Grace Goodwin - Maid for the Beast - 4. Fejezet

 


4


Braun


Két szó, és ez a nőstény megszabadított.

A bennem lévő vadállat átvette az irányítást, és esélyem sem volt arra, hogy irányítsam. Évekig féken tartottam, hideg logikával, türelemmel és tiszta akarattal küzdöttem vissza a párzási lázat.

Most, annak köszönhetően, amit mondott, az övé volt. Engedelmeskedni fog neki. Az enyém volt.

"Az enyém." Felálltam, és néztem, ahogy Angela sötét szemei kitágulnak, ahogy felé sétáltam, a vadállatom kiszabadult, a testem minden egyes lépéssel megváltozott.

Az utolsó csepp önuralmammal megálltam előtte, a tüdőmbe szívtam az illatát, a farkam olyan kemény volt, hogy féltem, szétrobban. De a kínt szívesen fogadtam. Itt volt. A társam.

A vadállatom választott, és ő lenyűgöző volt.

A haja majdnem fekete volt, nem színtelen, mint a mély űrben, hanem az emberi kávé gazdag sötétsége. Egyik kezemet a vállára emeltem, és végigsimítottam a kulcscsonttól a könyökéig, élveztem a bőrének puha csúszását. Az arca még lágyabb volt, és a vadállatom torkából halk örömdörgés csúszott ki, ahogy simogattam ezt a nőstényt, aki félelem nélkül állt előttem.

A bátorsága miatt még jobban akartam őt. Ez a nőstény - Angela - az enyém volt. Ölni is képes lennék, hogy megvédjem. Mindent megtennék, hogy boldoggá tegyem. Az ő örömére. A vadállatom választott, és eddig a bennem lévő hím teljesen egyetértett.

Még mindig én irányítottam, ha alig is.

Előrébb lépve, térdre estem közvetlenül előtte, eltökélten, hogy a melleiből lakmározok. Az élénk rózsaszín fehérnemű, amit viselt, csábító volt - és az én utamban.

"Le."

A kezeit a háta mögé tette, ami előre tolta a melleit. Az orrom közéjük fúrtam, alig vártam, hogy megízleljem a bőrét, belefulladjak az illatába. Nem csalódtam. Valami édes - talán földi virágok -, fűszeres és női illat töltötte be a fejemet, és rá kellett morognom a fenevadra, hogy visszahozzam a sarkamra.

Én is ezt akartam, és annak a köpcös fattyúnak ki kellett várnia a sorát. A bőre volt a legpuhább dolog, amit valaha is éreztem, az íveit bőségesen kitöltötte a kezem.

A rózsaszín szövet leesett, én pedig a mellbimbóit lakmároztam, egyiket, majd a másikat a számba húztam, miközben a hajamba temette a kezét. Rángatott, és a vadállat keményen küzdött ellenem.

"Ne mozdulj, nőstény. El fogom veszíteni az irányítást." A punciját elárasztó, nedves fogadtatás illata miatt még hangosabban morogtam, a hang majdnem üvöltéssé vált. És ismét a pézsma, a meleg és a nőstény újabb áradata tört elő a magjából. A forró, nedves punci őrületbe kergette a vadállatot.

Ha azt hittem, hogy a fenyegetés megijeszti, tévedtem. Nevetett. Tényleg nevetett.

"Nem félek" - mondta, miközben a hajamat rángatta. "De jobb, ha halkabban beszélsz, különben a szállodában mindenki megtudja, mit csinálunk itt."

"Igen." Azt akartam, hogy tudják, ez a nőstény az enyém. A társam. Az én nőstényem. Az enyém.

"Igen, mi? Azt akarod, hogy belekeveredjenek a dolgainkba?"

"Igen."

Ismét felnevetett, és elhúzta az arcomat a melleiről. Előrehajolt, ajkai az enyémhez értek, miközben beszélt. "Nos, én szeretem a magánéletemet. Szóval kérlek, ne légy őrülten hangos, oké?"

A fenevad úgy döntött, hogy halk, dübörgő morgással válaszol, amire a lány elmosolyodott, miközben az ajkait az enyémhez szorította. Megcsókolt, és annyira megdöbbentett, hogy ez a nőstény az enyém, hogy megtaláltam, hogy alig tudtam megmozdulni, ahogy a valóság eltolódott.

A kezemet a lábához emeltem, hogy megismerjem a csípője ívét. Lenyomtam a nadrágját, amíg nem érintkeztem a kis szövetdarabbal, ami megakadályozta, hogy elérjem a magját. Elfogadhatatlan.

Egyetlen rántással eltűnt az irritáló ruhadarab, és a tenyerem alatt a fenekének puha, telt íveit láttam.

Most felfaltam őt, a szája az enyém volt. Ujjaimat a középpontjához csúsztattam, éppen a puncijába mártottam őket, és forrón találtam. Nedves. Készen állt.

A vadállat nem hagyta magát megtagadni.

Elszakadtam a csókjától, felálltam, egy teljesen kipárnázott karfájú székért nyúltam, és az ágy tetejére helyeztem, hogy megkaphassam, amit akarok. A punciját. Forró. Nedves. Egy lakoma.

Ez a szálloda embereknek készült, nem atlantai vadállatoknak. Módosítanom kellett, hogy megkapjam, amit akartam... a punciját a számon. Most.

Zihált, amikor felemeltem, a keze a vállamra lendült, amikor a hátára fektettem a székben, majd levetkőztettem a maradék ruháját, hogy teljesen meztelen legyen. A székkel az ágyon a megfelelő magasságban volt számomra. A fenevadam most már teljesen az irányításom alatt állt, ami azt jelentette, hogy nem sokat mondhattam.

