Grace Goodwin - Bachelor Beast - 7. Fejezet

 


7


Olivia


A bár bejárata nem az utcán volt, hanem egy sötét, undorító sikátorban, amely bűzlött a szeméttől, húgytól és cigarettafüsttől. Olyan volt, mint az összes többi szarfészek, ahová Jimmy Steel miatt kellett besétálnom. Tudtam, hogy ennél jobb helyeken árul drogot. Előkelő éttermekben a belvárosban. Szalonokban. Gyógyfürdőkben. Bárhol, ahol a pénzes emberek megszokták, hogy megkapják, amit akarnak. Így működött a világ. Mindig is így működött.

A második "munkám" után, amit Jimmy, a seggfejnek végeztem, rájöttem, hogy azért küldött ilyen helyekre, mert élvezte, hogy bemocskolhat. Kívülről olyan édesnek és ártatlannak tűntem. Igaz volt, a látszat csalóka. Mindent megtettem azért, hogy egyszerű, egyszerű életet éljek, mert az alternatíva - ez - soha nem jött volna szóba.

Aztán ott volt a bátyám és a többi elcseszett családtagom.

Nem véletlenül volt Lucy a gyerekekkel, és nem a tucatnyi unokatestvérem egyike a városban. A családom, vagy ami megmaradt belőlük, mérgező volt. Tetőtől talpig. Főleg a drogok. Alkohol. Viszonyok. Dráma. Mindig valamilyen dráma. Veszekedés. Ökölharc. Valaki mindig börtönben volt, vagy nemrég szabadult.

Elegem volt belőle. És Greg gyerekei, az én kicsikéim, Tanner és Emma? Ők nem kerültek ennek a közelébe. Megszakítanám a nyomorúság és a pusztítás körforgását, hogy ők ne legyenek beszennyezve. Soha. Ezért Greg halála után kitagadtam a családomat, mindannyiukat. Nincs kapcsolat. Új mobiltelefon. Új ház. Kivágtam a rákot, ami megölte a bátyámat, és boldog voltam. Amíg Jimmy be nem kopogott, és vissza nem rántott a mocsokba.

Az ajtót, amin kopogtattam, rozsda és repedezett szürke festék borította. A lámpa a sarkon, a sikátor végén, kialudt. Hát persze. Bármibe lefogadtam volna, hogy itt hátul sem működnek a biztonsági kamerák. Magasabbra húztam a pelenkázótáskát a vállamon, mintha az majd megvéd.

Az öklöm oldalát használva keményen beütöttem az ajtót, és reméltem, hogy nem lesz szükségem tetanuszoltásra. A kocsma belsejéből olyan hangosan szólt a zene, hogy féltem, senki sem hallja majd a dörömbölésemet.

Tévedtem. Az ajtó lassan kinyílt, és egy nagydarab, tetovált kidobóember tetőtől talpig végignézett rajtam, a szemében volt valami, ami nem tetszett. Nagydarab volt, de petyhüdt. Zsíros haja lelógott a homlokára, és le kéne borotválni a buksiját. Úgy nézett ki, mint Wulf csúnya, leeresztett változata. Bár Wulftól nem féltem, ettől a fickótól határozottan féltem. Nulla becsülete volt.

"Van egy csomagom a számodra" - mondtam, nem akartam itt álldogálni és csevegni. Minél hamarabb megtettem, annál hamarabb leléphettem innen.

"Igen, édesem? Van egy csomagom a számodra." Megfogta az ágyékát, és a csípőjét az irányomba tolta. A nevetésétől felfordult a gyomrom, de én csak bámultam rá, pedig egy méterrel alacsonyabb voltam nála. A legjobb volt, ha egy csepp reakciót sem mutattam ezeknek a fickóknak. Ha meglátják, hogy meghunyászkodom, lecsapnak rá. Ezt már hat-hét éves koromban megtanultam.

