Grace Goodwin - Bachelor Beast - 9. Fejezet

 


9


Wulf


A csók hús-vérré változott, ahogy elfogadtam, amit felajánlott. A száját. A nyelvét. Csak őt. Az ízét, az érzését, a leheletét.

Az ölemben volt, és én meggörbítettem, felemeltem, hogy végigsimíthassak a térdén, a combján, a puha, kerek fenekén, a csípője ívén, a derekán, a mellének oldalán. Simogatás közben felfaltam, alaposabban megismertem puhaságának érzését, élveztem, ahogy teste az enyémhez simul, belém simul, mintha minden hiányzó darabot kitöltene a melegével.

"Wulf, a gyerekek." A suttogása alig hallatszott, de felismertem a forróságot a hangjában, a tiltott csábítását. "Mi van, ha felébrednek?"

"Akkor csendben kell maradnod, amikor elélveztetlek."

A válasza egy nagyon gonosz és nagyon nőies mosoly volt az ajkamra. "Meg tudom csinálni."

"Képes vagy rá? Elég nagy kihívást jelentettél a vadállatomnak. Majd meglátjuk."

Gyorsan mozdulva megfordult, hogy átöleljen engem, így egymással szemben álltunk. "Vedd le az inged" - parancsolta. "Korábban nem láthattalak."

Kuncogtam, örültem, hogy alig várta, hogy igényt tarthasson arra, ami az övé, és egy gyors mozdulattal lehúztam magamról az inget. Amikor a tekintetem visszatért rá, azt tapasztaltam, hogy úgy bámul, mintha átszellemülten bámulna. "Te nem lehetsz igazi."

Lenéztem, hogy megbizonyosodjak róla, semmi baj nincs. A Telepen lévő többi harcossal ellentétben nekem nem volt látható beültetésem. Nekem mindenhol volt bőven, de a bőröm alatt voltak. Belül.

"Nagyon is valóságos vagyok." Megragadva mindkét kezét, laposan a mellkasomra helyeztem őket. Érintésének melege egyformán megnyugtatott és csábított. "Valódi vagyok, és a tiéd vagyok."

Megrázta a fejét, mintha nem értene egyet, de apró kezei megmozdultak, én pedig hátrahajtottam a fejem, hogy élvezzem a nőstényem első igazi érintését. A bennem lévő vadállat előbújt, alig várta, hogy előjöjjön és játsszon, hogy bemutatkozzon neki, hogy megsimogasson, megérintsen és elfogadjon. De én olyan kíméletlenséggel löktem vissza, ami megdöbbentett. A vizsgaközpont ajtajának támaszkodva volt ideje vele. Megdugta őt. Igényt tartott rá. Rávett, hogy meneküljön előlünk.

Ezúttal az enyém volt. Az érintése? Az enyém.

Apró kezecskéi barangoltak, és én magamba szívtam tekintetének legapróbb villanását, izgatottságának lélegzetvisszafojtott hangját.

"Azt hittem, hogy valamiféle kiborg alkatrészek vannak rajtad, de nem látok semmit. A lábadban vannak a robotalkatrészek? Vagy valahol máshol?" Zavartan színezte ki az arcát, és a rózsaszín egy szép árnyalatába pirult.

Lassan megráztam a fejem, és figyeltem őt. "Nem, társam. Én és még néhány hozzám hasonló csak nanorészecskékkel fertőződtünk meg. A bőrömben, az izmaimban és a csontjaimban élnek. Szemmel láthatatlanok, de erősebbé és gyorsabbá tesznek, keményebbé és jobbá a gyilkolásban."

A nő elkomorult, ahogy a tekintete végigvándorolt a felsőtestemen. "Láthatatlanok?" A tenyere a vállamon állapodott meg, és végigsimította a húst ott, mintha a gondolat lenyűgözte volna. "Miért?" "Nem értem. Miért változtatnának meg egyáltalán? Hiszen tökéletes vagy. Miért nevezed magad szennyezettnek?"