A lábaihoz nyúltam, széttártam őket, a puncija nyitva várakozott előttünk.

"Maradj."

A parancs - és ez egy parancs volt - mosolyra késztette Angelát. Kicsit ellazulva hagytam, hogy a fenevadam megkapja, amit akar. Bassza meg, amit mindketten akartunk. A szánkat rajta. Kóstolgatni. Hogy sikoltozzon.

Nem volt kíméletes vele, és nehéz volt ellenállni neki, amikor az első örömnyögése elérte a fülemet. Még több nedves forróság. Hátravetette a fejét, és térdeit szélesen a székre támasztotta. Egy ujjamat a puncijában, szívtam és nyalogattam, játszottam az érzékeny húsával, amíg meg nem találtam azt a pontot, ami megvadította.

Ami engem is megőrjített. Ez boldoggá tett. Ez késztetett gondolkodásra... végre.

A kiáltásai azonban visszafogottak voltak, mintha csak nekem és csak nekem tartogatná a gyönyört. Rájöttem, hogy bármennyire is szerettem ezt, a vadállat többet akart. Azt akarta, hogy elveszítse az önuralmát. Sikítson. Görcsösen tapadjon az ujjaira, miközben a szájába szívja a nedves húst.

Felemeltem a szabad kezem, hogy megpiszkáljam a mellbimbóját, megszorítsam és gyúrjam a mellét, miközben a másik kezemmel ujjal basztam meg. Nem hagyhattam magam megtagadni.

Most már zihált, kezei mindenfelé repkedtek, mintha keresne valamit, amibe kapaszkodhat. A vadállatomnak ez nem tetszett.

"Engem. Kezeket rám."

A hangom mélységétől megremegett, de engedelmeskedett, és a hajamba temette a kezét. Húzta. Erősen.

A fenevad imádta. Ahogy én is.

A puncijába morogva, kíméletlenül megdolgoztam, amíg meg nem görbült a háta és fel nem kiáltott. A számra és az ujjaimra élvezett. Bassza meg, igen. Kielégítettem a társamat. Újra és újra megtenném, mielőtt végzek vele. Ezúttal.

Amikor már zihált és a teste ellazult, újra megtettem. Birtoklóan és pimaszul az erőnkben. Ezúttal, amikor elélvezett, puncija lüktetve az ujjaimra borult, teljes magasságomba álltam, kinyitottam a nadrágomat, farkamat a bejáratához telepítettem, és beledolgoztam magam a testébe. Pulzáló magjának nedves siklása nyögésre késztetett, és a feneke felemelkedett a székről, a lábai a levegőbe rúgtak, ahogy mélyre hatoltam.

"Az enyém." Előre törtem, és eltemettem magam a mézédes, forró mélységében.

Ő nyöszörgött, én pedig a felszínre küzdöttem magam, készen arra, hogy megküzdjek a fenevaddal, ha túl durva lenne hozzá. Én nagy voltam, ő pedig olyan kicsi. Azt mondtam, hogy soha nem fogom bántani, és most sem fogom.

Aztán a lábai a csípőm köré tekeredtek, és ő elmozdult alattam, mélyebbre vitte a farkamat.

"Istenem, hatalmas vagy, de igen. Olyan jó."

Csak ennyit kellett hallanom. A vadállat átvette az irányítást, keményen és gyorsan belé ringatózott. A szék felborulással fenyegetett, ezért a karfái után nyúltam, az ágy rugóját használtam arra, hogy Angela testét előre és hátra, a farkamon ringassam.

Megbasztam őt. Igénybe vettem őt. Eltemettem a farkamat és a lelkemet a testébe. Ő az enyém volt, a nőstény, akinek a megtalálásában már feladtam a reményt. A mellei előre-hátra ringatóztak, a sötét bimbók még többre éheztek. Meg akartam dugni. Megtöltöttem volna a magommal. Aztán megcsókolnám puha, barna húsának minden egyes centiméterét. Megtanulhatnám minden helyét, ahol szereti, ha simogatják, csókolják, imádják. Aztán újra megdugnám.

És újra.

És újra.

Amíg el nem felejtem a kínt, amit magammal cipeltem, a párzási lázat, és a húson, csonton és elmén átszakadó tüzének kínját. Az emléket a farkamon lovagló nőstény szelídítette meg.

A feje ide-oda csapkodott, és tudtam, hogy közel van az újabb felszabaduláshoz. Érezni akartam, ahogy a puncija görcsbe rándul és összeszorítja a farkamat. Tudni akartam, hogy mélyen el vagyok temetve, amikor felsikolt a gyönyörtől.

Döfködtem és tartottam, egyik kezemet a székről mozgatva, hogy megtaláljam érzékeny csiklóját.

Simogatva és dörzsölve gyorsan rájöttem, hogy pontosan mit szeret, és az éktelen kiáltása úgy emelkedett fel, mint egy vadállat hívása a párjához.

A vadállatom válaszolt, készen állt. A teste lüktetett, remegett, a puncija a farkam körül hullámzott, és elvette tőlem a magomat, miközben én magam is elélveztem benne, saját üvöltésemmel.

Nem tudtam megmozdulni, amikor vége lett. Nem akartam mozogni. Ahogy a szörnyeteg sem. Hosszú percekig maradtam a székre görnyedve, a teste alattam, a puncija a farkam körül. Amíg vissza nem nyertem az irányítást. Amíg a fenyegető könnyek, a kielégülés, az elhatározás és a befejezés el nem tűnt.

Ő az enyém volt. Az istenek verjék meg, már majdnem feladtam a reményt.

Az enyém volt, és gyönyörű volt. Szenvedélyes. Tökéletes.