Grace Goodwin - Maid for the Beast - 13. Fejezet

 


13


Angela - Két héttel később


A rendőrség két nappal az eset után átadta a lakásomat. Két nappal azután, hogy Braun elment. Kizárt, hogy az első éjszakán a szüleimmel maradhattam volna. Túl sok kérdést tettek volna fel, és én nem tudtam volna válaszolni, pedig a szállodában hallgatózva többet tudtam, mint a legtöbben. Csak be akartam bújni az ágyba és sírni. És sírni.

Mivel a legjobb barátom, Casey még mindig Párizsban volt, beengedtem magam a lakásába - már évszázadokkal ezelőtt kulcsot cseréltünk -, és három napig ott maradtam. Beteget jelentettem a munkahelyemen, mert kizárt volt, hogy a VIP-padlót takarítsam, és hallgassam a versenyzők pletykáit. Bár szerettem volna lógni a suliból, nem tehettem meg. Olyan messzire jutottam, és olyan sokáig tartott, hogy nem akartam most elszúrni a diplomámat.

Csak azért, mert egy idegen levett a lábamról, több orgazmust adott, mint amennyit számon tudnék tartani, és boldoggá tett mindössze két rövid nap alatt, nem jelenti azt, hogy Miss Havishamként fogok élni a padláson egész hátralévő életemben.

Lezuhanyoztam és összeszedtem magam. Elmentem az órára.

Aztán visszamentem dolgozni. Vissza a lakásomba, ahonnan ki akartam költözni, amint lejár a bérleti szerződésem. Bármerre néztem, mindenhol Kevinre gondoltam. És ami még fontosabb, Braunra gondoltam.

Egy hétig visszatartottam a szüleimet, de amikor a tévében hallottak a leendő agglegénycseréről, fel kellett hívnom őket, és megmagyarázni az egészet. Amitől megint elsírtam magam, de összeszedtem magam, és eszembe jutott, hogy Braun most boldog a párjával. Megérdemelte a boldogságot azok után, amit túlélt. Emlékeztem az integrációkra, amiket mutatott nekünk, a történetekre, amiket az elfogásáról mesélt. Hogy hogyan szökött meg.

Ha valaki megérdemelt egy társat, gyerekeket és egy teljes életet, az Braun volt. Az fájt, hogy nem velem volt. Önző voltam, hiszen csak két napja ismertük egymást. Két nap, és azt vártam, hogy az enyém legyen!

Most ki volt a hülye? Én.

Szóval túlléptem minden szomorú szarságomon, és visszamentem dolgozni, az iskolára koncentráltam. Az életre.

Tina akkor találkozott velem, amikor a műszakom előtt a kocsimat pakoltam. "Az biztos, hogy nem hiányoznak azok a versenyzők" - mondta, és elkeseredetten sóhajtott. "Okos húzás volt a producerektől, hogy hazaküldték őket, amíg az új agglegény fel nem bukkan. Istenem, ki gondolta volna, hogy huszonnégy nő ennyire nyafogós tud lenni?"

Elmondta, hogy azért nyafogtak, mert Braun talált magának párt, vagy azért nyafogtak, mert egyikük sem volt az. Akárhogy is volt, egy forró káosz volt.

Megrázta a fejét, én pedig egy apró mosolyt csaltam rá. Örültem, hogy elkerültem azokat a nőket, bár amint megérkezik az új agglegény a Telepről, a szállodában megint őrület lesz.

Egy apró mosolyt küldtem neki.

"Mi a baj? - kérdezte, és megveregette a vállamat.

Nem meséltem neki rólam és Braunról, és nem is terveztem. Ez volt az én titkom, az a két nap, amire úgy gondolok vissza, mint... varázslatosra. Vadnak. Pokolian forrónak. Miamiban nem voltak hideg téli éjszakák, hogy ezek a gondolatok melegen tartsanak, de én még mindig azt akartam, hogy Braun az enyém legyen. Csak az enyém, még ha csak egy kicsit is. Nekem is kedvem lett volna nyafogni.

"Semmi, csak nem érzem jól magam."

Hümmögött. "Milyen emeleted van?"

