Grace Goodwin - Bachelor Beast - 6. Fejezet

 


6


Wulf


Egar felügyelő személyesen vitt el engem egy kis fém és műanyag járművel Olivia Mercier lakására. Nem volt olyan egyszerű, mint amilyennek hangzott, hiszen legalább egy méterrel magasabb voltam, mint szinte minden ember, sőt a lakosság nagy részénél még ennél is magasabb. Ezért nagyon feltűnő voltam. Mivel az élő adásból ekkora balhét csináltam, olyan híres voltam, mint még soha. Ezért is voltam hálás az éjszaka sötétjéért, ami némi névtelenséget biztosított számunkra.

Nem szerettem a közismertség fogalmát. Ezekről... Paparazzók követik a nőstényemet emiatt. Valójában gyakorlatilag viszketni kezdett a gondolattól, hogy mindenki rám és a páromra figyel. A kedvenc spekulációs témájuk. Abból, amit Egara felügyelő mondott, én voltam a Föld minden fanatikus figyelmének középpontja.

Ez nagyon megnehezítette, hogy el tudtam hagyni a vizsgálóközpontot anélkül, hogy követtek volna. Felismerhető voltam. Ha Egara felügyelő két napot adott volna nekem, hogy távol tartsam a gyártókat és a többieket, akkor rejtve kellett maradnom. Mivel a névtelenség nem volt opció, el kellett tűnnöm.

A felügyelő először a saját járművében akart elrejtőzve elvinni, de túl nagy voltam ahhoz, hogy a hátsó ülésre feküdjek, miközben elhaladt a bejárati kapuk mellett, az emberek hordái mellett, akikről azt mondták, hogy ott vannak, és azt remélik, hogy a falakon keresztül megpillanthatnak. A műsor kezdete óta nem mentek el. Éjjel-nappal vártak, néhányan sátrakban. Mindezt nagyon nyugtalanítónak találtam.

Egara felügyelő talált valami furgonnak nevezett járművet, ami sokkal nagyobb volt, mint az ő aprócska emberkocsijuk, és a nagyobb járműnek nem voltak ablakai hátul. Ott tudtam elrejtőzni, amíg ő tizenöt percet vezetett Olivia otthonáig. Láttam néhányat a bolygóból a program nekem és a nőstényeknek tervezett tevékenységei során, a randevúkon, amelyeket elszenvedtem, és nem voltam túlságosan lenyűgözve. Most csak az érdekelt, hogy láthassam Oliviát, nem pedig a Florida nevű hely. Mocsár-, rothadás- és vízszaga volt. Túl sok víz.

Emlékeztetett arra, hogy a Kaptár a vízzel teli helyeket részesítette előnyben az integrációs központjaik számára. Ez a gondolat dühösen felbőszítette a vadállatomat, és egy morgás szökött ki a torkomon, mielőtt el tudtam volna venni tőle az irányítást.

"Nyugodj meg ott hátul" - mondta Egara felügyelő a helyéről. "Behajtok a felhajtóra."

Olivia. Szükségem volt rá. Nagyon is. Most. Kurvára most.

Nem azért, hogy dugjak, hanem hogy épelméjű maradjak.

"Elnézést kérek, Egara felügyelő" - motyogtam. Nagyra értékeltem a nő erőfeszítéseit, hogy segítsen nekem. Tudtam, hogy a kötelességén túlmutatóan jár el, és minden bizonnyal azon kívül, amit a program szervezői kívánnának.

"Elfogadom. Tudom, hogy a határon vagy, Wulf, és hatalmas kockázatot vállalok azzal, hogy így elengedlek. Ha lenne egy kis eszem, akkor az őrökkel megint elkábíttattam volna, és elhurcoltattam volna a transzporthoz."

"Miért nem tetted?" Komolyan beszéltem. Igaza volt. Ez lett volna a legmegfontoltabb döntés.

Megállt a furgonnal, és egy teljes percig csendben ült, mielőtt újra megszólalt volna. Kihasználtam az időt, hogy visszanyerjem a normális méretemet, és visszalökjem a fenevadat a helyére bennem.

