Grace Goodwin - Maid for the Beast - 2. Fejezet

 


2


Braun hadúr, tizenkettedik emeleti előszoba


Megtaláltam őt. A társamat. A gyönyörű, sötét nőstényt, aki megjelent a szobámban.

Wulf hadúrtól tanultam, hogy abban a pillanatban, amikor Oliviáról tudomást szerzett, a vadállata választott, és nem volt kétség, nem volt megbánás, csak béke a választásával.

Olivia, az emberi társa, nevetett, és azt mondta, hogy ez valami mágiának nevezett dolog, egy misztikus fogalom, amiben az emberek hisznek. Egyiküket sem értettem, de most már volt értelme.

A társam úgy jelent meg, mintha varázslatos módon, mintha... megidéztem volna őt a remény utolsó szilánkjaiból, amelyek összetartottak.

Nem, nem a reményt. Fegyelem. Fegyelem. Már évek óta kordában tartottam a vadállatot, a párzási láz atlani átka állandó tűzként égett a véremben. Mégis mindig megőriztem jéghideg önuralmamat. Ha engednék a fenevadamnak egyetlen lázadást is, az azt jelentené, hogy teljesen megadom magam.

És ezt nem tehettem meg, mert a fenevad nem engedelmeskedett volna nekem, ha egyszer szabad lesz. Széttépne, szétszakítana és elpusztítana mindent és mindenkit, ami az útjába kerül - kivéve őt.

A tenyeremet a hideg liftajtóra fektetve vettem néhány mély lélegzetet, és visszavertem őt a bennem lévő pokol bugyrába, ahol túl sokáig tartottam leláncolva. Hónapról hónapra fájdalmasan megnyugodott, amikor Caroline és Rezzer ikreit a kezemben tartottam. Megnyugodott, amikor valamelyik gyerek nevetett és játszott a közelben. Az én szörnyetegem soha nem dühöngött, ha egy ártatlan gyerek volt a közelben. De még ez is kezdte elveszíteni a hatását.

Az utóbbi hónapokban egyszerűen csak tombolt magában. A mentális falak, amiket építettem, hogy kordában tartsam, vékonyak voltak. Veszélyesen vékonyak.

Ha nem találok egy nőstényt, akit magamhoz köthetek, arra kényszerít, hogy a kivégzést válasszam. Egy atlani hadúr ereje és harci dühe egyszerre volt ajándék és átok.

Szükségem volt a társamra, a párzási bilincsre a csuklómon. És az övére. A vadállatomnak szüksége volt egy nőstényre, akit szolgálhat és védelmezhet. Hogy gyönyörködhessen. Hogy mind a vadállat, mind a hím lehorgonyozódjon ehhez a világhoz. Nos, nem a Földhöz, hanem hozzám. És ő választott.

És mégis elmenekült. A szobalány, a társunk, kicsúszott a kezeink közül.

Mivel képtelen voltam visszafogni az érzelmek robbanását, amit a vadállat rám zúdított, kinyitottam a számat, és a csukott ajtóra üvöltöttem. Csak egyszer. A fenevad azt akarta, hogy a lány tudja, hogy hallja, hogy válaszoljon a követelésére.

Baszd meg! A homlokomat a hűvös fémhez szorítottam, és próbáltam megnyugodni, a fenevad foggal-körömmel küzdött, hogy puszta kézzel feltépjük az ajtót, leugorjunk a liftaknába, és elvigyük őt valami biztonságos helyre. Valahová, ahol megtanulhatna minket. Valahova, ahol csendes és félreeső, és tökéletes arra, hogy a miénk legyen.

Amióta a Földön olyan nőstényekkel voltam körülvéve, akikről azonnal tudtam, hogy nem az enyémek, a fenevad bosszúsága exponenciálisan fokozódott. Ingerlékeny voltam, frusztrált. Bosszús. Ez a huszonnégy nőstény, akit kiválasztottak az Agglegény Szörnyeteg programba, pont olyan volt, amilyennek Wulf leírta. Néhányan arrogánsak és sekélyesek. Néhányan kíváncsiak az idegen férfiakra. Néhányan kedvesek. Mindegyikük igazán gyönyörű.

Az én szörnyetegem egyiket sem akarta.

