Grace Goodwin - Maid for the Beast - 14. Fejezet


 

14


Angela, Casey lakása


Odakint sötét volt, és tudtam, hogy túl korán van még a pizsamához, de nem érdekelt. Ez egy rohadt vészhelyzet volt.

"Megkínálnálak egy kis borral, drágám, de a te állapotodban tényleg nem szabadna inni."

"Tudom." Morcosan, feldúltan és a könnyeimmel küszködve - megint csak - a kedvenc fagyimért nyúltam, és egy kanálnyit dugtam a számba a krémes finomságból. Meleg teával öblítettem le, ez volt a legjobb, amit kaphattam. Amire szükségem volt, az vagy tíz feles tequila, hogy a feledés homályába merüljek. Akkor nem kellett volna Braunra vagy az arcára gondolnom. Vagy a csókjaira. Vagy az illatára.

Valahogy a szuper úszó spermája is olyan erős és makacs volt, mint ő maga, mert az én fogamzásgátlóm nem volt megfelelő.

Terhes voltam egy idegen babával, és rohadtul fogalmam sem volt, mit tegyek. Nem tudtam elmenni az orvosomhoz, és elmondani neki, hogy egy idegen nő bennem. Az nem lett volna túl jó ötlet.

Nem tudtam elmenni a szüleimhez sem... nos, tudtam volna. Megtenném, de még nem. Nem voltam már tizenhat éves. Felnőtt nő voltam, és elég biztos voltam benne, hogy tudták, hogy szexelek, de a baba miatt ez a tény valósággá vált. De még ha el is mondanám nekik, mit csinálnék?

Milyen nagyok voltak az atlani nők? Azt kellett feltételeznem, hogy sokkal nagyobbak, mint én. Mekkora babájuk volt? Hogy a fenébe fog egy atlani baba kiférni a vaginámból? A Földön?

Még egyszer, mi a fenét kellett volna tennem?

Casey letelepedett mellém a kanapéra, én pedig közelebb húzódtam, és a vállára hajtottam a fejem. Levetette a munkaruháját - tervezői öltönyt és nyakkendőt -, és melegítőnadrágot és pólót vett fel. Mindkettőnk lába csupasz volt. Nem ez volt az első együtt alvásunk, és tudtam, hogy nem is az utolsó. A legjobb barátok között ő eléggé látványos volt. Még azt a puccos párizsi cipőt is elhozta nekem, amit kértem.

"Nem tudom, mit tegyek." Már meséltem neki a találkozásról Braunnal, a kétnapos nonstop szexről, Kevin balesetéről, a rendőrségről. Amit a műsorról hallottam. Arról, hogy Braun úgy hagyott hátra, mint egy régi hírt, amint hivatalosan is összepárosították a Csillagközi Menyasszonyával. Mindenről. Mindent megosztottam és kisírtam a szemem. Minden rohadt nap, mióta Braun elment. Most nem csak Braun, hanem egy baba miatt is sírtam.

Casey átkarolt, megcsókolta a homlokomat, és a fejét az enyémre hajtotta. Óvatosan kivette a fagylaltot a kezemből, és visszatette az asztalra a teám és a pohár sötétvörös bor mellé. "És száz százalékig biztos vagy benne?"

"Három tesztet csináltam."

"Oké." Közelebb simult hozzám, és én örömmel fogadtam a melegét, a kezének lágy mozgása fel-alá a karomon a lehető legjobb módon megnyugtató volt.

Braun eltűnt. Nem jött vissza. De legalább nem leszek egyedül. Ugye? Gondoltam már arra, hogy véget vetek a terhességnek, de feladni azt az egyetlen darabot, ami Braunból megmaradt... egyszerűen nem tudtam megtenni.

Szerettem őt. Fogalmam sem volt, hogy ez hogyan lehetséges ilyen rövid idő után. De szerelmes voltam, és terhes, és egyedül voltam, és nem volt reményem arra, hogy bármelyik helyzetet is megváltoztassam. Nem volt lehetőségem felszállni egy repülőre, elmenni Braun házához, dörömbölni az ajtaján, és mindent elmondani neki.

Elment. Mintha a világűrből tűnt volna el.

"Nem hiszem el, hogy ez történik velem."

"Nem hiszem el, hogy az a bolond elhagyott téged" - motyogta. "Nyilvánvalóan egy idióta, akit nem érdemes birtokolni."