Tartva a tekintetét, hogy felmérhessem a reakcióját, felfedtem a szégyenemet. A kudarcomat. A vereségemet. Ha ezt nem tudta elfogadni, akkor engem sem fog tudni elfogadni. "Sok csatát vívtam a Kaptár ellen. Túl sokat ahhoz, hogy megszámoljam." Vettem egy nagy levegőt, aztán folytattam. "De az utolsó csatában én és néhány más atlani hadúr fogságba estünk."

"Nagyon sajnálom." Előrehajolt, és csókot nyomott a mellkasom közepére. Nehezen kapkodtam a levegőt, és hosszú percekbe telt, mire meg tudtam szólalni.

"A legtöbb atlani ellenáll az Integrációs Egységeknek, a Kaptár tudósainak, akik az elfogott harcosokat a legújabb gyalogos katonáikká alakítják át."

"Ez úgy hangzik, mint valami rémálom a Star Trekből. Tudod, mint a Borg."

A Földre érkezésem után néhány nappal már érdeklődtem ezekről a kitalált lényekről, és a primitív számítógépeik segítségével utánanéztem azoknak a lényeknek, amelyekről beszélt. Megráztam a fejem.

"Nem. Láttam ezt a televíziós fikciót és a lényeket, akiket önök Borgnak hívnak. A Kaptár sokkal fejlettebb. Nem nagy, szögletes űrhajókon csörtetnek, és nem úgy töltődnek fel, mint a kikötőbe ragadt akkumulátorok. A Kaptár sejtszinten integrálódik a biológiai anyaggal. Nincsenek tartozékok vagy kütyük. A Kaptár azzá válik, amit elfogyaszt, vagyis koalíciós harcosokká, akiket elfognak. Ahogy én is kaptárrá váltam. Ezért nevezik a harcosok integrációját fertőzésnek. A Kaptár technológia nagy része a részünkké válik. Nem lehet eltávolítani. Az enyém nem látható, de ott van."

Megszorította a vállamat. "Fáj?"

Ennyit a hallgatásról. Bármennyire is szerettem volna, hogy az ajkai újra az enyémre tapadjanak, ő ezt akarta, a szavaimat, és én megadtam neki. Bármit megadnék neki.

"Már nem." Nem akartam megosztani vele a folyamat gyötrelmeit, ahogy órákon át mikroszkopikus betolakodókat csepegtettek a véráramba. A gyötrelmet és a testem szinte minden sejtjében égő tüzet, ahogy a Kaptárdarabok sejtszinten szétszaggattak, és újból meggyógyítottak, új részecskékkel a régiek helyett. Kaptár részecskék.

"Még mindig nem értem." A homlokát homlokráncolás ráncolta. "Megszöktél. Normálisnak tűnsz. Miért nem mehetsz haza Atlanba? Miért végzi az a sok szerencsétlen veterán száműzetésben ezen a kolóniás helyen?"

A keze végigsimított egy vonalat a vállamtól a derekamig, az ártatlan érintés esztelen simogatásnak tűnt számomra a részéről. Számomra ez gúnyolta a fenevadat, és a farkam majdnem szétdurrant. A nőstényem az ölemben ült, a lábait széttárta, a hangja és az érintése lágy és barátságos volt. Testem minden sejtje le akarta tépni a ruháját, és mélyen belemerülni. De még nem. Még nem.

Megragadtam a kezét, hogy lecsendesítsem, a szívem fölé helyeztem. "A Kaptár technológia az elmébe is beszivárog. A kolónián védve vagyunk a kommunikációs frekvenciáiktól. Mélyen a Koalíció által ellenőrzött űrben is. Veszélyt jelentünk a népünkre, mindig fennáll a veszélye, hogy ismét a Kaptár befolyása alá kerülünk. Ezért van az, hogy a legtöbben közülünk nem akarnak visszamenni az otthonukba."

