Grace Goodwin - Maid for the Beast - 11. Fejezet

 


11


Braun


Kértek egy teherautót, amit úgy hívnak, hogy paddy wagon, hogy elhozzanak engem. Fogalmam sem volt, mit jelent, de ez egy elég nagy jármű volt ahhoz, hogy Angela lakásától a rendőrségre szállítson. Angelát először az eredeti rendfenntartó rendőrpáros vitte el. Mivel az egyikük nő volt, megnyugodtam a biztonsága miatt, bár a vadállatom nem örült, hogy lefogták és eltávolították a szemem elől.

Dühödten morgott, de lefogtam a vadállatomat. Nem tudtam volna segíteni neki, ha a vadállatom átveszi az irányítást.

Fogalmam sem volt, milyen szabályok vonatkoznak a Földön az ilyen helyzetekre. Az ember megbotlott és magától elesett. Baleset volt. Biztosítani akartam, hogy Angela ártatlan maradjon minden vétekben. Az én hibám volt, hogy elvonult a lakásából. Hagytam, hogy a vadállatom előjöjjön, és elvesztettem az irányítást, ha csak egy kicsit is.

Az ember, Kevin, bántotta őt a múltban. Nem fizikailag, hanem érzelmileg. Meglopta őt. Meglopta a bátor nagyapját. És amikor visszatértem érte, hogy elhozzam, a férfi megint lopott tőle.

Angela túl kicsi és jószívű volt ahhoz, hogy veszélyt jelentsen egy ilyen emberre, de ő félt tőlem. Nem szerettem a zsarnokokat, és mindenáron megvédtem a társamat.

Úgy tűnt, hogy ez az ár most elég magas volt, mivel kihallgatták, és külön tartották tőlem.

Engem egy cellába zártak, nem tudták, mit csináljanak velem. Szokás szerint kordában tartottam a vadállatom, és nem adtam okot arra, hogy fenyegetve érezzék magukat. Bilincsek nélkül nem volt módjuk biztosítani, hogy nem teszek semmi veszélyes dolgot egy kihallgatószobában. Ezért a cella. Ha tudták volna, hogy a rácsok olyanok, mint a botok, amelyeket a csuklóm csavarásán kívül mással nem tudok eltörni, nem hagytak volna felügyelet nélkül.

Semmi sem volt a Földön, ami be tudta volna fogni a vadállatomat. Semmi, ami képes lett volna megállítani.

Kivéve Angela Kaurt.

Nem volt órám, nem tudtam, mennyi idő telt el, amíg őrizetben voltam. Nem voltak ablakok ebben a hideg, steril létesítményben. Gyenge emlékeztetője volt az atlani börtöncellának, amelyben lennék, ha nem kerülne hamarosan bilincs Angela csuklójára. Ezeken a falakon belül nem tehettem meg, és Angela beleegyezése nélkül nem tehettem meg.

Hála az isteneknek, hogy még mindig a zsebemben volt a párzási bilincse, különben a fenevadam széttépte volna ezt az épületet, hogy megszerezze őket - és a társamat.

Hol a faszban volt?

Senki sem szólt hozzám. Senki sem kérdezett ki. Senki sem válaszolt, amikor kértem, hogy láthassam a társamat. Semmit sem tudtam arról, hogy mi történik a cella falain kívül. A vadállatom le akarta tépni a rácsokat, meg akarta találni Angelát, fölé guggolni, mint egy karmos állat, és megölni mindenkit és mindent, aki közeledni merészelt. De én nem voltam vadállat. Atlani hadúr voltam, egy férfi, aki foggal-körömmel küzdött azért, hogy megőrizze a becsületét. Most, hogy megtaláltam a társamat, nem veszíthettem el ezt a csatát.

Nem ismételném meg apám hibáit.

A kis cellában való járkálás nem adott kiutat a frusztrációmnak. A határon voltam, amikor a vadállatom irányításáról volt szó. Soha nem éreztem magam ennyire irányíthatatlannak, ennyire vadnak. A hajamba téptem, próbáltam mozogni, hogy elvezessem a mellkasomban lassan növekvő energiát, mint egy vihar szele, amely egyre gyorsabban száguld. A vadállatom a határon volt. A szélén voltam.

Hogy merészelték elvenni tőlem a társamat! Nem hagynak válaszok nélkül a biztonságát illetően. A jólétéről. Párzási lázban égő hadúr voltam, akinek most azonnal látnia kellett a párját. MOST!