Szó nélkül elsétáltam mellette, és bementem a bár hátsó helyiségébe. Már jártam itt korábban is, és egyenesen a vasrácsok mögötti kis irodába mentem. Nem tudtam, ki van ott hátul, és nem is akartam tudni. Az egyetlen dolog, amit akartam, az az volt, hogy leadjam Jimmy drogját, és hazamenjek a fenébe. Az adósságot kifizettem. A büntetés letöltve. Ez volt az utolsó. Ezzel az átadással teljes mértékben visszafizettem a bátyám adósságát Jimmy Steelnek.

Belenyúltam Emma pelenkázótáskájába, és a belső zsebéből előhúztam egy vastag barna papírba és ragasztószalagba csomagolt csomagot. Mindegyiket, amit Jimmy adott nekem, megmértem. Ez volt a legnagyobb. Nyolc kiló micsoda? Fogalmam sem volt róla. Nem is akartam tudni. Végeztem.

VÉGEZTEM. Végeztem.

A csomagot a kis polcra helyezve a rács alá csúsztattam, amíg egy pár kéz megjelent, hogy kirántsa a kezemből, de én kitartottam. Szorosan. Ezt a leckét is a nehezebb úton tanultam meg. "Kérek egy nyugtát" - mondtam.

A hang, amely válaszolt, úgy hangzott, mintha fél doboz cigarettát szívtam volna, és nulla türelemmel. "Tudatom vele, hogy te szállítottál."

Megráztam a fejem. "Nem elég jó. Elismervényt akarok."

A sóhajt egy nagy böfögés követte, mintha ez lebeszélne róla. Próbáld újra. "Senki sem veri át Jimmyt. Vannak kapcsolatai, ugye? Ha átvered Jimmyt, meghalsz, és senki sem keresi a holttestet, ugye? Nem tudod, hogy ki ő?"

"Tudom, hogy ki ő." Drogdíler volt, egy kegyetlen szemétláda, aki pokollá tette az életemet. Ez volt ő. Végeztem. "Még mindig akarok egy nyugtát."

"Szart se tudsz." Pár pillanattal később egy névjegykártyát csúsztatott a kezembe, aminek az elején a bár neve, a hátulján a dátum, az időpont és a monogram volt. "Elég jó?"

A válaszom az volt, hogy fogtam a kártyát, elengedtem a csomagot, és kisétáltam a hátsó ajtón, mintha égne a hajam. A tetoválós fickó ezúttal nem fáradozott azzal, hogy megszólítson. Nem érdekelt, neki pedig dolga volt, ami nem én voltam.

Gyakorlatilag visszarohantam a kocsimhoz, és hazavezettem a memóriámból, nem emlékeztem, hogyan jutottam oda, miután behajtottam a kocsifelhajtóra. A kormánykerékre hajtottam a fejem, és próbáltam levegőt venni. Csak lélegezni. Vége volt. Megcsináltam. Visszafizettem Jimmynek, nem kapott el a rendőrség, biztonságban tartottam a gyerekeket. Most már lehetett igazi életünk. Csendes. Békés. Semmi dráma. Nincsenek bűnözők. Szabad voltam. Elmosolyodtam magamban, és ez most az egyszer valóságos volt. Teljesen.

Szükségem volt egy zuhanyra, hogy mindent lemoshassak magamról. Istenem, minden alkalommal, amikor ezt tettem, mocskosnak éreztem magam, mintha napok óta nem fürödtem volna, annak ellenére, hogy indulás előtt sietve lezuhanyoztam. Utáltam használni a pelenkázótáskát, de Jimmy ragaszkodott hozzá. És most? Ki akartam dobni, és venni egy újat. Soha többé nem akartam ahhoz a táskához nyúlni, mintha csak a kapcsolattal megfertőzném a kis unokahúgomat. A félelem kimerített. Minél közelebb kerültem a különböző ladó pontokhoz, annál jobban izzadtam. Hideg pánik borította be a bőrömet. Csak akkor éreztem megkönnyebbülést, amikor már visszaültem a kocsimba, és hazafelé tartottam.

