Grace Goodwin - Maid for the Beast - 5. Fejezet

 


5


Angela


A valóság visszatért. Szexeltem - epikus szex - egy vendéggel. Nem is akármilyen vendéggel, hanem egy idegennel. Egy idegennel, aki olyan híres volt, hogy az egész világon úgy ismerték, mint a legújabb agglegény szörnyeteget. Istenem, de jó volt. Nem, elképesztő. Hihetetlen. Nem csak az első alkalom, amikor magasra emelt az ágyon lévő székre, hanem amikor felemelt, eldobta a széket, és még egyszer elvett. Aztán harmadszor is. Bármelyik srácnak, akit ismertem, időre van szüksége, hogy felépüljön. Braun mintha egész nap bírta volna.

A puncimat most egy idegen szerető kényeztette, és fogalmam sem volt, mit fogok csinálni a hátralévő életemben. Fájt, mert nagy volt. Elégedett voltam, mert tehetséges volt.

Braunra pillantottam, aki az ágyon terpeszkedett a ferdén, ez volt az egyetlen módja, hogy hatalmas teste ne lógjon le a széléről. A lepedők és a takarók a földön hevertek, a párnák különböző irányokba dobálva. Világos volt, hogy mi történt.

A lakosztályt nem én takarítottam.

Amire nem is került sor. Az éjjeliszekrény órájára pillantva láttam, hogy már majdnem kilencven perce itt vagyok, ami ésszerű volt, ha a lakosztály rendetlen volt. Nem volt az, mielőtt bejöttem, de most egy lámpa állt a padlón, az ernyője elhajlott. Még az ágy is ferdén dőlt, ami azt jelentette, hogy Braun az egyik kemény lökésével eltörte a rugót. Túl jól éreztem magam, hogy észre se vegyem.

Nem tudtam megállni, hogy ne vigyorogjak.

Olyan forrón szexeltem, hogy szétvertünk egy hotelszobát. Én nem voltam az a fajta lány.

Nos, most már az voltam. Ezzel teljesen együtt tudtam élni. Együtt élni annak emlékével, amit az előbb csináltunk. Nem akartam arra gondolni, hogy Braun a feje búbjáig szexelt azzal a nővel, akit végül kiválasztott, és akire a párzási bilincseit tette, de nem voltam hajlandó elrontani az orgazmus utáni érzéseket, amiket most éreztem, ezekkel a nyomorult gondolatokkal.

Lecsúsztam az ágyról, és megkerestem az egyenruhámat.

"Hová mész?" Braun megkérdezte. Nem mozdult, de a tekintete végigkísérte a szobát.

"Dolgoznom kell."

"Mennyi munkát végzel minden nap?"

Megtaláltam a bugyimat, és rájöttem, hogy elszakadt. Ránéztem, egyáltalán nem haragudtam. "Teljes munkaidőben dolgozom, ami napi nyolc órát jelent, a hét öt napján. De annyi túlórát vállalok, amennyit csak tudok, ha az iskolával összeegyeztethető."

"Túl sokat dolgozol."

Megvonogattam a vállamat, és átcsúsztattam a karomat a melltartó pántjain. "A számlák nem fizetik ki magukat."

"Több szobát is ki kell takarítanod ma?"

Megragadva a szoknyámat, leültem az ágy szélére, hogy felhúzzam. Mivel a bugyim tönkrement, így a kommandó volt az egyetlen lehetőségem. "Nem, de nem maradhatok itt tovább. A kocsim kint van a folyosón, és az emberek beszélni fognak."

"Nem érdekel, hogy mások mit gondolnak."

Megcsóváltam a fejem, hosszú hajam az arcomba csapott, és a fülem mögé tűrtem. "Engem igen. Megszegtem a szabályokat, amikor ezt csináltam veled. Ki is rúghatnak."

"Elveszítheted az állásod?" Úgy ült fel az ágyban, mintha készen állt volna arra, hogy leöljön néhány sárkányt a kedvemért. "Ez nem fog megtörténni."

Nem tudtam megállni, hogy ne nevessek a vehemenciáján. "Nem mintha a főnököm úgyis azt hinné, hogy le akarsz feküdni velem."

A szeme olyan gyorsasággal szűkült össze, ami meglepett. Kinyújtotta a kezét, az ölébe rántott, és megpaskolta a letakart fenekemet. Visszatettem a kezemet. "Hé! Ez meg mire volt jó?"

