Grace Goodwin - Maid for the Beast - 3. Fejezet

 


3


Angela, huszonnégy órával később


"Én mondom neked, Casey, nem tudom megtenni." Már legalább tíz perce a mosókonyhában bujkáltam, a mobilommal izzadt a tenyerem. A telefon akkumulátora felforrósított. Plusz a szárító melegétől. A legkevésbé sem akartam megint bemenni annak a dögös idegen pacáknak a lakosztályába, még ha csak a vécécsészéjét akartam is kitakarítani.

OMG. Komolyan nem tudtam volna megtenni.

Casey, a világ legjobb barátja középiskola óta, általában a városban lenne, és csillagászati tanácsokat adna nekem. Ehelyett Párizsban volt valami hülye divatkonferencián, cipőket, táskákat és ruhákat nézegetett, amikbe harmadik óta nem fértem bele. Utáltam őt és a puccos munkáját. Párizs. Míg én egy szálloda gyomrában álltam, és a páratartalomtól a hajam göndörré változott.

"Figyelj rám, barátnőm" - vágott vissza. "Felvonulsz a füstölgő, fekete seggeddel abba a liftbe, felmész a legfelső emeletre, és profi módon kitakarítod a férfi szobáját".

Megforgattam a szemem, még akkor is, ha egy átkozott óceán túloldaláról nem láthatott. "Ő nem férfi."

Casey nagyon elismerő férfias nevetése miatt sajnáltam minden meleg férfit a legjobb barátom száz mérföldes körzetében. "Tegnap este nem ezt mondtad nekem. Ó, dehogyis. Azt mondtad, hogy a farka akkora, mint egy..."

"Ne!" Eltöröltem a ragacsos hajat az arcomról, és felsóhajtottam. "Ne emlékeztess rá." Mintha emlékeztetni kellett volna. Nem sok másra gondoltam, mióta tegnap elfutottam előle. Arra, hogy ő egy Braun nevű földönkívüli, aki azért volt itt, a Földön, hogy megtalálja a tökéletes nőt a Legénybúcsú tévéműsorban. Az egyetlen szexi földönkívüli, akiről minden nő fantáziált a bolygón.

Nos, a mellkasára is gondoltam. Az ajkaira. Azokra az izmos combokra.

"Valószínűleg nem is fog emlékezni rád, igaz?" - kérdezte, és a vonal recsegése emlékeztetett arra, hogy elképesztő, hogy több ezer mérföldre lévő legjobb barátommal beszélhetek, de ráébresztett, hogy Braun egy több millió mérföldre lévő bolygóról érkezett. Milliókról. Millió... Mérföldek.

"Ezt mondtad nekem tegnap este" - tette hozzá.

Nem tudtam megállni, hogy ne forgassam a szemem. "Miután elmondtam neked, végigkergetett a folyosón."

Casey felnevetett. "Meztelenül is. Azt mondtad, hogy azt akartad - mit is mondtál? Hmmm? Végignyalni őt? Meglovagolni, mint egy cowgirl?"

Arcon vágtam magam, bár senki sem láthatott. "Fogd be, Casey. Ne is emlékeztess rá." Két pohár bor, Oscar az ölemben dorombolt, és máris bevallottam a legjobb barátomnak dolgokat, amiket nem kellett volna.

"Nő, te akartad őt. Soha nem beszéltél így Kevinről. Akkor miért futottál el? Nem tanítottam neked semmit? Ha egy férfi, akit végig akarsz nyalni, meztelenül üldöz, meg kell állnod, és meg kell tudnod, hogy hagyja-e, hogy megtedd."

"Nem. Nem kellene." Micsoda katasztrófa. "Legalább nem rúgtak ki" - vallottam be. Tegnap egész nap vártam, miután lejárt a műszakom, hogy a főnököm jelentkezzen, és közölje velem, hogy kirúgtak. Nem jött hívás, ezért ma reggel megjelentem. Félve. De senki nem szólt, és nem vittek el a tizenkettedik emeletről, így hát munkába álltam.

"Nem csináltál semmi rosszat" - kérdezte Casey.

"Úgy viselkedtem, mint egy idióta, és pánikba estem. És kukkoltam. Nem szabadna nyálcsorgatnom a vendégek után." Ezért voltam most pokolian ideges. Braun volt a legszebb teremtés, amit valaha láttam. És ez mondott valamit, mert én a szépség minden formáját értékeltem. Különösen az övét.