Éppen amikor le akartam tépni a rácsot a falról, nehéz léptek jöttek a folyosón, és megjelent Maxim kormányzó a kolóniáról. Vele volt egy nő, aki a Csillagközi Menyasszonyok Program egyenruháját viselte. Ah, felismertem őt a Földre való első érkezésemről.

"Nem hagyom itt" - mormoltam, sejtve, mi jöhet még.

"Nyugalom" - mondta Maxim, a kezét felemelve, mintha ez megállítaná a fenevadat.

"Magyarázza meg, és gyorsan magyarázza meg, kormányzó úr, különben a vadállatom kiszabadul, hogy megtalálja a társamat ebben az épületben."

A nőstényre pillantott, majd vissza felém.

"A francba, ez rosszul fog elsülni." Sóhajtott. Semmi sem tetszett a szavaiban, a hangjában, a tartásában. A jelenléte.

A nőstény, Egara felügyelő szólalt meg. "Braun hadúr, egyesek szerint megszegted Florida állam és az Egyesült Államok törvényeit. Mivel ön nem a Föld állampolgára, az ő törvényeik hatálya alá nem tartozik. Ezért az ön ügyében eljáró bíró úgy döntött, hogy a probléma gyors megoldása érdekében önt száműzzük a bolygóról, és azonnal deportáljuk a Kolóniára."

"Hol van a társam? Ő velem fog jönni" - válaszoltam összeszorított fogakkal. Megmarkoltam a rácsot, készen arra, hogy ha kell, eltörjem, hogy eljussak hozzá. Nem volt gondom azzal, hogy magam mögött hagyjam a Földet. Semmi. A törvényeik és a nőstényeikkel visszaélő hímek, a Kevin-félék baszódhattak meg. Minél gyorsabban elhagytuk Angelával ezt a primitív bolygót, annál jobb.

"Angela Kaurt még mindig kihallgatják" - mondta a nő. "Mint a Csillagközi Menyasszonyok Program megbízott felügyelője ezen a területen, én vagyok a hivatalos összekötő a Koalíció, az emberi rendőrség és Maxim kormányzó között. Az emberek nem akarnak látványosságot egy idegennel, és Nial miniszterelnök sem."

"Basszus. A miniszterelnök tud erről?" Az istenek verjék meg, nagyobb bajban voltam, mint gondoltam. Nial miniszterelnök volt az egész Bolygók Koalíciójának vezetője, a Koalíciós Flotta parancsnoka, és az utolsó szó mindenben. Az ő parancsa volt a kibaszott törvény, ami a flottát illeti. A kolónia pedig az ő fennhatósága alá tartozott, mivel mindannyian veteránok voltunk, akik harcoltunk a kaptárháborúban. Nem mentettek fel minket a kötelességeink alól, és nem küldtek vissza a szülőbolygóinkra. Gyakorlatilag még mindig Nial miniszterelnök közvetlen parancsnoksága alatt álltam.

"Igen. És nem szeretné, ha ez az incidens bármilyen problémát okozna a Menyasszonyok Programban. Ha az emberi nőstények azt hiszik - még ha tévesen is -, hogy valamelyik hímünk gyilkosságot követett el, az önkéntesek száma csökkenni fog, és sok harcos szenvedni fog menyasszony nélkül."

"Hol van a társam?" Megismételtem. El kellett mennem. Gyorsan. Nem kárhoztathattam harcos testvéreimet pár nélkül való életre a seggfej emberi Kevin miatt. "Elmegyek, de a társamat nem hagyom itt."

A tekintetét az enyémen tartotta, nem félt a szavaimban rejlő morgástól. "Nincs letartóztatva. Éppen kihallgatják a tegnap este történtekről, és hamarosan elengedik."

"A hamarosan nem elég jó. Ő a társam" - mondtam, kimondva a nyilvánvalót. "Nem eshet bántódása."

"A társadnak nem esik bántódása, azonban a tegnap esti események elég nagy zűrzavart okoztak. A személy, akit megöltek, nem egy ismeretlen hím volt. Egy prominens állami politikus fia volt."

Hanyagul vállat vontam. "Egy felnőtt férfiért nem a szülei felelnek."

Bólintott egyet. "Ez igaz. A legtöbb esetben. De a halott férfi apja, Colin Barrister, mind pénzzel, mind hatalommal rendelkezik. Nem boldog."