"Nem akarom, hogy így beszélj magadról."

Elengedett, én pedig lemásztam az ágyról, hogy felkapjam az egyenruhám felsőjét. Kicsit csípett a fenekem, de ugyanakkor nagyon be is indultam. Még sosem fenekeltek el korábban, de... hűha.

"Jól van. Vissza kell vinnem a kocsimat, és ki kell ütnöm az órámat. Úgy értem, befejezni a munkanapomat."

"Kitűnő. Veled megyek."

Megfordultam, és rábámultam. "Micsoda?"

"Nincs semmi dolgom" - ismerte be. "Chet Bosworth-nek van valami rózsaszín szem nevű baja, és késleltetjük a gyártást."

Az ajkamba haraptam, hogy ne nevessek. "Komolyan?"

"Mi ez a betegség?"

"Tényleg tudni akarod?"

Bólintott.

"Nos, ez az, amikor egy baktérium kerül a szemedbe, amitől rózsaszín és irritált lesz. Az okozza, ha... nos, ha nem mosol kezet, vagy ha hozzáérsz valakihez, aki nem mosott kezet a mosdóhasználat után, és aztán megdörzsölöd a szemed".

Úgy bámult rám, mintha próbálná megérteni; aztán grimaszolt.

Nem tudtam megállni, hogy ne nevessek újra.

"Ezt könnyen orvosolni lehetne egy ReGen pálcával."

Fintorogtam. "Az meg mi?"

"Egy olyan eszköz, ami meggyógyítja a testi sérüléseket."

Istenem, ez biztos jó lehet. "Igen, nos, vannak rosszabb dolgok is, mint a rózsaszín szem, amit egy varázspálca meg tud gyógyítani."

"A Föld túl primitív az ilyen technológiához. Ami pedig Chet Bosworth... fertőzését illeti, ezen a bolygón nem fogok senkinek sem kezet rázni" - fogadkozott. "A tisztátalansága miatt van szabadidőm. Napokig, hiszen már többször készítettek velem interjút, és most ugyanezt teszik a női versenyzőkkel is. Angela Kaur a Földről, továbbra is veled kívánok időt tölteni".

Felvillanyozódás töltött el a kilátás láttán, hogy velem akar lenni. "Ez nem történhet meg itt a szobádban... vagy a szállodában, és feltételezem, hogy nem hagyhatod el az épületet."

Egy pillanatig hallgatott. "Bajba kerülsz, ha maradsz, igaz?"

Bólintottam. Nem lehetett látni, hogy vele együtt jövök-megyek Braun lakosztályából, sem munkaidőben, sem munkaidőn kívül.

"Bajba kerülök, ha elhagyom a szállodát, ahogy mondtad" - ismételte meg. "Akkor csak egy lehetőség van. Én, ahogy ti emberek nevezitek, kiosonok."

Ismét felnevettem. "Te? Kiosonni?"

Egy elefántnak könnyebb lenne észrevétlenül átsétálni a hallon, mint egy gyönyörű, kétméteres földönkívülinek.

Lemászott az ágyról, és odajött hozzám. Dicsőségesen férfiasan és meztelenül. Nem tudtam megállni, hogy ne bámuljam. " Szeretnél velem tölteni a nap hátralévő részét?"

Boldogságbuborék töltötte meg a mellkasomat, és hátra billentettem az állam, hogy rámosolyogjak. "Igen."

"Akkor ki kell találnunk, hogyan tudnék kiosonni."

Úgy éreztem magam, mint egy tinédzser, aki megpróbál bejutni egy fiúval a hálószobája ablakán anélkül, hogy a felnőttek rájönnének. Fordítva.

"Ó! Van egy ötletem." Nem volt nagyszerű, de működhetett. "Adnál nekem pár percet?"

"Igen."

Megfordultam, és kimentem a hálószobából.

"Várj! Hová mész?" Utánam sietett, és az ajtó elé lépett, mielőtt kinyithattam volna. "A szörnyetegem nem örül annak, hogy elhagysz minket."

"Mondd meg a szörnyetegednek, hogy kocsit kell cserélnem, ezért le kell mennem a pincébe."

A mellkasából morajlás hallatszott. A kezei ökölbe szorultak a combjain, és remegtek. "Visszatérsz?"

