette Maximot és Rystont.

A felügyelő kis keze a vállamon pihent, de nem néztem a szemébe. Nem akartam most szánalmat látni, ahol korábban nem volt. A halál egy harcos számára az élet velejárója volt. Elkerülhetetlennek fogadták el, különösen azok számára, akiket a Kaptár foglyul ejtett. Túléltem a kínzásukat. Sikerült elmenekülnöm, de a végén mégis a saját belső vadállatom fog megölni. Most vagy később, nem sok különbség volt egy nőstény nélküli vadállat számára. Csak két dologra koncentráltunk, amikor a párzási láz eluralkodott rajtunk: a harcra és a dugásra.

Olivia Mercier-t megdugtam, de ő nem volt itt velem. Nem volt bilincs a csuklómon. Nem volt más élőlény, akinek a fenevadam felelt volna, most nem. Nem én. Egyetlen atlani parancsnok vagy hadúr sem merne parancsot adni egy párzási lázban lévő fenevadnak. Az én szörnyetegem még magával Nial fővezérrel is dühöngött és dacolt. A fenevad senkinek és semminek nem felelt, csak a kis nősténynek, aki minden gondolatát, minden érzékét felemésztette.

Én az övé voltam. Olivia szó szerint a kezében tartotta az életemet. Ha azt akarta, hogy meghaljak, akkor meghaltam. Ilyen egyszerű és ilyen összetett volt. Amire szüksége volt, én megadtam neki. Nem számított az ára.

"A halál nem jelent semmit, felügyelő" - magyaráztam.

"Nekem igen." Megszorította a vállamat, a kis nyomás meglepően megnyugtatóan hatott. "És azoknak, akiket hátrahagysz. Olivia Mercier a társad. Örülök, hogy megtaláltad őt. Úgy legyen. Még megmenthetjük a műsort, és a többiek esélyét, hogy társat találjanak. Téged is megmenthetünk."

Most az arcába néztem. "Hogyan?"

Elmosolyodott. "Nos, el fogsz menni Olivia házába. Megadom a címet."

A vadállatom megnyugodott, elégedetten. Megkapta, amit akart. Egara pontosan meg akarta mondani, hol találjuk meg a nőstényünket.

Felemelte a kezét, az első ujja egyenesen a levegőbe mutatott. "Te, Wulf hadúr, úgy fogsz viselkedni, mint egy úriember, nem mint egy vadállat. Rendesen udvarolni fogsz neki, nem pedig vadul és ádázul, ahogyan azt már megtetted. Hallod, amit mondok? Két napot kapsz, hogy meggyőzd, hogy a tiéd legyen. Ennyi időt tudok neked adni."

Fintorogva ráncoltam a homlokom. Két napot? "Nem értem."

Elvigyorodott, és a tekintet egy másik volt, amit felismertem az emberi nőstényeken, ezúttal Kristentől. Önelégült. Pajkos. Veszélyes. Nem irigyeltem Kristen társait, Tyrnant és Huntot, amikor a harcos társuk olyan arcot vágott, mint most Egara. "Elrejtettem az alkalmazotti aktáját. Részmunkaidős volt, kizárólag a sorozathoz vették fel, és a forgatáson senki sem figyel a sminkesekre. Felvettem a kapcsolatot a főnökével, egy Lucy Vandermark nevű nővel. Ő nem hajlandó kiadni Olivia személyes adatait a médiának. Annak ellenére, hogy az arca innen Szibériáig fel van ragasztva a közösségi média minden formájára, senki sem tudja, ki ő. Beszéltem ezzel a nővel, és megegyeztünk, hogy időt nyerünk neked".

Nem ismertem ezt a Lucy-t, de hálás voltam neki. "Időt mire? Igényt tartok rá, felajánlom neki a párzási bilincsemet, és hazaviszem a kolóniára."

"Ez nem ilyen egyszerű" - válaszolta, hátralépve, hogy végigjárja a kis szobát. "A... jeleneted ellenére a producer azt követelte, hogy folytasd a programot a tervek szerint. Szerződéses kötelezettsége van, hogy New Yorkba utazz, hogy az új menyasszonyoddal együtt interjút adj a késő esti televízióban. Úgy volt, hogy ma este, élő adásban helyezed el a párzási bilincset az egyikükön. Az, hogy féltérdre ereszkedtél, és gyakorlatilag megkérted a kezét, a sorozat promóciójának koronaékszere volt. Arról beszélnek, hogy csinálnak egy másik műsort, egy másik férfival a Telepről. De meg kell adniuk a közönségnek, amit akarnak, és ez te vagy, aki térden állva, az egész világ szeme láttára kéri meg Oliviát, hogy legyen a tiéd. Az, hogy te és az új párod gülüszemeket meresztetek egymásra a nemzetközi televízióban."