"A fia tragikus balesetben halt meg. Együttérzek a veszteségével. Ez egy tragédia. De a férfi illegálisan tartózkodott Angela Kaur lakrészében, és lopott tőle. Abból, amit megosztott, nem ez az első alkalom, hogy ilyen szégyenteljesen viselkedett. Ha nem lopta volna el a dolgait, nem lenne halott".

"Ez mind igaz. Abból, amit a rendőrség összegyűjtött, a férfinak... szerencsejáték-problémái voltak."

"És más problémái is" - tettem hozzá. Most nem volt itt az ideje, hogy kioktassam ezt a szigorú arcú nőstényt arról, hogyan bánik és gondoskodik egy becsületes hím a párjával, vagy bármilyen nősténnyel, ha már itt tartunk.

"Igen. Colin Barrister azonban nem áll szándékában, hogy a fia problémáit, vagy azt, hogyan halt meg, a világ tudomására hozza. El fogják temetni a történetet, Braun, azzal a feltétellel, hogy te nem vagy itt, hogy ellentmondj nekik."

Összehúztam a szemem. "Ez meg mit jelentsen?"

"Azonnal kitoloncolnak" - jelentette ki Maxim, végre megtörve a csendet. A hangja azt sugallta, hogy nem lesz vita.

Ráfordítottam a tekintetem. "Nem tettem semmit."

"Egy ember halott. Te is benne voltál."

"Ahogy mondtam, Angela Kaur nem tett semmit, csak egy becstelen emberrel üzletelt, aki meglopta őt."

Bólintott. "Igen, tudom. A rendőrség is tudja. Néhány órán belül szabad lesz."

Bólintottam. "Jó. Megvárom őt."

"Ez nem történhet meg."

"Mi?" Megragadtam a rácsot, és az hajladozni kezdett.

"Amint a hír kitudódik, tizennégy napos zárlatot rendelnek el a Földre irányuló és onnan induló minden közlekedésre" - mondta Egara igazgató. "Együtt fogok dolgozni a koalíciós diplomatákkal és a helyi politikusokkal, köztük Colin Barristerrel, hogy ezt a kérdést mindenki megelégedésére rendezzük."

"Nem." Nem. Nem érdekelt, hogy mit mondott az igazgató. Nem érdekelt, mit mond Maxim kormányzó. És a vadállatom sem érdekelte. Angela az enyém volt. Nem hagyjuk itt.

"Ez most már bolygóközi diplomáciai ügy, és minden nem földi polgárt elszállítunk a bolygóról - tette hozzá Maxim. "A koalíciós bolygókkal való kapcsolatok fenntartása érdekében azonnal el kell hagyniuk ezt a helyet. Közvetlenül ebből a cellából fognak transzportálni."

"Nem. Hol van Angela?"

Mielőtt megérthettem volna, mit csinál Maxim, a rácsok felé lépett, és egy transzportjelzőt csapott a mellkasomra.

Lenéztem rá, és a vadállatom tombolt. Kitört a szabadba. Megrántottam a rácsot és rángattam, a társamhoz kellett jutnom, de a rács eltűnt. Ők eltűntek, és én is.

Egyik másodpercről a másikra már nem a Földön voltam, hanem a Telepen, egy transzportpadon.

" Társam. Most" - üvöltöttem Maximra.

Hátralépett, de nem menekült. Felállt és szembefordult velem. "Nem. Nyugtasd meg a vadállatodat, hadúr."

"Nem." Nehezen lélegeztem, ökölbe szorítottam a kezem. Lerohantam a lépcsőn, és a vezérlőhöz mentem.

"Ahogy Egara igazgató mondta, a Földre vezető összes transzportkódot zárolták" - mondta Maxim. "Nem lehet eljutni a bolygóra, amíg Nial miniszterelnök és az emberi kormány meg nem állapodik.

Megpördültem, és rávillantottam a tekintetem.

" Téged száműzlek a Földről. Figyelj, Braun. Figyelj!"

Próbáltam megnyugodni, de lehetetlen volt. A társam nem csak valahol máshol volt az épületben, hanem fényévekre innen. Egyedül. Fegyveres rendőrök vették körül, és nem volt társa, aki megvédte volna.

A vadállatom felüvöltött, és olyasmit éreztem, amit évek óta nem éreztem. Átváltoztam, ott, a közlekedési állomáson. Megakadályoztam, hogy a szörnyeteg darabokra zúzza a vezérlőpultot. Épphogy sikerült. Csak így tudtunk visszatérni Angelához.