Örültem, hogy egy földi szórakoztató program őrületén keresztül voltak emberi nőstények, akik alig várták, hogy párra találjanak egy méltó Koalíciós harcossal, még a kolóniáról is, de az más volt, amikor mindegyikük engem üldözött.

Olyanok voltak, mint a Kaptár elfogó repülőgépek, köröztek és várták, hogy lecsapjanak.

Még most is, ahogy a csukott liftajtókat bámultam - a társam már máshol járt a szállodában -, tudtam, hogy a hosszú folyosón sorakoznak. Az egész emelet a televíziós programban résztvevők számára volt fenntartva.

Mögöttem a nőstény - Priscilla volt a neve - leselkedett. Várt. Már anélkül is felismertem nyúlós illatát, hogy megfordultam volna.

A vadállatom már nagyon is ráhangolódott a társunkra. Látta a homlokráncolást az arcán, a rosszallást a tekintetén, amikor a zavaró versenyző hozzám ért. Felbosszantottuk a társunkat azzal, hogy megengedtük azt az érintést, még ha csak egy pillanatra is.

A ruhák halk zizegése, és tudtam, hogy Priscilla megmozdult, készen arra, hogy újra szerencsét próbáljon.

"Ne érj hozzám, nőstény" - figyelmeztettem. Nem voltam hajlandó szembenézni vele, remélve, hogy egyszerűen eltűnik.

Zihált, de hátralépett. "Sajnálom, én csak..."

A szavai elakadtak, de engem amúgy sem érdekeltek. A szándékai egyértelműek voltak. Csábítás. Nem értette az atlaniakat. Már elvesztette a versenyt, pedig még el sem kezdődött. A fenevadam nem akart vele semmit sem kezdeni. A vadállatomat most már csak egy nőstény érdekelte.

Egy.

Az enyém. Az enyém. Az enyém. A fenevad kántált a fejemben, és nem tudtam rávenni, hogy befogja a pofáját.

Fel akartam tépni a fém liftajtókat, de tudtam, hogy a társam nem lesz ott. A lift koncepciójáról már akkor értesültem, amikor megérkeztem. Hogy milyen primitívek voltak a gépek a Földön.

A farkam kemény volt. A vadállatom a felszínre tört, alig várta, hogy levadássza a párunkat. Megkóstolni őt. Megérinteni. Visszavinni a lakosztályba és megdugni. Gyengéden a falhoz szorítottam, a lábait a derekam köré tekerve. Olyan kicsi volt, hogy azon tűnődtem, vajon képes lesz-e egyáltalán keresztbe tenni a bokáit a hátam alsó részén.

Megmarkoltam a farkam tövét, és egy határozott mozdulattal végigsimítottam rajta. Igen, nagyon vágyott volna rá. Puha. Bársonyos. Nedves. Nem kellene aggódnom, hogy összenyomom őt azokkal a telt ívekkel. Párnázva lennék, ahogy megfognám. Ahogy magamévá teszem.

Elfogadná a párzási bilincsemet, és elvinném őt erről a primitív bolygóról. A kolónián lévő földi nők egyikétől eltérően, neki lenyűgözően sötét bőre volt, mint a legmélyebb prilloni bőrszín. A haja olyan fekete volt, mint az űr külső határai, olyan sűrű és hosszú, hogy az öklöm köré tudtam volna tekerni, és a helyére szorítani a csókomhoz.

Baszd meg! Még egyszer megpumpáltam a farkamat, de ez nem enyhítette a szükségemet. Semmi más nem enyhítette, csak a társam követelése. Egész életemben rá vártam, és most megtaláltam.

Három nap. Három napja voltam ezen az elmaradott bolygón. Arra számítottam, hogy azonnal elkezdhetem a műsort, de Chet Bosworth, az idegesítő kis emberke, akit műsorvezetőnek hívtak, valami furcsa emberi betegséget kapott, amit rózsaszín szemnek hívtak, és nem volt hajlandó megjelenni a kamerában, amíg nem múlik el.

Itt nem voltak ReGen pálcák, így azt mondták, hogy Chet gyógyulása napokba telik. Gyakorlatilag a hajamat téptem a késlekedés miatt. Beszéltem Wulffal és morogtam. Még Maxim kormányzónak is panaszkodtam, és alaposan kifejeztem elégedetlenségemet, amiért önként jelentkeztem a következő agglegény szörnyetegnek.