"Mert jobbat érdemelsz, hadúr. Eleget áldoztál fel. Eleget szenvedtél. Megérdemled, hogy boldog légy."

Ezzel kinyitotta az ajtaját, és kiugrott, hogy hátrafelé sétáljon. Amikor kinyílt az ajtó, megvártam, amíg intett, hogy másszak ki. Amit meg is tettem, meglehetősen mereven.

"Úgy érzem magam, mint egy szülő, mintha a bálba vinnélek."

Minél több időt töltöttem a Földön, annál inkább rájöttem, hogy nem tudok semmit ezekről az emberekről és a rituáléikról. "Mi az a bál?"

"Csak egy puccos bál, ahol az összes tinédzser nagyon puccos ruhákba öltözik, flörtölnek, táncolnak és..." Megállt a mondat közepén, és megrázta a fejét. "Ne is törődj vele. Ez egyfajta beavatási rítus. Ez udvarlás. Udvarlás. A felnőtté válás része."

"Nem leszek magasabb, mint amilyen már vagyok. Ez a bál nem fog működni rajtam."

"Tudom. Sokkal inkább arról szól, hogy jól nézz ki, hogy megpróbáld elérni, hogy a lány - vagy a fiú -, aki iránt érdeklődsz, érdeklődjön irántad."

Megértés pirkadt fel. "Ez egy párzási rituálé?"

"Igen. Azt hiszem, az." A kis házra mutatott. "Az Olivia háza."

Nagyon kívántam, bárcsak nálam lett volna a párzási bilincsem, sebezhetőnek éreztem magam nélküle. "Köszönöm."

"Sok szerencsét. Későre jár, Wulf. Majdnem éjfél. Valószínűleg már alszik. Szóval ne dörömbölj az ajtaján. Kopogj finoman. Ne ijesszétek halálra. Ne feledd, légy úriember. Hódítsd meg."

Úriember. Udvarlás. Ajándékozás. Bólintottam, és azt mondtam: "Nem fogok elbukni."

"Jó. Menj és hozd ide." Egara felügyelő visszamászott a furgonba, míg én odasétáltam, hogy megvizsgáljam az ajtót, amelyre mutatott. A lakóhelyiségek kis dobozok voltak, a falakba vágott négyzetekkel és egy téglalap alakú bejárattal. Hasonló kis dobozok sorakoztak az utca két oldalán, ameddig csak láttam. Lombok díszítették a tájat, buja és trópusi, talán Vikenhez hasonlóan. A lakások majdnem ugyanúgy néztek ki, kivéve a homlokzatra erősített arany számokat.Amint a feketére festett ajtó előtt álltam, és a 432-es számokat bámultam, Egara felügyelő intett, sok szerencsét kívánt az első randevúmhoz, és úgy elhúzott, mint akit üldöznek.

Nem tudtam, mire gondol, hiszen a tévéműsor miatt sok emberi randevút voltam kénytelen elviselni, de ideges voltam. A tenyerem nedves volt, és a nadrágomba töröltem. Most egyedül voltam. Apró vadállatok hangja töltötte be az éjszakai levegőt, de egyébként csend volt.

Nem volt hová mennem, ha Olivia nem engedett be az otthonába. A felügyelőnek igaza volt, amikor korábban leszidott. Olivia ugyan beleegyezett, hogy a számmal és a farkammal örömet szerezzek neki, de nem önként jelentkezett a tévéműsorba, és nem önként jelentkezett menyasszonynak sem. Dolgozott, és én vittem el. Gyakorlatilag elraboltam az egész bolygó szeme láttára, az élő kommunikációs adás földi változatában.

A legkevésbé sem bántam meg a tettemet. Őszintén kimutattam a vágyam iránta. A megszállottságom. De most rendesen fogom csinálni, és megszerzem a beleegyezését, hogy viselje a bilincsemet. A lakása kicsi volt. Örültem, hogy nem fogunk itt állandóan lakni. Túl nagy voltam. Túl meleg volt. Túl sok volt a víz. Megelégedett volna a kolónián lévő szállással, sokkal tágasabb... és szárazabb.

