Grace Goodwin - Maid for the Beast - 1. Fejezet

 


1


Angela Kaur, 5 csillagos szálloda, titkos helyszín, Miami, Florida


Végiggurítottam a kocsit a folyosón, oldalra kormányoztam, és megálltam, amikor két nő elhaladt mellettem. A fejük közel hajolt egymáshoz, és mindketten suttogtak és nevettek egymásnak.

"Én leszek az, aki kiengedi azt a szörnyeteget" - hallottam az egyiket mondani.

A másik kuncogott, majd azt felelte: "Úgy érted, hogy a vadállatot a nadrágjából".

Még csak felém sem néztek. Számukra láthatatlan voltam. Hozzájuk képest az voltam. A hajuk elkészült, a sminkjük tökéletes volt. Aranyos ruhák. Még csinosabb cipők.

Nekem egy használati fekete tornacipőm volt, aminek több volt a talpa, mint a divatérzéke. Ugyanolyan szürke volt, mint az egyenruhám fekete szoknyája és fehér blúza. Tovább nyomultam a folyosón, és megálltam az elnöki lakosztály előtt, a vécécsésze keféjének fogantyúja csattogott a vödör oldalán, amelyben volt, a takarítókocsim vastag szövet alá rejtve. Összehajtogatott törölközők tornyosultak a tetején, és alig láttam át rajta. Balszerencse, hogy két méter semmi.

Kora reggel óta takarítottam, és a lakosztály volt az utolsó - és legnagyobb - szoba. Aztán mára végeztem. Haza kellett mennem, megetetni Oscart - mielőtt még egy pár cipőmet tönkreteszi -, és megpróbálni kitalálni, hogyan fogom megengedni magamnak, hogy a következő félévben két órát vegyek fel, és fizessem az újszerű lakás bérleti díját, miközben kevesebbet dolgozom.

Kevesebbet dolgozni, többet költeni. Úgy tűnt, ez volt a mottóm mostanában.

Sóhajtva rángattam le a nyakamról a poliésztergallért, aztán bekopogtam az ajtón.

Vártam.

Újra kopogtam, aztán szóltam: " Szobalány!".

A lift csengett, és megfordultam, hogy két újabb csinos nőt lássak kilépni. Ez volt az az emelet, ahol a személyzetet és a Legénybúcsú című műsor résztvevőit kényeztették és edzették a megjelenésükkel kapcsolatban. Nem mintha ezeknek a nőknek segítségre lett volna szükségük a mesés megjelenéshez. Nem irigyeltem őket. Kemény volt a verseny, és nekem semmi kedvem nem volt ahhoz, hogy valami idióta férfit szerelembe ejtsek. Voltam már ott. Megcsináltam. És micsoda katasztrófa.

Ez még rosszabb lenne. Huszonnégy lenyűgöző versenyző verseng egy ormótlan atlantai idegenért... és a nadrágjában lévő fenevadért. És mindezt élő televíziós közönség előtt? Kizárt dolog, köszönöm. Nem érdekelt, hogy az idegen agglegény mennyire dögös.

Ha már a szexi agglegényeknél tartunk, az ajtó, amelyen ismét kopogtattam, az Atlanból érkező ormótlan idegené volt, aki a menyasszonyát kereste.

Ő és a hölgyek már néhány napja itt voltak, de a mai volt az első takarító műszakom a vezetői szinten az érkezésük óta.

Még egyszer utoljára kopogtam, kiáltottam, majd előhúztam a zsebemből az univerzális kulcskártyát, és becsúsztattam a zárba. A kis lámpa zöldre váltott, és én benyomtam az ajtót.

"Takarítás" - szólítottam még egyszer utoljára. Voltam már korábban is a lakosztályban takarítani - három éve dolgoztam a szállodában -, de elfelejtettem, hogy milyen nagy. Két hálószoba volt két oldalt egy nagy nappali mellett, ahol egy étkezőasztal és egy kis konyha volt. A márványpadló és még a kandalló is szebbé tette, mint bármelyik ház, amelyben eddig jártam. A fenébe is, valószínűleg az egész lakásom elférne az egyik pazar fürdőszobában.