Az a két tucat gyönyörű nő, aki a folyosókon ólálkodott, és mindig megpróbálta elkapni a szobáján kívül, mind a maga módján lenyűgöző volt. Egyedülállóak. Igazán gyönyörűek.

Szép díjat szereztem nekik. Braun, meztelenül, és egy hosszú, hosszú séta vissza a lakosztályába. Lehet, hogy egyedül voltunk, amikor először kirohantam a szobájából, de láttam, ahogy a hölgyek előjöttek a szobáikból, amikor kiáltott, és mögé gyűltek, várva, hogy lecsapjanak rá, amikor a liftajtók becsukódnak.

És amikor láttam, ahogy Priscilla keze a bicepsze köré csúszik, mintha az övé lenne?

Még mindig ki akartam kaparni a szemét a csinos, tökéletes fejéből.

"Nos, tudod, mit gondolok. Már ezerszer elmondtam neked."

"Igen. Szeretlek."

"Én is szeretlek. Ne elégedj meg a seggfejekkel."

"Úgy tűnik, már csak ők maradtak." Huszonnégy éves voltam, nem tizenhárom. A legtöbb gimis barátom továbblépett. A főiskola. Szakiskolába. Megházasodtak. Mindegy. Ők élték az életüket, én pedig még mindig próbáltam elkezdeni az enyémet. Hat év az ápolónőképzőben rekordnak számított... és még mindig nem végeztem.

Pontosan abban a pillanatban sóhajtottam fel, amikor a rádióm megszólalt.

"Angela. Befejezted az elnöki lakosztályt? A kettes emeleten végeztem. Segíthetek, ha szükséged van rá."

"Jól vagyok. Köszönöm, Tina. Menj haza." Halkan beszéltem a rádióba, de Casey így is hallott minden szót.

"Így van, Ang. Menj érte" - mondta Casey. "Szemezd ki a fickó gatyáját. Várj, a nadrágja már le volt vetve!" Nevetett. Én nem nevettem. "Kérem a részleteket, amikor jövő héten visszatérek a városba."

"Fogd be. Micsoda játékos vagy."

"Neked is annak kéne lenned. Sokkal szórakoztatóbb, főleg, ha csöpög a nyálad."

"Mindegy. Hozz nekem csodálatos francia cipőket!" Emlékeztettem, mielőtt letette volna.

Visszacsúsztattam a mobilt a zsebembe. Akárcsak a hölgyek, akik azért jöttek, hogy megpróbálják elnyerni Braun szívét - akiknek a szobáit szintén én takarítottam ki a héten -, Casey is gyönyörű volt, érzéki, és szexuális agresszivitás szempontjából a tökéletes ellentéte volt nekem. Ha Casey meglátott egy férfit, akit akart, rátámadt. Sokszor visszautasították, de ez sosem akadályozta meg abban, hogy megpróbálja.

Két ujjamon meg tudtam számolni, hány férfival feküdtem le. Kevin jó móka volt, legalábbis azt hittem. Összehoztak minket, barátok barátai. Jó srácnak tűnt. Egy állami politikus fiaként megtanulta, hogyan kell manipulálni és hazudni. Meghamisítani a dolgokat, mint egy profi. Amikor össze akart költözni, nem tudtam, hogy kirúgták a munkahelyéről, és szerencsejátékkal próbált pénzt keresni. Vagy éhínség, vagy lakoma volt nála, de túl ravasz volt ahhoz, hogy elmondja. Hagytam, hogy velem éljen, és túl későn jöttem rá, hogy mire készül. Ahhoz képest, hogy az apjának nagyon mély zsebű apja volt, mintha szupergazdag lenne, Kevin lopott tőlem, hogy kifizesse a bukmékereit. Kirúgtam a seggét a járdára... és az összes holmiját.

Aztán ott volt Brandon, az édes srác, akit az első évben ismertem meg a főiskolán. Aranyos volt, de nagyon lassan mozgott, és amikor végre megmozdult, akkor egy kicsit túl gyors volt az orgazmussal kapcsolatban. Legalábbis, ha az övéiről volt szó.

Azt hittem, fiatalok vagyunk. Hogy időbe telik, amíg kiismerjük a testünket. De ez ostoba gondolkodás volt részemről. Kevin nem foglalkozott azzal, hogy engem kielégítsen. Rajzolnom kellett volna neki egy térképet a csiklómhoz. Akkor kellett volna dobnom őt, de ostoba módon nem tettem, amíg meg nem tanultam a nehezebbik utat. A nagyon drága módon, hogy egy pöcs volt. Hogy eltitkolta a szokását, és engem is, apu elől. Sóhajtottam, elengedve a szorongásomat amiatt a seggfej miatt.

