Grace Goodwin - Maid for the Beast - 12. Fejezet

 


12


Angela


Kimerült voltam. Túlterhelt. Alig tudtam működni, nemhogy gondolkodni. Kevin betört és megpróbálta ellopni a dolgaimat. Gazdag, előkelő családból származott. Nem kellett volna ellopnia a pénzt, amit a nagyapámnak gyűjtöttem. Legalábbis azt hittem. De megtanultam, hogy minél befolyásosabb és híresebb egy szülő, annál valószínűbb, hogy hazudik, hogy elrejtse a hibáit.

Colin Barrister ismert üzletember és politikus volt a környéken. Kevin apja. Elbűvölő és nyájas volt, és olyan dizájner öltönyöket és cipőket hordott, amelyek kifizetése valószínűleg többe került volna nekem, mint egy havi fizetésem. Csak egyszer találkoztam Barrister úrral, és olyan tökéletesen hamis volt, mint a barnító sprayje. Biztos voltam benne, hogy fogalma sem volt arról, hogy mi a nevem, még azután sem, hogy Kevin bemutatott minket egy ünnepi partin. Bólintott, néhány másodpercig érdeklődést színlelt, majd továbbment, hogy egy szenátorral vagy milliomossal vagy valami hasonlóval beszéljen.

A látomás kísértett, mert ekkor láttam meg Kevin arcán a sebezhetőséget. Ez volt az egyetlen alkalom, amikor láttam azt a nyers sebet. Kevin majdnem harmincéves volt, és még mindig próbált megfelelni a kellemetlen szülőnek. Az a tekintet három hét plusz szánalmas randizást hozott Kevinnek, legalábbis én így szerettem gondolni rá. Szomorú, magányos és elveszett volt. Én pedig előszeretettel próbáltam meggyógyítani az összetört dolgokat.

De többé már nem. Végeztem az összetört férfiakkal. A törött idegenekkel. Törött törvények. Belefáradtam, hogy törött dolgok vesznek körül.

Fogalmam sem volt róla, hogy Kevin apja tudott-e a fia szerencsejáték-adósságáról, de nyilvánvalóan Kevin elég kétségbeesett volt ahhoz, hogy lopjon tőlem. Úgy tűnt, hogy Kevinnek több mint elég saját pénze volt, de végül elmondta, hogy a jövedelme zsebpénzhez volt kötve. Pénzt, amit az apja ellenőrzött.

Ettől csak még inkább feljogosította, mint valaha. Az, hogy mindent megkapott, amit csak akart, de felügyelet alatt állt, egyszerre tette lustává és paranoiássá, hogy a rosszalló apja mindent el fog tőle venni. Szégyelltem magam, amiért belesimultam a pazarló életmódjába, ami hamis és üres volt, de végül is dobtam a seggét. Még egy lúzer, akit hozzáadhattam a halomhoz.

Braunig nem volt szerencsém a randizással. De nem én választottam Braunt, hanem ő választott engem. Amikor lehunytam a szemem, még mindig hallottam, ahogy a mély, mogorva hangja kimondja a nevemet.

Alig vártam, hogy újra lássam. Az állomáson azt mondták, hogy Braunt egy Egara felügyelőnő és egy másik idegen vitte el a Telepről. Szóval vártam. A Csillagközi Menyasszonyok Feldolgozó Központjába intézett hívásaimra nem válaszoltak. Senki sem mondott nekem egy átkozott dolgot sem azon kívül, hogy megerősítették, hogy elszállították. Kevin halott volt, mert odáig süllyedt, hogy ellopott egy kibaszott edényt és egy tévét. Újra belerángattak a hanyag életébe. Még ha meg is halt, még mindig szórakozott velem, és most már Braunnal is. A hülye Kevin mindkettőnk dolgát elrontotta. De ennek meg kellett oldódnia. Csak türelmesnek kellett lennem. Braun azt mondta, hogy az övé vagyok. El fog jönni értem. Talán az idegenrendőrségnek is ki kellett volna kérdeznie őt? Talán ezért tartott ilyen sokáig, hogy eljöjjön értem? Vagy talán már megpróbálta, de nem voltam otthon?

A lakásom egy bűnügyi helyszín volt. Megbilincseltek és bevittek a rendőrségre. Órákig kihallgattak, majd hajnal előtt elengedtek. Fogalmam sem volt, mi történt Braunnal, miután az idegen elvitte. Nem a Földről származott. Nem értette a mi igazságszolgáltatási rendszerünket és törvényeinket. Semmi rosszat nem tett, kivéve, hogy ott volt mellettem.