Elővettem a cédulámat a takarítandó szobák listájával. "Hatos."

Egy pincér tálcát tolt el mellettünk a szervizlift felé. Fintorogva néztem. "Istenem, ezeknek a tojásoknak szörnyű szaguk van."

Tina az orrába tolta a szemüvegét, és rám nézett, aztán felnevetett. "Édesem, ha nem tudnám jobban, azt mondanám, hogy terhes vagy. Az unokahúgom, Carla mindenféle szagoktól kiakadt, amikor a kis Michael megszületett." Megrázta a fejét, és elsétált, tolta a kocsiját a hosszú folyosón az épület déli oldalán lévő szervizlift felé.

Megdermedtem, egy halom mosdókendővel a kezemben.

Terhes? Mintha.

Letettem őket a kocsi alsó polcára, aztán megdermedtem.

Szent szar!

Otthagytam a kocsit, a HR-osztály előtti falhoz mentem, ahol egy naptár volt, megálltam ott, és bámultam. Huszonhat, huszonhét... harminchárom, harmincnégy.

"Ó, Istenem" - suttogtam, és a számra tettem a kezem.

Késett. Soha nem késett még. Fogamzásgátlót szedtem! Nem lehettem terhes, mert ez volt a tabletta feladata.

De mégis az voltam. Tudtam, hogy terhes vagyok. És néhány napig elfelejtettem bevenni a tablettát. Azokban a napokban, amikor Braunnal voltam, és az azt követő két napban, amikor a rendőrség a nyakamban lihegett, és Braun elhagyott az egyetlen igazi párjáért az űrben.

Annyira hiányzott, hogy úgy éreztem a mellkasomban, mintha egy motorkerékpár parkolna rajtam.

Ekkor tört rám a hányinger, és a folyosó végén lévő mosdóba rohantam, épp időben értem oda. Amikor végeztem, visszamentem a HR-eshez, bementem az irodába, és elmondtam nekik, hogy épp most hánytam. Kiszorítottak az ajtón, mert pánikba estek, hogy talán valamilyen gyomorhurutot terjesztek.

Igen, de nem volt fertőző. Tudnom kellett. Elmentem a legközelebbi gyógyszertárba, vettem három terhességi tesztet és egy üveg jeges teát, hogy hazafelé menet elkortyolgassam.

Harminc perccel később megkaptam a választ.

A fürdőszobám csempézett padlóján ülve elővettem a mobilomat, és felhívtam Caseyt. "Terhes vagyok."

Valahogy így.

"Szent szar" - suttogta. "Megbeszélésen vagyok, különben már ott lennék. Találkozzunk ma este hétkor nálam, és akkor mindent elmondhatsz."

"Oké" - mondtam, a hangom halk volt, és egy könnycsepp csúszott le az arcomon.

"Minden rendben lesz. Majd kitalálunk valamit."

A megnyugtatása gyenge volt, és fogalmam sem volt róla, hogyan lesz minden rendben.

Terhes voltam. Egy idegen gyerekkel.

Szent ég. Kibaszott... Picsába. Egy idegen babát hordtam ki. Egy idegent, aki valaki mással volt párosítva. Egy idegen, aki nem akart engem.


* * *

Braun - A kolónia, szállítóterem


Leléptem a transzportpadról, hogy közvetlenül a kormányzó előtt álljak.

"Nos?"

A transzporttechnikusra nézett, aki bólintott, majd vissza rám.

"Örülök, hogy el tudtad hagyni a csoportodat" - mondta, miközben szemügyre vette a harci páncélomat és a fegyvert, amit csak most dugtam a combtáskámba.

"A comm-od azt mondta, hogy eljuthatok a Földre" - emlékeztettem. "Áttörtem a kaptárkatonák egy szintjén, és eljutottam a Nexus Egységhez, amely az egész csoportot irányította. A feje már úton van az IC felé."

Maxim keresztbe fonta a karját a mellkasán, és határozottan morgott egyet. "Talán ha minden harcos ilyen motivált lenne, a háborúnak vége lenne."

