Grace Goodwin - Maid for the Beast - 6. Fejezet

 


6


Braun


A hajnali fény átszűrődött az Angela hálószobájának ablakait borító vékony szöveten, és figyeltem, ahogy a napfény beköszöntével az árnyékok végigkúsznak a falon. Nem aludtam. Ehelyett átöleltem a mellkasomon elterülve fekvő kis nőstényt, és azzal nyugtattam meg a vadállatom, hogy megérintettem a bőrét, olyan elégedettséggel és békével dörzsöltem végig a testét, amit soha nem tudtam elképzelni, akárhányszor is gondoltam arra, hogy megtalálom a társamat.

Puha és meleg volt, és az illata körülvett.

Angela az enyém volt. A fenevad tudta, hogy ez igaz. De mivel lekötözve tartottam, aggódva, hogy a párzási bilincsek nélkül, amelyek az én és Angela csuklóján voltak, szabadon engedem, még akkor is úgy járkált bennem, mint egy vadállat, amikor pihentünk.

Türelmetlenül. Dühös. És minden egyes perccel egyre erősebb lett.

Hamarosan már nem tudtam volna irányítani. Angela közelsége egyszerre volt áldás és átok. A fenevad tudta, hogy a miénk, ugyanakkor egyre keményebben küzdött a szabadságáért.

A fenevadnak igényt kellett tartania rá, el kellett fogadnia az uralmát felettünk. Most ő volt az egyetlen lény az univerzumban, aki köztem és a teljes őrület, a gyilkos düh... és a kivégzés között állt.

A bennem lakozó fenevadat nem érdekelte a halál. Nem félt az atlani börtöncelláktól, sem attól, hogy harcoljon és elpusztítson mindent és mindenkit maga körül.

Csak egy dolgot akart.

Őt.

Mégis, egészen addig, amíg a hagyományos atlani módon, a csuklójára tett bilincsemmel nem követelte a lányt, nem volt elégedett.

A lény, Angela háziállata, az ágya melletti kis faasztalon görnyedve ült. Zöld szemei rám szegeződtek a sötétben, mintha ő egy ádáz vadász lenne, én pedig a prédája.

A macska, ahogy Angela nevezte, ugrásra készen állt, és már nem dorombolt. Odanyúltam hozzá, hogy megsimogassam fehér, bolyhos bundáját, ahogy tegnap este is tettem.

Oscar, a társam szeretett háziállata felemelte egyik mancsát, és apró karmaival felém csapott.

Kis ördög.

Rám sziszegett a félhomályban.

Kuncogva sziszegtem vissza. "Merész, helyeslem. Azt hiszed, hogy a nőstényünket véded." Nem volt hatalmas, de vad volt.

Zöld szemének lassú pislogása elgondolkodtatott, vajon az apró pelyhes labdacs valóban megértette-e, amit mondtam neki - vagy támadást fontolgat. Mindkét gondolat mosolyra késztetett.

"Mi folyik itt?" Az oldalamra tapadva Angela felemelte a fejét, hogy a háziállatát bámulja. "Oscar, hagyd abba!"

Végigsimítottam az ujjaimmal a haján, élvezve a ruganyos fürtök textúráját. "A háziállatod megpróbál megvédeni téged egy fenevadtól."

Vigyorogva a mellkasomra helyezte az állát, majd lehajtotta a fejét, hogy egy csókot nyomjon arra a pontra. Azt hittem, a szívem felrobban, miközben a vadállat felüvöltött bennem, hogy kitörjön. Még egy ilyen egyszerű gesztus is a szakadék szélére sodorhatott. Mély levegőt vettem, próbáltam megnyugodni.

"Olyan idegesítő." Átnyúlt fölöttem, és megérintette a kedvencét, megsimogatta az arcát. Amit persze a pelyhes labda engedett. Neki. Nem mintha hibáztattam volna. Azt akartam, hogy Angela engem is megsimogasson.

Ezt tette előző este is, méghozzá elég jól, a kezei a farkam köré tekeredve a kielégülés határára vittek, de én elrántottam a kezeit, és mélyen benne fejeztem be, csak miután elélvezett. Hát persze.

Oscar úgy bámult rám, mintha ő lenne a király, én pedig egy paraszt, aki nem méltó arra, hogy ránézzen, négy mancsára állt, leugrott az asztalról az ágyra, majd átsétált a mellkasomon, hogy az arcomba meredjen.