Nem tudtam, miért, de úgy éreztem, meg kell védenem Braunt. Semmi rosszat nem tett. Nem vezetett félre, nem tett ígéreteket, mint egy regency-i herceg. "Megtalálta a párját. Ő egy idegen. Velük más a helyzet. Örülök neki. A lehető legszomorúbb módon."

"Ha nem lennék meleg, már aznap elvettelek volna, amikor tizennyolc évesek lettünk."

A nyilvánvaló hazugsága megnevettetett. "Egy hónapon belül elváltunk volna."

"Ó, de milyen csodálatos hónap lett volna."

Az ismerős ugratás mosolyra fakasztott, és valójában segített. Casey az első napom óta velem volt az új iskolában, ötödikben. Én voltam az új lány a furcsa akcentussal, őt pedig azért piszkálták, mert az volt, aki. A többi fiú már akkor is tudta, hogy ő nem olyan, mint ők, és gondoskodtak róla, hogy mindketten tudjuk, nem tartozunk oda. Összefogtunk, kiálltunk egymásért, és azóta is a legjobb barátok vagyunk. Caseyre bíztam az életemet. Nem viccelek. Az sem ártott, hogy emellett zseniális üzletember és világutazó volt.

"Mit fogok csinálni?" Kérdeztem.

Mély levegőt vett, és már azelőtt tudtam, mielőtt kinyitotta volna a száját, hogy nem fog tetszeni, amit mondani fog. "Először is, abba fogod hagyni a sírást. Anya leszel, és az a kis mogyoró..."

"Kis mogyoró? Kizárt, hogy egy atlantai babát valaha is egy kis mogyoróhoz hasonlítottak volna."

"- szerencsés, hogy te vagy az anyja."

"Igaz." Már most imádtam a babát, és fogalmam sem volt, hogy kisfiú lesz-e, kislány, vagy egy idegen, szőrös szörnyeteg. Nem tudtam, de a karomat a hasam köré tekertem azzal a heves igénnyel, hogy megvédjem a gyermekemet. De amikor arra gondoltam, hogy engem és Caseyt az iskolában hogyan piszkáltak - és mi emberek voltunk -, nem akartam, hogy ez a félig atlani gyermek is átéljen bármit is ebből. Persze, ha kiderülne, hogy a gyerek nagy Atlan, akkor nem lenne semmi gond a játszótéren.

Mégis...

"Akkor most besétálsz abba a Csillagközi Menyasszonyok Feldolgozó Központjába, és követelni fogod, hogy beszélhess valakivel, aki a főnökkel van."

"Miért?"

"Mert, szerelmem, ennek a babának van apja. És joga van tudni."

"Ó, Istenem." Csak magamra gondoltam. Hogyan fogom ezt feldolgozni? Mit fogok tenni? Hogy mennyire hiányzott Braun. Annyira lefoglalt, hogy elképzeltem őt valaki mással, hogy eszembe sem jutott, hogy elmondjam neki. "Igazad van." Braun eltűnt, de jó ember volt... idegen... férfi. Mindegy. Jó volt, becsületes és szelíd. Csodálatos apa lenne belőle. De... "Mi van, ha le kell mondanom a babáról?"

Casey karja ismét megszorított. "Hát, ha a gyerek egy földönkívüli, aki vadállattá tud változni, akkor a kicsi tényleg képes lenne itt, a Földön élni?"

"Nem, nem, ez nem lenne igazságos. De én nem küldöm a gyermekemet az űrbe."

"De azért kimehetnél oda. Talán találnál egy másik társat? Egy másik Atlant, aki segít neked felnevelni a gyereket?"

Braun-t akartam. De ő nem jöhetett szóba. Talán találhatnék egy másik férfit. Egy másik gyönyörű Atlant, aki felizgatott és megnevettetett.

"Megkérhetném." De nem akartam. Braunt akartam.

A könnyek úgy törtek elő belőlem, mintha évek óta nem sírtam volna. Casey átölelt. És amikor felemeltem az arcomat, hogy a szemébe nézzek, meg sem próbáltam elrejteni a fájdalmamat. "Nem akarom ezt tenni. Őt akarom."

"Tudom. Annyira sajnálom, szerelmem." Lehajolt, és egy rövid pillanatra az enyémhez szorította a homlokát, mielőtt egy hosszan tartó csókot is elhelyezett volna ott.