Mivel képtelen voltam még egy percig is halogatni az elkerülhetetlent anélkül, hogy szó szerint kockáztattam volna az állásomat, betoltam a kocsimat a szervizliftbe, és elindultam a VIP emeletre és Braun ajtaja felé.

Háromszor kopogtam.

"Szobalány!"

Csend. Megint.

A lélegzetem, amiről nem is tudtam, hogy visszatartottam, hangos sóhajjal szökött ki. Hála Istennek.

Újra kopogtam, és a biztonság kedvéért még egyszer bejelentkeztem. Amikor még mindig nem válaszolt senki, használtam a kulcsomat, és beléptem a szobába. Szokás szerint a folyosón hagytam a kocsit.

"Szobalány!" Újra szólítottam, nem akartam, hogy megismétlődjön a tegnapi nap. Oké, talán akartam, de féltem, hogy megint elszaladok, és másodszor is hülyét csinálok magamból. Egyszer már elég volt.

Amikor nem jött válasz, ugyanahhoz a hálószobához mentem, de ezúttal először bedugtam a fejem. Üres volt. Lábujjhegyen - mint egy idióta - odaléptem a fürdőszoba ajtajához, és ott is bekukkantottam.

Sóhajtottam. Miért dobogott a szívem a mellkasomból? Miért bizsergett a bőröm a csalódottságtól? Mert nem volt itt. Kerültem őt, de szomorú voltam, hogy nincs itt.

Egy idióta voltam. És egy forró káosz.

Még mindig volt munkám, így ez azt jelentette, hogy ki kellett takarítanom a lakosztályt. A szerencsére üres lakosztályt.

Amikor elmentem a felszerelésemért, a lakosztály ajtaja zárva volt. Elakadt a lélegzetem.

Braun háttal állt az ajtónak, elzárva a kijáratomat.

Az idegen.

A kiborg.

A legszexibb férfi, akit valaha láttam.

Unottan nézett, karjait keresztbe fonta a mellkasán - amit sajnos egy szűk póló takart. A póló passzolt a haja mézbarna színéhez. Aranyszínű szemei voltak, amelyek még a furcsa ezüstkarika nélkül is szokatlannak tűntek volna, amit éppen csak ki tudtam venni az íriszei körül. És magas volt. Magasabb, mint amilyenre még az előző napról is emlékeztem. A lakosztály mennyezete csak néhány centivel volt a feje fölött.

Az ég segítsen rajta, le kellett buknia, hogy járkálhasson anélkül, hogy beverje a koponyáját a lámpatestekbe.

" Mondd meg a neved."

Hát, nem erre számítottam, és a parancsa irritált, különösen, hogy elállta a kijáratomat. Ökölbe szorítottam a kezem, aztán meghajlítottam. "Nem hiszem. Mennem kell. Kérem, hívja fel a recepciót, ha készen áll a szobája kiszolgálására."

Nem mozdult. Nem. Egy. Centimétert. Még csak nem is pislogott, aranyló szemei úgy fókuszáltak rám, mint két lézer. Félnem kellene, egy vendég nem engedi, hogy elhagyjam a lakosztályt. De nem így volt. Vele nem.

"Kérem, hölgyem, megtisztelne, ha méltóztatna megosztani velem a nevét."

Fintorogva ráncoltam a homlokom. Még nem hallottam senkit ilyen formálisan udvariasan beszélni. "Hol tanult meg angolul beszélni?"

Ő egy idegen volt egy másik bolygóról. Tegnap este órákig töprengtem azon, hogyan beszélt velem. Hallottam az NPU-król, amelyeket a menyasszonyok kaptak a párválasztáskor, hogy az új bolygójukon megértsék a párjukat és az univerzum bármely más nyelvét. De csak azért, mert megértette, amit hallott, még nem jelentette azt, hogy az idegen nyelvét is beszéli.

"Ahhoz, hogy jogosultak legyünk a Földre utazni, hogy párt találjunk magunknak, meg kell tanulnunk és meg kell ismernünk a nyelveteket a kolónián" - válaszolta a férfi.

"Tesztet írattak veled?"