Fintorogva néztem az apró állatra. "Mit csinál?"

A vállamhoz bújt, és kuncogott. "Szerintem tetszel neki."

"Egyáltalán nem." Felemeltem a kezem, hogy megmutassam neki a karcolásokat, amelyeket Oscar adott nekem, mielőtt felébredt. "Ő egy ádáz támadó háziállat, aki eltökélten meg akar védeni téged."

"Micsoda?" Közelebb húzta a kezemet az arcához, hogy megvizsgálhassa. "Nem. Nagyon sajnálom." Oscarra nézett, a szemhéja összeszűkült. "Oscar. Rossz cica. Ne karmold meg Braunt."

A macska a bámulásból lefelé fordult.

" Megátalkodottan viselkedik." Kimondtam a nyilvánvalót. A macskakirály úgy nézett Angelára, mintha ő is egy jelentéktelen alany lenne.

Mosoly terült szét az arcomon, amikor az apró teremtmény lehajtotta a fejét, és a homlokát az enyémhez csapta. "Micsoda?"

"Oscar. Ne üsd fejbe a vendégünket."

Oscar újra megtette, ezúttal furcsa nyávogó hangot adva ki magából.

"Nem, még nincs itt a reggeli ideje."

Oscar zöld szemében ott volt az a lassú, megfontolt, majd te kiszolgálsz engem tekintet. Rólam Angelára pillantott, a nyávogás egyre hangosabb lett.

"Nem."

Bosszúsan Oscar a mellkasomra kuporodott, és úgy feküdt le, mintha az övé lennék.

Angela nevetett, és kivette magát a karjaim közül, miközben én tökéletesen mozdulatlanul tartottam, nem tudtam, mit tegyek a rajtam lévő apró szőrgombóccal. "Látod, megmondtam, hogy kedvel téged."

Nem voltam benne olyan biztos.

Angela átment a fürdőszobába. "Megyek, lezuhanyozom. Ma szabadnapom van - vagyis hatig szabad vagyok. Úgy volt, hogy találkozom a szüleimmel. De nem muszáj, ha nem szeretnél menni".

Az arca mély rózsaszínűre változott, ahogy bámultam. A párom hozzászokott volna az ilyen figyelemhez. Gyönyörű volt, és én csodálnám őt.

"Nos?"

"Igen?"

"Mit szeretnél csinálni?"

Az övé voltam, hogy parancsoljon. Oda mentem, ahová ő akarta, és meglepődtem, hogy választ várt tőlem. Minden centiméterét magamba szívtam, és eszembe jutott, hogy milyen alaposan és bensőségesen megismertem a testét. "Tartsalak meztelenül." A válaszom száz százalékig őszinte volt, de ő felnevetett, és a hangtól új és kellemetlen módon fájt a mellkasom.

A nők veszélyesek voltak.

"Hagyd abba!" Hallottam, ahogy a vízsugár elkezdődik, és ő bedugta a fejét a nyitott ajtó mögött. "Menjünk a partra. Ki kell szabadulnod. Felvehetsz egy kalapot. Majd kosárlabdázónak álcázunk. Magasak."

"Nem vagyok magas." Atlantai viszonylatban átlagos voltam.

"De az vagy. És kérlek, mondj igent. Voltál már a tengerparton?" Egy pillanatra megráncolta a homlokát. "Azt sem tudom, hogy van-e strand az Atlanon. Istenem, semmit sem tudok arról, hogy honnan jöttél."

Ezt hamarosan helyrehoznám, de nem most. Nem én tettem azt a bolygót az otthonomnak, de azt akartam, hogy lássa. Hogy megértsen engem. Ő tudná meg a legtöbbet a Telepről, ahol élni fogunk.

"Természetesen van víz, de abból, amit láttam a Miamiról és Floridáról készült képekből, feltűnően más lesz. Alig várom, hogy megmutasd nekem."

Ekkor elmosolyodott. "Jó, akkor egy egész napot fogunk eltölteni, de hatkor már van valamim."

Oscar megint doromboló hangot adott ki, ezért nyugton maradtam, és csodáltam a társamat. "Mi lesz hatkor?"

" Hattól kilencig órám van."

"Milyen órád lesz?"

"Az ápolónőképző utolsó évfolyamán vagyok. Tudom, mire gondolsz, túl öreg vagyok már ahhoz, hogy iskolába járjak."

Egyáltalán nem erre gondoltam.

"Sok órát dolgozol és iskolába jársz? Az időd zsúfolt."