Ösztönösen a csuklójára tettem a kezem, és ez valamiért megnyugtatta. Fogalmam sem volt, miért aggódott annyira, hogy nem jövök vissza. Rájöttem, hogy nemcsak erős, szexi és domináns, hanem sebezhető is. Az a tény, hogy ilyen erős hatással voltam egy ilyen hatalmas emberre, egy kicsit megolvasztotta a szívemet. Nem, nagyon is. A szívem tócsává olvadt, és azon kaptam magam, hogy gondoskodni akarok róla.

Én. Ami nevetséges volt, mert ő tiszta izom volt, és a fejem teteje alig érte el a mellkasát, de valahogy mégis hatalmam volt ez felett az ember-idegen felett - hatalmam volt, hogy boldoggá tegyem. Legalábbis ma.

"Igen. A szavamat adom. Visszatérek." Mielőtt elhagytam a lakosztályt, átvizsgáltam magam, meggyőződtem róla, hogy nem úgy nézek ki, mint akit egy idegen pusztított el. Vettem egy mély lélegzetet, és kényszerítettem a mosolyt, amit nem tudtam megakadályozni, hogy az ajkamra húzódjon. Rájöttem, hogy nem mehetek el üres kézzel, miután állítólag egy órán át dolgoztam, odamentem az egyik szemeteshez, felkaptam a műanyag zacskót, és kivittem magammal a folyosóra.

Az ajtó becsúszott mögöttem, és a szemetet a kocsiba dugtam. Egy gyors pillantás a folyosóra mutatta, hogy az üres. A kezem remegett, mintha most raboltam volna ki egy bankot, ahelyett, hogy egy földönkívülivel keféltem volna. A kocsit a szolgálati lifthez toltam, és igyekeztem mindent megtenni, hogy egyszerre tűnjek teljesen ártatlannak és szigorúnak. Minden gond nélkül tettem meg az utat az alagsorba, kimentem, és felkutattam egy üres szennyeskocsit.

A szálloda alsó szintjei a nap minden szakában forgalmasak voltak. Mindenütt dolgozók voltak, hiszen a két alagsori szinten a takarítástól az ételkiszolgálásig minden megtalálható volt. Amikor lekaptam egy halom tiszta takarót az egyik polcról, és bedobtam a kocsiba, senki sem figyelt rám.

Visszatérve a VIP-szintre, ismét bekopogtam Braun ajtaján, és azt kiáltottam: " Takarítás!", mert ez volt a dolgom. A liftnél várakozó nő felém nézett, de a kocsi megérkezett, és mielőtt Braun kinyitotta volna az ajtót, már el is tűnt. Felöltözött, amíg én távol voltam.

Betoltam a kocsit, és az ajtó becsukódott mögöttem. Mielőtt pisloghattam volna, Braun gyengéden az ajtóhoz szorított, és megcsókolt. A csók túl egyszerű kifejezés volt arra, amit a szája csinált. Inkább felfalt. Talán tíz percig voltam távol, de gyakorlatilag ki volt éhezve rám. A mellkasából morajlás tört elő, és én is éreztem az enyémben.

Amikor el tudtam húzni magam, felbámultam rá. "Csak néhány perc telt el."

Magához szorított, egyik kezét a hátamra szorította, a másikat pedig felemelte, hogy megsimogassa az arcom. "Nem, ez egy egész élet volt."

A forrósága körülvett. A tenyere olyan horgony volt, amitől egy tucatnyi különböző dolgot éreztem egyszerre. Biztonságot. Vágyat. Gyönyörűnek. Üldözöttnek. Védettnek. Az egész testem el akart olvadni benne, és az általa nyújtott kényelemben és melegben. Aztán újra le akartam vetkőzni, mert az illata úgy hívott, mint semmi más soha.

Kezdtem elveszíteni az eszemet. Ennek kellett lennie. Az eszem. A józan ítélőképességem. Az akaraterőm. Az önfegyelmem. Tönkretett engem, és én élveztem.

"Annyira nagy bajban vagyok itt." Egy pillanatra sem tudtam elszakítani a tekintetemet az övéről.

"Semmi sem fog bántani téged, Angela. Soha többé." Braun lehajtotta a fejét, és ezúttal, amikor megcsókolt, gyengédséggel ölt meg. Ha összetört porcelán voltam, ő volt a ragasztó, ami újra összerakott, és azt mondta, hogy még mindig méltó vagyok, gyönyörű és tökéletes.