Igaza volt. Mi lenne, ha a babám fiú lenne? Egy kis atlani szörnyeteg? Mi van, ha az iskolában vadállattá változik? Bántana valakit? Fogalmam sem volt, mi történhet. Nem tudtam, mekkora lesz a baba, meddig leszek terhes. Semmit. Nem tudtam semmit.

El kellett mennem a feldolgozó központba, és valahogyan üzenetet kellett küldenem Braunnak. Orvosi információkra volt szükségem. Tanácsot kellene kérnem. Egy vizsgálatra. Tudnom kellett, mire számíthatok, mi történt más emberi nőkkel, akiknek atlani babájuk született. Biztosan nem én voltam az egyetlen.

De mindez ma este nem fog megtörténni. Casey vállára hajtottam a fejem, és a távirányítóért nyúltam.

"Mit akarsz nézni?" - kérdezte.

"Bármit, csak ne romantikát." A könnyeimen keresztül vigyorogtam, és felkaptam a fagylaltot. "Sci-fi? Nézzük, ahogy néhány vagány tengerészgyalogos megöl néhány földönkívülit."

Casey kuncogott, és én majdnem normálisnak éreztem magam. Majdnem.


* * *

Braun, Casey lakása előtt


Rekordidő alatt tettem meg a távolságot a négyes számú ajtóig. Ezek a lakások jobb állapotban voltak, mint az épület, amelyben Angela lakott. Feltételeztem, hogy ez azt jelentette, hogy az itt élő emberek gazdagabbak. A négyes ajtó a földszinten volt, és hálás voltam, hogy nem kellett szembenéznem a pár lépésre lévő sivár, szürke lépcsőházzal. Nem kaptam semmilyen tájékoztatást arról, hogy milyen következményei lesznek a tolvaj ember halálának, bár feltételeznem kellett, hogy Angelát minden felelősség alól felmentették. Meg kellett volna kérdeznem, de a fenevadam türelmetlenül várta, hogy elindulhasson a Földre.

Mivel az igazgató a nőstényemet tartalmazó börtöncella helyett ide hozott, feltételeztem, hogy minden rendben van. Ha Angelát bebörtönözték volna, elpattintottam volna a rácsot, és kivittem volna a társamat az épületből. Ha már a kolónián volt, a földi törvények nem jelentettek volna problémát.

A lakásban égett a villany, az aranyszínű fénysugár a bejárati ajtótól balra lévő nagy ablakon át jött be. Megálltam a küszöbön, amikor megláttam őt. Basszus, szebb volt, mint valaha. Sötét haját hátrafogta az arcából, és egy egyszerű ingben és rövidnadrágban ült a nagy kanapén. Valamit nézett a kezében, egy sötét, krémes étellel megrakott kanalat emelt a szájához.

Még soha nem vágytam arra, hogy kanál legyek.

Még egy lépést tettem felé, kezemet felemeltem, hogy az ajtón dörömböljek, aztán megdermedtem.

Nem volt egyedül. Egy aranyhajú férfi jött a konyhából, mosolyogva. Két italt vitt, és mondott valamit, amit nem hallottam az üvegen keresztül. A nő mögé lépve megcsókolta a feje búbját. A lány megfordult, és rámosolygott. Bizalmat láttam a tekintetén. Gyengédséget.

A férfi megcsókolta a feje búbját.

Utána a kanapéra ereszkedett mellé, és az asztalra tette eléjük az italt, amit a lánynak vitt. A lány boldogtalannak tűnt, semmi öröm vagy vidámság nem látszott az arcán, amikor vigasztalásért fordult hozzá. Előrehajolt, és az ital mellé tette, amit éppen evett.

Aztán a férfi közelebb hajolt hozzá, átkarolta a vállát, és a nő úgy telepedett rá, mintha oda tartozna, miközben a férfi megsimogatta a karját. Ahogy hagyta, hogy a férfi átölelje.

Ahogy velem is tette.

A hím az ajkával végigsimított a haján, és újabb csókot nyomott rá. És még egyet a homlokára. Arcuk összeért, és a férfi mélyen a lány szemébe nézett, beszélgetésük nyilvánvalóan intim és nagyon személyes volt. Ismerős.

Baszd meg!

Az istenekre, a lány mást választott.

A vadállatom megtört. Évek óta először nem éreztem dühöt, nem égett tűz az ereimben.

Semmit. Egy kőszobor voltam. Hideg. Üres. Remény nélkül.