"Igen. Elég brutális, de ennek így kell lennie. Örökké tart, mert segítenem kellett a szüleimnek, meg minden. De már majdnem kész vagyok. A következő félévben kezdem az utolsó klinikai körömet, és utána megkapom a szakvizsgámat." Visszafordult, és néztem, ahogy tökéletesen kerek feneke megremeg, ahogy elsétál.

A fenevad morgott, és Oscar tudta, mi a jó neki. Úgy ugrott le a mellkasomról, mintha felgyújtottam volna a bolyhos, fehér farkát.

Angela lágy hangja felém szállt a hálószobában, és néhány pillanatig hallgattam, élvezve boldogságának hangját. Kimerültnek kellett volna lennie, és több időt kellett volna adnom neki az alvásra, minthogy a farkammal töltsem meg, és sikoltoztassam. Biztosítani fogom neki a kettő egyensúlyát. Eszméletlenre dugnám, aztán hagynám pihenni.

Soha nem voltam még ilyen intim nősténnyel, soha nem ismertem a gyönyör vagy az elégedettség apró pillanatait, a társam igazi természetét és a fürdéssel vagy alvással töltött privát pillanatokat, vagy ahogy a karjaimban nevetgél. Az ő szükségleteire és aggodalmaira való gondolkodásról. Az volt a feladatom, hogy segítsek cipelni a terheit. Elég erős voltam hozzá.

Fiatalabb koromban voltak szeretőim, mint minden kiképzés alatt álló hadúrnak. Az én világomban a nők alig várták, hogy meglovagolhassák egy hadúr farkát, és remélték, hogy őket választják. Ha a hím túlélte a háborút és a koalíciós flottában töltött időt, földdel és otthonnal ajándékozták meg, valamint több mint elegendő vagyonnal ahhoz, hogy élete végéig eltartsa magát és családját.

Soha nem tértem vissza Atlantra. A Kaptár fogságába estem, integrálódtam, és valahogy elég sokáig éltem túl ahhoz, hogy a Telepen végezzem. Lehet, hogy nem ott születtem, de ez volt az otthonom.

És most megtaláltam őt. Az igazi társamat. A nőstényt, aki képes megszelídíteni a vadállatomat és a véremben tomboló párzási lázat.

Nagyon keveset értettem abból, amit az órákról és a klinikákról mondott, de elhatároztam, hogy később többet fogok megtudni. A Koalíció orvosi képzése szigorú volt, és a legintelligensebbeknek szólt, ami azt jelentette, hogy a társam nemcsak becsületes, de zseniális is volt. Mindent meg fogok tudni róla. Mindent.

Jelenleg az egyetlen dolog, amit tehettem, hogy felálltam az ágyról, követtem őt a fürdőkamrába, és újra magamhoz vettem. A farkam azonnal felállt a gondolatra, és a vadállatom is teljesen egyetértett vele.

Egy furcsa függöny választotta el tőlem, és félrecsúsztattam, hogy szappantól nyálkás testét lássam. Mindenhol. Egy permetezőt tartott a kezében, és próbálta leöblíteni a buborékokat a sötét bőréről. A szeme csukva volt, a vízből felszálló gőz tudatta velem, hogy a társam forrón szereti a hőmérsékletet.

"Engedd meg." Beléptem a kis helyiségbe, és kivettem a kezéből a permetező eszközt.

"Ó!"

A szappanért nyúltam, és egyik kezemmel leöblítettem őt, miközben a másikkal a saját testemet tisztogattam. Kevesebb mint két perc múlva visszaemeltem a permetezőt a tartójába, és a társam felé fordultam.

"Mit csinálsz?" - kérdezte, és ugyanolyan szűkölködő csillogással nézett rám, mint ahogy én bámultam őt.

"Gyönyörű vagy." Felemeltem a kezem, és megsimogattam a mellét. Megingott, egyik keze a falon lévő csempékhez nyúlt, hogy megtartsa az egyensúlyát.

Ez nem lenne jó. Nem akartam, hogy aggódjon a zuhanás miatt.

Egy gyors mozdulattal felemeltem, és hátát a falnak támasztottam, a vállát és az oldalát a permet alá helyeztem, hogy ne fázzon. A térdemet behajlítva egyre magasabbra emeltem, és a combját a vállam fölé helyeztem. Karjaim átkarolták és átölelték a hátát. Bámultam az előttem kitárulkozó gyönyörű puncit. Jól van. Ott.