Sírni kezdtem, minden átkozottul jó ok nélkül. Egyáltalán nem. Egyszerűen csak még sosem voltam így a karjaiban. Nem csókoltak meg így.

A fenébe is.

Hátralépve megfordultam, hogy diszkréten megtöröljem az arcom. "Mennünk kéne. Le kell telefonálnod a recepcióra, és meg kell mondanod, hogy semmilyen körülmények között nem akarod, hogy megzavarjanak."

"Miért?"

"Bízz bennem. Maga VIP vendég. Ha azt mondod nekik, hogy nem akarod, hogy zavarjanak, akkor még a rózsaszínszemű Chet sem mehet fel a szobádba rendőri kíséret nélkül."

"Rendben." Bámult rám, összevont szemöldökkel, mintha összezavartam volna. De odébb lépett, hogy telefonáljon. Amikor visszatette a telefont a bölcsőre, megrázta a fejét. "Az emberi kommunikációs rendszerek primitívek."

"Működik. És ez tökéletes volt. Most pedig menjünk."

"Így fogok kiosonni?" - kérdezte, a fejét a kocsi felé billentve.

"Össze kell görnyedned."

Belenyúltam, és megragadtam a takarókat, megvártam, amíg a kocsiba lép. Megtette, és le kellett hajolnia, hogy ne verje be a fejét a plafonba.

Forró pillantást vetett rám, aztán leguggolt.

Nevettem, mert olyan nagy volt, hogy még a kocsi felső széle alá sem ért.

Ismét rám pillantott, összeszűkítette a szemét, aztán valahogy úgy manőverezte magát - nyögve, erőlködve -, hogy az oldalára feküdt, a legszorosabb gömbölyűre gömbölyödve. Előrehajoltam, lenéztem rá, és el kellett gondolkodnom, mekkora lehetett csecsemőként. Valószínűleg hatalmas.

"Ezeket a takarókat rád terítem" - mondtam, és óvatosan ráterítettem őket, hogy be legyen takarva. "Megyek, amilyen gyorsan csak tudok, de le kell mennünk a pincébe és a parkolóházba. Ne leskelődj!"

Még egyszer nyögött, de nem szólt semmit.

Kinyitottam az ajtót, a folyosón betakartam. Megragadtam a Ne zavarjanak táblát, és a biztonság kedvéért az ajtajára erősítettem - a recepciós piros lámpával világította volna ki a szobáját, hogy senki ne zavarja, de a versenyzők jó magaviseletét nem tudtam garantálni. Ezzel végeztem, kitoltam a szennyeskocsit, és a szolgálati lift felé fordultam, még akkor is, ha a folyosó másik végén két nő állt. Ez volt az egyetlen alkalom, amikor hálás voltam, hogy láthatatlan vagyok, mert bár felém pillantottak, nem szenteltek nekem figyelmet.

Visszatértem a munkámhoz... egy dögös idegen hadvezért csempésztem ki a szállodából.


* * *

A lakóházam három emelet magas volt, téglából épült még azokban az időkben, amikor a dolgok még úgy készültek, hogy ellenálljanak egy bombatámadásnak. Ez azt jelentette, hogy csúnya volt, de nem kellett hallanom a szomszédom tévéjét sem. A legfelső emeleten laktam, és a kis teraszom a hátsó parkolóra nézett.

" Itt lakom" - mondtam, beléptem, és tartottam neki az ajtót.

Lehajtotta a fejét, és belépett a kis nappalimba. Nem volt sok pénzem, miután segítettem kifizetni Nagyapa gyógyszereit. Volt, ami a főiskolai óráimra ment, de néha kevés volt, és egy félévben nem tudtam egynél több órát felvenni. Ami megmaradt, az fedezte a lakbért és az ételt. A hotelben végzett teljes munkaidő és az iskola között nem volt időm semmi szórakozásra, ami jó volt, hiszen nem volt egy fillér sem, amit össze lehetett volna dörzsölni.

Egyszer majd jobb körülmények közé kerülök. Rengeteg ápolói állás volt, úgyhogy alig vártam, hogy nagyobb fizetésem legyen... és olyan területen dolgozzak, amit kielégítőnek találtam.