A nagyszoba rendezett volt, mintha még a dohányzóasztalon lévő tévétávirányítót sem mozdította volna el senki. Sóhajtottam, örültem, hogy nem lesz egy nyomorult takarítási munka. Mivel mindkét hálószoba ajtaja zárva volt, nem lehettem benne túl biztos. Általában a fürdőszobákban volt a legnagyobb rendetlenség, és ebben a lakosztályban kettő is volt.

Mivel a lakosztály egyik szobáját kellett csak kiporszívózni, ma időben leléphettem, és megszabadulhattam a munkától. Lezuhanyozhatok, hogy ne legyen tisztítószer-szagom.

Kimentem a kocsihoz, felkaptam a szokásos halom friss törülközőt és miniszappant, aztán visszamentem, az ajtó csattant mögöttem. Megborzongtam. A légkondicionáló biztosan a legalacsonyabb fokozatra van állítva. Feltételeznem kellett, hogy az Atlan nem szereti a floridai hőséget.

A jobb oldali hálószobát választottam, hogy először nekilássak, kinyitottam az ajtót, és megálltam a lábam előtt.

A szám a padlóra esett, ahogy a kis szappanok is, ahogy lecsúsztak a kezemben tartott törölközők tetejéről. Már korábban is megzavartam vendégeket, és halkan mormolva bocsánatot kértem, majd hátráltam. Üzletemberek terpeszkedtek alsóneműben, tévét néztek és a minibárból ettek. Párok, akik a zavarásomra még csak meg sem szegték a lépteiket. De ez a vendég?

Szent. A pokolba.

Láttam az Agglegény Szörnyeteg show-t. Melyik nő felejtené el, ahogy a gyönyörű Wulf a színpadon kívül találta meg a párját, a vállára vetette, és elvitte az öltözőbe. Hogy szexeljen. Őrült atlani vadállat szex. Romantikus és pokolian dögös volt.

Ó, a csatorna nem tudta megmutatni a tényleges aktus részét, de Chet Bosworth biztosan kitöltötte az üres helyeket szuggesztív kommentárokkal. Wulf hatalmas volt. Hatalmas. Dögös. Domináns. Gonoszul birtokló. Gondoskodó. Mindazok a jelzők, amelyek minden nő petefészkéből kipattant egy-két petesejtet.

De ez a fickó? Ez az Atlan?

Hűha.

Láttam a sorozat második évadának promóját, és Braun, a következő agglegény. Azoknak az atlantaiaknak fantasztikus genetikájuk volt, mert a fotók és a videoklipek nem tettek igazságot róla. Egy kicsit sem.

A fenébe is, semmi kicsi nem volt rajta.

Ezt biztosan tudtam, mert épp akkor jött ki a fürdőszobából - a fejét lehajtva, hogy beférjen az ajtónyíláson, és a vállát elfordítva, mert éppen olyan széles volt -, a hiúsági lámpák által megvilágítva, és a pazar helyiségből kiszabadult gőzzel körülvéve. Egy törölközőben. És csak egy törölközőben.

Egy világnagyságú törülközőben.

Egy atlantiszi testen.

Nagyon jól ismertem a nagyméretű fürdőlepedőket. Ezeket hajtogattam és rakosgattam a műszakom alatt. De míg ez a mostani a dereka köré ért, az anyag alig simult bele, és a combját egy hatalmas réssel szabadon hagyta. És az a comb? Valószínűleg akkora volt, mint az én derekam.

Olyan volt, mintha egy emberi fickó egy mosogatótörülközőt tekert volna magára.

Vízcseppek csúsztak le Braun felsőtestén, és én figyeltem az útjukat. A számban folyt a víz, hogy felnyaljam őket.

Hőség lobbant fel, és pánikba estem, amikor rájöttem, hogy szoborrá dermedtem, és egy vendéget bámulok.

Egy két méter magas, gyönyörű vendéget.

Aki egyenesen vissza bámult. Felemelte az egyik kezét, és hátratolta nedves haját az arcából, miközben sötét tekintete végigsiklott rajtam.

Nyeltem egyet, aztán az ágyhoz rohantam, letettem rá a törölközőket, és most már igyekeztem máshová nézni, csak rá nem. "Annyira sajnálom. Nem akartam zavarni. Néhány törölköző." Hátralépve ráléptem az egyik kis szappanra, a csomagolástól megijedtem, és felugrottam.