Nehezen lélegeztem, de nem a csatától, hanem a kapott üzenettől. Azonnal vissza kellett térnem a kolóniára, hogy a Földre szállítsanak.

Tizenhat napba telt, mire visszavitt az Angelához. Kurvára itt volt az ideje. A fenevadam ez idő alatt négy különböző küldetésen tolt végig minket, de én alig maradtam épelméjű.

"Most már el is mehetek?"

Maxim válla fölött átpillantva ott volt Bahre hadúr és öt másik atlantiszi. Bólintottak nekem, és felmentek az emelvényre.

"Egara Wardennel dolgozom, azzal az emberrel, akivel akkor találkoztál, amikor Floridában bebörtönöztek. Lord Lorvar, Prime Nial nagykövete személyesen rendezte a kérdést..."

"Nincs semmilyen probléma. A fickó megölte magát."

"-eléggé ahhoz, hogy Bahre vagy egy másik hadúr folytathassa az Agglegény Szörny programját. Közöltük az emberi hatóságokkal, hogy a további hadurakat elküldtük, hogy őrként dolgozzanak a feldolgozóközpontban."

"És?"

"És te csatlakozol hozzájuk. Nem szerepelsz a hivatalos szállítási listán, de ti, atlaniak mind olyan nagyok vagytok, hogy ha még egyet hozzáadunk a szállításhoz, az nem fog feltűnést kelteni."

"Hét hadvezért szállítasz a Földre, és azt hiszed, hogy senki sem fogja észrevenni?" Kérdeztem. Ez egy kicsit őrültség volt.

"Az egyikük - és szabadon választhatnak azok közül, akik mennek - egyenesen a Agglegény Szörnyeteg tévéműsorba megy, és ott vesz részt. A többieknek a Brides tesztközpontban kell maradniuk."

"Nincs szükségem öt hadúrra, hogy segítsen nekem megtalálni Angelát."

Maxim valóban felkacagott, ami ritka látvány volt egy mogorva prilloni harcos arcán. "Olyasmit csinálnak, amit a párom sétakocsikázásnak hív."

"Hova sétálnak?" Felnéztem Tane hadúrra, Bahre-re és a többi barátomra, akiket itt szereztem. "Nem sokat lehet sétálni. Különösen Miamiban. A város zárt, és mocsárszaga van."

Tane elvigyorodott. "Megyünk, és keresünk társakat."

Bahre közbeszólt. "Neked és Wulfnak bevált. Remek nőstények. Méltó társak. Belefáradtunk a várakozásba."

Most én voltam az, aki kuncogott. "Az emberek nem fognak örülni, ha megtudják, hogy szélhámos hadurak járkálnak a bolygójukon nőstényeket keresve."

Maxim keresztbe fonta a karját. "Ezért nem kértünk engedélyt."

A mosolyom őszinte volt, ahogy felsétáltam a szállítóperonra, hogy csatlakozzam a barátaimhoz. Az első mosolyom tizenhat nap óta. "Jó vadászatot!"

"Köszönöm" - felelte Tane. A többiek némán vigyorogtak rám, miközben Maxim beszélt.

"Egara felügyelő vár rád, Braun. Amint megérkezel, azonnal Angela Kaurhoz visz téged. Négy órád van, hadúr. Négy óra, hogy bilincset tegyél a társadra, és visszaszállítsd vele. Ezután az ablak ismét bezárul, és nem tehetek semmit. A bürokraták még mindig vitatkoznak, és nem tudom, mikor leszünk képesek újra megnyitni a transzportot. Jelenleg csak Lord Lorvar intézkedhet a szállításról."

"Négy óra?"

A férfi bólintott.

Nem kellett többet mondanom. Bahre hátba vágott, én pedig a technikusra néztem. "Menjünk."

"Hadúr", szólt Maxim.

Ránéztem, és ő felém dobott valamit. A társam bilincsét. Könnyedén elkaptam őket. Basszus, a Földre mentem volna, és elfelejtettem volna őket. Nem vittem magammal a csatába, így hálás voltam, hogy Maxim elhozta őket a szállásomról.

"Köszönöm" - mondtam a vezetőmnek, majd a technikusra néztem. "Transzportálj most."