Harminc perc telt el azóta, hogy elhagytam a legutóbbi szállítmányt, és az adrenalin kezdett elszállni, nyugtalan és émelyítő érzést keltett bennem. Az utolsó szállítmányt Jimmy Steel embere negyven percet késett, és leszarta, hogy két gyerekem van, akik hajnalban ébresztettek reggelire. Csak az érdekelte, hogy azt csináljam, amit mondanak.

Greg már egy éve elment. Amellett, hogy alkalmazkodnom kellett egy azonnali családhoz, egy azonnali zsarolóval is meg kellett küzdenem, mert örököltem a drogadósságát. Persze, semmi közöm nem volt hozzá, de Jimmy Steel egy éjszaka meglátogatott. Személyesen. Húszezer dollárt kellett visszafizetnem, ami lehetővé tette, hogy a nehezen megkeresett jövedelmem és a drogszállítások keverékét adjam neki.

Mindezt Greg miatt. A bátyám a hadseregben szolgált, és kétszer is bevetették Afganisztánban. A felesége, Sally egyedül nevelte a gyerekeket, amíg ő távol volt. Testben épségben jött haza, de lélekben nem. Mivel a családunk annyira el volt cseszve, sokak példáját követte, és drogokhoz nyúlt, hogy eltompítsa az elméjét. Ezzel együtt jött az adósság.

Inkább hasonlítottam egy focista anyukára, mint egy öszvérre, és volt egy olyan érzésem, hogy Jimmy ezért használt engem. Képes voltam megúszni a dolgot. Az elmúlt egy évben. Istenem, az idegeim teljesen kikészültek. Szerencsére Lucy vigyázott a gyerekekre helyettem. Kizárt dolog volt, hogy két kisgyereket elvigyek egy lepukkant bárba, hogy kokaint vagy extasy tablettákat vagy bármit is tartalmaztak azok a csomagok. Szóval hazudtam, és még mindig hazudtam a legjobb barátnőmnek.

Inkább csak hagyta, hogy hazudjak neki. Amit nagyon is értékeltem. Minél kevesebbet tudott, annál jobb.

Gyűlöltem Greget ezért. Aztán utáltam magam, amiért utáltam őt. Meghalt, és én annyira bűnösnek éreztem magam miatta. De miért kellett összejönnie egy olyan fickóval, mint Jimmy Steel? Eljöhetett volna hozzám. Az orvosokhoz segítségért. Gyógyszerek, de jó gyógyszerek. Legálisakat. De nem. Én fizettem a bűneiért.

Emiatt éreztem magam megfertőzve, mint most, ahogy a kocsifelhajtón ültem. Hozzászoktam, hogy jó vagyok. Fizikailag rosszul éreztem magam, tudván, hogy segítettem drogokat juttatni olyan emberek kezébe, akik életeket tettek tönkre. Valószínűleg emberek haltak meg ezek miatt a tabletták miatt. Vagy olyan hülyeségeket csináltak, amik tönkretették az életüket. El kellett gondolkodnom azon, vajon hányan tartoztak Jimmynek, mint ahogy Greg is.

Nem hittem, hogy valaha is drogozott... vagy legalábbis szerettem azt hinni, hogy nem. Elcseszettül jött haza, és rossz döntéseket hozott. Döntéseket, amikért én fizettem meg az árát.

Most már nem. Végeztem. Mikor elmentem, Tanner Lucyval fecsegett az ágyából. Bár most neki és Emmának is aludnia kellett volna, lehetséges, hogy már megint fent voltak. Tudtam, hogy Lucy hagyja, hogy sokáig fent maradjanak, fagyit egyenek, és általában úgy rohangáljanak, mint a vadállatok. Imádták a vele töltött éjszakákat, és nem tagadhattam meg egyiküktől sem a boldog emlékeket, még akkor sem, ha ez megzavarta az alvási rendjüket, és másnap nyűgösek voltak. Isten tudta, hogy ezeknek a gyerekeknek több ilyenre volt szükségük.