Kérdeztem a körülöttem lévő embereket róla, de senki nem mondott semmit. A zsaruk sem, akik bevittek az őrsre. Sem a nyomozók, akik kihallgattak. Még a kirendelt védő sem, aki mellettem ült és végigkísért a kihallgatáson. Senki sem látott egy hatalmas seggű idegent. Nem tehettem mást, mint hogy elvitettem magam a szállodába, és felvettem az új alkalmazottaknak fenntartott egyenruhák egyikét. Feltöltöttem a kocsimat, elindultam a VIP emeletre, és Braun szobájával kezdtem. Beszélni vele. Talán ott aludt. A gondolattól, hogy bemászom a nagy ágyába, és a karjaiba kuporodom, majdnem nyöszörögtem.

Munkához láttam, megrakodtam a kocsimat.

"Hallottad?" Tina kérdezte, miközben elhaladt mellettem az alagsor egyik szervizfolyosóján.

Átrendeztem egy halom összehajtogatott törölközőt a kocsimon, hogy ne essenek le. "Mi az?" A vállam fölött rápillantottam. A szemei tágra nyíltak és ragyogtak, és szinte vidámnak tűnt.

"Van egy új agglegény vadállat!"

Elhallgattam, nyeltem egyet. "Micsoda?"

Megvonta a vállát, de a mosolya nem csúszott el. "Hallottad, amit mondtam."

"Igen, de... mit?" Nem. Ez nem volt lehetséges, ugye? Hol volt Braun?

Balra és jobbra nézett, és én elfelejtettem levegőt venni. "Roderick Jantól hallotta, aki Juliótól hallotta, aki reggelit szállított a műsor producereinek. Ennyit tudok, de most hívják össze az összes versenyzőt, hogy mindenkit tájékoztassanak."

A lakásomon Braun azt mondta, hogy már nem dolgozik a műsorban, de ez még azelőtt volt, hogy letartóztattak volna minket. Nos, nem letartóztattak. Kihallgattak. Bilincsben. Ha már nem volt a műsorban, akkor lehet, hogy azért, ami Kevinnel történt? De ha én szabadon távozhattam, akkor Braun is. Ő ártatlan volt. Még csak hozzá sem ért Kevinhez. Istenem, Kevin Barrister kellett, hogy legyen az egyetlen olyan szerencsétlen fickó, aki szó szerint megölte magát egy síkképernyős tévével.

A karjára tettem a kezem. "Hol van a találkozó?"

A szemei kitágultak a szemüvege mögött. Idősebb volt, ötvenes évei közepén, két kis unokával és egy férjjel, aki imádta őt. "Milyen szobákat takarítasz ma?"

Elővettem a papírlapot a listámmal, ő pedig elkapta tőlem, és átfutotta.

"A Beachcomberben" - mondta, és intett a kezével. "Menj, derítsd ki, mi a helyzet, és én elkezdem a te szobáidat. De azonnal gyertek hozzám, ha megtudtátok."

Egy energiakitörés hatására megöleltem. "Köszönöm!" Kiáltottam, miközben végigrohantam a párás folyosón, hogy a lépcsőn felmenjek a második emeleti kis konferenciaterembe. Odabent pánikba estem. Egy új agglegény? Ennek semmi értelme.

Ahogy a zárt ajtók előtt álltam, vettem egy mély lélegzetet, majd még egyet. A szívem hevesen kalapált, és nem tudtam csak úgy berontani egy szobába. Az volt a dolgom, hogy láthatatlan legyek, és úgy is kellett viselkednem. Annyira kinyitottam az ajtót, hogy be tudtam préselődni rajta, aztán a sarok felé fordultam, ahol a vízállomás volt. Úgy tettem, mintha a használt poharakat rendezgetném, miközben titokban figyeltem. És hallgatóztam.

Körülbelül ötven ember volt a kisebb rendezvényteremben. A teret egy konferenciához rendezték be, a széksorok egy asztallal szemben álltak, amelyen három mikrofon és három szék volt láthatóan az előadóknak beállítva. Mind a huszonnégy versenyző ült, bár nem szántam időt arra, hogy megszámoljam a fejeket. Valószínűleg a műsor stábja töltötte be a többi helyet. Felismertem Chet Bosworth-ot, aki egy férfival és egy nővel állt mindannyiukkal szemben.