Bizonyára ugyanolyan zavarodottnak tűnhettem, mint amilyennek éreztem magam, mert a felügyelő felemelte a kezét, és úgy suhintott vele a levegőben, mintha egy rovart csapkodna. "Már vannak mémek odakint. Némelyikük valóban nagyon szórakoztató."

"Mi az a mém? És mi a faszom az a gülüszem, és hogyan csinálhatom meg? A szemem nem fog megváltozni, felügyelő. Megfertőződtek a Kaptárral..."

"Ne törődj vele. Újabb élő adás, de ezúttal egy talk showban. Ez biztosítja, hogy a Menyasszonyok Programot pozitív fényben lássák, hogy az egész világ lássa, hogy te és Olivia boldogan éltek, amíg meg nem haltok, és meggyőzzön minden más nőt a Földön, hogy nekik is megadatik ugyanez, ha önként jelentkeznek. Neked és az új menyasszonyodnak el kell mennetek, le kell ülnötök a székekre és válaszolnotok kell a kérdésekre. Azt akarják, hogy az egész világ tanúja legyen annak, hogy ti ketten együtt vagytok, és hogy mindenki, aki nézi, pontosan lássa, mennyire odaadó és szerető vagy az új menyasszonyod iránt".

Ettől felpuffadt a mellkasom. Odaadó? Szerelmes? Addig fogom szeretni, amíg nem sikít, mint korábban. Elégedett lenne. Imádott. Imádnám. Védve. A fenevad felállt és megszólalt, mielőtt megállíthattam volna. "Az enyém."

"Hagyd abba." A felügyelő úgy szidott, mintha kisfiú lennék, és a fenevad morgolódva hátrált, de nem vitatkozott. Hallgatott rám. Nem érdekelt ez a tévéinterjú, amíg Oliviával voltam, és a párzási bilincsem a csuklója körül volt.

"Két napom van. Aztán mi lesz? Hogyan csináljuk ezt a beszélgetős műsort? Még mindig nem értem, hogyan kell gúnyolódni. Vajon Olivia megérti, hogy mire van szükség?" Minden információt akartam erről a helyzetről, nem csak egy keveset. Nem akartam meglepetéseket, és ha nem akarta, hogy a fenevadam átvegye az irányítást, Egara felügyelő gondoskodni fog róla, hogy ne legyen ilyen.

Egara felügyelő kuncogott. "Igen. Olivia pontosan tudni fogja, miről beszélek."

Jó. Jobban megnyugodtam ettől az információtól. Nem akartam kínos helyzetbe hozni magam azzal, hogy újra megkérdezem a felügyelő, nem, amikor a társam tudott információt szolgáltatni ezekről a furcsa szemekről.

Egara folytatta. "Két napod van vele. Privát napok. Aztán te és Olivia felszálltok egy New Yorkba tartó repülőre."

"Egy emberi repülőgéppel?" Kérdeztem. Láttam róluk képeket, és megdöbbentem.

Bólintott a fejével. "Igen."

"Nem." Repülő fém halálcsapdák. Primitívek. Fosszilis üzemanyaggal és égetéssel működnek. Barbár. Biztonságosabb lenne gyalogolni.

"Igen. Teljesen biztonságos, és mi megpróbálunk normálisnak tűntetni téged".

"Én normális vagyok" - ellenkeztem.

Ez megnevettette. "A Földön nem vagy az, édesem. Közel sem."

Ezt hagytam annyiban. Szövetségesem volt, és én csak az időmet vesztegettem azzal, hogy lényegtelen dolgokról vitatkozzam vele. "Két nap. Aztán a tévé. Aztán haza?"

"Nem egészen." Megköszörülte a torkát, és egy pillanatra félrenézett. "Ezt te szúrtad el, Wulf. Nem fogok hazudni. Lindsey és én azért találtuk ki ezt az ötletet, hogy megmutassuk, milyen becsületes, erős és odaadó társak vagytok ti, koalíciós srácok. Azt akartuk, hogy az emberi nőket ne csak arra csábítsuk, hogy önként jelentkezzenek menyasszonynak, hanem arra is, hogy kifejezetten a Gyarmatot kérjék."

"A menyasszonyok kérhetnek egy bolygót?"