Így hát belenéztem a visszapillantó tükörbe, megigazítottam a hajamat. Ahhoz képest, hogy ilyen fiatalok, Emma és Tanner nagyon figyelmesek voltak. Észrevették, ha boldog vagy szomorú voltam, ha rossz napom volt. Addig színleltem, amíg nem sikerült. Megjátszottam a mosolyt magamra, aztán megforgattam a szemem, és kikászálódtam a kocsiból. Felkaptam a pelenkázótáskát a hátsó ülésről, ellenőriztem, hogy üres-e, kinyitottam a garázs melletti kis szemetes fedelét, és bedobtam a többi szeméttel együtt.

Kinyitottam az ajtót, félig-meddig arra számítva, hogy a cukor okozta huhogás és kiabálás majdnem ledönti a lábam az ölelésektől. Ehelyett a házban szuper csend volt, ahogy beléptem. Letettem a táskámat és a kulcsaimat az ajtó melletti asztalra, majd megfordultam és megdermedtem.

A szívem a torkomba ugrott a látványtól. Ott aludt a régi, kopott kanapémon Wulf hadúr. Rajta, mint két aranyos pióca, Emma és Tanner feküdtek, szintén aludtak. Emma a mellkasán feküdt széttárva, Tanner az egyik karja alá bújt, a feje a bordáin pihent.

"Ó, Istenem" - suttogtam, amikor éreztem, hogy felrobban a petefészkem. Ez nem szerepelt a műsor egyik klipjében sem. Nem volt kétségem afelől, hogy ha így lett volna, az ajtó előtt sorban állnának az önkéntes menyasszonyok.

Alvó Wulf teste ellazult. Nincsenek megfeszült izmok. Semmi szigorú tekintet. Semmi ökölbe szorított kéz. Csak... puhaság, bár egy kétméteres hadúrnak sosem mondanám, hogy puha.

Mit keresett itt, és miért volt tele gyerekekkel?

Nyilvánvalóan már egy ideje itt volt. A padlón játékok hevertek, mint mindig. A dohányzóasztal oldalra volt fordítva, bár láttam, hogy azért, hogy a hosszú lábai kinyúlhassanak. Ha az asztalra tette volna őket, vajon eltört volna?

Lucy kijött a konyhából, és az ujját az ajkára tartotta.

Igen, nem dehogyis. Nem akartam felébreszteni őket.

Lábujjhegyen elhaladtam mellettük, végig a folyosón és a hálószobámba. Lucy követett, és becsukta maga mögött az ajtót.

"Annyira utállak" - suttogta.

A szívem olyan hevesen vert, hogy azt hittem, látja. Wulf hadúr itt volt értem. Tessék! Értem!

"Mit keres itt?" Suttogtam vissza, bár már megmondtam magamnak az okát.

"Azért van itt, hogy téged elintézzen."

Megforgattam a szemeimet.

"Honnan tudta egyáltalán, hogy hol lakom?" Remegő kezemet a mellkasomra tettem. "Vagy hogy ki vagyok?"

Felhorkant egy nevetésben. "Komolyan mondod? Elkábították, hogy ne kövessen téged. Azt hiszed, távol maradna tőled? A cím megtalálása nem jelentett volna neki problémát."

"Mit mondtál neki? Mit mondtál, hol vagyok?" Kérdeztem sietve. Mi van, ha rájön, hol voltam? Hogy mit csináltam?

A szeme összeszűkült. "Hogy volt valami dolgod."

Mindjárt belém csapott a villám. Megütöttek. Valami rosszat, mert igen, hazudtam a legjobb barátnőmnek, hogy drogot szállítsak.

"Ennyi?" Gyakorlatilag visítottam. "Nem kérdezett semmit?"

"Ó, kérdezett. Vajon jót tett volna neki?"