"Késni fog a produkció" - mondta a férfi, és feltételeztem, hogy ő a producer. Chetre pillantott. "Hosszabb, mint amilyen már volt. Legalább két hetet."

"De tényleg új fenevad lesz?" - szólalt meg az egyik nő.

"Igen. Ő egy atlani hadúr, akárcsak Braun. A kolónia kormányzója még nem árulta el a végleges kiválasztott nevét, de ő lesz minden, ami Braun volt, és még annál is több."

Felhorkantam. Ez nem lehet igaz. Sajnálom, titokzatos atlani fickó, de nem. Senki sem volt jobb Braunnál.

"Az új hadúr közvetlenül a Kolóniától érkezik a forgatás kezdetének napján" - mondta a nő, majd megköszörülte a torkát. "Nem lesz másra ideje, mint átöltözni, és egyenesen a forgatási stúdióba sétálni."

"Micsoda? Miért?" Többszörös zúgolódást, a döbbenet mormogását és egy csomó félbehagyott kérdést hallottam.

"Nem akarunk még egyet elveszíteni. Ez kettőből kettő." Az egyik női hang mondta a szavakat, és rájöttem, hogy igazak. Wulf Oliviának. És most Braun nekem. Ennyi gyönyörű nő, és még egyetlen egyezés sincs. A műsor producerei biztos dühösek voltak.

A beszélő nő felemelte a kezét csendre intve, és a kis csoport engedelmeskedett. "Több hadvezérrel is beszéltem egy konferenciahíváson, és biztos vagyok benne, hogy bármelyikük kitűnő csere lenne a műsorba".

"De mi van Braunnal?" - kérdezte egy másik.

Igen, mi van Braunnal? A szívem a torkomban akadt, miközben a válaszra vártam. Braunnak most éppen aludnia kellene, ferdén elterülve a lakosztálya nagy ágyán.

"Braun hadúr megtalálta az igazi párját, és visszatért a kolóniára."

Megdermedtem. Megpróbáltam nyelni. Most egyenesen a producerre bámultam, és még csak nem is tettem úgy, mintha bármit is tennék, csak hallgattam.

"Megtalálta a párját?" A 1214-es szoba volt az, aki megszólalt. A többiekkel ellentétben ő felállt, amikor feltette a kérdést. Karcsúnak és tökéletesnek tűnt. És ribancosan.

Chet Bosworth megköszörülte a torkát, felemelte a kezét, mintha meg akarná dörzsölni a szemét, aztán gyorsan leejtette. "Igen."

"Úgy érti, hogy párja van?" - kérdezte, majd a körülötte álló többi hölgyre pillantott. Suttogások kezdődtek.

"Megtalálta a menyasszonyát, szóval igen" - mondta a férfi producer. "Elvette a párzási bilincsét, és most viseli. Kikerült a piacról, hölgyeim. De nem kell aggódni, már úton van egy másik legfelkapottabb agglegény".

Mindenki egyszerre kezdett el beszélni.

Braun megtalálta a párját.

Braun megtalálta a párját.

Braunnak megvan a párja.

Visszament a kolóniára.

Istenem, hogy nem az első járattal ment el a városból. Nem. Elszállt a Földről. Az "elment" azt jelentette, hogy tényleg, tényleg elment.

A szívem keményen és nehezen dobogott. Aztán megreccsent. Elhagyta a bolygót? Megtalálták a párját? De mi van velem? Mi lesz... mindazzal, amit megosztottunk? A szexszel? A látogatás Howarddal?

"Ez nem igazságos" - mondta a 1214-es szoba. Talán még a lábával is a szőnyegre taposott, de nem láttam a teste alsó felét, hogy biztos legyek benne.

Most az egyszer teljesen egyetértettem vele. Ez nem volt igazságos, de nem tehettem semmit ellene. Megtalálta a párját. Az igazi társát. Chet így hívta őt. Az igazi, mint az egyetlen, a végzet, az élete szerelme, a végzet párja.

Ezzel nem tudtam versenyezni.

"Hogyan?" - kérdezte. "Úgy értem, ott volt a szállodában mindannyiunkkal. Mikor találkozhatott valaki mással?"

Chet felsóhajtott, és reménytelen mozdulattal felemelte a kezét. "Nem vagyok szakértője az idegeneknek, hölgyeim. Nyilvánvaló, hogy a műsornak nem sok szerencséje volt velük, különösen azok után, amit Wulf hadúr tett a forgatáson. Ha Braun megtalálta a párját, akkor biztosan értesítették. Feltételezem, hogy a Csillagközi Menyasszonyok Programon keresztül tesztelték és párosították. Csak annyit tudok, hogy ma reggel kaptam egy hívást, amelyben közölték velem, hogy eltűnt, visszatért a kolóniára, hogy a párjával legyen, és hogy jönni fog a helyettese."