"De ti megtehetitek? Ha akarjátok?"

"Igen. Most már igen, mióta Nial fővezér egy földi emberi nősténnyel párosodott, egy nősténnyel, aki szintén katona volt. Meggyőzte őt, hogy változtassa meg a törvényt, hogy a kockázat megéri, hogy hazatérhessünk. Maga Prime Nial egy fertőzött harcos."

"Akkor miért nem mentek haza?"

"Veszélyt jelentek a népemre, Olivia. Jelenleg nyugodtnak tűnök az érintésed alatt. De a fenevad ott lapul a felszín alatt, készen arra, hogy bármelyik pillanatban kitörjön és harcoljon, vagy megdugjon. Nem mindig tudom irányítani."

Megint elpirult, és az alsó ajkába harapott. "Tudom."

Ösztönösen megfeszültem. "Bántott téged?"

Élénkvörös lett, én pedig még jobban aggódni kezdtem. Nem tudtam volna együtt élni magammal, ha valamilyen módon bántottam volna őt.

"Nem."

Bennem a szörnyeteg felkacagott, ahogy a női izgalom illata elárasztotta az érzékeimet. Elengedtem a kezét, és az enyémet a derekára helyeztem. Szükségem volt a bőrére. A puhaságát magamhoz szorítva. Szükségem volt arra, hogy a farkamat a nedves melegébe temessem. Mindent elmondtam neki. Tudta, ki és mi vagyok, és nem félt, nem ment el. "Megijeszt téged?"

"Nem."

Hála az isteneknek.

"Újra akarlak, Olivia. El akarom temetni a farkamat a testedbe, gyönyört akarok adni neked. Éreznem kell a bőrödet. Szükségem van rád. Most."

Megremegett, ahogy korábban én is, a remegés a vállától kifelé, a végtagjai felé haladt. Térdre emelkedett, és előrehajolt, hogy lágyan megcsókoljon. Visszahúzódott, hogy a válasza suttogó hőség legyen az ajkamon. "Igen. Akarlak téged."

Gyorsan mozdulva leemeltem az ölemből, hogy álljon előttem, és minden ruhadarabot levetkőztettem a testéről, amíg csupaszon és gyönyörűen állt az egyetlen halvány lámpa fényében. Minden buja ív, minden centiméternyi sápadt bőr volt látható. Korábban nem láttam belőle mindent. Csak a lábait, a krémes combjait, a rózsaszín, nedves közepét. "Gyönyörű vagy, Olivia."

"Shhh." Előre lépett, és az ajkamra tette az ujját. "Vetkőzz le, hadúr. Ha én meztelen vagyok, te is meztelen vagy."

Vigyorogva felemeltem a csípőmet a kanapéról, és a térdemnél lejjebb rántottam a nadrágomat. A cipőmet gyorsan levetve kirúgtam a nadrágot, és csókra húztam őt előre.

Rám olvadt, a puhasága olyan volt, mint semmi más, amit életemben valaha is tapasztaltam. Harcoltam és dühöngtem, az izmaimat és a csontjaimat a töréspontig toltam az akaraterő és a nyers erő csatáiban, csontot csontra zúzva. Ez teljesen más volt.

Olivia lágyság és elfogadás volt. Minden porcikája hozzám simult, mint egy meleg takaró. Nem volt küzdelem, nem volt háború, csak kényelem és gyönyör. Isteni, női csábítás. Minden érintése arra késztetett, hogy többet akarjak. A mellének nehéz esése a kezemben, a nedves fogadtatásának illata, a csókjában rejlő éhség. A lélegzetvételét, a pulzusának felgyorsulását.

A vadállatom morgott, azzal fenyegetett, hogy felemelkedik, és én nem tudtam megcsókolni a száját, nyelvvel és farkkal megdugni, és megtartani az irányítást. Felemelve őt, úgy fordítottam, hogy elforduljon tőlem, a farkam kemény vonala a nedves magja alá csúszott, miközben hátát a mellkasomhoz szorítottam.