"Természetesen. Rosszul beszéltem?"

Őszintén feldúltnak tűnt az ötlet miatt, ezért megráztam a fejem. "Nem. Az angolod tökéletes."

"A neved. Kérem."

Előző nap megmutattam neki a névtáblámat, de lehetséges, hogy az űrben nem volt ilyesmi.

Nem volt reményem ellenállni neki, nem igazán. Nem, amikor úriemberként viselkedett. "Angela. Angela Kaur. Anyukám Alabamában született, apukám pedig Indiából származik. Mérnök." Túl sokat meséltél? Mintha átszakadt volna egy gát, folytattam. Gügyögtem. "Te pedig Braun vagy, itt a Legénybúcsú műsor miatt. Miért kergettél végig tegnap a folyosón? Miért üvöltöttél? És láttad azt a sok nőt, akik csak arra vártak, hogy beléd süllyesszék a karmaikat? Még el sem kezdődött a műsor, és máris úgy köröznek körülötted, mint a szépségverseny keselyűi. Hányan követtek vissza a szobádba?"

Biztos a feromonok miatt volt, igaz? Az övé. A feromonok, amik miatt gügyögtem, bámultam és akartam. És úgy hangzott, mint egy féltékeny szajha.

Hagyd abba a beszédet.

A vigyora megdobogtatta a szívemet. Szent szar, ez a mosoly kegyetlen volt. Félelmetes, talán veszélyes idegenből... megmászható, mint egy majom, dögössé változtatta. "Mindegyik."

" Mindegyikük?" A francba. Csak vicceltem. Többnyire. Még sosem éreztem magam ennyire borsózöldnek az irigységtől. Gyűlöltem az összes cicababát és a csicsás hajukat.

"Féltékeny voltál?" - kérdezte.

A francba. Mi volt itt a helyes válasz? Az igazat? Az igazság az volt, hogy a pokolba is, de én hallgattam, ő pedig tovább beszélt.

"Tudod, hogy mit kívántam?" A hangja nem volt lágyabb, de elcsendesedett. Mintha egy titkot osztana meg velünk, pedig teljesen, teljesen egyedül voltunk.

Megráztam a fejem, miközben eltávolodott az ajtótól, és felém tartott. Lassan. Mintha egy ugrásra kész sikátormacska lettem volna. Mozdulatlanul tartottam magam, és nyeltem egyet. Minél közelebb ért, annál inkább hátra kellett billentenem a fejem.

" Téged. Vártam, hogy visszajöjj." Felnyúlt, és megérintette az arcomat körülvevő sötét fürtöket, megdörzsölte a szálakat az ujjbegyei között. "Felhívtam a recepciót, hogy megkérdezzem a neved."

"Tényleg... tényleg?"

"Igen. Nem voltak hajlandóak megadni a kommunikációs adataidat, vagy megmondani, hol laksz." Az ujjbegyei végigjárták a szemöldököm ívét, mielőtt végigcsúsztak az arcomon. Libabőrösödés tört ki a bőrömön. "Csak annyit tehettem, hogy vártam."

"Várni?"

"És reménykedni."

"Mire?" Ennek az egésznek semmi értelme nem volt.

"Erre."

Egy lépést hátra kellett volna lépnem, kimentem volna a szobából, és elmentem volna a dolgomra.

A vendégekkel való társalgásért kirúgnak.

Hagyni, hogy az egyikük az arcomra tegye a kezét, és lehajoljon, mintha meg akart volna csókolni? Ez határozottan társalkodás volt. Ami még rosszabb, szükségem volt erre a munkára. Nemrég költöztem a saját lakásomba, és még mindig segítettem a szüleimnek fizetni az új kísérleti kezelést, amit Nagyapa kapott. Nagyszerűen ment neki, úgy tűnt, hogy a teljes gyógyulás felé halad. De ez a szar drága volt, és a biztosítás nem fedezte az egészet. Ha kirúgnak, sosem fejezem be az ápolónői iskolát, ami pedig a karrier és a jó fizetés kapuja volt. És az egyetlen dolog, amit jobban utáltam a vécétakarításnál, az új munka keresése volt.

Nem. Nem tudtam...

A hüvelykujja végigsimított az arcomon, és elvesztettem a gondolkodás képességét. Azt akartam, hogy azok a kezek végigsimítsanak rajtam. Teljesen. Minden centimétert. Hatalmas volt. Erőteljes, mégis az érintése több volt, mint gyengéd, mintha nagyon igyekezett volna óvatosnak lenni. A mellkasa kétszer olyan széles volt, mint egy normális férfié, és minden körülötte erőt sugárzott. Biztonság. Kényelem.