Körbepillantott, és én megpróbáltam elképzelni, hogyan látja a helyemet. A nappaliban ott állt Nagyapa régi kanapéja, az, amit akkor hagyott rám, amikor egy idősek közösségében lévő lakásba költözött, ahol gondozták a kertjét, és társasági összejöveteleket tartottak a közösségi klubházban. Egy takarót dobtam rá, hogy eltakarjam a kopott és megviselt párnákat, de pokolian kényelmes volt. A dohányzóasztalt használtam étkezőhelynek, és egy íróasztalt tettem oda, ahová normális esetben egy étkezőgarnitúrának kellene kerülnie. Rajta volt az ősrégi számítógépem, a tankönyveim és a jegyzetfüzeteim. A konyha nem volt elég nagy ahhoz, hogy Braun mellett álljak, az ágyam pedig egy kétágyas volt, úgyhogy jobb, ha nem akar szundikálni. A fürdőszobámban avokádózöld kád, vécé és mosdókagyló volt, így nem volt kétségem afelől, hogy ez megsemmisít minden olyan gondolatot, amit Braun az emberek fejlett voltáról gondolt.

"Kicsi, mint te" - mondta, aztán elterelte a figyelmét, ahogy Oscar ki-be fonódott a lábai közül.

A macskám egy kis bolyhos, fehér perzsa volt, zöld szemmel és rosszindulattal. Olyan imádnivalóan vad volt kiscicaként, amikor hazahoztam, hogy Oscarnak neveztem el. Mint a Morgó.

A név megragadt - és fiam, ez a név nagyon is találó volt. Az a macska utálta az exemet, Kevint. Bár lehet, hogy Oscar tudott valamit, amit én nem, és jobban oda kellett volna figyelnem a lúzerrel szembeni viselkedésére. Oscar elviselte a szomszédot, de csak azért, mert minden reggel a teraszra dobálta neki a finomságokat.

"Mi ez a lény?" Felemelte maga elé a kezét, mintha félne.

Odamentem hozzá, felkaptam Oscart, és a karjaimba bújtattam. Amikor megsimogattam a szőrös fejét, dorombolt. Felnéztem Braunra. "Olyan hangja van, mint neked."

"Én nem morgok így" - vágott vissza, mintha megsértődött volna.

Odaböktem hozzá Oscart. "Tessék."

Nem volt más választása, minthogy átvegye az állatot, én pedig hátraléptem, látni akartam, hogyan bánik egy aranyos kismacskával.Braun ugyanúgy megsimogatta Oscart, mint én, a macska boldogan lehunyta a szemét. Hangosabb dorombolás tört elő belőle. Braun elmosolyodott. "Ez egy háziállat?"

"Igen. Egy macska. Mindenféle színben vannak. Nos, néhány különböző színű. Nincsenek kék vagy vörös macskák, vagy ilyesmi." Mindezt csak azért tettem hozzá, nehogy azt a benyomást keltsem benne, hogy létezik macskaszőr szivárvány.

Odament a kanapémhoz, leült, az öreg váz kissé nyögve tiltakozott, és tovább simogatta a macskát. Istenem, milyen... aranyosan nézett ki a kis jószággal a karjában. Nem mertem ezt mondani neki.

Bámultam, kissé megbabonázva az óriási fenevadat és a bolyhos fehér cicát. Valahányszor csak egyféleképpen gondoltam róla, ő megváltoztatta a véleményemet. Birtokló és főnökösködő volt, mégis szelíd és kedves.

Felnézett rám. "Ne nézz így rám!"

Pislogtam, aztán elkomorultam. "Milyen módon?"

Rámutatott, és körözött az ujjával. "Arra. Mintha meg akarnál nyalni, vagy rám ugrani, vagy..."

A vigyort lehetetlen volt visszafogni. "Féltékeny vagyok a macskámra."

Egy sápadt szemöldök szárnyalt fel. A karjában elégedetten a macskára pillantott, aztán vissza rám. "Miért lennél féltékeny egy háziállatra?"

"Mert én is szeretném, ha simogatnának."

A szeme összeszűkült és felhevült. Előrehajolt, letette a macskát a padlóra, majd hátradőlt. Meggörbítette az ujját, és közelebb intett.

Lezártam a köztünk lévő távolságot, és odaléptem a szétválasztott lábai közé. Mivel olyan magas volt, nagyjából szemmagasságban voltunk.

"Tényleg dorombolsz, ha jól megsimogatlak - motyogta, és a csípőmre tette a kezét. " És sikítasz is."