Megijedt. "Micsoda? A francba, ne ejts le."

Ez az aggodalom felkeltette a figyelmemet. "Soha. Nem engedem, hogy bármi bajod essen." Nem kívántam, hogy pánikba essen. Éppen ellenkezőleg, az volt a szándékom, hogy megszabadítsam minden aggodalmától, és elérjem, hogy elélvezzen. A nyelvemre, hogy érezhessem az ízét, amikor a partra megyünk.

A szemei ellágyultak, és felemelte a kezeit, hogy a hajamba temesse őket. "Te megőrültél!" Nevetett. "Mit csinálsz?"

"Megkóstollak." Mintha nem ez lett volna a nyilvánvaló tervem.

"De mi csak..."

Félbeszakítottam a nedves melegébe nyomódó nyelvemmel. A kezei a hajamba túrtak, csavarva és húzva, hogy közelebb húzódjak, és a vadállatom felüvöltött a gyönyörtől, küzdött, hogy kiszabaduljon.

A helyén tartottam és lakmároztam, nem hagyva neki időt, hogy magához térjen. Nincs kegyelem. Ennyit arról, hogy hagyjam pihenni. Meg kellett érintenem és éreznem őt, hogy kielégítsem. Kényeztetni kellett, gondoskodni róla.

Olyan édes, pézsmás és nőies íze volt, de én is megízleltem magam. Eleget töltöttem őt az ondómból. Nem zavart. Inkább a golyóim fájtak, hogy újra belé ürüljenek. A vadállatom elégedett volt, tudván, hogy ő a miénk. Még nem követeltük, de közel volt hozzá.

Amikor megremegett, puncija görcsösen rázkódott a nyelvem körül, lejjebb engedtem a testét, hogy a szánk találkozzon egy csókra. Egy lélekölő csók, majd lejjebb, amíg a puncija rá nem olvadt a farkam tetejére.

"Braun." Kimondta a nevemet - az enyémet -, és a vadállat követelte, hogy dugjuk meg. Keményen. A falnak támasztva. Erősen állva, hogy megvédjük a társunkat. Basszus, bárcsak meglenne a bilincsem. Most rátekerhetném a csuklójára, és az enyém lehetne.

De nem, később kellett volna megszereznem őket. Most nem hagyhattam el. Nem szűkölködve, nedvesen és mohón. Ez nem segített megnyugodni. Sőt, inkább arra késztette a vadállatomat, hogy keményen megragadja őt. Gyorsan.

Emiatt nem maradt bennem gyengédség, de úgy tűnt, Angelának nincs szüksége gyengédségre, most nem.

Az ujjai a vállamra szorultak, a körmei a bőrömbe vájtak. "Siess! Szükségem van rád magamban."

Mivel nem voltam olyan, aki vitatkozik, felfelé és a forró puncijába toltam a farkamat, és megborzongtam a gyönyörtől, ami majdnem térdre kényszerített. Soha nem tudnék betelni vele. A farkam mindig kemény maradna. Lehet, hogy több méterrel magasabb vagyok nála, és kétszer akkora súlyt cipelek, mint ő, de minden erő az övé volt. Fogalma sem volt róla, hogy milyen nagy hatalma van felettem. Lehet, hogy a punciját felnyársalta a farkam, de az életem az ő kezében volt.

"Olyan jó." A társam kezei vándoroltak, megérintettek mindenhol, ahová csak el tudott érni, arra bátorítottak, hogy megdugjam, kitöltsem, magamévá tegyem. "Braun!"

Semmit sem tagadtam meg tőle. Ma nem. Soha többé.

Addig basztam, amíg újra felsikoltott, amíg már nem tudtam semmit sem visszatartani, aztán megtöltöttem a magommal. Amikor vége volt, gyengéden átöleltem, és minden centiméterét megmostam, inkább csak azért, hogy felfedezzem az íveit, mint azért, mert egyikünk sem volt piszkos.

Amikor már petyhüdt, kiszáradt és mosolygott, elzártam a vizet, és a legpuhább törölközőbe csavartam, amit találtam. Aztán megcsókoltam. Újra. Mert muszáj volt. Mert megtehettem. Mert az enyém volt.

"Most pedig, társam, a partra. Az egyetlen kérésem az, hogy fagylaltot együnk."

"Fagylaltot?" - kérdezte.

"Igen. Ezen kívül bárhová elvihetsz, ahová csak szeretnél."