Nem kellene elviselnem a mocsarat. Szennyezés. A vizet, a penészt és azt a ragadós folyadékot, ami láthatatlan kabátként lebegett a levegőben.

Bekopogtam az ajtón. Erősen.

Két nap. Két napom volt Egara felügyelő visszatéréséig.

Vettem egy nagy levegőt. Vártam.

Odabentről sikolyok hallatszottak. Az ajtó végre kinyílt. Arra számítottam, hogy Oliviával fogok szembenézni, de az előttem álló nőstény nem a társam volt.

Fintorogva néztem a vörös hajú, orrában gyűrűvel ellátott nőre, mintha Trionból jött volna.

"Te nem Olivia Mercier vagy."

A nő szája tátva maradt, ahogy felnézett rám, fel, fel, fel. "Te vagy Wulf hadúr. Ó, Istenem."

Újabb sikolyoktól a szívem megdobbant, és a vadállatom vicsorgott. Óvatosan félretoltam a nőt az útból, lehajtottam a fejem, és beléptem a házba, attól tartva, hogy valaki bántja a társamat.

A bejáratnál megdermedtem. Két kis emberke egy kanapé körül szaladgált a karjukkal hadonászva. Olyan sikolyokat bocsátottak ki magukból, amitől összerezzentem. Amikor megpillantottak, megálltak és bámultak.

Én is visszabámultam.

Az idősebbik fiú volt, a fiatalabbik lány. Mindkettőjüknek szőke haja és pufók pofája volt, és egyértelműen rokonok voltak. Olyan ruhát viseltek, amit az emberek pizsamának neveztek, a fiúnak egy furcsa, tüskés állatos kép volt az elején. A lányé apró virágokkal volt tele. A nyakuk köré kendőket kötöttek, amelyek a hátukon lógtak lefelé. Hogy mire, arról fogalmam sem volt. Úgy tippeltem, ha az emberek az atlániakhoz hasonlóan öregedtek, akkor két és négy év körüliek lehettek.

"Nagy vagy" - mondta a fiú.

Nem félt tőlem, inkább óvatos volt, és ez meglepő volt. Én megijesztettem a kifejlett emberi felnőtteket, és ez a kisgyerek mégis csak kíváncsi volt.

"Az anyám sok tápláló ételt etetett velem, amikor annyi idős voltam, mint te".

Összevonta a kis szemöldökét. "Mint a brokk-wi?"

"Tápláló?" Kérdeztem.

A fiú megcsóválta a fejét. "Woocy, a brock-wi tápláló?" - kérdezte, és igyekezett a lehető legjobban kiejteni a nagy szót.

"Igen."

A szemei tágra nyíltak, és tetőtől talpig végignézett rajtam. Miután lezuhanyoztam, Egara felügyelő új ruhát adott nekem, egy nadrágot és egy inget, amely bár atlani méretre volt szabva, de inkább az emberi öltözékhez hasonlított.

"Ha megeszem, akkor megnőhetek akkorára, mint ő?" Rám mutatott, miközben megkérdezte a nőt.

"Lehetséges" - mondta a nő.

"Brock-wi-t akarok lefekvés előtti nassolnivalónak! Hatalmas akarok lenni!" - kiabálta, majd körbe-körbe futott a lábam körül. A kislány, aki mindvégig csendben maradt, a bátyját figyelte. Látva, hogy a fiú nem ijedt meg, vagy félt, követte viselkedésében.

A Woocynak nevezett nőre néztem, miközben a gyerekek körbe-körbe futkároztak a lábam körül. "Hol van Olivia Mercier?" Kérdeztem.

"Volt valami dolga, de hamarosan visszajön" - válaszolta a nő. Ez nem volt elégséges magyarázat.

"Valami dolga van? Későre jár. Mit csinálhatott, ami nem várhat? Nem biztonságos a nőstényemnek éjszaka kint lenni. Otthon kellene lennie. Biztonságban. A társával, aki megvédi őt."