Az arcom forróvá vált a szemérmetlen emlékeztetőre, hogy milyen vad voltam vele. A pokolba is, egy rohadt széket állított az ágyra, hogy pont jól meg tudjon dugni. Nem én voltam az egyetlen, aki egy kicsit megvadult.

"Fáj?" - kérdezte, és sápadt szemei találkoztak az enyémmel.

Egy kicsit fájt. A farka lenyűgöző volt, és már eltelt egy kis idő. Fájt, de mégis... nem számított. Újra őt akartam. "Nem eléggé ahhoz, hogy megakadályozza, hogy újra megkapjalak."

"Te, engem?" Nevetést láttam a szemében, mintha viccesnek talált volna. Igen, a kijelentésem kissé furcsa volt. Én, a kétméteres semmi, aki azt mondom egy atlaninak, hogy újra meg fogom őt kapni.

De azért merésznek éreztem magam. Tudtam, hogy engem akar. A lakásomban volt, nem a szállodában. Nem kellett aggódnom senki miatt. Itt nem volt elveszíteni való munka.

Nem ítélkezett felettem. Nem nézte a combjaimat, és nem kérdezte, miért dörzsölődnek egymáshoz. Nem tett megjegyzést a fenekem méretére vagy a több, mint egy maréknyi melleimre. Látta az egészet belőlem és... tisztelettudó volt. Teljesen eltérően a földi srácoktól. Annyira más, mint Kevin.

Hagyd abba! Nem. Nem gondolok Kevinre, amikor egy lelkes idegen várakozik a kanapémon.

Néhány órán belül másodszor is lekaptam a pólómat és a melltartómat. Braun figyelt, bámult. Gyakorlatilag csorgott a nyála. Megfogta a melleimet, és a szemem lehunyt, a fejem hátradőlt.

"Kitöltik a kezemet."

Hmm, tényleg. Talán azért voltak ilyen nagyok, mert Braun számára készültek. Fogalmam sem volt, meddig dolgozott rajtuk, tapogatta, gyúrta, rángatta a mellbimbóimat. Amikor abbahagyta, felnyögtem, és rápillantottam.

"Vedd ki azt a vadállatot a nadrágodból, nagyfiú". Elkerekedett a szeme, amikor letoltam a nadrágomat, és levetettem a tornacipőmet. "Most."

Úgy tett, ahogy mondtam, és épp csak annyira emelte meg a csípőjét, hogy a nadrágja lekerüljön, és a farka előkerüljön.

Soha nem voltam még ennyire előretolt, ennyire vágytam arra, hogy megdugjanak. És bár egy atlani volt a kanapémon, itt én voltam az agresszor. Vagy, reálisabban fogalmazva, hagyta, hogy én legyek a főnök, mert ő bántani tudott. Könnyen. Anélkül, hogy megpróbálta volna.

A kezemet a karjára helyezve az egyensúly kedvéért, felmásztam az ölébe, a térdeimet a csípője két oldalára helyezve. Majdnem túl nagy volt ahhoz, hogy ez működjön, de én a térdemen maradtam, és megcsókoltam. A farkát a hasamba nyomta, keményen, hosszan és vastagon állt közöttünk.

A kezei végigcsúsztak a hátamon, majd a fenekemet fogták.

Visszahúzódott, és végigcsókolt az állkapcsomon. "Nedves vagy? Nem foglak bántani, függetlenül attól, hogy mennyire vágysz rá".

Istenem, de jól csókolt. Olyan meleg volt, mint egy hatalmas kemence. A mellbimbóm kemény volt, a puncim fájt érte. Megszakítottam a csókot, lenéztem kettőnk közé. Nem tudtam feljebb emelni, hogy a farkát a puncimhoz igazítsam. A lábaim egyszerűen túl rövidek voltak.

"Emelj fel! Készen állok. Nedves vagyok" - mondtam frusztráltan. Ő kuncogott, és az ujját fel-alá futtatta a résemen. Morgott, és feltételeztem, hogy ez a vadállata volt, elégedetten.

"Bassza meg, társam. Csöpögsz nekem."

"Csöpögök tőled. A korábbiaktól. Most fogd be és dugj meg."

Annyira be voltam indulva, annyira megőrültem a szükségtől, hogy gyakorlatilag a karjait karmoltam.

"A vágyad a parancsom." Braun felemelt a derekamnál fogva, hogy fölötte lebegjek, aztán leeresztett, megnyitotta a farkát, miközben betöltött.