Élvezet.

A francba. Tökéletesen mozdulatlanul állt, a szemembe bámult, miközben én ezt a belső háborút vívtam magammal. Ha megmozdult volna, vagy mondott volna valamit, valószínűleg elszaladtam volna, mint egy nyúl. Ehelyett visszabámultam. És többet akartam.

"Mit... mit csinálsz?"

Az arca olyan közel lebegett hozzám, hogy belefulladtam azokba az arany és ezüst szemekbe. "Hát nem nyilvánvaló? Megcsókollak, Angela Kaur a Földről."

Szent szar.

"Miért?" A zavarodottság élő, lélegző dolog volt bennem. Miért én? Szobalány voltam. Szegény. Egy leheletnyi szempillaspirál volt rajtam, de semmi más. A ruhám kétnapos, piszkos szobalány egyenruha volt - és ha óvatos voltam, akár három napig is el tudtam volna húzni, mielőtt a mosodába megyek. A legzavaróbb tényező? Két tucat gyönyörű, buzgó, elegáns, tökéletes nő állt készen arra, hogy bármit megadjon neki, amit csak akar, amint kilép ebből a szobából. Ruhában vagy meztelenül.

"Mert gyönyörű vagy és tökéletesen ívelt, és olyan illatod van, mint..."

Ahogy a szavak kiszaladtak a mellkasából, elgyengültek a térdeim. "Mint mi?" Kétségbeesetten akartam tudni, hogy pontosan mit akar mondani.

"Az enyém."

A szívem kihagyott egy ütemet. "Ugye nem vicceltél a nyelvórákkal?"

"Megcsókolhatlak, nőstény? Megérinthetlek? Meg kell, hogy érintselek." A hangja lenyűgöző hangszínt öltött, majdnem olyan volt, mint egy morgás, és nehezen lélegzett, a pulzus a torka tövében úgy dübörgött, mint egy dob, közvetlenül a bőre alatt. Nem hazudott. Engem akart.

Engem!

Ami őrültség volt. De az érintése, a tekintete. Láttam a videót, amin Warlord Wulf kiiktat egy operatőrt, hogy a nőjéhez jusson. Braun nem viselkedett olyan őrülten, mint a díszletek ledöntése és a morgás, de intenzív volt. Minél tovább álltam ilyen közel hozzá, a testének melege ígéretként ölelt körül, annál jobban beindultam.

"Hm..." Igen, igazán simán.

"Megcsókolhatsz, ha akarsz." Közelebb lépett hozzám, amíg csak annyit kellett tennem, hogy lábujjhegyre álljak, hogy igényt tartsak az ajkaira. Épphogy csak.

Jó ég, ez a fickó halálos volt. Gatyát olvasztó, elveszíted az átkozott elmédet és megadsz neki mindent, amit akar.

És én mit akartam? A hülye, bolond, romantikus én akartam ezt a csókot. És még többet. Sokkal többet.

Eléggé ahhoz, hogy kirúgjanak érte?

Igen. Kiderült, hogy a válasz a kérdésre igen. A pokolba is, igen. Meztelenül akarom őt, igen. Casey nem tévedett. Kaphatnék egy kicsit.

A bizonytalanságom azonban felbukkant, hogy mindent megkérdőjelezzen. "Várj, az összes versenyzőt megkaphatod. Gyönyörűek."

"Ahogy te is."

"Szobalány vagyok."

"Tisztességes alkalmazott vagy."

Még sosem gondoltam erre így.

"Szó szerint érted vannak itt."

"Kik?"

"A versenyzők", mondtam, és a frusztrációm egyre nőtt.

"Egyikükre sem vágyom. A nyelvtudásom biztos gyenge, ha még mindig nem érted. A farkam tegnap is kemény volt rád, ahogy ma is az."

Lenéztem kettőnk közé. Annak ellenére, hogy teljesen fel volt öltözve - ezúttal -, nem tudtam nem észrevenni az érdeklődésének vastag körvonalait irántam.

A puncim összeszorult, ha arra gondoltam, hogy ez a dolog illik hozzám. A nők a világ minden táján lekurváznának, ha nem fognám be a számat, és nem vinnék el egy fenevadat egy körre.