Nem. Ez volt a válasz. Áldott legyen Lucy. Hagyta, hogy azt tegyem, amit tennem kell. És most? Megszabadultam Jimmytől - és egy dögös idegen aludt a kanapémon, aki... itt... volt... értem... itt... volt... nekem.

"Nos, csak hogy tudd, ez volt az utolsó alkalom, amikor önkéntesnek kellett jelentkeznem."

Még jobban összeszűkítette a szemét. "Rendben."

"Mit tegyek Wulf miatt?" Halkan beszéltem, hogy egyikük se ébredjen fel. Szükségem volt egy percre. Oké, kettő. A kezemet tördeltem. Az ajkamba haraptam.

Egy idegen volt a kanapémon. Egy idegen, akivel néhány órája szexeltem. Egy idegen, aki azt mondta, hogy a párja vagyok.

"Szexelj vele, te hülye. Ó, várj, azt már megtetted." Elvigyorodott, én pedig elpirultam.

"Van két kisgyerekem. Hogy lehetséges ez egyáltalán? Istenem, hogy csinálnak a szülők egy harmadik gyereket? Elbújnak a szekrényben vagy ilyesmi?"

Megvonta a vállát, és kinyitotta maga mögött a hálószoba ajtaját. "Majd megtalálod a módját. Tudom, hogy sikerülne."

Kisurrant, én pedig követtem a bejárati ajtóhoz. Amikor a lehető leghalkabban becsuktam mögötte, és megfordultam, Wulf bámult rám.

Felébredt.

Bámultam. Ő is bámult. Még tovább bámult. Lassan és olyan gondossággal, amilyet soha nem vártam volna egy ilyen nagydarab embertől, leemelte Emmát a mellkasáról, és óvatosan letette maga mellé a kanapéra. Aztán kivette a karját Tanner alól, és őt is lefektette. Összerezzentem, hiszen Tanner biztosan felébredt volna. De nem ébredt fel. Remélnem kellett, hogy csak egyszerűen kimerült a sokáig tartó éjszakázástól, és attól, hogy egy Atlannal kellett játszania.

Nagyot nyeltem, amikor felállt a teljes nem-állat magasságába. Itt, az én kis házamban döbbentem rá, hogy milyen nagy. A menyasszonyi programközpont hatalmas volt, és nagynak tüntette fel, de nem így. Biztos a bejárati ajtón bújt be, amikor bejött.

Nem szólt semmit, csak a szemembe nézett, miközben kézen fogott, és végigvezetett a folyosón, akárcsak Lucy.

Ez Wulf volt, nem Lucy. A szívem most nem a torkomban dobogott, de mindenütt bizsergett. Már az ujjaink érintése is bizsergést keltett bennem. Pánikba estem, de nyugodt voltam. Izgatott voltam, de... nyugodt.

Ismertem ezt a fickót. Nos, ismertem őt, amikor korábban dühöngött, amikor egy vadállat volt. Most nyugodt volt, mintha nem kellett volna előjönnie a vadállatának. Tudta, hogy ki vagyok. Tudta, hogy ott van, ahol lenni akart.

Személy szerint nem értettem, de a koncepciónak most már volt értelme, különösen, hogy Lucy tájékoztatott arról, mi történt a műsorban, miután elmentem.

Bebújt a hálószoba ajtaján, én pedig becsuktam magam mögött az ajtót.

"Jól... jól vagy?" Kérdeztem tőle. Csakúgy, mint korábban, most is halkra fogtam a hangomat. "Hallottam, hogy elkábítottak."

"Elhagytál" - válaszolta.

Most szarul éreztem magam. Ez a hatalmas idegen is puhány volt, és úgy tűnt, hogy megbántottam. Fogalmam sem volt, hogy ez hogyan lehetséges, de úgy éreztem.

"Sajnálom. Ez elég őrült volt, ahogy mindenki berontott és a kamerák. Úgy értem, a tévében volt."

"Nem volt optimális, de nem érdekel, hol vagyunk, amíg együtt vagyunk."