Felvonta a szemöldökét, és keresztbe fonta a karját. Már megint ez az istenverte póz egy emberi nősténytől. "Igen, késő van - erősítette meg a nő. "Mégis itt vagy. Egy idegen dörömböl az ajtón. Biztonságos volt beengedni téged?"

Rámeredtem, a vadállatom megdöbbent. "Soha nem bántanék egy nőstényt. Vagy egy gyereket."

A gyerekek lassítani kezdtek, és elképzeltem, hogy hamarosan felborulnak a szédüléstől.

"Még mindig késő van, hadúr. Nem ismerlek téged."

"De igen" - ellenkeztem. "A nevemet mondtad."

A szája a fogai csattogásával csuklott be.

"Várni fogok."

"Természetesen." Mosoly terült szét az arcán. "Le kéne ülnöd, hogy ne kapjon görcsöt a nyakam."

Alacsony ember volt, mint Olivia, de karcsú, mint egy férfi ember. Nem voltak kirívó görbületei, nem volt olyan dús testalkatú, mint a társamé. A vadállatom nem érdeklődött ez iránt a nőstény iránt, azt hitte, hogy csontos, nem puha a dugáshoz, mint Olivia.Végignéztem az ülőalkalmatosságok között, és a kanapét választottam, a legnagyobbat, amely valószínűleg nem törik össze a súlyom alatt.

"Hadd üljön le Wulf - mondta Woocy, és a gyerekek megálltak, mintha ionpisztollyal kábították volna el őket.

Ezt az előnyt kihasználva odamentem a kanapéhoz, és letelepedtem rá. Az előtte lévő kis asztalkát távolabb kellett tolnom, hogy a lábam elférjen.

"Te vagy a wuff?" - kérdezte a fiú.

"Ez a nevem" - válaszoltam.

"Tanner vagyok. Szuperhős vagyok." Megrángatta a hátán lógó anyagot.

Woocyra néztem.

"Köpenyt visel" - mondta, bár ez nem magyarázott meg semmit.

"Én is! Emma!" - mondta a kislány, és megveregette a mellkasát.

Ez a kettő a Telepen szaladgáló új kicsikre emlékeztetett.

"Helló, Tanner és Emma - válaszoltam, majd Woocyra néztem. "Nektek... kedves gyerekeitek vannak."

Nevetett. "Nem az enyémek. Oliviáé."

A tekintetem visszahullott a gyerekekre. A társamnak voltak gyerekei? Ez azt jelentette... "Azt mondta, hogy nem volt párosítva."

Lucy megrázta a fejét, vörös fürtjei ugráltak. Letelepedett a kanapé melletti székre. "Ő nem... párosodott. Ők az unokahúga és az unokaöccse. A szüleik meghaltak." Az utolsó két szót betűzte.

Eltartott egy pillanatig, amíg feldolgoztam, amit mondott, különösen egy másik nyelven, de végül megértettem, miért nem mondta ki rögtön a szót.

"Ez szomorú" - válaszoltam.

"Leülhetek veled, Woof?" Kérdezte Tanner, és a jobb lábam mellé állt. Emma közelebb maradt Woocyhoz, mintha még mindig bizonytalan lenne velem kapcsolatban.

"Igen" - válaszoltam. Hozzászoktam, hogy a Telepi gyerekek rám másznak, de a legtöbbjük hatalmas harcosok között született és nőtt fel, és hozzánk volt szokva. Wyatt, a Vadász Kiel fia, idősebb korában érkezett a Telepre, de hamar félelmetessé vált, akárcsak az apja. Feltételeznem kellett, hogy én voltam az első harcos, akit ezek a gyerekek valaha is láttak, és meglepő - és szívmelengető - volt, hogy nem félt.

Nem voltam biztos benne, hogy örülnöm vagy aggódnom kellene-e, hogy ezek a gyerekek mennyire bíznak az idegenekben.