"Oké." Amint meghoztam a döntést, már meg is volt. Befejeztem. Nem volt időm megkérdőjelezni az életemet.

Felnyúltam, átkaroltam a fejét, beletúrtam az ujjaimat abba a gyönyörű, mézbarna hajába, ahogy azóta szerettem volna, hogy először megláttam a fényképét egy reklámgrafikán, és magamhoz húztam.

Az ajkaink találkoztak, és láttam, hogy visszafogja magát. Ha ezért ki akartak rúgni, ez egyszerűen nem volt elég. Csókolózást akartam, és forró, a falon átívelő, felrobbantó szexet. Kizárt, hogy egy óvszer ráférjen Braunra. Láttam, milyen nagy volt, tudtam, hogy még a magnum méret sem fog működni. Szerencsére fogamzásgátlót szedtem. Nem mintha teherbe akartam volna esni egy idegen babával. És én akartam őt.

Bőr a bőrön akartam. Érezni akartam, ahogy azok az izmok összenyomják fájó melleimet. Azt akartam, hogy a kezei végigsimítsák a bőröm minden egyes centiméterét. És azt akartam, hogy a kemény teste mélyen el legyen temetve.

Hátraléptem, megszakítva a kissé erényes csókot. Felnyögött, de elengedett, a szemei elkerekedtek, amikor elkezdtem kigombolni az egyenruhámat.

"Mit csinálsz, nőstény?"

"Akarlak téged, és azt hiszem, te is akarsz engem. És mivel mindenki azt hiszi, hogy itt takarítok, talán ez az egyetlen esélyünk..." Hagytam, hogy a gondolat a levegőben lógjon, miközben lerúgtam a cipőmet, és az egyenruhámat az egyik szék karfájára dobtam. Nadrágban és a melltartómban álltam, és azon tűnődtem, hogy vajon nem követtem-e el egy hatalmas-nagy hibát, amikor Braun féltérdre ereszkedett, lehajtott fejjel. Egyik kezével a szőnyeget karmolta; a másik ökölbe szorult az oldalán.

Úgy nyögött, mintha fájdalmai lennének. Komoly, szörnyű fájdalmak.

Miközben előttem térdelt, a fejünk egy magasságban volt. "Jól vagy?"

"Már nem sokáig tudom irányítani."

"Kit?" Körülnéztem a szobában. Miről beszélt? "Akarod, hogy elmenjek? Nagyon sajnálom."

A pólómért nyúltam, kiakadva azon, hogy mennyire elszúrtam. Már megint.

"Nem!" A kiugrott parancsra felugrottam. Amikor Braun felemelte az arcát, ziháltam. Az állkapcsa szélesebb lett, az arca primitív struktúrát öltött, ami még mindig gyönyörű volt, de több... csak több. Vastagabb csontok. Intenzív szemek. Úgy nézett ki, mint önmaga vadabb változata.

Akkor tudtam meg. Láttam, hogy ez történt Wulffal a sorozatban, amikor Oliviát üldözte. "A te szörnyeteged? A vadállatodról beszélsz?"

"Igen." A szó nem is volt igazi szó. Inkább egy morgó hang, amit éppen csak ki tudtam venni.

"Bántani fog engem, ha kiengeded?"

"El fogja venni, amit felkínálsz neki, nőstény."

"Szóval, a fenevad szereti a szexet. De vajon bántani fog engem?"

Fogalmam sem volt, mit tegyek ebben a helyzetben. Az idegenek szexe nem olyan volt, mint a bumm-bumm-bumm, mint a földi srácoké. Braunban volt egy fenevad, és a fenevad ki akart jönni. Engem akart.

Ez rövidre zárta Braunt, és a teste megrándult. "Soha."

A kijelentés vehemenciájától a puncim görcsbe rándult a vágytól. Szent szar. Ledobtam a pólómat a padlóra. Ha ez a szexi vadállat férfi engem akart - engem - a tökéletes nők felvonulása helyett, akik épp a szobán kívül leselkedtek rá, ki voltam én, hogy megtagadjam őt vagy magamat?

Casey büszke lenne rám, nem?

A gondolatra elmosolyodtam, és csípőre tettem a kezem, élénk rózsaszín, csipkés melltartóm mint egy neonreklám irányította ezt a férfi-idegen-, hogy hová üdvözlöm a figyelmet. Férfi. Idegen. Szörnyeteg.

Mindegy. Akartam őt.

"Akkor engedd ki."