Tátva maradt a szám. Vajon ezt mondta az imént? Mióta is ismert engem? Tizenöt perce? Az idő nagy részét azzal töltötte, hogy... igen. Nem fogok most ebbe belemenni, bár a testem kétségbeesetten szerette volna. Olyan volt, mintha a testem egy kis atlani farkat kapott volna, és függővé vált volna.

"Légy az enyém, Olivia Mercier. Gyere velem New Yorkba. Fogadd el a párzási bilincsemet."

"Arra kérsz, hogy... párosodjak veled?"

A férfi bólintott. "Világossá tettem, hogy mit érzek irántad. Hogy a vadállatom bárhol megismer téged. Te hozzánk tartozol. Nem tudok nélküled élni."

Álmodtam arról, hogy egy férfi ezt mondja nekem. Nem tudok nélküled élni. De a földi férfiak ezt nem szó szerint értik. Wulf igen. Ha nem követel magának párt, belehal a párzási lázba.

Wulf arcába bámultam. "Ez őrültség. Én nem... nem lehetek a párod."

Fintorogva ráncolta a homlokát. "Miért nem?" - kérdezte egy kis csattanással a hangjában. Elrontottam a nyugalmát.

Visszafintorodtam. "Miért én? Úgy értem... huszonnégy gyönyörű, barátságos nő állt rendelkezésedre, hogy a társad legyen".

Határozottan megrázta a fejét. "Az én szörnyetegem egyikükre sem vágyott."

"Engem kíván?" Kérdeztem, és teljesen összezavarodva felemeltem a kezem.

"Azt hiszem, ez nyilvánvalóvá vált. Szükséged van egy második bemutatóra? Szívesen biztosítok neked egyet."

Ó, igen, szükségem volt rá. Nagyon is. De nem ez volt a lényeg.

"Wulf, nézz rám." Felemeltem a kezem, és a testem előtt hadonásztam vele. "Az egész testemet."

Meg is tette. Sötét tekintete a csizmás lábamtól a fejem tetejéig kalandozott. Nem öltöztem ki, hogy elmenjek a kis megbízásra Jimmy Steelnek, de nem is néztem ki úgy, mint egy csavargó. Csizma. Farmer. Sötét póló. Ez volt az én senki által meg nem látott és elkékült öltözékem, amely több bőrt takart, mint amennyit Floridában kellett volna.

"Én így vagyok."

"Én... én nem vagyok egy kis nő. Biztosan magasabbat akarsz? Nem olyan nagyot? Nem versenyezhetek Genevieve-vel és Willow-val. Neked őket kellene akarnod. Úgy néznek ki, mint a modellek, és... te pedig... gyönyörű vagy." Tessék, kimondtam, és a sötét szemei majdnem fekete tócsává váltak, mintha örömet szereztem volna neki. "Szó szerint bármelyik nőt a bolygón rávehetnéd, hogy a lábaid elé boruljon. Egy modellel vagy színésznővel vagy ilyesmivel kéne együtt lenned. Valaki gyönyörűvel."

"Nem vágyom az ilyen nőkre" - ellenkezett, aztán elkomorult. "Te nagyon szép vagy. Nem értesz egyet? Azt akarod mondani, hogy olyan emberi nőstényeket kellene akarnom, akik szögek és csontok, mint Woocy... mármint Lucy?"

Vissza kellett harapnom egy nevetést a név hallatán. Egy pont Tanner javára. De ez most komoly volt. Az olyan férfiak, mint ő, nem az olyan nőkre hajtottak, mint én. Meg sem közelítettem a női ideált. Már középiskola óta szégyelltek a kövérségemmel. Ez nem történhetett meg velem, nem akkor, amikor az elmúlt három hétben két tucat, általam valaha látott legszebb nő volt körülötte.

"Azt hiszem, hibát követtél el" - ismételtem meg.

Lassan megrázta a fejét, miközben forró tekintete tovább vándorolt rajtam. "Te puha vagy. Mindenhol."