" Társam!" Ordítottam.

"Hozd le ide Surnen-t" - parancsolta Maxim. "Most."

A technikus elmenekült.

"A helyzet az egész koalícióra nézve káros lenne, ha elterjedne egy embergyilkosság híre" - próbált megnyugtatni.

"Ártatlan."

Bólintott. "Tudom. De az a politikus seggfej dühös. Gyászol. Valaki mást akar hibáztatni, mint a saját fiát. Elég hatalma van hozzá. Meg fogja oldani. Nial miniszterelnök a legjobb nagykövetét bízta meg azzal, hogy segítsen nekünk. Lord Niklas Lorvar mindent megtesz, amit csak tud. Őt is nemrég párosították egy emberi nősténnyel. Ha valaki meg fogja érteni a helyzeteteket, az ő lesz. Azt mondták nekem, hogy szorosan együttműködik a földi kapcsolataival, hogy újra megnyissák a transzport csatornákat. Nem tart sokáig, Braun. Csak ne veszítsd el az irányítást. Tudja, mi történik, ha elveszíti az irányítást. Angela örökre elveszik számodra."

Az istenek verjék meg. Bassza meg. Igaza volt, és a fenevad tudta ezt. Még a szörnyeteg beleegyezésével is küzdöttem, hogy visszatérjek a normális formámba. Hosszú percek után tudtam beszélni. "Szóval, itt ragadtam. És ő pedig védtelen." Nem tudtam eljutni a Földre. Nem tudtam eljutni a társamhoz. A fenevad megmozdult, és ha nem lett volna bilincs a csuklómon, nem tudtam volna irányítani. Még a bilincsek ellenére is a fenevad volt az, aki kimondta a nevét. "Angela."

"Jól van. Biztonságban van. Ennek nem lesz semmilyen következménye a személyére nézve. Úgy tudom, hogy Kevin Barristerre az ágyában találtak rá, nem reagált. Rohama volt."

Nem tudtam, hogy mi volt ez, de hazugság volt. Leszartam, hogy az emberi kormány hogyan forgatja ki a helyzetet, amíg Angela biztonságban volt.

"Társam."

"Nincs mit tenni."

"Hozd ide." A transzportpadra mutattam.

"Nincs nála a bilincsed. Nincs protokoll."

Lenyúltam, és megérintettem a zsebembe rejtett bilincset, a tömör szál még mindig az övemhez volt erősítve. Csak néhány órája volt, hogy elmentem a lakására, hogy követeljem őt? És most egy másik kibaszott bolygón voltam nélküle. Egyedül. Egyedül volt.

"Ő a társam. Változtasd meg a protokollt."

"Nincs hatalmam. Nincs jogköröm erre. Sajnálom, hadúr." Végigsimított a tarkóján. "Azért küldtelek oda, hogy megtaláld a társad, és most ez történt. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy visszavigyelek a Földre a párodért, de amíg a szállítási tilalmat fel nem oldják, nem tehetek semmit."

Megragadtam a transzportvezérlő állomás szélét, és elrántottam, letépve a padlóról. Szikrák repültek. A vadállatom dühöngött. Üvöltött. Ennyit az irányításról.

Voltak más transzportálópadok is. Ezt meg tudták volna javítani.

És vagy megölöm a transzportvezérlést, vagy egy teljesen integrált Prillon harcossal szállok szembe, akit nem akartam bántani. Maxim több volt, mint a kormányzóm; a barátom volt.

"Ne akard, hogy elkábítsalak, hadúr."

A szavaira megfordítottam a fejem, hogy a vezetőmre meredjek, a kezemmel a fémasztalt fogva. Távol voltam a társamtól, és nem voltam képes visszatérni hozzá. Mit gondolhatott volna? Jól volt? Biztonságban volt?

Kihúzta a fegyverét a combtáskájából. Észre sem vettem, hogy a Földön is nála volt.

"Nem, társam. Lőj le." Nem tudtam eljutni a nőstényemhez, a társamhoz, hogy megvédjem. A fájdalom gyötrelmes volt, az érte érzett félelmem minden másodperccel nőtt, és megerőltette a vadállatom feletti uralmamat. "Tedd meg, mielőtt elveszítem az irányítást."

"A fenébe, Braun." Maximot nem szórakoztatta.

Így már ketten voltunk. Átdobtam a vezérlőpanelt a szobán, majd a kolónia kormányzójának egyetlen jól irányzott lövésével elsötétült a világ.