"Igen. A legtöbben nem, de igen, megtehetik. Mivel a Telepen szinte minden világból vannak harcosok, a műsor összes promóciója során ezt az elemet erőltettük. Bár lehet, hogy te voltál a műsor sztárja, lehet, hogy ezekről a részletekről lemaradtál. Biztosítottuk, hogy mindenki tudjon az ottani veteránokról, hogy erősek, hogy túlélték az ellenség fogságba esését, és hogy sokan közülük most számkivetettként élnek a szülőbolygójukon, köztük néhány emberi férfi, akik harcoltak a kaptárháborúkban, és nem engedték őket visszatérni a Földre."

"Ettől szánalmas bolondoknak tűnünk."

Megrázta a fejét. "Nem. Bízz bennem. Ez teszi magukat átélhetővé. Szerethetővé. Olyan módon megsebzetté, ahogyan sok emberi nőnek, valamilyen okból kifolyólag, ösztönös szükséglete van a gyógyításra." Most a csípőjére tette a kezét. "Veteránnak lenni kívánatosabbá tesz téged, nem kevésbé. De neked a két döntős, Genevieve és Willow közül kellett volna választanod. Ehelyett zavarba hoztad őket, leütöttél egy operatőrt, összetörted szegény Chet mikrofonját, és annyira megijesztetted, hogy boxeralsót kellett cserélnie..."

Kuncogott, de fogalmam sem volt, mi az a boxer, úgyhogy vártam. A műsor alatt nem láttam rajta semmilyen boxot.

"És aztán elvittél egy ismeretlen nőt a kamerán kívülre, élő adásban nekibasztad egy ajtónak, aztán egy irányíthatatlan szörnyeteggé váltál, aki azzal fenyegetett, hogy mindenkit megöl az épületben, amikor megpróbált elsétálni. Élő adásban elkábítottak, és úgy dőltél el, mint egy mamutfenyő." Megrázta a fejét. "Nem a becsületes, megbízható harcos képét kívántuk kelteni."

Így hallva, ahogy ezt mondta... Igaza volt. A tetteim talán sok fertőzött harcosnak a kolónián a menyasszonyi esélyébe kerültek. Nem tudtam ezzel együtt élni. "Bocsánatot kérek, hogy a tetteim ezt az eredményt okozták. Mondd meg, mit kell tennem, hogy ezt helyrehozzam. De tudd, hogy Olivia Mercier az enyém. Nem megyek el nélküle."

"Ezt én is tudom, és te is tudod, de Olivia ezt nem tudja. Az Egyesült Államok elnöke sem tudja ezt. A kongresszus nem tudja ezt. A nagyközönség nem tudja ezt."

"Engem nem érdekelnek ezek a többi ember."

"Nos, muszáj, mert Olivia nem önként jelentkezett Csillagközi Menyasszonynak. Nem írt alá lemondó nyilatkozatot a programhoz, mint a Legénybúcsú tévéműsor résztvevője. Ami az egész Földet illeti, ő a Föld polgára, és továbbra is a mi védelmünk és a mi törvényeink, nem pedig a Koalíció törvényei alatt áll. Téged kell választania, Wulf. Először is, két napod lesz arra, hogy meggyőzd őt, hogy jelenjen meg veled élő adásban a televízióban, és meggyőzd a világot arról, hogy ti ketten őrülten szerelmesek vagytok egymásba."

"Ő az enyém."

"Ez itt nem így működik."

Vettem egy nagy levegőt, hogy félbeszakítsam, de ő felemelte az egyik ujját, én pedig vártam.

"Két nap a New York-i talkshow-ig. Utána hajlandónak kell lennie elhagyni veled a bolygót. Hajlandó. New York után - és attól függően, hogyan mennek a dolgok a házában - hét napod marad, amíg el kell tűnnöd a fenébe erről a bolygóról, és vissza kell menned a Kolóniára. Hallottad? Hét nap, és ebbe beletartozik a New Yorkban töltött időd is."

"Ez nem elég idő."

"Pech. Ez a földi törvény, nem a Koalíció. Az engedélye, hogy ezen a bolygón tartózkodjon, pontosan kilenc nap múlva lejár." Megnézett egy kis szerkezetet a csuklóján, és felhúzta az orrát, miközben valamiféle mentális számítást végzett. "Igen. Kilenc nap, három óra és huszonhét perc, amíg el kell szállítanom magukat erről a szikláról."

"Ő az enyém. Velem fog jönni."

"Reméljük, hogy igazad van, Wulf. De szeretném tisztázni, hogy ő nem önkéntes. Meg kell győznöd, hogy hagyjon hátra mindent, amit eddig ismert, hogy veled menjen. Nem tudom őt elszállítani, hacsak nem viseli a párzási bilincsedet."