"Mit csinálsz?" - kérdezte, miközben megpróbált felnézni rám.

Nem tiltakozott, amikor a lábait az enyémen kívülre helyeztem, és megnyitottam a punciját mohó ujjaim előtt. Először a combját simogattam, incselkedve vele, élvezve, ahogy a mellkasa emelkedett és süllyedt, miközben lihegett a kéjtől. Minden egyes centiméterét megnézhettem.

"Próbáld meg nem felébreszteni a gyerekeket, társam" - figyelmeztettem. Végül csupasz, nyitott és fogékony volt.

Ezzel az egyetlen figyelmeztetéssel meghúztam az egyik mellbimbóját, miközben két ujjamat mélyen a puncijába dugtam, és a hüvelykujjammal megdolgoztam a csiklóját, miközben halkan felkiáltva meggörbült a háta.

"Shhh", mormoltam a fülébe. "Meg tudod ezt oldani? Abbahagyjam?"

Ez a játékos hang az enyém volt? Nem hallottam ezt a hangot korábban, legalábbis már annyi éve nem, hogy elfelejtettem, hogy létezik.

"Ne hagyd abba." Hátradőlt és elfordította a fejét, megpróbálta elérni a testemet az ajkaival. Nem volt szükségem ilyen szintű figyelemelterelésre. Ez az én időm volt, nem a fenevadé. Ha felállna, én már talpon lennék, Olivia pedig az ajtóhoz lenne szorítva. A falhoz. A konyhaasztal fölé hajolva, miközben a férfi vadállat módjára belehasított a lányba. Így akartam őt. Az ölemben, széttárt lábakkal. Nyitottan. Elfogadóan. Minden porcikája összeolvadjon minden porcikámmal.

"Emeld fel a karjaidat, Olivia. Tekerd a nyakam köré."

Tétovázás nélkül megtette, amit kértem, és a vadállatom elragadtatással fogadta, hogy behódolt nekünk.

Megdolgoztam a csiklóját, ujjaimat ki-be csúsztattam a puncijába, amíg az orgazmusig összeszorult, aztán megtagadtam. Újra és újra, amíg az ölemben vonaglott, könyörögve.

Egyik fülemet a gyerekekre összpontosítva - ahogy a társamat incselkedtem, de soha nem hoztam zavarba, ha megmozdulnának -, felemeltem, és nedves magját a farkamra helyeztem.

"Igen. Csináld. Istenem... Csináld!" Ő megingott, én pedig hagytam, hogy mozogjon, hogy leereszkedjen rám, kinyújtva, kitöltve őt. Teljessé téve őt.

Amikor a mélypontra értem, a puncija ökölként szorult össze, és én is visszaharaptam egy nyögést, amikor a szája néma sikolyra nyílt.


* * *

Olivia


Annyira tele. Annyira szoros. Olyan hihetetlenül szoros.

A kezei mindenhol ott voltak. A csiklómon. A mellbimbóimmal játszott. Gyengéden a torkomra helyezve, úgy, hogy egy belső pajkos Olivia lángra lobbant, mint egy forrasztólámpa.

Az orgazmus végigsöpört rajtam, ahogy kitöltött. Vastag. Keményen. Olyan nagy. Annyira az enyém.

A puncim még mindig duzzadt volt a korábbiaktól, az ajtótól, a vadállattól. És most mögöttem állt, a farkának szöge olyan közvetlen volt bennem. Olyan mélyen. Úgy terültem el a mellkasán, mint egy áldozat, és ezt imádtam. Kurvára imádtam.

Egyszer felfelé pumpálta a csípőjét, és belém hatolt. Kétszer.