Tanner felmászott a behajlított lábamra, és ráült a combomra. Az ölembe. Nem mellém, ahogy vártam. Átkaroltam, nehogy leessen, és beverje a fejét az asztalba. A gyerekek törékenyek voltak, és védelemre szorultak, függetlenül attól, hogy honnan jöttek.

"Szóval, Wulf - kezdte Woocy.

"Woocy", válaszoltam.

Nevetett, hátravetett fejjel. "A nevem Lucy." Tanner felé billentette a fejét. "Néhány betű hangoztatásán dolgozik. Az L betűk nehezére esnek."

Lenéztem Tannerre, aki csodálkozva bámult rám. "Azt hiszem, nekem jobban tetszik Woocy" - mondtam neki, mintha egy titkot osztanék meg vele.

Ő pedig felkacagott.

Ettől Emma meghatódott. Átjött a másik oldalra, és megpróbált felmászni a lábamon, de túl kicsi volt. Belekapaszkodtam a derekába, és felemeltem, így a másik térdemre ült, az oldalamhoz simulva.

"Maradj itt, és játssz lovasdit" - mondta Lucy.

Fogalmam sem volt róla, hogy ez mit jelent, ezért áttértem a fontosabb dolgokra. "Olivia."

"A párod?" Lucy kérdezte, szemöldökét felhúzva. Nem tűnt túlságosan meglepettnek. Aztán eszembe jutott, hogy már hallottam a nevét. Tehát ez a nőstény volt az a Lucy, akiről Egara felügyelő beszélt. Lucy Vandermark. Egy szövetségesem volt. Egy barát. Ő volt a felelős azért a plusz időért, amit Olivia udvarlására kaptam.

"Te vagy a főnöke. Te véded a magánéletét."

Bólintott. "Igen. Láttam a műsort. Tudtam, hogy el fogsz jönni. Olivia megérdemel valaki különlegeset, aki törődik vele. Szereti őt."

Megmerevedett a gerincem. "Úgy lesz. Tudod, hogy komolyan veszem Oliviát."

"Igen, tudom. Ezért segítek" - mondta. "Az, hogy itt vagy, pontosan mit jelent? Mert Olivia a barátom. Édes és kedves, és egy nagy puhány. Szóval, ha téged csak több... ajtós dolog érdekel, és összetöröd a szívét, akkor én magam viszlek el. Megértetted?"

"Hova viszel el?" Kérdeztem. "Nem kívánok részt venni egy emberi randin veled. Nekem csak Olivia kell. Ő az enyém. A társam. Soha nem bántanám őt. Bárkit megölök, aki megpróbálja."

Egy percig tanulmányozott, és én türelmesen ültem a tekintete alatt. Éreztem, hogy az ő jó megítélése rólam döntő fontosságú az Olivia Mercierrel való sikeremhez. "Biztos vagy ebben?"

"Igen."

"Tökéletes." Elmosolyodott, és sokkal nyugodtabban hátradőlt. "Szüksége lesz a vadállat emberére. Azt hiszi, hogy hülye vagyok, de nem vagyok az. Rossz üzletbe keveredett néhány rossz emberrel."

Fintorogtam és morogtam.

"Zúg a pocakja!" Mondta Tanner, majd megsimogatta a mellkasomat.

Nem törődtem vele, mert ez fontos volt. Éreztem, hogy Lucy aggódik. "Most is ott van? Ezekkel a rossz emberekkel?"

Az ajkába harapott. "Azt hiszem."

Felugrottam volna, de még mindig a gyerekek közé temetkeztem. Nagyon kicsi, törékeny gyerekek, akik Oliviához tartoztak. Most már hozzám tartoznának. Ez a kisfiú, aki folyton megsimogatott, és a kislány, aki, amikor lenéztem rá, elaludt a karomban.

Nagy volt a belém vetett bizalma, és én megalázkodtam.

A fenevadam azonban nem örült annak az információnak, amit Lucy megosztott velem. Újabb halk, dübörgő morgás hagyta el a torkomat, amire a Tanner nevű ifjú sokkal hangosabb, vadabb morgás válaszolt.