"Harminc napom kellene, hogy legyen arra, hogy udvaroljak egy menyasszonynak. Ez benne van a menyasszonyi szerződésekben."

A fejét rázva tisztázta: "Figyelj rám. Ő nem egy

Menyasszony. Nem írt alá szerződést. Ezt vésd a fejedbe. Ő egy átlagos, öreg polgár, aki még csak nem is gondolkodott azon, hogy maga mögött hagyja a földi életét. Az engedélye, hogy itt legyen, kilenc nap múlva lejár. Harminc napod volt a Földön, hogy kiválassz egy menyasszonyt. Már három hetet, a harminc napból huszonegyet itt töltöttél a műsorban. Az a tény, hogy nem te választottál a versenyzők közül, csak egy formaság, amivel az itteni kormány nem törődik. Kilenc napod van még hátra, és utána - menyasszony vagy sem - elszállítanak erről a bolygóról."

"Bassza meg."

"Most már kezded megérteni."

"Hogyan vehetek rá egy emberi nőt, hogy engem válasszon?"

Egy apró mosollyal ajándékozott meg. "Minden nő más, Wulf."

"Ez nem segít."

Sóhajtott. "Légy őszinte. Légy önmagad. Méltó, becsületes férfi vagy. Ezt ő is látni fogja. Két nap előnyt adtam neked. Ez minden, amit tehetek. Utána a paparazzók megtalálnak, és egy akváriumban fogsz élni. Médiacirkusz lesz belőle."

"Mi az a paparazzi?"

"Pénzért követik a híres embereket. Megsértik a magánéletüket. Rengeteg képet készítenek. Történeteket írnak róluk, mint Lindsey a Telepen, csak nem ilyen szépen. Minél sokkolóbbak és botrányosabbak, annál több pénzt keresnek. Néhány híres embernek kell a figyelem. Néhányan nem. Ez bonyolult."

"Nem, nekem nincs szükségem figyelemre. Nem fogják követni a nőstényemet." Nem tetszett a hangja. Ismertem Vadász Kiel párját, az emberi nőstény Lindsey-t. Történeteket mesélt a kolónián élő harcosokról. Azt éreztette velünk, hogy értékesek vagyunk. Látva. Nem elfelejtve. Ez teljesen másképp hangzott. "Ha a párom közelébe mennek, eltaposom őket."

"Csak ha emberi börtönbe akarsz kerülni."

"A vadállatom nem engedelmeskedik az emberi hatalomnak."

"Pontosan. Szóval tartsuk minimálisra a seggfej emberek szétzúzását, rendben?"

A vadállatom morgott, de ezúttal a felügyelő nem nevetett.

"Elviszlek a férfiöltözőbe, ahol lezuhanyozhatsz."

"Nem akarom elveszíteni a társam illatát" - ellenkeztem gyorsan.

A nő rám szegezte a szemét. "Bízz bennem, hadúr. Illat ide vagy oda, le kell zuhanyoznod. A nőstényed azt akarja majd, hogy tiszta légy, te pedig... nem vagy az. Utána elviszlek Oliviához."

"Megbilincselem" - fogadkoztam.

Nehéz sóhaj hagyta el az ajkát. "Erről jut eszembe. A műsorban van a bilincsed."

Felálltam, és felhördültem: "Mi?"

"Tönkretettél egy díszletet, tönkretettél két hét tervezett műsort. Ne érts félre, nagyon örülnek ennek a csavarnak, de nem fogják megkockáztatni, hogy képernyőn kívül a párodra tedd azokat a bilincseket."

"Azok az enyémek. Nincs joguk hozzá."

"A bilincsek már úton vannak New Yorkba, és várják az elbeszélő műsort. Ott élő adásban fogod a társadra tenni."

Az ötlet borzalmas volt, túszul ejteni a bilincsemet valamiért, amit nézettségnek hívnak. Nem volt más választásom. New Yorkba kellett mennem, hogy a műsor a harcostársaim számára kedvező fényben végződjön. Meg kellett szereznem a kibaszott bilincsemet, és Olivia Mercierre kellett tennem. Teljes mértékben koncentráltam.

"Nem vagyok elégedett" - mondtam.

"Igen, gondoltam, hogy nem fogsz örülni neki." Intett a kezével. " Gyere. Zuhanyozz le, utána a párod."

Lenéztem magamra. A szakadt ruhákat. A kezemen és a ruhámon olyan koszcsíkok voltak, mintha egy koszos padlón vonszoltak volna át. Valószínűleg így is volt. Ha újra látni akartam a társamat, jó benyomást kellett tennem. Bármi jobb volt, mint az első, csak az nem, hogy koszos vagyok.