Fogalmam sem volt róla, hogy igazat mond-e vagy sem, mert ha volt valaki, aki aljas és olcsó volt, az Chet volt. De a producerek nem tagadtak semmit. Őket csak a műsor, a gyártási ütemterv érdekelte. Ha Braun még mindig itt volt, vele mentek volna, nem várták volna meg, amíg egy új agglegény fenevadat találnak. Túl lusták voltak az ellenkezőjéhez.

Újra elkezdődött a beszélgetés, ezúttal hangosabban. Nem én voltam az egyetlen, aki megdöbbent. Reméltem, hogy én voltam az egyetlen, aki Braunnal volt. Aki elvitte őt, hogy találkozzon a szüleivel. Aki lefeküdt vele. Aki a zuhanyzómban dugott vele. És a kanapémon. És a padlón. És az ágyam oldalán. És az ágyamban. Én voltam az egyetlen, aki úgy aludt, hogy a nagy karjai átöleltek, és elhitették velem, hogy minden jó, boldog és szerelemmel teli lesz.

És én elhittem ezt a hazugságot, még azután is, hogy letartóztattak minket. Hittem benne.

A nő a bejáratnál megcsóválta a fejét, és vállat vont. "Hölgyeim, ha Braun megtalálta volna a párját, akkor veletek sosem működött volna. Az itteni földi srácokkal ellentétben az atlaniak tudják. A fenevadjuk tudja. Örüljetek neki, de izguljatok, hogy egy új hadúr lehet a tiétek."

A beszélgetés ismét felpörgött, de most már izgalom volt benne. Braun már régi hír volt. Kiment a szemünkből, kiment a fejünkből. Ha nem volt esély a párosításra, akkor végeztek vele.

Ez azt jelentette, hogy én is végeztem?

"Még csak el sem búcsúzhatunk?" - kiáltotta valaki.

Igen, én legalább el akartam köszönni. Nem igaz?

Az elöl álló trió egymásra nézett. "Már visszaszállították a kolóniára. Nincs szó arról, hogy valaha is visszatérne a Földre."

Ó. A mindenit! Istenem.

Az egyik pohár kicsúszott az ujjaim közül, és leesett a padlóra. A szőnyeg tompította a hangot, de néhány fej felém fordult. Visszafogtam, aztán kisétáltam a szobából a szolgálati lépcső felé. Az elhagyatott volt, de hallottam odalent az edények csörömpölését. A salakos falnak támaszkodtam, és mély levegőt vettem. Próbáltam rájönni, mi folyik itt.

Braun a kolónián volt. Fényévekkel arrébb. Nem jött vissza. Megtalálta a párját. Talált egy párt.

Erre gondolt az előző este? Amikor beengedtem a lakásomba, azt mondta, hogy mondani akar nekem valamit. Észrevettem a nagy, gyönyörű bilincseket a csuklóján, de reméltem, hogy miattam viselte őket.

Vissza a falhoz, lecsúsztam, amíg le nem ültem a legfelső lépcsőfokra, és zokogtam. Olyan ostoba voltam. Soha nem dugott meg a vadállatával. Ez volt az egyetlen dolog, aminek soha nem volt értelme. Annyiszor megérintett, átölelt, és elélveztem a farkán, sosem engedte ki a vadállatát. Nem úgy, mint amikor Wulf hadúr szétverte a stábot, és élő adásban, egy zárt ajtóhoz szorította az új társát. Braun soha nem vesztette el így az önuralmát. És most már tudtam, miért.

Nem voltam az övé. A férfi talán élvezte a testemet, de a vadállatát nem érdekelte.

Most már nem volt ott. Örökre eltűnt. Elment a bolygóról. Azt mondta a rendőrnek, hogy már nem volt a showban.

Azért jött át, hogy elmondja, hallotta, hogy találtak egyezést? A tévéműsor előzeteséből tudtam, hogy a Csillagközi Menyasszonyok Program évekkel ezelőtt tesztelte őt, de nem találtak egyezést.

Mostanáig. Azért jött át, hogy udvariasan megmondja ezt nekem?