Ekkor megmozdult. Gyorsan. Túl gyorsan ahhoz képest, hogy valaki az ő méretéhez képest, és megragadta a könyökömet.

"Óvatosan."

A hangja mély volt, és visszhangzott bennem. Az érintése gyengéd volt, az ujjainak melege átszivárgott az egyenruhámon. Annyira hátra kellett döntenem a fejem, hogy felnézhessek rá, hogy aprónak éreztem magam.

Most már idegesen hátraléptem, aztán lehajoltam, hogy felkapjam a szappanokat, amelyeket elejtettem.

Egy morgás dübörgött fel, amitől ismét felpattantam.

A szemöldöke összeráncolt, a szemei összeszűkültek, az állkapcsa összeszorult, és én épp az imént toltam a seggemet az arcába.

Felbosszantottam. Micsoda idióta.

"Annyira sajnálom."

Remek. Felbosszantottam a Legénybúcsú sztárját. Ki akartak rúgni szexuális zaklatásért, és ezt nem hagyhattam. Persze, a szobalányság nem volt az álommunkám, de ebből fizettem a számlákat, és ebből fizettem az ápolónőképző utolsó két szemeszterét.

Újra szembefordultam vele, aztán hátráltam, mintha a királynő előtt pukedlizés után visszavonulnék. "Elnézést a zavarásért, uram. Ki fogok lépni. Kérem, értesítse a recepciót, ha készen áll a szobája takarítására."

Újra hátráltam.

Ő felém lépett.

Még egyszer hátráltam a lakosztály bejárati ajtaja felé.

"Ki maga?" - kérdezte.

Nem tudtam a szemébe nézni.

"Én vagyok a szobalány."

"Szobalány" - mondta, mintha a szobalány szó nem is létezne a nyelvében. Megalázott, ahogyan bámultam rá. Leginkább meztelenül. De az, hogy nem néztem a szemébe, azt jelentette, hogy szemügyre vettem az izmos mellkasát, az epikus acélból készült hasizmokat. A mellbimbóinak lapos korongjai között aranyszínű szőrszálak porladtak, amelyek háromszög alakban a köldökéhez keskenyedtek, majd egy vékony vonallá, amely eltűnt a törölköző alatt, és csak elképzelni tudtam, hogy körülveszi a...

Nagy farkát.

A szemem tágra nyílt, amikor megláttam a vastag körvonalait, amint a törölközőhöz nyomódtak... és megemelték.

Újabb morgás szakadt fel belőle, és ez kizökkentett a kábulatból. Megint.

"Takarítasz a Legénybúcsú program vendégeinek?"

Hatékonyan bólintottam. "És más szobákban is."

"Nincs szükségem arra, hogy ilyen feladatokat végezz nekem."

Ismét bólintottam, percről percre jobban éreztem magam bólogatóú babának. "Rendben. Friss törölközők vannak az ágyadon. Hívd fel a recepciót, ha szükséged van még valamire."

A kezem a kilincsen volt.

"Hová mész?"

Fintorogtam, felnéztem - egészen felfelé - a világos szemébe. "Azt mondtad, nincs szükséged arra, hogy kitakarítsam a szobádat."

"Így van. Mi a neved?" Figyeltem, ahogy a tekintete végigsiklott a testemen. Arra a két hölgyre gondoltam, akik mellett korábban elsétáltam, akik olyan durván beszéltek Braunról. Bármelyikükhöz vonzódna. Nem szégyelltem a munkámat, de voltak pillanatok, amikor nem akartam láthatatlan lenni, nem akartam mások szemetét eltakarítani. Nem akartam a poliészter egyenruhában lenni, amely nem az én kerek, vékony testalkatomhoz volt szabva. Nem volt olyan péksütemény, amit ne szerettem volna, és bármennyit is próbáltam mozogni - ami nem volt sok, mivel a lábaim rövidek voltak, a melleimnek pedig két sportmelltartóra volt szükségük -, nem fogytam.