Megpróbált segíteni nekem. Menyasszonyi tesztet végeztek rajtam, de nem találtak megfelelőt. Most meg akartam csókolni a kormányzót, mert igaza volt. Megtaláltam a társamat itt a Földön. A nevetséges műsor miatt. Akárcsak Wulf, ő sem volt versenyző.

Még a nevét sem tudtam. Azt sem tudtam, hová ment. A hajamba túrtam a kezem, és megpördültem. A vadállatom sürgetett, hogy megtaláljam őt. Az épületben volt. Minden emeletet átkutattam. Ziháltam, és ökölbe szorult a kezem.

Aztán megláttam a nőstényeket, akik az emeleten végig a szobáik előtt álltak. A förtelmes, többszínű szőnyeg és az aranyszínű falak miatt még jobban hiányzott az 5-ös bázis egyszerű kialakítása.

A nőstények gyakorlatilag egykedvűen ziháltak, amikor szembefordultam velük, a farkammal a kezemben. A szájuk vagy tátva lógott, vagy széles vigyorral vigyorogtak. Tekintetük a farkamra szegeződött. Mindegyikük. Priscilla, aki hozzám mert érni, hátralépett.

Merész volt, de nem volt ostoba.

"Hé, nagyfiú, nem kell segítség?" - kérdezte egy másik. Szőke haja hosszú volt és simán végigfutott a hátán. Elég vékony volt ahhoz, hogy megkérdőjelezzem a táplálékbevitelét, miközben a melleinek mérete arra engedett következtetni, hogy bármelyik gyermek, akit megszülne, nem maradna éhen.

Már találkoztam vele korábban. Ginger vagy Grace vagy Gabby. Valami G-vel.

A csikorgó szavai miatt döbbentem rá, hogy meztelen vagyok. Fasz a kezemben. A folyosón.

Baszd meg! Én.

Elengedtem a farkamat, bár nem esett le, mert olyan kurva kemény volt.

"Pontosan mi is az a szobalány?" Kérdeztem tőle.

A szemei tágra nyíltak, ahogy közelebb értem. Próbált a szemembe nézni, de a tekintete folyton a testemre esett. A legkevésbé sem voltam szerény. Felőlem nézhette magát, amennyire csak akartam. Nem ért hozzám, és nem is akart hozzám érni. A fenevad nem hagyta volna.

"Szobalány? - kérdezte homlokráncolva. "Valaki, aki takarít."

"Miért nem tudnak az emberek maguknak takarítani?" Kérdeztem.

Elvigyorodott, majd rám kacsintott. "Nekem nem tűnsz koszosnak, de szívesen segítek, ha segítségre van szükséged a tisztálkodásban".

Wulf új párja, Olivia gyakran forgatta a szemét. Ahogy a többi emberi nőstény is tette a kolónián. Most is kísértésbe estem, hogy ugyanezt a gesztust tegyem. "Miért?" Kérdeztem összeszorított fogakkal.

"Mert gyönyörű vagy."

A vadállatom legszívesebben rávicsorított volna, hogy meneküljön el tőlünk. De ez egyikünkön sem segítene, és válaszokra volt szükségünk. "Miért szobalányok?"

"Miért vannak szobalányok a szállodában?" Két másik versenyző is csatlakozott hozzá, és most már trióként bámultak engem.

Bólintottam. Meg kellett találnom a társamat, és ha ki kellett szednem az információt ezekből a nőstényekből, megtettem. Bármilyen fájdalmas is volt.

"Nem vagyunk otthon. Ez olyan, mint egy vakáció. Szóval valaki másnak kell elvégeznie a piszkos munkát" - mondta a szőke.

A mellette álló nő - épp olyan gyönyörűen sötét bőrű, mint a társam - bólintott, majd hozzátette: "Mert ez a munkájuk".

Nem voltam hozzászokva, hogy valaki a szolgám legyen. A páromnak ez volt a munkája, még ha a Földön szobalánynak hívták is a címet. Az Atlanon a szolgákat tisztelték és becsülték, mint a családtagokat. Mindenki munkakörben dolgozott, és egyenrangúnak tekintették őket, de a hangnem és a szolgálók jogos elutasítása alapján a két nőstény válaszai határtalan ellenszenvet váltottak ki belőlem. Egy dolog volt, hogy nem akartak igényt tartani egy nőre, és teljesen más dolog, hogy nem tisztelték őket.