"Ó, Istenem", nyögtem, és vonaglottam, hogy mindent magamba fogadjak. Ez a pozíció más volt, és olyan mélyre hatolt.

Újra morgott, az érzés dübörgött a mellkasából.

"Az enyém" - mondta.

"Igen. Igen!"

Csípőmet csóválva próbáltam felemelkedni, de csak egy centire sikerült leszakadnom tőle. A combjai egyszerűen túl nagyok voltak. Én meg túl kicsi voltam. Ez nem fog működni. Még csak meg sem tudtam lovagolni. Ehelyett fel voltam nyársalva rá, és nem tehettem ellene semmit.

"Braun - nyögtem. "Kérlek."

"Olyan szűkölködő. Mohó" - mondta, ismét a csípőmet fogta, és felemelt, majd leengedett.

"Igen."

Újra megtette.

"Oh."

És még egyszer.

"Ó, Istenem."

"Te nekem lettél teremtve, Angela Kaur." Egyenletes ütemben emelt és eresztett le. Lassan felfelé, keményen lefelé, hogy mélyre csússzon. Felemelte a csípőjét és lökdösött, teljesen betöltve engem. Nem voltam biztos benne, hogy igaz, amit mondott. Túl kicsi voltam, és meg kellett oldanunk a dolgot. A szék az ágyon. Nem tudtam úgy meglovagolni, ahogy szerettem volna, de Istenem, ez olyan jó érzés volt.

"Nem akarok mást. Az enyém vagy. A társam."

Tovább beszélt, miközben keféltünk, de én kihagytam a szavakat. Túlságosan elmerültem a gyönyörömben, abban, amit ő adott nekem, amit én vettem. Nem bírtam több gyönyört. Ez már majdnem túl sok volt. Már majdnem elélveztem, és olyan erősen élveztem, hogy hálás voltam a lakásom bunkerszerűségéért. Senki sem gondolná, hogy meggyilkoltak, miközben sikoltoztam.

Közénk nyúltam, és megdörzsöltem a csiklómat. Braun lelassított, hogy lássa, mit csinálok.

"Igen, társam" - hagyta jóvá, gyorsabban emelt fel, és még nagyobb szándékkal eresztett le, mintha ezzel akarná bebizonyítani, hogy el tudna hozni.

"Braun" - lihegtem. "Kérlek." Olyan közel voltam, de ő már majdnem túl sok volt. Az agyam kezdett visszarázódni, ahogy elképzeltem, hogy nézhetek ki, ahogy az ölében ugrálok, mint egy nimfomániás, és még többért könyörgök.

Morgott, aztán nekilátott, mintha az lett volna a küldetése, hogy orgazmusra késztessen. Többször is.

Sikerült is. Fokozta a tempót, dübörgő morgásától a puncim megremegett, a bőröm pedig megborzongott. Az agyam teljesen kikapcsolt, és őrültnek éreztem magam. Mintha apró darabokra robbannék, ha a melege, a farka és a keze nem rögzítene a valósághoz.

Melyik pasi csinált ilyet? Nem csak az első alkalommal, amikor a nevét kiáltottam, és a farkára élveztem, hanem a második alkalommal is, amikor nyöszörögtem a hullámzó gyönyörtől, vagy a harmadik alkalommal, amikor keményen lökdösött, és morgásra elélvezett, még egyszer úgy fellökött, hogy csont nélküli kupacban omlottam össze a hatalmas mellkasára.

A szíve dobogása, a keze fel-le csúszása izzadt hátamon elaltatott.

Talán még el is ájultam egy kicsit, de eszembe jutott, mit mondott. Társnak nevezett.

Komolyan gondolta? Én voltam az, akit keresett? Aki viselni fogja a bilincseit?

Fogalmam sem volt, de ha a teszt a szexuális kompatibilitáson alapult, azt mondanám, hogy talán igaza volt.

Fogalmam sem volt, hogyan tudnék még egyszer mással lenni.

Braunt akartam. A farkát akartam. A pokolba is, a szívét akartam, mert az enyém már úton volt az övé felé.

Magamhoz simulva nem tiltakoztam, amikor az ágyba vitt, meztelenre vetkőzött, és átölelt, a kezeivel a hátamat simogatva, ami órákig tartó boldogságnak tűnt. Atlan és a macskám dorombolásának hangjára aludtam el.