Tanulmányozta a cipőmet, a lábamat a fekete szoknya alatt, a fekete gombos felsőt. A névtáblámat, amiről eszembe jutott a kérdése.

Megkocogtattam a bal mellem feletti műanyag kitűzőt. "Még egyszer elnézést kérek."

Ekkor elmenekültem, rájöttem, hogy nagy-nagy bajban vagyok. Az étkezőasztalra dobtam a szappanokat, amelyekről az imént jutottak eszembe, hogy a kezemben tartom, és elindultam.

Otthagytam a takarítókocsit, és a folyosó túlsó végén lévő szolgálati lifthez rohantam. Szerencsére senki sem volt a közelben.

"Várj!" - dörmögte a mély hang.

Követett engem. Istenem, ez rossz volt. Ő volt a VIP-k legelőkelőbbike, aki a szállodában tartózkodott. Hogy haragíthattam meg valakit, aki annyira különleges, hogy még csak nem is a Földről jött?

Lementem az alagsori takarítórészlegbe, és könyörögtem az egyik munkatársamnak, hogy követelje a kocsimat.

Megnyomtam a hívógombot.

"Várj!" Braun újra szólt, ezúttal sokkal közelebb. "Miért menekülsz el?"

Megpördültem, könnyes szemmel. Nem tudtam küzdeni ellenük. Gyönyörű volt. Én meg egy senki voltam. Felbosszantottam. Istenem, még soha nem voltam még olyan vendég, aki üldözött volna.

"Rajtakaptalak, amikor kijöttél a zuhany alól. Sajnálom, hogy megzavartam a magánéleted."

"Hogy sértheted meg a magánéletedet? Az angolom nem erős, de ez zavaró."

Fintorogva ráncoltam a homlokom.

"Braun úr, megkérem a takarítás vezetőjét, hogy jöjjön a szobájába, és győződjön meg róla, hogy jól érzi magát a szálloda szolgáltatásaival."

Ismét végignézett rajtam. "Biztosíthatom, hogy nagyon elégedett vagyok a szobalányommal. Ha ön marad, ön is elégedett lehet."

Elpirultam, az agyam egyenesen a csatornába ment.

Vajon komolyan gondolta, amit gondoltam? Elégedett? Behunytam a szemem, és igyekeztem visszatartani a borzongást, amely végigfutott a gerincemen, és a mellbimbóimat gyémántkeménységű ikercsúcsokként kavicsosodni kezdett.

Hála Istennek, a lift csöngött.

Megráztam a fejem. "Mennem kell."

"Nem."

Nem? Hallottam, hogy kinyílnak mögöttem az ajtók, megpördültem, berohantam, és megnyomtam az alagsorba vezető gombot. Megfordultam, szembefordultam az Atlanttal, és figyeltem az arcát, ahogy rájött, hogy az ajtó be fog záródni.

Mögötte egy maroknyi hölgy hallotta a felfordulást, és kijöttek a folyosóra. A látványra adott reakciójuk felkavarta a kedélyeket. Ahogy néztem, még három nő jelent meg, mindegyikük Braun irányába tartott.

"Nagyon sajnálom." A liftajtó elkezdett becsukódni, és láttam, ahogy az egyik tökéletesen manikűrözött, sima bőrű kéz hátulról Braun bicepsze köré tekeredik. Vérvörös körmök, ragyogó kék szemek és éjfekete haj. Ő volt a 1214-es szoba. Pontosan tudtam, mert felhívta a takarítás vezetőjét, aki ragaszkodott ahhoz, hogy minden nap három extra kis samponos és kondicionálós flakont kapjon. Úgy nézett ki, mint egy igazi hercegnő.

A pokolba is, talán az is volt.

"Braun? Minden rendben?" 1214 kérdezte, és a hangjától összerezzentem. Olyan kulturált és tökéletes. Mintha az angol királynővel együtt nőtt volna fel az internátusban.

"Nem." Megvonta a vállát a lány érintésétől, és az ajtók felé rohant, hogy megállítsa a liftet, vagy hogy felszálljon, fogalmam sem volt. Sietségében a törölköző lecsúszott a derekáról. Ahogy az ajtók becsukódtak, láthattam az atlantai fenevad minden porcikáját.

Beleértve azt is, ami a lábai között volt.