"A szobalány nem hagyott neked törölközőt vagy ilyesmi? Van néhány a szobámban" - ajánlotta fel a sötét nőstény. "Ott bármit megkaphatsz, amit csak szeretnél."

A kettős jelentés nem maradt el számomra. Hasonló lépést tett Priscilla felé, a keze veszélyesen közel húzódott a karomhoz.

Elhátráltam tőle. A társamon kívül egyetlen nőstény sem érhetett hozzám.

"Nem, az enyémben friss törülköző van" - ellenkezett a szőke, és felemelte a kezét, hogy a mellkasomra tegye.

Visszahőköltem. Soha nem bántanék nőstényt, de ez a három próbára tette a türelmemet. Egy jól elhelyezett üvöltés, talán egy szolid morgás arra kényszerítené őket, hogy megtanuljanak egy kis tiszteletet.

Így bántak az emberi hímekkel? Mint egy darab húst, amiért harcolni kell? Mint egy nyereményt, amit el kell nyerni? Inkább egy meghódítandó dologként, mint egy tiszteletre méltó hímként? Egyikük sem kérdezett tőlem semmit. Semmit sem tudtak a családomról, a háborúról vagy a múltamról.

Talán még a nevemet sem tudták, mert egyikük sem merte használni.

Ha így volt, akkor csoda, hogy a bolygó minden férfija nem jelentkezett már önként a Koalíciós Flottába, hogy megmeneküljön tőlük.

És mégis... az emberi nőstények, akiket ismertem, akik más harcosokkal párosodtak, nem olyanok voltak, mint ezek a nőstények. Feltételezném, hogy a párom inkább Oliviára és Caroline-ra hasonlítana, mint a most körülöttem köröző keselyűknek nevezett emberi állatra.

"A szobalányok valamilyen menetrend szerint térnek vissza?" A társam megjelenése előtt még nem láttam egyet sem. Az elmúlt napokban interjúkon és egyéb furcsa találkozókon vettem részt a programmal kapcsolatban. Még földi ruhát is kellett szabni a méretemre.

Egykedvűen bólintottak. "Minden reggel."

"Ööö... miért állsz meztelenül a folyosón?" - kérdezte a szőke.

Lenéztem magamra, legszívesebben a szememet forgattam volna. Már megint. Megkerültem a nőstényeket, és a lakosztályomba mentem, az ajtó becsapódott mögöttem. Egy harsanást engedtem ki, ami megzörgette az ablakokat.

Huszonnégy nőstény lézengett a szobám előtti folyosón, és mégis az, akit akartam, elmenekült. De vissza fog térni. Holnap.

A várakozás gyötrelmes lesz. Végig kellene rohannom a szállodán, hogy megtaláljam. A vadállatom imádta ezt az ötletet. De ő elmenekült, amikor nem az én vadállatom volt a főnök. Ha hagyom, hogy átvegye az irányítást, talán örökre elijesztem őt.

Nem, megkértem, hogy jöjjön hozzám. Türelmes leszek. Bassza meg, nem voltam benne biztos, hogy hogyan fogom csinálni, de megteszem. Bármit megtennék a társamért, beleértve a várakozást is. Már évek óta vártam. Mit számított még néhány óra?

A vadállatomnak nem tetszett, ahogy gondolkodtam. Valójában dühöngött. Lépkedett. Harcolt, hogy kitörjön, és elpusztítson mindent és mindenkit, aki az utunkba kerül. Szüksége volt rá. A túlélési ösztön beindult, és kénytelen voltam előrehajolni, kezemet a térdemre tettem, szememet behunytam, amíg gondolkodni tudtam.

Gondolkodni.

Okosnak kellett lennem. Nem engedhettem meg magamnak, hogy egyetlen hibát is elkövessek. A lázam csak fokozódna, most, hogy megtaláltam őt, és nem követelhettem magamnak. Kurvára türelmesnek kellett lennem.

Holnap, ígértem neki. Holnap megtaláljuk a szabadulást. Holnap már nem leszünk többé egyedül, és a testünkben égő tűz megszűnik égni. Fájdalmas.

A szobalány az enyém volt. Csak még nem tudta.