Persze, hogy elment, amint tudott. Elment hozzám, hogy elbúcsúzzon, de a Kevinnel történt balhé feltartotta. Istenem, majdnem nagy bajba került, ami miatt nem tudott volna a párjához menni. Hogy hazamenjen.

Homlokomat a térdemre támasztottam. Nem voltam az övé. Nem tartoztam Braunhoz. Valami más nőstényé volt. Most együtt voltak? A párját a Földről szállították át, hogy a kolónián találkozzon vele? Vagy a nő egy másik bolygóról jött? Egy idegen nő? Egy ember? Magas volt? Gyönyörű volt? A bilincsek már a csuklóján voltak? A vadállat megnyugodott és boldog volt a nővel? Megdugta és magának követelte, miközben én itt ültem és sírtam a lépcsőházban?

Persze, hogy így volt. Ő volt a tökéletes párja. Mindent tudtam a Menyasszonyi Programról, hogy milyen közel tökéletesek voltak a párosítások. Braun esetében sem lesz ez másképp.

Braun.

Könnyek égtek a torkomban, túl gyorsan gyűltek össze, hogy mind kijussanak a szememből.

Két napja ismertem őt, és teljesen összetörtem. Összetört a szívem. Elveszett.

Azt hittem - ostoba módon -, hogy van köztünk valami kapcsolat. Hogy amit megosztottunk egymással, az különleges volt.

Még csak el sem köszönt.


* * *

Braun, A börtön, A kolónia


"Visszamegyek a Földre", mondtam, és a rácshoz rohantam. A cellában ébredtem, ez a cella több mint elég erős volt ahhoz, hogy bezárva tartsa bennem a fenevadat.

"Nem teheted." Maxim kormányzó ott állt a cellám előtt, emberi társa, Rachel, és a segédje, Ryston kapitány, őt kísérte. Rachel átkarolta az egyik karját, és a fejét neki támasztotta, mintha valamiféle támaszt nyújtana.

"Engedjetek ki innen!"

Megrázta a fejét. "Addig nem, amíg meg nem hallgatsz. Sajnálom, hogy elkábítottalak, de nem hagytál más választást. Négy ember kellett ahhoz, hogy idevonszoljam a segged." Meglengette a kezét. Amióta a Kolónián voltam, még sosem láttam, hogy a fogdát használták volna.

Egészen mostanáig.

"Nem tettem semmi rosszat. Meg kell védenem a társamat." Rachelre néztem, abban az esetben, ha nem tudta volna, hogy a társam egy hozzá hasonló emberi nőstény. Talán abban reménykedtem, hogy az én nevemben észhez tudja téríteni a makacs prilloni társát. "A társam Angela Kaur, és még mindig a Földön van."

"Braun, ahogy már mondtam, annak az embernek a halála bolygóközi incidenst okozott. A Föld minden közlekedést lezárt, amíg a dolgok nem rendeződnek. Emiatt minden Földre irányuló szállítást leállítottak."

"Az az ember egy semmirekellő volt, aki meglopta a társamat. Verbálisan bántalmazta a társamat."

Maxim szeme összeszűkült, és ökölbe szorult a keze. Ő sem szerette jobban, ha egy nőt bántanak, mint én. "És jó kapcsolatai is voltak."

"Ha a földi igazságszolgáltatásban van valami becsületbeli érték, akkor ez nem számítana."

Rachel felsóhajtott, én pedig a kis nőstény felé fordultam. "Ez igaz, Braun" - motyogta. "Sajnos mégis számít. A hatalommal és pénzzel rendelkező emberek szinte bármit megúszhatnak. Nem mindig, és vannak jó emberek, akik harcolnak ellenük, de a Föld nem tökéletes. Messze nem az."

"A Föld problémái nem az enyémek. Nekem a társamhoz kell mennem."

Maxim lenézett a lábára, majd visszanézett rám. "Tudom. Dolgozom rajta Egara felügyelővel. A diplomáciai körökön kívülre megyünk. Ha meg tudjuk valósítani, akkor meg fogjuk."

"Ha?" Kezdtem elveszíteni az eszemet. A vadállatom tombolt, a lázam a határra sodort. A vadállatom ellenem nyomult, és én növekedni kezdtem.

"Állítsd le azt a vadállatot."

"Nem", ellenkeztem.

Maxim rávillantotta a tekintetét.

Visszavillantottam.

"Nem tehetek semmit, amíg nem nyitják meg újra a közlekedést."

"És az mennyi idő lesz?"

"Legalább tizennégy nap."