Kuncogott; aztán elkomorult. "A rossz emberek megölték az apukámat és az anyukámat. Gyűlölöm a rossz embereket."

A szavai megdöbbentették Lucyt, tátva maradt a szája.

Én örültem neki. Fiatal volt. Egy fiatal harcos. A két védelmező nőstény ellenére kimondta az igazságot. Talán magától jött rá.

"Hol hallottad ezt, Tanner?" Lucy kérdezte, előrehajolva, és a könyökét a térdére támasztva. Láttam az aggodalmat a szemében. Úgy törődött ezekkel a fiatalokkal, mintha a sajátjai lennének. "Hol?"

Felemelkedett, hogy a combomra álljon, én pedig a kezemmel megtámasztottam a hátát, miközben teljes magasságába kiegyenesedett. "Hallottam, hogy a néni telefonált. Nagyfiú vagyok. Tudom, mi történt. Tudom."

Emma megmozdult, és sírni kezdett. A jajveszékelés találóbb leírás volt. Gyakorlatilag éreztem a reakcióját a nagy testvére felháborodására. Lucy megmozdult, hogy kivegye őt a gondjaim alól, de ez a pici most már az enyém volt, az enyém, hogy megvédjem. Ez most kezdődött, ezért magamhoz húztam, hogy érezze az erőmet, és megnyugtassam.

"Emma." A legmélyebb, leglágyabb hangomat használtam. Megfordult, hogy rám nézzen, és én tartottam a könnyes tekintetét. "Mostantól én fogok vigyázni rád és Olivia nénédre. Soha többé senki nem fogja bántani őt, téged vagy a bátyádat. Soha többé. Megértetted?"

"Mostantól te vagy a mi wuffunk?" Tanner megkérdezte. Ránéztem, a szemei tágra nyíltak, tele azzal, amit reménynek és aggodalomnak ismertem fel. "Hallottam, hogy Woocy és a néni arról beszéltek, hogy lesz egy farkasunk."

Lucyra pillantottam, aki elpirult.

"A négyéveseknek nincs szűrőjük" - motyogta.

Érdekes. Kíváncsi voltam, hogy pontosan mit osztott meg a párom a barátnőjével. Elfordította a tekintetét, én pedig Tannerhez szóltam, miközben Emmát a mellkasomhoz szorítottam. Olyan kicsi volt, olyan tökéletes. Ártatlan, és szüksége volt rám. Tannerre is. "Igen. Mostantól én vagyok a te Wulfod."

A szeme felcsillant, és olyan szélesen vigyorgott, hogy az arcának fájnia kellett. "Megtarthatunk téged?"

"Azt hiszem, ezt jobb, ha megkérdezed O nénikédet, Tanner." Lucy felállt, és fel-alá járkált a szobában, de nem próbálta újra kivenni a gyerekeket a karjaimból. Semmit sem akartam jobban, mint tiltakozni a szavai ellen, de nem tudtam. Még nem.

"Két napom van arra, hogy titokban Oliviával maradjak, hogy udvaroljak neki."

Megpördült, hogy szembeforduljon velem. A szemei kidülledtek. "Udvarolni neki? Azok után, amit korábban a tévében tettél?"

Nem akartam a gyerekek előtt a dugásról beszélni, ezért csak annyit mondtam: "Igen".

Lassú vigyor terült szét az arcán. "Ez fantasztikus."

Belül felsóhajtottam a készséges elfogadásán. "Örülök, hogy egyetértesz."

A mellkasára tette a kezét. "Én vagyok a társad az Olivia kap egy társat hadműveletben."

Egy pillanatra feldolgoztam a szavait az NPU-mmal.

Gondoltam, a homlokom ráncolása miatt folytatta. "Olivia a legjobb barátom. Megérdemel valakit, aki..." Megköszörülte a torkát. "Megváltoztathatja a dolgokat."

"Nem tűröm, hogy bárki is veszélyeztesse a biztonságát."

"Jó. Van fegyvere?"