Bólintottam. Most már kezdett elkapni. Semmiféle kardió nem hozta helyre, ami bennem történt. Nem mintha bárki is futópadra csábíthatna. Inkább körmöt eszem, minthogy önként jelentkezzek ilyen kínzásra. Szerettem igazi levegőt lélegezni, és nem fájdalmat érezni. Ha sütit akartam enni, akkor megettem azt a rohadt sütit.

"Túl kicsik." Felemelte a kezét, hogy láthassam a méretüket. "Törékenyek. Összetörném őket."

Ezen elnevettem magam, arra gondolva, ahogy vadállati módban próbálja megdugni Willow-t. Oké, ez nem volt jó ötlet, mert féltékeny voltam. Rossz gondolatok!

"Vastagok a combjaid, és megmarkoltam azt a sok puha húst, miközben a puncidat nyalogattam. A kezeimmel a széles seggeden tartottalak, a tenyeremben fogtam, miközben a falhoz szorítottalak, és beléd döftem. Még nem tettem meg, de alig várom, hogy az arcomat a buja melleidbe temessem, és elveszítsem magam."

"Ó, Istenem" - suttogtam magamban, miközben elléptem tőle, de nekimentem a csukott ajtónak. Újra nedves és kanos voltam. Olyan volt, mint egy romantikus könyv kazettán. Órákig tudnám hallgatni, ahogy arról beszél, hogy szexel velem.

"Én... nos, rendben. A több szex csodásan hangzik, meg minden, de... nem viselem a bilincsedet".

Egy lépéssel közelebb lépett, én pedig hátra billentettem az állam, hogy találkozzam a tekintetével.

"Te vagy a társam."

Lassan megráztam a fejem. "Lehetetlen."

Elhallgatott. "Nem hiszel nekem."

Nem akartam megint megrázni a fejem, ezért csendben maradtam, a tenyeremet az ajtóhoz szorítottam.

"Nem az Agglegény Szörnyeteg miatt vagyok itt. Nincsenek kamerák. Nincs Chet Bosworth."

Erre felhorkantam egy nevetésben. Csak elképzelni tudtam, milyen kommentárokat mondana az a megalomániás, ha itt lenne, mint egy sportbemondó, aki play-by-play-t csinál, miközben kikukucskál a szekrényemből.

"Majd én megmutatom neked."

Lehajtotta a fejét az enyémhez. Lassan kinyílt a szeme. Figyeltem a mozdulatát, és tudtam, hogy jön a csók. Ezúttal nem a fenevad irányított; Wulf volt az, aki a csókot adta. Képes volt teljes mondatokban beszélni, képes volt kontrollálni a légzését. Mindent.

Nem tagadtam meg, mert a testem igent kiáltott!

Az egész párkapcsolati dolgot majd utána kitaláljuk. Szex most, beszélgetés később.

Az ajkai találkoztak az enyémmel, ugyanabban a pillanatban, amikor a keze a nyakam köré tekeredett. Az érintése gyengéd volt, a bőre meleg az enyémhez simult.

És az ajkai... szintén gyengédek voltak. Szinte hízelgő.

Felnyögtem a kontrasztot, ahogy korábban megcsókolt.

"A gyerekek..." Suttogtam az ajkaihoz.

Nem szólt semmit, csak a kezét a kilincshez tette, elfordította a zárat. Ez nem tartana távol egy olyan embert, mint Wulf, de két kisgyereket elég ideig elriasztana, hogy fel tudjak dobni néhány ruhát.

Újra megcsókolt, a nyelve végigsimított a csukott ajkaimon, és én megnyíltam neki.

Fogalmam sem volt, meddig álltunk ott, és csókolóztunk, mint a tinédzserek, de elvesztem benne. Amikor az állkapcsomon végigfűzte a csókokat a fülemig, ferdére hajtottam a fejem, hogy jobban hozzáférjen.

"Nincs párzás. Csak szex" - mondtam, majd hagytam, hogy minden gondolat eltűnjön.