A férfi közel bújt hozzá, és az ölébe nézett, és sírva fakadt. Valami bántotta a nőstényünket, és ő ehhez a férfihoz fordult vigaszért és védelemért.

Hozzá. Nem hozzám.

A vadállatom felüvöltött, hogy betörjem a bejárati ajtaját, és letépjem a férfi fejét, ahogy nemrég a Kaptárral tettem.

Ő az enyém volt.

Az enyém!

Pedig már több mint két hete eltűntem. Még el sem búcsúztam tőle. Nem jeleztem a szándékaimat. Nyilvánvaló, hogy talált egy másikat. Továbbra is figyeltem, ahogy összebújnak, és kiválasztanak egy videót, amit megnéznek az emberi tévén.

Angela nem volt dühös, amiért elhagytam. Nevetett. Mosolygott. Ölelkezett.

Azzal. Egy másik. Férfival.

Elfordultam, egy másodperccel sem bírtam tovább nézni a lakásban zajló jelenetet. Kopoghatnék, mondhatnám neki, hogy az enyém, de nem szakítanám el a boldogságától, még akkor sem, ha nem velem van.

Ez a férfi mosolyt csalt az arcára. Szabadon megcsókolta. Ember volt és itt volt. Ahhoz, hogy velem lehessen, el kellett volna hagynia a bolygót. Elhagyni a szüleit és a nagyapját, akit minden porcikájával szeretett. Ez az ember megadhatta neki ezt.

Én csak egy szörnyeteg voltam, aki megölte Kaptárat. Akinek a vadállatát már nem lehetett visszatartani. Befejeztem a bezártságot. Évekig, évekig tartottam kordában a vadállatot. Többé már nem.

Nem engedtem, hogy Angela így lásson. A vadállatom nem dühöngött; kitört.

Nem, ő döntött, és nem én voltam az.

Lesétáltam a lépcsőn, és visszasétáltam az igazgató járművéhez. Bebújtam a mellette lévő ülésbe.

"Mi a baj?"

"Talált egy másikat."

Vakon néztem ki az első ablakon.

"Egy másikat? Egy másik Atlant? Az lehetetlen."

"Nem. Egy embert. Egy aranyhajú emberi férfi. Megcsókolta őt."

Suttogta az orra alatt. "Biztos vagy benne?"

A nőre néztem, aki olyan segítőkész volt. "Igen. Teljesen."

Ült és bámult rám, de láttam rajta, hogy erősen gondolkodik.

Én zsibbadt voltam. A vadállatom másodpercről másodpercre egyre inkább átvette az irányítást. Eléggé kontroll alatt kellett maradnom ahhoz, hogy beférjek a járművébe. Ha megnőnék a vadállati méretemre, ki kellene ütnöm a tetőt.

"Bemehetsz és beszélhetsz vele. Kérdezd meg tőle. Győződj meg róla. Valami tévedésnek kell lennie" - mondta.

"Nem."

"Mondd el neki, mit érzel."

"Nem."

"Hadúr" - szinte könyörgött ezzel az egy szóval.

"Ő továbblépett, és nekem is tovább kell lépnem" - válaszoltam. "Ez az ember boldoggá teheti őt. Maradhat itt, a Földön, a családjával. Én nem tudok neki ilyen kényelmet nyújtani."

Még egy pillanatig csendben ült. "Azt akarod, hogy visszavigyelek a transzporterhez?"

"Igen."

Bekapcsolta a járművet, majd kihajtott a parkolóból, és visszatért arra, amerre jöttünk. Reménykedtem az ide vezető úton, de most ez a remény elszállt.

"Hamarosan visszaviszlek a kolóniára" - motyogta lágy hangon.

"Nem. Azt kívánom, hogy egyenesen Atlanra szállítsanak. A börtönbe. Vége van. Itt az ideje, hogy szembenézzek az igazsággal. Ugyanazt az utat fogom követni, mint az apám."

"Nem kell meghalnod!" - kiáltott fel, miközben megállt egy közlekedési lámpánál.

"Én egy atlani vagyok. Párzási lázam van. Nincs más választásom." Felemeltem a bilincsemet, azt, amelynek Angela Kaur csuklója körül kellett volna lennie. "Elvesztettem a társamat. Meghoztam a döntésemet. A fenevadam is választott. Most már nincs más lehetőségem, mint a kivégzés."