A kérdés nevetséges volt. "Nincs szükségem primitív földi fegyverekre, hogy megvédjem a családomat."

Elhúzta az ajkát, és végignézett rajtam. "Rendben. Nos, azok után, ami korábban történt, már tudjuk, hogy képes vagy... tudod... felrázni a világát".

"Szeretem a köveket" - mondta Tanner, és Lucy felnevetett.

"Hasznos lenne, ha itt lenne" - tettem hozzá, és éreztem a vágyakozás fájdalmát. Miközben a barátnőjével haladást értem el, és az unokahúga és az unokaöccse most az én gondozásom alatt állt, Olivia volt az, akire vágytam. "Mesélj még arról... arról, hogy hol van most a társam. Miért nincs a gyerekekkel?"

"Erről majd neki kell mesélnie neked. Nem tudok mindent, de ez olyasmi, amiben valaki a te... méreteddel és háttereddel segíthet. Hidd el, a gyerekeknek itt jobb lesz." A nő befogta a száját, elrejtve egy fáradt ásítást. "Nagyon, nagyon fog örülni, ha hazaér. Megdöbbenve, de boldogan."

"Gondolod?" Kérdeztem, most rajtam volt a sor, hogy tágra nyílt szemmel nézzek, a remény háborúzott a fájdalommal és a zavarodottsággal, amit akkor éreztem, amikor elszaladt előlem. Elfutott. Mintha én bántottam volna őt. Megijesztettem. Olyan óvatos voltam, a vadállatom élvezte az illatát, a puhaságát, a halk örömsírásait. "Elfutott előlem. Attól félek, hogy talán megijesztettem." Nem tudtam rávenni magam, hogy kimondjam, talán fájdalmat okoztam neki. Még arra sem tudtam magam rávenni, hogy kimondjam a szavakat.

Lucy megrázta a fejét. "Nem ijedt meg. Bízz bennem. Meglepted őt. A fenébe, az egész világot meglepted. Megérdemel egy kis atlani figyelmet." Felemelte a szemöldökét, ugyanúgy, ahogyan Rachel korábban a kommunikációs híváskor. Tanner felkacagott, amire Emma is felkacagott.

"Milyen a lány? Mondj el mindent, amit tudsz Oliviáról. Tudnom kell a társamról" - mondtam lelkesen.

Előre-hátra intett a kezével maga előtt, mintha elhárítaná a szavaimat. "Jaj, ne! Magadnak kell megkérdezned őt. De azt mondhatom, bármit is tettél korábban, tedd meg újra. És még egyszer." Rám kacsintott.

"Nasi! Nasi!" Emma a kezét tapsolva szólalt meg.

Lucy összehúzta a szemét Emmára. "Neked, kis csöppség, az ágyban lenne a helyed, nem pedig nassolni."

"Brokkolit mi!" Tanner hozzátette, amitől Lucy felnevetett.

"Rendben. Te maradj velük, én meg csinálok egy kis brokkolit." Lucy elhagyta a szobát, és feltételeztem, hogy most a földi konyhában van. Ez egy primitív bolygó volt, ahol nem voltak S-generációs gépek, ezért egy egész szobára volt szükség az ételkészítéshez. Több hetem volt arra, hogy alkalmazkodjak az alapvető életmódhoz.

"Tudsz úgy tenni, mintha wuff lennél, mint a neved?" Kérdezte Tanner. Mivel még mindig a combomon állt, szinte szemtől szembe voltunk.

Ahogy felálltam, felkaptam mindkét gyereket, a szoba közepére mentem, és óvatosan körbe-körbe pörögtem. Felkacagtak. Aztán a földre ereszkedtem, hogy hasra feküdjek, és hagytam, hogy végigmásszanak rajtam.

Élveztem a gyerekek játékát, amíg Olivia vissza nem tért. Aztán visszaadnám őket Lucynak, hogy udvarolhassak a társamnak, és remélhetőleg ismét a falhoz szoríthassam. A vadállatomnak tetszett az ötlet.

"Woof!" Mondta Emma, és felmászott a hátamra.