A feszültség spirálba szökött, a nyögésemet lehetetlen volt megfékezni a torkomban, ahogy a puncim újra görcsbe rándult. Azt hittem, amit korábban csináltunk, az csodálatos volt, de ez... Wulf teljesen más oldalát mutatta.

"Gyere, társam. Gyere a farkamra" - parancsolta, miközben a keze a torkomon pihent, egy gyengéd, de birtokló érintés, amitől egyszerre éreztem magam sebezhetőnek és biztonságban. A másik keze olyan ritmusban dörzsölte a csiklómat, hogy nyöszörögni kezdtem, miközben megdugott. Keményen. Gyorsan. Lassan. Mélyen.

Újra elélveztem. A puncim annyira megduzzadt és érzékeny volt, hogy a belső izmaim összeszorítása folyamatosan elöntött a gyönyör.

"Wulf." A neve ott maradt az ajkaimon, ahogy a forrósága a hátamra lobbant. A puncim keményen görcsölt, az orgazmusom rázkódásától a lábujjaim begörbültek, a szívem pedig addig száguldott, amíg nem kaptam levegőt. "Wulf."

Nem tudtam, mit kérek, csak azt, hogy szükségem van rá. Többet. Kevesebbet. Őt.

" Társam."

Az érintése szelídült, a farkának kemény követelése nyugtató tempóvá változott, amit simogatásnak éreztem. Mint a törődés. Gyengédség. Szerelem volt ez? Ilyen érzés volt a szeretkezés?

Még sosem voltam szerelmes. Életemben egyszer sem, úgyhogy nem tudtam. Csak azt tudtam, hogy ez a boldogság, és hogy csak néhány órája ismertem őt. Ő azonnal tudta, hogy az övé vagyok. Volt bennem valami, valami ösztön, ami tudta, hogy ő is az enyém? Lehetséges ez?

A keze is megenyhült, a tenyerének érdes tapintása áhítattal simult a bőrömre. Őrjítően lassan. Minden mozdulat egy lágy és megfontolt felfedezés.

Ujjaimat a fejem fölött a hajába csúsztattam, és megtartottam, miközben ő imádott engem. A farka gyengéd siklással töltött be, ami úgy éreztem, mintha örökké tarthatna.

"Wulf." Ezúttal a neve úgy hangzott, mint egy ima, és örültem, hogy nem láthatta az arcomat.

"Olyan puha. Olyan gyönyörű. Olyan tökéletes. Az istenekre." Felnyögött, a farka megduzzadt, miközben küzdött, hogy ne élvezzen el bennem.

"Igen." Belső izmaimmal megszorítottam, szándékosan közelebb lökve őt a saját felszabadulása határához. Azt akartam, hogy ő is úgy érezze, mint én. "Gyere belém."

Egy remegéssel a csiklómhoz vitte a kezét, és először gyengéden simogatta, majd egyre gyorsabban és gyorsabban, ahogy növelte a saját tempóját.

Addig tartott, amíg újra fel nem robbantam, testem a teljes kimerülés határán volt. Tudtam, hogy a puncim fájni fog, de nem érdekelt. Soha nem akartam, hogy vége legyen.

Forró magja eltöltött engem, és a hang, amit kiadott, a fájdalommal határos volt, én pedig élveztem a tudatot, hogy én - én!- voltam az, aki ilyen élvezetet okozott neki. Én tettem őt ilyenné.

Azt mondta, hogy az enyém, suttogta nekem, ahogy elhelyezkedtünk, ahogy a bőrünkön lévő izzadság hűlni kezdett, ahogy a lélegzetünk kiegyenlítődött. Hosszú percekkel később az ágyba vitt, és bemászott mellém, ferdén elhelyezkedve, hogy a legjobban feküdjön. Amikor az oldalához húzott, úgy bújtam oda, mintha az enyém lenne. Ma éjszakára úgy tettem, mintha az enyém lenne, még akkor is, ha tudtam, hogy nem tarthatom meg.