"Komolyan mondod?" Lehajtott fejjel a párzási bilincsemből érkező fájdalomra koncentráltam. Ez a fájdalom Angela volt. Egy emlékeztető, hogy ő az enyém. Valódi volt. Odakint volt, és szüksége volt rám. Soha nem érném el, ha elveszíteném az irányítást. "Ígérd meg, hogy biztonságban van. Esküdj meg nekem."

Bólintott. "Prime Nial tudta, hogy ideges leszel. Annak ellenére, hogy mindenkit elhurcoltak a Földről, kijelölt egy Everian Elit Vadászt, aki a Brides tesztközpontban állomásozik, hogy vigyázzon rá, amíg el nem tudjuk vinni a bolygóról. Megvédik, és mivel a férfi törvényesen nem tartózkodhat a Földön, ő - és mindenki más a bolygón - nem is fogja megtudni, hogy ott van."

A fenevadam nem volt boldog, de a hír, hogy egy elit vadász őrzi őt, megnyugtatta annyira, hogy gondolkodni tudjak. És figyelni.

"Mennyi ideig?"

"Nem tudom. Remélem, Lord Lorvar olyan ezüstnyelvű, mint ahogy Nial fővezér állítja. Mindent megteszek, amit csak tudok. Azért küldtelek oda, hogy megtaláld a társadat. Nem fogom megtagadni tőled. De türelmesnek kell lenned."

Morogtam. "A vadállatom nem türelmes."

Sóhajtott. "Tudom. Kiengedlek innen, de nem akarom hallani, hogy egy Prillont és két Viken-t az orvosi egységbe küldtél, akik a gödörben harcolnak, hogy kivéreztesd a dühödet."

"Párzási láz."

"Nem érdekel. Vagy összeszeded magad, vagy elveszíted őt. Hallasz engem, hadúr?"

A szavai igazak voltak, és egy nyögéssel válaszoltam. Hallottam őt. Nem tetszett, de hallottam.

"Elküldelek a következő küldetésre, amihez szükség van egy ilyen képességű atlanira. Inkább te tépd le a fejeket a Kaptárról, mint a harcoló harcosaim a harci gödörben."

Megint morogtam. A gondolat, hogy harcba szálljak és elpusztítsam a Kaptárat, megszelídítette a vadállatom. Kissé. Angela jutott eszembe a Földön. Egyedül. Nem volt lehetőségem beszélni vele, megmagyarázni. Hogy elmondjam neki, hogy ő a társam. Hogy a bilincsemet neki szántam. Ha az a lúzer nem lett volna a lakásán, most az enyém lenne. Itt lenne velem.

Ha az a becstelen hím, Kevin, nem lenne már halott, újból letépném a fejét a válláról, amiért távol tartotta a társamat.

Odamentem a rácshoz, és szembenéztem Maximmal, ahogy a Földön is tettem. "Azt teszem, amit mondasz. Addig folytatom a vadállatom megszelídítését, amíg vissza nem juttatsz a társamhoz. De valamit meg kell tenned értem."

Felvont egy sötét szemöldököt, karjait keresztbe fonta a mellkasán.

"Angela Kaur nagyapja" - mondtam. "A neve Jassa Singh Kaur. Ő egy harcos. A maga nemében hadúr. Harcolt az ellenséggel. Elvesztette az egyik lábát, de élve megúszta."

Maxim felemelte az állát. Megértette a becsületes harcost.

"Nem érzi jól magát. Nem hiszem, hogy fel fog épülni a betegségéből, mivel a Föld primitív, és Angela azt mondta, hogy a gyógyszere drága és valószínűleg hatástalan. ReGen pálcára van szüksége."

"Én nem tudok..."

"Egara felügyelő tud" - vágtam közbe. "Biztos vagyok benne, hogy van egy a Brides tesztközpontban. Azt akarom, hogy rajta használják. Gyógyítsa meg a veteránt. Kötelességem enyhíteni Angela szenvedését. Ő egy becsületes harcos, és ő gyengéd szívvel szereti őt. Ha a férfi meghal, a lány szíve összetörik, és nem tudom elviselni, hogy fájdalmat érezzen. Nem, amikor egy olyan egyszerű dolog, mint egy ReGen pálca, meg tudja gyógyítani az öreget."

Maxim tanulmányozott engem. "Kész."

Bólintottam. "Vigyen fel a következő Földre tartó transzportra. Addig is, küldj el egy küldetésre. Meg kell nyugtatnom a fenevadat, különben az atlani kivégzőterembe kerülök helyette."