A technikus nagy szemekkel és ijedten nézett felém, majd a vezérlővel babrált. Éreztem a rezgést és a sistergést; aztán a Földön voltunk.

Hála az égnek!

Ahogy Maxim mondta, Egara igazgató várt rám. Pontosan úgy nézett ki, mint két héttel korábban. Ugyanaz a frizura, ugyanaz az egyenruha. Odasétáltam hozzá, figyelmen kívül hagyva Bahre-t és a többieket. Nekik is megvolt a maguk személyes ügye.

Ahogy nekem is.

"Warlord Braun. Örülök, hogy újra látom. Ha követsz, elviszlek a társadhoz."

Egy apró mosolyt küldött felém, de nem időzött tovább. Feltételeznem kellett, hogy felismerte, mennyire fontos az itt a Földön töltött kevés időm. Elsétált, én pedig követtem.

Odakint megkönnyebbültem. Az ég sötét volt, a csillagok legapróbb szórványa látszott, és még csak a töredéke sem volt annak, amiről tudtam, hogy odakint létezik. Fogalmam sem volt, mennyi az idő, de reméltem, hogy a sötétség azt jelenti, hogy Angela már alszik. Azt kívántam, bárcsak az ágyában találnám. Meztelenül, készen arra, hogy kihasználják. A vadállatom izgatott volt, és alig várta, hogy a társunkhoz jusson. Tizenhat nap óta először nem üvöltött, hogy ölni vagy csonkítani akar. Baszni akart.

"Elnézést a kocsim mérete miatt."

A kis jármű csipogott, amikor megnyomott egy apró gombot a kezében. Kinyitottam az ajtaját, aztán megkerültem, és bemásztam az anyósülésre, ahogy a társamnál is tettem. Le se szartam, hogy a térdem az orromban volt. Csak reméltem, hogy ez a kis gép gyorsan tud mozogni.

"Ez nem egy jóváhagyott küldetés. Hivatalosan nem vagy itt a Földön, így nem tudtam neked szállást biztosítani."

"Hálás vagyok minden segítségért, amit felkínál."

Nem mondtunk többet, csak áthajtottunk a városon. Amikor azonban megállt a kocsival, nem láttam Angela ismerős szállását.

"Első emelet. Ebben az épületben. Négyes szám az ajtón." Arrafelé néztem, amerre mutatott. "Én itt maradok a kocsiban." A műszerfalon lévő órára nézett. "Három óra harmincöt percük van a szállítási ablak bezárásáig. Addigra már nem leszel itt."

Szúrós pillantást vetett rám, és el kellett gondolkodnom azon, hogy vajon vannak-e gyerekei, vagy valamilyen parancsnok volt. Semmi habozás nem volt a részéről, amikor velem, egy párzási lázban lévő atlani hadúrral foglalkozott.

"Ez nem Angela otthona."

"Nem, nem az. Nem kockáztathattam, hogy lemaradjak róla, ezért egy barátommal lenyomoztattam a mobilja jelét. Itt van. Bízz bennem."

Néhány másodpercig csendben ültem, és az épületet bámultam, ahol a társam biztonságban várt rám. Biztonságban. Olyan adóssággal tartoztam az Elit Vadásznak, aki vigyázott rá, amit soha nem tudtam volna visszafizetni.

"Itt van a Vadász?" Kérdeztem.

Megvonta a vállát. "Fogalmam sincs. Tudod, milyenek. Mint a szellemek, amikor csak akarnak."

"Angela nagyapja?"

Most tényleg rám nézett, és a tekintete most először volt lágy, mióta megismertem. Egészen gyönyörű volt, és azon tűnődtem, miért nincs párja, aki megvédi.

"Elintéztem a kérésedet. Jassa megesküdött, hogy nem szól egy léleknek sem. Meggyógyult." A tekintete rólam a lakásra tévedt. "Angela szíve nem fog összetörni az én felügyeletem alatt."

"Köszönöm."

Nem szólt semmit, ezért bólintottam, és kiszálltam a kis kocsiból.

Ideje, hogy Angela az enyém legyen.